آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

ساخت اکانت اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای ساخت اکانت اینستاگرام دو روش متفاوت وجود دارد: استفاده از موبایل و کامپیوتر. در ادامه هر دو روش ساختن اکانت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. در ادامه توضیحات ساخت حساب اینستا با کامپیوتر و ایجاد اکانت اینستا با موبایل باما همراه باشید.

در زمینه ساخت اکانت اینستاگرام موارد بسیاری اهمیت دارد که اگر بدنبال ساخت یک اکانت جدید در این خصوص هستید باید بدانید که رعایت یکسری موارد ساده ولی مهم میتواند در زمینه های بسیاری نظیر امنیت اکانت نقش بسزایی داشته باشد. اگر جزو افرادی هستید که نحو ساخت اکانت در اینستا را بلد نیستید جای نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله آموزش میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

برای ایجاد اکانت اینستا با موبایل دقیقا همان مسیری که در کامپیوتر طی نموده اید را باید دنبال کنید که تفاوتی در این زمینه نخواهید داشت. پیشنهاد میشود جهت انجام اینکار از کامپیوتری استفاده کنید تا نمایش اطلاعات و ایکون های مربوط با سایز بزرگتری برایتان نمایان شود. در این زمینه وبسایت پلازا با بررسی تمامی موارد در زمینه ساخت حساب اینستا قصد دارد به شما در این زمینه کمک نماید که اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

امروزه افراد بسیاری از شبکه اینستا به درآمد فوق العاده ای رسیده اند که در این خصوص اگر بدنبال راه اندازی کسب و کار هستید باید موارد امنیتی را رعایت کنید که یکی از موارد مهم در این زمینه تائید دومرحله ای خواهد بود که اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات ساختن اکانت اینستاگرام باما همراه باشید.

فهرست مطالب:

ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی (آیفون و اندروید) و کامپیوتر

اینستاگرام نوعی برنامه است که در دسته بندی اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی جای دارد. کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند در بستر اینستاگرام، تصویر و ویدیوهای مختلف خود را به اشتراک بگذارند و با استفاده از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، تجارت خود را گسترش دهند. با ایجاد حساب کاربری شخصی، تجاری و… می‌توان با گروه گسترده‌ای از افراد در ارتباط بود. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم. این کار بسیار ساده است و دو طریقه مختلف برای آن وجود دارد: ایجاد حساب کاربری با استفاده از کامپیوتر و گوشی. در ادامه هر دو روش ساخت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. همراه پلازا باشید.

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

در ادامه توضیحات مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر باید بدانید که نباید شماره تلفن همراه شما برای اکانت دیگری استفاده شده باشد که اگر چنین باشد و شماره تکراری وارد کنید با خطایی مواجه خواهید شد که شمارا از ادامه ساخت حساب اینستا منع خواهد نمود.

در هنگام  ایجاد اکانت اینستا با موبایل ممکن است با ارور و خطا های بسیاری مواجه شوید که تقریبا تمامی آنها با زبان انگلیسی هستند. اگر در این زمینه و ترجمه توضیحات با مشکل مواجه هستید میتوانید در ادامه که آموزش ساختن اکانت اینستاگرام بطور کامل برای شما بازگو شده است دسترسی داشته باشید.

در ادامه به شما نحوه ایجاد حساب کاربری اینستا با استفاده از کامپیوتر را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد.

1. به منظور ایجاد حساب در اینستاگرام با استفاده از مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس وارد این لینک شوید.

2. روی گزینه «ثبت نام» (Sign Up) کلیک کنید. این گزینه در سمت راست صفحه و کنار عبارتی با عنوان «اکانت ندارید؟» (Don’t have an account) دیده می‌شود.

ساخت اکانت اینستاگرام در ایفون

3. در این مرحله از مراحل ساخت اکانت اینستاگرام باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. اطلاعات حساب کاربری شامل موارد زیر است: شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل، نام کامل، ایجاد نام کاربری (Username) و تعریف رمز ورود.

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام ایفون

در ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر امنیت نقش بسزایی خواهد داشت که در این خصوص پیشنهاد میشود از رمز های چند کاراکتره و قوی نظیر: 5@0*C5A+*-8f استفاده کنید. امروزه با توجه به افزایش سطح فناوری در زمینه های مختلف هکرها جزو افرادی بوده اند که در بخش هک اکانت های اینستا با رشد چشمگیری مواجه شده که در این زمینه ممکن است درعرض چند ساعت اکانت خودرا از دست دهید. حال فکر کنید که اکانت شما از دنبال کنندگان بسیاری همراه باشد که اگر آموزش ساخت اکانت در اینستاگرام امنیتی را بررسی نکرده باشید با مشکلات بسیاری در ادامه مواجه خواهید شد.

