کسب درامد از Brave | آموزش کسب درآمد از مرورگر بریو

کسب درامد از Brave
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مواردی که علاقه مندان به حوزه ارز های دیجیتال را آزار می دهد، تبلیغات بیش از حد در مرورگر هاست. Brave یک مرورگر منبع باز (اپن سورس) است که وظیفه دارد به اوضاع نامنظم آگهی ها و هجوم تبلیغات به سمت کاربران را سر و سامان ببخشد. در این مرورگر جذاب کاربران می توانند، به صورت دستی تظیماتی را ایجاد کنند که تبلیغات و موارد مربوط به آن را به سلایق خود محدود کنند. کاربران این مرورگر می توانند، کسب درامد از Brave (مرورگر بریو) نیز تجربه کنند.

قریب به اتفاق همه مرورگر ها برای تامین هزینه های خود به یک شرکت متکی هستند. در واقع محصول یک شرکت خاص هستند که آن شرکت در صدد تامین هزینه های مرورگر بر می‌آیند. برای مثال مرورگر گوگل کروم به کمپانی گوگل و مرورگر اینترنت اکسپلورر به شرکت مایکروسافت و مرورگر سافاری وابسته به شرکت اپل است.

Brave software همان شرکتی است که مرورگر Brave را ایجاد و توسعه داده است. شرکت Brave software در رویداد جهانی ICO، عرضه اولیه توکن خود به نام بَت را  انجام داد. این شرکت توانست در بازه زمانی تقریبا 30 ثانیه چیزی در حدود سی و پنج میلیون دلار سرمایه جمع کند. در ادامه با آموزش روش های کسب درامد از مرورگر بریو، همراه پلازا باشید.

در ادامه می‌خوانید:

همچنین بخوانید :

کسب درامد از بریو چگونه امکان پذیر است؟

شرکت Brave software یک کیف پول ارز دیجیتال را ایجاد نموده است. این کیف پول ارز های دیجیتال شرکت بریو سافتوار از طریق مرورگر خود، قابل دسترسی برای کاربران می باشد. دریافت ارز دیجیتال از brave برای کاربرانی که از طریق مرورگر Brave آگهی و تبلیغات مختلفی را می بینند ممکن است. همان طور که ذکر شد، این مرورگر دارای یک کیف پول رمز ارز است که کاربران می توانند توکن های دریافتی را در این کیف پول ذخیره نمایند.

در این ولت علاوه بر بَت قابلیت ذخیره و پس انداز انواع کوین از جمله بیت کوین، لایت کوین و اتریوم نیز وجود دارد. برای کاربران تنظیماتی وجود دارد که به حالت خودکار و اتوماتیک، میزان مشخصی بَت را ماهیانه در میان سایت هایی که از آن ها بازدید داشته اند تقسیم نمایند.

انواع تبلیغات و کسب درامد از مرورگر Brave

به طور کلی دو نوع تبلیغات وجود دارد که برای کاربران و مشاهده کنندگان اینترنتی به نمایش در می آیند:

  1. تبلیغات کاربر
  2. تبلیغات ناشر

کسب درامد از Brave

در نوع تبلیغات کاربر، اگر یک آگهی و بنر تبلیغاتی در یک سایت بر خلاف میل کاربر باشد، می تواند آن تبلیغ را مسدود کند و از ادامه نمایش آن جلوگیری نماید. در واقع اگر یک کاربر اجازه می دهد که نمایش یک نوع تبلیغ ادامه یابد به این معنی است که تقریبا عضو جامعه هدف آن نوع خاص از آگهی هاست. این نوع از آگهی ها برای شرکت هایی که آگهی می دهند مزیت های فراوانی دارد. اما مهم ترین مزیت این نوع آگهی ها این است که شرکت های آگهی دهنده با مخاطبین هدف خود ارتباط می گیرند. مزیت مهم بعدی تبلیغات کاربر این است که تبلیغات آن ها به صورت هدفمند برای کاربران به نمایش در می آیند.

شرایط پرداخت مرورگر Brave

درآمد ما حصل از این نوع تبلیغات با نسبت 70 به 30 بین کاربران و مرورگر Brave تقسیم می شود و کاربران از این طریق به کسب درامد از Brave می پردازند. اما منظور از تبلیغات ناشر چیست ؟ آیا درآمدی از آن به کاربر می رسد یا خیر؟ در این نوع خاص از تبلیغات اینترنتی، ناشران محتوا تبلیغاتی را در سایت های خود قرار می دهند، که تا به این مرحله مشابه تبلیغات کاربر است. اما تفاوت امر کجاست ؟ تفاوت بین این دو نوع تبلیغات این است که در تبلیغات ناشر کاربر نمی تواند آگهی هایی که بر خلاف میل و سلایقش است را مسدود کند.

