آموزش نصب فورتنایت برای گوشی های اپل و اندروید

نصب فورتنایت برای اپل / نصب فورتنایت برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به حواشی اخیر اپیک گیمز و دعوای حقوقی که با اپل و گوگل پلی داشتند، نصب فورتنایت از گوگل پلی و اپل استور روی گوشی غیر ممکن شد. در این مطلب ضمن آموزش نصب فورتنایت برای اندروید و روی گوشی های ضعیف از طریق راه‌های دیگر، قصد داریم ببینیم که آیا شانس نصب فورتنایت برای اپل را دارید یا خیر!

بازی فورتنایت برای اندروید مدتی است که از دسترس خارج شده؛ شرایطی که برای سیستم عامل iOS نیز مشابه است. بطور خلاصه شهریور سال گذشته، سازنده بازی فورتنایت یعنی اپیک گیمز سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای اختصاصی خود را روی کار آورد. یکی از قوانین اپل و گوگل این است که 30 درصد از درآمد حاصل از طریق پرداخت درون برنامه‌ای را به خود اختصاص دهند. با روی کار آمدن این سیستم اختصاصی، عملا این 30 درصد از قرارداد حذف شد؛ اتفاقی که اصلا به مذاق گوگل و اپل خوش نیامد! آن‌ها نیز بازی را از فروشگاه‌های خود حذف کردند. برای اطلاع از جزئیات این دعوای حقوقی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

فهرست مطالب

اموزش نصب فورتنایت روی گوشی اپل

در ادامه میتوانید به آموزش نصب فورتنایت روی موبایل برای پلتفرم ای او اس دسترسی داشته باشید که با اتمام این آموزش میتوانید به اموزش نصب فورتنایت برای اندروید نیز دسترسی پیدا کنید. در واقع تفاوت بسیاری در حجم بازی برای اندروید و ای او اس وجود ندارد زیرا شرکت سازنده در این زمینه سعی نموده است که دیتای دریافتی را تاجای ممکن در حالت فشرده قرار دهد که در ادامه میتوانید به نکات مربوط به نصب فورتنایت برای آیفون دسترسی داشته باشید.

نصب بازی فورتنایت برای اپل در 4 مرحله ساده خلاصه می‌شود که اگر بدنبال آن هستید تا بدانید چگونه فورتنایت را روی گوشی نصب کنیم باید گفت که در این زمینه مشکل خاصی نخواهید داشت زیرا در 4 مرحله ساده میتوانید این بازی را برای IOS نصب کنید که اگر از پلتفرم اندروید بهرهمند هستید توضیحات مربوط به این نسخه نیز در ادامه توضیحات آمده است.

  • ابتدا نرم افزار فروشگاه iOS را باز کنید. سپس روی آیکون حساب کاربری خود در بالا سمت راست بزنید.
  • روی گزینه Purchased بزنید.
  • روی گزینه My Purchases بزنید. لیستی از نرم افزارهایی که طی این مدت روی سیستم عامل خود نصب کرده‌اید برایتان ظاهر می‌شود.
  • در همین صفحه عبارت Fortnite را جستجو کنید. وقتی آن را پیدا کردید، روی آیکون اَبر کنار آن بزنید.

به همین راحتی به پایان اموزش نصب بازی فورتنایت برای اپل رسیدیم! در توضیحات فوق نحو نصب فورتنایت برای ios را به شما عزیزان آموزش دادیم که در این میان اگر با سوالی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات سوالات خودرا برای ما ارسال کنید. در ادامه مقاله مربوط به آموزش دانلود فورتنایت برای آی او اس میتوانید به مواردی که شاید در این زمینه برای شما مفید باشد دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

همانطور که شاهد بودید امکان استفاده و نصب بازی فورتنایت دیگر در گوگل پلی و اپ استور امکان پذیر نبوده است که این موضوع مربوط به شکایت شرکت های گوگل و اپل از سازنده بازی فورتنایت بوده است. همین امر سبب شد تا ضربه سنگینی به سازنده بازی که اپیک گیم بوده وارد شود و دیگر دستیابی به این بازی دشوار باشد. امروزه گیمرهای بسیاری بروزرسانی و دریافت نسخه های جدید بازی را از طریق اپ استورهای دیگر انجام میدهند.

آینده فورتنایت برای اپل چگونه خواهد بود؟ | اموزش نصب فورتنایت روی گوشی

در حال حاضر، این دو شرکت در دعوای حقوقی قرار دارند و نتیجه آن هنوز مشخص نیست. تا این لحظه، بازی فورتنایت روی هیچ کدام از محصولات اپل نصب نمی‌شوند. کسانی هم که بازی را از قبل نصب کرده بودند، نمی‌توانند به آپدیت‌های بعدی این بازی دسترسی داشته باشند.

