معرفی انیمه حباب ۲۰۲۲ (Bubble) + تریلر، داستان، صداپیشگان و نمرات

انیمه حباب ۲۰۲۲
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه حباب ۲۰۲۲ از انیمه های بسیار مورد انتظار سال 2022 بود. انیمه سینمایی حباب توسط استودیو ویت (Wit Studio) ساخته شده و مسئولیت انتشار آن بر عهده نتفلیکس بوده است. در ادامه به معرفی کامل انیمه Bubble 2022 خواهیم پرداخت. با پلازا همراه باشید.

استودیو ویت، سازنده تعدادی از بهترین انیمه‌های منتشر شده تا به الان است. این استودیو مسئولیت ساخت فصل اول انیمه Vinland Saga، انیمه Spy x Family و Vivy: Fluorite Eye’s Song را به عهده داشت اما عمده شهرت استویدو ویت، برای ساختن شاهکاری به اسم Attack On Titan است که اولین انیمه تولید شده به دست این استودیو بود. بر خلاف عملکرد خیلی خوب این استودیو در ساخت انیمه‌های سریالی، آنها در زمینه ساخت انیمه‌های سینمایی عملکرد آنچنانی نداشتند و با سرمایه گذاری و جمع آوری تیمی قوی برای انیمه حباب ۲۰۲۲، در تلاش بودند که بتوانند این خلا را پر کنند.

در ویدئو زیر می‌توانید تریلر انیمه حباب ۲۰۲۲ را تماشا کنید.

انیمه ژاپنی حباب برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. مسئولیت انتشار جهانی این انیمه بر عهده نتفلیکس است که غیر از انیمه Bubble 2022، تعداد انیمه‌های زیادی را در دست تولید دارد و در حال افزایش فعالیت خود در این زمینه است. همچنین قرار است اقتباس مانگایی از انیمه ژاپنی حباب توسط Shōnen Jump+ انجام شود. برای معرفی انیمه حباب محصول نتفلیکس با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود انیمه Bubble زبان اصلی و دوبله

برای دانلود انیمه حباب ۲۰۲۲ دوبله فارسی و زبان اصلی می‌توانید از لینک‌هایی که در این قسمت قرار گرفته‌اند استفاده کنید.

خلاصه داستان انیمه Bubble 2022

در توکیویی که جاذبه از بین رفته است، یک پسر و یک دختر در مسیر هم قرار می‌گیرند… داستان در توکیو اتفاق می‌افتد که در آن پس از باریدن حباب‌هایی که قوانین جاذبه را زیر پا گذاشته‌اند، جاذبه وجود ندارد. برای ژاپنی‌ها، توکیو به طور کامل از دنیای خارج جدا شده است و تنها چیزی که باقی مانده گروهی از جوانان هستند که در نبردهای تیمی پارکور در سراسر آسمان توکیو با هم رقابت می‌کنند.

انیمه حباب ۲۰۲۲

هیبیکی، یک فرد بی پروا اما با استعداد، به طور تصادفی از برج توکیو می‌لغزد، اما پس از سقوط در دریای خمیده گرانش و گرفتار شدن در واگن قطار، او توسط یوتا، دختری با قدرت‌های مرموز نجات می‌یابد. چیزی که این جفت را به هم پیوند می‌دهد توانایی آنها در شنیدن صدایی منحصر به فرد است که فقط برای آنها قابل شنیدن است.

همچنین بخوانید :

صداپیشگان انیمه حباب ۲۰۲۲

در ادامه با معرفی صداپیشگان و بازیگران انیمه حباب ۲۰۲۲، با آنها آشنا می‌شویم. این انیمه دارای یکی از بهترین گروه‌های صداپیشگان در بین انیمه‌های چند سال اخیر است.

