همه چیز درباره فصل ۲ اسکوئید گیم ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل ۲ اسکوئید گیم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پس از موفقت فصل اول همه طرفداران منتظر فصل 2 سریال بازی مرکب بودند. ابتدا مطمئن نبودیم که این سریال فصل دومی خواهد داشت اما حال خبر ساخت سریال اسکوئید گیم فصل دوم کاملا تایید شده است. در این مقاله به آخرین اخبار این سریال خواهیم پرداخت.

کسانی که به دنبال سریال‌های خوب نتفلیکس هستند و معتقدند که این پلتفرم آثار خوبی ندارد، احتمالا به آثار کره ای شگفت‌انگیز این شبکه دقت نکرده‌اند؛ از سریال‌های هشدار عشق (Love Alarm) و کلاس ایته وون (Itaewon Class)  گرفته تا سریال پادشاهی (kingdom) و سقوط بر روی تو (Crash Landing On You). در همه این آثار می‌توانید شاهد داستان‌هایی جالب با پرداختی قابل قبول و سرگرم کننده باشید. اما اگر هیچ کدام از این سریال های کره ای را تماشا نکرده‌اید، شاید بهتر باشد با سریال بازی ماهی مرکب (Squid Game) یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین آثار کره‌ ای شروع کنید.

اما اگر پیشتر این سریال را تماشا کرده‌اید، احتمالا حالا به دنبال اخبار فصل 2 سریال بازی مرکب و دانلود آن هستید. اما همانطور که می‌دانید فصل دوم این سریال هنوز پخش نشده و باید همچنان منتظر اخبار تکمیلی مربوط به ساخت آن باشیم. در این مقاله از مجله پلازا می‌توانید همه چیز را درباره سریال اسکوئید گیم فصل دوم بخوانید؛ از تاریخ پخش و داستان گرفته تا بازیگران و تیزر آن. پس همراه ما باشید.

فهرست مطالب

زمان پخش اسکویت گیم فصل ۲

سوال اصلی این است که اسکوئید گیم فصل ۲ کی پخش می شود؟ تا همین چند وقت پیش ساخت سریال اسکوئید گیم فصل دوم به طور رسمی اعلام نشده بود، اما بالاخره در ژوئن 2022 این خبر منتشر شد. هوانگ دانگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk) کارگردان سریال در این باره گفت:

شما هیچ گزینه دیگری برای ما نگذاشتید.

هوانگ اخیرا گفته بود که اول می‌خواهد روی ساخت یک فیلم کار کند، اما او همچنین گفته بود که سریال اسکوئید گیم فصل دوم روی شخصیت ماسک‌دار، یعنی Front Man یا پیشرو تمرکز خواهد داشت. هوانگ در مراسمی اعلام کرد که:

قطعا فصل دوم ساخته خواهد شد. داستان آن را همین الان در ذهنم دارم. در حال حاضر در مرحله برنامه‌ریزی قرار دارد.

نتفلیکس نیز در واکنش به ساخت سریال Squid Game 2 گفته است که این سریال را در بخش بودجه خود قرار داده است. هوانگ گفت که شخصیت اصلی سریال، یعنی گی-هون برمی‌گردد و «کاری برای جهان انجام می‌دهد». فصل اول هم به گونه‌ای پایان یافت که انتظار بازگشت این شخصیت را داریم.

خبر ساخت سریال اسکویید گیم فصل ۱ در ابتدا در سال 2019 اعلام شد و تولید فصل اول آن حدود دو سال طول کشید. حالا که تمام موارد لازم برای این سریال آماده است، امیدوار بودیم که فصل 2 سریال بازی مرکب تا اواخر سال 2022 آماده پخش شود. اما این اتفاق میسر نشد! حرف های ساخت سری دوم این سریال زده و بودجه ای به پروژه آن تخصیص داده شده است. سازندگان تاریخ ساخت سری جدید این سریال را اواخر 2023 تا اوایل 2024 اعلام کردند.

سری دوم سریال اسکواد گیم - فصل ۲ اسکویید گیم کی میاد?

