نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی؛ معرفی بهترین برنامه های مدلسازی موبایل

نرم افزار های طراحی سه بعدی گوشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی خیلی به دردبخور است! اگر کارهای خلاقانه‌ای مانند طراحی انجام می‌دهید، می‌دانید که برای حداکثر بهره‌برداری از خلاقیت و الهام، دسترسی در هر زمان و مکان به یک برنامه طراحی سه بعدی موبایل برای اندروید و آیفون چقدر مفید است. با معرفی چند نمونه از نرم افزار طراحی سه بعدی ساده با پلازا همراه باشید.

یک جستجوی ساده نشان می‌دهد که تعداد زیادی برنامه طراحی سه بعدی برای موبایل وجود دارد؛ بنابراین ممکن است برای پیدا کردن یک اپلیکیشن قابل اعتماد و کاربردی در بین آن‌ها دچار مشکل شده باشید. وقتی متوجه می‌شوید که هدف بیشتر برنامه‌های طراحی سه بعدی به جای طراحی مدل‌های قابل چاپ سه‌بعدی، تجسم یا سرگرمی است، مسئله پیچیده‌تر هم می‌شود. خوشبختانه ما توانستیم چندین نرم افزار طراحی سه بعدی اندروید و آیفون را پیدا کنیم. از این بین، 10 نرم افزار طراحی سه بعدی ساده را انتخاب کرده‌ایم و به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

12 نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی اندروید و آیفون

با ما همراه باشید تا از بهترین برنامه های مدلسازی سه بعدی رونمایی کنیم. البته به‌خاطر داشته باشید که برای طراحی سه‌بعدی همیشه بهتر است از نرم‌افزارهای مخصوص این کار که برای کامپیوتر عرضه شدند استفاده کنید. برنامه‌های پایین نمی‌توانند برای استفاده در موبایل با نمایشگر کوچکی که دارد، خیلی به کارتان بیایند.

1. برنامه طراحی سه بعدی گوشی Spacedraw ؛ اپلیکیشن طراحی سه بعدی صنعتی برای اندروید

نرم افزار طراحی سه بعدی برای اندروید

برنامه سه بعدی اندروید Spacedraw یکی از برترین اپلیکیشنهای مدل سازی سه بعدی موبایل و از تولیدات شرکت Scalisoft است. تنها در صورتی می‌توانید با این برنامه طراحی سه بعدی کار کنید که رزولوشن صفحه نمایش تلفن هوشمند شما 480×800 پیکسل و بالاتر باشد.

در حقیقت، برای افرادی که از قبل با برخی از برنامه‌های مدل‌سازی سه‌بعدی آشنا هستند، مطالعه Spacedraw حداکثر یک ساعت زمان خواهد برد. برای کسانی که هیچ ارتباطی با مدل‌سازی سه‌بعدی ندارند، این برنامه طراحی سه بعدی ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد. روش‌های ایجاد مدلی که می‌توان با استفاده از Spacedraw انجام داد، با سایر برنامه‌ها تفاوت ندارد.

با استفاده از این برنامه طراحی سه بعدی، می‌توانید اشکال اولیه هندسی و همچنین مدل‌های مبتنی بر منحنی‌ها، چندضلعی و سطوح دلخواه را ایجاد کنید. Spacedraw این کار را با بافت و طراحی سه‌بعدی روی سطوح مدل‌ها پیاده‌سازی می‌کند و وسیله‌ای نیز برای نورپردازی وجود دارد. برای کنترل دوربین می‌توانید از یک سنسور حرکتی استفاده کنید که در صورت وجود ژیروسکوپ در تلفن هوشمند یا تبلت، عملکرد خوبی دارد. مدل‌های آماده را می‌توان با فرمت OBJ صادر کرد.

برنامه طراحی سه بعدی Spacedraw دارای نسخه‌های رایگان و پولی است. در نسخه رایگان، صدور و ذخیره کردن فقط به مدل‌هایی محدود می‌شود که تعداد رئوس آن‌ها از هزار تجاوز نمی‌کند. حجم این نرم‌افزار 2.6 مگابایت است.

