بازی های ماجراجویی کامپیوتر در یک لیست 32 تایی از بهترین های تاریخ

بازی های ماجراجویی کامپیوتر / بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مقاله ای مفید و کامل با معرفی بازی های ماجراجویی کامپیوتر و یا بهتر است بگوییم بهترین بازی ماجراجویی برای PC در طی سال های اخیر. در این مقاله به بررسی 231 بازی برتر جهان در سبک ماجراجویی پرداخته ایم که که میتواند شمارا با سبک و بخش های گمنام بسیاری از بازیها آشنا کند. در این بین ممکن است سوال بهترین بازی‌های ماجراجویی کدام هستند؟ برایتان رخ دهد که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

امروزه یک بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز باید ویژگی های بسیاری را در اختیار داشته باشد تا از دید گیمر بتواند امتیاز مناسب را دریافت کند. با افزایش فناوری و ساخت بازی های کامپیوتری ، سبک ماجراجویی یکی از محبوب ترین ها در این عرصه است که توانسته گیمرهای بسیاری را از سراسر جهان جلب کند. این سبک در واقع مربوط به کاوش و فرار از دست مشکلات و یا اشخاصی است که علیه شما اقدام نموده اند.

البته همیشه داستان به این شکل نخواهد بود و در برخی اوقات این شما هستید که بدنبال دشمنان بوده و آنها سعی دارند از دست شما فرار کنند. با تمام توضیحات پیشنهاد میشود باما همراه باشید که بازی های خوبی را در این لیست 25 تایی برایتان آماده نموده ایم. برای معرفی بازی ماجراجویی برای PC، با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر در یک نگاه

قبل از شروع و معرفی بازی های مربوط باید بدانید که انتخاب آنها براساس گیم پلی و ویژگی های ظاهری انجام گرفته است که این دو مورد اصلی ترین ویژگی های یک بازی برای گیمر هستند که میتواند قابلیت و سرگرمی های خوبی را برای شما به‌همراه داشته باشد. برای مشاهده بهترین بازی ماجراجویی برای pc باما همراه باشید.

32. Lies of P

Lies of P

Lies of P که درپارسی به دروغ‌های پی معروف بوده یکی دیگر از بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر بوده است که با برخورداری از مزایای بسیار توانسته درمدت زمان کوتاه انتشار خود میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. بازی Lies of P از سوی استودیو NEOWIZ توسعه یافته که از سال 2023 تابه امروز توانسته جوایز بسیاری را به سمت خود جذب نماید. استودیو NEOWIZ در ساخت این بازی کم کاری نکرده است که این موضوع را می‌توان از طراحی برجسته آن دانست. ازدیگر مزایای این بازی که سبب حضور آن در لیست بهترین بازی ماجراجویی برای کامپیوتر شده است می‌توان به سیستم‌های نوین اشاره داشت که در این زمینه قادر به تجربه یکی از بهترین‌های این ژانر خواهید بود.

داستانی که استودیو NEOWIZ برای بازی Lies of P درنظر گرفته است درمورد یک روح هیجان‌انگیز بوده که داستان پینوکیو را می‌گیرد و آن را روی سرش می‌چرخاند و آن را در برابر پس‌زمینه‌ی تاریک و ظریف دوران بل اپوک قرار می‌دهد. این داستان سبب شکوفا شدن روایت‌های جدید دیگری نیز خواهد شد که این موضوع می‌تواند شمارا با یکی از بهترین بازی های ماجراجویی pc آشنا کند. لازم است بدانید برای اجرای این بازی به حداقل کارت گرافیک AMD Radeon RX 560 4GB / NVIDIA GeForce GTX 960 4GB و حداقل پردازنده AMD Ryzen 3 1200/Intel Core i3-6300 نیاز خواهید داشت. داستان بازی در شهر کرات جریان داشته است که درطول این شهر با ساختارهای ساختمانی جدیدی مواجه خواهید شد که این موضوع می‌تواند برای اشخاصی که درحوزه ساخت و ساز فعالیت دارند مفید واقع شود. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ برای آشنایی با دیگر عناوین موجود در فهرست بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر باما همراه باشید.

31. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برترین بازی ماجراجویی برای کامپیوتر

31. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برترین بازی ماجراجویی برای کامپیوتر

در میان بهترین بازی های ماجراجویی رایانا باید بدانید که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یک بازی جدید و مثال زدنی بوده است. سبک ماجراجویی و جذاب بازی سبب خواهد شد تا در مقابل دشمنان مختلفی با قدرت های متفاوت قرار گیرید که برای پشت سرگذاشتن آنها نیازمند استفاده از یکسری مهارت جدید را خواهید داشت. شرکت پلی استیشن در ساخت بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales وسواس بسیاری را خرج نموده که در این میان میتوانید شاهد یک کیفیت و گرافیک پایدار باشید که بی شک در روند و گیم پلی بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت. با این اوصاف باید بدانید که این بازی برای سیستم های امروزی درنظر گرفته شده است که اگر از این مورد برخوردار هستید پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید.
پلازا این اطمینان را به شما میدهد که بعد از دانلود این بازی دیگر نیازی به دانلود بازی ماجراجویی قدیمی برای کامپیوتر نخواهید داشت. وجود آیتم های بسیار در ساختار این بازی سبب شده تا گیمر های امروزی از این بازی با عنوان یک گیم جذاب یادآوری کنند. شبیه سازی عالی آن که بیشتر مانند یک فیلم بوده میتواند شمارا در راستای سرگرمی برای مدت زمان بسیار قرار دهد. این ویژگی در بازی های بسیاری دیده شده اما نمیتوان آنها را به این اندازه حرفه ای و جذاب دانست. با این اوصاف باید بدانید که قرار است با یکی از بهترین بازی های ۲۰۲۲ مواجه شوید.

