دانلود بازی سونیک آفلاین از تعمیر پی سی

دانلود بازی سونیک آفلاین از تعمیر پی سی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به نقل از سایت معتبر تعمیر پی سی: بازی سونیک یکی از فرنچایزهای ژاپنی بسیار مشهور دنیای گیم است. کمپانی سگا به عنوان صاحب و ناشر این فرنچایز شناخته می شود. اولین نسخۀ بازی در سال 1991 به وسیله Sega به انتشار رسید. موفقیت نسخه اول سگا را به یکی از کمپانی های برتر گیم تبدیل کرد. چند نسخۀ بعدی نیز به وسیلۀ سگا توسعه پیدا کرد و منتشر شد. اولین نسخۀ سه بعدی فرنچایز با عنوان Sonic Adventure در سال 1998 منتشر شد. همچنین نسخه های جدیدتر در دسترس کنسول های نسل های مختلف قرار گرفت. از جمله نسخه های جدید فرنچایز می توان به بازی های Sonic Forces و Sonic Mania و Team Sonic Racing اشاره کرد. برای دانلود همه ورژن های بازی سونیک می توانید از سایت تعمیر پی سی اقدام کنید.

بازی سونیک دارای عناصر مشابهی در نسخه های مختلف است. البته هر نسخه مکانیک و داستان منحصر به فردی دارد. مواردی مثل گیم پلی سریع و سیستم سلامت حلقه ای را می توان در بیشتر نسخه های مجموعه مشاهده کرد. در بیشتر نسخه ها، سونیک تلاش می کند برنامه های دکتر اگمن را برای تسلط بر دنیا متوقف کند. سونیک، خارپشت آبی رنگی با خصوصیات انسانی است که معمولا در سطوحی پر از فنرها، موانع، شیب ها و چاله ها حرکت می کند. نسخه های جدیدتر مجموعه، شخصیت های بیشتری را به آن اضافه کردند. شخصیت هایی مثل Tails و Knuckles و Amy Rose.

فرنچایز سونیک یکی از مجموعه های پرفروش و برجستۀ دنیای گیم محسوب می شود. این مجموعه تاثیر قابل توجهی بر صنعت گیم داشته است. همچنین می توان به ورود آن به فرهنگ عامه اشاره کرد. می توان شخصیت سونیک را طرفدار طبیعت و شخصیت دکتر اگمن را نمادی از توسعۀ ماشین آلات توصیف کرد. از جمله استودیوهای سازندۀ نسخه های سونیک، می توان به Sonic Team و Dimps اشاره کرد.

فهرست عناوین مطلب:

دانلود بازی سونیک Forces از تعمیر پی سی

بازی سونیک Forces یکی از نسخه های مدرن و سه بعدی فرنچایز سونیک است که در سال 2017  برای پی سی و کنسول های نسل هشتم به انتشار رسید. برای دانلود بازی سونیک فورسز می توانید به وب سایت تعمیر پی سی مراجعه کنید. این بازی در سبک پلتفرمر و ماجراجویی اکشن قرار می گیرد. استودیو Sonic Team به عنوان سازندۀ بازی شناخته می شود. سه حالت گیم پلی در بازی وجود دارد. حالت کلاسیک شبیه به گیم پلی دو بعدی بازی های قدیمی مجموعه است. حالت مدرن یک گیم پلی سه بعدی را برای بازیکنان فراهم می کند. حالتی به نام آواتار نیز وجود دارد که شامل کاراکترهای سفارشی بازیکنان می شود.

دانلود بازی سونیک فورسز برای کامپیوتر

بازی سونیک Forces نقدهای متفاوتی را دریافت کرد. گیم پلی مدرن، سیستم ایجاد کاراکتر، موسیقی و صداگذاری آن مورد تحسین قرار گرفتند. اما داستان نسبتا سادۀ بازی در کنار طراحی مراحل و بعضی مشکلات فنی موجب شدند بازی امتیاز خیلی بالایی را کسب نکند. البته بازی به فروش خوبی دست پیدا کرد و حتی بعضی از مجلات معتبر گیم، نمرۀ بالایی به آن دادند.