مرورگر Brave این ادعا را دارد که در این مرورگر تبلیغات بر خلاف میل کاربران به نمایش در نخواهند آمد. این گونه دود غلیظی چشمان ناشران تبلیغاتی را آزار خواهد داد و اجازه کسب درآمد درآمد را از ناشران خواهد گرفت. اما جای هیچ نگرانی نیست و شرکت و مرورگر بریو شرایطی برای رفع این مشکل ایجاد کرده اند. مرورگر بریو یک سیستم پاداش انحصاری را تهیه نموده است.این سیستم پاداش یک بلاچین تبلیغاتی است که به واسطه آن از طرف کاربران به ناشران هدایایی داده می شود. در این سیستم، 70 درصد درآمد به ناشر و 30 درصد مابقی هم بین کاربر و مرورگر تقسیم خواهد شد.

روش جدید کسب درامد از Brave Browser ؛ کسب درامد از تبلیغات بروزر بریو به دلار

شرکت Brave Software در نسخه ای که در آگوست سال 2019 میلادی منتشر کرد قابلیت پاداش توکن BAT به کاربران توییتر را ایجاد کرد. در این ورژن مخصوص ویندوز، آیکونی با حروف Tip در پایان هر توییت ظاهر می شود. کاربران می توانند با کلیک روی این آیکون میزان کمک مالی را انتخاب و سپس تایید نهایی را انجام دهد. کاربران پس از انجام این مراحل به کاربر مد نظر خود در شبکه اجتماعی توییتر توکن بت تقدیم نماید. قابلیتی که ذکر شد، برای کاربران در وبسایت های Reddit و Vimeo هم وجود دارد.

برای بدست آوردن توکن BAT از Brave و کسب درامد Brave باید دو کار را انجام دهید:

  1. در ابتدا لازم است که شما کیف پول بَت خود را از فهرست Brave Rewards فعال نمایند.
  2. در گام بعدی شما باید قابلیت نمایش تبلیغات Brave را از بخش تنظیمات فعال نمایید. دلیل این که بایستی نمایش آگهی را  در تنظیمات فعال کنید این است که به صورت پیش فرض این مرورگر نمایش تبلیغات را مسدود کرده است.

توکن مرورگر Brave بر مبنای اتریوم بنا شده است

هدف اصلی مرورگر Brave سامان دادن به فضای نمایش آگهی های اینترنی است. امروزه طبق آمار و ارقام چیزی بیش تر از هفتاد درصد از درآمد نمایش تبلیغات اینترنتی به دو پلتفرم عظیم گوگل و فیسبوک اختصاص می یابد. شرکت Brave رمز ارزی به نام بَت BAT دارد که خلاصه عبارت کامل آن Basic Attention Token است. این شرکت با این رمز ارز قصد دارد که اوضاع بازار تبلیغات اینترنتی را سر و سامان ببخشد.

این توکن که بَت نام بر مبنای استاندارد ERC20 اتریوم منتشر شد. شرکت Brave اعلام کرد که، توکن بَت، جدای از این که یک ارز دیجیتا است، یک ابزار خوب برای مبادلات مالی میان 3 گروه از افراد دخیل در اینترنت است.

کسب درامد از Brave

نحوه کسب درامد از Brave Browser چگونه است؟ کسب درامد از بریو امکان پذیر است؟

افراد و شرکت های مختلف که می خواهند تبلیغات آن ها در مرورگر بریو منتشر شود با یک قرارداد هوشمند این پروسه را آغاز می کنند. پرداخت هزینه های نشر و نمایش آگهی و تبلیغات به صورت پرداخت با توکن بَت صورت می گیرد. شرکت بریو به عنوان حق الزحمه درصد مشخصی را طبق قرارداد برداشت خواهد کرد. کاربران بعد از مشاهده تبلیغات مقداری توکن بت دریافت می کنند و بریو ما بقی توکن ها را به عنوان حق نشر به ناشران می دهد.

