دانلود فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲ | نقد و بررسی، داستان و بازیگران

زینب علیزاده - ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲ جدیدترین اثر کارگردان پاتریک هیوز سازنده فیلم‌های اکشن و وسترن است که کارهای قبلی او در حد نسبتا متوسطی قرار دارند. برای ارزیابی و بررسی فیلم The Man from Toronto 2022 همراه ما باشید.

فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲ اثری است در ژانر درام، کمدی، اکشن، مهیج و عاشقانه. فیلمنامه این کار مشترکا، توسط رابی فاکس (Robbie Fox) و کریس برمنر (Chris Bremner) نوشته شده است. آثار قبلی کارگردان پاتریک هیوز (Patrick Hughes) عبارت‌اند از: فیلم وسترن Red Hill (2010)، فیلم اکشن The Expendables 3 (2014)، فیلم کمدی اکشن The Hitman’s Bodyguard (2017) و نیز کمدی اکشن Hitman’s Wife’s Bodyguard (2021). با معرفی و بررسی فیلم سینمایی مردی از تورنتو ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲ با زیرنویس فارسی را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲

در این قسمت می‌توانید برای دانلود فیلم ۲۰۲۲ مردی از تورنتو اقدام کرده و از تماشای آن لذت ببرید. اگر مایل هستید که بدانید فیلم The Man from Toronto 2022 چند دقیقه است، بهتر است بدانید که نسخه اصلی و بدون سانسور این فیلم 110 دقیقه است.

تاریخ انتشار فیلم The Man from Toronto 2022

مردی از تورنتو در 24 ژوئن 2022 (3 تیر 1401) در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم در ابتدا قرار بود توسط کمپانی سونی پیکچرز در 20 نوامبر 2020 منتشر شود، اما در 24 آوریل 2020 اعلام شد که این تاریخ به دلیل تأخیر در ساخت فیلم به علت COVID-19 به 17 سپتامبر 2021 منتقل شده است. در مارس 2021 نیز پروژه ساخت فیلم متوقف شد و مجددا در آوریل ۲۰۲۱ دوباره آغاز به کار کرد.

داستان فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲

خلاصه فیلم The Man from Toronto 2022 از این قرار است که در یک ویلای اجاره‌ای، هویت یک قاتل حرفه‌ای و یک مرد ساده دست و پا چلفتی با هم عوض می‌شود و این دو با یکدیگر برخورد می‌کنند و…

خلاصه فیلم The Man from Toronto 2022

بازیگران فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲

در ژانویه ۲۰۲۰ اعلام شد که پاتریک هیوز قرار است فیلمنامه رابی فاکس به نام مردی از تورنتو را کارگردانی کند و جیسون استاتهام و کوین هارت ستاره‌های این فیلم هستند. در ماه مارس، استاتهام شش هفته قبل از فیلمبرداری، به خاطر درگیری با تهیه کنندگان بر سر لحن و امتیاز فیلم، ناگهان از پروژه خارج شد و وودی هارلسون جایگزین او شد. پس از او، کالی کوئوکو در ماه آوریل و پیرسون فوده در ماه مه به جمع بازیگران فیلم اضافه شدند. در ماه اکتبر نیز چند بازیگر دیگر به نام یاس ماتیوس، الن بارکین، لیلا لورن و توموهیسا یاماشیتا به جمع فیلم آمدند و آن را کامل کردند.

فیلمبرداری فیلم The Man from Toronto 2022 قرار بود در آوریل ۲۰۲۰ در آتلانتا آغاز شود، اما در ماه مارس، تولید فیلم به دلیل همه گیری ویروس کرونا تعطیل شده و مجددا در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۰ در منطقه تورنتو از سر گرفته شد. پس از کامل شدن تولید، موسیقی فیلم The Man from Toronto 2022 نیز توسط موسیقیدان ایرانی، رامین جوادی ساخته شد.

کوین هارت در نقش تدی

فیلم اکشن مردی از تورنتو ۲۰۲۲

کوین هارت (Kevin Hart) متولد ۶ ژوئیه ۱۹۷۹ (16 دی 1357) کمدین و بازیگر آمریکایی، در خانواده‌ای تک‌والد به سرپرستی مادرش، نانسی هارت، بزرگ شد که به عنوان تحلیلگر سیستم برای دفتر ثبت نام دانشجویی و خدمات مالی در دانشگاه پنسیلوانیا کار می‌کرد.

کوین هارت پس از برنده شدن در چندین مسابقه استندآپ کمدی، به عنوان اولین پیشرفت خود، در فیلم جود آپاتوو (Judd Apatow) در مجموعه تلویزیونی اعلام نشده (۲۰۰۱) بازی کرد. او از آن زمان تاکنون در فیلم های بسیاری از جمله: Paper Soldiers (۲۰۰۲)، پارودی Scary Movie 3 (۲۰۰۳)، هواپیمای سول (۲۰۰۴)، کمدی درام In the Mix (۲۰۰۵)، هوش مرکزی (۲۰۱۶)، فرنچایز فیلم The Secret Life of pets (2016-2019)، پارودی Real Husbands of Hollywood (2013–2016) و… هنرنمایی کرده است.

مجله تایم در سال ۲۰۱۵ او را در فهرست سالانه ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان قرار داد. در سال ۲۰۱۷ کوین هارت شبکه Laugh Out Loud را راه اندازی کرد که سرویسی برای به اشتراک گذاشتن ویدئو با مشارکت کمپانی Lionsgate است.

