Bitpro Nexus Bitpro Nexus Casibom

آموزش اکسپلور اینستاگرام ؛ ورود پست به اکسپلور اینستا

آموزش اکسپلور اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

رفتن به اکسپلور اینستا بهترین راه برای این است که کاربران بیشتری پست‌های شما را ببیند. در این صورت می‌توانید دنبال‌کنندگان و لایک‌های بیشتری نیز داشته باشید. اما ورود به اکسپلور اینستاگرام چگونه است؟ در ادامه این مطلب با پلازا همراه باشید تا به‌طور کامل به این فید اینستاگرام بپردازیم.

همه‌ شما با اینستاگرام آشنا هستید و می‌دانید که یکی از برنامه‌های محبوب بسیاری از مردم جهان است. در اینستاگرام صفحه‌ای وجود دارد به نام اکسپلور اینستاگرام (Instagram Explore Page) که این امکان را به شما می‌دهد تا کارتان را با میلیون‌ها نفر به اشتراک بگذارید و محدود به تعداد فالوئر یا دنبال‌کنندگانتان نشوید.

بسیاری از افراد نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام و اکسپلور شدن پست اینستاگرام را وابسته به شانس و اقبال می‌دانند، در حالی‌ که بسیاری دیگر با دانستن چند ترفند ساده توانسته‌اند بارها و بارها به‌صورت روزانه و هفتگی در اکسپلور اینستاگرام دیده شوند و فالوئر‌های زیادی به دست آورند. این مقوله برای افراد دارای کسب‌وکار اینترنتی بسیار مهم است. زیرا باعث افزایش فروش و سوددهی بیشتر می‌شود. به همین منظور، در این مقاله، آموزش اکسپلور اینستاگرام از جنبه‌های مختلف ارائه می‌شود.

در ادامه می‌خوانید:

اکسپلور اینستا چیست؟

برای اینکه ببینید صفحه اکسپلور اینستا کجاست؟ در نرم‌افزار اینستاگرام آیکن ذره‌بین را که میان آیکن‌های خانه و + قرار دارد لمس کنید. اکسپلور اینستاگرام یکی از نوارها یا همان صفحات اینستاگرام است که در آن پست‌های مشهور و پست‌هایی برحسب لایک‌ها و علاقه‌مندی‌های شما برایتان به نمایش درمی‌آید.

رفتن به اکسپلور اینستا / اکسپلور اینستا کجاست؟

تمام تلاش اینستاگرام این است که به شما پست‌هایی را نشان بدهد که احتمالاً به آن‌ها علاقه داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، اگر دقت کرده باشید، پایین اغلب پست‌های explore در اینستاگرام عبارت «براساس عکس‌هایی که لایک کردید» (Based on photos you liked) نوشته شده است. همین امر نشان می‌دهد که محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام مشابه محتوای صفحاتی که آن‌ها را دنبال و یا پست‌هایی که آن‌ها را لایک می‌کنید است.

علاوه بر آن در صفحه اکسپلور ویدیوهایی برحسب موقعیت جغرافیایی یا محل زندگی‌تان، ویدیو‌های برتر، استوری افرادی که احتمالاً خوشتان بیاید، اتفاقات مهم و… نیز به شما نشان داده می‌شود. محتوایی که شما در اکسپلور خود می‌بینید با محتوایی که دیگران در اکسپلور اینستاگرام‌شان می‌بینند فرق می‌کند و به‌نوعی بازتاب فعالیت شما در اینستاگرام است.

آموزش رفتن به اکسپلور اینستا ؛ ورود به اکسپلور اینستاگرام

با وجود میلیون‌ها پستی که روزانه در اینستاگرام ارسال می‌شوند، دیده شدن در این شبکه اجتماعی کار خیلی آسانی نیست و رقابت بسیار سرسختی در آن وجود دارد. به همین خاطر نیز رفتن در برنامه اکسپلور اینستا مشکل‌تر از آن است که فکر می‌کنید. نحوه رفتن پست به اکسپلور تماما به الگوریتم‌های اینستاگرام بستگی دارد و به همین راحتی با چند روش ساده و پیش پا افتاده که برخی‌ها ادعا می‌کنند، نمی‌توانید وارد این صفحه شوید. راه وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام نیز رعایت کردن نکات ارسال پست و تعامل با کاربران است. در ادامه به چند نکته مهم که می‌توانند به شما در رفتن در اکسپلور اینستا کمک کنند اشاره خواهیم کرد.