دانلود برنامه Spacedraw برای اندروید

2. نرم افزار طراحی سه بعدی AutoCAD ؛ بهترین نرم افزار طراحی ساختمان برای اندروید و آیفون

برنامه طراحی سه بعدی موبایل / نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی

AutoCAD 360 یک اپلیکیشن طراحی سه بعدی صنعتی برای اندروید و آیفون است که به کاربران امکان می‌دهد نقشه و طرح ترسیم کنند و مدل‌های سه‌بعدی را به‌طور مستقیم روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود بسازند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید پروژه‌های خود را ذخیره کنید و سپس آن‌ها را مشاهده و ویرایش کنید.

این نرم افزار طراحی سه بعدی ساختمان برای اندروید و آیفون، به شما امکان می‌دهد تا نقشه‌های دو بعدی و سه‌بعدی را با فرمت DWG باز کنید، آن‌ها را از ذخیره‌سازی شبکه دانلود کنید، با پروژه‌ها در حالت خودایستا کار کنید و تمام اجزای آن‌ها را کاملا بررسی کنید.

دانلود برنامه سه بعدی AutoCAD برای اندروید و iOS

3. برنامه طراحی سه بعدی موبایل Morphi ؛ نرم افزار ساخت تصاویر سه بعدی با گوشی

نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی / برنامه طراحی سه بعدی موبایل

اگر به‌دنبال یک نرم افزار طراحی سه بعدی کم حجم هستید، برنامه مورفی برای آیفون می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته این برنامه 65 مگابایت حجم دارد ولی با توجه به استانداردهای این روزها این مقدار خیلی زیادی نیست. این اپلیکیشن همچنین رایگان نیست و برای استفاده از آن باید 10 دلار پرداخت کنید.

از این برنامه بهتر است در آیپد استفاده کنید چرا که در گوشی با نمایشگر کوچکی که دارد نمی‌توانید از تمام امکانات آن بهره ببرید. در این اپلیکیشن تعداد زیادی مدل 3 بعدی در کنار طرح‌های مختلف و شکل‌های 2 بعدی فنی وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. همچنین به ابزارهای اتوکد نیز دسترسی خواهید داشت.

دانلود برنامه مورفی برای آیپد

4. برنامه طراحی سه بعدی موبایل Onshape ؛ اپ طراحی سه بعدی ساده اندروید

برنامه سه بعدی اندروید / نرم افزار طراحی سه بعدی ساده

نرم افزار طراحی سه بعدی Onshape به شما فرصت می‌دهد تا مدل‌های CAD حرفه‌ای سه‌بعدی را روی تلفن هوشمند یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید بسازید. Onshape برای اندروید فقط برنامه‌ای برای مشاهده فایل‌ها نیست. به عنوان مثال این برنامه شامل یک مجموعه کامل حرفه‌ای از ابزارهای CAD است که به مهندسان این امکان را می‌دهد که بدون اتصال به محل کار خود در هر زمان و هر کجا که باشند، مدل‌های سه‌بعدی را ایجاد و ویرایش کنند.

بسیاری از کارشناسان این صنعت شک دارند که آیا اصولا امکان ارائه سیستم CAD برای گوشی‌های هوشمند وجود دارد یا خیر. تیم توسعه Onshape با یک صفحه لمسی، یک رابط کاربری منظم و مرتب ایجاد کرده است که جایگزین صفحه کلید سنتی و ماوس است. هر دستور یا عملکرد CAD با لمس انگشت کنترل می‌شود. پس از دانلود Onshape برای اندروید، باید به صفحه آموزش آن که شامل درس‌های کوتاهی در مورد کار با رابط لمسی و طراحی جدید است مراجعه کنید. این برنامه طراحی سه بعدی 29 مگابایت حجم دارد.