جون شیسون در نقش هیبیکی

انیمه Bubble 2022

جون شیسون (Jun Shison) بازیگر و صداپیشه 27 ساله ژاپنی است. فعالیت او بیشتر مختص به بازیگری در تلویزیون و سینما است تا صداپیشگی در انیمه‌ها. در سال 2015 او در نسخه لایو اکشن مانگا محبوب Senpai To Kanjo نقش آفرینی کرده و به عنوان صداپیشه در انیمه‌های The Night Beyond the Tricornered Window و The Way of the Househusband نیز حضور داشته.

الیس هیروس در نقش ماکوتو

انیمه Bubble 2022

الیس هیروس (Alice Hirose) صداپیشه، بازیگر و مدل 27 ساله ژاپنی است. او برای حضور در انیمه‌های Silver Spoon و Doraemon: Nobita’s Chronicle of the Moon Exploration شناخته می‌شود. در انیمه Bubble 2022 او وظیفه صداپیشگی کارکتر ماکوتو را بر عهده داشت.

مامورو میانو در نقش شین

بررسی انیمه bubble 2022

مامورو میانو (Mamoru Miyano) صداپیشه و خواننده 38 ساله ژاپنی است. میانو به عنوان یکی از بهترین صداپیشه‌های صنعت انیمه شناخته می‌شود و تا به الان چندین بار در مراسم‌های مختلف جایزه صداپیشه سال را از آن خود کرده است. از نقش‌های معروف مامورو میانو می‌توان به لایت یاگامی در Death Noth، رینتارو اوکابه در Steins; Gate، آتسومو میا در Haikyu و دوما در Demon Slayer اشاره کرد. میانو در انیمه حباب ۲۰۲۲، صداپیشه کارکتر شین است.

یوکی کاجی در نقش کای

انیمه سینمایی حباب

یوکی کاجی (Yuki kaji) بازیگر، صداپیشه و خواننده 36 ساله ژاپنی است. کاجی ایفا کننده برخی از معروف‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای‌ست و صدای او از بهترین و شناخته شده‌ترین صداهای صنعت انیمه به شمار می‌آید. مشهورترین شخصیتی که یوجی ماجی صداپیشگی آن را بر عهده داشته، کارکتر ارن یگر در انیمه Attack On Titan است. او در انیمه‌های My Hero Academia، انیمه Jojo’s Bizarre Adventure، انیمه Haikyu و Tokyo Ghoul هم حضور داشته است. در انیمه ژاپنی حباب او صداپیشگی کارکتر کای را بر عهده داشته است.

مارینا اینوئه در نقش Undertaker

نقد و بررسی انیمه سینمایی حباب

مارینا اینوئه (Marina inoue) صداپیشه و خواننده 37 ساله ژاپنی است. او که از پرکارترین صداپیشه‌های صنعت انیمه به شمار می‌رود، تا به الان در انیمه‌های Attack On Titan، انیمه My Hero Academia، انیمهJujutsu Kaisen و Date A Live حضور داشته. اینوئه در انیمه ژاپنی حباب، در نقش Undertaker صداپیشگی کرده است.

شین-ایچیرو میکی در نقش کانتو

انیمه سینمایی حباب

شین-ایچیرو میکی (Shin-ichiro Miki) صداپیشه 54 ساله و پرسابقه ژاپنی است. میکی در انیمه‌های Pokemon، انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood، انیمه Gintama و Dragon Ball Super به عنوان صداپیشه حضور داشته است. در انیمه سینمایی حباب، او صداپیشگی کارکتر کانتو را بر عهده داشت.

معرفی برخی از عوامل و سازندگان انیمه Bubble

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به عوامل فنی انیمه سینمایی حباب.

تتسورو آراکی

انیمه ژاپنی حباب

تتسورو آراکی (Tetsuro Araki) کارگردان و انیماتور ژاپنی است که به عنوان کارگردان انیمه Bubble 2022 در این پروژه حضور داشت. آراکی سابقه کارگردانی در انیمه‌های Death Note و Attack On Titan (فصل اول تا سوم) و Kabaneri of the Iron Fortress را نیز دارد.

