بهترین بازی های سندباکس | این یار بی زمان و مکانم آرزوست

بهترین بازی های سندباکس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال ماجراجویی بی‌حدومرز در دنیای بازی‌های ویدئویی هستید، مقاله امروز درباره بهترین بازی های سندباکس بوده که بازی های خوبی را برای پلتفرم های مختلف معرفی نموده ایم.

لذت گشت‌وگذار در یک جهان مجازی و پرداختن به ماجراجویی‌های بی‌پایان و حتی خلق این ماجراجویی‌ها، اتفاقی است که در بازی های سبک سندباکس برای شما رقم خواهد خورد. بهترین بازیهای Sandbox توانستند تا بار دیگر عجایب دیگری از صنعت گیم را رقم بزنند و این مدیوم را در بالاترین سطح سرگرمی به همگان معرفی کنند. برای درک بیشتر این موضوع بهتر است به واژه Sandbox یا همان بازی شنی توجه کنید. کودکی را تصور کنید که در حیاط خانه مشغول بازی با شن‌های زمین خاکی است. این کودک به وسیله شن‌ها و به دلخواه محیط بازی خود را ساخته و سناریوی ذهنی خودش را با نقش‌آفرینی عروسک‌ها و سایر اسباب‌بازی‌ها رقم می‌زند. امروزه شما به وسیله بازی های سندباکس می‌توانید تا نوعی از این شن بازی را تجربه کنید.

فهرست مطالب

تفاوت بین بازی های سندباکس و جهان باز

در ابتدا باید تفاوت سبک Sandbox و Open World را بدانیم و این دو ژانر را با یکدیگر اشتباه نگیریم. هر چند این دو ژانر شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و به عقیده بعضی از گیمرها زیرمجموعه یکدیگر هستند، ولی خب نباید آنها را یکسان درنظر گرفت. به صورت کلی بازی های سندباکس علاوه بر ارائه محیط  گسترده، دست ما را از ابتدای بازی برای دخل و تصرف در محیط باز می‌گذارند. اما در بازی‌های جهان باز علاوه بر نقشه، بسیاری از موارد بازی با پیشروی داستان و ماموریت‌های بازی آشکار می‌شود. بیشتر بازی‌های این لیست را می‌توان در میان بازی های جهان باز طبقه‌بندی کرد و این موضوع به شباهت‌های این دو سبک مربوط می‌شود. در آینده برای پرداختن به جزئیات این موضوع، یک مقاله مجزا ترتیب خواهیم داد که بیشتر به تفاوت بین بازی های جهان باز و سند باکس بپردازیم.

باتوجه به اینکه توضیحات مربوط به تفاوت بازی های سندباکس و جهان باز برای شما مطرح شد در ادامه میتوانید به بهترین بازی سندباکس اندروید و کنسول های دیگر دسترسی داشته باشید که اگر از بازی خوبی اطلاع دارید که در این لیست وجود نداشته میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. لازم به ذکر است بدانید که تمامی بازی و اطلاعات درج شده در خصوص بازی سند باکس برای کامپیوتر و اندروید بطور کامل معتبر و اختصاصی بوده که برای اولین بار میتوانید به اطلاعات خوب این چنینی دسترسی داشته باشید.

بهترین بازی های سندباکس برای کامپیوتر و کنسول های بازی

قبل از شروع و معرفی بازی های سندباکس باید بدانید که اصلا بازی های سندباکس چیست؟ در این خصوص باید بدانید که بازی های این سبک ماهیت بازتری به نسبت گیم های جهان باز در اختیار دارند و این مورد میتواند دسترسی شما برای خرید و فروش و تسخیر مناطق مختلف بازی را بهتر نماید. در این زمینه شاید از دید شما بازی هایی با طراحی ضعیف موجود باشند که اگر با این باور وارد این مقاله شده اید باید بدانید که تا انتهای این مقاله بطور کامل نظرتان برخواهدگشت. در ادامه بهترین بازی های Sandbox برای کامپیوتر و کنسول‌ها را معرفی می‌کنیم.

