بهترین کانال های خبری تلگرامی ؛ لیست پربیننده ترین کانال های اخبار در تلگرام

بهترین کانال های خبری تلگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین کانال های خبری تلگرامی مرجع اصلی دریافت اخبار روز برای اکثر کاربران ایرانی هستند. در این مطلب پلازا نگاهی داشتیم به محبوب‌ترین کانال‌ها برای دریافت خبرهای روز در این پیام‌رسان.

شاید دلیل اصلی محبوبیت و موفقیت اپلیکیشن تلگرام، پوشش دهی جامع و کامل آن در حوزه اطلاع رسانی و اخبار باشد. علاوه بر آن سرعت عمل در انتقال اخبار به سبب ویژگی شبکه اجتماعی بودن از مزایای دیگر آن است. به همین سبب است که شاید عده زیادی از مردم ترجیح می‌دهند به جای تماشای اخبار از تلویزیون، کانال های اخبار تلگرامی را دنبال کنند.

به همین واسطه ما در پلازا تصمیم گرفتیم تا تعدادی از بهترین کانال های خبری تلگرامی را به شما معرفی کنیم. منظور ما از بهترین در واقع کانال های معروف خبری است. بنابراین یک لیست آماده کرده‌ایم که شامل بخش‌های مختلف خبر اعم از کانال های تلگرامی اخبار سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و… است.

فهرست مطالب

بهترین کانال های خبری تلگرامی

از آنجا که تلگرام یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در کشور ما محسوب می‌شود، لذا وجود کانال‌های مختلف خبری در آن طبیعی است. این کانال‌ها همه انواع خبرها را شامل می‌شوند و جزو به روز ترین منابع خبری نیز هستند.

1. کانال خبرهای فوری / مهم

بهترین کانال خبری تلگرامی

کانال خبرهای فوری / مهم با 1 میلیون مخاطب، یکی از بزرگ‌ترین کانال‌های خبری در تلگرام است. این کانال که بیشتر بر اخبار سیاسی تمرکز دارد، خبرهای اجتماعی، ورزشی و اقتصادی را نیز پوشش می‌دهد. در این کانال علاوه بر اخبار متنی، می‌توانید خبرها و کلیپ‌های ویدیویی و همچنین تصاویر خبری را نیز مشاهده کنید.

2. کانال آخرین خبر

کانال های خبری تلگرام

آخرین خبر یکی از کانالهای پرطرفدار اخبار در تلگرام است. تعداد مخاطبان کانال آخرین خبر در تلگرام به حدود 2 میلیون نفر می‌رسد و از این حیث دومین کانال پرمخاطب خبری فارسی محسوب می‌شود. از جمله مزایای این کانال پوشش دهی انواع خبرها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و… است که در اسرع وقت به اطلاع مخاطب می‌رسد.

3. کانال اخبار روز ایران

بهترین کانال خبری تلگرامی

کانال اخبار روز ایران سومین کانال پرطرفدار خبری تلگرام است. این کانال 1.4 میلیون بازدید کننده دارد که روزانه خبرهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را از طریق آن دنبال می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این کانال تلگرامی نیز پوشش گسترده آن در حوزه‌های مختلف خبری است.

4. کانال اخبار فوری تهران

کانال های خبری تلگرام

کانال خبر فوری تهران در تلگرام، همانطور که از نامش پیداست، کانالی است که تنها اخبار مربوط به استان تهران را پوشش می‌دهد. این کانال در مقایسه با سایر کانال‌ها، دنبال‌کنندگان کمتری دارد ولی اخبار آن محدودتر است. در این کانال می‌توانید اخبار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مربوط به استان تهران را دنبال کنید.

5. کانال باشگاه خبرنگاران جوان

بهترین کانال خبری تلگرامی

باشگاه خبرنگاران جوان یک رسانه قدرتمند در همه عرصه‌های خبری در کشور ماست. این رسانه معتبر صفحه اختصاصی خود را نیز در تلگرام دارد که حدود 160 هزار دنبال کننده دارد.

6. کانال صرفا جهت اطلاع

کانال های خبری تلگرام

صرفاً جهت اطلاع یکی دیگر از کانال های پرمخاطب خبر فارسی است. این کانال که حدود 1 میلیون بازدید کننده دارد به خوبی توانسته است از برنامه «صرفاً جهت اطلاع» استفاده کرده و جای خود را در بین مخاطبان پیدا کند. البته فارغ از این مسئله نحوه پوشش دهی اخبار در این کانال جامع و کامل بوده و همین مسئله نیز یکی از عوامل موفقیت این کانال محسوب می‌شود.

7. کانال خبر ایران

بهترین کانال خبری تلگرامی

خبر ایران به عنوان یکی از کانال های خبری غیر رسمی در تلگرام فعالیت می‌کند. این کانال که حدود 1 میلیون دنبال کننده دارد سعی می‌کند بیشتر به شایعات و حواشی پیرامون خبرها بپردازد و نظرات و کامنت‌های مردم را پوشش دهد. همین امر یکی از عوامل پربازدید بودن آن است.

8. کانال نیویورک تایمز ؛ از برترین کانال های خبری

کانال های خبری تلگرام

نیویورک تایمز یکی از اولین رسانه‌های خبری معروف در جهان است که یک کانال تلگرامی راه‌اندازی می‌کند. این کانال در حال حاضر حدود 120 هزار مشترک دارد. البته تقریبا تمام فعالیت این کانال در ارتباط با اخبار جنگ اکراین و روسیه است و کمتر خبر دیگری در آن منتشر می‌شود. نیویورک تایمز این کانال را بیشتر با تمرکز بر اطلاع‌رسانی و به‌عنوان یک کانال خبری تلگرام بدون سانسور، برای کسانی که در این دو کشور هستند راه‌اندازی کرده است و یکی از معدود کانال های خبری خارجی تلگرام است که می‌توانید دنبال کنید.

