برنامه ریکاوری برای آیفون در کنار معرفی بهترین اپلیکیشن ریکاوری برای ios

بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در حال حاضر ممکن است آیفون حتی بیشتر از برخی کامپیوترها و لپتاپ‌ها حافظه ذخیره‌سازی داشته باشد. ذخیره کردن هزاران تصویر و ویدیو با کیفیت، نصب چندین اپلیکیشن و داشتن تعداد زیادی آهنگ در آن شاید جذاب باشد. اما ممکن است گاهی یک باره تمام اطلاعات آیفون پاک شوند. در این صورت استفاده از بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون و نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون ضروری می‌شود.

در این مقاله میتوانید لیست برنامه ریکاوری برای آیفون را مشاهده کنید که در آن بهترین اپلیکیشن ریکاوری برای ios نیز معرفی شده است. انتخاب و تعیین برنامه های زیر براساس یکسری آیتم های ضروری انجام گرفته است که قدرت بالا و توان بازیابی درست و اصولی از اصلی ترین مواردی بوده که سبب شده اند برنامه های ذکر شده در لیست ریکاوری عکس در ایفون حضور داشته باشند. برای شناسایی بهترین برنامه ریکاوری عکس برای ایفون با پلازا همراه باشید.

برای بازیابی فایل های پاک شده ایفون معمولاً بهترین راه، استفاده از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون و نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون است. البته روش‌های دیگری مانند iCloud هم رایج است. اما در آن روش باید اطلاعات خود را قبلاً در iCloud بکاپ گرفته باشید تا بتوانید اطلاعات ذخیره شده در آن را در آیفون بازیابی کنید. به این ترتیب، برای بازیابی اطلاعات آیفون لازم می‌شود از بهترین برنامه های ریکاوری در iOS استفاده شود. انتخاب یک برنامه ریکاوری عکس برای ایفون باید ویژگی های خوبی را به همراه داشته باشد که در این زمینه به برنامه های خوبی اشاره شده است که نباید آنهارا به سادگی از دست داد.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون» آشنا شوید.

برنامه ریکاوری برای آیفون | اپلیکیشن ریکاوری برای ios

در اینجا تعدادی از این برنامه‌ها برای ریکاوری فایل های پاک شده ایفون معرفی می‌شوند. اگر بدنبال ریکاوری عکس در ایفون هستید باما همراه باشید که در این زمینه به برنامه های خوبی اشاره کرده ایم که قطعا میتواند نظر شمارا جلب کند. برای شناسایی اپلیکیشن ریکاوری برای ios با پلازا همراه باشید که در این مقاله قرار است 10 برنامه برتر برای بازیابی را برای شما معرفی کنیم.

1. برنامه Disk Drill

نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون

برنامه Disk Drill به عنوان بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون در این لیست است. برای برگرداندن فایل های پاک شده در ایفون فقط کافی است نرم افزار را اجرا و روی دکمه Recover کلیک کنید. سپس به برنامه Disk Drill اجازه بدهید کار خودش را انجام بدهد. این برنامه با الگوریتم‌های بازیابی اطلاعات پیشرفته، پیچیدگی‌ها را از مراحل بازیابی حذف می‌کند. فرقی نمی‌کند به دنبال بازیابی عکس های پاک شده ایفون ، نرم افزار ریکاوری اس ام اس ایفون و یا بازیابی تماس های آیفون یا مخاطبین آن باشید. در هر صورت این برنامه کار شما را راحت می‌کند.

با استفاده از نرم افزار Disk Drill نه تنها می‌توانید اطلاعات دستگاه‌های iOS را بازیابی کنید، بلکه می‌توانید دستگاه‌های اندروید و هارد درایوهای داخلی و خارجی اکسترنال، فلش و کارت حافظه را هم ریکاوری کنید. به عبارت دیگر، Disk Drill، نرم افزار ریکاوری کلیه اطلاعات ایفون بدون داشتن بکاپ و همین‌طور سایر دستگاه‌ها است. این نرم افزار از انواع فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند.

اگر بدنبال ریکاوری ایفون بدون کامپیوتر هستید این برنامه یکی از ان مواردی است که میتواند کمک بسیاری به شما کند. برای انجام اینکار نیازی به PC نخواهید داشت زیرا روند بازیابی تصاویر و فایل های مروبط در این برنامه به صورت اختصاصی انجام خواهد شد که نیاز آن به برنامه های مشابه را به حداقل میرساند. همچنین لازم است بدانید این برنامه در لیست اپلیکیشن ریکاوری برای ios رتبه اول را کسب نموده است که ویژگی های آن در ادامه بازگو خواهد شد.