دانلود برنامه Onshape برای اندروید و iOS

5. نرم افزار Fusion 360

نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی / برنامه طراحی سه بعدی موبایل

Autodesk Fusion 360 یک نرم‌افزار CAD نسل جدید است. این محصول ابزاری برای طراحی سه‌بعدی و توسعه محصولات مبتنی بر فناوری‌های ابری است که فرصت‌های همکاری، طراحی دیجیتال و ماشین‌کاری را در یک بسته ترکیب می‌کند. Fusion 360 به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از اولین پلتفرم یکپارچه جهان، به سرعت و به راحتی ایده‌های پروژه را مطالعه کنید و تمام مراحل از توسعه اندیشه کلی گرفته تا مرحله تولید را پوشش می‌دهد.

مجموعه نرم‌افزار Fusion 360 به دلیل قابلیت‌های نامحدود، رابط کاربری کاربرپسند، پشتیبانی قدرتمند و پیش نیازهای اندک، به یک برنامه استاندارد CAD و CAM تبدیل شده است. شرکت Autodesk با کمک این برنامه طراحی سه بعدی دوران جدیدی را در مدل‌سازی سه‌بعدی گشوده است. نرم‌افزار Fusion 360 با موفقیت به عنوان واسطه‌ای برای تهیه یک پروژه آموزشی و همچنین راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برنامه طراحی سه بعدی Fusion 360 دارای حجم 25 مگابایت است و از طریق لینک زیر دانلود آن برای اندروید و iOS امکان‌پذیر است.

دانلود برنامه Fusion 360 برای اندروید و iOS

6. برنامه طراحی سه بعدی گوشی Sculptura

اپ طراحی سه بعدی

sculptura یک برنامه طراحی سه بعدی است که در صدد است همه هوس‌های سفالی مجازی شما را برطرف کند. این نرم‌افزار یک ابزار مجسمه‌سازی کاملا بصری شبیه Sculptris است. مجموعه ساده ابزار موجود در Sculptura آن را برای ایجاد مش‌های پایه که برای ویرایش‌های بیشتر به نرم‌افزار مدل‌سازی دسکتاپ صادر می‌شوند، مناسب‌تر می‌کند.

رابط کاربری این برنامه طراحی سه بعدی تمیز است. این یک تجربه مدل‌سازی است که به وضوح برای موبایل بهینه شده است؛ بنابراین اگر قابلیت متناسب با گردش کار شما باشد، ناامید نخواهید شد. این اپلیکیشن نسخه رایگان ندارد و با پرداخت 9.99 دلار می‌توانید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید. حجم این نرم‌افزار 120.3 مگابایت است.

دانلود برنامه Sculptura برای iOS

7. برنامه طراحی سه بعدی موبایل Putty 3D

برنامه سه بعدی اندروید / نرم افزار طراحی سه بعدی ساده

بهترین راه برای خلاصه کردن Putty 3D این است: نسخه‌ای ارزان‌تر از برنامه Sculptura. مطمئنا این برنامه طراحی سه بعدی در گوگل پلی رتبه چندانی کسب نکرده است، اما به اندازه نصف قیمت اپلیکیشن Sculptura وظیفه خودش را انجام می‌دهد. به خاطر داشته باشید که ابزار مدل‌سازی Putty 3D کمی محدودتر است. بنابراین، اگر یک مجسمه‌ساز نسبتا پیشرفته هستید، ممکن است ترجیح دهید مستقیم به سراغ Sculptura بروید.

با استفاده از Putty3D، شما مدل‌سازی بهینه‌سازی شده در موبایل را تجربه می‌کنید، فایل‌ها را به برنامه‌های دسکتاپ صادر می‌کنید و از رابط کاربری تمیزی مشابه Sculptura لذت خواهید برد؛ بنابراین اگر بودجه دغدغه شماست، در اینجا شانس به شما رو آورده است. برنامه طراحی سه بعدی Putty3D دارای حجم 12.5 مگابایت است و نسخه رایگان ندارد. هزینه خرید آن 4.99 دلار است.

