معرفی برند اسمگ و بررسی دقیق محصولات اسمگ

معرفی برند اسمگ و بررسی دقیق محصولات اسمگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لوازم خانگی اسمگ ساخت ایتالیا با آن رنگ ها و طراحی‌های منحصربه‌فردشان، در تمام دنیا معروفند. اما از بحث زیبایی که بگذریم آیا واقعا محصولات این برند به قیمت‌های اغلب بالایشان می‌ارزند؟ با جهیزان همراه باشید تا برایتان از این برند معروف بیشتر بگوییم.

محصولات برند اسمگ

ویتوریو برتازونی (Vittorio Bertazzoni)، این شرکت را در سال ۱۹۴۸ تاسیس کرد و نام اسمگ را که مخفف چند کلمه ایتالیایی (Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla) و به معنای «کارخانه فلزکاری گواستالا» است، روی محصولات خود گذاشت.

تولیدکنندگان کالاهای برند اسمگ (SMEG) مانند برندهای دیگر سعی در ساخت محصولاتی داشته‌اند که نه تنها خوش‌استایل باشند، بلکه کاربردی بوده و نیاز مشتریان خود را برطرف سازند.

طراحی هر یک از محصولات اسمگ، بنابر نیازهای خاص که مربوط به محصول خاصی است، انجام می‌شود. این برند در کنار فناوری‌های مورد نیاز محصولات، زیبایی آن را هم در نظر گرفته و از بهترین طرح‌های خلاقانه طراحان برتر دنیا همچون گیدو کانالی، ماریو بلینی، مارک نیوسون و دیگران، بهره می‌گیرد.

بنابر نظر برخی از کارشناسان، مواد به‌کار رفته در این محصولات باکیفیت است و این برند از فناوری‌های به‌روز استفاده کرده است. در واقع سازندگان این لوازم خانگی مدعی‌اند که محصولات‌شان را با آزمایش‌های سخت و بسیار دقیقی کنترل و تولید کرده‌اند. بیشتر این لوازم حاوی تجهیزات کاملا به‌روزی هستند و می‌توانند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کنند. وجود این فناوری‌ها مانند تنظیمات دقیق دما در اجاق گاز، استفاده از محصولات اسمگ را پیچیده کرده است اما با به‌کارگیری برنامه‌ریزی‌های خودکار دستگاه‌ها، استفاده از آنها آسان و بی‌دردسر است.

برخی اسمگ را جزو بهترین برندهای لوازم خانگی می‌دانند، اما برخی از متخصصان، چنین نظری ندارند. به طور مثال، متخصصان سایت (consumer reports) که در زمینه بررسی محصولات مختلف فعال است، محصولات برند اسمگ و قیمت آنها را بررسی کرده‌. آنها معتقدند برخی از لوازم خانگی این برند، مانند اجاق گاز، با وجود فناوری بالای به‌کار رفته در آن، عملکرد و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که قیمتش را توجیه کند ندارد.

مثلا، اجاق گاز این برند،مانند برندهای دیگر، چند حالت پخت‌ و پز مناسب ( مانند تنظیم خودکار پخت) یا سیستم خودکار تمیزکننده‌ ندارد و نمی‌توان این وسیله را در رده بهترین برند‌ها قرار داد.

اما اگر می‌خواهید این برند را بشناسید و هنگام خرید لوازم خانگی با چشم باز خرید کنید، ادامه مقاله را مطالعه کنید. در این بخش ویژگی‌های ۱۰ محصول برند اسمگ معرفی و مزایا و معایب هر کدام از آنها مطرح شده است.

همزن اسمگ مدل SMF01

همزن مدل SMF01 برند اسمگ، وسیله مناسبی برای مخلوط کردن مواد خوراکی است. اگر دستگاه مخلوط‌کن ندارید، می‌توانید این همزن را خریداری کنید تا کار مخلوط‌کن را هم برایتان انجام دهد. این مدل، از طراحی هنرمندانه‌ای برخوردار است. خطوط باریک و زیبا و روکش براق و مات بدنه آلومینیومی آن، ظاهر جذابی به این مخلوط‌کن داده است. این وسیله در رنگ‌های مختلف مانند کرم، سیاه، قرمز، آبی روشن و نقره‌ای تولید می‌شود.

