معرفی سریال Terminal List | داستان، بازیگران و لینک های دانلود

معرفی سریال Terminal List
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال Terminal List مجموعه‌ای به کارگردانی آنتوان فوکوا و الن کوراس است. در این مقاله از پلازا قرار است به معرفی سریال ترمینال و بازیگرانش بپردازیم. اگر به این سریال علاقه دارید یا قصد تماشای آن را دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

سریال ترمینال محصول سال ۲۰۲۲ در ژانر اکشن است که به کارگردانی آنتوان فوکوا (Antoine Fuqua) و الن کوراس (Ellen Kuras) به تولید رسیده است. همچنین نویسندگی این اثر برعهده دیوید دیجیلیو (David DiGilio) بوده که او فیلمنامه این سریال را بر اساس رمان لیست ترمینال اثر جک کار (Jack Carr) نوشته است. ستارگانی چون کریس پرت (Chris Pratt) و تیلور کیچ (Taylor Kitsch) در این سریال جلوی دوربین رفته‌اند که به جذابیت مجموعه می‌افزاید. این مجموعه در تاریخ 1 جولای 2022 (10 تیر 1401) از طریق استودیو آمازون به پخش رسیده و باید دید چه واکنشی از مخاطبانش می‌گیرد، آیا توانسته نظرشان را جلب کند یا نه؟ در ادامه به معرفی بیشتر این سریال و بازیگران آن و همچنین داستان و جزئیاتش خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر سریال ترمینال را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال The Terminal List

در این قسمت می‌توانید از لینک‌هایی که برای شما قرار داده‌ایم برای دانلود سریال ترمینال اقدام کنید.

تاریخ انتشار سریال ترمینال

در ابتدای آوریل خبر ساخت این سریال با بازی کریس پرت منتشر شد و در اوایل ماه می همکاری استودیو آمازون با این مجموعه گزارش شد. اوایل سال ۲۰۲۱ بازیگران دیگر این سریال همچون تیلور کیچ، کنستانس وو (Constance Wu)، جین تریپل هورن (Jeanne Tripplehorn)، رایلی کیو (Riley Keough) و پاتریک شوارتزنگر (Patrick Schwarzenegger) به این مجموعه پیوستند و در نهایت در نهم مارس ۲۰۲۱ (19 اسفند 1399) فیلمبرداری ترمینال لیست شروع شد و در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۲ (10 تیر 1401) سریال ترمینال لیست از استودیو آمازون به نمایش درآمد.

سریال Terminal List

داستان سریال ترمینال

حالا که تیزر سریال The Terminal List را تماشا کردید، مروری بر داستان آن خواهیم داشت. داستان سریال Terminal List درباره فردی به نام ریس است. جیمز ریس که یک تکاور دریایی است در ماموریت مخفیانه‌ای که لو رفته نیروهای خود را در خطر کمین کردن گروهی دیگر می‌بیند، ریس خودش را مقصر این اتفاق می‌داند و تصمیم می‌گیرد نزد خانواده‌اش بازگردد. او متوجه می‌شود نیروهایی در خفا علیه او فعالیت می‌کنند. توطئه‌های آن‌ها می‌تواند خطر جدی نه‌تنها برای ریس بلکه برای خانواده او و کسانی که دوستشان دارد باشد.

بازیگران سریال ترمینال

در ادامه با تعدادی از بازیگران سریال Terminal List آشنا می‌شویم.

کریس پرت در نقش جان ریس

سریال سریال ترمینال_کریس پرت

کریستوفر مایکل پرت (Christopher Michael Pratt) متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۷۹ در ویرجینیا در آمریکا که از سال ۲۰۰۰ تا به الان مشغول فعالیت در حوزه سینما است. او را به‌واسطه فیلم‌های سینمایی اکشن و برنامه‌های تلویزیونی می‌شناسیم. کریس پرت برای بازی در فیلم نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۱۵ جایزه ساترن بهترین بازیگر را دریافت کرد.

این بازیگر بعد از تحصیل در دبیرستان استیولیک و فارغ‌التحصیلی در سال ۱۹۹۷ در کالج منطقه‌ای به ادامه تحصیل پرداخت اما بعد از مدتی تحصیل را رها کرد و به بلیت‌فروشی در سینما و نگهبانی مشغول شد. آشنایی او با بازیگر و کارگردان آمریکایی را داون چونگ (Rae Dawn Chong) در ۱۹ سالگی مسیر زندگی او را تغییر داد و باعث شد کریس پرت وارد دنیای بازیگری شود.

اولین تجربه او با فیلم کوتاهی به نام قسمت نفرین شده در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی چونگ رقم خورد. اثبات حضور او در سریال‌های اوروود و او. سی مسجل شد. در مجموعه پارک‌ها و تفریحات هم به‌عنوان بازیگر اصلی ظاهر شد درحالی‌که در ابتدا قرار بود کریس پرت به‌عنوان بازیگر مهمان جلوی دوربین برود.

