دانلود انیمیشن Luck 2022 ؛ تاریخ اکران، داستان، صداپیشگان و نمرات

انیمیشن شانس 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمیشن شانس ۲۰۲۲ بالاخره اکران شد. انیمیشن لوک ۲۰۲۲ آمده تا پرده از دنیای مرموز خوش‌شانسی و بدشانسی بردارد، دنیایی که سرشار از موجودات جادویی با قدرت‌هایی مافوق تصور است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار انیمیشن Luck 2022 از جمله زمان انتشار، داستان و صداپیشگان آن، با ما همراه باشید.

انیمیشن شانس 2022 از راه رسید! خبر خوب برای طرفداران انیمیشن و معتقدین به شانس و اقبال این است که انیمیشن Luck 2022 به کارگردانی پگی هولمز (Peggy Holmes) بالاخره اکران شد. انیمیشن‌های اسپانیایی از جایگاه خوبی نزد بینندگان برخوردارند و انتظار می‌رفت این انیمیشن اسپانیایی-آمریکایی نیز به خوبی جای خود را در دل بینندگان و منتقدین باز کند. کارتون لوک ۲۰۲۲ محصول کمپانی‌های اسکای‌دنس انیمیشن و اسکای‌دنس انیمیشن مادرید است. نویسندگی فیلمنامه برعهده کیل موری (Kiel Murray) بوده و بازیگرانی همچون جین فوندا (Jane Fonda) و ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) در این انیمیشن حضور دارند. کارتون لوک ۲۰۲۲ توسط Apple TV+ منتشر شده است. در این مقاله از پلازا قصد داریم به معرفی Luck 2022 بپردازیم و جزئیات مربوط به این انیمیشن جدید ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

اما قبل از ادامه مقاله، می‌توانید در ویدیوی زیر، تریلر انیمیشن Luck 2022 را مشاهده کنید تا کمی با فضا و داستان آن آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود انیمیشن شانس 2022

در این قسمت می‌توانید برای دانلود انیمیشن شانس ۲۰۲۲ اقدام کنید. ژانر انیمیشن شانس ۲۰۲۲ کمدی فانتزی است.

تاریخ اکران انیمیشن شانس 2022

کارتون لوک ۲۰۲۲

  • تاریخ اکران کارتون لوک ۲۰۲۲: 5 اوت 2022 (14 مرداد 1401)

در ژوئیه 2017 کمپانی Paramount Pictures و کمپانی Skydance Media یک قرارداد همکاری چندساله با کمپانی Illion Animation Studio بستند. آنان اعلام کردند اولین محصول، یعنی انیمشین Luck در 19 مارس 2021 (29 اسفند 1399) منتشر خواهد شد. به خاطر تغییراتی که در کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن پیش آمد و همچنین شیوع کووید-19، تاریخ انیمیشن شانس 2022 تغییر کرد.

در دسامبر 2020 شبکه Apple TV+ حق پخش انیمیشن Luck و انیمیشن Spellbound را خریداری کرد. قرار بر این بود که انیمیشن Luck 2022 در 18 فوریه 2022، برابر با 29 بهمن 1400 منتشر شود. اما اکران این انیمیشن یک بار دیگر نیز عقب افتاد و در نهایت، تاریخ اکران کارتون لوک ۲۰۲۲ روز 5 اوت 2022 برابر با 14 مرداد 1401 اعلام شد. ناگفته نماند که مدت زمان انیمیشن Luck 2022 که محصولی اسپانیایی-آمریکایی و به زبان انگلیسی است، 105 دقیقه خواهد بود.

داستان انیمیشن شانس ۲۰۲۲

انیمیشن luck 2022

آیا به شانس اعتقاد دارید؟ به نظر خودتان، شما آدم خوش‌شانسی هستید یا بدشانس؟ یا شاید هم از آن دسته افرادی هستید که معتقدند شانس جایی در زندگی ندارد و همه چیز به تلاش آدمی برمی‌گردد. به هرحال، از هر دسته باشید از تماشای انیمیشن Luck 2022 لذت خواهید برد.

