سریال کره ای فردا Tomorrow 2022 ؛ تریلر، خلاصه داستان و معرفی بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای فردا 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای فردا 2022 با نگاهی واقع‌گرایانه، مردگانی را به تصویر می‌کشد که انسان‌هایی را که می‌خواهند بمیرند، نجات می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با سریال کره ای Tomorrow 2022 همراه ما بمانید.

سریال کره ای فردا 2022 به کارگردانی کیم ته یون و سونگ چی ووک و بر اساس وبتونی به همین نام که توسط ناور منتشر شده، ساخته شده‌است. مفهوم آخرت به عنوان محل کار در طول سال‌ها در چند سریال تلویزیونی ظاهر شده است. فصل اول Miracle Workers و کمدی برزیلی نتفلیکس Nobody’s Looking و The Good Place نمونه‌هایی از این موضوع هستند. با این حال، سریال کره ای Tomorrow 2022 وظیفه افرادی را که در برزخ کار می‌کنند کمی جدی‌تر، با مخاطرات عظیم‌تر و اهداف بشر دوستانه‌تر می‌پذیرد. سریال فردا بر خلاف اکثر درام‌های کره‌ای دیگر در نتفلیکس است. چیزی که سریال Tomorrow را از دیگر درام‌های کره‌ای در نتفلیکس متمایز می‌کند این است که با موفقیت یک داستان انسانی را با عناصر علمی تخیلی، فانتزی و طنز ترکیب می‌کند. با معرفی سریال کره ای فردا ۲۰۲۲ همراه پلازا بمانید.

قبل از هر چیز می‌توانید تریلر سریال کره ای Tomorrow 2022 را تماشا کنید:

آنچه در ادامه می‌خوانید

داستان سریال کره ای Tomorrow 2022

بازیگران سریال کره ای فردا 2022

سریال فردا درباره یک تیم مدیریت بحران است که از خودکشی کردن افراد جلوگیری می‌کنند. گوریون (کیم هی سون) و ریونگ گو (یون جی اون) برای یک شرکت زندگی پس از مرگ به نام “جومادونگ” کار می‌کنند. جومادونگ مثل هیچ شرکت عادی دیگری نیست. این شرکت توسط افراد مرده کنترل می‌شود. همه در جومادونگ تلاش می‌کنند انتقال افراد به زندگی پس از مرگ را آسان‌تر کنند. بالاخره هر روز مرگ و میر زیادی اتفاق می‌افتد و کسی باید تمام زندگی‌ها و اعمال مردم در طول زندگیشان را ثبت و به انتقال افراد به دنیای پس از مرگ رسیدگی کند. اما وظیفه تیم مدیریت بحران با بقیه افراد فرق دارد. این تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا از خودکشی کردن مردم جلوگیری کند.

روزی جوانی به نام جون وونگ (رو وون) درحالی که تلاش می‌کند از خودکشی کردن مردی روی پل رودخانه جلوگیری کند، اتفاقی همراه آن مرد پرت می‌شود و به کما می‌رود. بخاطر اینکه به کما رفتن جون وونگ کمی تقصیر تیم مدیریت بحران و البته دخالت جون وونگ در کار این تیم است، رییس جومادونگ به او پیشنهاد می‌کند 6 ماه همراه با تیم مدیریت بحران کار کند تا پس از آن از کما در بیاید و بتواند زنده بماند. خلاصه داستان سریال کره ای فردا ۲۰۲۲ همکاری گو ریون، ریونگ گو و جون وونگ برای کمک به افراد و درگیری‌های این تیم با جونگ گیل (لی سو هیوک) رییس تیم عزرائیل‌ها را به نمایش در می‌آورد.

بازیگران سریال کره ای فردا 2022

در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال کره ای ۲۰۲۲ فردا همراه شما هستیم.

کیم هی سان در نقش گو ریون

سریال کره ای Tomorrow 2022

ما بازیگر کهنه کار کیم هی سان را داریم که نقش رهبری تیم مدیریت بحران، کو ریون را بازی می‌کند. خود کو ریون یک شخصیت مرموز است و داستانی تاریک از گذشته‌اش دارد. او از قلمرو جهنم بازگردانده شده است تا در جومادونگ کار کند. او با کمک دیگر اعضای تیمش جان افرادی را که در آستانه تسلیم شدن زندگی خود هستند نجات می‌دهد. کیم هی سان در سریال‌های زیادی حضور داشته است. احتمالا او را بخاطر بازی در سریال “ایمان” در کنار لی مین هو یا سریال “آلیس” در کنار جو وون بخاطر می‌آورید.