دانلود برنامه Putty 3D برای iOS

8. نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی uMake

نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی / برنامه طراحی سه بعدی موبایل

برنامه‌ای که همیشه به نظر می‌رسد باید در فهرست برنامه‌های طراحی سه‌بعدی قرار بگیرد، uMake است. این برنامه طراحی سه بعدی به دلیل ورودی لمسی از یک روش منحصربه‌فرد برای مدل‌سازی استفاده می‌کند. شما به‌طور عمده از طرح‌های دو بعدی برای ساختن شکل‌های سه‌بعدی استفاده می‌کنید، اما به جای مدل‌سازی پارامتری سنتی با نقشه‌ها و طرح‌ها، تجربه به نوعی بیشتر شبیه به طراحی دو بعدی با یک بعد متغیرِ اضافه شده است. توضیح آن در قالب کلمات دشوار است، فقط باید خودتان آن را امتحان کنید.

یک امتیاز خوب برنامه طراحی سه بعدی uMake، امکان مشاهده طرح‌های سه‌بعدی شما در واقعیت افزوده است. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه Supercar خود را بر روی یک تصویر ویدئویی از گاراژ خود قرار دهید تا ببینید متناسب هستند یا خیر. حجم این برنامه 460.8 مگابایت است و نسخه رایگان دارد.

دانلود برنامه uMake برای iOS

9. اپلیکیشن طراحی سه بعدی Shapr3D

طراحی سه بعدی با گوشی

رابط کاربری و مجموعه ویژگی‌های این برنامه طراحی سه بعدی نشان می‌دهد نرم‌افزار Shapr3D برای مهندسان حرفه‌ای و طراحان صنعتی در نظر گرفته شده است. Shapr3D به شما امکان می‌دهد تا در حین حرکت، مفهوم ایجاد کنید؛ مفاهیمی که می‌توانند برای ویرایش بیشتر در هر زمان به نرم‌افزار دسکتاپ صادر شوند.

به‌طور خلاصه، اگر به دنبال یک برنامه حتی برای موارد نیمه‌حرفه‌ای هستید، جستجوی بیشتری لازم نیست؛ Shapr3D یکی از کاربردی‌ترین و قابل‌اعتمادترین برنامه‌های تلفن همراه برای مدل‌سازی پارامتری است. برنامه طراحی سه بعدی Shapr3D دارای حجم 1.1 گیگابایت است. نسخه رایگان این نرم‌افزار محدود است و نسخه پولی آن ماهانه 19.99 دلار هزینه دارد.

دانلود نرم افزار طراحی سه بعدی Shapr3D برای iOS

10. برنامه 3DC.io برنامه نقشه کشی سه بعدی اندروید

10. برنامه 3DC.io برنامه نقشه کشی سه بعدی اندروید

این برنامه با رابط کاربری مناسب خود می تواند مهارت های شما در زمینه مدلسازی را تا حد ممکن افزایش دهد. باید بدانید که این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی قرار گرفته است اما استفاده از ابزارهای آن کار ساده ای نبود زیرا فقط اشخاص حرفه ای توان کار با این برنامه را خواهند داشت. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می شود نیم نگاهی به آموزش های موجود برنامه در یوتیوب داشته باشید. اضافه نمودن اشکال و مدلهای از پیش طراحی شده در کنار پشتیبانی از فرمت های متنوع می تواند شما را با یک برنامه اپن ماین مواجه کند که در بخش ورودی مشکلی جهت وارد نمودن اطلاعات مدخود نخواهید نداشت. همچنین این برنامه با فرمت‌های مربوط به تری دی مکس سازگاری کامل داشته است.