کریس پرت برای مجموعه تلویزیونی کمدی نامزد دریافت جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدین به‌عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. از دیگر آثار او می‌توان به تحت تعقیب، بدن جنیفر، پنج سال نامزدی، مانیبال، سی دقیقه پس از نیمه‌شب، لگو، او، نگهبانان کهکشان، دنیای ژوراسیک، هفت دلاور و مسافران اشاره کرد. این بازیگر همچنین در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان از سوی مجله تایم معرفی شد.

همچنین بخوانید :

تیلور کیچ در نقش بن ادواردز

سریال Terminal List_تیلور کیچ

تیلور کیچ متولد ۸ آوریل ۱۹۸۱ در کانادا است و از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ به فعالیت در حوزه مدلینگ مشغول بود اما از سال ۲۰۰۶ تا به الان در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند. اخیراً در سریال Terminal List ایفای نقش کرده است. از دیگر آثار او می‌توان به مردان ایکس: بنیاد مردان، ولورین، جان کارتر، باشگاه بنگ بنگ، آدمکش آمریکایی، نبرد ناو، تنها بازمانده، جان تاکر باید بمیرد، تنها شجاعان و میثاق اشاره کرد.

جین تریپل هورن در نقش لورین هارتلی

بازیگران سریال سریال ترمینال_جین تریپل هورن

جین تریپل هورن متولد ۱۰ ژوئن در تولسا است. او از سال ۱۹۹۱ مشغول بازیگری است و در فیلم غریزه اصلی با مایکل داگلاس هم‌بازی بود. همچنین در کنار تام کروز در فیلم دنیای آب و تجارت‌خانه جلوی دوربین رفت و به این صورت به شهرت رسید. جین تریپل در فیلم حقیقی به همراه مادربزرگش به ایفای نقش پرداخت.

همچنین در فیلم‌های آنا، باغ خاکستر، عشق بزرگ، پروژه پنج، موجودات بالدار، دوستدار هنر، برو، دنیا باعزت، شماره ۹ برای عشق، خویشاوند باارزش، نگهبان برادر من، پارانویایی، این فیلم را بردار، رمز زمان، میکی زاغه، اوضاع خیلی بد، دزدی به چشم‌های آبی میکی، چهارچوب در، درهای کشویی، تا تو بودی، مقام کش، پیرمرد، دنیای آب، تیل آن تو بودی، موسسه حقوقی، غریزه اصلی، شبی که ندیدیم، ذهن‌های مجرم، عشق بزرگ و باج کامل حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

رایلی کیو در نقش لارن ریس

سریال سریال ترمینال_رایلی کیو

دنیل رایلی کیو (Danielle Riley Keough) بازیگر، مدل و تهیه‌کننده آمریکایی متولد ۲۹ می ۱۹۸۹ در سنتا مونیکا است. او از سال ۲۰۱۰ تا به اکنون به فعالیت هنری می‌پردازد. مادر او ترانه‌سرا بوده و مایکل جکسون از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ پدرخوانده رایلی کیو بوده است.

از فیلم‌های سینمایی او می‌توان فراری‌ها در نقش ماری کوی، مجیک مایک در نقش نورا، مکس دیوانه‌ها: جاده خشم، عزیز آمریکایی در نقش کریستال، کشف، در شب می‌آید در نقش کیم، خوش‌شانس در نقش ملی لوگان، خانه‌ای که جک ساخت در نقش سیمپل، زیر دریاچه نقره‌ای در نقش سارا، تاریکی را بگیر در نقش مدورا سلون، کلبه در نقش گریس، پرنده زلزله در نقش لیلی بریجز، زولا در نقش استفانی و شیطان تمام‌وقت در نقش سندی هندرسون را نام برد.

سایر بازیگران این سریال عبارتند از:

  • پاتریک شوارتزنگر در نقش دانی میچل
  • آرلو مرتز (Arlo Mertz) در نقش لوسی ریس
  • لامونیکا گرت (LaMonica Garrett) در نقش فرمانده فاکس
  • الکسیس لودر (Alexis Louder) در نقش نیکول دپتول
  • تام آماندس (Tom Amandes) در نقش ویک
  • دی‌جی پاردو (JD Pardo) در نقش تونی لیدل
  • کریستینا ویدال میچل (Christina Vidal Mitchell) در نقش مک ویلسون
  • جی کورتنی (Jai Courtney) در نقش استیون هورن

کلام آخر

در این مقاله از پلازا سعی در معرفی و بررسی سریال ترمینال اثر آنتوان فوکوا و آلن کوراس داشتیم. همچنین به معرفی بازیگران این مجموعه پرداختیم. آیا این سریال را تماشا کردید؟ اگر آن را تماشا کرده‌اید، چه نمره‌ای به آن می‌دهید؟ امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد. مشتاقانه منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم در مقاله‌های بعدی پلازا همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402