رو وون در نقش جون وونگ

تریلر سریال کره ای Tomorrow 2022

بازیگر دیگر Tomorrow 2022 کسی نیست جز کیم سئوک وو معروف به “رو وون” از گروه SF9 در نقش جون وونگ که پس از تصادف به یک عزرائیل تبدیل می‌شود. او به عنوان جوان‌ترین عضو «تیم مدیریت بحران» این نقش را بازی می‌کند. آیا جون وونگ می‌تواند به زندگی انسانی خود بازگردد؟ رو وون پیش از این در سریال‌های دیگری مانند “احساس پادشاه” و “تو فوق‌العاده ای” بازی کرده است.

لی سو هیوک در نقش جونگ گیل

دانلود سریال کره ای فردا 2022

بازیگر خوش‌تیپ و جذاب کره جنوبی لی سو هیوک را در نقش پارک جونگ گیل داریم. او یک دروگر عبوس و بی‌رحم است که نسبت به کارش بی تفاوت به‌نظر می‌رسد و به دخالت در زندگی انسان‌ها علاقه‌ای ندارد. سابقه ناشناخته او با کو ریون از جذاب‌ترین بخش‌های سریال فردا است. او رئیس تیم مدیریت عزرائیل‌ها است که مردگان را به مقصد هدایت می‌کند و همیشه بین تیم او و تیم مدیریت بحران درگیری ایجاد می‌شود. اگر شما هم از افرادی هستید که مجذوب لی سو هیوک در سریال فردا شده‌اید، می‌توانید او را در سریال‌هایی مانند “ویرانگر در خدمتگزاری حاضر است” و “تولد دوباره” ببینید.

همچنین بخوانید :

یون جی اون در نقش ریونگ گو

بررسی سریال کره ای فردا 2022

یون جی اون یکی از اعضای تیم گو ریون است که هرگز بعد از ساعات کاری کار نمی‌کند و همه در طول نمایش بی‌صبرانه منتظرند بفهمند داستان مرموز گذشته گو ریون چه بوده که حالا به این شغل رسیده است. یون جی اون در سریال‌هایی مانند “خانه شیرین”، “یاد آور” و “ملودرام باش” نقش‌آفرینی کرده است.

بررسی سریال کره ای فردا 2022

مرگ یکی از موضوعات بزرگ است، و چگونه ممکن است نباشد؟ اساساً سرنوشت همه موجودات روی زمین این است که بمیرند و راه را برای زندگی جدید باز کنند. بنابراین، منطقی است که داستان‌نویسان در سراسر جهان بارها و بارها بدون استراحت به این موضوع پرداخته‌اند. هیچ پاسخ قطعی برای مشکل مرگ وجود ندارد، بنابراین تا زمانی که موضوع یک معما باقی بماند، داستان‌هایی در مورد آن خواهیم داشت.

از آنجایی که داستان سریال کره ای Tomorrow 2022 موضوع بسیار بزرگی است، داستان‌نویسان توانسته‌اند به انواع و اقسام موارد مربوط به این موضوع، از کمدی گرفته تا تراژدی، برخورد کنند. سریال فردا، برنامه تلویزیونی جدید کره جنوبی در نتفلیکس، هر دوی این ژانرها را با موفقیت بسیار بالایی انجام می‌دهد. این نمایش ممکن است به اندازه دیگر سریال‌های کره ای نتفلیکس 2022 پرطرفدار و پر سروصدا نباشد، اما مهم نیست. سریال فردا 2022 برای مخاطبان خاص خودش حسابی سرگرم کننده و جذاب است و بدون شک تماشای آن باعث می‌شود به ارزش زندگی خود و دیگران فکر کنید.

سریال کره ای فردا 2022 به کارگردانی کیم ته یون و سونگ چی ووک و بازیگرانی چون کیم هی سان، رو وون، لی سو هیوک و یون جی اون ساخته شده است. بازیگران نقش گروهی از عزرائیل‌های بداخلاق را بازی می‌کنند که ماموریت دارند افرادی را نجات دهند که تازه در آستانه تسلیم شدن زندگی خود و مرگ هستند. این نمایش ترکیبی از فانتزی، درام و کمدی است و بر اساس وبتونی به همین نام ساخته شده‌است .

سریال فردا همان چیزی است که مانگای ژاپنی آن‌را داستان Isekai می‌نامند، که در آن شخصیت اصلی به دنیای دیگری سفر می‌کند و سپس توسط نیرو یا سازمانی از آن دنیا به یک شغل یا جستجوی جدید استخدام می‌شود. این مورد برای چوی جون وونگ است، مرد جوانی که ناامیدانه به دنبال شغلی است، اما به نظر نمی‌رسد فرصتی برایش پیش بیاید و زمانی که متأسفانه، چوی جون وونگ به کما می‌رود، در تیم مدیریت بحران فرشتگان مرگ استخدام می‌شود، تیمی که برای کمک به مردم قبل از خودکشی کار می‌کنند. اگر او خوب عمل کند، می‌تواند تنها پس از شش ماه از کما بیدار شود و مادرش را از رنج از دست دادن او در امان بگذارد.