هوانگ اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از سال 2008 ایده بازی مرکب در ذهنش بود. در نتیجه او زمان زیادی برای بال و پر دادن به این داستان و گسترده‌تر کردن این ایده در بیشتر از یک فصل داشته است. با این حال هوانگ در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که:

اگر قرار باشد فصل دوم بازی مرکب را بسازم، قطعا به تنهایی این کار را انجام نخواهم داد. از جمعی از نویسندگان و کارگردانان باتجربه استفاده خواهم کرد.

او در ادامه گفت:

6 ماه طول کشید تا دو قسمت از سریال را بنویسم و بازنویسی کنم. سپس به صورت شفاهی با دوستانم مشورت کردم و از پاسخ‌های آنها نکاتی را برای بهتر ساختن داستان به دست آوردم.

با همه این‌ها موفقیت فصل اول سریال بازی مرکب در نهایت هوانگ را برای ساخت سریال اسکویید گیم فصل دوم ترغیب کرد. پس می‌توانیم با این تفاسیر جواب این سوال که فصل ۲ اسکویید گیم کی میاد؟ را به شما داده‌ایم.

تریلر اسکویید گیم فصل ۲

از آنجایی که ساخت فصل دوم بازی مرکب تازه شروع شده است، طبیعی به نظر می‌رسد که تریلری برای آن نیز منتشر نشده باشد و باید فعلا منتظر تیزر فصل دوم اسکویید گیم برای آن بمانیم. باید اشاره کنیم که تریلرهای پخش شده در اینترنت نیز همگی ساخته طرفداران هستند.

داستان فصل دو سریال اسکویید گیم

هشدار: این قسمت حاوی اسپویل‌هایی از فصل اول سریال بازی مرکب است! 

هنوز خلاصه داستان فصل جدید اسکویید گیم در دسترس قرار نگرفته است و اما طبق آخرین اخبار اسکویید گیم فصل دوم، محوریت داستان بر روی شخصیت مرد پیشرو خواهد بود. از آن‌جایی که از بازگشت گی-هون نیز باخبر شدیم باید بگوییم ک در انتهای فصل اول دیدیم که گی-هون برنده رقابت‌ها شد. اما بازی هنوز تمام نشده است. بعد از مرگ سازنده بازی، گی-هون متوجه می‌شود که این بازی‌ها همچنان با شرکت‌کننده‌های جدید ادامه دارند. با توجه به این‌ها، خیلی ساده است که انتظار داشته باشیم در فصل ۲ اسکوئید گیم باز هم گی-هون در پی کشف راز این مسابقات باشد و سعی کنو جلوی بازی‌ها را بگیرد؛ درست همانطوری که در آخرین دیالوگ‌هایش در فصل اول قسم خورد تا این کار را انجام دهد. پس فصل 2 سریال بازی مرکب باید این نکته را برای ما مشخص کند.

با این حال آن سکانس آخر احساس نوعی پایان را نیز به ما می‌دهد و سخت است که بتوانیم تصور کنیم که گی-هون حتی با ثروتی که به دست آورده چطور می‌خواهد جلوی سازندگان بازی را بگیرد. یکی از مشکلات او این است که حالا موهایش را به رنگ قرمز درآورده است و به راحتی با این ظاهر قابل شناسایی است. حالا این سوال در ذهن همه مخاطبان است که چه بر سر گی-هون می‌آید؟ در قسمت آخر فصل اول به دلایلی نامعلوم موهایش را از مشکی به قرمز روشن رنگ کرد. در حالی که ممکن است فکر کنید این موضوع مهم نیست، دانگ-هیوک با شما مخالف است:

این موضوع نشان می‌دهد که او دیگر نمی‌تواند تبدیل به خود قدیمی‌اش شود. همچنین نشانه‌ای از خشم اوست.

در فصل اول دیدیم که این بازی‌ها فقط در کره برگزار نمی‌شوند. در نتیجه ممکن است در فصل دوم سریال بازی مرکب کل داستان اصلا در جای دیگری روایت شود. با این حال مشکل این ایده این است که تمام عوامل سریال کره ای هستند و قطعا برایشان سخت خواهد بود تا همه چیز را به ناگهان به کشور دیگری منتقل کنند.

