بهترین برنامه‌های کاربردی اندروید که شما را غافلگیر می‌کنند

بهترین برنامه های جالب اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تعداد اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی بسیار زیاد است اما کدام یک از آن‌ها را می‌توان به عنوان بهترین برنامه های جالب اندروید نامید؟ در ادامه به معرفی اپلیکیشن های سرگرم کننده گوشی اندروید می‌پردازیم.

در گوگل‌پلی میلیون‌ها اپلیکیشن مختلف وجود دارد که در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. البته اکثر آن‌ها شاید کاربرد خیلی زیادی نداشته باشند و برخی نیز شاید اصلا درست کار نکنند. اما در میان آن‌ها می‌توان برنامه‌های مفید زیادی هم پیدا کرد. برنامه‌هایی که می‌توانند در استفاده روزمره شما از گوشی تاثیر مثبتی بگذارند. در این مقاله پلازا قصد داریم بهترین برنامه های جالب اندروید را معرفی کنیم.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های جالب اندروید

پیش از این که به معرفی این نرم افزارها بپردازیم باید به این نکته هم اشاره کنیم که برنامه‌های حاضر در این فهرست شاید در نوع خود منحصر بفرد نباشند  اما هر کدام یک ویژگی خاص دارد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز می‌سازد.

1. نرم افزار Abstruct | برنامه های کاربردی اندروید

برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید

اگر نام همپس اولسون (Hampus Olsson) را نشنیده‌اید، قطعا والپیپرهای طراحی شده توسط او را دیده‌اید. او طراح والپیپرهای پیش فرض گوشی‌های برند وان پلاس است که بخاطر طراحی‌های زیبای خود برنده جایزه‌هایی هم شده است. نرم افزار Abstruct مجموعه رسمی متشکل از تعدادی زیادی از والپیرهای طراحی شده توسط مپس اولسون است و یکی از برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید به حساب می‌آید. Abstruct بیش از 400 والپیپر اختصاصی با رزولوشن 4K دارد. این برنامه همچنین قادر است تصویر پس‌زمینه گوشی شما را به‌صورت خودکار و طی فواصل زمانی که شما مشخص می‌کنید، تغییر دهد.

2. نرم افزار AiCut

بهترین برنامه های جالب اندروید

صدها نرم افزار ادیت عکس در دنیا وجود دارد که هر کدام در نوع خود ویژگی‌های خاصی دارند. اما چه چیزی AiCut را به لیست کاربردی ترین برنامه های اندروید کشانده است؟ این نرم افزار علاوه بر قابلیت‌هایی که تمام نرم افزارهای ویرایش عکس دارند، یک ویژگی خاص دیگر هم دارد و این موضوع AiCut را به یکی از برنامه های جالب اندروید تبدیل کرده است. اپلیکیشن اندرویدی AiCut می‌تواند سوژه اصلی عکس را از پس‌زمینه تشخیص دهد.

پس از تشخیص سوژه اصلی از پس‌زمینه شما قادر خواهید بود که هر کدام را به صورت جداگانه ادیت کنید. حتما تا کنون با نرم افزارهای دیگر این کار را انجام داده و تاثیر منفی آن را بر روی چهره خود دیده‌اید. با برنامه AiCut دیگر نگران تغییر رنگ صورت خود در صورت ادیت بک گراند نباشید.

3. نرم افزار Rise

بهترین برنامه های جالب اندروید

مشکل خواب دارید؟! اگر نیاز دارید که یک اپلیکیشن به شما برای خوابتان کمک کند، Rise می‌تواند بهترین برنامه اندروید برای این منظور باشد. نرم افزار Rise با داشتن رابط کاربری بسیار زیبا، گزینه‌های مختلفی را فراهم آورده که می‌توانید ساعت خواب و یادداشت‌های خواب خود را حفظ و نگهداری کنید. این برنامه که گوشی را متحول و فوق العاده میکند، به شما مشورت‌های بسیاری در زمینه خوابتان می‌دهد. البته هدف اصلی این نرم افزار مفاهیم آموزشی آن است. تمرینات شل کردن عضلات و مدیتیشن نرم افزار Rise در نوع خود بی‌نظیر هستند و به شما کمک بسیار زیادی در بدست آوردن آرامش و داشتن خواب مناسب می‌کنند.

از خوبی‌های این نرم افزار کاربردی اندروید که بگذریم، باید به نکات منفی آن هم اشاره کنیم. بخش‌هایی از این نرم افزار هنوز خوب ساخته و پرداخته نشده‌اند و ممکن است در حین کار با آن دچار مشکل شوید. همچنین بخش‌های زیادی از این نرم افزار هنوز پولی هستند که برای دسترسی به آن‌ها باید کمی پول خرج کنید. با این وجود، Rise در نوع خود اپلیکیشن بسیار خوبی است و از برنامه های جالب برای گوشی محسوب می‌شود. می‌توانید از بخش‌های غیر پولی آن نیز استفاده زیادی ببرید.