معرفی سریال کره ای فردا ۲۰۲۲

داستان‌های کره جنوبی و ژاپنی عاشق این هستند که با مسائل ماوراءطبیعی و فانتزی دست و پنجه نرم کنند. داستان‌های مانگا مانند Bleach نیز نسخه‌های Grim Reapers خود را به شخصیت‌های اصلی تبدیل می‌کنند، بنابراین وجود یک درام دیگر در این موضوع واقعاً جای تعجب ندارد. برای کسانی که مدت‌ها پیش آن را تماشا کرده‌اند، سریال Tomorrow به شدت با یک نمایش کمدی آمریکایی به نام Dead Like Me مطابقت دارد.

آن نمایش به طور جدی دست کم گرفته شد، اما در نهایت به یک کلاسیک کالت تبدیل شد. سریال کره ای فردا 2022 هم همین حال و هوا را دارد و احتمالاً همان آینده را خواهد داشت، زیرا مضامین و اجرای آن ممکن است آن‌را به یک نمایش خاص برای مخاطبان خاص تبدیل کند. خوشبختانه، درست مانند Dead Like Me، بازیگران سریال کره ای Tomorrow 2022 را درست مانند همان چیزی که هست می‌سازند. حتی زمانی که از نظر تولید، نمایش در هر ثانیه جلوه‌های بصری و موسیقی بیش از حد دراماتیک را به سمت ما پرتاب می‌کند، بازیگران نمایش را در واقعیتی قرار می‌دهند که بتوانیم آن را درک کنیم و با آن ارتباط برقرار کنیم.

به عنوان مثال، کیم ته اون نقش یک عزرائیل بسیار جدی را بر عهده می‌گیرد که رازی را پنهان می‌کند. کیم ته اون اجرای بسیار ظریفی را ارائه می‌دهد که در یک ثانیه از حالت جذاب به ترسناک تبدیل می‌شود و با این حال، او آن را عملی می‌کند، و احساس می‌کنید که شخصیت او می‌تواند یک شخص واقعی باشد.

رو وون نقش اول مرد نمایش، نیز حضور فوق العاده‌ای دارد. این بازیگر فقط یک چهره زیبا نیست، زمان‌بندی کمدی او کاملاً خوب است و می‌تواند حتی جدی‌ترین لحظات را به تجربه‌ای دلپذیرتر تبدیل کند تا بیننده با داستان دردناک پشت شخصیت‌هایی که قصد گرفتن جان خود را دارند بیش‌از حد غمگین نشود. شخصیت رو وون به عنوان جون وونگ تضاد بسیار خوبی با شخصیت ریونگ گو با بازی ته یون ایجاد می‌کند و یکی از آن زوج‌های عجیب و غریب کی‌دراما را داریم که دل همه ما برایشان تنگ خواهد شد.

سریال کره ای فردا 2022 از یک نوع فیلمبرداری بکر استفاده می‌کند که باعث می‌شود همه چیز بی‌نقص به نظر برسد. برخی معتقدند که خوب بود تا تفاوت بین دنیای معنوی و فیزیکی را از طریق تصاویر مشخص کنند، اما هر دو مکان اساساً یکسان به نظر می‌رسند. هرچند برای برخی دیگر یکسان بودن این دو فضا باعث می‌شد بیشتر با زندگی این افراد ارتباط برقرار کنند.

بررسی سریال کره ای فردا 2022

موسیقی در بیشتر مواقع بلند و بیش از حد دراماتیک است. سکوت گاهی اوقات می‌تواند به اندازه صدا قدرتمند باشد، سریال کره ای Tomorrow 2022 واقعاً این را دست کم می‌گیرد، به خصوص وقتی صحبت از یک سکانس اکشن باشد. به عنوان مثال، زمانی که قرار است همه چیز خطرناک شود، موسیقی آنقدر بلند و وحشتناک می‌شود که ممکن است حواس شما را از آنچه روی صفحه اتفاق می‌افتد منحرف کند، اما بازهم تماشای سریال با همین چیزها است که لذت‌بخش‌تر و متفاوت از دیگر سریال‌ها می‌شود.