30. بازی UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر

30. بازی UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر

بازی های انچارتد در زمینه دزدی از مناطق مختلف بوده است که در این میان بسته به نوع مرحله و نسخه ای که در آن حضور دارید ممکن است با چالش های متنوعی رو به رو شوید. بازی UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection یک گزینه عالی در سال جاری بوده که به انچارتد ۴ معروف بوده است. این بازی در میان بهترین های ماجراجویی حضور خوبی داشته که بسیاری از گیمرهای که بدنبال دانلود بازی ماجراجویی در جنگل برای کامپیوتر هستند به سمت این بازی روی می آورند. بازی UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection از لحاظ طراحی نیز شامل ویژگی های خوبی بوده که در این بخش میتوانید شاهد جزییات دیدنی و مثال زدنی باشید. صدا گذاری پویا در کنار آلمان های صوتی که به صورت مستقیم با گیم پلی در ارتباط هستند سبب خواهد شد تا با یک گیم پلی عالی سروکار داشته باشید.
اگر تصمیم به دانلود بازی ماجراجویی ایرانی برای کامپیوتر دارید باید بدانید که در این زمینه بازی خوبی که بتواند با موارد معرفی شده رقابت داشته باشد وجود نداشته است. معمولا بازی های ایرانی را باید خریداری کنید که این مورد در خصوص بازی های کرک شده صدق نمیکند و به آسانی میتوانید آنها را از سطح وب دریافت کنید. بازی انچارتد چهار در خصوص ارایه یک ماجراجویی جدید گزینه خوبی بوده است که میتواند شمارا با چالش پ سبک جدیدی از بازی های این چنینی مواجه کند.

29. بازی Sackboy A Big Adventure بازی های ماجراجویی برتر برای pc

29. بازی Sackboy A Big Adventure بازی های ماجراجویی برتر برای pc

بازی Sackboy A Big Adventure محصول دیگری از شرکت پلی استیشن بوده که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شده و برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. این بازی در میان بهترین بازی ماجراجویی کامپیوتر جایگاه خوبی را کسب نموده که در این میان میتواند با گیم پلی خوب خودش شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. با این اوصاف میتوان گفت شرکت پلی استیشن در حال پیاده سازی و ساخت نسل جدیدی از بازی های کامپیوتری بوده که اصلی ترین ویژگی آنها گیم پلی اعتیادآور شأن بوده است. طراحی دیدنی و زیبای دا گذاری عالی از دیگر نکاتی بوده که در خصوص بازی Sackboy A Big Adventure میتوان به آن اشاره داشت. در ادامه لیست جهت معرفی بازی های بیشتر باما همراه باشید.
در میان بازی های این چنینی باید بدانید که وجود این بازی میتواند شمارا با نسل جدیدی مواجه کند که با دریافت آن دیگر نیازی به دانلود بازی ماجراجویی برای کامپیوتر کم حجم نخواهید داشت. گیم پلی نسبتا طولانی این بازی و از همه مهم تر جذاب بودن آن میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی باشد. بدنیست بدانید که خط داستانی بازی در هریک از مراحل این گیم به نسبت موارد قبلی و بعدی متفاوت بوده است که این مورد میتواند شمارا با جذابیت های جدیدی مواجه کند.

28. بازی Gotham Knights برترین بازی ماجراجویی برای کامپیوتر

28. بازی Gotham Knights برترین بازی ماجراجویی برای کامپیوتر

برای دانلود بازی های داستانی برای کامپیوتر باما همراه باشید که اینبار قصد داریم یک بازی جذاب با داستانی نقش آفرینی را برایتان بازگو نماییم. شوالیه های گاتهام یا همان Gotham Knights یکی دیگر از بازی های نسل امروزی با ویژگی های ظاهری متعدد بوده است که در این خصوص میتوانید با دشمنان بسیاری در خط داستانی بازی رو به رو شوید. حضور قهرمانان و شخصیت های دیگر میتواند به شما در پیشبرد اهدافتان کمک نماید اما باید بدانید که این قهرمانان در شرایط سخت نیز بکار خواهند آمد. گیم پلی دشوار بازی قرار است دشمنان سرسختی را مقابل شما قرار دهد که به همین آسانی ها نمیتوانید از آنها عبور کنید.

27. بازی The Dark Pictures Anthology The Devil in Me بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر

27. بازی The Dark Pictures Anthology The Devil in Me بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر

بی تردید عناصر ترسناک در قالب یک بازی ماجراجویی میتواند سبب نمایان شدن گیم پلی نوین و خوبی شود. بازی The Dark Pictures Anthology The Devil in Me یک گزینه عالی در این زمینه بوده که در سال ۲۰۲۲ عرصه شده و در مدت زمان کم توانست مجوز حضور در لیست بهترین بازی های ماجراجویی لپتاپ را کسب کند. همانطور که گفته شد این بازی در سبک ترسناک و بقا بوده اما ماجراجویی های بسیار آن سبب شده تا برای پایان دادن به هر مرحله از بازی نیاز به کاوش بسیار داشته باشید. در این میان بدنیست بدانید که این بازی از طراحی بسیار خوبی بهره‌مند بوده که میتواند نظر شمارا از همان ابتدای بازی جلب نماید.

26. بازی Marvel’s Spider-Man Remastered مارول اسپایدرمن ریمستر

26. بازی Marvel’s Spider-Man Remastered مارول اسپایدرمن ریمستر

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered یکی دیگر از بازی های شبیه سازی مرد عنکبوتی بوده که در سال جاری عرضه شده است. وجود جذابیت های بسیار و گیم پلی طولانی مدت سبب حضور این بازی در لیست بهترین بازی های ماجراجویی برای ویندوز شده است. گیم پلی پویا و استفاده از هوش مصنوعی در این بخش یکی از عناصر کلیدی بوده که میتوان به آن اشاره داشت. شرکت سازنده جهت شباهت بهتر و افزایش حس گیمر ویژگی های بسیاری را در بازی پیاده سازی نموده که با یادگیری آنها میتوانید روند بازی را آنگونه که دوست دارید پیش ببرید. در ادامه لیست باما همراه باشید که به بازی های خوبی اشاره شده است.
مارول اسپایدر من ریمستر یکی از بهترین بازی های اکشن ماجراجویی برای کامپیوتر بوده که با برخورداری از ویژگی های کلیدی توانست از همان ابتدای انتشار نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید. با این اوصاف اگر نگاهی به تصاویر و یا ویدیو های عرضه شده این بازی داشته باشید متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد. دشمنانی که قرار است در مقابل شما قرار گیرند از هوش مصنوعی برخوردار بوده آمد که این مورد شکست دادن آنها را دشوار تر خواهد نمود.

25. بازی Fallout 4 | فال اوت 4

25- بازی Fallout 4 فال اوت 4 بازی های ماجراجویی کامپیوتر

با گذر زمان بسیار شاید اکنون زمان خوبی برای سرزدن به این بازی باشد زیرا قرار است شما را در یک دنیای آخرالزمانی قرار دهد که تنها ارواح در آن زنده مانده اند. اگر قصد دارید شما نیز زنده بمانید و از دست دشمنان و هیولاهایی که علیه شما برخواسته اند فرار کنید باید مانند یک روح عمل کنید. فال اوت 4 جایگاه خوبی را در بازی ماجراجویی برای pc کسب نکرده است ولی ویژگی های خوبی را در اختیار دارد.