خلاصه انیمیشن لوک ۲۰۲۲ از این قرار است که سم گرینفیلد، بدشانس‌ترین آدم دنیا است و همه‌جور اتفاقات بد ریز و درشت برایش رخ می دهند. سم به‌صورت اتفاقی یک سکه شانس پیدا می‌کند که ممکن است سرنوشتش را تغییر دهد اما وقتی سکه را از دست می‌دهد، اتفاقات جدید و هیجان انگیزی در زندگی‌اش رخ می‌دهند. او روزی به صورت اتفاقی با دنیایی برخورد می‌کند که قبلا دیده نشده: دنیای خوش‌شانسی و بدشانسی. سم گرینفیلد در این دنیا با موجودات جادویی متحد می‌شود تا نیرویی قدرتمندتر از شانس را کشف کند. بدین ترتیب پرده از نبرد هزار ساله‌ای بین سازمان‌های خوش‌شانسی و بدشانسی که مخفیانه بر زندگی روزمره تاثیر دارند، برداشته می‌شود.

صداپیشگان انیمیشن شانس ۲۰۲۲

در آوریل 2019 اما تامپسون برای صداپیشگی به این پروژه پیوست، اما بعدها گروه را ترک کرد. سپس در فوریه و ژوئن 2021، به ترتیب ووپی گلدبرگ و جین فوندا به عنوان صداپیشگان اصلی کارتون لوک 2022 انتخاب شدند. در ادامه به معرفی صداپیشگان انیمیشن لوک ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

ایوا نوبلزادا صداپیشه سم گرینفیلد

داستان انیمیشن لوک

ایوا نوبلزادا (Eva Noblezada)، بازیگر و خواننده آمریکایی، متولد 18 مارس 1996 برابر با 28 اسفند 1374 است. اولین اثر ایوا در تئاتر برادوی، بازآفرینی‌ای از نمایش «خانم سیگون» (Miss Saigon) بود. او به‌خاطر نقش‌آفرینی‌اش در این اثر، جایزه Tony Award را برای بهترین بازیگر نقش اصلی زن در یک تئاتر موزیکال دریافت کرد. نوبلزادا از جوان‌ترین بازیگرانی بود که نامزد این جایزه شد. او بعد از افتخارآفرینی‌های فراوان در تئاتر، در سال 2020 نقش اصلی فیلم سینمایی رز زرد را ایفا کرد.

جالب است بدانید که ایوا نوبلزادا در یک قسمت از سریال تلویزیونی Law & Order: Special Victims Unit (2021) نیز به ایفای نقش پرداخت. در سال 2022 نیز دو فیلم سینمایی از او منتشر می‌شود؛ فیلم کمدی Easter Sunday و انیمیشن Luck 2022. او در انیمیشن شانس ۲۰۲۲، نقش سمی گرینفیلد که سرزمین شانس را کشف کرده، بازی می‌کند.

جین فوندا صداپیشه اژدها

معرفی luck 2022

جین فوندا (Jane Fonda) بازیگر، فعال سیاسی، طرفدار محیط زیست و مدل سابق است. فوندا متولد 21 دسامبر 1937 (30 آذر 1316) در نیویورک است و یکی از پرافتخارترین بازیگران محسوب می‌شود. او تاکنون 7 بار نامزد جایزه اسکار شده و از این میان 2 بار، برای فیلم Klute و فیلم Coming Home، این جایزه را با خود به خانه برده است. او در کارنامه خود 2 جایزه بفتا، 7 جایزه گلدن گلوب، و یک جایزه امی نیز دارد.

فوندا از فعالین حزب دموکرات در طول جنگ ویتنام، و از مخالفان جنگ عراق و خشونت علیه زنان بود. او ورزشکار نیز هست و از سال 1982 تا 2012 ویدئوهای ورزش در خانه نیز منتشر می‌کرد. او را در سریال Grace and Frankie محصول سال 2015 تا کنون در نقش گریس دیده‌ایم.

جین در انیمیشن شانس ۲۰۲۲ صداپیشه اژدها است. اژدها مدیرعامل موفق Good Luck و خوش‌شانس‌ترین موجود باستانی آن سرزمین است. وی ظریف، شیک، متقاعدکننده و به همان اندازه قدرتمند است.

سایمون پگ صداپیشه باب

بررسی کارتون لوک ۲۰۲۲

سایمون پگ (Simon Pegg)، بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کمدین انگلیسی، متولد 14 فوریه 1970 برابر با 25 بهمن 1348 است. او با کمدی سیتکام بریتانیایی Spaced به شهرت رسید و سپس به‌عنوان نویسنده و بازیگر در آثاری همچون سه‌گانه سه طعم کورنتو (2004)، فیلم پلیسی کمدی و اکشن پلیس خفن (2007) و همچنین فیلم علمی-تخیلی و کمدی پایان دنیا (2013) حضور داشت. سایمون در فیلم‌های زیادی به‌عنوان بازیگر مکمل حضور داشته است که از میان آن‌ها می‌توان به نقش‌هایش در فیلم علمی-تخیلی دکتر هو (2005)، فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (2015) و فیلم‌های اکشن جاسوسی مأموریت: غیرممکن (از 2006) اشاره کرد.

