بهترین مودم های گیمینگ؛ راهنمای خرید و معرفی مودم های مناسب بازی

بهترین مودم گیمینگ / بهترین مودم برای گیم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه یکی از فعالیت‌های محبوب مربوط به گیمینگ آنلاین است. درست است که داشتن سرویس اینترنت قدرتمند در بازی شما تاثیر دارد، اما تا وقتی که بهترین مودم های گیمینگ را در اختیار نداشته باشید، کیفیت سرویس اینترنت مطلوب نخواهد بود. در ادامه به معرفی برترین روترهای مناسب برای بازی خواهیم پرداخت.

مزیت بهترین روتر مخصوص بازی فقط سرعت آن نیست؛ آن‌ها همچنین یک اتصال قابل اعتماد و ثابت را به چند دستگاه بطور همزمان ارائه می‌دهند. اگر بتوانید با ظاهر مودم و روتر گیمینگ که شبیه تاج لیچ کینگ و یا تکه‌ای از سفینه فضایی اینترپرایس هستند کنار بیایید، متوجه می‌شوید که مودم مناسب گیمینگ سریع ترین سرعت را برایتان به ارمغان می‌آورند. به عنوان راهنمای خرید مودم گیمینگ، همواره پیشنهاد ما این است که مودم سیمی تهیه کنید. اما با این حال مودم‌های وای فای پیشرفت خوبی از نظر سرعت کرده‌اند که می‌توانند با مودم‌های سیمی رقابت کنند. اما بهترین روتر گیمینگ بازار ایران کدام است؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه با پلازا همراه باشید.

در ویدئوی زیر می‌توانید با «بهترین مودم های مخصوص بازی» آشنا شوید:

فهرست مطالب

راهنمای خرید بهترین مودم گیمینگ

بهترین مودم های گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارند؟ ابتدا باید ببینیم اصلا وجه تمایز برترین روترهای گیمینگ با مدل‌های معمولی چیست. یک روتر گیمینگ دارای قطعات سخت‌افزاری رده‌بالاتری از روترهای اقتصادی است. این روترها دارای باندهای اضافی هستند و می‌توانند در لحظه، دستگاه‌های بیشتری را مدیریت کنند و همچنین در اکثر مواقع دارای پردازنده‌های سریع‌تر و رم بیشتر هم هستند.

مودم‌های گیمینگ دارای ویژگی‌های نرم‌افزاری اضافی در رابط کاربری خود هستند تا به گیمرها در اولویت‌دهی به ترافیک بازی‌ها کمک کنند. همچنین کنترل‌های اضافی نیز در این روترها موجود است تا به بهترین نحو بتوانید ارتباط اینترنت خود را بهینه‌سازی کنید؛ به همین خاطر قیمت مودم های گیمینگ بالاتر از مدل‌های معمولی است.

البته اکثر کاربران، حتی گیمرها، نیازی به روتر گیمینگ ندارند. مخصوصا اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید و هر روز کاربران زیادی به مودم شما متصل نمی‌شوند تا پهنای باند را محدود کنند. در این حالت یک مودم معمولی شما را راضی می‌کند و نیازی به هزینه اضافی ندارید.

بهترین مودم گیمینگ / بهترین مودم برای گیم در ایران

همچنین به‌خاطر داشته باشید که یک روتر گیمینگ با وجود اینکه می‌تواند اولویت ترافیک را به بازی‌ها بدهد و لگ را به حداقل برساند، تاثیری بر سرعت اینترنت شما ندارد. با توجه به این موارد، هنگام خرید مودم مناسب بازی، ویژگی‌های زیر را مدنظر قرار دهید:

