طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با گسترش طراحی سایت، طراحی سایت با ورپرس سهم ویژه ای برای خود یافته است،داشتن وب­سایت یکی از مهم­ترین موضوعاتی است که هر کسب­ وکار باید به آن بپردازد. وجود وب­سایت برای هر شغل و حرفه ای باعث رشد آن می­شود و باعث می­شود مردم دید خاص و ویژه­ای به آن کسب­ و­کار داشته باشند.

گسترش استفاده از اینترنت و طراحی سایت های فروشگاهی موجب شده که امروزه بسیاری از کاربران به دنبال یک وب سایت، جهت مدیریت محتوای وب سایت خود باشند. در اینجا شما می ‌توانید اهمیت طراحی سایت با وردپرس را مشاهده کنید. با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی سایت شرکتی نیز اغلب استفاده می شود و به جز این خدمات گسترده‌ ای با استفاده از این وب سایت می توانید در اختیار داشته باشید.

ممکن است شما برای کسب ­وکار خود در فضای مجازی تبلیغات زیادی انجام داده باشید. برای مثال در اینستاگرام یک پیج با دنبال کنندگان زیادی داشته باشید؛ ولی برای این­که مشتریان راحت‌تر از شما خرید کنند و به شما اطمینان کنند، وجود یک وب­سایت الزامی است.

امروزه تقریباً اکثر کسب وکارها دارای وب­سایت هستند. این موضوع به حدی گسترش‌یافته است که حتی شغل­های سنتی مانند تعمیرکارها و گچ کارها نیز در فضای مجازی فعال هستند و برای خود یک وب‌سایت دارند. مطمئناً در آینده­ای نه‌چندان دور کسب ­وکارهایی که وب­سایت ندارند با شکست روبه ­رو خواهند شد، پس بهتر است هرچه زودتر و قبل از رقیبان خود سعی در فراهم کردن یک وب­سایت خوب بکنید.

فهرست عناوین مطلب:

طراحی سایت با وردپرس یا سایت ساز آنلاین

حالا که مشخص شد که داشتن یک وب­سایت واجب و ضروری است، چطور با هزینه کم یک وب­سایت داشته باشم. مشخصاً اولین راه این است که به سراغ سایت سازهای آنلاین بروید و مشغول به ساخت یک سایت ساده شوید. مشکلات زیادی بر سر راه شما قرار خواهد گرفت. سایت سازها دارای امکانات کم و محدودی هستند و اگر یک خدمت جدید بخواهید باید با پشتیبانی آن سایت ساز تماس بگیرید و از آن­ها بخواهید چنین امکانی را برای شما فراهم کنند که مطمئناً زمان زیادی از شما خواهد گرفت. از طرف دیگر چرا شما باید اطلاعات کسب ­وکار خود را در اختیار سایت سازها بگذارید.

طراحی سایت با وردپرس بهترین راه برای حل مشکل شماست. طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده و حرفه­ ای است که کار با آن بسیار راحت است. با چند کلیک ساده می­توانید سایت خود را مدیریت کنید.

امکانات طراحی سایت با وردپرس محدود است؟

طراحی سایت

وردپرس یک نرم­ افزار متن‌باز است. هزاران برنامه ­نویس سراسر جهان در حال گسترش امکانات و ویژگی ­های وردپرس هستند. آن­ها طراحی سایت با وردپرس را به کاری ساده و دلپذیر تبدیل می­کنند. تقریباً هر امکاناتی که بخواهید برای وردپرس ساخته‌شده است و شما تنها با چند کلیک ساده می­توانید امکانات موردنظرتان را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید. افزونه­ ها، راه ­حل مشکلات شماست. کافی است شما افزونه موردنیاز خود را بر روی سایت وردپرسی خود نصب کنید تا ویژگی که می­خواهید به سایت شما اضافه شود.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

برای بسیاری از افراد طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از اولویت های کسب و کار آن ها شده است با گسترش استفاده از انواع سایت ها و عرضه محصولات به صورت مجازی این نوع فروشگاه ها جایگاه ویژه خود را در بین افراد پیدا کرده است، برای طراحی سایت فروشگاهی حتما باید اطلاعات کاملی در خصوص وردپرس و انواع امکانات آن داشته باشید، سایت فروشگاهی با وردپرس این امکان را به شما می دهد که گزارش ماهانه از کل فروش خود، محصولات پرفروش، میزان سود کلی و بسیاری اطلاعات دیگر کسب نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس یک راه جایگزین و مناسب برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند در بدو ورود به دنیای آنلاین در هزینه های خود صرفه جویی کنند. بالا بودن هزینه طراحی سایت برای فروشگاه های آنلاین مهم ترین دلیل صاحبان مشاغل برای روی آوردن به وردپرس است. قیمت طراحی سایت با وردپرس نسبت به روش های دیگر بسیار مناسب است. اما آیا یک سایت وردپرسی برای کسب و کار شما مناسب است؟ سایان در ادامه به این سوال پاسخ داده و مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را برای شما شرح می‌دهد.