پگ علاوه بر بازیگری، در صداپیشگی نیز تبحر دارد. تا کنون صدای او را در انیمیشن بلور تاریک: دوران مقاومت (2019) در نقش چمبرلین و همچنین در سه تا از فیلم های عصر یخبندان یعنی عصر یخبندان: ظهور دایناسورها (2009)، عصر یخبندان: دوره برخورد (2016) و عصر یخبندان: ماجراجویی‌های باک وایلد (2022) در نقش باک شنیده‌ایم. سایمون پگ در انیمیشن شانس ۲۰۲۲ نقش باب، یک گربه سیاه اسکاتلندی را دارد که سم را در ماجراجویی‌هایش همراهی می‌کند.

ووپی گلدبرگ صداپیشه کاپیتان

دانلود انیمیشن شانس 2022

کارین الین جانسون (Caryn Elaine Johnson) با نام هنری ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) بازیگر و کمدین آمریکایی است. وی متولد 13 نوامبر 1955، برابر با 21 آبان 1334، در نیویورک است. ووپی یکی از معدود افرادی است که جایزه امی، جایزه گرمی، جایزه اسکار و جایزه تونی را کسب کرده است. تاکنون فقط 16 نفر این افتخار را کسب کرده‌اند. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1983 آغاز کرد و راهش به برادوی باز شد.

فیلم The Color Purple 1985 او را نامزد اسکار کرد و فیلم Ghost 1990 سبب شد وی این جایزه را در دست گیرد. او افتخارات بسیاری کسب کرده که شرح همه آنها در یک مقاله نمی‌گنجد، ولی بد نیست بدانیم بیشتر این افتخارات به سبب بازی وی در دو فیلم معرفی شده است. انیمیشن لوک ۲۰۲۲ هم از جدیدترین آثار این بانوی خوش‌صدا است. ووپی گلدبرگ در این انیمیشن نقش کاپیتان را که رئیس حراست سرزمین شانس است، ایفا می‌کند.

سایر صداپیشگان انیمیشن جدید شانس ۲۰۲۲ عبارتند از:

  • فلولا بورگ (Flula Borg) در نقش جف
  • لیل ری هاوری (Lil Rel Howery) در نقش ماروین
  • کالین اودانهیو (Colin O’Donoghue) در نقش گری
  • جان راتزنبرگر (John Ratzenberger) در نقش روتی
  • گری دلیسل (Grey DeLisle) در نقش خانم ریورا
  • سوزی ناکامورا (Suzy Nakamura) در نقش مددکار اجتماعی
  • کواکو فورچن (Kwaku Fortune) در نقش گائل
  • آدلین اسپون (Adelynn Spoon) در نقش هیزل
  • کاری والگرن (Kari Wahlgren) در نقش مادر ناتنی هیزل
  • نیک ترستون (Nick Thurston) در نقش پدر ناتنی هیزل
  • کریس ادگرلی (Chris Edgerly) در نقش خرگوش ماشین نویس
  • موئه ایروین (Moe Irvin) در نقش فیل
  • فرد تاتاسیور (Fred Tatasciore) در نقش کوئین و فرد

نمرات و بررسی انیمیشن لوک ۲۰۲۲

انیمیشن Luck 2022 بیشتر از منتقدان، مورد توجه بینندگان بوده است. امتیاز آن در IMDb تا کنون به 6.3 از 10 رسیده است و 92 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. در راتن تومیتوز نیز بر اساس نقدهایی که درباره آن نوشته شده، 49 درصد نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند. در متاکریتیک تا کنون 18 نقد و میانگین امتیاز 48 از 100 برای انیمیشن شانس ۲۰۲۲ ثبت شده است. از این 18 نقد، 3 نقد مثبت، 10 نقد متوسط و 5 نقد منفی هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدین به انیمیشن لوک ۲۰۲۲ خواهیم داشت.

The Telegraph / رابی کالین: 80

انیمیشن Luck 2022 همه‌ی گرما و مهارتی که در انیمیشن اخیر پیکسار یعنی Lightyear پیدا نکردیم را دارد. و حاوی رویکرد استودیوی سازنده قدیمی‌اش است، حتی اگر وضوح و مهارتی عالی در سرتاسر آن جاری نباشد.

