مخفی کردن اپلیکیشن های آیفون ؛ چگونه برنامه ها را پنهان کنیم؟

بهترین نرم افزار مخفی سازی ایفون / مخفی کردن برنامه در ایفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای مخفی کردن برنامه در ایفون احتیاجی به برنامه‌های اضافی ندارید. قابلیت هاید کردن برنامه در iOS 14 به این گوشی‌ها اضافه شده است. در این مطلب پلازا، با روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها برنامه‌ها را پنهان کنید آشنا خواهیم شد.

فهرست مطالب

آموزش نحوه مخفی کردن برنامه در ایفون

مخفی کردن برنامه ها در گوشی اپل به چند روش قابل انجام است. هم می‌توانید از صفحه خانه این کار را انجام دهید و هم از طریق تنظیمات. علاوه بر این؛ می‌توانید کل برنامه‌های موجود در یکی از صفحات برنامه‌ها را نیز حذف کنید. همچنین برای مخفی کردن تصاویر و ویدیوها با استفاده از برنامه های ماشین حساب مخفی کننده برنامه ایفون، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

1. مخفي كردن ایکون برنامه در iOS

از سیستم‌عامل iOS 14 به بعد، امکان مخفي كردن برنامه هاي ايفون، با انتقال دادن آن‌ها به App Library فراهم شده است. برنامه‌هایی که در اپ‌گالری قرار می‌دهید همچنان در این قسمت قابل مشاهده خواهند بود ولی دیگر در صفحه خانه و فهرست برنامه‌ها ظاهر نمی‌شوند.

برای پنهان کردن برنامه در اپل، کافی است برنامه‌ای که می‌خواهید پنهان کنید را در صفحه خانه پیدا کنید و سپس انگشتتان را روی آن نگه‌دارید و گزینه Remove را انتخاب کنید.

بهترین نرم افزار مخفی سازی ایفون / مخفی کردن برنامه در ایفون

حالا Remove from Home Screen را لمس کنید. حواستان باشد که اشتباهی Delete App را انتخاب نکنید، با اینکار برنامه حذف می‌شود. برای برگرداندن برنامه هم به App Library بروید، انگشتتان را روی برنامه نگه داشته و گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.

2. مخفی کردن یک صفحه از برنامه ها در ایفون

علاوه بر مخفی کردن برنامه ها در ایفون، می‌توانید کل برنامه‌هایی که در یک صفحه از صفحه اپلیکیشن‌ها وجود دارند را نیز حذف کنید. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که بخواهید چندین برنامه را پنهان کنید. ابتدا باید تمام برنامه‌های مدنظرتان را به یک صفحه انتقال دهید. وقتی کارتان تمام شد، انگشتتان را روی یک قسمت خالی از صفحه برنامه‌ها نگه دارید و از پایین صفحه روی گزینه‌ای که در تصویر می‌بینید کلیک کنید.

هايد كردن اپلیکیشن ها در ايفون / پنهان كردن برنامه در گوشی اپل

حالا صفحه موردنظرتان را پیدا و تیک پایین آن را بردارید.

بهترین نرم افزار مخفی سازی ایفون / هايد كردن اپلیکیشن ها در ايفون

با این روش تمام برنامه‌هایی که در این صفحه بودند پنهان خواهند شد. هر زمان هم که خواستید می‌توانید دوباره مراحل بالا را تکرار کرده و گزینه پایین آن را تیک بزنید.

3. هاید کردن برنامه در ایفون از نتایج جستجو و پیشنهادات سیری

پنهان کردن برنامه در ایفون با روش‌های بالا امکان‌پذیر است ولی در آن حالت برنامه از صفحه خانه پنهان می‌شود. برنامه همچنان از طریق بخش جستجو و یا پیشنهادات سیری برای به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها قابل دسترسی خواهد بود. برای آنکه از این قسمت‌ها نیز آن را پنهان کنیم باید ابتدا به Settings بروید و Siri and Search را انتخاب کنید.

پنهان كردن برنامه در گوشی اپل / هايد كردن اپلیکیشن ها در ايفون

حالا از فهرست، تمام برنامه‌هایی که می‌خواهید از بخش جستجو و پیشنهادات سیری پنهان شوند را پیدا و پس از انتخاب کردن آن‌ها، تمام گزینه‌ها را در صفحه مربوط به هرکدام غیرفعال کنید.

مخفی کردن برنامه در ایفون / بهترین نرم افزار مخفی سازی ایفون

مانند تصویر بالا. برای برگرداندن برنامه مخفی شده در ایفون هم دوباره این مراحل را تکرار و گزینه‌های بالا را فعال کنید.

4. پنهان كردن برنامه در اپل از طریق Screen Time

روش دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید، با محدودیت‌های محتوایی قابل دسترسی است. آیفون این امکان را به‌شما می‌دهد تا برنامه‌ها و محتوایی که مناسب نیستند را از گوشی مخفی کنید. اما این کار نسبت به روش‌های دیگر دردسرهای بیشتری دارد و شما هر بار که بخواهید به یک برنامه دسترسی داشته باشید، باید دوباره همه این مراحل را تکرار کنید.