9. کانال خبر فوری تلگرام

بهترین کانال خبری تلگرامی

کانال خبر فوری، پرطرفدارترین کانال خبری تلگرام به حساب می‌آید. این کانال که اکنون حدود 4 میلیون دنبال کننده دارد در واقع معتبرترین کانال تلگرام خبری ایران از نظر تعداد افراد دنبال کننده است. نحوه پوشش دهی خبر در این کانال همانطور که از اسمش پیداست بر اساس سرعت انتشار آنهاست و به نوعی جزو کانال های خبر فوری تلگرام محسوب می‌شود. به طوری که گردانندگان آن سعی می‌کنند اولین رسانه ممکن در اطلاع رسانی انواع مختلف خبرها باشند.

بهترین کانال های اخبار ورزشی تلگرام

حال به سراغ بهترین کانال های ورزشی تلگرام می‌رویم. این کانال‌ها نیز از مخاطبان زیادی در بین مردم برخوردارند.

1. کانال ورزش سه

کانال های خبری تلگرام

ورزش سه از جمله پرحاشیه‌ترین رسانه‌های ورزشی در کشور ما است. کانال تلگرامی این رسانه معتبر نیز طرفداران زیادی دارد. هر چند که در سال‌های اخیر با ریزش مخاطب مواجه شده، اما کماکان با حدود 1 میلیون مخاطب جزو پرطرفدارترین کانال های تلگرامی محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید :

2. کانال طرفداری

بهترین کانال خبری تلگرامی

طرفداری یکی از معتبرترین رسانه‌های ورزشی در کشور ما است. این رسانه که بیشتر تمرکز آن بر اخبار فوتبال داخلی و خارجی معطوف است، روزانه آخرین و مهمترین اخبار این حوزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر اخبار شما می‌توانید آخرین مقالات تحلیلی خارجی و داخلی را نیز از طریق این کانال دنبال کنید.

3. کانال FootFun | فوتفان

کانال های خبری تلگرام

فوتفان نیز یکی دیگر از پاتوق‌های محبوب علاقه‌مندان به فوتبال است. این کانال نیز شما را از آخرین اخبار خارجی و داخلی مثل جدول زمان‌بندی بازی‌ها، اخبار نقل و انتقالات، مصاحبه‌ها و حواشی مختلف مطلع می‌کند. البته اخباری که در این کانال خواهید خواند کمتر زبان رسمی دارند و کمی هم با طنز همراه می‌شوند. این کانال بهترین کانال تلگرام اخبار ایران و جهان در ارتباط با فوتبال است که می‌توانید دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

4. کانال فوتبال 360

بهترین کانال خبری تلگرامی

فوتبال 360 رسانه ورزشی است که سال گذشته با انتشار گفتگوی اختصاصی عادل فردوسی‌پور و علی دایی بر سر زبان‌ها افتاد. این رسانه همچنین دارای یک کانال تلگرامی است که در آن علاوه بر آخرین اخبار از دیگر محتوای این رسانه مثل پادکست‌ها و گفتگوهای ویدیویی نیز مطلع شوید.

5. کانال اخبار والیبال ایران

بهترین کانال خبری تلگرامی

بهترین کانال های اخبار فیلم تلگرام

فیلم و سریال نیز از جمله حوزه‌هایی است که مخاطبان و مشتاقان خود را دارد. در ادامه قصد داریم چند کانال جذاب در این حوزه را به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل به دنبال کردن این حوزه دارید آنها را از دست ندهید.

1. کانال فیلم نیوز

کانال های خبری تلگرام

فیلم نیوز از جمله معدود کانال‌هایی است که در حوزه اخبار فیلم و سریال فعالیت می‌کند. تعداد مخاطبان کانال فیلم نیوز به حدود 50 هزار نفر می‌رسد. این کانال سعی دارد اخبار پیرامون هنرمندان داخلی و خارجی و همچنین فیلم و سریال‌های مختلف را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

2. کانال 30nama ؛ از برترین کانال های خبری

بهترین کانال خبری تلگرامی

کانال 30نما از برترین کانال های خبری مربوط به فیلم و سریال است. در این کانال شما می‌توانید از آخرین اخبار سینمای جهان مطلع شوید و از طریق وبسایت آن نیز به آرشیو کاملی از فیلم‌ها و سریال‌های جهان دسترسی پیدا کنید. از همین رو می‌توان آن را بهترین کانال خبری بدون سانسور تلگرام به‌حساب آورد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد بهترین کانال های خبری تلگرامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، ورزشی، فیلم و سریال معرفی شوند. شاید چندین کانال مختلف دیگر نیز وجود داشته باشند که اقدام به اطلاع رسانی در قسمت‌های مختلف خبری می‌کنند. از نظر شما بهترین کانال تلگرام اخبار سیاسی بدون سانسور کدام است؟ اگر شما این کانال‌ها را می‌شناسید و آنها را دنبال می‌کنید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها به ما و مخاطبان پلازا معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ایدا محمدی
.
28 فروردین 1402، 08:58
پاسخ
1
5
کانال خبرهای فوری و مهم رقت انگیزه. به خاطر اینکه توی کامنت مزدور خطابش کردم بلاکم کرد بیشتر ثابت کنه مزدوره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402