خرید یوسی پابجی موبایل به همراه هدیه از سایت گیمیتو

خرید یوسی پابجی موبایل به همراه هدیه از سایت گیمیتو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در سراسر جهان بازی‌های کامپیوتری محبوب گیمر‌ها بوده‌ است؛ اما امروزه با گران شدن سیستم‌های مناسب گیم و کنسول‌های بازی در جهان، شرکت‌های بسیاری به فکر ارائه بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس (ios) افتاده‌اند. از نمونه‌های موفق این رویکرد جدید می‌توان به بازی پابجی موبایل اشاره کرد. پابجی (pubg) مخفف عبارت player’s unknown battlegrounds، نام یکی از محصولات شرکت طراحی و ساخت بازی تنسنت گیمز (Tencent gmaes) در سبک بتل رویال است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. پابجی توانست در مدت کوتاهی، طرفداران بسیاری پیدا کند و امروزه دارای بیش از یک میلیارد نصب موفق است. خرید یوسی برای کاربران این بازی همیشه امری مهم به حساب می‌آید. فروشگاه اینترنتی ایرانی گیمیتو یکی از بهترین مراجع خرید یوسی پابجی موبایل محسوب می‌شود که فرآیند خرید یوسی را برای کاربران ایرانی به‌راحتی ممکن ساخته است. در ادامه با بازی پابجی، اهمیت یوسی و مزیت‌های خرید آن از این سایت بیشتر آشنا خواهید شد.

فهرست عناوین مطلب:

با بازی پابجی موبایل بیشتر آشنا شوید

اگر شما هم از جمع میلیاردی کاربران این بازی فوق‌العاده هستید، می‌توانید درباره خرید یوسی از گیمیتو اطلاعات کسب کنید؛ اما اگر با پابجی آشنایی چندانی ندارید، در این بخش همراه ما باشید. پابجی موبایل در واقع بازی گروهی از افراد بر سر بقا است. در هر سری از بازی، ۱۰۰ نفر که شامل ۲۵ گروه ۴ نفره هستند، در یکی از نقشه‌های این بازی که جزیره‌ای دور افتاده است فرود می‌آیند. در ابتدا هر فرد باید با جمع‌آوری تجهیزات و کشتن دشمنان، رقبا را از بین ببرد و برای زنده ماندن تلاش کند. برنده بازی، فرد یا گروهی است که بتواند آخرین بازمانده باشد. افراد در این بازی برای زنده ماندن، از اسلحه‌های سرد و گرم استفاده می‌کنند؛ یکی از جالب‌ترین و ابتدایی‌ترین اسلحه‌ها ماهیتابه است که بسیاری آن را نماد پابجی می‌دانند. اما برنده بازی کسی است که قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌تری در دست داشته باشد. قابلیت‌ها و امکاناتی که دستیابی به آن‌ها تنها با خرید یوسی امکان‌پذیر است. در ادامه با یوسی و اهمیت آن در پابجی موبایل آشنا خواهید شد.

یوسی چیست؟

به یوسی عناوین بسیاری را می‌توان نسبت داد که اعتبار درون برنامه‌ای پابجی و ارز بازی پابجی، مناسب‌ترین تعابیر برای آن هستند. یوسی در واقع نوعی واحد پول است که شما می‌توانید با خرید آن، در فروشگاه‌ها به خرید آیتم‌های جذاب بپردازید و در رویداد‌های شگفت‌انگیز آن شرکت کنید. همان‌طور که در دنیای واقعی شما برای زندگی در یک کشور نیاز دارید ارز آن را خریداری نمایید، در پابجی نیز باید ارز این بازی یعنی یوسی را خریداری کنید. اگر هنوز با اهمیت یوسی آشنا نشده‌اید؛ ممکن است تصور کنید که امکان موفقیت در این بازی بدون یوسی نیز وجود دارد؛ اما واقعیت این است که بازی پابجی طوری طراحی شده است که شما در بخشی از آن، نیاز به یوسی را حس کنید. همچنین پس از مدتی بازی کردن و صعود به سطوح بالاتر، با مشاهده رقبای خود که با استفاده از یوسی، بسیار پیشرفته‌تر عمل می‌کنند، متوجه خواهید شد که نیاز به یوسی، نیازی ضروری و اجتناب ناپذیر است.