از توکن های بت در مرورگر بریو چه استفاده هایی توسط کاربران می شود؟

کاربران به دو طریق اصلی می توانید از توکن های بت استفاده نمایید . اولین مورد استفاده از بت پاداش به تولیدکنندگان محتوا است. مورد بعدی استفاده از توکن بت این است که کاربران می توانند با آن دسترسی کاملی به مقالات و کتابهای موجود و عکس‌ های باکیفیت در اینترنت داشته باشند. در واقع به این گونه است که کسب درامد از بریو صورت می‌گیرد.

روش پس انداز در کیف پول Brave و نحوه برداشت BAT از حساب Brave

  1. ویژگی Brave Ads را انتخاب کنید، و با حفظ حریم شخصی، تبلیغات مورد تأیید Brave را ببینید و در انتها، مقداری توکن بت دریافت کنید.
  2. شما می توانید سرمایه ها و ارزهای دیجیتال خود اگر به صورت BTC ، LTC ، ETH یا BAT هستند را به آدرس کیف پول خود واریز نمایید و کسب درامد از بریو (Brave) را تجربه کنید. توجه داشته باشید که اگر سرمایه های شما شکلی  غیر از BAT باشند و به کیف پول Brave واریز شون به طور خودکار به BAT تبدیل خواهد شد. بایستی بدانید که موجودی کیف پول شما با BAT محاسبه می شود.
  3. خبر ناخوشنایند این است در حال حاضر نمی توانید BAT را به یک کیف پول دیگر خود منتقل کنید. این کیف پول مرورگر Brave در حال حاضر یک طرفه است و شما تنها می توانید به کیف پول بریو واریزی داشته باشید، اما نمی توانید برداشت کنید.

کسب درامد از Brave

روش استفاده از قابلیت های مرورگر Brave

برای استفاده از قابلیت های مرورگر بریو کافیست آن را نصب نمایید که مراحل نصب آن برای شما مشروح است: وارد وبسایت رسمی شرکت Brave شوید و جدیدترین ورژن نرم افزار Brave Browser را که با سیستم عامل ویندوزی شما سازگاری دارد دانلود نمایید. سپس فایل نصبی مرورگر را اجرا کنید. مراحل نصب آن مشابه مراحل نصب سایر برنامه های ویندوزی است و شما بایستی ابتدا مسیر و محل نصب را انتخاب کنید و منتظر نصب کامل آن باشید. پس از نصب تنظیمات ابتدایی را ایجاد کنید، مرورگر آن را شخصی سازی کنید و استفاده از آن را شروع نمایید.

سوالات متداول در خصوص آموزش کسب درآمد از مرورگر Brave

آیا کسب درآمد از مرورگر Brave برای ایرانی ها امکان پذیر است؟

با آن که مشکلاتی از قبیل تحریم ها کاربرانی وجود دارد اما این امکان وجود دارد که ایرانیان بتوانند کسب درامد از بریو را تجربه کنند.

چه روش هایی برای بدست آوردن توکن BAT از brave وجود دارد؟

شما با مشاهده تبلیغات و صفحات مد نظر این مرورگر می‌توانید توکن بت به دست بیاورید.

روش نقد کردن کیف پول مرورگر Brave browser چگونه است؟

تا کنون روشی برای نقد کردن و کسب درامد از بریو وجود ندارد و شما فعلا نمی توانید از این کیف پول برداشتی داشته باشید

جمع بندی و سخن پایانی

این مقاله به همه ویژگی های مرورگر Brave پرداخت و موضوع کسب درامد از مرورگر Brave که در لیست زیر آن ها را به صورت موردی و سر تیتر می بینید:

  • برای کسب درامد از Brave browser شما می توانید تبلیغات ناخواسته را مسدود کنید.
  • این مرورگر اپن سورس سرعت زیادی در جستجو صفحات اینترنتی مختلفی دارد.
  • با اپتیمم داده های مصرفی شما، کاهش حجم مصرفی اینترنت شما را در پی خواهد داشت.
  • مرورگر Brave تمام امکانات پلاگین های گوگل کروم را در خود جای داده است.
  • از امکان Dark Mode یا حالت وب تاریک نیز پشتیبانی می کند.
  • موقعیت مکانی کاربر کاملا پنهان و مخفی می ماند.
  • کاربران مروگر بریو در مقابله با حملات فیشینگ و بد افزارها، در امان هستند.
  • همه کاربران علاقه مند به حوزه رمز ارز های مختلف، می توانند کسب درامد از مرورگر Brave را تجربه کنند.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402