  • Wi-Fi 6/6E یا Wi-Fi 5: وای‌فای 5 استاندارد قدیمی و تقریبا منسوخ شده است. بهتر است مودمی خریداری کنید که حداقل از وای‌فای 6 پشتیبانی کند. وای‌فای 6E هنوز خیلی فراگیر نشده و دستگاه‌های محدودی از آن پشتیبانی می‌کنند.
  • تعداد درگاه‌های لن: وای‌فای با وجود اینکه راحتی بیشتری دارد اما اتصال از طریق کابل شبکه همچنان بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب برای بازی‌های آنلاین در مودم های گیمینگ است. به همین خاطر هر زمان که امکانش وجود داشت، باید با کابل شبکه به روتر وصل شوید. بیشتر روترها با حداقل 4 درگاه لن برای اتصال سیمی 4 دستگاه عرضه می‌شوند. 4 درگاه برای بسیاری از کاربران کافی است ولی اگر از کنسول، اندروید‌باکس یا سایر وسایل نیز استفاده می‌کنید، ممکن است این تعداد برایتان کافی نباشد. در این حالت روترهای رده‌بالا را می‌توانید مدنظر داشته باشید که با 8 درگاه نیز عرضه می‌شوند. البته با یک سوییچ شبکه می‌توانید تعداد درگاه‌های لن هر روتری را افزایش دهید.
  • اندازه و سازه خانه را مدنظر قرار دهید: برای انتخاب بهترین مدل مودم های گیمینگ، باید اندازه خانه و عمر آن را هم درنظر داشته باشید. اگر یک خانه بزرگ دارید که دیوارهایش از آجر یا تیرآهن ساخته شده، باید روتری خریداری کنید که از قابلیت شبکه مش پشتیبانی کند تا بتوانید تمام خانه را پوشش دهید. مودم‌هایی که از مش پشتیبانی کنند معمولا در مشخصات خود، دارای ویژگی به‌نام AiMesh هستند.
  • تعداد باندهای موردنیاز: این مورد به تعداد دستگاه‌هایی که قرار است به روتر وصل شوند بستگی دارد. باندها مانند بزرگراه‌هایی هستند که به دستگاه‌ها اجازه اتصال به مودم را می‌دهند. البته تمام این بزرگراه‌ها دارای تعداد خطوط یا سرعت یکسان نیستند و از این نظر با هم متفاوت هستند. به‌بیان ساده‌تر اگر ترافیک گیمینگ برایتان اولویت دارد، به‌دنبال روتری باشید که دارای 2 باند 5 گیگاهرتزی باشد تا بیشتر دستگاه‌های شما بتوانند به یکی از این دوباند وصل شده و باند دیگر را برای ترافیک گیمینگ شما آزاد بگذارند.

معرفی بهترین مودم های گیمینگ

بدنیست بدانید در انتخاب بهترین مودم گیمینگ فاکتور های مختلفی را مدنظر قرار داده ایم که در این زمینه میتوانید بسته به نیاز خود بهترین مودم برای گیم بازار را خریداری کنید. ناگفته نماند که در لیست بهترین مودم های سیم کارتی برای گیم به مدل های مختلفی از برندهای محبوب و ناشناس اشاره شده است که قیمت خرید هریک بسته به مزایایی که در اختیار دارند ممکن است متفاوت باشد.

1. ایسوس RT-AX82U؛ بهترین مودم برای گیم

مودم مناسب بازی / بهترین مودم td lte برای گیم

  • پردازنده: 3 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز
  • حافظه/رم: 512 مگابایت رم و 256 مگابایت فلش
  • درگاه‌ها: 5 درگاه اترنت و 1 درگاه USB 3.2 نسل اول
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 6 با باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی
  • قیمت: 8 میلیون تومان

نقاط قوت: پشتیبانی از وای‌فای 6، محدوده پوشش بسیار گسترده، ابزارهای پیش‌فرض امنیتی، راحتی در راه‌اندازی، کنترل QoS

نقاط ضعف: تنها 4 درگاه لن و 1 درگاه USB دارد، عملکرد درگاه گیمینگ تفاوتی با سایر درگاه‌ها ندارد

ایسوس RT-AX82U از بهترین مودم های گیمینگ در ایران است. این مودم ترکیب کاملی از وای‌فای 6 و عملکرد بسیار خوب برای گیمینگ دارد و ظاهر آن نیز بسیار جذاب و جمع‌وجور است. از قابلیت‌های مهم آن می‌توان به تنظیمات اختصاصی QoS برای گیمینگ و امنیت روتر با استفاده از ابزارهای پیش‌فرض آن اشاره کرد.

این روتر همچنین از نورپردازی RGB ایسوس یعنی Aura هم پشتیبانی می‌کند. تنها ایرادی که می‌توان به آن گرفت این است که تعداد درگاه‌های لن و USB آن محدود هستند و هیچ گزینه‌ای هم برای WTFast وجود ندارد. همچنین روتر از وای‌فای 6E هم پشتیبانی نمی‌کند ولی در این بازه قیمتی کمتر روتری را می‌توانید پیدا کنید که از این فناوری پشتیبانی کند.