فصل دوم بازی مرکب - تریلر اسکویید گیم فصل ۲

آخرین اخبار اسکویید گیم فصل دوم نویسنده داستان هوانگ دونگ هیوک مسائلی که قصد گفتن آن را برای شما داریم اعلام نکرد اما یک بازیکن قهار هرگز تمام کارت هایش را به یکباره رو نمی‌کند. احتمال دارد فصل جدید ساخت پیش درآمدی برای سریال Squid Game باشد که در آن نشان داده شود چگونه این بازی‌ها شروع شدند. اما با وجود اشاره مستقیم او به شخصیت مرد پیشرو (Front Man) و تاکید بر این‌که این شخصیت محور اصلی داستان است احتمال بالا بسیار ضعیف خواهد بود. هوانگ درباره شخصیت‌ها می‌گوید:

من می‌خواستم داستانی بنویسم که در واقع حکایتی از جامعه کپیتالیست مدرن است. قصه‌ای که رقابتی بزرگ همانند رقابت بزرگ زندگی را به تصویر بکشد. اما در عین حال می‌خواستم تا از شخصیت‌هایی استفاده کنم که همه ما در زندگی واقعی آنها را دیده‌ایم.

از آنجایی که هوانگ به کپیتالیسم اشاره می‌کند، به نظر می‌رسد که همچنان جای زیادی برای کار کردن و گسترش داستان سریال اسکویید گیم فصل ۲ دارد. مرد پیشرو بارها موضوع صحبت هوانگ بوده است، او در مصاحبه‌ای گفته بود که:

در حالی که فصل اول را می‌نوشتم، به اتفاقاتی که ممکن بود در فصل دوم به آنها برسیم نیز فکر می‌کردم که یکی از آنها قصه شخصیت پیشرو است. من فکر می‌کنم مشکل پلیس فقط مسئله‌ای در کره نیست. در اخبار جهانی نیز دیده‌ام که پلیس می‌تواند خیلی دیر وارد عمل شود؛ به دلیل همین عملکرد ضعیف، قربانی‌های بیشتر یا وخیم شدن اوضاع را شاهد هستیم. این یکی از موضوعاتی بود که دوست داشتم به آن بپردازم. شاید در سریال Squid Game فصل 2 بتوانم در مورد آن صحبت کنم.

پس بی شک دوباره بازیگر لیو بیونگ هان را خواهیم دید و به نظر می‌رسد ترکیبی از قدرت، کنترل اجتماعی و مجریان قانون از موضوعاتی هستند که هوانگ آنها را در نظر دارد. البته شخصیت پیشرو خود یک پلیس نبود. برادرش پلیس بود که در اکثر لحظات فصل اول در مکان بازی‌ها پنهان شده بود و سعی داشت برادرش را پیدا کند. نقش مرد پیشرو در بازی‌ها حفظ نظم بود که انعکاسی تیره و هجوآمیز از نقش برادرش در جامعه است. با این تفاسیر، قطعا در فیلم اسکویید گیم فصل دوم به موضوع نظم اجتماعی نیز پرداخته خواهد شد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی سریال هفت | زمان انتشار + خلاصه داستان
دریا رادمنش04 آبان 1402 14:30
thumbnail
بهترین سریال نتفلیکس 2020 ؛ مروری بر برترین سریالهای ...
فریبا انصاری پور28 مهر 1401 14:30
thumbnail
بهترین سریال های نمایش خانگی | مروری بر سریال های نمایش ...
میثم ابراهیم نژاد02 مهر 1401 15:30
thumbnail
دانلود سریال نیسان آبی | جدیدترین سریال طنز شبکه نمایش ...
تیم پلازا12 آبان 1400 08:45

وی ها-جون (Wi Ha-Jun) که نقش مامور پلیس جون-هو را در فصل اول بازی می‌کند در مصاحبه‌ای گفت:

خیلی دوست دارم بدانم که چه اتفاقی برای جون-هو می‌افتد. دلم می‌خواهد زنده باشد، برادرش را پیدا کند و میلیون‌ها سوال از او بپرسد. به عنوان یک برادر و به عنوان یک کارآگاه شرافتمند دوست دارم به همه رازهای پشت این بازی‌ها پی ببرم. دلم می‌خواهد جون-هو زنده باشد و به دنبال پاسخ همه این سوالات بگردد. امیدوارم وجه برادرانه‌تری از رابطه‌ آنها را نیز شاهد باشیم.

