معرفی بازی Hell is Us | متفاوت ترین عنوان اکشن نقش آفرینی زمان‌های اخیر

معرفی بازی Hell is Us بررسی بازی hell is us
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از مهمترین عناوین دنیای گیمینگ که در ماه‌های آتی شاهد معرفی آن خواهیم بود می‌توان به بازی Hell is Us اشاره کرد. اگر به بررسی بازی Hell is Us بپردازیم هم از منظر گیم پلی و هم از بسیاری از منظرهای دیگر شاهد عنوانی می‌شویم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بر همین اساس بر آن شدیم تا در مقاله پیش رویتان موارد مختلف مربوط به این بازی ویدیویی را معرفی کنیم. با ما باشید.

بازی Hell is Us یک بازی ویدیویی منحصر به فرد است که توسط کمپانی Rogue Factor به سرپرستی جوناتان جک بلتیت (Jonathan Jachues-Belletete) ساخته می‌شود. بازی Hell is Us برای کامپیوتر اولین عنوان اریجینال این کمپانی پس از انتشار بازی Mordheim: City of the Damned و بازی Necromunda: Underhive Wars محسوب می‌شود. در واقع می‌توان گفت این بازی ویدیویی اولین عنوانی است که به شکل اختصاصی از آن این کمپانی است.

جک بلتیت سرپرست سازندگان بازی Hell is Us پس از 12 سال همکاری با کمپانی Eidos Montreal این کمپانی را ترک کرد؛ کمپانی که در آن موفقیت خود را به عنوان سرپرست هنری عناوین مهمی همچون بازی Deus Ex: Human Revolution و بازی Mankind Divided تثبیت کرده بود. او هم اکنون وظیفه‌ای بس مهمتر به عنوان سرپرست اصلی بازی Hell is Us برعهده گرفته است و این این ماجراجویی تاریک جدید و پروسه ساخت آن را هدایت می‌کند. با بررسی بازی Hell is Us همراه پلازا بمانید.

در ادامه می‌خوانید:

معرفی بازی Hell is Us

سایت معتبر GameInformer اخیرا در طی مصاحبه‌ای با جک بلتیت در رابطه با پروژه جدید کمپانی‌اش موارد مهمی را زیر ذره‌بین قرار داده است. در بررسی بازی Hell is Us اولین موردی که با آن مواجه می‌شویم ژانر این بازی ویدیویی است که اکشن نقش آفرینی محسوب می‌شود. در طی مصاحبه انجام شده موارد مهمی مورد بررسی قرار گرفتند که از جمله آن‌ها می‌توان به درون‌مایه‌های بازی، کاراکتر اصلی و ارتباط او با دنیای بازی و اهداف سازندگان در رابطه با پروژه اشاره کرد.

کاراکتر اصلی بازی Hell is Us که هنوز توسط کمپانی Rogue Factor اسم آن معرفی نشده است در یک کشور بی نام زاده شده است. جل بلتیت در رابطه با این کشور اذعان می‌کند که پر از کوه‌های وسیح است و حدود 2000 سال است که از باقی اراضی دنیا متروک مانده است. این کشور به شکل رسمی پس از جنگ جهانی دوم به عنوان یک کشور متروکه نام گرفته است.

معرفی بازی Hell is Us بررسی بازی hell is us

وقایع بازی Hell is Us در دهه 90 میلادی روی می‌دهند و کشوری که این بازی در آن روی می‌دهد توسط یک دیکتاتور بسیار مخوف کنترل می‌شود. دلیل انتخاب سازندگان در رابطه با دهه 90 به عنوان زمان رخداد وقایع بازی رویدادهایی است که در این دهه در کشورهای مختلف شاهد آن‌ها بوده‌ایم. جک بلتیت در رابطه با درون‌مایه اصلی بازی Hell is Us گفته است:

درون مایه اصلی این بازی آن است که خشونت انسانی و وحشی گری صرفا یک چرخه ادامه دار است که منبع اصلی آن احساسات و تمایلات درونی بشر محسوب می‌شود. در واقع می‌توان گفت که منبع اصلی بسیاری از بدبختی‌های ما احساسات انسانی و موارد مربوط به آن محسوب می‌شود.

بر اساس آنچه جک بلتیت می‌گوید این موضوع توسط تیم سازندگان بسیار جدی گرفته می‌شود. با این وجود علیرغم آنکه جنگ درون مایه اصلی بازی Hell is Us است همین جنگ یک پایه و اساس برای نبردبا موجودات فرازمینی محسوب می‌شود که در قالب کشمکش‌های شخصیت اصلی با دشمنانش به تصویر کشیده شده است.

