معرفی بازی Bayonetta 3 | سومین نسخه از ماجراجویی‌های بایونتا

بازی Bayonetta 3 بازی بایونتا 3
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سری بازی بایونتا (Bayonetta) با ویژگی‌های مختلف خود همواره یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ گیمینگ قلمداد شده است. در آینده‌ای نه چندان دور ما شاهد عرضه بازی بایونتا 3 خواهیم بود که با ویژگی‌های مختلف خود می‌خواهد ما را شگفت زده کند. بر همین اساس در این مقاله ما قصد داریم جوانب مختلف بازی Bayonetta 3 را بررسی کنیم. با ما باشید.

بازی Bayonetta 3 سومین نسخه از سری بازی بسیار محبوب بایونتا است که در مراسم The Game Awards 2017 و توسط کمپانی نینتندو مورد معرفی قرار گردید. تریلر بازی Bayonetta 3 برای Nintendo در همان سال مورد انتشار قرار گرفت. از آن زمان تا کنون کمپانی Platinum Games در رابطه با بازی بایونتا 3 اطلاعاتی منتشر نکرده بود. بر اساس آنچه می‌دانیم زمان انتشار بازی بایونتا 3 امسال است. از زمان معرفی بازی Bayonetta 3 2022 این کمپانی بر روی چند پروژه دیگر نیز به شکل همزمان کار می‌کرد بنابراین این امر چندان هم شوک کننده نیست که این بازی ویدیویی و انتشار آن تا این حد طول بکشد. همراه پلازا باشید تا هر آنچه را که از بازی Bayonetta 3 می‌دانیم مورد بررسی قرار دهیم.

در ویدیوی زیر می توانید با تریلر بازی Bayonetta 3 نیز آشنا شوید:

در ادامه می‌خوانید:

بازی Bayonetta 3 بازی بایونتا 3

بازی Bayonetta 3

اولین نکته‌ای که در رابطه با بازی Bayonetta 3 باید مورد بررسی قرار دهیم این امر است که این بازی ویدیویی به شکل انحصاری برای پلتفرم نینتندو سویچ منتشر خواهد شد. کامیا (Kamiya) از اعضای تیم سازندگان بازی بایونتا 3 در طی مصاحبه‌ای با سایت VGC (Videogameschronicle) در رابطه تاریخ عرضه این بازی ویدیویی به شکل شوخی وار اذعان کرد که با توجه به این همه تعویض رخ داده شاید بهتر باشد که همه مان این بازی ویدیویی را فراموش کنیم. البته همانطور که اشاره کردیم این امر صرفا یک شوخی بود.

آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) که رئیس استودیو بازی‌سازی PlatinumGames محسوب می‌شود به طرفداران خود گفته است که نیازی نیست در رابطه با انتشار بازی بایونتا 3 چندان نگران باشیم و کامیا نیز در ادامه این سخنان گفته است که این تصمیم تیم سازندگان نیست که در این رابطه چه بگویند و یا کی حرفی بزنند. بنابراین شاید پربیراه نباشد که بگوییم عرضه بازی Bayonetta 3 و زمان آن به کلی خارج از اختیارات اوست.

در سوی دیگر ماجرا ماریوس هرماناویسیوس (Marius Hermanavicius) که برای مدت کوتاهی به عنوان طراح اصلی بازی Bayonetta 3 فعالیت می‌کرد این پروژه را در ماه آپریل 2020 رها کرد. او هم اکنون به عنوان طراح یک بازی دیگر در کمپانی Tango Gameworks مشغول به فعالیت است که احتمالا این بازی یک بازی ویدیویی به نام Ghostwire: Tokyo باشد.

معرفی بازی Bayonetta 3 2022 بررسی بایونتا ۳ برای نینتندو

تاریخ عرضه بازی Bayonetta 3

از ماه سپتامبر تا کنون در رابطه با بازی بایونتا 3 هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما بر اساس آنچه می‌دانیم این بازی ویدیویی امسال منتشر خواهد و بر همین اساس حضور آن در مراسم Nintendo Direct امسال شاید پربیراه نباشد. کمپانی نینتندو اخیرا انتشار دنباله بازی Breath of the Wild را تا بهار سال 2023 مورد تعویق قرار داد.