دانلود برنامه 3DC.io برای اندروید

11. برنامه d3D Sculptor بهترین نرم افزار طراحی سه بعدی ساختمان اندروید

11. برنامه d3D Sculptor بهترین نرم افزار طراحی سه بعدی ساختمان اندروید

اگر هدفتان دستیابی به یک نرم افزار طراحی سه بعدی ساده بوده است باید بدانید که این برنامه گزینه خوبی برای ساخت مجسمه و تقسیم بوده که می تواند گام مهم و اساسی را برای شما در این زمینه بردارد. بی شک ساخت مجسمه مسیر دشواری را در پیش داشته که با ابزارهای موجود در این برنامه می توانید مسیر خود را هموارتر کنید. ساخت و پیاده سازی مجسمه با استفاده از این برنامه از طریق خاک رس انجام می‌گیرد که این مورد سبب خواهد شد تا شما امکان شکل دادن به مجسمه را به شکل بهتری داشته باشید.

مورد فوق سبب خواهد شد مهارت های بیشتری را در این زمینه کسب نمایید. به طور کلی این برنامه یک ویرایشگر اصلی مدل های سه بعدی بوده که با استفاده از ابزارهای فوق العاده آن می‌توانید برجستگی و فرورفتگی های مختلفی را روی پروژه خود پیاده سازی و در بخش خروجی آن را با کیفیت بالایی دریافت کنید. بد نیست بدانید که رابط کاربری این برنامه اصلاً برای کاربران مبتدی مناسب نبوده زیرا اگر نگاهی به دروس آموزشی و برنامه داشته باشید متوجه خواهید شد که رابطه کاربری پیچیده آن نیازمند مهارت بالایی بوده است.

دانلود برنامه d3D Sculptor برای اندروید

12. برنامه SDF 3D نرم افزار طراحی سه بعدی اندروید

12. برنامه SDF 3D نرم افزار طراحی سه بعدی اندروید

اگر از کاربران حرفه ای سه بعدی هستید باید بدانید که این برنامه طراحی سه بعدی آیفون با در اختیار داشتن ویژگی های کاربردی و کارآمد بسیار توانسته نام خود را در لیست بهترین برنامه های مدلسازی سه بعدی برای گوشی جای دهد که سازگاری آن با مدل های مختلف معماری و ارگونومی و طراحی مبلمان و طراحی اسباب بازی و دکوراسیون و عناصر تزیینی و حتی طراحی بازی و مفاهیم صنعتی اولیه می تواند شما را با مزایا و تنظیمات بسیاری مواجه نماید.

همچنین بد نیست بدانید که امروزه استفاده از این برنامه در حمل و نقل هوایی و صنعت خودرو سازی استفاده می شود که این مورد بازگو کننده ابزار و ویژگی های گسترده این برنامه بوده است. باید بدانید که طیف گسترده ای از ابزارها جهت مدل سازی برای شما درد نظر گرفته شده است که می توانید از آن ها به عنوان یک چاپگر سه بعدی استفاده کنید. تکنیک مدل سازی این برنامه بر اساس روش های نوین روز دنیا انجام خواهد گرفت که اگر در این زمینه کمی اطلاعات داشته باشید متوجه خواهید شد که شرکت توسعه دهنده برنامه برای ابزارهای آن هزینه گزافی را صرف نموده است که در ادامه به اینکه دانلود آن دسترسی خواهید داشت.

دانلود برنامه SDF 3D برای اندروید

سخن پایانی

نرم‌افزارهای طراحی، ابزار کار طراحان و مهندسان هستند و نمی‌توان از اهمیت آن‌ها چشم‌پوشی کرد. دسترسی راحت و سریع به اپلیکیشن های طراحی سه بعدی در هر زمان و مکان، به آن‌ها امکان می‌دهد آنچه در ذهنشان شکل گرفته را بلافاصله و پیش از کمرنگ شدن آن در حافظه ثبت کنند و از هر فرصتی برای انجام کارها و تکمیل طرح‌هایشان استفاده کنند.

