معرفی بهترین بازی های وایکینگی برای اندروید، کنسول و کامپیوتر

بازی وایکینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب قصد داریم تا چند مورد از بهترین بازی های وایکینگی برای کامپیوتر ، کنسول و اندروید را معرفی کنیم. با پلازا همراه باشید تا با عناوین و بازی وایکینگ ها آشنا شوید. فهرست بهترین بازی های وایکینگی را از دست ندهید که به گزینه های خوبی اشاره نموده ایم.

همه ما وایکینگ را به عنوان یک قبیله شجاع می‌شناسیم که در دریا قایقرانی کرده و با کسانی که در راه خود هستند جنگیدند. این جتنگ‌ها همواره با شکوه و عظمت فراوانی همراه بوده‌اند که شنیدن و دنبال کردن آن می‌تواند هرکسی را پای آن میخکوب کند. اما حالا در این مقاله قصد داریم تا لذت این تجربه را با معرفی بهترین بازی وایکینگ ها برای کامپیوتر ، کنسول و اندروید، چند برابر کنیم؛ بنابراین طیف وسیعی از این عناوین پیش روی‌تان قرار خواهد داشت. این ملوانان با کلاه‌های شاخدار خود همیشه داستان‌های درخشانی دارند و در مورد ماجراهای خود به ما می‌گویند. با این بازی‌ها، داستان‌های وایکینگ خود را خواهید داشت و می‌توانید از آن لذت ببرید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های وایکینگی برای کامپیوتر و کنسول

در ادامه به معرفی بهترین بازی های وایکینگی خواهیم پرداخت که هرکدام در سبک خود، ویژگی‌های منحصر به فرد و جذابی را به همراه دارد. در این مطلب میتوانید به بهترین برترین بازی وایکینگ ها دسترسی داشته باشید که در این زمینه به بازی های خوبی برای کنسول و کامپیوتر اشاره شده است که پیشنهاد میشود نظرات خود در مورد بازی های معرفی شده را با ما به اشتراک بگذارید.

بهترین بازی های وایکینگی For Honor

بهترین بازی های وایکینگی

اگر بدنبال بازی وایکینگ ها ps4 هستید باید بدانید که در این زمینه گزینه های بسیاری عرضه شده است که ما قصد داریم شمارا با بهترین های این سبک آشنا کنیم. قطعا با دانستن ویژگی بازی های زیر میتوانید بدنبال دانلود و یا خرید آنها باشید که در این زمینه محدودیتی سد راه شما نخواهد بود که اولین بازی این لیست For Honor بوده که توضیحات آن در ادامه برای شما عزیزان بازگو خواهد شد.

بازی For Honor یکی از عناوین اکشن سوم شخص در سال 2017 است که توسط یوبی سافت مونترال ساخته و برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا نقش‌های تاریخی سربازان و جنگجویان، از جمله شوالیه‌ها، سامورایی‌ها ، وایکینگ‌ها و از اکتبر 2018 وو لین (Wu Lin) چینی را در یک محیط قرون وسطایی کنترل کنند.

همچنین بخوانید :

بازی For Honor در سبک اکشن مبارزه‌ای که در یک فضای فانتزی قرون وسطایی جریان دارد. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های سه جناح مختلف را در بازی انتخاب کنند. این جناح‌ها عبارت‌اند از: «لژیون آهنین» (Iron Legion) که همان Knights یا شوالیه‌ها محسوب می‌شوند، واربورن (Warborn) که وایکینگ‌ها هستند، و امپراتوری طلوع (Dawn Empire) که سامورایی به حساب می‌آیند. در اکتبر سال 2018، جناح چهارم با اسم وو لین (Wu Lin) نیز با بسته الحاقی Marching Fire به بازی اضافه شد. این چهار جناح به ترتیب از شوالیه‌ها، وایکینگ‌ها، سامورایی‌ها و جنگجویان چینی برخوردار هستند. برای افتخار ، یکی از بهترین بازی های وایکینگی برای کامپیوتر و کنسول‌ها به حساب می‌آید.