ویژگی‌های مهم برنامه Disk Drill

  • با یک کلیک ریکاوری اطلاعات آیفون انجام می‌شود
  • از صدها فرمت پشتیبانی می‌کند
  • از دستگاه‌های دیگر هم پشتیبانی می‌کند
  • رابط کاربری آسان دارد
  • دارای ابزارهای پاکسازی است
  • اطلاعات iOS و حتی اندروید را هم بازیابی می‌کند.

2. برنامه Dr.fone by Wondershare

بازیابی فایل های پاک شده ایفون

برنامه Dr.fone by Wondershare یک نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون رایگان است. پس از حذف اتفاقی اطلاعات، جیلبریک، خرابی دستگاه، همگام سازی ناموفق، یا خطای کاربری در آیفون، آیپد و آیپاد تاچ می‌توانید از نرم افزار Dr.fone بازیابی اطلاعات گوشی آیفون استفاده کنید. این برنامه هم به عنوان بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون ، بازیابی فایل های پاک شده آیفون و یکی از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون شناخته می‌شود. به علاوه، به عنوان یکی از نرم افزارهای برتر برای ریکاووری گوشی آیفون از رابط کاربری ساده و آسانی برخوردار است.

برنامه ریکاوری برای آیفون دکتر فون رتبه دوم را در این لیست کسب نموده است که با مشاهده تصویر مربوط به این برنامه متوجه خواهید شد که برای بازیابی میتوانید به فایل و فرمت های مختلفی دسترسی داشته باشید که در این زمینه میتوان این برنامه را گزینه خوبی برای بازیابی فیلم پاک شده در ایفون دانست که سرعت بالا و بازیابی درست از اصلی ترین ویژگی های برنامه بشمار میرود که پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

بازیابی اطلاعات ایفون سوخته و خراب یا بازیابی اطلاعات آیفون پس از ریستور ممکن است سخت به نظر برسد، اما با این اپلیکیشن ریکاوری ایفون بعد از ریستور می‌توانید بازیابی فیلم های پاک شده ایفون ، بازیابی عکس های حذف شده ایفون و به طور کلی بازیابی فایل های پاک شده ایفون را انجام دهید. این اپلیکیشن ریکاوری عکس آیفون به عنوان یکی از نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون و اپلیکیشن ریکاوری آیفون 6 شناخته می‌شود. برنامه Dr.fone را می‌توانید در ویندوز و مک نصب کنید.

ویژگی‌های مهم برنامه Dr.Fone

  • پشتیبانی کامل از آخرین نسخه iOS
  • راهنمای کامل داخلِ برنامه برای ریکاوری راحت اطلاعات

3. برنامه iSkySoft Toolbox

برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون

هر آیفون و هر نسخه iOS چالش‌های منحصر به فرد خود را برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات دارد. بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون iSkySoft Toolbox تقریباً با تمام نسخه‌های آیفون سازگاری دارد و حتی از تمام مدل‌های آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد و همچنین آیپد تاچ 5 و آیپد تاچ 4 پشتیبانی می‌کند. این برنامه به عنوان اپلیکیشن بازیابی عکسهای پاک شده آیفون و یکی از اپلیکیشن های بازیابی فیلم پاک شده در ایفون شناخته می‌شود.

برای معرفی بهترین ریکاوری عکس در ایفون باید بدانید که iSkySoft Toolbox در این زمینه ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار دارد و توانسته در لیست مربوط به دانلود برنامه ریکاوری عکس برای ایفون رتبه سوم را کسب کند. ویژگی های بالا در کنار سرعت مناسب برای بازیابی داده های مربوط را میتوان از اصلی ترین ویژگی های این اپلیکیشن دانست که برای آیفون عرضه شده است و شما عزیزان میتوانید آنرا به صورت رایگان از سایت های مختلف تهیه کنید.

اما با این نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون به عنوان یکی از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون می‌توانید هر گونه اطلاعاتی را مانند تصویر، ویدیو، یادداشت‌های مهم و مخاطبین ریکاوری کنید. فرقی نمی‌کند که فقط یک فایل را می‌خواهید بازیابی کنید یا به دنبال بازیابی فایل های پاک شده ایفون در کل حافظه داخلی هستید، در هر صورت می‌توانید با فرآیند آسان این برنامه ریکاوری را انجام دهید.