گیم پلی بازی بایونتا ۳

نکته دیگر در رابطه با گیم پلی بازی بایونتا 3 است. تیزر بازی جدید بایونتا 3 که در رابطه با گیم پلی این بازی است اخیرا منتشر شده است. همانند همیشه در بازی Bayonetta 3 شاهد استفاده بایونتا قهرمان بازی از یکسری حرکات عجیب و غریب پیچیده هستیم که در قالب یکسری کومبوهای شگفت انگیز و امتیازهای بالا نمود و بروز پیدا کرده است. انیمیشن‌های مراحل بازی Bayonetta 3 بیش از پیش جذاب شده‌اند و به نظر می‌رسد مبارزات موجود در این بازی ویدیویی همچنان بر پایه واکنش‌های بازیکن و یا به اصطلاح رفلکس‌ (Reflex)های او بنا شده است.

بر اساس آنچه تیزر جدید بازی بایونتا 3 نشان می‌دهد ما با کاراکتری که در این ویدیو سرزا (Cereza) نام گرفته است و الان سنش بالا رفته است روبرو هستیم که ناگهان ظاهر می‌شود و می‌گوید من دیر کرده‌ام. این امر زمانی جذاب می‌شود که بازی Bayonetta 3 حدود چهار سال پیش مورد معرفی قرار گرفت. بر اساس صحنه دیگری از همین تیزر ما بایونتا را می‌بینیم که یک موجود بزرگ را ظاهر می‌کند و آن را کنترل می‌کند تا یک دشمن غول پیکر را مورد حمله قرار دهد و حتی آن را می‌راند تا به دنبال یک هیولا بیفتد.

مراحل بازی bayonetta 3 داستان بازی بایونتا ۳ برای نینتندو سوئیچ

علاوه بر این ما در گیم پلی بازی بایونتا 3 می‌توانیم انتظار یکسری دشمنان و هیولاهای جدیدی را داشته باشیم که بایونتا به مصافشان خواهد رفت و امیدواریم رویارویی بایونتا با این دشمنان در قالب یکسری محیط‌های خاطره‌انگیز با درون‌مایه‌های جذاب اتفاق بیفتد. بر همین اساس شاید بد نباشد که در بازی Bayonetta 3 شاهد رویارویی شیاطین و فرشتگان و گلوله‌ها و بسیاری از موارد دیگر باشیم که نبرد را جذاب می‌کنند.

البته حتی پس از مشاهده گیم پلی بازی Bayonetta 3 (تا حدی) هنوز نمی‌دانیم که این بازی ویدیویی در کلیت آن در رابطه با چه مواردی خواهد بود و در این راه یکسری شایعات منتشر شده‌اند. شاید جالب ترین شایعه در رابطه با بازی بایونتا 3 آن باشد که بسیاری از صحنه‌های سینمایی این بازی ویدیویی در فضای خارج از زمین روی خواهند داد و ارائه این فضاها در این بازی ویدیویی بسیار گسترده تر از قبل روی خواهد داد.

همین شایعه همچنین به ما می‌گوید که بازی بایونتا 3 پر از درون‌مایه‌های «مالیخولایی» بود و رویکرد تیم سازندگان نسبت به قهرمان این نسخه از سری بازی‌های بایونتا کمی متفاوت خواهد بود. لباس باینتا در این نسخه نسبت به قبل مسخرگی کمتری خواهد داشت و او متین تر ظاهر خواهد شد. مورد دیگر در رابطه با جلوه‌های بصری بازی Bayonetta 3 است که بر اساس آنچه می‌دانیم موتور بازی‌سازی این بازی ویدیویی همان موتوری خواهد بود که در بازی NieR: Automata شاهد استفاده از آن بوده‌ایم.