تریلر بازی hell is us بازی hell is us برای کامپیوتر

جک بلتیت در این رابطه داستان مناطق و ملیت‌های دیگری را به میان می‌آورد که از چالش‌های مشابهی عبور کرده‌اند اما رسانه‌ای نشدند. پس از آن موضوع مصاحبه در بررسی بازی Hell is Us به مبحث جنگ کنونی موجود در کشور اوکراین کشیده می‌شود. بلتیت در این رابطه می‌گوید:

آنچه هم اکنون در اوکراین در حال وقوع است هر روز روی می‌دهد و در بسیاری نقاط دیگر نیز شاهد هستیم و این واقعیت غم انگیز مربوط به جنگ است. این دیوانگی و این وحشت و این خشم. این چیزی است که ما بر یکدیگر روا می‌داریم. آنچه بسیاری به آن پی نبرده‌اند مقیاس کلان این خشونت است. تقریبا تمامی جمعیت جهان نسبت به همدیگر خشونت اعمال می‌کنند. اگر خشونت و وحشت را پیشینه آن را نگاه کنیم به این موضوع پی می‌بریم.

کاراکتر اصلی در ماجرای اصلی گیم پلی بازی Hell is Us برای ویندوز طرف خاصی در جنگ داخلی که در این بازی ویدیویی در حال روی دادن است نمی‌گیرد و شما نیز به عنوان بازی‌باز وظیفه ندارید که بحران موجود را حل کنید. بلتیت در این رابطه اذعان می‌کند:

بدون شک بازی Hell is Us در رابطه با نجات کشور از جنگ داخلی نیست. در سناریویی که ما تعریف کرده‌ایم قهرمانی وجود ندارد که به وسط جنگ داخلی کشیده شده باشد و در پایان جنگ را تبدیل به صلح کند یا آن را متوقف کند و اگر اینگونه می‌بود هیچگونه منطقی پشت این ماجرا نمی‌بود.

تیزر بازی hell is us 2022 برای pc گیم پلی بازی hell is us برای ویندوز

پسر مورد نظر ما که در واقع قهرمان بازی است در بررسی بازی Hell is Us در حالی بزرگ می‌شود که از یک مکان به مکان دیگر جا به جا می‌شود اما هیچ گاه جایی یا خانواده‌ای را پیدا نمی‌کند که حس خانه را به او منتقل کند. او این احساس نیاز به یک نهاد مستحکم به نام خانواده را پس از ورود به عرصه سربازی و از طریق آن برطرف می‌کند. پس از تبدیل شدن به یک سرباز او به ماموریت‌های مختلفی فرستاده می‌شود و اغلب به دنبال راهی برای بازگشت به کشور خود است.

در سال‌هایی که به دور از خانه سپری می‌کند قهرمان بازی Hell is Us بارها تلاش می‌کند که راه برگشتی پیدا کند و تلاش‌های فرجان ناپذیری برای دیدار با والدینی می‌کند که از شر او خلاص شده بودند. او به دنبال پاسخ پرسش هایش است: اینکه والدین واقعی او کیستند و چرا او را رها کردند و چرا او را به خارج از کشور منتقل کردند. جنگ داخلی این موقعیت را برای او فراهم می‌کند که شانس خود را برای پیدا کردن والدینش دوباره امتحان کرده و سوال‌هایی را از آن‌ها بپرسد که مدت‌هاست درون او رخنه کرده‌اند.

دانلود بازی Hell is Us برای ps4 تاریخ انتشار بازی hell is us

بنابراین می‌توان گفت قهرمان ما در بررسی بازی Hell is Us هنگام انجام ماموریت‌های بازی زیاد به دنبال کمک کردن به کشورش نیست بلکه به دنبال پاسخ به سوال‌های خود و بازگشت به زادگاهش است که از طریق نقشه‌ای که برای آن کشیده‌ است امکان پذیر خواهد شد.

در سوی دیگر ماجرا ماجراجویی واقعی قهرمان‌ما در بازی Hell is Us، زمانی شروع می‌شود که او پس از دهه‌ها وارد زادگاهش می‌شود. این آن نقطه‌ای است که داستان بازی Hell is Us در آن شروع می‌شود. قهرمان داستان هنوز ایده خاصی ندارد که کجا به دنبال والدین خود بگردد و یا چه کسی از هویت واقعی آن‌ها خبر دارد. علاوه بر این او حتی خبر ندارد که موجودات فراواقعی زادگاهش را احاطه کرده‌اند و با او دشمنی خواهند کرد.