1. مخاطب خود را بشناسید ؛ طریقه رفتن به اکسپلور اینستاگرام

برای داشتن تأثیر بهتر بر مخاطبتان لازم است که مخاطب و دیدگاهش را بشناسید؛ در این صورت تعامل بهتری با آن‌ها خواهید داشت. ایجاد محتوایی که سبب شود مخاطبین با پست شما تعامل بیشتری داشته باشند کار آسانی نیست. باید دقیقا بدانید که دنبال‌کنندگان شما با چه نوع پست‌هایی تعامل بیشتری دارند.

در حالت ایده‌آل محتوای شما هم باید کاربردی باشد و هم توجه دیگران را جلب کند. محتوایی که ارسال می‌کنید باید دارای ارزش باشد و برای مخاطبین جذابیت داشته باشد.

2. از پست های صفحه اکسپلور الهام بگیرید ؛ اموزش اکسپلور شدن پست اینستاگرام

اگر درست نمی‌دانید چگونه محتوایی پست کنید که سبب تعامل مخاطبین شود، نگاهی به محتوایی که در صفحه اکسپلور است بیندازید. می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید و محتوایی خلق کنید که برای مخاطبین شما دارای اهمیت باشد.

3. با فالوئرهای خود در ارتباط باشید

اکسپلور اینستا

افزایش تعامل کاربران خصوصاً در دقایق اولیه که پستتان را منتشر کردید، می‌تواند احتمال نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام را بالا ببرد. برای افزایش هرچه بیشتر این احتمال، بهتر است که پست‌هایتان تا حد امکان لایک و کامنت دریافت کند. این کار را می‌توانید با تشویق کردن فالوئرهایتان به تگ کردن دوستان و آشنایان در زیر پست و یا گذاشتن نظرسنجی‌های مختلف انجام دهید.

شکل‌گیری یک ارتباط مؤثر بین شما و فالوئرهایتان باعث ایجاد یک نوع حس وفاداری می‌شود و این حس وفاداری از آنفالو کردن شما جلوگیری می‌کند. یکی از بهترین روش‌ها لایک کردن، جواب دادن به کامنت‌ها و یا کامنت گذاشتن زیر پست فالوئرهایتان است. تحقیقات نشان داده است که نوشتن کامنت، بیشتر از لایک کردن مؤثر است. به این ترتیب، به ورود پست به اکسپلور اینستا کمک می‌کند.

 

4. از کپشن ها برای تشویق مخاطبین استفاده کنید ؛ چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم؟

نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام

متن کپشن را به‌ هیچ‌ وجه دست‌کم نگیرید. کپشن‌ها می‌توانند در ایجاد ارتباط بین شما و مخاطب بسیار مؤثر باشند. سعی کنید متن کپشن تا حد امکان دوستانه و نزدیک به زبان گفتاری رایج یعنی عامیانه باشد. در این حالت مخاطبانتان احساس نزدیکی بیشتری با شما خواهند داشت و احتمال اینکه نسبت به پستتان واکنش نشان بدهند بیشتر می‌شود. علاوه بر آن استفاده از عکس‌های مناسب و مرتبط با کارهایتان، این احتمال را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد.

5. در زمان مناسب پست بگذارید ؛ رفتن به اکسپلور اینستا

ورود پست به اکسپلور اینستا

تحقیقات نشان داده است که گذاشتن پست در ساعات و روزهای بخصوصی، از روش های رفتن به اکسپلور اینستاگرام است. برای فهمیدن این ساعات و روزها باید ابتدا حساب کاربری اینستاگرام خود را به حالت بیزنس دربیاورید. سپس از قسمت Insight در بخش فالوئرها (Followers)، اطلاعات موردنظرتان را به دست آورید.