2. ایسوس ROG Rapture GT-AXE11000 WiFi 6E؛ بهترین مودم برای استریم

بهترین مودم گیمینگ / مودم مناسب بازی

  • پردازنده: 4 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز
  • حافظه/رم: 1 گیگابایت رم و 256 مگابایت فلش
  • درگاه‌ها: 5 درگاه اترنت، 1 درگاه 2.5 گیگابیتی LAN/WAN و 2 درگاه USB 3.0
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 6E با باند 2.4، 5 و 6 گیگاهرتزی
  • قیمت: 28 میلیون تومان

نقاط قوت: پشتیبانی از آخرین استاندارد وای‌فای 6E، اشتراک امنیتی رایگان، سرعت بسیار بالا و درگاه‌های زیاد اترنت

نقاط ضعف: بزرگ و بسیار گران، دستگاه‌های زیادی از وای‌فای 6E پشتیبانی نمی‌کنند

ایسوس ROG Rapture GT-AXE11000 اولین روتری است که از وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر هم بدون عیب و ایراد نیست چرا که به عقیده خیلی از کارشناسان، هنوز برای به‌کارگیری استاندارد 6E بسیار زود است. این روتر با وجود سرعت بسیار بالای وای‌فای خود، راحتی در راه‌اندازی، پشتیبانی از OutFox (سرویسی که Latency در بازی‌ها را پایین می‌آورد) و تعداد درگاه‌های لن زیاد خود چند نقطه ضعف کلیدی هم دارد.

اول از همه قیمت بسیار بالای آن است. بعید است کسی حاظر باشد این مقدار برای یک روتر هزینه کند. مهمتر از همه هنوز دستگاه‌های زیادی در بازار وجود ندارند که از وای‌فای 6E پشتیبانی کنند. همچنین عملکرد QoS نیز در فریمور فعلی این روتر، چنگی به دل نمی‌زند. البته باگ‌های نرم‌افزاری خیلی زود برطرف خواهند شد ولی مهمترین مورد همان وای‌فای 6E است که هنوز در روزهای اولیه خود است. به همین خاطر؛ اگر هزینه بالای این روتر برایتان مهم نیست و می‌خواهید به جدیدترین استاندارد وای‌فای در کنار چندین ویژگی بسیار عالی برای گیمینگ دسترسی داشته باشید، این روتر انتخاب خوبی است در غیر این صورت بهتر است فعلا به‌سراغ روترهای 6E نروید تا هم این استاندارد پخته‌تر شود و هم دستگاه‌های بیشتری که از آن پشتیبانی می‌کنند وارد بازار شوند.

3. مودم تی پی لینک Archer AX6000؛ از برترین روترهای گیمینگ

بهترین مودم برای گیم / بهترین مودم ایرانسل برای گیم

  • پردازنده: 4 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز
  • حافظه/رم: 1 گیگابایت رم و 128 مگابایت فلش
  • درگاه‌ها: 8 درگاه اترنت، 1 درگاه 2.5 گیگابیتی WAN و 2 درگاه USB 3.2 نسل 1
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 6 با باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی
  • قیمت: 16 میلیون تومان

نقاط قوت: قیمت مناسب با پشتیبانی از وای‌فای 6، درگاه‌های زیاد اترنت، راحتی در راه‌اندازی، سازگاری با تمام دستگاه‌ها

نقاط ضعف: رابط کاربری ساده، عدم پشتیبانی از 6E

روتر گیمینگ تی‌پی ‌لینک Archer AX6000 محصولی است که بین یکی از برترین های بازار مثل ایسوس Rapture GT-AXE11000 و روترهای اقتصادی و ساده‌تر مثل آرچر A7 AC1750 خود تی‌پی لینک قرار می‌گیرد. در نتیجه این محصول یک روتری است که از برخی رقبای خود بزرگ‌تر بوده و همچنین تعداد آنتن‌ها و درگاه‌های خیلی زیادی هم دارد.

مهمترین نقطه قوت آن، وای‌فای 6 با قیمت کمتر 300 دلار است که می‌تواند سرعت بالایی را در باند 5 گیگاهرتزی در اختیار شما قرار دهد. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که اکثر ویژگی‌های گیمینگی که در برترین روترهای گیمینگ می‌بینید در این روتر وجود ندارند ولی به‌عنوان یک روتر میان‌رده برای استفاده عمومی، این محصول انتخاب بسیار خوبی خواهد بود و عملکرد قابل توجهی دارد.