گن اوروبوپی

انیمه ژاپنی حباب

گن اوروبوچی (Gen Urobuchi) رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس ژاپنی است که مسئولیت نوشتن فیلمنامه انیمه ژاپنی حباب بر عهده او بود. اوروبوچی داستان‌سرایی انیمه‌های Fate/Zero و Psycho-Pass و لایت ناول Fate/Zero را انجام داده است و از بهترین فیلمنامه‌نویسان صنعت انیمه به شمار میاید.

هیرویوکی ساوانو

انیمه حباب ۲۰۲۲ دوبله فارسی

هیرویوکی ساوانو (Hiroyuki Sawano) موزیسین و آهنگساز ژاپنی که در انیمه حباب ۲۰۲۲ نیز حضور داشته. ساوانو آهنگسازی انیمه Attack On Titan، انیمه Legend of the Galactic Heroes و انیمه Blue Exorcist را بر عهده داشته و در بازی‌هایی مانند Mobile Suit Gundam Unicorn و League Of Legends نیز حضور داشته است.

نقدها و امتیازات انیمه Bubble 2022

انیمه سینمایی حباب در وبسایت Rotten Tomatoes نمره 50، در IMDb نمره 6.4 و در وبسایت Metacritic نمره 56 را کسب کرد. علیرغم حضور تیم و عوامل قدرتمندی که بر روی این انیمه کار کردند، انیمه حباب ۲۰۲۲ موفق به کسب نمرات چندان جالبی نشد. در ادامه با نگاهی به نقدهای منتشر شده از این انیمه در وبسایت Metacritic، به نقد و بررسی انیمه سینمایی حباب خواهیم پرداخت.

IGN/ بریتنی وینسنت: 90

Bubble هم به عنوان تفسیری درباره ماهیت چرخه‌ای هستی و هم به عنوان یک عاشقانه علمی تخیلی تلخ و شیرین موفق به جذب مخاطب به خود می‌شود. این فیلم انیمیشنی زیبا که با دست طراحی شده و دارای گرافیک سیال کامپیوتری است، برداشتی منحصربه‌فرد از مناظر محصور پس از آخرالزمانی، و عاشقانه‌ای است که می‌خواهید آن را تا زمانی که تمام شود ریشه‌یابی کنید. پیشنهاد می‌شود که فورا آن را به لیست انیمه‌های خود اضافه کنید.

Paste Magazine/ مکس کاویل: 68

انیمه حباب بدون شک فیلمی خیره کننده است که برخی از درخشان‌ترین ستارگان صنعت انیمیشن ژاپن در آن حضور دارند . این انیمیشن جدید ۲۰۲۲ یک انیمه کلیدی و مهم است. داستان پر تلالو هیبیکی و محیطی که درگیر آن است از بزرگترین دلایل برای کاوش در این دنیای انیمیشنی است. لحظات هیجان‌انگیزی در این انیمه وجود دارد. متأسفانه، با وجود این تیم قوی، Bubble هرگز به چیزی کاملاً منحصربه‌فرد تبدیل نمی‌شود و در داستان‌های قابل پیش‌بینی و روایتی که در نهایت برای یک ماجراجویی پارکور با حباب‌ها کمی بیش از حد خود را جدی گرفته، سقوط می‌کند.

سازندگان انیمه bubble

Polygon/ کامبول کمپل: 65

انیمه حباب به غیر از زمانی که با تهدید بی اثر حباب‌های جادویی خشمگین، با روانشناسی شخصیت اصلی خود سر و کار دارد، در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. و اگر با رقابت‌های مضحک «Tokyo Battlekour» سر و کار نداشته باشد، داستان بهتر خودش را نشان می‌دهد. نتیجه گیری فیلم زیباست، مهم نیست که ایده‌های پشت آن چقدر شکل نگرفته است. این یک فیلم انیمیشن زیبا است که در آن یک پری دریایی کوچک، پارکور را یاد می‌گیرد. این تعهد به سنت انیمه‌ای که اقتباس‌های ادبی را در جهت‌های کاملاً غیرمنتظره انجام می‌دهند، بسیار مهم است.