4. این مرحله، آخرین مرحله ساخت اکانت جدید در اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر است. کافی است روی گزینه Sign Up کلیک کنید. حالا توسط مرورگر، صفحه کاربری جدیدتان باز خواهد شد، اما بهتر است برای امکان استفاده از همه قابلیت‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیشن آن را دانلود کنید. برای ایجاد اکانت اینستا با موبایل در ادامه باما همراه باشید.

ساخت اینستاگرام جدید

دقت داشته باشید که ساخت اکانت جدید در اینستاگرام ایفون و اندروید تفاوت بسیاری ندارد که در این زمینه با بررسی موارد ذکر شده میتوانید یک اکانت ساده و رایگان برای خود راه اندازی کنید. لازم به ذکر است بدانید اگر در این خصوص با سوال یا مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید که به تمامی سوالات شما در این خصوص پاسخ داده میشود.

شرکت اینستاگرام برای افزایش سطح امنیت کاربران خود ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل را منع نموده است یعنی از طریق ایمیل متصل به مرورگر نمیتوانید روی حساب کاربری خود لاگین کنید. در این زمینه باید یوزر و رمز خودرا روی برنامه ذخیره سازی یا وارد نمائید تا بطور کامل تائید شود که شما مدیر اصلی اکانت مربوط هستید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله ایجاد اکانت اینستا با موبایل باما همراه باشید که به اطلاعات خوبی در این زمینه اشاره شده است که نباید آنهارا ساده از دست داد.

ساخت اکانت اینستاگرام در اندروید

در توضیحات فوق ساخت اینستاگرام جدید با کامپیوتر به شما عزیزان آموزش داده شد که اگر در این خصوص با مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید. همچنین در ادامه میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت با گوشی دسترسی داشته باشید که تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت اما برای راحتی شما عزیزان آموزش ساخت با گوشی نیز در ادامه قرار گرفته است.

در ادامه نحوه ساخت اینستاگرام و رجیستر (Register) کردن در این شبکه اجتماعی را با استفاده از تلفن همراه به شما آموزش خواهیم داد.

1. اپلیکیشن گوگل پلی استور یا اپ استور را باز کنید. به منظور ایجاد حساب کاربری اینستا باید اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کنید.

2. در نوار جست‌وجوی گوگل پلی یا اپ استور نام Instagram را سرچ کنید. در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کافی است آیکون ذره بین را کلیک کنید و سپس نام اپلیکیشن موردنظر را تایپ کنید.

برای ساخت اکانت اینستا جدید باید از ایمیل یا شماره تلفن جدیدی استفاده کنید که در این زمینه یوزرکاربری شما نیز نباید تکراری باشد که اگر هریک از موارد ذکر شده از قبل در  برنامه ثبت شده باشد ، شما از ادامه ساخت اکانت منع خواهید شد و تا زمانی که اطلاعات ایمیل یا شماره جدید را وارد نکنید نمیتوانید به مرحله بعدی بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایجاد اکانت اینستا با موبایل و دانلود اینستا برای اندروید و ای او اس پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

3. به منظور ساختن حساب کاربری اینستاگرام ابتدا روی گزینه «نصب» (Install) یا «دریافت» (Get) کلیک کرده و اپلیکیشن موردنظر را دانلود کنید.

فیلم ساخت اکانت اینستاگرام

4. حالا روی آیکون اینستاگرام کلیک کرده و آن را باز کنید.

5. برای ساختن اکانت اینستاگرام روی گزینه «Sign Up» کلیک کنید. به این ترتیب می‌توانید اطلاعات حساب کاربری موردنظر خود را وارد کنید.

ایجاد حساب در اینستاگرام

6. در نوار خالی نمایش‌داده‌شده، آدرس ایمیل موردنظر خود را وارد کنید و سپس روی گزینه «Done» کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که می‌توانید به آدرس ایمیل مذکور دسترسی یابید. راه دیگری هم برای ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره تلفن وجود دارد. می‌توانید گزینه «ثبت نام از طریق حساب کاربری فیسبوک» را انتخاب کنید. به این ترتیب شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خود، حساب کاربری جدید خود را بسازید.