با یادگیری چگونه فورتنایت را نصب کنیم در واقع میتوان گفت که زین پس میتوانید هربازی که شامل دیتای اضافی بوده را برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس نصب کنید. در این زمینه پیشنهاد میشود از سایت های مرجع نظیر اپ اپل و گوگل پلی اقدام کنید زیرا صحت عملکرد و اجرای این بازی ها بطور کامل تضمین شده هستند که در اجرای بازی و حتی برنامه های موجود با مشکلی مواجه نخواهید شد.

اگر بدنبال آموزش دانلود فورتنایت برای اندروید هستید در ادامه توضیحات و لینک مربوط به بازی در سایت اپیک گیم برای شما قرار گرفته است که برای نصب این بازی روی پلتفرم اندروید نیز مشکلی نخواهید داشت و اگر در حین نصب با مشکل یا اروری مواجه شدید میتوانید سوالات خودرا در بخش مربوط برای ما به اشتراک بگذارید که به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ داده میشود.

آموزش نصب و اجرای بازی فورتنایت برای اندروید

اگر دلتان بخواهد می‌توانید با نصب نرم افزار فروشگاه اپیک گیمز، به راحتی بازی فورتنایت را برای گوشی اندروید خود دریافت کنید. از آنجایی که این نرم افزار بر روی گوگل پلی وجود ندارد، برای نصب آن مطابق دستور زیر عمل کنید. اگر بدنبال آن هستید که بدانید چگونه وارد فورتنایت شویم باید بدانید که بعد از نصب بازی به آسانی با لمس آیکون آن میتوانید وارد بازی شوید. در این مقاله اموزش نصب فورتنایت برای گوشی اندروید و ایفون برای شما عزیزان قرار گرفته است.

نصب فورتنایت روی گوشی / نصب فورتنایت از گوگل پلی / آموزش نصب فورتنایت روی گوشی های ضعیف

  • ابتدا از طریق مرورگر گوشی اندروید خود وارد این لینک بشوید.
  • صفحه‌ای ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید برای دریافت نرم افزار روی بنر بزنید.
  • پیغامی برایتان ظاهر می‌شود مبنی بر اینکه «فایل‌های ناشناس ممکن است به دستگاه شما آسیب وارد کند». نگران این قضیه نباشید و گزینه تایید را بزنید.
  • سپس شاهد خواهید بود که فایل EpicGamesApp.apk درحال دانلود شدن است. پس از نصب روی Open کلیک کنید.
  • ممکن است نرم افزار به شما بگوید که مرورگر برای نصب فایل نیاز به دسترسی مستقیم توسط شما دارد. دسترسی را بدهید.
  • سپس خود نرم افزار اپیک گیمز از شما می‌پرسد که آیا مایل به نصب نرم افزار هستید یا خیر. روی Install بزنید.
  • نرم افزار اپیک گیمز روی گوشی اندروید شما نصب می‌شود.

امکان نصب بازی از طریق پورتال مجزای اپیک گیم وجود داشته است که این موضوع شاید در نصب های اولیه مشکل ساز باشد ولی با نصب بازی دیگر مشکلی پیش روی شما نخواهد بود و به آسانی میتوانید بازی را به نسبت پلتفرم خود نصب و از آن لذت ببرید. نظر شما در مورد آموزش نصب فورتنایت روی موبایل چیست ؟ باما در نظرات همراه باشید.

روش نصب بازی فورتنایت برای اندروید از طریق نرم افزار اپیک گیمز

حال به سراغ نحوه نصب بازی فورتنایت برای اندروید می‌رویم.

آموزش نصب فورتنایت روی گوشی های ضعیف / نصب فورتنایت برای اپل

  • برای نصب فورتنایت روی اندروید ابتدا نرم افزار Epic Games App که به تازگی نصب کردید را اجرا کنید.
  • بنر بزرگی را خواهید دید که روی آن عبارت Fortnite نوشته شده است. روی آن بزنید.
  • از شما بابت نصب بازی سوالی پرسیده می‌شود. روی Install بزنید.
  • مشاهده می‌کنید که آن گزینه تبدیل به یک نوار برای مشاهده پیشرفت روند دانلود بازی فورتنایت برای اندروید و نصب آن می‌شود.
  • در آخر دو گزینه برایتان به نمایش در می‌آید: یک گزینه برای حذف بازی و گزینه دیگر برای اجرای بازی فورتنایت. روی گزینه Launch به معنای «اجرای بازی» بزنید.