ویژگی‌های مهم برنامه iSkySoft Toolbox

  • تقریباً با تمام نسخه‌های آیفون سازگار است
  • فرآیند ریکاوری آسان است

4. برنامه iMobile PhoneRescue

نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون

بسیاری از کاربران iOS نرم افزار PhoneRescue را به عنوان بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون ، نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون ، بازیابی فایل های پاک شده آیفون و به عنوان یکی از بهترین برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون انتخاب کرده‌اند. این ادعا را می‌توان با توجه به نظرات آن‌ها برای نرم افزار بیان کرد. بیشتر نظرات آن‌ها در مورد رابط کاربری و مراحل آسان این برنامه به عنوان یکی از نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون بوده است.

اگر هنوز بدنبال یک برنامه ریکاوری عکس های پاک شده ایفون هستید پیشنهاد میشود توضیحات مربوط به این برنامه را مطالعه کنید زیرا از قابلیت های خوبی برخوردار بوده که میتواند بازیابی فایل های مدنظر شمارا در مدت زکام کوتاهی انجام دهد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به رابط کاربری ساده ای آن اشاره داشت که در این زمینه ابزار های موجود کاملا در دسترس هستند و به شما این اجازه داده میشود تا بدون نیاز به راهنما و یا آموزش توان کار با برنامه را داشته باشید.

این ابزار بطور کاملا اختصاصی تهیه شده است که در ساخت آن از ابزار یا ویژگی برنامه های مشابه استفاده نشده است که میتوانید این برنامه را برای ویندوز و مک نیز دریافت کنید. روش های بازیابی توسط این برنامه کاملا جدید بوده که میتوانید آنرا تست کنید.

آخرین نسخه نرم افزار iMobile PhoneRescue از iOS 13 هم پشتیبانی می‌کند و هم در ویندوز و هم در مک اجرا می‌شود. فقط با سه کلیک ساده و بدون دانش فنی می‌توانید بازیابی عکس های پاک شده در ایفون و به طور کلی بازیابی فایل های پاک شده ایفون را انجام دهید. این نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون علاوه بر ریکاوری، مشکلات سیستمی iOS را هم برطرف می‌کند به عنوان مثال دستگاه‌هایی که در حالت DFU یا ریکاوری گیر کرده‌اند.

به لطف فناوری عدم از دست دادن داده‌ها No-Data-Loss این برنامه، اسکن کردن آن خیلی کوتاه زمان می‌برد، زیرا چند فرآیند اسکن به طور هم زمان شروع می‌شوند. با این برنامه بازگردانی عکس های حذف شده ایفون و به طور کلی فایل‌های مختلف، می‌توانید بکاپ‌های خراب شده را هم ترمیم کنید و بازیابی فایل های پاک شده ایفون را به طور صحیح انجام دهید.

ویژگی‌های مهم برنامه iMobile PhoneRescue

  • مراحل گام به گام آسان ریکاوری
  • بدون نیاز به دانش فنی
  • دارای فناوری‌های اختصاصی ریکاوری و ترمیم فایل‌های خراب

5. برنامه Leawo iOS Data Recovery

بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون

این برنامه به عنوان بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون و نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون شناخته می‌شود. برنامه بازیابی فایل های پاک شده ایفون Leawo iOS Data Recovery را در ویندوز و مک می‌توان نصب کرد. کار کردن با فضای کاربر پسند این اپلیکیشن به عنوان یکی از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون بسیار راحت است. کل فرآیند ریکاوری در سه مرحله انجام می‌شود. هر مرحله هم به صورت خودکار مرحله بعدی را دنبال می‌کند.