7. به منظور ساخت اکانت اینستاگرام باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. برای تایید صحت رمز عبور باید آن را دو بار تایپ کنید.

8. در مرحله بعدی ایجاد حساب کاربری اینستا باید جزییات اختیاری مربوط به حساب کاربری خود را وارد کنید. از جمله این جزییات می‌توان به عکس پروفایل، لینک وبسایت اختصاصی و بیو (شرح حال) اشاره کرد. البته تغییر و ویرایش این جزییات کار آسانی است. کافی است روی گزینه «ویرایش پروفایل» که در قسمت بالای صفحه است، کلیک کنید و روند ویرایش این جزییات را تکمیل کنید.

9. این مرحله، آخرین مرحله ساختن اکانت اینستاگرام است. کافی است انگشت خود را روی گزینه «Done» (تمام) بفشارید. ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام انجام شد! شما عزیزان میتوانید نظر خودرا در مورد ایجاد اکانت اینستا با موبایل باما در میان بگذارید. نظرات شما در سطح کیفی مقاله میتواند تاثیرگذرا باشد که اگر در این زمینه با سوالی مواجه هستید کارشناسان پلازا آماده پاسخگویی به سوالات شما درهر زمینه ای هستند.

ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام

در مقاله فوق بطور کامل آمزوش ساخت اکانت برای شما عزیزان قرار گرفت که اگر هنوز با سوال چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟ مواجه هستید میتوانید سوالات خودرا در بخش نظرات باما در میان بگذارید. دقت داشته باشید که در آموزش ذکر شده نحو ساخت اکانت با کامپیوتر و اندروید و ایفون ذکر شده که پیشنهاد میشود بار دیگری مقاله را مطالعه کنید.

با دانستن اینکه چگونه اکانت اینستاگرام جدید بسازیم میتوانید به بخش های حرفه ای و مدیریتی برنامه دسترسی داشته باشید که خوشبختانه امروزه این برنامه از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند که در بخش تنظیمات میتوانید زبان دلخواه خودرا فعالسازی کنید تا تمامی کلمات و تنظیمات مربوط با زبان فارسی برای شما به نمایش در بیاید.

نحوه ساخت اکانت اینستاگرام در آیفون

1. برای ساخت اکانت اینستاگرام در ایفون اپ استور را باز کنید و برنامه رایگان اینستاگرام را دانلود کنید.

2. برای ساخت اکانت جدید در اینستاگرام ایفون روی Sign Up With Phone or Email ضربه بزنید.

ساخت اکانت اینستاگرام در ایفون

3. شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. اگر با شماره تلفن خود ثبت نام کنید، یک پیامک حاوی کد تأیید برای شما ارسال می‌شود. اگر با ایمیل ثبت نام کنید، یک ایمیل شامل کد تایید برای شما ارسال خواهد شد.

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام ایفون

4. اینستاگرام از شما می‌خواهد که کد تایید را وارد کنید. پس از انجام، روی Next ضربه بزنید.

5. هنگامی که شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کردید، از شما خواسته می شود یک عکس نمایه اضافه کنید، نام خود را وارد کنید و رمز عبور ایجاد کنید. این کار را انجام دهید و روی Next ضربه بزنید.

ساخت اینستاگرام جدید

6. اکنون باید نام کاربری شما را ایجاد کنیم. شما همیشه می‌توانید بعداً این را تغییر دهید. اینستاگرام به طور خودکار یک نام کاربری را بر اساس نامی که در مرحله آخر ارائه کرده اید، پیشنهاد می‌کند. می‌توانید روی فلش دایره‌ای کنار علامت ضربه بزنید تا اینستاگرام نام کاربری تصادفی دیگری ایجاد کند یا نام کاربری خود را بسازید.

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

کلام آخر

مقاله ای با موضوع ساخت حساب اینستا در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که اگر در حین انجام مراحل ساخت حساب اینستا با مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و سوالات خودرا در این زمینه باما در میان بگذارید. اگر نکته ای در خصوص ساخت حساب اینستا مدنظرتان است میتوانید آنرا برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

همانطور که مطالعه کردید در این مطلب راجع به ساختن اکانت اینستاگرام از طریق مرورگرهای Chrome و موزیلا و تلفن همراه صحبت کردیم. آیا شما نیز از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربه‌های خود را با ما و دیگر خوانندگان مجله به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402