امکاناتی مانند صدور طرح و فرمت‌های ممکن، تکمیل طرح در یک نرم افزار طراحی سه بعدی برای گوشی، راحت بودن استفاده از آن و حتی امکان استفاده توسط افراد غیرحرفه‌ای از جمله مواردی هستند که امتیازهای متفاوتی به این اپلیکیشن‌ها می‌دهند. به نظر می‌رسد با توجه به روش کار و موارد استفاده‌تان و همچنین بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، انتخاب اپلیکیشن مورد نیازتان کار دشواری نیست. برنامه طراحی سه بعدی منتخب شما کدام است؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران13 دیدگاه
avatar
حشمت خداپناهی
.
01 مهر 1401، 13:43
پاسخ
0
2
سلام آیا برنامه ای سراغ دارید تا با آن بتوان در گوشی کارکتر های انیمیشن را طراحی کرد؟
avatar
بهداد
.
04 شهریور 1401، 22:44
پاسخ
0
0
اکثر اپلیکیشن های گوشی ای که برای طراحی های سه بعدی ساخته شدن، در حد برنامه های ویندوزی ظاهر نشدن و یک جورایی فقط حکم کار راه اندازی دارن. اپ space draw بر خلاف ظاهر ساده ای که داره، نیاز به تخصص بیشتری داره تا بتونین ازش به خوبی استفاده کنین. اپ اتو کد اندروید هم برای دانشجو های معمار واقعا کاربردیه و خیلی کارشون رو برای استفاده از این اپ سر کلاسا راحت کرده. استفاده کردن از برنامه morphi اما راحت تر از بقیه است، چون فیچر های خیلی خوبی در اختیار کاربر قرار میده.
avatar
ارسلان طالبی
.
05 شهریور 1401، 09:52
پاسخ
0
0
@بهداد
بنظرم با توجه به تونا پردازش گرافیکی بالایی که طراحی سهبعدی بهش نیاز داره همچین چیز دور از انتظاریم نیست
avatar
نگار
.
03 شهریور 1401، 18:42
پاسخ
1
0
اپلیکیشن های طراحی سه بعدی اندروید یا ios خیلی کاربردی و مفید هستن ، احتیاجی به دانش زیاد و دوره های مختلف نداره تا بتونیم باهاشون کار کنیم , بهترین اپلیکیشن های طراحی سه بعدی رو اینجا معرفی کردید، و به نظرم توضیحاتتون خیلی کامل بود و خیلی حرفه ای میتونیم با گوشی هامون طرح های سه بعدی درجه ۱ و حرفه ای بزنیم ،به نظرم مقالتون خیلی کامل بود
avatar
shadan
.
02 شهریور 1401، 23:46
پاسخ
1
0
روز به روز استفاده از مدل های سه بعدی بیشتر میشه طوری که تو سایت ها و آنلاین شاپ ها خیلی به چشم می خورن مثل همین عکسی که برای برنامه uMake گذاشتید و جلوه ی خیلی زیادی داره و لول کار رو می بره بالا. طراحی سه بعدی در ظاهر کار خیلی پیچیده ای به نظر میرسه که انجامش فقط با سیستم حرفه ای و دانش زیاد امکان پذیره اما واقعا با استفاده از برنامه هایی که معرفی کردید و صرف وقتی کمی برای آشنا شد با امکاناتش هر کسی می تونه خیلی از نیازهاش رو برطرف کنه.
avatar
هدیه زارع
.
01 شهریور 1401، 22:22
پاسخ
0
0
از بهترین برنامه های سه بعدی Spacedraw هست مخصوصا اگر کار طراحی جواهرات یا صنعتی انجام میدید کار با برنامه‌اش هم خیلی سخت نیست اگر قبلا با برنامه های سه بعدی مثل تری دی کار کرده باشید که خیلی راحته اما برای تازه کارها هم با یه بار خوندن آموزشش کاملا متوجه میشید از دیگر برنامه های سه بعدی هم AutoCAD هست که من نسخه اندرویدشو خیلی توصیه نمیکنم اگر سیستم دارید مطمئنا خیلی کار باهاش راحت تره اما‌ اگر به سیستم دسترسی ندارید تغییرات جزئی توی کارتون میخواید ایجاد کنید این برنامه خوبه
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402