یکی از دلایلی که سبب حذف بازی از پلتفرم های محبوب جهانی شد را میتوان به دسیسه های پشت پرده ربط داد که ممکن است برخی بازی های دیگر برای پیشی گرفتن از فورتنایت اقدام به چنین کاری کرده باشند که تا به امروز این موضوع اثبات نشده است و برای نصب بازی همانطور که گفته شد باید از روش های دیگری به جز گوگل پلی و اپ استور اقدام شود.

راهنمای نصب بازی فورتنایت برای اندروید از طریق گلکسی استور

اگر گوشی اندروید سامسونگ دارید، می‌توانید از طریق نرم افزار Galaxy Store نیز به نصب فورتنایت روی گوشی اندروید خود بپردازید. از این طریق دیگر نیاز نیست وارد سایت اپیک گیمز بشوید. می‌توانید مستقیم از طریق Galaxy Store بازی را نصب کنید. در رابطه با اموزش نصب فورتنایت روی گوشی باید بدانید که هر گوشی نسبت به بازی ممکن است واکنش خاصی نشان دهد که اگر شاهد بازخورد های نادرستی از سمت بازی در حین نصب یا اجرا بودید پیشنهاد میشود ابتدا مشکل خود را در بخش نظرات مطرح و سپس به فکر حذف بازی باشید. در ادامه مقاله آموزش نصب فورتنایت روی موبایل میتوانید به سیستم مورد نیاز بازی دسترسی داشته باشید.

سیستم مورد نیاز برای نصب فورتنایت اندروید

یکی از دغدغه‌های دارندگان گوشی‌های هوشمند، نصب فورتنایت برای گوشی های ضعیف اندروید و اپل است. برای نصب فورتنایت روی گوشی ضعیف باید حداقل سیستم مورد نیاز را رعایت کنیم که به شرح زیر است:

  • اندروید 8 و یا بالاتر
  • حداقل 3 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
  • حداقل 4 گیگابایت RAM
  • برای گرافیک: Qualcomm Adreno 530 یا بالاتر، ARM Mali-G71 MP20، ARM Mali-G72 MP12 یا بالاتر.

اگر تبلت یا گوشی هوشمند شما این مشخصات را دارد، با مشکلی رو به رو نخواهید شد. فورتنایت در ایفون ۷ نیز اجرا می‌شود. مقاله مربوط به آموزش نصب فورتنایت روی موبایل به پایان رسید که میتوانید نظر خودرا در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید.

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع نصب فورتنایت برای آیفون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که اگر در مورد مقاله اموزش نصب فورتنایت برای اندروید سوال یا مشکلی دارید میتوانید در نظرات باما همراه باشید. پیشنهاد میشود نظر خودرا در مورد آموزش نصب فورتنایت روی موبایل برای ما ارسال کنید.

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا مروری بر سیستم مورد نیاز برای نصب فورتنایت روی گوشی های ضعیف و آموزش آن برای گوشی های اندروید و اپل داشته باشیم. همانطور که مطالعه کردید، نصب فورتنایت برای گوشی های آیفون و اندروید از طریق اپل استور و گوگل پلی ممکن نیست و باید از روش‌های جایگزین برای این کار استفاده کرد. بطور کلی دارندگان گوشی های اندروید مشکلی با این قضیه نخواهند داشت و از هر کجا می‌توانند به نصب آخرین ورژن این بازی بپردازند. اما دارندگان گوشی های اپل فقط می‌توانند به آخرین ورژنی که روی دستگاه خود داشتند دسترسی داشته باشند.

در پایان اگر در انجام نصب فورتنایت برای آیفون با مشکلی رو به رو شدید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
ایلیلیهییاا
.
24 بهمن 1402، 23:24
پاسخ
0
0
سلام من فورتینایت رو از فارسیروید نصب کردن و وارد بازی شدم دیتا فقط کمی که دانلود شد دانلود میره به صفر درصد و همینطور تو صفر درصد وایمیسته
avatar
.
12 مهر 1402، 13:42
پاسخ
0
0
میگه device not supported چیکار کنم با گوشیم هم سامسونگه
avatar
اجیک
.
24 فروردین 1402، 07:25
پاسخ
0
0
چرا داخل صفحه درست کردن حساب کابری برای بازی می مونه؟ با اینکه حساب درست کردم و تایید شد
avatar
علیرضا غلامی
.
24 فروردین 1402، 12:04
پاسخ
1
1
@اجیک
درود دوست عزیز برای اجرای اولیه و نمایان شدن Loading پیشنهاد می شود از V-P-N استفاده کنید.
avatar
ایلیا
.
18 تیر 1401، 10:40
پاسخ
0
1
سلام چرا من وقتی میخوام نصب و آپدیت کنم دوباره از صفر شروع میشه دانلودش؟؟
avatar
اعظم شعبانی
.
18 تیر 1401، 11:34
پاسخ
1
1
@ایلیا
از idm استفاده می کنید برای دانلود؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402