اهمیت خرید یوسی

یوسی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید لباس‌ها و اسکین‌های مختلف و جذابی را امتحان کنید. به‌هرحال شما در دنیای پابجی، حداقل روزانه ساعتی را در این بازی سپری می‌کنید و پوشیدن لباسی که با شخصیت شما تناسب داشته باشد، باعث می‌شود بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید. اما این تمام ماجرا نیست؛ تفنگ‌های خفن و فوق‌العاده‌ای در این بازی وجود دارند که خرید و دسترسی به آن‌ها تنها با یوسی امکان‌پذیر است. برخورداری از چنین تجهیزاتی، باعث می‌شود که شما در سطح سایر رقبای خود قرار بگیرید و یا حتی از آن‌ها برتر به حساب بیایید؛ در نتیجه در گیم‌های خود موفق‌تر عمل کنید و از پیروزی‌های بیشتری لذت ببرید.

خرید یوسی به همراه هدیه از سایت گیمیتو

بنابراین با خرید اسکین‌ها و تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تر، اکانت شما به اکانت پربارتری تبدیل می‌شود. این مسأله باعث می‌شود اگر زمانی تصمیم به فروش اکانت خود گرفتید؛ ارزش مادی آن بیشتر باشد. بنابراین با خرید یوسی می‌توانید اکانت خود را ارتقا داده و با انجام این کار بر روی اکانت‌های مختلف و در نهایت فروش آن‌ها، به کسب درآمد نیز برسید.

خرید یوسی از گیمیتو

خرید یوسی معمولاً برای سایر کاربران، به‌راحتی انجام یک پرداخت درون برنامه‌ای در یکی از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی است! برای این کار به کارت‌بانک‌های بین‌المللی نیاز دارید. با توجه به این‌که هیچ‌کدام از بانک‌های ایران، بین‌المللی نیستند، می‌توان گفت که خرید یوسی به طور مستقیم از پابجی برای کاربران ایرانی، به دلیل تحریم‌های بانکی غیرممکن است! اما راه‌هایی برای دور زدن این تحریم‌ها وجود دارد که هیچ‌کدام به اندازه خرید یوسی از سایتی معتبر نظیر گیمیتو، امن نیست. گیمیتو یکی از بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات فروش ارز‌ بازی‌های مختلف نظیر یوسی است که کاربران زیادی با بهره گرفتن از این خدمات، خود را به پای همتایان خارجی خود می‌رسانند. در ادامه با مزیت‌های این سایت نسبت به سایر سایت‌های مشابه آشنا خواهید شد.

تضمین قیمت

بالا بودن قیمت بسته‌های حاوی یوسی، مسأله‌ای طبیعی است؛ چرا که قیمت اصلی آن‌ها به دلار است و همه ما از قیمت بالای این ارز خارجی مطلع هستیم. اما در این بین، کم نیستند سایت‌هایی که با پنهان شدن پشت این حقیقت، سعی می‌کنند بسته‌های خود را به قیمتی بیشتر از آن چه که باید به فروش برسانند! قطعاً خرید یوسی از این سایت‌ها باعث می‌شود که پول را خود را هدر دهید؛ در صورتی که گیمیتو، با ارائه ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت، همیشه مشتریان خود را راضی نگه داشته است. هدف این سایت، این است که با فراهم آوردن بستری امن، باعث شود کاربران ایرانی با استفاده از بازی‌های خارجی بتوانند به نحوی از مزیت‌های پر هزینه این بازی‌ها برخوردار شوند. در راستای این هدف، گیمیتو مناسب‌ترین قیمت ممکن را برای بسته‌های یوسی و سایر محصولات خود در نظر گرفته است و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، آن‌ها را خریداری نمایید.