بازی Minecraft | بازی سند باکس برای کامپیوتر

بهترین بازیهای sandbox

همچنین بخوانید :

همیشه از یک بازی شاخص برای معرفی یک ژانر استفاده می‌شود. اگر مورتال کامبت را نماینده شایسته ژانر فایتینگ و ویچر را معرف ژانر نقش‌آفرینی در نظر بگیریم، بازی Minecraft را باید پرچم‌دار بازی های سندباکس معرفی کرد. شاید بپرسید چگونه یک بازی پیکسلی توانسته تا اینقدر موفق عمل کند؟ خب باید گفت که سازندگان برای آزادی عمل بی‌نهایت به بازیکنان مجبور شدند تا کیفیت ساخت را در حد پیکسل پایین بیاورند تا این امر محقق شود. عاملی که باعث شد تا کیفیت بازی‌ها در اولویت چندم موفقیت قرار بگیرد.

در لیست برترین بازی های سند باکس برای گوشی بازی ماینکرافت یکی از قدیمی ترین های این سبک بوده است که اگر بخواهیم فروش آن در سال های اولیه انتشار را مورد بررسی قرار دهیم یکی از 3 بازی پرفروش جهان در تاریخ بوده است که برای بدست آوردن موارد بیشتر میتوانید از طریق درون برنامه ای به موارد خوبی که در فروشگاه موجود است دسترسی داشته باشید. البته این موارد ضروری نیستد و به نسبت سلیقه خود میتوانید آنها را خریداری و یا سفارشی سازی کنید.

با شنیدن نام سندباکس ذهن گیمرهای بسیاری به سمت بازی ماینکرافت و دیگر نسخه های کشیده میشود که باید بدانید این بازی جذاب با الهام گیری از مزایای جهان باز توانسته سبک نوینی را به ارمغان بیاورد که از طریق آن گیمرهای بسیاری از طریق روز سرگرم میشوند. این بازی امروزه نسخه جدیدی را دریافت نموده که به ماینکرافت لجندز معروف است و میتواند جنبه جدیدی از بازی هایی با این عنوان را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه جهت معرفی بازی های بیشتر باما همراه باشید.

بازی Grand Theft Auto | بازی سند باکس برای کامپیوتر

بازی سندباکس

همیشه عادت داشته‌ایم که نام GTA را در میان بهترین بازی های جهان باز مشاهده کنیم. اما در جریان باشید که المان‌های یک بازی سندباکس در این سری به ویژه آخرین نسخه دیده می‌شود. مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto همان‌طور که از بهترین‌های دنیای گیم هستند، در میان ژانرهای مختلف بازی نیز صاحب‌سبک به شمار می‌آیند. دنیایی که تجربه بازی با هر وسیله و شکلی را برای شما مقدور می‌سازد و ساعت‌ها گیم‌پلی برای سرگرمی مخاطبانش در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه بازی های جی تی ای به نسبت ماینکرافت از محبوبیت بیشتری بر خوردار هستند بدنیست بدانید که این مجموعه بازی که توسط شرکت راک استار عرضه شده است در سال های اخیر گام مهمی در زمینه بازی های سندباکس برداشته است که در فهرست بهترین بازی های سندباکس توانسته به رتبه دوم دست پیدا کند. اگر از دوست داران بازی های این چنینی هستید باما در ادامه همراه باشید که به گزینه های خوب و گرافیکی دیگری نیز اشاره شده است.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim | بازی سند باکس برای کامپیوتر

برترین عناوین Sandbox

آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های The Elder Scrolls توانست تا خود را با شایستگی کامل در لیست برترین عناوین Sandbox قرار دهد. کافی است به نقشه بازی نگاهی بیندازید تا با عظمت این بازی مواجه شوید. روایت داستان در The Elder Scrolls V: Skyrim جایگاه ویژه‌ای دارد. داستانی که در دوران وایکینگ‌ها و حماسه‌سازی آنها دنبال می‌شود. ارتباط این داستان‌سرایی با ویژگی‌های ژانر سندباکس توانسته تا از الدر اسکورولز ۵: اسکایریم یک بازی درجه یک بسازد که در فهرست بهترین بازیهای Sandbox قرار می‌گیرد.