امروزه بازی های وایکینگی از سطح بالایی برخوردار هستند که حتی میتوانید به بازی های وایکینگی اندروید نیز دسترسی داشته باشید که تمامی بازی های این سبک از گیم پلی خوبی برخوردار هستند و این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید علیه دشمنان بسیاری که برای شما برخواسته اند قیام کنید. در این میان بازی های خوبی برای شما معرفی شد است که میتوانید نظر خودرا نسبت به بازی های زیر در نظرات برای ما ارسال کنید. اگر بدنبال سایر بازی های مجموعه برترین بازی وایکینگ ها هستید باما همراه باشید.

 

بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی های وایکینگی برای کامپیوتر

داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla درباره گروهی از وایکینگ‌ها است که از سرزمین‌های خودشان خارج می‌شوند و به انگلستان حمله می‌کنند. آن‌ها قصد دارند با این کار صاحب زمین‌های جدیدی برای زندگی کردن شوند و آسایش نسل‌های آینده خودشان را تضمین کنند. شخصیت اصلی بازی اساسینز کرید: والهالا ایوور (Eivor) نام دارد که یکی از همین وایکینگ‌ها است و آن‌ها را رهبری می‌کند. روستای محل زندگی ایوور نقش پررنگی هم در داستان و هم در گیم پلی بازی دارد. این روستا در واقع پایگاهی است که در آنجا تدارکات لازم برای نبردها و حملات وایکینگ‌ها پیش‌بینی می‌شوند. بخش‌های مختلف روستا نیز قابل ارتقا هستند و می‌توان با بزرگتر کردن این پایگاه، به امکانات و آیتم‌های جدیدتری هم دست پیدا کرد.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی اساسینز کرید 2020 امکان انتخاب جنسیت مرد یا زن برای شخصیت اصلی است. شما در ابتدای بازی می‌توانید تعیین کنید که ایوور یک قهرمان مذکر یا مونث باشد. البته مثل بازی‌های قبلی این مجموعه، بخش‌هایی از داستان نیز در زمان معاصر روایت خواهد شد. اساسینز کرید والهالا یکی از بازی های وایکینگی برای کامپیوتر محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم دنیای بازی های نقش آفرینی را زیر و رو کنیم با مجموعه بازی های اساسین اللخصوص اساسین کرید آشنا خواهید شد که جزو بهترین بازی های جهان بشمار میرود و توانسته جایگاه خوبی در بهترین بازی های وایکینگی اندروید نیز بدست آورد. این بازی برای کنسول و پلتفرم های مختلفی عرضه شده است که در آن میتوانید به جدید ترین بازی اساسین دسترسی پیدا کنید. این مورد میتواند قابلیت های بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است بدانید بازی اساسین کرید والهالا در لیست بهترین بازی های وایکینگ ها برای ps4 نیز حضور خوبی داشته است که میتوانید گرافیک بسیار زیبایی را در آن شاهد باشید. یک طراحی بی نقص در کنار صداگذاری عالی میتواند گیم پلی خوب و جذابی را برای یک تجربه جدید در اختیار شما قرارد هد که این بازی جزو بهترین های جهان بوده که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

بهترین بازی های وایکینگی God of War 4

بازی وایکینگ ها برای کامپیوتر

از بسیاری جهات بازی جدید God of War همان چیزی است که این مجموعه همیشه بوده. این بازی یک اکشن حماسی خارق‌العاده با بودجه تولیدی بالا و سیستم مبارزاتی است که با پیشرفت در بازی، هیجان‌انگیزتر و بهتر می‌شود. چیزی که ممکن است شما را غافل‌گیر کند این است که چقدر خط داستانی بازی پخته‌تر شده است. مانند خود کریتوس، این بازی نیز گذشته را بخاطر می‌آورد درحالی که می‌داند نیاز برای پیشرفت وجود دارد.