4. مودم گیمینگ ایرانسل TF-i60 H1؛ بهترین مودم ایرانسل برای گیم

بهترین مودم گیمینگ

  • پردازنده: نامعلوم
  • حافظه/رم: نامعلوم
  • درگاه‌ها: 4 درگاه LAN
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 5
  • قیمت: 4 میلیون تومان

نقاط قوت: استاندارد قدیمی وای‌فای، درگاه‌های محدود

نقاط ضعف: قیمت بسیار بالا با توجه به ویژگی‌ها

شرکت ایرانسل یکی از ارائه دهندگان خدمات اینترنت است که به نمایندگی از هوآوی، مودم TF-i60 H1 را در ایران عرضه می‌کند. این مودم از شبکه‌های 2G،3G،4G،4.5G و TD-LTE پشتیبانی کرده و با استفاده از سیم کارت نیز می‌توانید آن را فعال کنید. برای این مودم می‌توان 4 شبکه منحصر به فرد ایجاد کرد و همزمان 32 نفر نیز می‌توانند به آن متصل شوند. از ویژگی‌های مودم TF-i60 H1 می‌توان به داشتن یک پورت WAN و 4 پورت LAN و سرعت انتقال داده 300 مگابیت بر ثانیه اشاره کرد؛ از همین رو می‌توان آن را بهترین مودم سیم کارتی برای گیم به‌حساب آورد.

همچنین بخوانید :

5. مودم مناسب بازی ایسوس RT-AC86U؛ از برترین روترهای گیمینگ اقتصادی

مودم مناسب بازی / بهترین مودم td lte برای گیم

  • پردازنده: 2 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز
  • حافظه/رم: 512 مگابایت رم و 256 مگابایت فلش
  • درگاه‌ها: 4 درگاه LAN، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB 3.0
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 6 با باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی
  • قیمت: 6 میلیون تومان

نقاط قوت: سرعت بالا، پشتیبانی از وای‌فای 6، محدود پوشش گسترده

نقاط ضعف: قیمت کمی بالا

ایسوس RT-AC86U با مجموعه‌ای از ویژگی های پیشرفته‌ای که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید مودم گیمینگ است. از رابط کاربری ساده آن گرفته تا تنظیمات جامع مربوط به QoS. البته طراحی عنکبوت‌ مانند آن ممکن است به مذاق همه خوش نیاید ولی با وجود 8 آنتن، خیالتان بابت محدوده تحت پوشش راحت خواهد بود و می‌توانید در تمام نقاط خانه به اینترنت وای‌فای دسترسی داشته باشید.

6. ایسوس ROG Rapture GT-AC2900

بهترین مودم های گیمینگ

  • پردازنده: 2 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز
  • حافظه/رم: 512 مگابایت رم و 256 مگابایت فلش
  • درگاه‌ها: 4 درگاه LAN، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB 3.0
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 5 با باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی
  • قیمت: 9 میلیون تومان

نقاط قوت: سرعت دانلود بسیار خوب، امکانات گیمینگ

نقاط ضعف: قیمت بالا، وای‌فای 5

یکی دیگر از مودم های برتر مخصوص بازی 1401، مودم ایسوس راگ Rapture GT-AC2900 است. این روتر گیمینگ شاید از لحاظ سرعت قابل مقایسه با برترین روترهای وای‌فای 6 دیگر این فهرست نباشد ولی این به این معنا نیست که عملکرد آن اختلاف خیلی زیادی با آن روترها دارد. در حقیقت در بیشتر بنچمارک‌ها، این روتر از نظر سرعت دانلود، در صدر فهرست بهترین مودم های گیمینگ در سال ۲۰۲۲ بازار قرار گرفته است.

امکانات گیمینگ آن نیز جزو برترین ها و قابل مقایسه با دیگر روترهای گیمینگ رده‌بالا است. از جمله قابلیت شخصی‌سازی QoS و تعریف قوانین NAT منحصر به بازی و پلتفرم مورد استفاده.

