روش فعال کردن قفل آب ساعت گلکسی واچ سامسونگ

روش فعال کردن قفل آب ساعت سامسونگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آِیا می‌دانستید که می‌توانید ساعت هوشمند خود را هنگام شنا همراه خود ببرید؟ در این مقاله روش فعال کردن قفل آب ساعت گلکسی واچ سامسونگ را برایتان شرح داده ایم. با ما همراه باشید.

آیا تا به حال برای شنا با دوستانتان بیرون رفته اید و نخواهید ساعت سامسونگ گلکسی خود را در بیاورید؟ خب، در واقع یک حالت در ساعت های Samsung Galaxy وجود دارد که به شما امکان می‌دهد این کار را با خیال راحت انجام دهید. این بدان معناست که اگر این حالت فعال شود، ساعت در حال حاضر در برابر آب مقاوم است و می‌توان با خیال راحت در آب فرو رفت.

این حالت به عنوان حالت قفل آب شناخته می‌شود و عملکرد آن بسیار ساده است. دلیل اصلی فعال سازی این ویژگی این است که می‌توانید هنگام شنا یا انجام سایر فعالیت‌های آبی از ساعت استفاده کنید. در ادامه با فعال کردن حالت ضد اب ساعت سامسونگ و خارج كردن گلکسی واچ از حالت ضد اب همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

حالت قفل آب در ساعت سامسونگ گلکسی چیست؟

حالت قفل آب قابلیتی است که از خراب شدن ساعت گلکسی سامسونگ در مقابل آب جلوگیری می‌کند. این کار را با خاموش کردن تمام سنسورها و نمایشگر گوشی شما انجام می‌دهد تا بتوانید هنگام شنا بدون نگرانی از آسیب دیدن، آن را بپوشید.

همچنین می‌توانید از این حالت برای ردیابی پیشرفت خود در حین شنا یا تعیین مدت زمان انجام یک تمرین خاص با عملکرد کرونومتر در ساعت گلکسی خود استفاده کنید. قفل آب چه کار دیگری می‌کند؟ خوب، یکی از مواردی که از آن جلوگیری می‌کند، فعال شدن تصادفی هر ویژگی در محیط مرطوب مانند باران یا عرق کردن هنگام ورزش است.

روش فعال کردن قفل آب گلکسی واچ

به عنوان مثال، اگر در آب و هوای نامساعد در حال دویدن هستید و باران می‌بارد، ممکن است ساعت شما به طور تصادفی اعلان یا ناوبری را به گونه ای که شما قصد نداشتید، فعال کند. اگر تمرین می‌کنید و رطوبت به طور تصادفی هر یک از ورودی‌های لمسی را فعال کند، ممکن است همین اتفاق بیفتد.

با حالت قفل آب، این امکان وجود ندارد زیرا این ویژگی‌ها غیرفعال می‌شوند تا زمانی که سه بار روی صفحه ضربه بزنید تا دوباره قفل آن باز شود.

حالت قفل آب چگونه کار می‌کند؟

حالت قفل آب باعث می‌شود ساعت شما در اثر آب خراب نشود. این کار را با خاموش کردن تمام سنسورها و نمایشگر روی تلفن شما انجام می‌دهد، بنابراین می‌توانید هنگام شنا بدون نگرانی از آسیب آب یا رطوبت، آن را بپوشید.

برای استفاده از حالت، باید دکمه start/home را فقط برای چند ثانیه با حرکت صفحه لمسی فشار دهید تا فعال شود.

هنگام غير فعال كردن ضد آب ساعت هوشمند سامسونگ، ساعت به لرزش در می‌آید و به طور خودکار شروع به خارج کردن آب از درگاه بلندگو می‌کند.

همچنین بخوانید :

روش فعال کردن قفل آب ساعت گلکسی واچ سامسونگ

این حالت به طور پیش فرض در تنظیمات سریع گنجانده نشده است، بنابراین باید آن را در منوی تنظیمات روشن کنید.

انگشت خود را بکشید و تنظیمات را انتخاب کنید. سپس Advanced features را انتخاب کنید.

روش فعال کردن قفل آب ساعت سامسونگ / روش فعال کردن قفل آب گلکسی واچ

به پایین اسکرول کنید و گزینه Water Lock را انتخاب کنید. سوئیچ ضامن را روی روشن تغییر دهید.

روش فعال کردن قفل آب ساعت سامسونگ / چگونه گلکسی واچ را از حالت اب خارج کنیم

اکنون، می‌توانید به سادگی با فشار دادن و نگه داشتن دکمه start/home، حالت قفل آب را در Samsung Galaxy Watch فعال کنید تا علامت قفل آب گلکسی واچ یعنی صفحه قطرات آب را ببینید.

چگونه گلکسی واچ را از حالت ضد اب خارج کنیم؟

اگر می‌خواهید حالت قفل آب را غیرفعال کنید، دکمه استارت را فشار دهید و نگه دارید تا صفحه قطرات آب را ببینید و صدایی پخش شود. سپس، پیامی را نشان می‌دهد که می‌گوید “water lock mode off, ejecting water, press again to stop.

دکمه را نگه دارید، ساعت می‌لرزد و قبل از خاموش کردن حالت قفل آب، به طور خودکار شروع به خارج کردن تمام آب داخل و اطراف آن از طریق بلندگوها می‌کند.