هر ویژگی جدیدی که God of War ارائه می‌کند برای بهتر شدن آن است و هر چیزی که از نسخه‌های قبلی در آن باقی مانده نیز به نوعی مفید است. کریتوس دیگر آن مرد فوق خشن و حیوان‌صفتِ قابل پیش‌بینی نیست. خدای جنگ جدید نیز دیگر یک بازی اکشن کلاسیک نیست. با عرضه این نسخه، این مجموعه با اعتماد به نفس در مسیر جدیدی قدم می‌گذارد که امیدواریم این راه به ماجراجویی‌های جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتری بینجامد. قطعا God of War یکی از بازی های وایکینگ برای PS4 است. برای خواندن رازها و نکات مخفی بازی God of War 4 می‌توانید سری به این مطلب بزنید.

اگر هنوز بدنبال بهترین بازی وایکینگ ها برای کامپیوتر هستید باید بدانید که این لیست هنوز ادامه دارد زیرا بازی های بسیاری در این زمینه انتشار یافته است که از بهترین آنها که مربوط به سال 2021 است میتوان به بازی خدای جنگ اشاره داشت که در این سال برای پلتفرک پی سی عرضه شد. به محض انتشار خبر ساخت بازی برای پلتفرم PC سروصدای بسیاری در میان گیمرهای کامپیوتری به راه افتاد زیرا بسیاری از گیمرها براین باور بوده اند که با انتشار این بازی میتوانند به بهترین بازی دنیا دسترسی داشته باشند که بی شک چنین هم بوده است. شما عزیزان میتوانید نظر خودرا نسبت به برترین بازی وایکینگ ها باما به اشتراک بگذارید.

 

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

بازی های وایکینگ

بازی قبلی مجموعه Elder Scrolls یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim، بازی بسیار موفقی بود که در سال 2011 برای کنسول‌های ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و عنوان بهترین بازی سال 2011 را از مراسم The Game Awards دریافت کرد. یکی دو سال بعد، پس از عرضه کنسول های نسل هشتم، بازی Skyrim برای این نسل نیز با گرافیک بهبود یافته و با عنوان «نسخه ویژه» عرضه شد و سپس با عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال پیش، این بازی برای این کنسول نیز بهینه و عرضه شد. این بازی جزو مهم‌ترین بازی‌هایی بود که کمپانی نینتندو برای کنسول سوییچ، روی آن مانور داد و با سروصدای زیادی اعلام می‌کرد که بازی اسکایریم برای این کنسول نیز قابل انجام است.

این بازی که در لیست بازی وایکینگ ها برای رایانه نیز حضور خوبی داشته است گزینه خوبی برای سرگرمی بشمار میرود زیرا شامل ماموریت های بسیاری بوده که این امکان را به گیمر میدهد تا در مکانی های بسیاری بدنبال ایفای نقش باشد. اگر قصد دارید به یکی از بهترین بازی های این لیست دسترسی داشته باشید میتوانید در نظرات باما همراه باشید.

از دیگر بازی وایکینگی اندروید کنسول میتوان به بازی اسکریم اشاره داشت که این بازی در سبک نقش آفرینی گزینه خوبی برای سرگرمی است زیرا به شما این اجازه را میدهد تا براساس مهارت هایی که در طول بازی کسب کرده اید به سراغ دشمنانی بروید که علیه شما قیام کرده اند. در این میان میتوانید با شخصیت های بسیاری همراه شوید که سبب طولانی تر شدن بازی و جذابیت بیشتر گیم پلی خواهد شد که پیشنهاد میشود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای کنسول و پلتفرم های مختلف را از دست ندهید.

بازی عظیم اسکایریم، استانداردهای جدیدی را برای بازی‌های سبک RPG (نقش آفرینی) تعیین کرد و یکی از بهترین بازی‌های تاریخ و از نظر بسیاری بهترین بازی ژانر نقش آفرینی شناخته شد. مطمئناً می‌توانید The Elder Scrolls V: Skyrim را تقریباً با هر پلتفرمی تجربه کنید، اما هیچ یک از این پلتفرم‌ها نمی‌توانند مثل پلتفرم رایانه‌های شخصی کیفیت بالای بازی را به بازیکن نشان دهند. با پشتیبانی از مودهای مختلف، وضوح بالاتر و حتی محتوای داستانی ساخته شده توسط طرفداران، این عنوان یکی از بهترین بازی های وایکینگی به شمار می‌رود. نظر شما در مورد برترین بازی وایکینگ ها چیست ؟ باما در نظرات همراه باشید.