7. ایسوس ROG Rapture GT-AC5300

بهترین مودم های گیمینگ

  • پردازنده: 4 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز
  • حافظه/رم: 1 گیگابایت رم و 256 مگابایت فلش
  • درگاه‌ها: 8 درگاه LAN و دو درگاه USB 3.0
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 5 با باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی
  • قیمت: 16 میلیون تومان

نقاط قوت: سرعت دانلود بسیار خوب، امکانات گیمینگ متنوع، 8 درگاه لن، رابط کاربری مدرن

نقاط ضعف: قیمت بالا، وای‌فای 5، اندازه بزرگ، سرعت معمولی انتقال فایل

بیشتر مودم‌های گیمینگ بازار توسط ایسوس ساخته می‌شوند. مدل بعدی هم متعلق به آن‌ها است. مودم ROG Rapture GT-AC5300 می‌تواند به‌راحتی به‌عنوان بهترین مودم گیمینگ در سال 2022 شناخته شود. این مودم وای‌فای 5 دارای یک پردازنده 4 هسته‌ای است و عملکرد بسیار سریعی دارد. ایسوس آن را با 8 درگاه LAN همراه کرده که 2 درگاه آن به‌صورت خودکار می‌توانند اولویت پهنای باند را برای گیمینگ، به کنسول و کامپیوتر بدهند. همچنین شما به 2 درگاه USB 3.0 نیز دسترسی دارید.

از قابلیت‌های گیمینگ آن نیز می‌توانیم به Game IPS ،Game Boost و همچنین ویژگی Game Radar اشاره کنیم که سرورهای جهانی بازی‌ها را به‌صورت جداگانه به‌شما نشان می‌دهد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
تقویت سیگنال وای فای؛ روش های افزایش قدرت و برد Wi-Fi ...
تیم پلازا25 مهر 1402 07:30
thumbnail
راهنمای کامل خرید انواع مودم و معرفی بهترین مودم و ...
تیم پلازا04 مرداد 1402 09:30

8. ایسوس ROG Strix GS-AX5400؛ از برترین روترهای گیمینگ

بهترین مودم های گیمینگ

  • پردازنده: 3 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز
  • حافظه/رم: 512 مگابایت رم و 256 مگابایت فلش
  • درگاه‌ها: 4 درگاه LAN و یک درگاه USB 3.2
  • فناوری وای‌فای و باندها: وای‌فای 6 با باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی
  • قیمت: 10 میلیون تومان

نقاط قوت: سرعت دانلود بسیار خوب، امکانات ضدبدافزار و کنترل والدین، ابزارهای گیمینگ، درگاه مخصوص گیمینگ

نقاط ضعف: فاقد درگاه‌های چند گیگ است، تنها یک درگاه USB دارد

بهترین روتر گیمینگ بازار در بازه قیمتی 10 میلیون تومان، می‌تواند روتر ROG Strix GS-AX5400 باشد. یک روتر میان‌رده وای‌فای 6 مخصوص گیمرها. این روتر در تست‌ها توانسته امتیاز بسیار خوبی کسب کند و با وجود این که فاقد اتصال چند گیگابایتی است که در مدل‌های گران‌تر پیدا می‌شود اما یک درگاه LAN اختصاصی برای بازی دارد که اولویت پهنای باند را به کامپیوتر یا کنسول شما می‌دهد.

همچنین شما به ابزارهای گیمینگ مثل حالت گیمینگ موبایل که پنهای باند را افزایش داده و تاخیر را کاهش می‌دهد نیز دسترسی دارید. دیگر قابلیت‌ها مثل QoS، گزارش زنده از ترافیک شبکه و کنترل‌های والدین هم از ویژگی‌های شاخص این روتر به‌حساب می‌آیند.

سوالات متداول

بهترین مودم های ایرانسل برای گیم کدام است؟

در این زمینه مدل های مختلفی از برندهای متنوع معرفی شده است که برای دستیابی به بهترین محصول پیشنهاد میشود گزینه های موجود را بررسی کنید.

آیا قیمت مودم های گیمینگ بیشتر است؟

تا حدودی میتوان گفت که بله. مودم های گیمینگ مزیت های بیشتری را به نسبت مدل های معمولی دارا هستند و این موضوع سبب خواهد شد تا شاهد کیفیت بهتری باشید.

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا با ارائه یک راهنمای خرید، بهترین مودم های گیمینگ موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. اگر قصد شما انجام کارهایی مانند استریم یا انجام بازی‌های آنلاین است، قطعا به مودم مناسب بازی با پهنای باند بالا نیاز خواهید داشت. اما اگر در سطح مالتی مدیا به فعالیت در اینترنت می‌پردازید، خرید مودم گیمینگ صرفا یک هزینه اضافه است.

شما چه تجربه‌ای از روتر مخصوص بازی و مودم های گیمینگ دارید؟ به نظر شما بهترین اینترنت TD LTE برای گیم کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402