این بازی توسط شرکت دیگری برای پلتفرم اندروید عرضه شد که برای دانلود بازی های سندباکس برای اندروید میتوانید به گوگل پلی مراجعه کنید و بازی های دیگری که در سبک سندباکس هستند را شناسایی و دریافت کنید. این بازی به نسبت تمامی مجموعه های الدر اسکرول از محبوبیت و درجه بالاتری برخوردار است که گیم پلی و طراحی و حتی سیستم های بکاربرده شده در این بازی از سطح بالاتری برخوردار هستند که نباید آنرا ساده از دست داد. شاید سری بازی های الدر اسکرول به نسبت دو گزینه قبل چندان به سبک سندباکس نزدیک نباید اما باید بدانید ماهیت جهان باز و سیع آن میتواند شما را در برابر چالش های بسیاری قرار دهد که این موضوع سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد.

بازی Just Cause | بازی سند باکس برای کامپیوتر

بازی های سبک سندباکس

فرمول ساخت مجموعه بازی‌های Just Cause از ابتدا مشابه یکدیگر بوده و المان‌های متعددی از ژانر سندباکس را می‌توان در آنها جستجو کرد. شما می‌توانید در این بازی‌ها بدون هیچ هدف و انگیزه قبلی به دل پایگاه دشمنان بزنید و با روش‌های متعددی افراد و تاسیسات آنها را نابود کنید. در آخرین نسخه Just Cause بود که این گستردگی به آخرین حد رسید و گیم‌پلی را ساعت‌ها افزایش داد. این آزادی عمل در کنار اکشن بالا و صحنه‌های انفجار و درگیرکننده توانسته تا یک سندباکس تمام اکشن را به نمایش بگذارد.

معمولا بازی های سندباکس بیشتر برای اندروید بکارگرفته میشوند که در ادامه میتوانید به لیست بازی های سندباکس برای اندروید دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی جهان باز به نسبت ماموریت های خوب و هیجان انگیزی که در اختیار دارد میتواند شمارا برای روز های پیاپی با ماموریت های بسیار خطرآفرینی مواجه کند که در این زمینه میتوانید برای ساعات طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم گیم پلی بازی شوید. جاست کاز همانطور که میدانید یکی از بهترین بازی های جهان باز بوده که جذابیت های بسیار آن و دنیای عظیم آن سبب حضور بازی در لیست بازی های سندباکس نیز شده است که در این میان با ماموریت های دشوار بسیاری رو به رو خواهید شد.

بازی No Man’s Sky | بازی سند باکس برای کامپیوتر

بهترین بازی های sandbox برای کامپیوتر

برای نشان دادن بزرگی جهان یک بازی، همین قدر کافی است که افراد زیادی بعد از انتشار No Man’s Sky هنوز در پی کشف جهان بازی بودند. جهانی که تقریبا 70 برابر کره زمین وسعت دارد و برای کشف این حقیقت بازی چیزی بیشتر از یک ماه و حتی یک سال زمان نیاز است. پرداختن به اکتشاف و بقا در این بازی فوق‌العاده است و ابزارها و موارد بسیار زیادی در این سفر همراه شما خواهد بود. بازی No Man’s Sky توانست تا یکی دیگر از عجایب دنیای سرگرمی را در مدیوم بازی‌های ویدئویی به رخ همه بکشد.

در میان بازی های sandbox برای کامپیوتر بدنیست بدانید که بازی No Man’s Sky بدلیل دارا بودن گرافیک عالی و چشمنواز توانسته نام خودرا در لیست گرافیکی ترین بازی های جهان برای کامپیوتر نیز قرار دهد که در این خصوص میتوانید با ویژگی های بسیار خوبی همراه باشید. بدنیست بدانید که گیم پلی این بازی به شکل نوآورانه ای طراحی شده که اگر با این بازی آشنایی ندارید پیشنهاد میشود برای یکبار هم که شده آنرا تست کنید که بی شک نظرتان را به خودش جلب خواهد نمود. این بازی میزبان طراحی هنری فوق العاده زیبایی بوده است که نباید آنرا ساده از دست داد.

بازی EVE Online | بازی سند باکس برای کامپیوتر

بهترین بازی های سندباکس برای اندروید

شنیدن واژه کهکشان ناخودآگاه یک عظمت و بزرگی خاصی را در افکار به وجود می‌آورد. حال تصور کنید در یک جهانی حضور خواهید داشت که در میان چندین کهکشان قرار دارد! بازی EVE Online عنوانی جاه‌طلبانه بود که قصه بازی را در میان کهکشان‎‌ها و با عمق بسیار زیاد به نمایش می‌گذاشت. نبردهای بازی به شدت طولانی است و می‌تواند چیزی در حدود 1200 کاربر را همزمان در خود جا دهد. در یک کلام EVE Online توانست تا یک جنگ جهانی تمام‌عیار را میان گیمرها رقم بزند و رکورد بزرگترین نبرد PvP تاریخ بازی‌ها را به خود اختصاص دهد.