 

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

بازی وایکینگ ها برای اندروید

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که یک بازی وایکینگ برای PS4 محسوب می‌شود، از جمله عناوینی‌ست که به دنبال هدفی فراتر از سرگرمی می‌گردد. سازنده این بازی یعنی استودیو Ninja Theory به دنبال نمایشی متفاوت از رنج، درد و سیاهی درونی انسان‌ها بوده ‌است. این عنوان در سال 2017 برای کامپیوتر و پلی استیشن 4، در سال 2018 برای ایکس‌باکس وان و در سال 2019 برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با آنکه شاید در نگاه اول داستانی معمولی داشته باشد، اما در حقیقت یکی از برجسته‌ترین، زیباترین و عمیق‌ترین داستان‌ها در تاریخ بازی‌های ویدئویی را داراست. بازی در مورد زنی جنگجو به نام Senua است که از مشکلات روانی شدید رنج می‌برد. او به طور مداوم و همیشگی میزبان صداهای مختلف در ذهن خود است.

این صداها، هنگام اعمال مختلف او، نظر می‌دهند، به او هشدار می‌دهند، از او تعریف می‌کنند یا از او عصبانی می‌شوند. Senua راهی سفری است به Hel، سرزمین خیالی معروف افسانه‌های Norse تا روح معشوقه‌اش Dilion را بازیابی کند. در طول این موضوع، او می‌آموزد تا قدرت را درون خودش بیابد، تا تحمل کند و با گذشته‌ی خود آشتی کند و در یک روند ژرف و فیزیکی، ما نیز درگیری‌هایی که او تجربه می‌کند را تجربه می‌کنیم و پس از این تجربیات می‌توانیم بخشی از چیزی که بسیاری از مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را درک کنیم.

اگر بدنبال دانلود بازی وایکینگی برای پی سی هستید باید بدانید که بهترین این لیست هنوز مشخص نشده است زیرا بازی هایی که معرفی شده اند از ویژگی های بسیاری برخوردار هستند که باید به انتخاب کاربران مشخص شوند. اگر شما نیز بدنبال دانلود بازی وایکینگی برای پی سی هستید میتوانید بهترین بازی از نظر خودرا در نظرات برای ما ارسال کنید. لازم به ذکر است نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

 


11 مورد از بهترین بازی وایکینگ ها برای اندروید


در ادامه به معرفی 11 مورد از بازی وایکینگ ها برای موبایل و سیستم عامل اندروید می‌پردازیم. نقش آفرینی در کاراکتر وایکینگ در گوشی های هوشمند یکی از الزامات دنیای بازی بوده است که بدنیست بدانید لیستی از بهترین بازی های وایکینگی را برایتان در ادامه آماده سازی نموده ایم.

بهترین بازی های وایکینگی Vikings War of Clans

بازی Vikings War of Clans

اگر می خواهید به سرزمین آزادی، قدرت، خشونت و ترس قدم بگذارید و ارتش وایکینگ ها را هدایت کنید، باید بازی جنگ وایکینگ ها ، یعنی Vikings: War of Clans را امتحان کنید که با نام کلش اف وایکینگ نیز معروف است. این یکی از بهترین بازی‌های استراتژی اندرویدی است. وایکینگ‌ها به عنوان نیروهای سرسخت شناخته می‌شوند، اما حواستان باشد که یک رهبر وایکینگ باید عاقل باشد و شما باید برنامه داشته باشید. برای قوی‌تر شدن، تجارت و با دیگران همکاری کنید، سپس حمله خود را انجام دهید. با اندروید 4.0.3 و بالاتر این بازی را در پلتفرم موبایل خود نصب کنید.