بازی فال اوت 4 در سبک بازی های تیراندازی و ماجراجویی قرار داشته که برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC طراحی و عرضه شده است. این بازی شامل سبک های مختلفی است که در طول مراحل باید کاوشگری را یاد بگیرید و یا آمادگی لازم برای عشق و علاقه را داشته باشید.

سبک جهان باز بودن این بازی میتواند شمارا در مکان های بسیاری برای کاوش قرار دهد. در این بین پیشنهاد میشود وارد قلمروهایی شوید که غنی از مواد و منابع هستند زیرا همین آیتم ها بوده که میتواند زنده ماندن شما در برابر سختی های بازی را تضمین کند.

طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی دوست داشتنی همراه کند که نباید به آسانی از کنار آن عبور کرد. بازی فال اوت 4 در لیست بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز توانسته آخرین جایگاه را کسب کند.

24. بازی A Way Out | راه خروج

24- بازی A Way Out راه خروج بازی های ماجراجویی کامپیوتر

اگر از گیمرهایی هستید که ماجراجویی های تک نفره برایتان خسته کننده و یا ترس‌آور است پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید. راه خروج مسیر جدیدی را در میان بازی های ویدیویی و ماجراجویی بازنموده است که امکان اجرای آن به‌صورت 2 نفره را خواهید داشت. بازی دو نفره راه خروج در میان بهترین بازی ماجراجویی برای pc توانسته ویژگزی های خودرا به نمایش بگذارد.

این ویژگی میتواند شما و دوستتان را در دنیایی غیرقابل قبول قرار دهد که برای رهایی از مشکلات به کمک یگدیگر نیاز خواهید داشت. در واقع سبک گیم پلی دشوار بازی سبب شده تا برای پایان دادن به مراحل آن نیاز به همفکری داشته باشید. این سبک برای اولین بار در بازی راه خروج دیده شده است که سبک ساخت بسیار خوبی را دراختیار دارد.

اگر شما نیز از دوست داران بازی های نوین و متفاوت در این عرصه هستید پیشنهاد میشود A Way Out را تجربه کنید. حال شاید این سوال نیز برای شما پیش بیاید که باتوجه به دونفره بودن بازی آیا نیاز به اینترنت و یا سی دی کی خواهیم داشت ؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید که امروزه گروه های کرکر رشد بسیار خوبی داشته اند. با دانلود نسخه کرک شده بازی A Way Out میتوانید با دوستان خود به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به سی دی کی بازی را اجرا کنید که یک خبر خوب برای گیمرها می‌باشد. بازی راه خروج در میان بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز گزینه خوبی برای سرگرمی است.

23. بازی Batman: Arkham City | بتمن شهر آرکام

23- بازی Batman: Arkham City بتمن شهر آرکام بازی های ماجراجویی کامپیوتر

بازی Batman: Arkham City در نسخه های مختلفی عرضه شده است و شخصیت های مختلفی در این بازی حضور دارند که اگر با مجموعه داستان های بتمن آشنایی داشته باشید قطعا نام بروس وین را شنیده اید. بروس وین نام اصلی شخصیت بتمن است که در قالب یک قهرمان قصد دارد شهرخود را از وجود نحس خرابکاران پاکسازی کند.

شهری که فساد تمام بخش های آنرا فرا گرفته است و اگر قصد دارید به تنهایی با آن مقابله کنید باید بدانید که مسیر سخت و دشواری را در پیش خواهید داشت زیرا گروه های بسیاری علیه شما برخواسته اند که امکان شکست دادن آنها به همین آسانی هارا نخواهید داشت.

بازی Batman: Arkham City مجموعه ای از شخصیت های محبوب جهانی است که در آن قهرمانان جهان گرد هم آمده اند تا علیه مجرمینی که در کانال های زیرزمینی با یکدیگر ارتباط دارند کاری انجام دهند. شما در راس این گروه قرار دارید که مانند یک شوالیه تاریکی باید از شهر آرکام محافظت کنید. بازی بتمن که یک بازی ماجراجویی برای pc است ویژگی های خوبی را برای سرگرمی دراختیار دارد که از کنار آن ساده عبور نکنید.

این بازی در سال 2016 عرضه شده است که طراحی بسیار خوبی را دارا است و صداگذاری آن برگرفته از افکت های صوتی بوده که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قرار دهد. بازی بتمن آرکام در لیست بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز توانسته ویژگی های خود را به خوبی نشان دهد.

22. بازی Ratchet & Clank | رچت و کلنک

22- بازی Ratchet & Clank رچت و کلنک بازی های ماجراجویی کامپیوتر

نام خوبی برای بازی Ratchet & Clank در نظر گرفته نشده است اما باید بدانید که ویژگی های بسیار خوب و بارزی در آن وجود داشته که میتواند نظر هرگیمری را در سبک های مختلف جلب کند. طراحی بسیار زیرا و چشمنواز بازی میتواند شمارا با مجموعه ای از توانایی و ویژگی های بازیسازی آشنا کند که این بازی با سبک فانی که در اختیار دارد میتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد که نباید به آسانی از کنار آن عبور کرد.

بازی Ratchet & Clank در مورد سفر به کهکشان بوده که در این میان مشکلات و معما هایی که برایتان بوجود آمده را باید حل و فصل نمایید. وجود چالش های کلیدی و پشت سر‌هم اجازه نفس کشیدن در بازی را به شما نخواهد داد که این ویژگی سبب بوجود آمدن گیم پلی خوب و اعتیادآور شده است. این بازی ماجراجویی برای pc عرضه نشده است و مخصوص پلی استیشن بوده که ویژگی های بسیار خوبی را دارا است.

21. بازی Far Cry 4 | فارکرای 4

21- بازی Far Cry 4 فارکرای 4 بازی های ماجراجویی کامپیوتر

قطعا با شنیدن نام بازی Far Cry 4 به یاد یوبی سافت قدرتمند خواهید افتاد. یک شرکت قدرتمند در زمینه ساخت بازی های ویدیویی برای پلتفرم ها مختلف که امروزه ده ها بازی این شرکت در میان برترین های جهان قرار دارند. فارکرای 4 که با سبک جدیدی عرضه شد توانست در همان روز های اولیه انتشار خود به محبوبیت بسیار خوبی برسد که از دید گیمرها توانست امتیاز 85 از 100 را دریافت کند.

