هشت بازی هواپیما برای کامپیوتر | با بهترین بازی های هواپیما برای کامپیوتر آشنا شوید

بازی جدید هواپیما برای pc جدیدترین بازی های هواپیما برای کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به معرفی چند بازی هواپیما برای کامپیوتر بپردازیم زیاد به مشکل برنمی‌خوریم. البته اگر بخواهیم بهترین بازی شبیه ساز هواپیما پی سی را برای شما معرفی کنیم کمی ماجرا فرق می‌کند. بر همین اساس بر آن شدیم تا در بین‌ بازی‌های شبیه ساز هواپیما مختلف جست و جو کنیم و بهترین شبیه ساز هواپیما برای PC را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

عناوین مختلفی در قالب ژانر هواپیما و یا به بیان بهتر شبیه سازی پرواز با هواپیما در دنیای گیمینگ منتشر شده‌اند. در این میان اگر بخواهیم به لیست بازی های هواپیمایی کامپیوتر نگاه دقیق‌تری بیندازیم به عناوین جالبی برمی‌خوریم که هر کدام به شیوه منحصر به فرد خود به این مبحث جذاب پرداخته‌اند. نام بردن بهترین بازی هواپیما برای کامپیوتر سخت است.

اما می‌توان چند شبیه ساز هواپیما برای PC را که با کیفیت باشند نام برد و رویکرد تیم سازندگان را در رابطه با هر کدام از این عناوین مورد بررسی قرار داد. همراه پلازا بمانید.

در ادامه می‌خوانید:

بهترین بازی های هواپیما برای کامپیوتر

در مقاله‌ای که پیش روی شماست می‌خواهیم چند بازی شبیه ساز هواپیما پی سی را برای شما معرفی کنیم که هر کدام از آن‌ها در نوع خود ویژه و منحصر به فرد هستند. عناوینی که هر کدام را می‌توان از جدیدترین بازی های هواپیما برای کامپیوتر شمرد و هر کدام در نوع خود عضو بهترین بازی های هواپیما برای ویندوز هستند.

1. بازی Microsoft Flight Simulator

برترین بازی هواپیما برای pc بهترین بازی هواپیما برای پی سی لیست بازی های هواپیمایی کامپیوتر

اولین بازی هواپیما برای کامپیوتر امروزمان بازی Microsoft Flight Simulator محسوب می‌شود. این برترین بازی هواپیما برای PC که توسط کمپانی مایکروسافت طراحی شده است از همه نظر یک بازی ویدیویی قاعده‌مند و خوب محسوب می‌شود. به بیان دیگر این بهترین بازی هواپیما برای پی سی هر آنچه را که شما از یک شبیه ساز پرواز انتظار دارید به شما ارائه خواهد داد.

از جلوه‌های بصری گرفته تا مکانیزم‌های کنترلی و بسیاری از موارد دیگر در این بازی شبیه ساز هواپیما برای PC با میزان جزئیاتی روبرو خواهید شد که در اغلب موارد شما را شگفت زده خواهند کرد. بر همین اساس شاید پربیراه نباشد که بگوییم بازی شبیه ساز هواپیما پی سی Microsoft Flight Simulator در میان عناوین مختلف این فهرست استاندارد ترین شبیه ساز پرواز محسوب می‌شود.

2. بازی Elite Dangerous

بهترین بازی های هواپیما برای ویندوز فهرست بازیهای سبک هواپیما

دومین عضو فهرست بازی هواپیما برای کامپیوتر بازی Elite Dangerous محسوب می‌شود. این شبیه ساز هواپیما برای PC توسط کمپانی Frontier Developments ساخته شده است و از نقاط قوت آن می‌توان به این امر اشاره کرد که شما در آن با یک شبیه سازی یک به یک واقع گرایانه کهکشان راه شیری مواجه خواهید شد که در قالب یک گیم پلی باز روایت می‌شود. این بهترین بازی هواپیما برای پی سی اولین عنوانی است که در میان عناوین مختلف این سری بازی در آن شاهد گیم پلی به شیوه چندنفره کلان (Massively Multiplayer) هستیم. البته شایان ذکر است که در بازی شبیه ساز هواپیما پی سی Elite Dangerous یک حالت تک نفره نیز وجود دارد. میزان گستردگی این عضو از لیست بازی های هواپیمایی کامپیوتر حیرت انگیز است. بنابراین اگر به اکتشاف در فضا علاقمند هستید این بازی را از دست ندهید.