بازی وایکینگ ها وار اف کلنز در لیست بازی وایکینگ ها برای موبایل توانسته رتبه اول را کسب کند که یکی از بهترین بازی های استراتژی و وایکینگی در این زمینه بشمار میرود. اگر قصد دارید بازی های این چنینی را در پلتفرم اندروید و موبایل اجرا کنید پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید که گیم پلی خوب و اعتیاداوری را در اختیار داشته که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. اگر بازی دیگری در لیست برترین بازی وایکینگ ها مد نظر شماست میتوانید نام بازی را در نظرات برای ما ارسال کنید.

دانلود بازی کلش اف وایکینگ | بازی Vikings: War of Clans

همچنین بخوانید :

 

بازی وایکینگ ها اندروید The Last Vikings

بازی جنگ وایکینگ ها

The Last Vikings یک بازی وایکینگ ها RPG با گرافیک عالی است و همه چیز در مورد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز فراهم است. شما باید در دریاهای خطرناک قایقرانی کرده و دشمنان خود را شکست دهید و جلال را به دهکده وایکینگ خود بازگردانید. در راه خود با موانع کشنده و هیولاهای دریایی روبرو خواهید شد و بهتر است خودتان را آماده کنید؛ زیرا نجات یافتن از آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود. شما می‌توانید آن را در هر پلتفرم موبایل با اندروید 2.3.3 و بالاتر بازی کنید. پیشنهادات خودرا در مورد برترین بازی وایکینگ ها برای ما ارسال کنید.

دانلود بازی وایکینگ |بازی The Last Vikings 

بازی وایکینگ Vikings – Age of Warlords

بازی آنلاین وایکینگ ها

 

یکی دیگر از بازی وایکینگ ها برای اندروید، Vikings – Age of Warlords است. این بازی هیجان‌انگیز را نصب کرده و لذت ببرید. شما می‌توانید با پیروز شدن بر دیگر بازیکنان آنلاین، ارتش و جلال خود را به دست آورید. شما باید قبل از اینکه اقدامی انجام دهید تا پیروز شوید، عاقلانه عمل کنید و برنامه‌های حیله‌گرانه داشته باشید. آن را در پلتفرم موبایل خود با اندروید 2.3 و بالاتر امتحان کنید. این بازی قدیمی با الهام گیری از مزایای مناسب توانسته خود را به عنوان گزینه خوبی برای سرگرمی در لیست بهترین بازی های وایکینگی معرفی کند که نباید فراموش کنید این بازی با بهره مندی و الهام گیری از افسانه های وایکینگ شکل گرفته است.

دانلود بازی وایکینگ ها برای اندروید |بازی Vikings – Age of Warlords 

 

برترین بازی وایکینگ ها The Vikings Kingdom

بازی استراتژیک وایکینگ ها

The Vikings Kingdom نیز یک بازی وایکینگ های بسیار محبوب است. در این بازی ارتش خود را بسازید و قهرمانان خود را تقویت کنید و به نبرد حماسی در The Vikings Kingdom بروید. موجی از زامبی‌ها در تلاشند تا به پادشاهی شما حمله کنند و شما باید با هر آنچه در اختیار دارید از آن دفاع کنید. هرچه قهرمانان قوی‌تر شوند، پادشاهی شما ایمن‌تر خواهد بود. این بازی وایگینگ ها را می‌توانید بر روی پلتفرم موبایل خود با اندروید 3.0 و بالاتر اجرا کنید.

