معرفی چند بازی مافیا آنلاین به همراه جزئیات آن ها + لینک دانلود

بازی مافیا آنلاین/ بازی مافیا اندروید/ بازی مافیا برای ایفون/ بازی شهروند و مافیا برای آیفون/ دانلود بازی مافیا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب قصد داریم تا چند بازی مافیا آنلاین را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی مافیا اندروید و آیفون راه تازه‌ای برای بازی کردن بازی مافیا در اختیار ما گذاشته است. بازی مافیا آنلاین امروزه به دلیل دارا بودن سبک و سیاق سرگرم کننده در گروه های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد که در این زمینه میتوانید به بهترین بازی مافیایی که میتواند شمارا سرگرم کند دسترسی داشته باشید.

بازی آنلاین مافیایی از قوانین مخصوصی برخوردار است که در این زمینه با رعایت قوانین بازی میتوانید در رقابت های آن حضور پیدا کنید. بی شک این بخش سبب خواهد شد تا سختی بازی دوچندان شود زیرا حاظر نیستید که بتوانید از چهره افراد حدس هایی بزنید و این مورد فقط ای طریق گفتگو انجام خواهد گرفت.

فهرست مطالب

توضیح بازی مافیا آنلاین

بازی مافیا یکی از بازی‌های بسیار محبوبی است که امروزه در همه‌جای کشورمان با این بازی آشنایی دارند و از این بازی در دورهمی‌ها و حتی کافه‌ها و… استفاده می‌کنند. بازی مافیا یک بازی گروهی است که در آن حداقل به تعداد 5 بازیکن نیاز است. این بازی را به هیچ صورتی نمی‌توان تنهایی بازی کرد و کلا یک بازی گروهی محسوب می‌شود.

در میان برترین بازی های مافیایی اندروید گزینه های خوبی وجود دارد که اگر فکر میکنید از کاربران حرفه ای این سرگرمی هستید باید بدانید که کاربران قوی تری نیز در این بازی حضور دارند که با حضور در بازی های زیر میتوانید به این مورد پی ببرید. بازی های مافیا در ابتدا با استقبال کاربران ایرانی مواجه نشد که این مورد سبب شد تا شرکت های سازنده بازی مافیا بدنبال استفاده از ویژگی های بیشتر در این بازی باشند که رفته رفته این بازی به یکی از اصلی ترین سرگرمی های جمع تبدیل شد که امروزه در خانواده های بسیاری از این بازی برای سرگرمی استفاده میکنند.

همچنین بخوانید :

بازی مافیا اندروید

بازی مافیا از قسمت‌ها و نقش‌های گوناگونی تشکیل می‌شود که در آن هر عضو یک وظیفه کلیدی و مهم را برعهده دارند. وظیفه‌ها و نقش‌های بازی بسته به تعداد بازیکنان افزایش می‌یابند و تا 30 الی 40 بازیکن را در بر می‌گیرند. در راس این بازی گاد فادر و مافیا قرار دارند که هر دو با هم آشنا می‌شوند و با تصمیم و توافق یکدیگر به قتل و کشتن سایر بازیکنان می‌پردازند. اگر بدنبال یک بهترین بازی مافیایی موبایل خوب هستید در ادامه باما همراه باشید که قصد داریم بازی های خوبی را در این زمینه برای شما معرفی کنیم.

نقش‌های مثبت این بازی شهروندها هستند که در این دسته پلیس، کارآگاه، دکتر و… قرار می‌گیرند. هرکدام از این شخصیت‌ها نقشی دارند و کارهای خاصی را می‌توانند انجام دهند که این مورد یکی از مواردی است که بازی مافیا را یک بازی جذاب و پر طرفدار کرده است. برای آشنایی بیشتر با بازی مافیا به این مقاله مراجعه کنید. اگر هم می‌خواهید با اصطلاحات بازی مافیا آشنا شوید به این مطلب نیز سر بزنید.