Movie Nation/ راجر مور: 38

انیمه بابل در میان تمام انیمه‌هایی که دیده‌ام، جزء آن دسته است که از کم‌ترین میزان جذابیت برخوردار است. در انیمه‌ها فریاد زیاد است و هر چه انیمه بدتر باشد، فریاد زدن بیشتر است. به‌عنوان یک زیر ژانر فیلم، درگیری‌ها در انیمه‌ها بهتر یا بدتر از هر ژانر فیلم دیگری نیست. فیلم‌های عالی کمیاب، چند فیلم خوب، و فیلم‌های بی‌مغزی مانند حباب Bubble وجود دارند که کاملاً نمایانگر شکل هنری هستند، اما هیچ چیز جدیدی در آنها نیست که بیشتر بیننده‌ها برای اولین بار باشد که آنها را می‌بینند و به وجد بیایند.

همچنین بخوانید :

Observer/ کریستوفر ال اینوئا: 25

یک انیمه ورزشی متمرکز بر گروهی از کودکان یتیم که تصمیم آگاهانه‌ای برای رقابت بر سر نیازهای اولیه به جای شرکت در جامعه روزمره می‌گیرند، این بذر یک ایده ثمربخش است. اما آراکی به جای بازی کردن با نقاط قوت خود، به کمترین وجه مشترک داستان سرایی بسنده کرده است. تنها توصیه‌ای که می‌توانم به طرفداران انیمیشنی که ممکن است علاقمند به دیدن جدیدترین انیمه استودیو Wit باشند ارائه کنم این است که منتظر بمانند تا صحنه‌های پارکور در یک ویدیوی مش آپ YouTube ظاهر شود. من نمی‌توانم به شما قول بدهم که آهنگ EDM یا هایپرپاپ که کاربر آپلود می‌کند با سلیقه شما مطابقت دارد، اما حداقل حوصله شما سر نخواهد رفت.

سخن پایانی

انیمه حباب ۲۰۲۲

انیمه حباب ۲۰۲۲ یک انیمه با طراحی چشم‌نواز و هنری است که پتانسیل‌های داستانیش را هدر می‌دهد. با اینکه این انیمه از مورد انتظار ترین انیمه‌های سال بود، اما نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند. با این حال همانطور که در بخش بررسی انیمه Bubble 2022 خواندید، نقاط مثبتی هم در آن وجود دارد که آن را شایسته یک بار امتحان کردن و دیدن می‌کند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
پریسا
.
09 تیر 1401، 14:35
پاسخ
0
0
چی داری می گی برا خودت وایسا دو تا انیمه ببین بعد حرف بزن عمو این چه وضعه انتقاده!
avatar
Hibiki
.
09 تیر 1401، 14:33
پاسخ
0
1
دوست عزیز می خوای معرفی کنی نظرات دلخواه خودت رو ننویس این انیمه imdb 8 گرفته این از اولیش دومن کجا داستانش رو هدر و می ده و... جایزه دوم برترین داستان انیمه سال ژاپم 2020 رو گرفته ما مردم حداقل من علاقه ای ندارم به نظرات یک آماتور. خوبه یادبگیری انتقاد های درست منتقدین بزرگ رو بذاری نه مال خودته کسی به نظرات شما نیاز نداره
avatar
مونا جلالی
.
09 تیر 1401، 15:18
پاسخ
0
0
@Hibiki
سلام دوست عزیز. نمره IMDb درست نوشته شده. نمره 8 نگرفته. در ضمن اتفاقا اینجا نظرات منتقدان برتر جهان ترجمه و گذاشته شدن، نظر شخصی نویسنده نیستن. منابع نقدها هم مشخصه...
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402