بر اساس گفته‌های سازندگان بازی، در بازی Hell is Us هیچگاه آشکارا به شما پیشنهاد نمی‌شود که کجا بروید و یا با چه کسی حرف بزنید و یا به سراغ چه چیزی بروید و بازیکنان در این رابطه باید مسئولیت کامل را خودشان بر عهده بگیرند. این شیوه از راهنمایی کم را سازندگان این بازی ویدیویی به بازی The Legend of Zelda: A Link to the Past شبیه دانسته‌اند و یا حتی می‌توان گفت که از آن الهام گرفته‌اند.

سیستم پیشنهادی بازی Hell is Us حداقل سیستم مورد نیاز Hell is Us

برای آنکه به بازیکنان حسی از اکتشاف و گشت و گذار ارائه دهند کمپانی Rogue Factor در این بازی ویدیویی طراحی محیط و تناسبات آن را با داده هایی که از کاراکترها و یا منابع دیگر موجود در دنیای بازی می‌توان جمع کرد ترکیب کرده‌اند. جک بلتیت هدف خود از این امر را تاکید روی مباحث هنری و طراحی مراحل عنوان کرده است که در عناوین دیگر آنطور که باید نیستند. او در این رابطه اذعان می‌کند که در اکثر عناوین دیگر شاهد این امر هستیم که طراحی مرحله بازیکنان را دقیقا به آنجایی که می‌خواهند هدایت می‌کند؛ امری که خلاقیت را از بازی‌باز می‌گیرد.

بر اساس گفته‌های سازندگان بازی Hell is Us حتی کاراکترهای موجود در عناوین دیگر نیز بسیار سطحی طراحی شده‌اند اما در این بازی ویدیویی تمام هم و غم سازندگان بر آن بوده است که کاراکترهای بازی ارزش گوش دادن به آن‌ها را داشته باشند. کاراکترها و دنیای موجود در بررسی بازی Hell is Us به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند با شما به راحتی وارد ارتباط شود و بر همین اساس احساس نیاز به قدرت‌های ماورایی را همانند بازی‌های نقش آفرینی دیگر نداشته باشید.

سیستم پیشنهادی بازی Hell is Us

در این بخش حداقل سیستم مورد نیاز Hell is Us را با همدیگر بررسی می‌کنیم. با ما باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: یک سیستم عامل 64 بیتی
  • پردازنده اصلی: هنوز مشخص نیست
  • پردازنده گرافیکی: هنوز مشخص نیست
  • کارت صوتی: هنوز مشخص نیست

با انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی ویدیویی این بخش را به روزرسانی خواهیم کرد.

داستان بازی بازی hell is us سبک بازی Hell is Us چیست

سخن پایانی

اگر بخواهیم به این پرسش که «سبک بازی Hell is Us چیست؟» پاسخ ساده‌ای بدهیم می‌توانیم اذعان کنیم که این بازی ویدیویی یک بازی اکشن نقش آفرینی است. در سوی دیگر ماجرا آنچه سازندگان با معرفی بازی Hell is Us برای کامپیوتر قصد ارائه آن را به ما دارند بسیار بیش از یک بازی اکشن نقش آفرینی ساده است. بر همین اساس این بازی ویدیویی را می‌توان یک بازی موضوع محور و پیام محور نامید که قصد دارد قراردادهای مرسوم‌ را در رابطه با بازی‌های نقش آفرینی و حتی داستان سرایی و نحوه مرسوم آن در بازی‌های دیگر به چالش بکشد و با پیشنهاد قواعد به ما ما را با یک عنوان متفاوت روبرو کنید.

حال باید دید این امر در دید سازندگان این بازی ویدیویی در حد یک ایده آل باقی خواهد ماند و یا ما واقعا با یک عنوان متفاوت روبرو خواهیم شد. تاریخ انتشار بازی Hell is Us هنوز مشخص نیست اما تخمین می‌زنیم در سه ماه آتی شاهد معرفی بازی Hell is Us باشیم. همچنین با انتشار این بازی ویدیویی لینک دانلود بازی Hell is Us برای PS4 و پلتفرم‌های دیگر را نیز برای شما قرار خواهیم داد. نظر شما چیست؟ نظرات خود را در رابطه با این بازی ویدیویی از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402