معرفی بهترین بازی مافیا آنلاین برای اندروید و iOS

سبک مافیا و ماجراجویی های آن بی تردید مورد پسند گیمرهاری بسیاری بوده است که در این لیست شاید با بازی هایی مواجه شوید که از نگاه شما ارتباطی با مافیا ندارند ولی باید بدانید که هیجانات بسیار و چالش های درگیرانه متعدد سبب حضور آنها در لیست بهترین بازی مافیا آنلاین شده است. یکی از این موارد بازی امانگ اس بوده که با گیم پلی طولانی خودش میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد.

1. بازی Among Us بهترین بازی مافیا آنلاین

بازی مافیا برای ایفون

اگر در انجام بازی مافیا حرفه‌ای هستید و به دنبال دانلود بازی شهروند و مافیا برای ایفون، اندروید و یا کامپیوترتان هستید، بازی Among Us می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. بازی Among Us شباهت بسیار زیادی با بازی مافیا دارد، ولی در قالبی دیگر طراحی و ساخته شده است. این بازی از دو گروه تشکیل شده که یکی از این گروه‌ها وظیفه انجام یک سری کارها را دارند و گروه دیگر ایمپاسترها یا همان خیانت کنندگان را تشکیل می‌دهند.

فضای این بازی در یک سفینه فضایی طراحی شده است که کاراکترهای آن شبیه به آدم فضایی هستند. در نقشه و محیط این بازی اتاق‌های مختلفی وجود دارد که در هر اتاق، بازیکنان می‌توانند اقدامات و کارهای متعددی را انجام دهند. ایمپاسترها در اصل همان مافیا و گادفادر هستند، ولی با نامی متفاوت. ایمپاسترها این وظیفه را دارند که بدون آن که اسمشان فاش شود، کارهای مختلفی را انجام دهند تا سفینه فضاییشان سقوط کند.

در صورتی که اقداماتشان را در خفا و بدون فاش شدن به خوبی به پایان برسانند، ایمپاسترها یا همان گروه مافیا پیروز بازی می‌شود. اما در صورتی که ایمپاستارها به وسیله گروه مقابلشان شناسایی و آشکار شوند کارشان تمام است و بازنده بازی هستند. به همین ترتیب بازی می‌رود جلو و هیجان و لذت خاص خودش را دارد.

این بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که در لیست مربوط به بازی های مافیایی توانسته به رتبه اول دسرتسی پیدا کند. وجود گیم پلی جذاب و سرگرم کننده سبب خواهد شد تا با چالش های بسیاری در این زمینه همراه باشید که لینک دانلود بازی برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس عرضه شده است که در ادامه میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی مافیا آنلاین Among Us برای اندروید و iOS

2. بازی مافیا آنلاین به وسیله برنامه Discord

بازی شهروند و مافیا برای آیفون

اگر در دنیای گیم فعالیت داشته باشید قطعا نام Discord به گوشتان خورده و یا حتی از آن استفاده کرده‌اید. این برنامه از قابلیت‌های بسیار کاربردی همچون تماس تصویری و صوتی، چت، زمان پاسخ گویی محدود و… پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید برای انجام بازی مافیا آنلاین از برنامه دیسکورد استفاده کنید؛ چرا که تمامی چیزهایی که برای پاسخ گویی و انجام دادن در بازی مافیا نیاز است را می‌توانید به وسیله این اپلیکیشن انجام دهید بدون آن که مشکلی برایتان پیش بیاید.

برای معرفی بهترین بازی های مافیایی باما همراه باشید که قصد داریم شمارا با بهترین های این لیست همراه کنیم. امروزه بازی های مافیایی بسیاری عرضه شده است که در این میان هریک از بازی های منتظر شده شامل ویژگی های متفاوتی بوده که این مورد میتواند شمارا با سردرگمی بسیاری همراه کند اما نگران نباشید زیرا قصد داریم بازی های خوبی را در این زمینه برای شما معرفی کنیم.