داستان بازی گیمرها را در نقش سونیک قرار می دهد که پس از متوقف کردن حملۀ دکتر اگمن با یک مزدور به نام Infinite روبرو می شود. شخصیت Infinite با استفاده از قدرت Phantom Ruby تغییر شکل داده است و موفق می شود سونیک را شکست دهد. بدون سونیک، دکتر اگمن با کمک ربات هایش دنیا را تسخیر می کند. ناکلز به همراه تیلز، امی رز، خارپشت نقره ای، روژ خفاش و بازمانده ای از حملۀ دکتر اگمن، یک جنبش مقاومت تشکیل می دهند. ناکلز مکان سونیک را پیدا می کند. بازمانده با یک سفینه به آنجا نفوذ می کند و سونیک را نجات می دهد. سپس سونیکِ مدرن و دوستانش برای پس گرفتن دنیا تلاش می کنند.

دانلود بازی Sonic Mania از تعمیر پی سی

بازی سونیک Mania یکی از بهترین نسخه های مدرن مجموعه محسوب می شود. بازی در سال 2017 به انتشار رسید و داستان سونیک، تیلز و ناکلز را دنبال می کند که برای شکست دکتر اگمن و ربات های او تلاش می کنند. گیم پلی سریع بازی و محیط های دو بعدی موجب می شوند سونیک مانیا شبیه نسخه های کلاسیک مجموعه به نظر برسد. این نسخه توانست به یکی از بهترین بازی های مجموعه و سبک پلتفرمر دو بعدی تبدیل شود. نسخۀ پی سی در وب سایت متاکریتیک امتیاز 84 را کسب کرد. همچنین توانست فروش بالایی را تجربه کند.

دانلود بازی سونیک مانیا برای کامپیوتر

بازی سونیک Mania را می توان از نظر گرافیک پیکسلی یک نقطۀ اوج برای مجموعه دانست. انیمیشن ها و جزئیات بازی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین می توان جنب و جوش خوبی را در مراحل مختلف بازی مشاهده کرد. حرکات مختلف کاراکترها مثل دویدن، پریدن و چرخش به خوبی طراحی شده اند. موسیقی بازی و طراحی سطوح آن مورد تحسین قرار گرفتند. حتی موسیقی بازی به عنوان یکی از بهترین ها در مجموعه شناخته شد. بازی توانست برندۀ بهترین بازی خانوادگی در جایزه The Game Awards شود.

داستان بازی ماجراهای سونیک، تیلز و ناکلز را دنبال می کند که یک انرژی قدرتمند را در جزیرۀ آنجل تشخیص می دهند. پس برای تحقیق بیشتر سوار هواپیمای خود تورنادو می شوند. اما دکتر اگمن نیز ربات هایش را به سمت جزیره ارسال می کند. وقتی سونیک و تیلز به آنجا می رسند، ربات های Eggrobo سنگی را از منبع انرژی حفاری کرده اند. این جواهر جادویی Phantom Ruby نام دارد و ربات ها را به Hard Boiled Heavies تبدیل می کند. سپس سونیک، تیلز و ناکلز به مناطق مختلف جزیره فرستاده می شوند.

نسخه های برتر سونیک

فرنچایز سونیک نسخه های متعددی را در خود جای داده است. از نسخه های قدیمی و نوستالژیک گرفته تا نسخه های مدرن که با گرافیک سه بعدی خودنمایی می کنند. اگر به دنبال یک بازی خوش ساخت با حال و هوای کلاسیک مجموعه هستید، سونیک Mania می تواند انتظارات شما را برآورده کند. همچنین اگر به دنبال یک نسخۀ سه بعدی با گرافیک بالا هستید، می توانید بازی سونیک Forces را تجربه کنید. هر دوی این بازی ها از جمله نسخه های مدرن فرنچایز سونیک محسوب می شوند و توانستند طرفداران مجموعه را راضی کنند.

دانلود بازی های نوستالژی از تعمیر پی سی

اکثر بازی های نوستالژی در سایت تعمیر پی سی موجود می باشد. بعد از اینکه همه نسخه های بازی سونیک را دانلود کردید، میتوانید با مراجعه به ساید بار سمت چپ سایت، دانلود بازی کراش برای کامپیوتر را هم انجام دهید. از جمله نوستالژی های این سایت بازی های مکس پین، سری کالاف دیوتی، بتمن، مرد عنکبوتی، کرایسیس، مافیا و… بازی های دیگر اشاره کرد که همه آنها در سایت تعمیر پی سی بارگزاری شده اند. شما با جستجوی عبارت «تعمیر پی سی» در گوگل می توانید به محتوای سایت دسترسی پیدا کنید. تعمیر پی سی سالمترین نسخه های بازی ها را منتشر میکند. همه بازی ها تست شده هستند. بی صبرانه منتظر حضور گرمتان هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
علی پور قلی
.
01 خرداد 1401، 22:32
پاسخ
0
1
سایت خیلی خوبی هستش
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402