4. نرم افزار Scribbl؛ از برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید

برنامه های سرگرم کننده موبایل اندروید

Scribbl یکی از برنامه های جالب برای گوشی اندروید و نرم افزاری است برای انیمیشن کردن عکس‌های واقعی شما. اپلیکیشن‌های اندرویدی بسیار زیادی کار مشابه این نرم افزار را انجام می‌دهند اما قطعا Scribbl ویژگی خاصی دارد که جزو لیست بهترین برنامه های سرگرم کننده موبایل ما قرار گرفته است! در این نرم افزار تنها کافیست بر روی عکس خود نقاشی بکشید. حتی اگر بچه 4 ساله شما این نقاشی‌ها را بکشد هم نگران نباشید! خود Scribbl کاری می‌کند که نقاشی‌های شما بسیار زیبا و حرفه‌ای بنظر برسد.

همچنین اگر نسخه پرو آن را خریداری کنید، به تمامی افکت‌ها و انیمیشن‌های دسترسی خواهید داشت و می‌توانید واترمارک این نرم افزار را از روی تصاویر ادیت شده خود حذف کنید.

5. مرورگر Lynket

بهترین برنامه های جالب اندروید

رسانه‌های اجتماعی برای یافتن مقالات جالب در سراسر وب عالی هستند، اما همیشه بلافاصله خواندن آن‌ها راحت نیست. گاهی اوقات بهتر است چندین مقاله را در صف خواندن قرار داده و بعداً برای خواندن آن‌ها بازگردیم. این کاری است که می‌توانید با مرورگر Lynket انجام دهید. این برنامه  از بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید است. صفحات وب را در پس زمینه باز می‌کند و با ضربه زدن روی حباب‌های شناور روی صفحه می‌توانید هر زمان که می‌خواهید به این مطالب دسترسی داشته باشید.

این برنامه که یکی از نرم افزار های شگفت انگیز اندروید محسوب می‌شود، بسیار ساده است و در عین حال بسیار مفید است. این برنامه با مرورگر پیش فرض گوشی شما کار می‌کند و همچنین می‌تواند با بارگذاری خودکار نسخه‌های AMP لینک‌هایی که روی آن‌ها کلیک می‌کنید، سرعت مرورگر را افزایش دهد.

6. Popup Widget

برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید

بهترین ویجت‌های اندروید واقعاً مفید هستند، اما اگر بیش از حد از آن‌ها استفاده کنید به سرعت صفحه Home شما را بهم ریخته و سرعت تلفن شما را کند می‌کنند. Popup Widget نحوه عملکرد این ویجت‌ها را تغییر می‌دهد. این یکی از بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید است که همه ویجت‌های انتخابی شما را به نمادهای کوچک در صفحه اصلی تبدیل می‌کند. وقتی روی یکی از آن‌ها ضربه بزنید، به صورت Preview و کوچک باز می‌شود تا بتوانید به سرعت داخل آن را ببینید.

باحال

این برنامه به شما راحتی و سرعت در استفاده از ویجت‌ها را می‌دهد. نیازی نیست که برنامه را فقط برای مشاهده آخرین توییت‌های خود یا بررسی آب و هوا به طور کامل باز کنید. با استفاده از Popup Widget به راحتی ویجت را اجرا کنید. لازم به ذکر است که این برنامه رایگان نیست و برای دانلود آن باید 2 دلار پرداخت کنید.

7. Notes

برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید

شاید با نگاهی به نام برنامه این سوال برایتان پیش آمده باشد که یک برنامه نوت برداری چرا باید جزو جالب ترین برنامه های اندروید قرار بگیرد. در پاسخ باید بگوییم که برنامه Notes تنها یک برنامه ساده برای یادداشت‌برداری نیست و قابلیتی دارد که شاید جای خالی آن در خود اندروید به شدت احساس می‌شود.

این برنامه قادر است یادداشت‌های شما را به‌صورت خودکار به‌شکل نوتیفیکیشن نمایش دهد تا آن‌ها را فراموش نکنید. کافی است یادداشت خود را تایپ کرده و آن را پین کنید. سپس یادداشت‌های پین شده به‌عنوان نوتیفیکیشن برایتان به نمایش گذاشته می‌شوند.

8. MacroDroid

بهترین برنامه های جالب اندروید

یکی دیگر از برنامه های سرگرم کننده موبایل اندروید که در این مطلب معرفی می‌کنیم، MacroDroid است. برنامه‌ای که قادر است کارهایی که شما به‌صورت روزانه با گوشی انجام می‌دهید را خودش به‌صورت خودکار انجام دهد. برنامه شباهت زیادی به برنامه Modes & Routines گوشی‌های سامسونگ دارد.