این بازی مملو از استبداد های وحشیانه ای است که برای گروه های زیر 18 سال مناسب نیست. سبک خشونت آمیز بازی Far Cry 4 در واقع اصلی ترین ویژگی آن است که برای عبور از دشمنان هیچ محدودیتی نخواهید داشت. از کشتن آنها با سلاح گرم تا چاقو و هرچیزی که در اطراف میبینید. این بازی ماجراجویی برای pc در بسته های مختلفی عرضه شده است که پیشنهاد میشود آنهارا تست کنید.

این گستردگی کشتار میتواند به شما آزادی عمل خوبی دهد که در واقع سبک بازی های فارکرای بیشتر در همین حول محور جریان داشته و اصلی ترین ویژگی آن بشمار می‌آید. لازم به ذکر است بدانید که بازی های فارکرای در میان بهترین بازی های جهان باز نیز خوب درخشیده اند. اگر بدنبال بهترین بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز هستید فارکرای 4 یکی از آن موارد است.

20. بازی Assassin’s Creed: Origins | اساسین کرید اورجین

20- بازی Assassin’s Creed: Origins اساسین کرید اورجین بازی های ماجراجویی کامپیوتر

Assassin’s Creed: Origins شاهکاری دیگر از صنعت بازی های ماجراجویی و مخفی کاری است که امروزه کمتر کسی در دنیای بازی های کامپیوتری است که با این سبک آشنایی نداشته باشد. یوبی سافت نام سازنده این بازی است که در این سبک نیز توانسته بازی های مختلفی را با این نام عرضه کند. مجموعه بازی های اساسین در لیست بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز جایگاه خوبی را کسب نموده اند.

اساسین کرید بطور کلی در زمینه مخفی کاری و کشتار بدون سروصدا فعالیت داشته که سبک گیم پلی آن معمولا برای زیر 16 سال مناسب نیست زیرا اکثرا با خشونت همراه است. بازی Assassin’s Creed: Origins در قالب یک بسته جدید عرضه شد که ویژگی های عالی آن توانست نظر گیمرهای بسیاری را جلب کند. این بازی ماجراجویی برای pc در بسته های مختلفی طراحی و انتشار یافته است.

طراحی بسیار زیبا و رسیدگی به جزئیات اصلی ترین دلیل محبوبیت و معروفیت این بازی است. مانند سایر نسخه های این بازی در نقش یک شخصیت با چهره پوشیده قرار خواهید داشت که قصد دارد شهرخود را از وجود اشخاص فاسد پاکسازی کند که در این میان فرقی برایش نمیکند که او چقدر قدرتمند است. زیرا رسیدن به هدف تنها چیزی است که به آن فکر میکند و شما باید با او در مراحل بسیار همراه باشید.

19. بازی The Wolf Among Us | گرگ در میان ما

19- بازی The Wolf Among Us گرگ در میان ما بازی های ماجراجویی کامپیوتر

The Wolf Among Us عنوان یک بازی شناخته شده با داستانی از سال 1980 بوده که از همان اوایل عرضه بازی با داستان و سبک خوبی که در اختیار داشت توانست نظرات بسیاری را به خود جلب کند. این بازی که با طراحی خوبی پیاده سازی شده است در مورد کاوشگری و حضور شما در مناطق مختلفی است که باید به پرونده های مختلف رسیدگی کنید.

نسخه دوم بازی با همین نام The Wolf Among Us 2 در دست ساخت بوده که ویژگی و قابلیت های آن بدون شک میتواند نظر میلیون‌ها گیمررا از سراسر جهان جلب کند. با تمام توضیحات فوق باید بدانید که این بازی براساس یک خط داستانی مناسب و روبه‌رشد همراه است که میتواند گیمررا در یک بازدهی زمانی مناسب سرگرم و آیتم های کلیدی‌تری را برای سرگرمی در اختیارش قرار دهد.

با این اوصاف و ویژگی های نسخه اول بازی باید دید که نسخه دوم آن به چه شکل عرضه خواهد شد. این گیم در لیست بازی ماجراجویی قدیمی برای کامپیوتر نیز جایگاه خوبی را کسب نموده است. کسب رتبه نوزدهم برای این بازی در مقاله بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر جایگاه خوبی است.

18. بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor | سرزمین میانه: سایه موردور

18- بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor سرزمین میانه: سایه موردور بازی های ماجراجویی کامپیوتر

ساخت بازی های ویدیویی که داستان آن برگرفته از یک فیلم یا انیمیشن باشد قطعا کار خطرناکی خواهد بود زیرا ممکن است طرفداران سینمایی خود را از دست دهد اما در این زمینه بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor که براساس یک فیلم طراحی شده است توانسته جایگاه خوبی را در میان گیمرها کسب کند.

این مورد بدلیل استفاده درست و اصولی از خط داستانی فیلم در قالب بازی بوده که گیمر با چالش های بیشتری در طول بازی همراه خواهد بود. بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor شامل ساعت‌ها گیم‌ پلی و غواصی عمیق است که با حضور در آنها میتوانید ساعات طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم مراحل آن شوید. لازم به ذکر است بدانید که طراحی بازی سرزمین میانه به‌شکل خوبی انجام شده که با یک کیفیت پایدار و زیبا همراه خواهید بود.

17. بازی Gone Home | رفته به خانه

17- بازی Gone Home رفته به خانه بازی های ماجراجویی کامپیوتر

بازی Gone Home با نگاهی متفکرانه و متفاوت به نسبت بازی های ماجراجویی مشابه عرضه شده است که دید جدیدی را به نسبت مشکلات روز جامعه داشته و همین مورد سبب شده تا کاربران بسیاری برای حضور در یک گیم پلی نوآورانه به سمت بازی روی آورند.

طراحی و سبک بازی در حد متوسط انجام شده است اما خط داستانی آن است که میتواند برای شما جالب به نظر بیاید. در همین زمینه بازی با موارد بسیاری همراه بوده که در خانه های مختلف امکان دستیابی به هرچیزی را خواهید داشت. Gone Home در مورد یک زن می‌باشد که در خانه ای بزرگ بدنبال خواهر خود بوده و در این میان اتفاقات غیرمعقولی رخ میدهد که شمارا از رسیدن به هدفتان بازخواهد داشت.

بازی برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC، Nintendo Switch، iOS عرضه شده است که کاربران امکان اجرای بازی از روش های مختلف را خواهند داشت. این بازی در میان بازی های ماجراجویی کم حجم برای کامپیوتر نیز جایگاه خوبی را کسب نموده است.