دانلود بازی وایکینگ ها | بازی The Vikings Kingdom 

بهترین بازی های وایکینگی Super Viking

دانلود بازی وایکینگ ها برای اندروید

Super Viking یکی از بازی‌های جالب برای اندروید است. این بازی وایکینگ ها از نسخه Super Mario است و فضای کلاسیک آن را می‌توان در بازی احساس کرد. در راه خود ماجراهای خارق‌العاده‌ای خواهید داشت و تمام 80 سطح آن شما را متحیر می‌کند. با اندروید 4.0.3 و بالاتر می‌توانید آن را بر روی پلتفرم موبایل خود نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

دانلود بازی وایکینگ برای اندروید | بازی Super Viking 

 

بازی واکینگ ها Northgard

دانلود بازی وایکینگ ها

پس از سال‌ها کاوش خستگی‌ناپذیر، وایکینگ‌های شجاع بادبان دریایی را کشف کرده‌اند تا بتوانند آن را فتح کنند. برای اینکه شهرت خود را به طایفه خود برگردانید باید از طریق فتح، تجارت و فداکاری به خدایان، شهرت خود را کسب کنید.

Northgard یک بازی استراتژی از نوع بازی وایکینگ ها است که بازیکنان را تحت کنترل یکی از شش قبیله قرار می‌دهد؛ فنریر (گرگ قبیله)، ایکیتیرنیر (قبیله استاگان)، هایدرون (قبیله بز)، هاوین و مونین (قبیله راون)، بیارکی (قبیله خرس) و اسلایدروژنی (قبیله گراز) قبایل این بازی هستند. هرکدام دارای جوایز شروع و کسب شهرت است که شامل پول و گوشت بیشتر، ارتقاء و قدرت برای ارتش است.

دانلود بازی وایکینگ | بازی Northgard 

 

بازی وایکینگی The Banner Saga 3

دانلود بازی وایکینگ برای اندروید

آماده شوید تا در فصل آخر سریال Banner Saga با بزرگترین چالش روبرو شوید. Banner Saga 3 جزء سری وایکینگ RPG با محوریت داستان است که در آن بازیکنان باید بدانند که به چه کسی باید اعتماد کنند، چگونه از متحدین خود محافظت کنند و با نزدیک شدن به تاریکی چه گزینه‌هایی را انتخاب کنند.

خود را در یک جنگ استراتژیک عمیق در این بازی وایکینگ ها غوطه‌ور کنید و در مقابل تعداد بی‌شماری از دشمنان جدید قرار بگیرید. مدیریت منابع و داشتن یک استراتژی منحصربه‌فرد به شما کمک خواهد کرد.

دانلود بازی وایکینگ ها برای اندروید | بازی The Banner Saga 3 

 

بهترین بازی های وایکینگی The Elder Scrolls V: Skyrim

بازی byv

The Elder Scrolls V: Skyrim شاید بهترین بازی وایکینگ ها است و یک شخصیت اصلی قابل تنظیم دارد که بازیکنان را کنترل می‌کند و معروف به Dragonborn است که باید تلاش کند تا اژدها را نابود کند. بازیکنان قادر به مهار قدرت جادویی و همچنین داشتن یک سری سلاح‌های مختلف خواهند بود.

در دنیایی مملو از موجودات اسطوره‌ای و افسانه‌ها، بازیکنان به‌روز شده و اژدهای خود را  تبدیل به یک جنگجوی بی‌باک می‌کنند. این بازی همچنین شامل محیط‌ها، شخصیت‌ها، افراد زره‌پوش، سلاح و موارد دیگر می‌شود.

این بازی را میتوان یکی از بهترین بازی وایکینگ ها قدیمی دانست که در آن سبک جدیدی برای سرگرمی بکار گرفته شده است که در این میان میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در بین کنسول های سونی و پی سی و حتی اندروید گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که پیشنهاد میشود این بازی عالی را از دست ندهید.

دانلود بازی وایکینگ ها | بازی The Elder Scrolls V: Skyrim 

 

بازی وایکینگی Expeditions: Viking

دانلود بازی viking battle for asgard

همچنین بخوانید :

این بازی وایکینگ ها به شما امکان می‌دهد تا با ساختن قدرت و ثروت، نام خود را در خیابان‌های منتخب تاریخ حک کنید تا از محبوبیت در روستای خود بهره‌مند شوید. شما باید با کشتی خود از دریاها به سمت غرب بروید؛‌ جایی که جزیره‌ای بزرگ پر از گنجینه آماده تصرف است. شما می‌توانید شخصیت منحصربه‌فرد خود را داشته باشید که دارای مهارت‌ها و توانایی‌های خاص خود و بیانگر نقش شما است. توجه داشته باشید که کارهایی که انجام می‌دهید می‌تواند باعث شود افراد به شما نزدیک شده و یا از شما بترسند و دور شوند.