3. بازی War Thunder

معرفی بازی هواپیما برای اندروید بازی های هواپیما برتر برای لپ تاپ بازی جدید هواپیما برای pc

سومین عضو فهرست بازی هواپیما برای کامپیوتر بازی War Thunder محسوب می‌شود. این عضو از فهرست بازیهای سبک هواپیما توسط کمپانی Gaijin Entertainment ساخته شده است و همین کمپانی وظیفه انتشار آن را برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PC، PS4، Xbox One، PS5 و ایکس باکس سری ایکس و اس برعهده گرفته است. همانطور که از اسم آن مشخص است وجه تفاوت بازی شبیه ساز هواپیما برای PC War Thunder جنگی بودن آن است؛ به معنای آن که در این بازی شبیه ساز هواپیما پی سی به جنگ و نبردهای هوایی (و زمینی) از طریق هواپیماهای جنگی، تانک‌ها و وسایل نقلیه دیگر خواهید پرداخت. جنگی به واقع گرایانه ترین شکل ممکن طراحی شده است. این عضو از بازی های هواپیما برتر برای لپ تاپ موفق شده است که جوایز متعددی را تا کنون از آن خود بکند.

4. بازی X-Plane 11

بازی هواپیما برای کامپیوتر شبیه ساز هواپیما برای pc

به معرفی چهارمین عضو فهرست بازی هواپیما برای کامپیوتر می‌پردازیم. چهارمین شبیه ساز هواپیما برای PC که در فهرست امروزمان قصد داریم برای شما معرفی کنیم بازی شبیه ساز هواپیما پی سی X-Plane 11 محسوب می‌شود. این بازی جدید هواپیما برای PC توسط کمپانی Laminar Research ساخته شده است و همین کمپانی آن را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرده است.

وجه تفاوت این عضو از از جدیدترین بازی های هواپیما برای کامپیوتر آن است که شما قادر هستید در آن دنیاهای ویژه و منحصر به فرد خود را بسازید که در واقع نماینده‌هایی از کره زمین محسوب می‌شوند. این مورد را به قابلیت ساخت هواپیماهای خود و یک انجمن ویژه که در آن می‌توانید محتوایی را ساخته‌اید به اشتراک بگذارید اضافه کنید تا با یک عنوان استثنایی روبرو شوید.

5. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown

بازی شبیه ساز هواپیما پی سی

پنجمین عضو فهرست بازی هواپیما برای کامپیوتر بازی Ace Combat 7: Skies Unknown محسوب می‌شود. این شبیه ساز هواپیما برای PC توسط کمپانی Bandai Namco ساخته شده است و همین کمپانی آن را برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشر کرده است. استایل این بازی شبیه ساز هواپیما پی سی آرکید محسوب می‌شود و از نکات مثبت آن می‌توان به پشتیبانی از تکنولوژی VR یا واقعیت مجازی اشاره کرد که از طریق آن یکسری ماموریت‌هایی که به طور ویژه برای هدست PlayStation VR طراحی شده‌اند به بازی اضافه می‌شوند. شاید بتوان گفت نقطه بارز تفاوت این بازی جدید هواپیما برای PC نسبت به عناوین دیگر این فهرست سادگی آن است به شیوه‌ای که کنترل هواپیماها از طریق آن راحت‌تر انجام می‌شود. بنابراین اگر مقصودتان سادگی باشد این عنوان برای شماست.

6. بازی Kerbal Space Program

بهترین بازی های هواپیما برای کامپیوتر برترین بازی هواپیما برای pc

در ششمین جایگاه فهرست بازی هواپیما برای کامپیوتر بازی Kerbal Space Program قرار گرفته است. این بازی ویدیویی توسط کمپانی Squad ساخته شده است و کمپانی Private Division وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. پلتفرم‌هایی که این شبیه ساز هواپیما برای PC علاوه بر کامپیوتر برای آن‌ها منتشر شده است عبارتند از پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و همچنین ایکس باکس سری ایکس و اس. در این بازی شبیه ساز هواپیما پی سی شما یک برنامه فضایی را کنترل می‌کنید که از طریق آن قادر هستید در فضا به کند و کاو و اکتشاف بپردازید. بازی Kerbal Space Program به یمن ویژگی‌های مثبت بارز خود از جمله موتور فیزیک واقع گرایانه‌اش حتی توجه ناسا و دیگر مراکز هوا و فضا را نیز به خود جلب کرده است.