تولید محتوا در وردپرس

تولید محتوا در وردپرس امری بسیار آسان است. افزونه­ های زیادی برای بارگذاری محتوا در وردپرس وجود دارد و شما می­توانید با استفاده از این ابزار و تنها با چند کلیک ساده از این ویژگی­ ها بهره ببرید. این محتواها می­ توانند از نوع متنی، عکس یا ویدئو باشد. برای مثال شما با کشیدن یک فیلم بر روی سایت خود می­توانید آن را در سایت خود بارگذاری کنید و در معرض دید کاربران خود قرار دهید. محتوا پادشاه دنیای اینترنت است و تولید محتوا باعث می­شود افراد به سمت سایت شما بیایند و از خدمات شما استفاده کنند.

سئو خوب در طراحی سایت با وردپرس

سایت وردپرسی دارای ابزار بسیار زیاد و کارآمد برای سئو هرچه بهتر سایت است و شما با بهره بردن از این ابزار می­توانید هرچه بهتر و راحت­تر سایت خود را به گوگل معرفی کنید و در رتبه خوب و بالا در موتور جست­وجوی گوگل قرار بگیرید. هسته اصلی وردپرس نیز با اصول سئو همخوانی دارد و تقریباً همه ابزارها برای موفقیت شما در طراحی سایت با وردپرس آماده است.

اگر با طراح سایت به مشکل خوردم چه بر سر سایتم خواهد آمد؟

اگر شما با شرکتی قرارداد ببندید و سایتی اختصاصی برای شما طراحی کنند، درصورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با آن شرکت همکاری‌تان را ادامه دهید، دیگر امکان استفاده از سایت خود را ندارید. دیگر شرکت­ها و برنامه­ نویسان به‌راحتی نمی­توانند با این سیستم اختصاصی کار کنند. با این شرایط شما مجبور به پذیرش هر درخواست از طرف شرکت طراح هستید. اوضاع وقتی حادتر می­شود که شرکت بنا به هر دلیلی منحل شود. در این مرحله شما باید از اول شروع کنید و سایت جدید خود را طراحی کنید و زمان و هزینه شما به هدر خواهد رفت.

این در حالی است که طراحی سایت با وردپرس مشکلاتی این‌چنینی ندارند. وردپرس دارای استانداردهایی است و هزاران نفر سراسر دنیا به آن مسلط هستند و شما در هرلحظه که بخواهید می­توانید همکاری خود را با شرکت طراح قطع کنید و با شرکت و گروه جدیدی همکاری کنید. مطمئناً در عرض چند دقیقه، گروه جدید می­توانند سایت شمارا مدیریت کنند و آن را ارتقا و تغییر دهند.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سایت ساز صد درصد رایگان است. برخی برنامه نویسان افزونه­ هایی می­نویسند که درازای آن مبلغی دریافت می­کنند ولی این هزینه­ ها بسیار کم است و مبالغ زیادی نیست. هزینه ­ای که شما پرداخت می­کنید به ازای نصب قالب، نصب افزونه­ ها است که گروه سایان برای شما انجام می­دهد.

اگر شما بخواهید ایده خود را برای قالب و ظاهر سایت خود پیاده کنید، گروه سایان با طراحی سایت وردپرسی و طراحی اختصاصی قالب برای شما انجام خواهند داد. طراحی قالب اختصاصی بسیار حساس و مهم است. قالب سایت شما باید در موبایل و تبلت نیز با ظاهری خوب و منظم نمایش داده شوند و همچنین اصول طراحی کاربری و تجربه کاربری (UI & UX) در آن رعایت شود.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

پشتیبانی را چه کنم؟

مطمئناً در مدیریت سایت خود با مشکلات زیادی روبه ­رو خواهید شد. گروه سایان باتجربه زیاد و استفاده از افراد حرفه­ای به‌طور 24 ساعته مشکلات شمارا رفع خواهند کرد و در کمترین زمان ممکن نیازهای شمارا رفع می­ کنند. پشتیبانی 24 ساعته باعث می­شود همیشه سایتی پویا و کارآمد داشته باشید و کاربران و مشتریان شما هرزمانی که بخواهند به شما مراجعه کنند و از خدمات شما استفاده کنند.

چرا به سایان اعتماد کنم؟

سابقه درخشان و نمونه ­های طراحی سایت با وردپرس توسط گروه سایان گویای همه‌چیز هستند. کافی است به سایت گروه سایان به آدرس  https://cyandm.com/ مراجعه کنید و نمونه­ سایت­ های طراحی‌شده را ببینید با خواندن نظرات دیگر افراد نیز می­توانید میزان رضایت آن­ها را بفهمید.

تجربه، سابقه خوب و استفاده از کادر حرفه ­ای در کنار پشتیبانی 24 ساعته تمام مشخصاتی است که صاحبان کسب ­وکار از شرکت طراح خود انتظار دارند. همه این ویژگی­‌ها را می­توانید در گروه سایان پیدا کنید. امیدوارم شما هم به جمع مشتری ­های گروه سایان اضافه شوید و تجربه خوبی از همکاری با این گروه داشته باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402