بازی های آنلاین بدلیل ماهیت جذاب و البته هیجان انگیزی که در اختیار دارند همیشه جزو پرطرفدارترین بازی های ممکن در کنسول های مختلف بوده  اند. این بازی که در لیست بازی سندباکس برای کامپیوتر به جایگاه  خوبی دست یافته است با گیم پلی مناسبی که در اختیار داشته توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد که در آن با نبرد های PVP بسیاری مواجه خواهید شد که مهارت از اصلی ترین دلایل پیروزی شما در این بازی خواهد بود.

بازی Don’t Starve | بازی سند باکس برای کامپیوتر

تفاوت سبک Sandbox و Open World

بازی Don’t Starve از بازی‌های مستقل این لیست از بهترین بازیهای Sandbox است که ارزش بالایی برای بازی دارد. یکی دیگر از عناوین سندباکس که اینبار به واسطه چالش‌ها و معماهای درگیرکننده توانسته تا نوعی دیگر از این ژانر را به تصویر بکشد. در بازی دونت استارو هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است که هر بار پس از مرگ شخصیت اصلی با یک نقشه جدید مواجه شوید. در Don’t Starve نباید برای پیشروی بازی برنامه‌ریزی کرد و هر لحظه باید منتظر اتفاقات جدید بود.

یک بازی sandbox برای pc باید از ویژگی های بسیاری برخوردار باشد تا بتواند کاربر را برای دقایق طولانی در مراحل نگهدارد و با استفاده از ویژگی های موجود در گیم پلی کاربر را سرگرم نماید. این بازی یکی از گزینه های دوست داشتنی و البته معمایی در میان بازی های سندباکس بوده است که میتواند شمارا در دنیای تاریکی قرار دهد که برای فرار از مشکلات و ارواحی که اورا دنبال میکنند دست به کار های بسیاری بزند که شما باید اورا همراهی کنید.

بازی Red Dead Redemption | بازی سند باکس برای کامپیوتر

تفاوت بین بازی های جهان باز و سند باکس

اگر قصد دارید تا بهترین بازی های سندباکس را در غرب وحشی و حال‌وهوای آن دوران جستجو کنید، Red Dead Redemption بهترین گزینه پیش روی شماست. عنوانی دیگر از سازندگان GTA یعنی راکستار که شباهت‌های زیادی نیز به Grand Theft Auto دارد. شما در هر دو نسخه منتشرشده از RDR می‌توانید به جستجو و داستان‌پردازی در غرب وحشی بپردازید. بازی‌های رد دد ریدمپشن با به تصویر کشیدن جهانی پرجزئیات و عمیق و ساعت‌ها گیم پلی جذاب، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین نسل هشتم لقب گرفته است و یکی از بهترین بازیهای Sandbox محسوب می‌شود.

بی شک اگر بخواهیم یک فاکتورگیری میان بهترین بازی های سند باکس داشته باشیم بازی رد دد جزو 3 بازی برتر جهان باز و سندباکس خواهد بود که در این زمینه با ارائه ویژگی های نوین و گیم پلی کاملا طولانی میتواند شمارا برای روز های بسیار سرگرم کند. ناگفته نماند که این بازی در طی سال های اخیر به عنوان یک بازی پرطرفدار و البته اعتیادآور شناخته شده است که این مورد بدلیل گیم پلی طولانی و جذابیت های بسیار بازی بوده است.

بازی Lego Worlds | بازی سند باکس برای کامپیوتر

سبک سندباکس چیست؟

شاید بهتر باشد بازی Lego Worlds را ترکیبی موفق از No Man’s Sky و Minecraft قلمداد کنیم. ترکیبی از جنس لگوهای دوست‌داشتنی که مبنای ساخت جهان بازی و در کل گیم پلی بازی را رقم می‌زند. المان‌های سرگرم‌کننده و به ویژه وسعت بازی بی‌نهایت است. Lego Worlds برای ساعت‌ها و روزهای شما برنامه‌ها دارد. آزادی عمل در این عنوان از بهترین بازیهای Sandbox در حدی است که برخی بازیکنان قادر به شبیه‌سازی ماموریت‌های به‌یادماندنی بازی‌های بزرگی مانند متال گیر و GTA بوده‌اند.