این اطلاعات شامل جنسیت مخاطب، محل زندگی، ساعات فعال بودن و روزهای فعال بودن می‌شود. می‌توانید براساس این اطلاعات، مخاطبین خودتان را بهتر شناسایی کنید و بهترین زمان را برای پست گذاشتن انتخاب کنید. برای افزایش شانستان در این زمینه، می‌توانید هنگام ارسال پست علاوه بر رعایت بهترین زمان و روز، مکان اکثریت مخاطبانتان را نیز لوکیشن کنید.

6. از برندها و اینفلوئنسرها کمک بگیرید

اکسپلور شدن پست اینستاگرام

اینفلوئنسرها می‌توانند کمک خوبی در این راه باشند. آن‌ها کمک می‌کنند تا با پیدا کردن مخاطبین جدید، شانس خودتان را در اکسپلور اینستاگرام بالا ببرید و دیده شوید. البته اکثر این افراد این کار را به‌صورت رایگان انجام نمی‌دهند و درازای خدمتی که به شما می‌کنند، انتظار خدمت مقابل دارند.

اگر بتوانید با یک یا چند اینفلوئنسر در اینستاگرام دوست شوید و با آن‌ها همکاری کنید، می‌توانید احتمال ورود پست به اکسپلور اینستا را افزایش دهید. بهتر است قبل از دوستی با اینفلوئنسر چند نکته را رعایت کنید تا تأثیر خوبی بر آن‌ها داشته باشید:

  • صفحه اینستاگرامشان را دنبال کنید؛ حتی اگر در مقابل، دنبالتان (فالو بک) نکردند.
  • در دایرکت به آن‌ها پیام دهید و خودتان را معرفی کنید.
  • نمونه پستی که ممکن است از آن خوششان بیاید را برای آن‌ها چه در دایرکت و چه از طریق ایمیل بفرستید و توضیح دهید که با آن‌ها چه‌کار دارید و اینکه کارتان ارزش زمان گذاشتن توسط آن‌ها را دارد.

7. مخاطبین را به فعال کردن نوتیفیکیشن تشویق کنید ؛ رفتن به اکسپلور اینستا

علاوه بر داشتن ارتباط مؤثر، تشویق کردن مخاطب به تداوم این رابطه، یکی از راه‌های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام است. در حالت فعال بودن نوتیفیکیشن، فالوئرها بسیار سریع‌تر متوجه پست جدید می‌شوند و می‌توانند به آن واکنش نشان دهند. الگوریتمی که فعلاً اینستاگرام از آن برای اکسپلور اینستاگرام استفاده می‌کند از این‌ قرار است: درمجموع تعداد لایک یا کامنت‌هایی که در زیر پست شما گذاشته می‌شود مهم نیست؛ بلکه سرعت افزایش این لایک‌ها و کامنت‌ها در ساعات اولیه است که اهمیت دارد.

این امر برای ورود پست شما به اکسپلور می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. راهکارهای دیگری نیز وجود دارد؛ ازجمله گذاشتن جایزه‌های کوچکی برای مخاطبینی که دقایق اول پست شما را لایک می‌کنند و یا کامنت می‌گذارند. برای مثال گری وی (Gary V.) چالش «60 ثانیه اول» را برای مخاطبینش ایجاد کرده است که بعد از اتمام آن به‌صورت تصادفی به یکی از فالوئرهایش جایزه می‌دهد. این جایزه می‌تواند کپشن، استوری، تبلیغ کار و… باشد.

 

8. لایک و کامنت تنها راه ارتباطی شما نیست

نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام

لایک و کامنت رایج‌ترین شکل ارتباط بین شما و مخاطبانتان است؛ ولی برای بالا بردن شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام باید فالوئرهایتان را علاوه بر این‌ها به موارد زیر نیز تشویق کنید:

  • سیو کردن پست‌های شما
  • به اشتراک گذاشتن پست‌های شما از طریق دایرکت با دیگران

برای این کار می‌توانید از روش‌های سرگرم‌کننده برای تشویق مخاطب استفاده کنید؛ به‌عنوان‌مثال اگر پست شما درباره قهوه و فوایدش است، می‌توانید در کپشن بگویید «این پست رو برای دوست قهوه‌خورت بفرست» یا «دوست قهوه دوستت رو منشن کن».