The Hollywood Reporter / لوویا جیارکی: 70

شیرینی انیمیشن شانس ۲۰۲۲ از جزئیات داستان سم و ماجراجویی آن آمده است.

انیمیشن شانس ۲۰۲۲

The New York Times / تئو باگبی: 60

انیمیشن لوک ۲۰۲۲ ایده‌های تازه‌ای دارد؛ تنها بدشانسی آن این است که موهبت‌هایش را در یک بسته بندی بازیافتی عرضه می‌کند.

Variety / پیتر دبروج: 60

در حالی که انیمیشن Luck 2022 نمی‌تواند به سطح انیمیشن Toy Story برسد، اما شروعی مساعد برای گروهی با استعداد از قصه‌گویان است.

Paste Magazine / ایمی آماتانجلو: 60

داستان انیمیشن شانس ۲۰۲۲ خیلی شلوغ و در هم پیچیده است. شک دارم که مخاطبانش حوصله آن را داشته باشند. شاید حواس آنها پرت کریستال‌های درخشان و اسب‌های تک شاخ با نمک شود.

Slashfilm‌ / هوی-ترن بوی: 55

خلاصه داستان انیمیشن لوک ۲۰۲۲، اینکه چه می‌شد اگر می‌توانستیم شانس خوب و بد را طراحی کنیم؟، خیلی آبکی است تا بتواند منجر به چیزی راضی کننده شود. در عوض، خیال انگیزترین کیفیت‌های فیلم خیلی سطحی هستند و تلاش آن برای اضافه کردن سطحی تازه و مدرن به این مفاهیم قدیمی، تاثیرگذار و برّنده نشده است.

Collider / راس بونیم: 42

احتمالا بزرگ‌ترین غافلگیری در انیمیشن Luck 2022 این است که علیرغم ایده‌های زیادی که در داستانش دارد، چقدر عام و کسل کننده شده است. هیچ شگفتی، هیجان و شوخی جالبی در آن وجود ندارد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
انیمیشن ۲۰۲۲ | معرفی و دانلود بهترین انیمیشن های 2022
تیم پلازا12 اردیبهشت 1402 23:30
thumbnail
بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ | معرفی 25 عنوان از برترین کارتون ...
طاهره افرازه06 دی 1401 15:30
thumbnail
معرفی انیمیشن برگرهای باب 2022 | داستان، صداپیشگان و ...
زینب علیزاده09 مرداد 1401 21:00
thumbnail
دانلود انیمیشن قرمز شدن ۲۰۲۲ + تریلر، خلاصه داستان، ...
فاطمه دارابی07 مرداد 1401 14:30

The Washington Post / مایکل اوسالیوان: 37

انیمیشن شانس ۲۰۲۲ چیزهایی که غیر قابل درک هستند، مشخصا سعادت و سیاه بختی را به عنوان چیزهایی قابل لمس تصور کرده است. اما موفق نیست.

Indie Wire / دیوید ارلیچ: 33

ایده انیمیشن لوک ۲۰۲۲ برای اینکه تبدیل به فیلم شود افتضاح است و پرداخت ضعیفی دارد. بهترین چیزی که می‌توانم درباره آن بگویم این است که بر خلاف اکثر بدشانسی‌ها، این یکی را به راحتی می‌توانیم نادیده بگیریم و فراموشش کنیم.

سوالات متداول

انیمیشن شانس ۲۰۲۲ کی میاد؟

انیمیشن Luck 2022 در تاریخ 5 اوت 2022 برابر با 14 مرداد 1401 منتشر شد.

کلام آخر

تاریخ اکران کارتون لوک ۲۰۲۲

در این مقاله با بررسی انیمیشن لوک ۲۰۲۲ با شما بودیم. از تاریخ اکران آن مطلع شدیم، با داستان و صداپیشگان آن آشنا شدیم و به تماشای تریلر این انیمیشن نشستیم. نظر شما درباره داستان انیمیشن شانس ۲۰۲۲ چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
mhmd
.
23 مرداد 1401، 09:06
پاسخ
0
0
ارزش دانلود ندارد ولی ارزش دیدنش هست
avatar
..........
.
25 تیر 1401، 08:17
پاسخ
0
0
الان ۱۴۰۱ هستیم
avatar
0000000
.
07 اسفند 1400، 18:51
پاسخ
2
5
میگید 29 بهمن الان اسفندیم پس چرا هیچ جا لینک دانلودش نیست
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402