بدون شک از دست دادن اطلاعات یک عامل مهم در نگرانی کاربران مبنی براز دست دادن دائمی اطلاعات مهم بوده که در این زمینه یکی از ان مواردی که میتواند مشکلات بسیاری برای شما به ارمغان بیاورد مخاطبین بوده که این برنامه از ویژگی های مربوط به این بخش نیز پشتیبانی میکند. نرم افزار ریکاوری مخاطبین ایفون Leawo iOS Data Recovery بطور کلی برای بازیابی ساخته شده است و محدودیتی مبنی بر فرمت یا حجم فایل سد راه شما نخواهد بود که این مورد از اصلی ترین ویژگی های برنامه بشمار میرود. از سمت دیگر رابط کاربری ساده و سرعت بالا در شناسایی فایل ها سبب خواهد شد تا بتوانید به سایر بخش های مدنظر خود نیز در این برنامه دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های مهم برنامه Leawo iOS Data Recovery

  • رابط کاربر پسند
  • پشتیبانی کامل از مدل‌های آیفون، آیپد، آیپاد
  • پیش نمایش فایل

6. برنامه EaseUS MobiSaver

نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون

این اپلیکیشن به عنوان یکی از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون و نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون فقط در ویندوز قابل نصب است. از این برنامه برای بازیابی عکس های پاک شده از ایفون و همچنین بازیابی فایل های پاک شده ایفون مانند مخاطبین، پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها، نوت‌ها (notes) و سایر محتوای آیفون 4 و جدیدتر می‌توان استفاده کرد. پس از راه اندازی این برنامه و اتصال آیفون به کامپیوتر می‌توانید گوشی خود را اسکن کنید تا پیش نمایش اطلاعات قابل بازیابی را به شما نشان بدهد. سپس می‌توانید اطلاعاتی را که می‌خواهید بازیابی شود انتخاب کنید و با یک کلیک ریکاوری را شروع کنید.

از آنجا که فرآیند ریکاوری اطلاعات با این برنامه فقط شامل سه مرحله است، به راحتی می‌توانید ریکاوری را انجام دهید. اگر به دلیل عدم دسترسی مستقیم به آیفون خود به دلیل خرابی آن، نمی‌توانید ریکاوری را انجام دهید، می‌توانید تمام اطلاعات لازم را از بکاپ iCloud یا آیتونز ریکاوری کنید. این برنامه با ویندوز 10، 8.1 و 8 و 7، ویستا و ایکس پی سازگار است.

پیشنهاد میشود همیشه از فایل های مهم خود بکاپ داشته باشید و آنرا در سیستمی دیگر یا حداقل درایوی جز درایو سی نگه داری کنید. بکاپ ها میتوانند درصد عظیمی از فایل های شمارا تا 99 درصد بازیابی کنند که در این میان با در نظر داشتن بخش های مختلف یک برنامه میتوانید آنرا نصب کنید. اگر بدنبال ریکاوری کلیه اطلاعات ایفون بدون داشتن بکاپ هستید پیشنهاد میشود این برنامه را تست کنید زیرا عملا برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از تاریخچه و هسته مرکزی گوشی اقدام میکند که این روش کمی طولانی خواهد بود اما موثر است و میتواند درصد عظیمی از فایل های پاک شده را ریکاوری کند.

ویژگی‌های مهم برنامه EaseUS MobiSaver

  • سازگاری با انواع ویندوزها
  • ریکاوری سه مرحله‌ای آیفون

7. برنامه Gihosoft iPhone Data Recovery Free

بازیابی فایل های پاک شده ایفون

این اپلیکیشن رایگان به عنوان نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون و یکی از نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون ، از قابلیت‌های ریکاوری نامحدود برخوردار است. فقط لازم است آیفون را به ویندوز یا مک خود وصل کنید، یکی از سه روش ریکاوری وجود را انتخاب کنید و پیش نمایش اطلاعات قابل بازیابی را مشاهده کنید. کل این فرآیند نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد و برای انجام آن به هیچ دانش تخصصی نیاز ندارید. به علاوه این برنامه در وبسایت خود هم ویدیوهای آموزشی زیادی قرار داده است. این آموزش‌ها طریقه ریکاوری اطلاعات iOS را نشان می‌دهند.

گاهی اوقات برای شما نیز این مشکل رخ داده است که فیلم یا تصویری را ناخواسته و یا عمدا حذف کرده اید که در آینده به آن نیاز خواهید داشت. در این بخش قصد داریم یکی از بهترین برنامه های ممکن در زمینه برنامه ریکاوری فیلم پاک شده ایفون را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در این زمینه محددویتی نخواهید داشت زیرا امکان ریکاوری پیام های مربوط به واتساپ را نیز خواهید داشت که در چنین شرایطی میتوانید به ویژگی های بسیار خوبی دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های مهم برنامه Gihosoft iPhone Data Recovery Free

  • قابلیت‌های ریکاوری رایگان
  • رابط کاربری آسان

8. برنامه Aiseesoft Fonelab iPhone Data Recovery

برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون

این برنامه بازیابی فایل های پاک شده ایفون به عنوان یکی از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون ، در ویندوز 10/8/8.1/7/ویستا و ایکس پی یا سیستم عامل مک ایکس 10.7 یا بالاتر از جمله کاتالینا قابل نصب است. قابلیت‌های این برنامه بازیابی عکس از icloud و نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون عبارتند از ریکاوری سیستم iOS و بکاپ و بازیابی اطلاعات iOS.