9. متحوا با فرمت جدید ارسال کنید ؛ رفتن به اکسپلور اینستا

اینستاگرام همواره در حال معرفی محتوای جدید است و بیشتر از همه نیز محتوایی که با این فرمت‌ها ارسال شده باشد را به بقیه نشان می‌دهد. مثلا ریلزها دارای یک بخش جداگانه هستند و می‌توانند توجه سایر کاربران را به‌خود جلب کنند. از دیگر فرمت‌های مهم می‌توانیم به استوری و پست‌هایی که یک کالای قابل خریداری دارند نیز از محتوای مهم به‌حساب می‌آیند. استفاده از تمام این فرمت‌ها نیز یکی از روش های وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام به‌حساب می‌آید.

تنظیمات اکسپلور اینستا و حذف پست های آن

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در صفحه اکسپلور اینستاگرام، پست‌های نامربوط و یا چیزهایی که به آن علاقه ندارید برایتان ظاهر شود. این پست‌ها بصورت هوشمند بر اساس فعالیت‌های شما و حتی دوستانتان ظاهر می‌شود. هرعکسی که لایک می‌کنید یا هر شخصی را که فالو می‌کنید می‌تواند دلیل تغییرات اکسپلور شما شود. اما اینستاگرام راه حلی برای خلاص شدن از دست این قبیل پست‌ها در نظر گرفته است.

رفتن به اکسپلور اینستا / معنی اکسپلور در اینستا چیست

برای حذف اکسپلور اینستا، کافیست پست مربوطه را انتخاب و سپس سه نقطه موجود در گوشه پست را لمس کنید. سپس گزینه Not interested را لمس کنید. این روش را می‌توانید روی تک تک پست‌ها اعمال کنید. پس از مدتی هیچ پستی با آن موضوع برای شما ظاهر نخواهد شد.

بطور کلی حذف و بستن اکسپلور اینستا امکان ندارد. اما شما با این روش و یا انجام Clear Cache و Clear Data از بخش App می‌توانید پست‌های ظاهر شده در بخش اکسپلور را بطور کامل Reset کنید.

سوالات متداول در مورد اکسپلور اینستا

1. معنی اکسپلور در اینستا چیست؟

صفحه‌ای در اینستاگرام که امکان اشتراک گذاشتن پست‌ها و استوری‌ها با میلیون‌ها نفر به جز فالوئرها را فراهم می‌کند. در این صفحه پست‌های مشهور و پست‌هایی برحسب لایک‌ها و علاقه‌مندی‌های شما برایتان به نمایش درمی‌آید.

2. اکسپلور اینستاگرام کجاست؟

برای ورود به اکسپلور اینستا در نرم‌افزار اینستاگرام آیکن ذره‌بین را که میان آیکن‌های خانه و + قرار دارد لمس کنید.

3. چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم؟

وارد تنظیمات (Settings) اینستاگرام شده و به قسمت Security بروید. در قسمت Data and History ، گزینه Search History را لمس کرده و سپس گزینه Clear All را لمس کنید. با انجام این کار هیستوری اکسپلور اینستا پاک می‌شود.

4. چطور پست هایمان وارد اکسپلور اینستا شود؟

میزان تعامل خود را با مخاطبان بالا ببرید. از هشتگ و لوکیشن استفاده کنید. در زمان مناسب پست بگذارید. از اینفلوئنسرها کمک بگیرید.

سخن پایانی

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم توضیحات جامعی درمورد رفتن به اکسپلور اینستا و اهمیت آن در فضای مجازی ارائه بدهیم. سپس راه‌های موثر ورود به اکسپلور اینستاگرام را برای گرفتن بالاترین بازخورد در کوتاه‌ترین زمان را توضیح دادیم. اگر تجربه‌ یا دیدگاهی در‌این‌باره دارید و یا مورد دیگری برای ورود به این صفحه می‌دانید که ما در این مقاله ذکر نکردیم، لطفاً در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402