تریلر بازی bayonetta 3 برای nintendo تیزر بازی جدید بایونتا ۳

انتظار می‌رود که بازی بایونتا 3 از منظر جلوه‌های بصری بسیار زیباتر از بازی بایونتا 2 ظاهر شود. این مورد را با تریلر گیم پلی این بازی ویدیویی هنگامی که مقایسه می‌کنیم البته دچار برخی تناقضات می‌شویم. البته این مورد را باید فراموش نکنیم که در این تریلر اکثرا شاهد رویدادهای یک صحنه سینمایی واحد هستیم. کمپانی Platinum Games احتمالا تنها یک مرحله از بازی Bayonetta 3 را برای ما نشان داده است و ما را در حالتی از تعلیق و انتظار رها کرده است؛ یا به بیان بهتر این امر قصد این کمپانی بازی‌سازی بوده است.

داستان بازی بایونتا ۳ برای نینتندو سوئیچ

به داستان بازی Bayonetta 3 برای نینتندو سوئیچ برمی‌گردیم. اگر پیش از این نسخه‌های قبلی سری بازی بایونتا را تجربه کرده باشید می‌دانید که در بازی Bayonetta 2 تناقضی مطرح می‌شود که در رابطه با پایان این بازی است و سبب می‌شود ما اطلاعاتی را که از نسخه اول داریم کمی با دیده سوال بنگریم. بر اساس آنچه از تریلر بازی بایونتا 3 دستگیرمان شد به نظر می‌رسد ما همان بایونتا نسخه‌های قبلی را کنترل می‌کنیم با این تفاوت که در این بازی ویدیویی و یا در این سری بازی مبحث سفر در زمان (احتمالا) مطرح می‌شود.

گیم پلی بازی بایونتا ۳ تاریخ عرضه بازی bayonetta 3

بسیار جالب می‌شد اگر بازی بایونتا 3 در داستان خود جنگ داخلی میان جادوگرهای اومبرا (Umbra) و قبایل لومن (Lumen) را نشان می‌داد. همچنین بسیار خوب می‌شد اگر در بازی Bayonetta 3 یک ضدقهرمان جدید برای دشمنی کردن می‌دیدیم و البته بسیار خوب می‌شد اگر با یکسری کاراکترهای فرعی نیز روبرو می‌شدیم؛ و یا حتی با یک نگاه عمیق تر نسبت به برخی از کاراکترهای محبوب روبرو می‌شدیم.

در بررسی بازی بایونتا 3 برای نینتندو همچنین پربیراه نیست اگر به این نتیجه برسیم که انتظار داریم در این بازی ویدیویی در نقش قهرمانانی همانند ژان (Jeanne)، رزا (Rosa) یا حتی لوکی (Loki) قرار بگیریم. در سوی دیگر ماجرا حتی بسیار عالی می‌شد اگر یکسری رفرنس‌ها به فرهنگ عامه در بازی Bayonetta 3 داده می‌شد.

سخن پایانی

تاریخ عرضه بازی Bayonetta 3 سال 2022 محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست که این تاریخ عرضه دقیقا کی باشد. در این مقاله ما سعی کردیم ما هر آنچه را که از بازی بایونتا 3 می‌دانیم برای شما مورد بررسی قرار دهیم. بر اساس آنچه تا کنون از بازی بایونتا 3 می‌دانیم این بازی ویدیویی از همه منظر یک بازی ویدیویی بسیار خاص خواهد بود. البته باید منتظر ماند و دید که این عنوان از منظرهای مختلف از جمله گیم پلی، جلوه‌های بصری و … در چه حد ظاهر شود. امیدواریم با خواندن مقاله‌مان اطلاعات کافی را در رابطه با این بازی ویدیویی به دست آورده باشید. به بررسی بایونتا ۳ برای نینتندو پرداختیم. نظر شما چیست؟ با ما از طریق قسمت پایین در ارتباط باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
لیندا
.
29 خرداد 1401، 12:35
پاسخ
0
0
امسال بایونتا ۳ عرضه میشه و الدن رینگ رو تو مراسم گوتی شکست میده مطمین باشید همینه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402