16. بازی Bioshock Infinite | بایوشاک: بیکران

16- بازی Bioshock Infinite بایوشاک: بیکران بازی های ماجراجویی کامپیوتر

در ابتدا باید بدانید اگر ویژگی های بازی فارکرای 4 و 5 نتوانست شمارا در زمینه کشتار ارضاء کند باید به سمت بازی Bioshock Infinite روی آوردی که به معنای واقعی کلمه یک سبک دیوانه‌وار را در پیش گرفته است که کمتر گیمری جرعت حضور در مراحل این بازی را داشته است.

در این بازی شما در نقش بوکی دی ویت خواهید بود که قصد دارد به شهری در کلمبیا سفرکند. شهری که توسط یک فاسد اداره شده و اکثرا تمام مردم آن زیر سلطه این شخص هستند. برای مشابه سایر بازیها در لیست بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر باما همراه باشید.

به محض حضور در این شهر داستان و مشکل برای شما آغاز خواهد شد که باید از مهارت هایی که طی این سال ها در زمینه بازیهای تیراندازی کسب نموده اید استفاده کرده و به سراغ دشمنان بروید. فرصت بسیاری برای زنده ماندن نخواهید داشت زیرا دشمنانی که علیه شما اقدام کرده اند به سلاح های مرگباری دسترسی داشته که این مورد شرایط را برای شما سخت خواهد نمود.

بازی Bioshock Infinite جدا از خط داستانی عالی و سرگرم کننده ای که در اختیار دارد طراحی خوبی را نیز در اختیار داشته که میتواند نظر شمارا از همان ابتدای بازی جلب کند. با تمام این توضیحات لازم به ذکر است بدانید بازی برای محدودیت سنی 18+ عرضه شده است که پیشنهاد میشود آنرا رعایت کنید.

15. بازی Far Cry 5 | فارکرای 5

15- بازی Far Cry 5 فارکرای 5 بازی های ماجراجویی کامپیوتر

Far Cry 5 نسخه ای محبوب و شناخته شده از شرکت یوبی سافت است که به گفته گیمرها وحشت بیشتری را نسبت به فارکرای 4 در اختیار داشته که این مورد سبب شده بازی با محدودیت سنی 18+ عرضه شود. خط داستانی بازی مانند قبل در دنیایی جهان‌باز جریان خواهد داشت که به‌عنوان یک شخص خسته شده از اوضاع باید فکری برای تغییر کنید.

با دست گرفتن سلاح داستان آغاز خواهد شد زیرا سران سرزمینی که در آن حضور دارید راضی به تغییر شرایط نیستند و همین مورد میتواند مشکلات بسیاری را برای شما به‌همراه داشته باشد. این بازی ماجراجویی برای کامپیوتر ویندوز 7 نیز سازگاری دارد. Far Cry 5 از یک طراحی و پوشش گیاهی حیوانی خوبی برخوردار است که به‌عنوان کمک میتوانید از همراه خود که یک سگ است استفاده کنید.

در شرایط سخت سگ خودرا برای گمراه کردن دشمنان اعزام کنید تا در فرصت مناسب امکان کشتن‌شان را بدست آورید. بازی فارکرای 5 رد لیست بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز جایگاه خوبی را کسب نموده است.

بازی فارکرای 5 شامل نیروهای متعصبی بوده که تاپای جان برای محافظت از رئیس خود پاعقب نخواهند کشید که این وفادار بودن آنها میتواند داستان را کمی سخت کند. با رسیدن به رهبر فرقه محلی نباید فرصت را از دست دهید که کوچکترین مشکل در کشتن او میتواند مراحل بسیاری را در مقابل شما برای رسیدن به او قرار دهد.

این بازی با ویژگی های بسیاری که در اختیار دارد در لیست بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر توانسته رتبه سیزدهم را کسب کند که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

14. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order | جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون

14- بازی Star Wars Jedi: Fallen Order جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون

بازی استار وارز جدی در مورد یک گروه کوچک از قهرمانانی بوده که قرار است باشما هم‌گروه شوند. با تشکیل دادن یک گروه میتوانید به سراغ دشمنان خود بروید که مسیرسختی را در پیش خواهید داشت زیرا بازی برای متعادل نمودن گیم پلی سطح قدرت دشمنان شمارا در طول مراحل افزایش خواهد داد که با این اوضاع باید از سدمشکلات بسیاری برای رسیدن به هدفتان عبور کنید.

اگر با این بازی آشنایی داشته باشید نام اسکای واکر را شنیده اید که یکی از اصلی ترین شخصیت های بازی بوده که خط داستانی مخصوصی را در اختیار خواهد داشت. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در ابتدا شمارا با روش های مختلف نبرد و شمشیرزنی و تیراندازی آشنا میکند که با یادگیری آنها دیگر فرصتی برای استراحت و یا آموزش نخواهید داشت و باید مستقیما به‌سراغ مراحل بازی بروید.

بازی جنگ ستارگان برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC عرضه شده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید. لازم به ذکر است بدانید این بازی توسط شرکت نام آشنای الکترونیک آرتز طراحی شده است. بازی جنگ ستارگان در میان بهترین بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز جایگاه خوبی را کسب نموده است.

13. بازی Red Dead Redemption | رد دد ریدمپشن

13- بازی Red Dead Redemption رد دد ریدمپشن

در بازی Red Dead Redemption آماده باشید که قرار است گرد و غبار را از روی کلاه گاوچران قدیمی که همگی اورا مورد تمسخر قرار میدادند بردارید. شخصیت اصلی بازی که جان مارستون نام دارد به کمک شما نیاز داشته و باید اورا در مسیر های مختلف کوه و بیابان همراهی کنید.

داستان بازی از جایی آغاز میشود که جان قصد دارد رد اعضای سابق گروه خود را پیگیری کند. مسیری که در پیش خواهد گرفت از آمریکای متمدن (300 سال متمدن نیست والا ، جزو توضیحات بازی بود این مورد) عبور خواهد کرد و شما در این بین سوار براسب خود باید از سد راهزن و مشکلاتی که در پیش بوجود خواهد آمد عبور کنید.

بازی که در سبک وسترن و تیراندازی جریان دارد به شما این مورد را گوش زد خواهد کرد که هرمکانی جای خوبی برای درگیری نیست ، البته با شما. بازی رد دد توسط شرکت نام آشنای راک‌استار عرضه شده است که اولین نسخه از مجموعه بازی های رد دد بشمار می اید که براساس آخرین اخبار بدست آمده نسخه سوم بازی نیز در دست ساخت بوده که باید منتظر یک اثر شاهکار از راک‌استار بود.