با این حال در اینجا سوالات دیگری نیز به وجود می‌آید. مثلا در فصل اول دیدیم که شخصیت پیشرو در واقع قبلا یک بار برنده این بازی‌ها شده بود. پس چطور هیچکس از اطرافیان او، از جمله برادرش متوجه نشده بودند که او به ناگهان به ثروت عظیمی رسیده است؟ یا چرا این بار غیبت او برای جون-هو عجیب به نظر رسیده؟ در حالی که چند سال قبل نیز برادرش در حالی که خودش در بازی‌ها شرکت کرده بود نیز چند روزی ناپدید شده بود؟ این‌ها سوالاتی است که امیدواریم در فصل جدید اسکویید گیم پاسخ آنها را بگیریم. نظر شما درباره خلاصه فصل دوم این سریال چیست؟

اخبار انتخاب بازیگران فصل دوم بازی مرکب

این قسمت حاوی اسپویل‌هایی از فصل اول سریال بازی مرکب است.

از بین 456 شرکت کننده بازی مرکب، تقریبا همه آنها مرده‌اند. اما با آخرین اخبار اسکویید گیم فصل دوم فهمیدیم که لی جونگ-جه (Lee Jung-jae) یا نقش اصلی فصل اول ، یا همان کاراکتر سئونگ گی-هون در سریال اسکوئید گیم فصل دوم نیز حضور خواهد داشت. بازیگرانی که شخصیت آنها در فصل اول مرده‌اند احتمالا در فصل 2 سریال بازی مرکب در قالب فلش بک حضور خواهند داشت؛ بازیگرانی چون پارک هه-سو (Park Hae-soo)، او یونگ-سو (O Yeong-su) و هویون جونگ (Jung Ho-yeon). اگرچه احتمالا اکثر بازیگران فصل دوم سریال بازی مرکب را هنرپیشگانی جدید تشکیل خواهند داد اما به دلیل محبوبیت جهانی هویون جونگ (HoYeon Jung) بعد از بازی در این سریال، ممکن است سازندگان راهی برای برگرداندن شخصیت این فصل 2 سریال بازی مرکب گیم پیدا کنند. باید خاطر نشان کنیم که حتی خود هوانگ نیز اخیرا از کشتن تمام کاراکترهای دوست داشتنی آن هم خیلی زود ابراز پشیمانی کرده و اشاره کرده که شخصیت جی یونگ با بازی لی یو-می (Lee Yoo-Mi) ممکن است برگردد.

از حضور بازیگران فصل پیش که بگذریم و احتمال بودن بازیگران قدیمی را کنار بگذاریم.  به شخصیت اصلی ای که هوانگ مستقیما خبرهای خود گفت می‌رسیم. بله مرد پیشرو! اگر تئوری هایی که در ابتدا درباره اسکویید گیم فصل دو بیان کردیم را خوانده باشید از حضور کاراکتر مرد پیشرو (Front Man) حرف زدیم و حرف هوانگ نیز تئوری های ما را در حد یقیین کرد. لی بیونگ هون (Lee Byung-hun) به ایفای نقش این بازیگر پرداخت و حالا او را در فصل دوم اسکویید گیم برای بازی کردن ادامه این نقش یا حتی دیدن گذشته‌اش خواهیم دید.

آخرین اخبار سریال اسکویید گیم فصل دوم - بازیگران فصل دوم بازی مرکب

شخصیت دیگری که احتمالا از نام او تعجب خواهید کرد، شخصیت جدید چئول-سو (Cheol-su) است. حال اگر در تعجبید که این شخص چه کسی می‌تواند باشد، باید بگوییم که چئول-سو دوست پسر یانگ-هی (Young-hee) یا همان اپراتور عروسک مرموز بازی های اسکوئید گیم است. اصلا چرا همچین شخصیتی باید در داستان آورده شود؟ این را دیگر باید یا از هوانگ بپرسیم یا در فصل 2 سریال بازی مرکب بفهمیم.

ستاره بزرگ دیگری که طرفداران منتظر حضور او در سریال اسکویید گیم فصل ۲ هستند، گونگ جی چئول (Gong Ji-cheol) ملقب به گونگ یو ، بازیگر معروف کره ای محسوب می‌شود که اکثرا او را با هنرنمایی در فیلم Train To Busan می‌شناسند. گونگ یو در سریال بازی مرکب نقش کاراکتر مردی با کت و شلوار را بازی می‌کرد که در وهله اول با شرکت‌کنندگان روبرو می‌شد و آنها را به بازی دعوت می‌کرد. این شخصیت نیز به گفته مستقیم سازنده اثر در فصل دوم سریال بازی مرکب حضور دارد.