اگر هنوز بدنبال دانلود برنامه ریکاوری ایفون هستید و توضیحات مربوط به مطالب فوق را خوانده اید پیشنهاد میشود توضیحات این برنامه را نیز مطالعه کنید که در زمینه بازیابی داده ها از انواع گوشی و تبلت های آیفون پشتیبانی میکند و امکان اتصال آن به پی سی را خواهید داشت که در این زمینه میتوانید فضای بیشتری را برای ذخیره سازی فایل های بازیابی شده در اختیار داشته باشید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به سازگاری آن با سرور های ابری اشاره داشت که اگر فضای زیادی برای بازیابی در اختیار دارید میتوانید از سرور های ابری استفاده کنید که تنها کافی است یک اکانت رایگان در آن بسازید و به چندین گیگابایت دسترسی پیدا کنید و سپس روند ذخیره سازی داده های خودرا آغاز نمایید.

ویژگی‌های مهم برنامه Aiseesoft Fonelab iPhone Data Recovery

  • ریکاوری آسان اطلاعات از دست رفته از آیفون، آیتونز و iCloud
  • سازگار با سیستم عامل مک کاتالینا
  • قابلیت ریکاوری، بکاپ و بازیابی

9. برنامه Tenorshare UltData

نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون

موقع ریکاوری اطلاعات حذف شده یا از دست رفته، داشتن گزینه‌های مختلف همیشه عالی به نظر می‌رسد. به علاوه، همیشه نمی‌توان گفت که کدام روش ریکاوری بهترین نتیجه را برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات هر آیفون در بر خواهد داشت. برنامه Tenoshare UltData به عنوان یکی از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون و از نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون بشمار رفته و بدون از دست دادن اطلاعات، با سه روش متفاوت فایل‌ها را ریکاوری می‌کند.

این برنامه ریکاوری عکس در ایفون به صورت قدرتمند با ویژگی های بسیار عرضه شده است که از اصلی ترین ویژگی های آن میتوان به سرعت بالا در اسکن و بازیابی اشاره داشت که در این زمینه میتوانید میلیون ها عکسی که از دست داده اید را بازیابی کنید و یا تصاویری که نیاز دارید را ریکاوری کنید که در این زمینه برنامه دسترسی خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد. این برنامه ریکاوری برای آیفون با ابزار های بسیاری همراه است که میتوان آنرا یکی از بهترین اپلیکیشن ریکاوری برای ios دانست. برای معرفی آخرین مطلب موجود در لیست ریکاوری عکس در ایفون باما همراه باشید.

یک روش، اسکن کردن دستگاه و بازیابی اطلاعات بدون بکاپ است. روش دیگر بازیابی اطلاعات از فایل بکاپ آیتونز و روش سوم ریکاوری از iCloud است. فرقی نمی‌کند که کدام یک از این سه روش برای شما کاربردی است، اما در هر صورت همیشه برای ریکاوری باید یکی از این سه روش را انجام دهید. این برنامه علاوه بر ریکاوری، بعضی از مشکلات رایج سیستم iOS را هم رفع می‌کند.

ویژگی‌های مهم Tenoshoare UltData

  • چند حالت ریکاوری فایل‌ها
  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های اصلی
  • ارائه پیش نمایش اطلاعات پیش از ریکاوری

10. برنامه joyoshare iphone data recovery

بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون

با دانلود برنامه joyoshare iphone data recovery هم می‌توانید بازیابی فایل های پاک شده ایفون را انجام دهید. این برنامه می‌توان انواع فرمت‌ها را بازیابی کند. همچنین از قابلیت رفع مشکلات فایل‌ها نظیر حذف اتفاقی یا مشکل سیستمی یا بروزرسانی ناموفق و خرابی دستگاه برخوردار است. این برنامه به عنوان یکی از نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون با سیستم عامل iOS 14 هم سازگار است. این نرم افزار می‌تواند اطلاعات حذف شده را از آیفون، آیپد و آیپاد تاچ ریکاوری کند. همچنین تمام فایل‌های بکاپ شده در آیتونز و iCloud را هم می‌تواند اسکن و بازیابی کند.