طراحی بازی به‌شکل خوبی انجام شده است که با گیم پلی عالی و اعتیادآور آن میتوانید ساعات و روز های طولانی در بازی حضور داشته و سرگرم مراحل آن شوید. همچنین خط داستانی عالی و صداگذاری حرفه ای شخصیت ها از دیگر ویژگی های بازی بشمار می‌آید که پیشنهاد میشود از کنار آن ساده عبور نکنید. مجموعه بازی های رد دد در لیست بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز جایگاه خوبی را کسب نموده اند.

12. بازی Samorost 3 | سامورست ۳

12. بازی Samorost 3 | سامورست ۳

قطعا تابه امروز نام بازی های کوچکی را شنیده اید که در میان بهترین بازی های جهان توانسته اند جایگاه خوبی کسب کنند. لازم به ذکر است بدانید که Samorost 3 یکی از آن مواردی بوده که با سبک گیم پلی فوق العاده و داستان بی‌نظیر خود توانسته جوایز بسیاری را کسب کند.

حجم بسیار پایین این بازی شاید در اولین نگاه گیمر را به اشتباه بیندازد اما باید بدانید که سبک متفاوت و وجود خط داستانی روبه‌رشد بازی میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

بازی Samorost 3 در مورد یک شخصیت تخیلی بوده که در دنیای مشکلات گرفتار شده است و اکنون به کمک شما نیز دارد تا بتواند از موانع و مشکلاتی که سدراهش شده اند عبور کند. مسیر دشواری را در پیش خواهید داشت زیرا سازندگان بازی برای افزایش سطح گیم پلی موارد بسیاری را در این زمینه رعایت نموده اند.

11. بازی Wolfenstein 2: The New Colossus | ولفنشتاین ۲: غول جدید

11- بازی Wolfenstein 2: The New Colossus ولفنشتاین ۲: غول جدید

Wolfenstein 2: The New Colossus مجموعه ای موفق و دوست داشتنی از سری بازیهای ولفنشتاین است که خط داستانی آن دلیل اصلی محبوبیت بازی بوده است. به‌گفته شرکت سازنده هیچ چیز محبوبتر از کشتن نازی ها برای دفعات متعدد لذت بخش نیست که در این میان شما با داشتن یک لباس ضدگلوله و قوی باید در مراحلی حضور پیدا کنید که مملو از نازی های وحشی بوده و کشتن آنها میتواند اصلی ترین دلیل ادامه دادن این مسیر باشد.

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus به شما این اجازه را میدهد تا جهنم را برای نازی ها در زمین شبیه سازی کنید که در این میان سلاح و مهمات بسیاری برایتان درنظر گرفته خواهد شد. سبک گیم پلی دوست داشتنی بروفق مراد گیمر میتواند سرگرمی لذت بخشی را برای شما به‌همراه داشته باشد. طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی از دیگر ویژگی های این بازی است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

10. بازی Shadow of the Tomb Raider | مهاجم مقبره ؛ بازیهای ماجراجویی دخترانه برای کامپیوتر

10- بازی Shadow of the Tomb Raider مهاجم مقبره

لازم است بدانید که شخصیت لارا از سال 1996 در دنیای اینترنت و بازی های کامپیوتری به ثبات رسید که در سال 2013 و در بازی Shadow of the Tomb Raider بطور کامل به‌عنوان یک شخص طبیعت بلد توانست اقدامات بسیاری را در بازی های ماجراجویی انجام دهد.

وجود نیروهای معنوی قوی در کنار ذهن قدرتمند لارا سبب شده تا امروزه در بازی تامب رایدر به یک اصل در بازیسازی تبدیل شود که مانند گذشته در این بازی شما باید مدیریت لارا را به‌عهده بگیرید و اورا در مسیر های دشواری که در پیش دارد همراهی کنید.

بازی Shadow of the Tomb Raider چندی پیش با یک بسته الحاقی جدید مجددا عرضه شد که ویژگی های جدید در کنار رفع مشکلات قدیمی را به‌همراه داشته است که این مورد سبب شد تا بعد از سالها ، گیمران بسیاری برای تجربه نسخه جدید بازی به سمت آن روی آورند. طراحی زیبا در کنار گیم پلی روان و سرگرم کننده سبب شده تا میلیون ها گیمر برای تجربه یک بازی جذاب به سمت این گیم روی آورند که این بازی برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC، Stadia عرضه شده است.

9. بازی The Witcher 3: Wild Hunt | ویچر 3

09- بازی The Witcher 3: Wild Hunt ویچر 3

ویچر 3 نامی محبوب و شناخته شده در بین بازی های ماجراجویی و اکشن و جهان‌باز است که امروزه کسی با ویژگی های این بازی غریبه نیست. در ابتدای توضیحات مربوط به بازی The Witcher 3: Wild Hunt باید بدانید که به‌گفته شرکت سازنده وسعت این بازی 500 مایل است که جزو وسیعترین بازی های جهان بشمار می‌آید که همین مورد سبب خواهد شد تا در طول مراحل با مشکلات بسیاری سروکار داشته باشید.

بازی در امپراطوری های مختلفی جریان داشته که به‌عنوان یک قاتل حرفه ای و نسبتا ساکت باید ماموریت هایی که برایتان مشخص شده است را به پایان برسانید. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در خط داستانی خود شمارا در گذشته به‌عنوان یک شوالیه قهار قرار داده که نیرو و قهرمانان بسیاری را از قلمرو های مختلف به قتل رسانده‌اید.

در این میان الف‌ها و گرگینه ها قصد دارند با کشتن دخترخوانده شما که اکنون گم شده است انتقام خوبی را از شما بگیرند مگر آنکه بتوانید دختر خودرا زودتر پیدا کنید. اگر بدنبال بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر هستید این بازی یکی از آنها است.

در مسیر های بازی نیروهای بسیاری تحت سلطه امپراطوری های مختلف حضور خواهند داشت که همگی از دشمنان شما نبوده و از برخی میتوانید کمک بگیرید. همان طور که مشخص است خط داستانی بازی با کیفیت بالایی طراحی شده که این مورد گیمررا از گشت و گذار بازخواهد داشت زیرا حس انسانیت شما در همان ابتدای بازی برای کمک به شخصیت اصلی بروزپیدا میکند. بازی ویچر 3 برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC عرضه شده است.