امروزه کاربران بسیاری بدنبال بازی رگنار برای اندروید هستند که باید بدانید در این زمینه بازی های بسیاری با شبیه سازی های خوبی که انجام داده اند به این مورد دست یافته اند اما ویژگی دیگری که میتواند یک بازی متمایز را در اختیار کاربران قرار دهد گیم پلی بازی بوده که در این زمینه میتوانید به بازی های خوبی در این زمینه دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود در ادامه این لیست باما همراه باشید که به بازی های خوبی در این زمینه اشاره شده است.

دانلود بازی وایکینگ برای اندروید |بازی Expeditions: Viking 

 

بهترین بازی های وایکینگی Hellblade: Senua’s Sacrifice

بازی عصر وایکینگ ها

همچنین بخوانید :

Hellblade: Senua’s Sacrifice یک بازی وایکینگ ها محسوب می‌شود که برنده چندین جایزه شده است. Hellblade: Senua’s Sacrifice داستان یک جنگجو شکست خورده سلطنتی را روایت می‌کند که به جهنم وایکینگ‌ها می‌رود تا برای روح معشوق مرده خود بجنگد. Hellblade با همکاری دانشمندان علوم اعصاب و افرادی که جنون را تجربه می‌کنند ساخته شده است.

با معماهای چالش‌برانگیز، مبارزات شدید و روایت قدرتمند، جای تعجب نیست که گیمرها و منتقدین به شدت این بازی وایکینگ ها را پیشنهاد می‌کنند. Hellblade اخیراً نظرات عالی را کسب کرده و دارای رتبه کلی «بسیار مثبت» است. این بازی در لیست بهترین بازی های وایکینگی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که در حال حاضر برای پلتفرم اندروید منتشر شده و اگر نگاهی به صفحه گوگل پلی بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

دانلود بازی وایکینگ | بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice 

 

بازی I, Viking: Epic Vikings War for Valhalla

دانلود بازی قدیمی وایکینگ ها برای کامپیوتر

بازی استراتژی من وایکینگ اندروید ، یکی دیگر از عناوین محبوب و جدید است که برای سیستم عامل اندروید و البته ویندوز منتشر شده. در این بازی باید قدرتمندترین مبارزان خود را جمع کنید و به شکوه و عظمت‌های پیروزی در جنگ برسید! وقتی زمین های دور پر از گنجینه است، هیچ وایکینگ واقعی‌ای بیکار نمی‌ماند! این عنوان در دسته بازی آنلاین وایکینگ ها نیز قرار می‌گیرد.

دانلود بازی استراتژیک وایکینگ ها | بازی I, Viking: Epic Vikings War for Valhalla 

سخن پایانی

مقاله ای تحت عنوان بهترین بازی های وایکینگی برای پلتفرم های مختلف | برترین بازی وایکینگ ها را بشناسید در اختیار شما قرار گرفته است که میتوانید به بازی های بسیاری در این زمینه دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که بازی های این لیست برای پلتفرم های مختلف انتخاب شده اند که در انتخاب انها دقت داشته باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید نظر خودرا نسبت به این مقاله برای ما در نظرات ارسال کنید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا بهترین بازی وایکینگ برای اندروید، کامپیوتر و کنسول‌های خانگی را معرفی کنیم تا به وسیله این لیست، به راحتی عناوین موردعلاقه خود را انتخاب کنید. به نظر شما جای کدام بازی در این لیست خالی است؟ می‌توانید بازی محبوب خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Ali
.
21 مهر 1402، 20:02
پاسخ
0
0
Viking rise جاش خالیه یکی از بهترین بازی های وایکینگی انلاین اندروییدی هستش
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402