برنامه Discord را می‌توانید بر روی پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز و لینوکس اجرا کنید. نصب این برنامه بسیار آسان است و پس از دانلود آن تنها باید یک اکانت بسازید و سپس می‌توانید بازیتان را آغاز کنید و از آن لذت ببرید. یکی از قابلیت‌هایی که پس از دانلود اپ بازی مافیا برای ایفون و اندروید خواهید دید این است که می‌توانید با استفاده از تماس تصویری به بازی مافیا آنلاین iOS و اندروید بپردازید. این گزینه نقطه قوتی برای این برنامه است؛ چرا که بازیکنان با دیدن یکدیگر هیجان و استرس بیشتری خواهند داشت و به مراتب بر حساسیت بازی افزوده می‌شود.

برنامه Discord به صورت کلی برای ایجاد ارتباط استفاده می‌شود و امروزه بازیکنان برای برقرار کردن ارتباط خودشان با سایر بازیکنان از این برنامه کاربردی و مفید استفاده می‌کنند که تا به حال یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه بوده است. این برنامه تنها مربوط به بازی مافیا نمی‌شود و شما می‌توانید برای هر کاری که نیاز به ارتباط تصویری یا صوتی است روی این برنامه حساب کنید.

اگر بدنبال بهترین بازی مافیایی برای ios هستید باید بدانید که در این زمینه بازی های خوبی قرار دارد که یکی از آنها برنامه دیسکورد بوده که این برنامه امروزه در بازی های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد که بیشتر برای بازی های انلاین و اکشن مورد استفاده قرار گرفته که میتوانید با اعضای تیم خود یک گروه در دیسکورد راه اندازی کنید و با راهنمایی نمودن یکدیگر بدنبال پیروز شدن در مسابقات باشید. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه اندرویدی امروزه برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس طراحی و عرضه شده است که میتوانید آنرا به صورت رایگان در ادامه دریافت کنید.

دانلود برنامه Discord برای اندروید و iOS

3. بازی مافیا آنلاین با برنامه دهات

دانلود بازی مافیا ایرانی برای ایفون

اگر تا به حال تجربه بازی کردن بازی مافیا را نداشته‌اید و به دنبال راهی هستید که بتوانید این بازی جذاب و سرگرم کننده را یاد بگیرید، برنامه دهات می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ چرا که این برنامه می‌تواند قوانین و شخصیت‌ها و نقش‌های بازی را به خوبی به شما آموزش دهد. عنوان هر شخصیت در برنامه دهات مقداری با مافیایی که رایج است تفاوت دارد، ولی ماهیت و اصل موضوع بازی همان مافیایی است که همه می‌شناسند. شخصیت‌هایی که در این برنامه می‌بینیم عنوان‌هایی همچون سیریش، نوچه، شیاد و قاتل سریالی و چنین نام‌هایی هستند که مقدار کمی با مافیای اصلی تفاوت دارد.

این برنامه دارای قابلیت‌های همچون بازی 12 نفره، چت و گفت و گو در حین بازی، انجام بازی به صورتی که تمامی بازیکنان دارای شخصیت‌های مهم باشند، داشتن یک قسمت برای چت کردن مافیا و پدرخوانده، گرافیک بالا و لذت بخش و… است. پس از نصب بازی مافیا برای آیفون یا همان برنامه دهات، با مشکلاتی نیز ممکن است مواجه شوید. این مشکلات شامل باگ، ضعیف بودن هم تیمی‌هایتان و… می‌شود. ضعیف بودن بازیکنان برمی‌گردد به آماتور بودن آن‌ها در انجام بازی مافیا آنلاین. اگر می‌خواهید برای دانلود بازی مافیا پیشرفته اقدام کنید، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