بازی ARMA 3 | بازی سند باکس برای کامپیوتر

بازی های سندباکس

بازی ARMA 3 یک شبیه‌ساز نظامی است که تمام قدرت خود را برای نمایش یک بازی تکنیکال شوتر به‌کار گرفته است. تقریبا موردی نیست که در عملیات‌های نظامی دیده شود و در ARMA 3 وجود نداشته باشد. از عملیات‌های آبی-خاکی گرفته تا نقشه و برنامه‌ریزی استراتژیک برای نابودی مقرهای دشمنان. این بازی یک جنگ تسلیحاتی تمام‌عیار است که شما را در یک میدان نبرد واقعی قرار می‌دهد. جایی که از تمام ادوات و تجهیزات نظامی به‌کارگرفته می‌شود تا بیشترین آزادی عمل برای مبارزه را در اختیار شما قرار دهد.

بهترین بازی های سندباکس برای موبایل

در ادامه بهترین بازیهای Sandbox برای موبایل را معرفی می‌کنیم. دقت داشته باشید که در این لیست شاهد تنوع بالایی خواهید بود که این موضوع میتواند شمارا با گزینه های خوبی برای سرگرمی مواجه کند.

بازی Terraria

بهترین بازی های سندباکس

Terraria یکی از بازی های سندباکس دو بعدی است که مانند بسیاری از بازی‌های Sandbox دیگر شما را در یک محیط وسیع و پرخطر همراهی می‌کند. هدف اصلی در این بازی اکتشاف و بقا است و برای آن باید تمام انرژی خود را در یافتن محیط‌های جدید به کار بگیرید. المان‌های زیادی مشابه به Minecraft در بازی مشاهده می‌شود که تجربه آن را به دوستداران این بازی پیشنهاد می‌کنیم. اگر بدنبال بازی sandbox برای آیفون هستید باید بدانید که این بازی برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس به صورت رایگان عرضه شده است که ویژگی های بالای آن در کنار طراحی پیکسلی بازی میتواند شمارا به کنسول های قدیمی برگرداند که بی شک برای ساعات طولانی در بازی حضور خواهید داشت و سرگرم آن خواهید شد.

دانلود بازی Terraria برای اندروید و iOS

بازی Rollercoaster Tycoon

بهترین بازیهای sandbox

در Rollercoaster Tycoon خبری از قتل و غارت و رسیدن به سرزمین‌های عجیب و غریب نیست. شما در این بازی با یک شهربازی بزرگ با جاذبه‌هایی نظیر چرخ و فلک و ترن هوایی مواجه هستید و باید برای خلق یک دنیای شاد و مفرح دست به کار شوید. همچنین باید هوش مدیریت خود را به‌کار بگیرید و برای جذاب‌تر شدن شهربازی شخصی خود، تصمیمات استراتژیک و دقیقی بگیرید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله بهترین بازی سندباکس اندروید باما همراه باشید.

دانلود بازی Rollercoaster Tycoon برای اندروید و iOS

بازی Roblox

بازی سندباکس

بازی Roblox را از آن جهت در لیست بهترین بازی های سندباکس برای اندروید و آیفون قرار داده‌ایم که خود شامل چندین بازی در ژانرهای مختلف می‌شود. این بازی‌ها معمولا حجم‌ پایینی دارند. اما خب این مورد چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند و بار سنگینی را برای سرگرمی مخاطبان به دوش می‌کشد. همچنین شما می‌توانید روبلاکس را به صورت چندنفره و با دوستان خود بازی کنید. این بازی یکی از بهترین بازی سندباکس اندروید بوده است.

دانلود بازی Roblox برای اندروید و iOS

بازی Pocket City

برترین عناوین Sandbox

بازی Pocket City یکی دیگر از بهترین بازی های سندباکس برای موبایل است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. شما در پاکت سیتی صدها آیتم مختلف برای ساخت شهر موردنظر خود خواهید داشت و می‌توانید دنیای بزرگ و گسترده بازی را بدون هیچ گونه محدودیتی خلق کنید. بازی حال‌وهوای مشابهی نسبت به Sim City دارد و دست شما را برای هرچه باشکوه کردن شهر باز خواهد گذاشت. ساخت و ساز در طول مراحل متنوع میتواند فرصت تازه ای برای سرگرمی در یک دنیای سندباکس جدید را برای شما به ارمغان بیاورد. نظر شما در مورد این بازی چیست ؟ باما در ادامه مقاله بهترین بازی سندباکس اندروید همراه باشید.