این همزن، غیر از ظاهر زیبایش، ویژگی‌های کاربردی خوبی هم دارد و دارای سه وسیله جانبی، یک کاسه ۴,۸ لیتری، ۱۰ حالت سرعت، امکان حرکت چرخشی مخلوط‌کننده است. همچنین پایه‌های بدون لغزش و یک خروجی اضافی برای ابزارهای دیگر مانند برش‌زن اسپاگتی یا چرخ‌گوشت دارد که این مدل را به وسیله‌ای متنوع و کاربردی در آشپزخانه تبدیل کرده است.

با استفاده از دکمه‌ای که پشت این همزن تعبیه شده است، می‌توان سر آن را به راحتی جدا کرد یا محکم سرجایش گذاشت. اما این مخلوط‌کن بسیار سنگین است و به دلیل اینکه جثه بزرگی دارد، به راحتی درون کابینت جا نمی‌شود. در عین حال قیمت آن بسیار بالاست.

بیشتر مشتریان از ظاهر زیبا و استفاده آسان این محصول راضی هستند و فقط عده‌ای به وزن زیاد و اینکه نمی‌توانند بیشتر قطعات آن را در ماشین ظرفشویی بشویند، اعتراض دارند. این محصول به طور کل، ۴,۵ از ۵ ستاره امتیاز گرفته است.

آب مرکبات گیری اسمگ مدل CJF01

این محصول شرکت ایتالیایی، از محصولات کوچک اسمگ است و طراحی بسیار خوبی دارد. با این آب‌ پرتقال‌گیری می‌توان آب انواع مرکبات دیگر مانند لیموترش و گریپ‌فروت را هم گرفت.

پایه این دستگاه از جنس آلومینیوم است و در رنگ‌های مختلف آبی، قرمز، صورتی، سبز روشن یا کرم تولید شده است. سیم دستگاه در بخش فلزی پایین پایه قرار می‌گیرد و دور از دید می‌ماند. موتور آن نیز ۷۰ واتی و بسیار کم سروصداست.

وقتی در دستگاه را بردارید، سه قسمت اصلی زیر آن می‌بینید. ابتدا یک بخش مخروطی از جنس استیل ضدزنگ وجود دارد و سپس سینی استیلی که تفاله‌های پرتقال را در خود نگه می‌دارد. آب میوه هم به بخش زیرین آن می‌رود.

این دستگاه برای گرفتن آب مرکبات بسیار عالی است اما قسمتی که آب مرکبات وارد آن می‌شود، فقط به اندازه یک فنجان آب، ظرفیت دارد. همچنین تمام قطعات این دستگاه را می‌توان در ماشین ظرفشویی شست.

اسپرسو ساز اسمگ مدل ECF01

اسپرسو ساز اسمگ مدل ECF01

هنر طراحی لوازم خانگی دهه ۱۹۵۰ ایتالیایی در این محصول، به وضوح خود را نشان می‌دهد. با وجود اینکه این قهوه‌ ساز دستی است، از فناوری‌هایی برخوردار است که آن را بسیار جذاب و کاربردی می‌کند. سازندگان لوازم خانگی اسمگ، هنگام ساخت تمام محصولات خود، از جمله این محصول، به استایل عالی و زیبایی آنها توجه بسیاری نشان داده‌اند.

قهوه‌ساز اسمگ در رنگ‌های مختلف کرم، قرمز، آبی یا مشکی تولید می‌شود. بدنه آن کاملا صیقلی و درخشان است. مخزن آب آن، یک لیتر ظرفیت دارد و به راحتی از دستگاه جدا می‌شود. همچنین روی این مخزن، دری تعبیه شده است که می‌توان از آن قسمت، درون مخزن، آب ریخت. همچنین چراغ نشانگر قرمزی روی سینی دستگاه وجود دارد که در زمان لزوم، به شما هشدار تخلیه آب می‌دهد.

اگر از لیوان بلند استفاده می‌کنید، می‌توانید سینی دستگاه را کنار بگذارید و فقط لیوان‌تان را بگذارید.

از لوازم جانبی این قهوه‌ساز می‌توان به پورتافیلتر و دو تا فنجان‌ و قاشق آن اشاره کرد. پورتافیلتر بخشی در قهوه‌ساز است که قهوه آسیاب‌شده برای عصاره‌گیری قهوه در آن قرار می‌گیرد.