آخرین نرم افزار ریکاوری ایفون به joyoshare iphone data recovery اختصاص داده شده است که این برنامه ویژگی های خوبی را در زمینه بازیابی داده ها در اختیار دارد. این برنامه ریکاوری برای آیفون از قدرت خوبی در پردازش اطلاعات برخوردار است که میتوان آنرا یکی از ساده ترین  اپلیکیشن ریکاوری برای ios دانست که رابط کاربری ساده آن امکان  ریکاوری عکس در ایفون را برای شما مقدور خواهد ساخت. این برنامه آخرین اپلیکیشن در لیست اپلیکیشن ریکاوری برای ios بوده که شما عزیزان میتوانید نظرات و برنامه های پیشنهادی خود در زمینه اپلیکیشن ریکاوری برای ios را برای ما ارسال کنید.

ویژگی‌های مهم برنامه Joyoshare iphone data recovery

  • ریکاوری کامل تنها در سه مرحله
  • بازیابی بیش از 20 نوع فایل حذف شده
  • برخورداری از 3 حالت ریکاوری برای بازیابی اطلاعات

ریکاوری ایفون بدون کامپیوتر

یک روش ریکاوری ایفون بدون نرم افزار کامپیوتری، استفاده از فایل بکاپ شده در iCloud است. اما اگر به دنبال اپ ریکاوری ایفون بدون کامپیوتر هستید، می‌توانید اپلیکیشن Recover را دانلود کنید. این نرم افزار ریکاوری ایفون بدون کامپیوتر می‌تواند اطلاعاتی را که به طور اتفاقی حذف شده‌اند مانند مخاطبین، پیام‌ها و نوت‌ها را در آیفون، ایپد یا آیپاد تاچ ریکاوری کند. همچنین می‌تواند مخاطبین شما را به صورت فرمت VCF یا CSV جیمیل یا اکسل در آیفون بکاپ بگیرد. امکان انتقال مخاطبین آیفون از طریق ایمیل و Cloud هم با این اپلیکیشن وجود دارد.

بازیابی رمز آیفون غیرفعال شده

اما اگر رمز خود را فراموش کرده باشید و آیفون شما غیرفعال شده باشد، چه کاری می‌توانید انجام بدهید؟ اگر چند بار رمز اشتباهی را وارد کرده باشید، چنین پیامی را در آیفون خود مشاهده خواهید کرد: «your iphone is disabled» آیفون شما غیرفعال شده است و چند دقیقه بعد دوباره امتحان کنید. اگر نتوانید رمز خود را به یاد بیاورید، برای بازیابی رمز آیفون باید دستگاه خود را پاکسازی کنید که باعث می‌شود تمام اطلاعات و تنظیمات شما از جمله رمز عبور پاک شود.

اگر قبلاً از اطلاعات آیفون خود بکاپ گرفته باشید، می‌توانید اطلاعات و تنظیمات آیفون را پس از ریستور کردن ریکاوری کنید. اما اگر قبل از فراموشی رمز آیفون خود هرگز بکاپ نگرفته باشید، برای پاک کردن رمز عبور با استفاده از recovery mode ، تمام اطلاعات آیفون شما از جمله رمز دستگاه پاک خواهند شد.

سخنان پایانی

مقاله ای تحت عنوان برنامه ریکاوری برای آیفون در کنار معرفی بهترین اپلیکیشن ریکاوری برای ios به پایان رسید که در این میان به 10 برنامه کاربردی و مفید در این زمینه اشاره شد که میتوانید برنامه های پیشنهادی خودرا با موضوع اپلیکیشن ریکاوری برای ios در نظرات ارسال کنید تا توضیحات مربوط به برنامه معرفی شده در متن فوق نیز قرار گیرد.

برای ریکاوری آیفون در این مقاله، بهترین اپلیکیشن ریکاوری آیفون و نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون ارائه شد. البته علاوه بر بهترین برنامه، برای بازیابی فایل های پاک شده آیفون تعدادی از برنامه های برگرداندن اطلاعات پاک شده ایفون و نرم افزارهای برتر برای ریکاوری گوشی آیفون معرفی شدند. اما اگر شما ترفند راحت‌تری را برای ریکاوری آیفون می‌شناسید، در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402