7. بازی Digital Combat Simulator World

بهترین بازی هواپیما برای پی سی لیست بازی های هواپیمایی کامپیوتر

جایگاه هفتم فهرست بازی هواپیما برای کامپیوتر به بازی Digital Combat Simulator World اختصاص دارد. این عضو از بهترین بازی‌های هواپیما برای کامپیوتر مبحث مبارزات هواپیمایی را به شکل واقع گرایانه مورد بازسازی قرار داده است و به شکل رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. هدف از ساخت این شبیه ساز هواپیما برای PC ساخت یک بازی شبیه سازی است که از طریق آن بازیکنان یاد بگیرند با پروسه‌های واقع گرایانه استفاده از ناوهای جنگی آشنا شوند. در سوی دیگر ماجرا تمام موارد دیگر این بازی شبیه ساز هواپیما PC از جمله مدل‌های پرواز، ناو‌ها و بسیار از مقوله‌های دیگر نیز از روی مدل‌های واقعی و به شکل دقیق برداشته شده‌اند. علاوه بر این یک حالت کمپین نیز در این بازی ویدیویی وجود دارد که از طریق آن به یکسری ماموریت‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر به جنگ با هواپیماها به شکل واقع گرایانه علاقمند هستید این بازی ویدیویی را از دست ندهید.

8. بازی The Crew 2

بهترین بازی های هواپیما برای ویندوز فهرست بازیهای سبک هواپیما

جایگاه آخر فهرست بازی هواپیما برای کامپیوتر به بازی The Crew 2 اختصاص دارد. این عضو از فهرست بازیهای سبک هواپیما توسط کمپانی Ivory Tower ساخته شده است و کمپانی Ubisoft وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. طراح اصلی این بازی ویدیویی بوریس ملت (Boris Mellet) محسوب می‌شود. جا دارد اشاره کنیم که این عنوان به خودی خود یک بازی اختصاصی شبیه ساز پرواز نیست و اغلب آن در زمین اتفاق می‌افتد اما هنگامی که صحبت از توریسم فضایی به میان می‌آید حداقل به حد و اندازه بازی Flight Simulator 2020 می‌توان قابلیت در این بازی ویدیویی مشاهده کرد. نسخه‌ فشرده آمریکا در بازی The Crew 2 برای اکتشاف عالی است به ویژه اگر چند دوست به همراه خود داشته باشید. هر وقت هم خواستید البته می‌توانید از شر هواپیماهای سفری خلاص شوید و به سراغ ماشین‌های خود برگردید.

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید به معرفی بهترین بازی های هواپیما برای کامپیوتر پرداختیم. مجال معرفی بازی هواپیما برای اندروید در این مقاله فراهم نشد اما شکی نیست که عناوین شاخصی در این زمینه برای این پلتفرم منتشر شده‌اند. امیدواریم از خواندن مقاله‌مان لذت برده باشید و البته نسبت به تجربه بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره شد نیز ترغیب شده باشید. واقعیت امر آن است که ژانر شبیه سازی هواپیما یک ژانر بسیار منحصر به فرد است که می‌توان مانورهای زیادی روی آن انجام داد و حتی زیرشاخه‌های بسیاری نیز برای آن تعریف کرد. دنیای هواپیماها همواره برای انسان دنیای عجیب و غریب و جالبی بوده است. بنابراین اگر به این دنیا علاقمند هستید، بازی هواپیما برای کامپیوتر که برایتان معرفی کردیم از دست ندهید. نظر شما در رابطه با فهرست امروزمان چیست؟ نظرگاه‌های خود را از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در ارتباط بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
سلیمان
.
30 دی 1402، 20:11
پاسخ
0
0
سلام، من یه بازی جنگی هوایی میکردم که توی محله اول بصورت تمرینی باید به بالن شلیک میکردی که فقط جنبه دست گرمی بود، ولی در ادامه ماموریت های خفنی داشتی. شروع بازی هم با اف ۱۴ بود که بعد از چندین مرحله اف ۱۶ رو آزاد میکردی، بازی قدیمیه ولی خیلی خفنه شدیدا دلم میخواد دوباره بازی کنم، کسی اسمشو میدونه؟
avatar
سلیمان کاظمی
.
28 بهمن 1401، 00:15
پاسخ
2
1
سلام، من یه بازی جنگی هوایی میکردم که توی محله اول بصورت تمرینی باید به بالن شلیک میکردی که فقط جنبه دست گرمی بود، ولی در ادامه ماموریت های خفنی داشتی. شروع بازی هم با اف ۱۴ بود که بعد از چندین مرحله اف ۱۶ رو آزاد میکردی، بازی قدیمیه ولی خیلی خفنه شدیدا دلم میخواد دوباره بازی کنم، کسی اسمشو میدونه؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402