در ضمن این دستگاه دارای فناوری ترموبلاک است که حرارت را تنظیم می‌کند و جلوی داغ شدن بیش از حد را می‌گیرد.

کتری برقی اسمگ مدل KLF03

کتری برقی اسمگ مدل KLF03

کتری برند اسمگ مدل KLF03، یکی از گران‌ترین کتری برقی‌های موجود در بازار  لوازم خانگی است که در بازار به فروش می‌رسد. اما این کتری برقی در عین حال، یکی از سریع‌ترین کتری‌ها در به جوش آوردن آب است. طراحی این محصول، شیک و زیباست و آن در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. می‌توان لوگوی برند اسمگ را به راحتی روی کتری از هر طرف مشاهده کرد.

سیم ۷۴ سانتی‌متری آن، استفاده از این دستگاه را راحت می‌کند. دسته آن محکم و راحت است. درضمن این کتری دارای فیلتر رسوب‌گیر است که املاح موجود در آب را به خود جذب می‌کند. این کتری ۳ کیلووات توان الکتریکی دارد و ۱ لیتر آب را در مدت ۲ دقیقه و ۵ ثانیه به جوش می‌آورد. در ضمن نسبتا بی‌سروصداست و با فشردن یک دکمه، می‌توان در آن را باز کرد.

اگر به دنبال یک کتری باکیفیت هستید، این مدل عالی به نظر می‌رسد.

تستر اسمگ مدل TSF01

این توستر شیک و زیبا که در ۶ رنگ مختلف تولید می‌شود، مناسب هر آشپزخانه‌ای است. طراحان این محصول مانند محصولات دیگر اسمگ، نگاهی به سبک دهه ۵۰ و ۶۰ داشته‌اند. بنابراین از خطوط صاف و زاویه‌های تند در این توستر استفاده نشده است.

این توستر دارای دو شیار جای نان است و حرارت آن و مقدار برشته کردن نان تا ۶ درجه قابل تنظیم است. همچنین عرض هر کدام از شیارها آنقدر زیاد است که می‌توان دو عدد نان را برای تست کردن در آن قرار داد.

همچنین با این توستر، می‌توان نان مورد نظر خود را به شکلی تست کرد که کاملا ترد، نیمه‌ ترد یا نرم باشد. در ضمن، این دستگاه دکمه توقف هم دارد تا کاربر بتواند مقدار تردی نان را بررسی کند.

با این توستر می‌توانید نان‌ها و شیرینی‌های حلقوی را هم به راحتی تست کنید، به طوری که قسمت زیر آن تست شود و روی آن نرم باقی بماند. درضمن نان‌های یخ‌زده را با این دستگاه می‌توانید به راحتی گرم کنید و در عین حال به رنگ طلایی درآورید. کیفیت مواد به‌کار رفته در این توستر بسیار عالی است و پایه‌های آن، ضدلغزش هستند. البته به دلیل کیفیت بالای این محصول، قیمت آن هم بالا است.

مخلوط‌ کن اسمگ مدل BLF01

طرح مخلوط‌کن مدل BLF01، هم مانند دیگر لوازم خانگی اسمگ، از طراحی‌های دهه  ۱۹۵۰ الهام گرفته است و در ۷ رنگ مختلف تولید شده است. بنابراین می‌توانید رنگی را که مناسب آشپزخانه‌تان است، انتخاب کنید. استفاده از این مخلوط‌کن، بسیار آسان و راحت است. مجهز به ۴ سرعت مختلف است و تنظیمات مربوط به مخلوط کردن مواد مختلف مانند یخ و همچنین درست کردن اسموتی دارد.

ظرفیت پارچ این مخلوط‌کن، ۱,۵ لیتر است و از نوعی پلاستیک به نام تریتان (Tritan) تولید شده و به همین دلیل بسیار محکم و بادوام بوده و مقاومت خوبی در برابر ضربه، خراشیدگی و حرارت دارد. لوازم جانبی این دستگاه را می‌توان با خیال راحت در ماشین ظرفشویی شست و صدمه‌ای به هیچ یک وارد نمی‌شود.

برای مشاهده محصولات اسمگ میتوانید به فروشگاه اینترنتی جهیزان به آدرس jahizan.com مراجعه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402