و بیایید در انتها از جذاب‌ترین بخش سریال یعنی فلش بک‌هایی که به سال‌ها پیش و نمایش گذشته شخصیت‌های اصلی سریال می‌پرداخت، بگوییم. شاید شما هم مانند ما در بعضی بخش‌ها تنها دلیلتان برای ادامه دادن به تماشای سریال فردا این بوده است که ببینید دلیل رسیدن گو روین و جونگ ایل به این وضعیت و این شغل در دنیای پس از مرگ چیست! برای جلوگیری از اسپویل، ماجرای گذشته و انتهای سریال را تعریف نمی‌کنیم اما کسی هست که بخاطر این بخش از سریال اشک نریخته باشد؟

سریال کره ای فردا یک سفر سرگرم کننده‌است. داستان‌ها ممکن است دردناک باشند، اما مطمئناً مخاطبانی را خواهند یافت که در سطح عمیق‌تری با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. به آن فرصت دهید، و در انتها سریالی دارید که تماشای آن از شما فردی قوی‌تر ساخته که دید متفاوتی به زندگی خواهد داشت. درام فردا بدون شک مضمونی مثبت دارد و تأثیر مثبتی هم بر بینندگان می‌گذارد. بینش گوریون مبنی بر اینکه «تنها کسی که می‌تواند خود را آزاد کند، خودش است» برای افرادی که در دامی که برای خود ساخته بودند گرفتار شده‌اند، درک حیاتی بود. سریال «فردا»، علی‌رغم رتبه‌بندی پایین، تأثیر ماندگاری بر جای گذاشت که کسی نمی‌تواند آن‌را انکار کند.

سریال کره ای فردا کاملا ارزش وقت گذاشتن را دارد. شخصیت‌های پیچیده و زندگی پیچیده آن‌ها شما را به نمایش معتاد می‌کند. ممکن است به اکثر شخصیت‌ها دلبسته باشید و اگر با چیزی دست و پنجه نرم می‌کنید، ممکن است بتوانید راه‌حل‌هایی پیدا کنید. نمایش مانند یک آغوش گرم است و حس تجدید امید به اینکه روز بعد بهتر خواهد بود را از بین می‌برد. مهم نیست که چقدر امروز احساس ناامیدی می‌کنید، فردا فرصت جدیدی در زندگی خواهد بود، پس از آن استفاده کنید. ما ممکن است تیم مدیریت ریسک نداشته باشیم که ما را از شر شیاطین درون خود نجات دهد، اما در اطراف ما افرادی هستند که به ما اهمیت می‌دهند. ما فقط باید به اطراف نگاه کنیم.

سریال کره ای Tomorrow 2022

سوالات متداول

سریال کره ای فردا ۲۰۲۲ چند قسمت است؟

سریال فردا در 16 قسمت حدودا یک ساعتی ساخته شده است.

سریال کره ای فردا 2022 چند فصل دارد؟

درحال حاضر سریال فردا تنها یک فصل دارد و خبر قطعی مبنی بر ساخت فصل دوم برای این سریال وجود ندارد.

سخن آخر

ماجرای سریال کره ای فردا 2022 در ظاهر داستانی فانتزی و تخیلی دارد، اما در بطن زندگی هر فردی که او را از خودکشی کردن نجات می‌دهند به مشکلاتی می‌پردازد که ممکن است افراد زیادی بخاطر آن‌ مسائل با درد زیادی دست و پنجه نرم کنند و تماشای این درام زیبا ممکن است بتواند به آن‌ها کمک کند قوی‌تر به مسیر پیش رو ادامه دهند. شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ داستان کدام‌یک از افرادی که در این سریال به کشتن خود فکر کرده بودند بیشتر از همه برایتان غم‌انگیز بود؟ در ابتدای مقاله می‌توانید تیزر سریال کره ای فردا ۲۰۲۲ را نیز تماشا کنید. ممنون که با این مقاله از پلازا همراه ما بودید. در این مقاله می‌توانید با دیگر سریال‌های کره‌ای نتفلیکس آشنا شوید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران7 دیدگاه
avatar
Nadiya
.
17 بهمن 1402، 22:01
پاسخ
0
0
ولی ایکاش فصل دو هم بیاد ،عالی بود جوری ک دیدگاه ادمو نسبت به زندگی افسرده وارش تاثیر میزاره
avatar
Mujtaba Sarwari
.
20 دی 1402، 22:11
پاسخ
0
3
ای کاش فصل دوم اش هم بیاد🥹
avatar
اناهید شهبازی
.
15 اردیبهشت 1402، 16:00
پاسخ
0
5
سریالش واقا فراتر از انتظارم بود پیشنهاد می کنم حتما ببینین
avatar
الیناز صابری
.
16 اردیبهشت 1402، 09:19
پاسخ
0
0
@اناهید شهبازی
مرسی که همراهمون بودین.
avatar
نازنین اسدپناه
.
10 اسفند 1401، 22:57
پاسخ
0
3
فوق العادست بهترین سریالیه ک دیدم پیشنهاد میکنم ختما ببینیدش
avatar
ANA
.
19 خرداد 1401، 14:55
پاسخ
0
15
لطفا خواهش میکنم فصل دوم بسازین به خدا معتاد سریالش شدم قسمت اخر گریه کردم لطفا فصل دوم بسازین
نمایش 2 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402