آیا ویژگی قفل آب برای شنا امن است؟

بله، برای شنای معمولی در آب‌های کم عمق به خوبی کار می‌کند. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که این حالت برای استفاده تفریحی طراحی شده است، نه به عنوان جایگزینی برای ساعت هوشمند ضد آب. اگر می‌خواهید غواصی کنید یا فعالیت‌های آبی با شدت بالا انجام دهید، به یک ساعت ضدآب کامل نیاز دارید.

حالت قفل آب هنگام شنا کردن به خوبی کار می‌کند و جایگزینی برای ساعتی نخواهد بود که در برابر آسیب آب مقاومت می‌کند. در بیشتر موارد، روی Galaxy Watch، Galaxy Watch Active و Gear Sport بسیار خوب کار می‌کند.

همچنین بخوانید :

استفاده از این قابلیت چه مزایایی دارد؟

علامت قفل آب گلکسی واچ

مزیت اصلی این است که می‌توانید ساعت خود را هنگام شنا یا سایر فعالیت‌های آبی بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن آن بپوشید.

این یکی از ویژگی‌هایی است که در ساعت‌های گلکسی سامسونگ بسیار درخواست شده است، بنابراین بسیاری از مردم خوشحال خواهند شد که بدانند می‌توانند بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن ساعت خود شنا کنند. این دارای صدها بررسی مثبت آنلاین است زیرا افرادی که عاشق فعالیت‌های آبی هستند این ویژگی را واقعاً مفید می‌دانند و همچنین از ساده بودن فعال کردن آن لذت می‌برند.

چه کسانی باید از این ویژگی استفاده کنند؟

هر کسی که می‌خواهد ساعت سامسونگ گلکسی خود را به آب‌های کم عمق ببرد، می‌تواند از این حالت استفاده کند، اما این چیزی نیست که همه افراد برای اینکه دستگاهشان به درستی کار کند، آن را فعال کرده باشند. افرادی که نمی‌خواهند ساعت خیس باشد، نیازی به فعال کردن این حالت ندارند زیرا برای عملکردهای معمولی دستگاه، حتی زمانی که در معرض آب قرار می‌گیرند، لازم نیست.

چرا ممکن است نخواهید از این ویژگی استفاده کنید؟

برخی از افراد با نداشتن نمایشگر در ساعت هوشمند خود راحت نیستند، بنابراین تمایلی به استفاده از این ویژگی ندارند. برخی از مردم این ایده را دوست ندارند که نتوانند ساعت خود را در آب ببینند، حتی اگر کم عمق باشد.

بسیاری از مردم از تنظیم تایمر در ساعت گلکسی خود لذت می‌برند تا مدت زمانی را که در طول تمرینات خاص برای شنا یا ورزش سپری کرده اند را پیگیری کنند. این یکی از آن ویژگی‌هایی است که باید آن را آزمایش کنید و تصمیم بگیرید که آیا قبل از استفاده از آن برای شما کار می‌کند یا خیر.

کدام ساعت‌های سامسونگ با قابلیت قفل آب کار می‌کنند؟

چگونه گلکسی واچ را از حالت اب خارج کنیم

تمامی مدل‌های اخیر سری گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو و Gear Sport با این حالت کار خواهند کرد، حتی ساعت‌های جدید اسپورت اکتیو. مدت‌هاست که از ساعت‌های سامسونگ خواسته می‌شود راهی برای غیرفعال کردن صفحه نمایش خود برای استفاده در موقعیت‌های شنا داشته باشند، اما اکنون ما بالاخره یک ویژگی اختصاصی به نام روش فعال کردن قفل آب ساعت گلکسی واچ سامسونگ داریم که صفحه نمایش را به‌ویژه زمانی که در آب هستید غیرفعال نگه می‌دارد.

هنگامی که ساعت خود را در حالت قفل آب قرار می‌دهید صفحه نمایش فریز می‌شود و تمام سنسورهای روی آن غیرفعال می‌شوند، بنابراین هیچ چیز نمی‌تواند به طور تصادفی با اشاره دست فعال شود. این ویژگی برای سال‌ها در ساعت‌های برندهای پوشیدنی دیگر که برای شناگران یا فعالیت‌های آبی طراحی شده‌اند، در دسترس بوده است.

چقدر طول می‌کشد تا قفل آب فعال شود؟

زمان آن حدود 1 تا 2 ثانیه طول می‌کشد تا فعال شود، اما ابتدا باید از طریق منوی تنظیمات دسترسی به حالت را فعال کنید.

جمع بندی

در این مطلب با روش فعال کردن قفل آب ساعت سامسونگ آشنا شدیم. حالت قفل آب چیزی است که از دستگاه شما در هنگام شنا یا قرار گرفتن در معرض آب به هر طریقی محافظت می‌کند، بنابراین اگر مطمئن نیستید که آیا می‌خواهید این ویژگی را در ساعت هوشمند کهکشانی خود فعال کنید، ابتدا باید از خود بپرسید که آیا قصد دارید با ساعت خود شنا کنید یا اغلب آن را در معرض سایر اشکال رطوبت قرار دهید. اگر پاسخ مثبت است، پس این ممکن است یک ویژگی خوب برای شما باشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مصطفی
.
07 مرداد 1401، 20:47
پاسخ
0
18
سلام قفل آب رو فعال کردم بعد ک خواستم غیرفعال کنم ۲ثانیه کلید اصلی رو گرفتم ولی غیر فعال ک نشد هیچ تازه تاچ کلا کار نمیکنه،علت چیه
avatar
ایلیا
.
06 دی 1401، 21:01
پاسخ
0
0
@مصطفی
سلام احتمالا تتچ ساعت سوخته که از ۲ تا ۳ میلیون تومان قیمت هست
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402