برای استفاده از این روش ابتدا به تنظیمات بروید و Screen Time را انتخاب کنید. سپس روی Content & Privacy Restrictions بزنید.

مخفی کردن برنامه در ایفون

در صفحه بعدی، از بالای صفحه گزینه Allowed Apps را انتخاب کنید. سپس فهرست برنامه‌های نصب شده روی گوشی را مشاهده خواهید کرد. با غیرفعال کردن هرکدام از آن‌ها، برنامه مدنظر از فهرست برنامه‌های گوشی حذف می‌شود.

هايد كردن برنامه در اپل

تا زمانی که دوباره از همین مسیر برنامه را فعال نکنید، این برنامه در فهرست اپلیکیشن‌های نصب شده گوشی نشان داده نمی‌شود. اما از اینجا تنها می‌توانید برنامه‌های نصب شده روی گوشی را مخفی کنید. برای مخفی کردن اپلیکیشن های آیفون، باید آن‌ها را براساس رده سنی مخفی کنید.

برای انجام این کار دوباره مانند قبل به صفحه Content & Privacy Restrictions بروید و این بار گزینه Content & Privacy Restrictions را از بالای صفحه فعال کنید. سپس روی Content Restrictions و بعد Apps بزنید.

هايد كردن برنامه در اپل

با انتخاب Don’t Allow Apps، تمام برنامه‌هایی که نصب کردید مخفی خواهند شد. در حالت پیش‌فرض این گزینه روی Allow All Apps قرار داده شده است. اما می‌توانید با انتخاب سایر گزینه‌ها آن‌ها را مخفی کنید. مثلا با انتخاب گزینه +4 برنامه‌هایی که در اپ‌استور این درجه‌بندی سنی را دارند، در گوشی مخفی خواهند شد.

هايد كردن برنامه در اپل

مثلا برای پنهان کردن برنامه اینستاگرام، از آنجایی که این برنامه در اپ‌استور ایفون برای رده‌سنی +12 مناسب است، شما در اینجا هم باید گزینه +12 را انتخاب کنید تا از فهرست برنامه‌ها پنهان شود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
آموزش کامل آپدیت سیستم عامل iOS در آیفون
تیم پلازا29 شهریور 1402 09:30
thumbnail
آموزش روش های آزاد کردن حافظه آیفون و آیپد ؛ چگونه ...
تیم پلازا20 شهریور 1402 10:30

مخفی کردن عکس در آیفون

علاوه بر مخفی کردن برنامه در آیفون، امکان مخفی کردن تصاویر نیز در iOS وجود دارد. این قابلیت از iOS 16 به‌شکل بسیار بهینه‌تری در اختیار کاربران قرار گرفت و حالا حتی امکان قرار دادن رمزعبور نیز روی تصاویر وجود دارد.

برای انجام این کار به گالری بروید و تصاویری که می‌خواهید مخفی کنید را انتخاب و سپس روی سه‌نقطه پایین سمت راست صفحه بزنید.

مخفی کردن برنامه در ایفون

از منو باز شده گزینه Hide را انتخاب کنید.

پنهان کردن برنامه در ایفون

تصاویر شما مخفی خواهد شد. برای اینکه به آن‌ها دسترسی داشته باشید باید به برنامه Photos بروید و زبانه Albums را انتخاب کنید.

هاید کردن برنامه در ایفون

در صفحه بعدی به قسمت Utilities بروید و گزینه Hidden را انتخاب کنید.

مخفی کردن برنامه در ایفون

این قسمت به‌صورت پیش‌فرض تنها با وارد کردن قفل گوشی قابل دسترسی است. در پنجره باز شده می‌توانید با وارد کردن رمز یا از طریق فیس‌آیدی به این بخش و تصاویر داخل آن دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

1. چگونه در ایفون برنامه مخفی کنیم؟

هاید کردن برنامه در ایفون، از طریق نگه داشتن انگشتتان روی آن‌ها و انتخاب گزینه Remove App و سپس Remove from Home Screen امکان‌پذیر است.

2. بهترین نرم افزار مخفی سازی برنامه ایفون کدام است؟

برای مخفی کردن برنامه ایفون، احتیاجی به برنامه‌های اضافی ندارید. از iOS 14 به بعد، قابلیت پنهان کردن برنامه ها از صفحه خانه ایفون و انتقال آن‌ها به App Library فراهم شده است.

سخن پایانی

در مطلب بالا در مورد بهترین روش مخفی کردن برنامه در ایفون صحبت کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. تجربه خود را در مورد روش‌های هاید کردن برنامه در ایفون، با پلازا در میان بگذارید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
msg.m
.
01 آذر 1401، 01:49
پاسخ
0
5
در برنامه مخفي كردن اپ بر اساس سن و سال ، برنامه من فقط allow allو Do'nt allow را دارد اصلا سن و سال درج نشده چگونه فعال كنم ؟؟؟؟
avatar
mo
.
08 آذر 1401، 16:11
پاسخ
0
0
@msg.m
منم اينجوريه ترو خدا اگ درستش كردي ب منم بگو اینم اکانت اینستاگرامم khatoo_chaw_rash
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402