در میان برترین بازیهای مافیا میتوان به بازی های ایرانی نیز اشاره خوبی داشت که در این زمینه بازی دهات یکی از موارد مناسب و سرگرم کننده در این زمینه بوده که با زبان فارسی میتوانید آنرا اجرا و از ویژگی هایی که در اختیار دارد برای سرگرمی استفاده کنید. این بازی امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است که میتوانید بازی مافیا را تا 12 نفر به صورت همزمان اجرا کنید. همچنین این بازی از ویژگی های دیگری نیز برخوردار بوده که پیشنهاد میشود نظر خودرا در مورد این بازی باما به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی دهات برای اندروید

همچنین بخوانید :

4. بازی مافیا آنلاین در سایت های ایرانی

دانلود بازی شهروند و مافیا برای ایفون

راهی دیگر که شما علاقمندان به بازی مافیا می‌توانید این بازی را به صورت آنلاین بازی کنید و بازی مافیا برای ایفون را بر روی گوشی خود تجربه کنید، این است که در سایت‌های داخلی وارد شوید و پس از عضویت به بازی بپردازید. در این روش دیگر نیاز نیست برای دانلود بازی مافیا ایرانی برای ایفون و اندروید و… اقدام کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت‌هایی که این بازی را به صورت آنلاین و رایگان در دسترس کاربران قرار داده‌اند را پیدا کنید و سپس به بازی مشغول شوید. این روش یکی از روش‌های ساده برای انجام بازی شهروند و مافیا برای آیفون، اندروید و هر پلتفرم دیگری است.

بازی شهروند و مافیا برای آیفون و اندروید یکی از بازی‌های بسیار محبوبی است که در چند سال اخیر بسیار پر طرفدار شده و در هر مکان عمومی شما شاهد این هستید که گروهی در حال انجام این بازی سرگرم کننده هستند. اگر شما هم به چنین بازی‌های گروهی و حساسی علاقه دارید برای دانلود بازی مافیا برای موبایل و یا کامپیوتر خودتان اقدام کنید و از آن لذت ببرید.

معمولا بازی مافیایی آنلاین برای گوشی با قابلیت های خوبی همراه است که در این زمینه میتوان به بازی مافیا که در سال های گذشته انتشار یافته است اشاره داشت. این بازی با ارائه قوانین و ویژگی های مخصوص توانسته طبف وسیعی از کاربرانی که قصد دارند در این زمینه سرگرم شوند را به سمت خود جلب نماید. از اصلی ترین مواردی که در این بازی میتوان به آن اشاره داشت حضور شخصیت های مختلف در رویداد های بازی بوده که این مورد سطح گیم پلی و کیفیت بازی را به طرز چشمگیری افزایش میدهد که در نهایت میتوانید برای ساعات بیشتری سرگرمی بازی شوید.

سخن پایانی

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از اماکن عمومی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها و پارک‌ها تعطیل هستند و یا این که به شدت جمعیت آن‌ها را محدود کرده‌اند. بازی مافیا هم یک بازی گروهی است که به صورت دسته جمعی باید به بازی بپردازید و به دلیل این شرایط، بهترین راه این است که بازی شهروند و مافیا برای آیفون و اندروید را بر روی گوشی‌ها و کامپیوترتان نصب کنید و از این بازی لذت ببرید.

همچنین بخوانید :

روش آنلاین بازی کردن این بازی سرگرم کننده شاید آن جذابیت و هیجان فیزیکی بازی کردن را نداشته باشد، اما می‌تواند بخشی از این هیجان را برای شما ایجاد کند. به همین ترتیب اگر شرایط فعلی مانع شما برای بازی کردن این بازی شده است، پیشنهاد ما به شما این است که بازی‌ها و برنامه‌هایی را که در این مطلب به شما معرفی کردیم را نصب کنید و با دوستانتان مشغول بازی شوید. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

آیا شما به بازی‌هایی که به صورت دسته جمعی و گروهی انجام می‌شوند علاقه دارید؟ آیا بازی مافیا را به صورت آنلاین تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402