یکی دیگر از شخصیت هایی که ممکن است در میان بازیگران فصل دوم بازی مرکب ببینیم، وی ها جون (Wi-Ha Joon) است که آخرین بار دیدیم با شلیک گلوله نزدیک سینه از پا درآمد، اما کسی مرگ او را ندید! او در فیلم  نقش هوانگ جونهو یا همان افسر پلیس (برادر مرد پیشرو) را داشت و حالا احتمالش است که در فصل 2 سریال بازی مرکب زنده باشد و دوباره او را ببینیم.

بازی اسکوئید گیم

آخرین اخبار سریال اسکویید گیم فصل دوم

کمی از خبر ساخت فصل جدید فاصله می‌گیریم و خبری جدید درباره این سریال به شما می‌دهیم که البته بی‌ربط به فصل 2 سریال بازی مرکب هم نیست. ظاهرا در ژوئن 2022 تصمیم گرفته شد تا یک بازی یا رقابت واقعی مشابه اسکوئید گیم نیز تهییه ببینند. بازی به صورت فراخوانی بزرگ 456 شرکت کننده انتخاب می‌کند. نفر اول این مسابقه برنده 4.56 میلیون دلار خواهد شد و چالش‌های آن نیز مشابه سریال خواهد بود. این بازی در حال تهییه است و طی 10 قسمت از نتفلیکس پخش خواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا مروری بر آخرین اخبار سریال اسکویید گیم فصل دوم داشتیم؛ سریالی کره ای و محبوب در سال 2021 که از شبکه نتفلیکس منتشر شد و در سرتاسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرد. اخیرا خبر رسمی ساخت سریال اسکوئید گیم فصل دوم نیز منتشر شد و کارگردان آن ساخت فصل دوم را تایید کرد و حتی اطلاعات کمی از آن نیز به ما داد. آیا شما فصل اول این سریال را تماشا کرده‌اید؟ منتظر فصل دوم سریال بازی مرکب هستید؟ اگر از طرفداران این مجموعه هستید، در این مقاله نیز می‌توانید با فیلم و سریال‌های شبیه بازی مرکب آشنا شوید. نظرات خودتان را درباره سریال در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

بازیگران فصل دوم اسکویید گیم چه کسانی هستند؟

از بازیگران احتمالی فصل دوم اسکویید گیم باید از لی جونگ-جه، پارک هه-سو، او یونگ-سو، هویون جونگ، ویها جون، لی بیونگ هان و گونگ یو نام ببریم.

تاریخ انتشار سریال اسکویید گیم چه زمانی است؟

تاریخ انتشار سریال Squid Game فصل 2، احتمال زیاد اواخر سال 2023 یا اوایل 2024 است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران21 دیدگاه
avatar
Sh
.
10 اسفند 1402، 00:09
پاسخ
0
0
سه ماه از ۲۰۲۴ میگذره ولی هنوز نیومده
avatar
ARMY
.
04 مرداد 1402، 12:37
پاسخ
1
11
امیدوارم کیم تهیونگ توی فصل ۲ بازی کنه وای مثل هوارانگ نمیره
avatar
army 83
.
01 تیر 1402، 17:38
پاسخ
3
16
ممکنه کیم تهیونگ هم بازی کنه؟ خدایااا اگه بازی کنه خیلی گادد میشه.. ولی از الان بگم اگه بخواد مثل هوارانگ بشه پا میشم میام کره نوسنده و کارگردانشو به آتیش میکشم 😑💔
avatar
مهدی عزیزی
.
31 خرداد 1402، 16:54
پاسخ
0
2
این سریال واقاً عالی ✔👍
avatar
روشنا
.
27 خرداد 1402، 13:20
پاسخ
0
2
اسکویید گیم بهترین سریال کره ای چه بخواید چه نخواید ولی لطفا فصل 3 این فیلم رو هم تا سال2027 بسازید ولی دیگر این بازی ها نباشد بازی های دیگر
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402