8. بازی Assassin’s Creed Syndicate | اساسینز کرید: سندیکا

08- بازی Assassin's Creed Syndicate اساسینز کرید: سندیکا بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز

Assassin’s Creed Syndicate از خط داستانی بسیار خوبی بهرهمند است که در شهر لندن ویکتوریایی اتفاق می‌افتد و به دلیل استفاده خلاقانه و با طراوت از خط داستانی عالی شما با شخصیت‌های دوقلو در قالب جیکوب و ایوی فرای آشنا میشوید که هریک از آنها با داستان متفاوتی قدم به بازی های اساسین نهاده اند.

اساسین کرید سندیکا سبک جدیدی از بازی های اساسین را در پیش داشته است که شرکت یوبی سافت قصد داشت این بازی را به یک الگو برای بازیهای مشابه تبدیل کند که تا حدودی موفق بوده است. Assassin’s Creed Syndicate شمارا در مقابل ماموریت های مختلفی قرار میدهد که باید در شهری بنام لندن که تمام قتل های آن برنامه ریزی و سازماندهی شده است حضور پیدا کنید.

اگر تمرکز کافی برای پیگیری مدارک بجامانده نداشته باشید قطعا گزینه بعدی شما خواهید بود. با استفاده از مهارت و توانایی هایی که در طول این سالها کسب کرده اید باید به سراغ اصلی ترین دشمنان خود بروید و شهر لندن را از وحود نحس آنها پاکسازی کنید. این بازی ماجراجویی برای pc مانند سایر مجموعه بازی های اساسین در قالب بسته های مختلفی عرضه شده است.

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Syndicate در سبک و سطح خوبی قرار دارد که مانند گذشته از سلاح سرد برای کشتن دشمنان استفاده خواهید نمود. لازم به ذکر است بدانید که طراحی این بازی با کیفیت بسیار خوبی انجام شده که میتواند نظر هرگیمری را جلب خودش نماید. این بازی برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC عرضه شده است. مجموعه بازی های اساسین در لیست برترین گیم های ژانر ماجراجویی برای ویندوز جایگاه خوبی را کسب نموده اند.

7. بازی Death Stranding | دث استرندینگ

7. بازی Death Stranding | دث استرندینگ بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز

اگر با سریال مردگان متحرک آشنایی داشته باشید قطعا این بازی برایتان بهترین مکان برای پیاده سازی تخیلاتی است که در حین دیدن سریال برایتان بوجود آمده است. بازی Death Stranding اثر بسیار خوب و شاهکاری را به ثبت رسانده است که در اجرای بازی شاهد یک کیفیت دیدنی خواهید بود. نسخه جدید این بازی ماجراجویی برای pc به تازگی عرضه شده است که پیشنهاد میشود آنرا نیز تجربه کنید.

این ویژگی در کنار صداگذاری بازی به تکامل رسیده است که ارتباط آنها سبب تقویت گیم پلی شده است. به نحوی که میتواند شمارا برای ساعات و روز های طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قرار دهد. بازی دث استرندینگ در میان بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر توانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

6. بازی Life is Strange | زندگی عجیب است

06- بازی Life is Strange زندگی عجیب است بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز

Life is Strange را میتوان یک هم‌مسیر با بازی The Walking Dead دانست که در دنیایی رو به افول جریان داشته و داستان بازی زندگی عجیب است در مورد یک دختربچه بوده که قصد دارد از جان خود در برابر تهدید هایی که علیه‌او  میشود جان سالم بدر ببرد. بازی در خانه ای جریان دارد که مملو از پازل و مراحل پیچیده بوده که این مورد میتواند گیم پلی دشواری را در اختیار گیمر قرار دهد.

اما اگر از دوست داران بازی های ماجراجویی در شرایط متفاوت هستید بازی Life is Strange گزینه خوبی خواهد بود. گیم پلی طولانی مدت در کنار طراحی زیبای بازی میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و مراحل خوبی را در اختیارتان قرار دهد. لازم به ذکر است بدانید این بازی برای پلتفرم های PS4، Xbox One، PC، Android، iOS عرضه شده است.

5. بازی Telltale’s The Walking Dead | مردگان متحرک

05- بازی Telltale's The Walking Dead مردگان متحرک بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز

بازی Telltale’s The Walking Dead که نسخه اول آن در لیست بهترین بازی های ماجراجویی قرار دارد گزینه خوبی برای ایفای نقش در دنیای آخرالزمانی است که باید با افرادی مبارزه کنید که تا چندی پیش با آنها دوست و یا آشنا بوده اید. همان طور که از نام بازی مشخص است مردگان متحرک برگرفته از یک خط داستانی خوب بوده که سریال آن نیز ساخته و پخش شده است.

با این اوصاف شاید بتوانید حدسیاتی مربوط به این بازی بزنید اما باید بدانید که اکثرآنها در سطح پایین قرار دارند. این بازی در میان بهترین بازی ماجراجویی برای پی سی جایگاه پنجم را کسب نموده است. کیفیت ساخت بالای بازی Telltale’s The Walking Dead میتواند نظر هرگیمری را جلب کند. وجود شخصیت های محبوب و شناخته شده در این زمینه میتواند به شما کمک شایانی نماید که برای هرمرحله از چه شخصی کمک بگیرید.

این بازی شامل تصمیمات دشوار و تاکتیک های سخت بوده که اگر نتوانید از پس آنها بربیایید قطعا شکست خواهید خورد زیرا این بازی شامل مراحل بسیاری در مکان های مختلف است که بنا به تصمیم خود باید با آنها مقابله کنید. این بازی برای پلتفرم های PS4، PlayStation Vita، Xbox One، Nintendo Switch، PC، Android، iOS، Kindle Fire HDX عرضه شده است.

4. بازی Elden Ring | الدن رینگ

4. بازی Elden Ring | الدن رینگ بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز

Elden Ring نامی محبوب و شناخته شده در سبک بازی های ماجراجویی و نقش آفرینی بوده که در مدت زمان کم انتشار خود به نسبت رقبا توانسته جایگاه بسیار خوبی را کسب کند. لازم به ذکر است بدانید که بعد از انتشار بازی امتیاز آن به 100 از 100 رسید که در دنیای بازی های کامپیوتری موارد این چنینی به شدت نادر هستند. آپدیت های بسیاری برای این بازی ماجراجویی برای pc عرضه شده است که آنها را نیز از دست ندهید.

امروزه از نبرد و گیم پلی بازی الدن رنیگ در فضای مجازی استفاده های زیادی میشود که رقابت شخصیت اصلی با باس های عظیم الجثه میتواند حس نقش آفرینی را درهر گیمری به اوج خود برساند. طراحی مثال زدنی در کنار خط داستانی عالی و صداگذاری بی‌نظیر قطعا بهترین گزینه برای تجربه یک بازی متفاوت خواهد بود که پیشنهاد میشود Elden Ring را از دست ندهید. الدن رینگ به‌عنوان یک بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز عرضه شده بود که توانست جایگاه خوبی را کسب کند.