باید ابتدا عملی که می‌خواهید انجام شود را تعریف کرده و سپس یک شرط برای اجرای خودکار آن مشخص کنید. برای مثال می‌توانید کاری کنید که با وصل کردن هدفون به گوشی، برنامه اسپاتیفای به‌صورت خودکار با همان مقدار بلندی صدا که مشخص کرده‌اید، اجرا شود. یا مثلا کاری کنید که در شب و مثلا ساعت 11، گوشی به‌صورت خودکار به حالت هواپیما برود. علاوه بر این در داخل خود برنامه نیز می‌توانید به بیش از 1 هزار عمل با شرایط مختلف که توسط کاربران ساخته شده‌اند دسترسی داشته و از آن‌ها هم استفاده کنید.

9. Quick Settings

برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید

برخی اوقات برای تغییر دادن یکی از تنظیمات خاص گوشی شاید لازم باشد از یک برنامه خارج شوید. اپلیکیشن Quick Settings به‌شما این امکان را می‌دهد تا میانبرهای اضافی برای تنظیمات دلخواه خود را به بخش تنظیمات سریع اندروید اضافه کنید. در این صورت می‌توانید با سرعت بیشتری به تنظیمات مدنظرتان دسترسی پیدا کرده و دیگر حتی از برنامه‌ای که در حال استفاده از آن هستید نیز خارج نشوید.

10. Quick Cursor

برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید

گوشی‌های هوشمند هر سال بزرگ‌تر می‌شوند و اگر دستان کوچکی داشته باشید کار با آن‌ها با یک دست، خیلی راحت نیست. Quick Cursor یکی از نرم افزار های شگفت انگیز اندروید است که یک نشانگر مثل نشانگر ماوس به گوشی اضافه می‌کند. می‌توانید این نشانگر را با انگشت شصت خود کنترل کرده و به‌راحتی به تمامی قسمت‌های سیستم‌عامل دسترسی داشته باشید. تنها کافی است انگشتتان را در قسمت پایینی صفحه نمایش تکان دهید تا بتوانید نشانگر برنامه را کنترل کنید. لازم به ذکر است که این برنامه نیاز به دسترسی‌های قابل توجهی به گوشی دارد و ممکن است خیلی مناسب کسانی که به حریم‌خصوصی اهمیت می‌دهند، نباشد.

11. MightyText

برنامه های سرگرم کننده گوشی اندروید

یکی از برنامه های جذاب گوشی اندروید است. این برنامه قادر پیامک‌های گوشی شما را در تمامی دستگاه‌هایتان همگام‌سازی کند. به این ترتیب دیگر لازم نیست حتما برای پاسخ دادن به آن‌ها از گوشی استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از کامپیوتر یا تبلت نیز به پیام‌ها پاسخ داده و حتی به تماس‌های تلفنی نیز جواب دهید. برنامه همچنین از ویژگی‌هایی نظیر زمان‌بندی ارسال پیامک‌ها و امکان پیدا کردن گوشی از طریق کامپیوتر، نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی در کامپیوتر و بکاپ گیری از تصاویر و ویدیوها نیز برخوردار است.

همچنین بخوانید :

12. Sesame ؛ از بهترین برنامه های جالب اندروید

بهترین برنامه های جالب اندروید

شاید جزو بهترین یا سرگرم کننده ترین برنامه های اندروید نباشد اما قطعا یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید روی گوشی دانلود کنید. این برنامه یک اپلیکیشن جامع برای جستجو در اندروید است. با استفاده از آن می‌توانید در تمامی قسمت‌های خود گوشی و همچنین برنامه‌ها جستجو کرده و نتایج را در یک جا در اختیار داشته باشید. مثلا می‌توانید پیام‌های تلگرام را جستجو کرده یا به‌دنبال پلی‌لیست‌های اسپاتیفای بگردید. برنامه همچنین قادر است برای برخی ویژگی‌های برنامه‌ها میانبر ایجاد کند.

سخن پایانی

بهترین برنامه های جالب اندروید می‌توانند تاثیر قابل توجهی روی نحوه استفاده شما از گوشی داشته باشند. این برنامه‌ها کار را آسان تر می‌کنند و به شما امکان می‌دهند که از گوشی خود استفاده بهتری داشته باشید. اما این تنها چند مورد از بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید است که می‌توانید در Play Store پیدا کنید. از نظر شما عجیب ترین برنامه های اندروید کدام برنامه‌ها هستند؟ کدام برنامه کاربردی‌تر است؟ اگر برنامه های سرگرم کننده و کاربردی دیگری برای گوشی اندروید می‌شناسید، حتما آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
زکریا
.
12 دی 1399، 21:09
پاسخ
0
4
عالی بود همش بکارم میاد ممنون
avatar
فرهاد
.
27 مرداد 1399، 05:50
پاسخ
0
4
عالی بود چند مورد بکارم اومد و دانلود کردم
avatar
محمد حسین
.
01 خرداد 1399، 17:56
پاسخ
1
4
سلام. مچکرم عالی بود!
avatar
هنتمه
.
18 اردیبهشت 1399، 10:31
پاسخ
6
15
همش چرت بود
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402