سایتی مطمئن با امنیت در پرداخت

اهمیت یوسی و خرید یوسی ارزان از سایت معتبر - گیمیتو

امروزه سایت‌هایی که در زمینه فروش یوسی فعالیت می‌کنند کم نیستند؛ اما این مسئله دلیل بر این نیست که شما به هنگام انتخاب سایت مناسب، احتیاط لازمه را به کار نگیرید. چرا که ساخت سایت همانند گذشته، امری معماگونه و پیچیده نیست. در حال حاضر در عصر اطلاعات، هر فردی می‌تواند طراحی و نحوه ساخت یک سایت را یاد گرفته و این کار را انجام دهد. فردی که خدمات یا محصولاتی برای ارائه نداشته باشد، تنها جهت به دست آوردن مقدار قابل‌توجهی پول، این کار را انجام داده است. بنابراین نباید تنها با سرچ عبارت خرید یوسی در گوگل به هر سایتی که برای شما نمایش داده می‌شود اعتماد کنید و از آن خرید کنید. سایت گیمیتو دارای نماد اعتماد الکترونیکی است؛ نمادی که همیشه تضمین‌کننده اعتبار یک فروشگاه اینترنتی است. همچنین خوب است بدانید که پرداخت‌های شما در گیمیتو، از طریق درگاه امن زرین‌پال صورت می‌پذیرند. بنابراین هرگاه تصمیم به خرید یوسی گرفتید، این سایت را به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع فعال در این زمینه به خاطر داشته باشید.

حفظ اطلاعات مشتریان

بسیاری از افراد و یا حتی سایت‌هایی که ادعا می‌کنند در زمینه فروش یوسی فعالیت دارند، برای محقق ساختن این امر، اطلاعات عجیبی را درخواست می‌کنند. برخی از آن‌ها ممکن است حتی رمز اکانت و‌ ایمیل شما را هم بخواهند. در صورتی که این سایت می‌تواند با کم‌ترین اطلاعات ممکن این کار را انجام دهد. در واقع برای خرید یوسی از این سایت نیازی نیست هیچ‌کدام از اطلاعات محرمانه اکانت‌های خود را برای کسی فاش کنید؛ تنها نام‌کاربری اکانت پابجی شما کفایت می‌کند تا کارشناسان این سایت مقدار یوسی خریداری شده را به اکانت شما واریز کنند؛ در حالی که گیمیتو حداقل اطلاعات را از شما درخواست می‌کند و همین اطلاعات نیز در نزد این سایت محفوظ خواهد ماند.

واریز فوری

بسیار پیش می‌آید که آیتمی خاص و پرطرفدار در پابجی، همانند برخی از مود‌ها و حتی نقشه‌های بازی در زمان‌های خاصی باز می‌شوند و معمولاً به یوسی نیاز دارند. از این‌رو مهم است که پس از خرید یوسی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید تا بتوانید هرطوری که می‌خواهید آن را خرج کنید. اما سایت‌های بسیاری از اهمیت این مسأله آگاه نیستند و واریز سفارشات آن‌ها نه‌تنها چند ساعت، بلکه گا‌هاً به چند روز نیز می‌رسد! این مسأله عدم احترام به حقوق و وقت مشتریان است. گیمیتو از این مسئله آگاهی کافی دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن یعنی از ۵ تا ۶۰ دقیقه، سفارش‌های مشتریان را واریز می‌کند؛ اما تجربه مشتریان چیز دیگری می‌گوید. طبق نظرات مشتریان، واریز سفارشات این سایت در سه دقیقه و یا حتی کم‌تر نیز صورت می‌پذیرد.

گیمیتو سریع ترین سایت خرید یوسی با واریز فوری

خرید یوسی از گیمیتو

با مزیت‌های خرید یوسی از این فروشگاه اینترنتی فوق‌العاده آشنا شدید. خوب است بدانید که در کل فرآیند خرید، پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت حتی در روز‌های تعطیل نیز در خدمت شماست. اگر به هر دلیلی سفارش به حساب کاربری شما واریز نشود (که امکان آن بسیار کم است) وجه پرداختی شما به حساب‌تان عودت داده خواهد شد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی این فروشگاه اینترنتی https://gimito.ir/ مراجعه نمایید.
منبع: https://gimito.ir/

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ebrahim baloch
.
30 فروردین 1402، 23:17
پاسخ
0
0
بهترین بازی است که تا بحال کردم ولی مشکل اینجاست که قیمت یوسی خیلی گرونه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402