دانلود بازی Pocket City برای اندروید و iOS

بازی Old School RuneScape

بازی های سبک سندباکس

شما در بازی Old School RuneScape با یک جهان وسیع روبه‌رو هستید و به همان اندازه با NPC و مردم عادی تعامل خواهید داشت. شاید در نگاه اول این بازی جز عناوین MMORPG محسوب شود. اما گستردگی گیم‌پلی و دنیای متنوع بازی از اکتشاف و شکار و کلی المان دیگر، می‌تواند Old School RuneScape را در میان بازی های سندباکس برای موبایل قرار دهد. اگر بازی دیگری میشناسید که در لیست بهترین بازی سندباکس اندروید وجود ندارد میتوانید آنرا برای ما ارسال کنید.

دانلود بازی Old School RuneScape برای اندروید و iOS

بازی Minecraft از بهترین بازی های سندباکس

بهترین بازی های سندباکس برای اندروید

بازی Minecraft از عناوینی است که تفاوت میان نسخه کنسولی و موبایلی‌اش بسیار ناچیز است. شما می‌توانید خیلی ساده تمام جزئیات بازی اصلی ماینکرفت را با همان سبک و سیاق در گوشی هوشمند خود تجربه کنید. گیم پلی پیکسلی اینبار به سراغ موبایل آمده و با Minecraft جهان متنوعی را بر روی گوشی خود خواهید ساخت. بسته‌های الحاقی زیادی در جهت گسترش محتوایی بازی عرضه شده است که با نصب آنها محتوای بازی بیش از پیش غنی می‌شود. سبک بازی های لگو همیشه مورد توجه گیمرها قرار گرفته است که باید بدانید این بازی از ماینکرافت که شبیه به لگو بوده از بهترین بازی های سندباکس بوده است.

دانلود بازی Minecraft برای اندروید و iOS

بازی Godus

تفاوت سبک Sandbox و Open World

همه چیز در بازی Godus به شما وابسته است و هیچ چیز از پیش‌ تعیین‌شده‌ای در گیم‌پلی وجود ندارد. شما به نحوی در نقش خدای بازی هستید و باید جهان بازی را مطابق سلیقه خود طراحی کنید. محیط بازی به شدت فانتزی و جذاب است و المان آزادی عمل همانند بازی‌های سندباکس دیگر مشاهده می‌شود. از آب‌وهوای بازی و شرایط زیست‌بوم بازی گرفته تا مرگ‌ومیر انسان‌ها، همه چیز به شما وابسته است. این گزینه در میان لیست بازی های سندباکس آخرین بازی معرفی شده بوده که میتوانید نظر خود را نسبت به این لیست بیان کنید و گزینه های خود را برایمان ارسال کنید.

دانلود بازی Godus برای اندروید و iOS

سخن پایانی

اگر تا اینجای کار مقاله را دنبال کرده باشید، می‌توانید حال‌وهوای یک بازی سندباکس را بدون تجربه کردن آنها پیش‌بینی کنید. بازی‌هایی که شما را آزادانه در یک محیط گسترده قرار می‌دهند و لذت اکتشاف و ماجراجویی در هر لحظه از آن وجود خواهد داشت. بهترین بازیهای Sandbox را مرور کردیم و سعی کردیم تا شما را با این ژانر بازی‌های معروفش آشنا کنیم. ناگفته نماند که ما در این مقاله فقط به بعضی از بهترین‌های این ژانر پرداختیم و عناوین دیگری هستند که شما را برای تجربه یک بازی سندباکس همراهی خواهند کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
ذغال غارسلون
.
12 آبان 1402، 14:03
پاسخ
0
0
Simple sandbox 2 نبود
avatar
علیرضا غلامی
.
12 آبان 1402، 15:58
پاسخ
0
0
@ذغال غارسلون
قرار میگیره عزیز.
avatar
پارسا
.
17 اسفند 1401، 20:31
پاسخ
0
1
گریز مود یا garry's mod رو نگفتی.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402