3. بازی God of War | خدای جنگ

03- بازی God of War خدای جنگ بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز

اگر از سال 2005 کنسول های بازی داشته باشید قطعا با سری بازی های God of War آشنایی دارید و مصیبت هایی که کریتوس در مقابل دشمنان کشیده به گوشتان خورده است. بدلیل محبوبیت بسیاری این بازی در سال 2021 شرکت سازنده خبری مبنی برساخت بازی برای کامپیوتر را در ردیت وارد نمود که با گذشت چند ماه از این خبر نسخه PC بازی عرضه و توانست امتیاز فوق العاده ای را کسب کند.

با تمام این ویژگی ها بازی خدای جنگ کامپیوتر توانست درصد بیشتری از بازار جهانی 2021 را به سمت خود جلب کند. داستان بازی در مورد کریتوس بوده که همسر خودرا از دست داده و قصد دارد در دنیایی که باس و هیولاهای بسیاری در آن حضور دارند زندگی خود را به‌همراه فرزند کوچکش ادامه دهد. بازی خدای جنگ نیز به‌عنوان بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز عرضه شده بود که با ویژگی های خوبی که در اختیار داشت توانست رتبه سوم بهترین بازی ماجراجویی برای pc را کسب کند.

فرزند کریتوس نیز مانند یک شوالیه بدنیا آمده است که توانایی های بسیار خوبی را در زمینه تیراندازی باکمان در اختیار داشته و با کمک او باید مراحل بسیاری را پشت سر بگذارید. در نسخه کامپیوتر بازی باید در نقش هر دو شخصیت حضور پیدا کنید که آشنایی با مهارت آنها میتواند روند اجرای بازی را به‌شکل بهتری برایتان معنی کند. خدای جنگ در میان بهترین بازیهای ماجراجویی PC توانست رتبه سوم را کسب کند.

2. بازی Brothers: A Tale of Two Sons | برادرها: افسانه دو پسر

2. بازی Brothers: A Tale of Two Sons | برادرها: افسانه دو پسر بازی ماجراجویی برای pc

بازی Brothers: A Tale of Two Sons از یک سبک دو وجهی برخوردار است که به‌عنوان یک کاربر دوجانبه باید مدیریت دو برادر را به‌عهده داشته باشید که در دنیایی نابخشودنی گرفتار شده و قصد دارند از جان خود در برابر تهدید هایی که علیه آنها میشود محافظت کنند. این بازی ماجراجویی برای pc جایگاه خوبی را کسب نموده است که نباید از کنار آن ساده عبور کرد.

پازل و معماهای بسیاری سد راه شما خواهد شد که در این بین با تفکر باید آنها را پشت سربگذارید. طراحی زیبا در کنار گیم پلی روان میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قرار دهد. این بازی توسط شرکت محبوب 505 گیمز طراحی شده است که بدون شک با حضور در مراحل بازی میتوانید نسل جدیدی از بازیهای ماجراجویی را تجربه کنید. این بازی در لیست بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز توانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

1. بازی Red Dead Redemption 2 | رد دد ریدمپشن ۲

01- بازی Red Dead Redemption 2 رد دد ریدمپشن ۲

دلیلی برپوشیده بودن ویژگی های بازی رد دد ریدمپشن ۲ برای گیمرها نیست زیرا اگر از سبک بازی های ماجراجویی هم خوشتان نیاید قطعا نام و یا تریلر های این بازی را در شبک های اجتماعی دیده اید. تنها کافی است یکبار وارد این بازی شوید که بعد از آن خارج شدن از بازی Red Dead Redemption 2 کار آسانی نخواهد بود.

سبک گیم پلی بسیار عالی در کنار طراحی مثال زدنی سبب محبوبیت این بازی شده است که شرکت راک‌استار وظیفه ساخت و انتشار بازی را برعهده داشته است. لازم به ذکر است بدانید این بازی در لیست پرفروش ترین بازی های ماجراجویی برای ویندوز توانسته رتبه اول را کسب کند.

بازی Red Dead Redemption 2 که توانسته عنوان بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر را کسب کند تا این لحظه جدید ترین نسخه عرضه شده از بازی های رد دد است که نسخه سوم آن نیز در دست ساخت بوده و باید دید که شرکت سازنده چه برنامه هایی برای این بازی محبوب را خواهد داشت.

اگر از دوست داران بازی ماجراجویی برای pc و اکشن و وسترن و جهان باز هستید قطعا این گزینه بهترین موردی است که با آن آشنا خواهید شد. مقاله مربوط به بهترین بازیهای ماجراجویی PC نیز به اتمام رسید که در این میان 3125 بازی برتر ماجراجویی جهان برایتان معرفی شد.

سخن پایانی

مقاله مربوط به بهترین بازی های ماجراجویی کامپیوتر و 31 بازی ماجراجویی برای pc به پایان رسید که در این میان چند بازی ماجراجویی برای PC که در سال 2022 عرضه شده بودند نیز دیده شد. با این اوصاف اگر انتخاب دیگری جز بازی جدید ماجراجویی برای ویندوز دارید یا مثلا یک بازی ماجراجویی ایرانی برای کامپیوتر سراغ دارید، تنها کافیست نام بازی را برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گیرد. همچنین اگر از مقالات این چنینی راضی هستید نظرات شما در بهبود عملکرد سایت و قرار دادن مطالب این چنینی تاثیر بسزایی خواهد داشت که پیشنهاد میشود در نظرات باما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
.
28 مهر 1401، 14:03
پاسخ
6
2
تمام بازیایی که اینجا گذاشتین برای ویندوز ۷ هم هستن؟
avatar
م.ع
.
03 خرداد 1402، 08:23
پاسخ
0
1
@
نشد نداره؛ با یک سری تنظیمات روی 7، 64 بیتی با یک سیستم مناسب می تونی برخی رو نصب کنی... اونهایی که می گن، نمی شه، سطح کیفیت سرعت و گرافیک بالا رو می خوان تجربه کنن... وگرنه ویندوز 7 از 10 و بخصوص 11 با ثبات تره توی خیلی از زمینه ها؛ تجربۀ خودم رو گفتم. فقط گرافیک و سیستم مد نظر باید حداقلها رو داشته باشه... تو سایتهای مختلف حداقل ها رو نوشته...
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402