وودی هارلسون در نقش رندی

بازیگران فیلم The Man from Toronto 2022

وودی هارلسون (Woody Harrelson) متولد 23 ژوئیه 1961 (3 بهمن 1339)، بازیگر و نمایشنامه‌نویس آمریکایی است. خانواده هارلسون فقیر بوده و برای گذران زندگی به دستمزد مادر متکی بودند. هارلسون علاوه بر نامزدی برای سه جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن گلوب، دریافت کننده تحسین‌های مختلف از جمله جایزه امی پرایم تایم (Primetime Emmy Award) و دو جایزه انجمن بازیگران صحنه (Screen Actors Guild Award) است.

هارلسون برای اولین بار به خاطر ایفای نقش متصدی بار، وودی بوید، در شبکه ان بی سی سیتکام (۱۹۸۵–۱۹۹۳) شناخته شد که به خاطر آن برنده جایزه امی پرایم تایم برای بازیگر حمایت کننده در یک سریال کمدی از مجموع پنج نامزد شد.

او همچنین، سابقه سه نامزدی جایزه اسکار را دارد: بهترین بازیگر نقش اول مرد برای The People vs. Larry Flynt (1996) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای The Messenger (2009) و Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017). هارلسون همچنین به خاطر ایفای نقش مارتی هارت در سریال True Detective (2014) نامزد دریافت جایزه امی پرایم تایم برای بازیگر نقش اول برجسته در یک سریال درام شد.

نامزدی برای هفت جایزه امی پرایم تایم، سه جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، چهار جایزه گلدن گلوب، و هفت جایزه انجمن بازیگران اسکرین در کارنامه او دیده می‌شود. همچنین او با نقش خود در فیلم Indecent Proposal سال ۱۹۹۳ برنده جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۱۹۹۴ شد.

کالی کوئوکو در نقش آنه

بازیگران فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲

کالی کوئوکو (Kaley Cuoco) متولد ۳۰ نوامبر ۱۹۸۵ (9 آذر 1364)، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. مادر او خانه‌دار و پدر او مشاور املاک بوده‌اند. پدر او اصالتا ایتالیایی و مادر او درورگه انگلیسی و آلمانی هستند. کالی از سه سالگی بازی تنیس را شروع کرد و تا شانزده سالگی در این ورزش فعالیت داشت، اما در این سن تنیس را کنار گذاشت تا به بازیگری بپردازد.

حضور کالی در فصل پایانی مجموعه تلویزیونی (2005-2006) Charmed در نقش بیلی جنکینز و بعدها در نقش پنی در سریال نظریه بیگ بنگ (۲۰۰۷–۲۰۱۹) شبکه کمدی CBS باعث شهرت او شد و جایزه انتخاب منتقدان و دو جایزه انتخاب مردم را برای نقش پنی دریافت کرد.

از سال ۲۰۲۰، کوئوکو در کمدی مهیج The Flight Attendant شبکه ماهواره‌ای HBO Max به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور داشته که برای آن، تحسین گسترده‌ای از او شده است. برای این اجرا، او نامزد جوایز امی پرایم تایم، جوایز گلدن گلوب، جوایز انجمن بازیگران اسکرین، و جوایز منتخب منتقدان شده است.

کوئوکو اولین فیلم خود را در فیلم تلویزیونی مهیج کوئیکسند: بدون فرار (۱۹۹۲) انجام داد. از فیلم‌های او می‌توان به Virtuosity (۱۹۹۵)، فیلم Toothless (۱۹۹۷)، کمدی درام Can’t Be Heaven (1999)، فیلم دیزنی Alley Cats Strike و Growing Up Brady (2000)، پنت هاوس (۲۰۱۰)، فیلم Hop (۲۰۱۱)، Authors Anonymous (۲۰۱۴)، و کمدی رومانتیک The Wedding Ringer (۲۰۱۵) اشاره کرد. در پیاده روی مشاهیر هالیوود در سال ۲۰۱۴ ستاره‌ای به نام او ثبت شده است.

دیگر بازیگران فیلم اکشن مردی از تورنتو ۲۰۲۲ و نقش‌هایی که هر کدام ایفا کرده‌اند، برای آشنایی بیشتر شما در زیر آمده است:

  • جاسمین متیو (Jasmine Mathews) در نقش لوری
  • لیلا لورن (Lela Loren) در نقش دنیلا مارین
  • پیرسون فوده (Pierson Fodé) در نقش مردی که از میامی آمده
  • جنکارلوس کنلا (Jencarlos Canela) در نقش افسر سانتورو
  • الین بارکی (Ellen Barkin) در نقش مدیر
  • مارتین روچ (Martin Roach) در نقش مارتی

نمرات منتقدین به فیلم The Man from Toronto 2022

پس از معرفی فیلم The Man from Toronto 2022 برای این که با نظرات بینندگان و منتقدان سینما نسبت به آن آشنا شویم، مروری می‌کنیم بر نمره‌هایی که این فیلم در ارزیابی سایت‌های معروف سینما دریافت کرده است.

سایت IMDb که نظر بینندگان عادی فیلم و سریال را منعکس می‌کند، برای این فیلم نمره 5.7 از 10 را در نظر گرفته است. در سایت راتن تومیتوز تنها 25 درصد منتقدانی که فیلم را نقد کرده‌اند، آن را پسندیده‌اند. سایت متاکریتیک که از معتبرترین سایت‌های سینمایی است، برای این فیلم امتیاز 34 را در نظر گرفته است. در مجموع، می‌توان گفت که منتقدان و بینندگان چندان از این فیلم استقبال نکرده‌اند. در ادامه نقد فیلم The Man from Toronto 2022 را از نظر تعدادی از منتقدان نشریه‌های معتبر سینمایی، که در سایت Metacritic منعکس شده است، با هم می‌خوانیم:

تارا بنت از نشریه IGN: امتیاز 70

کوین هارت و وودی هارلسون در یک اکشن-کمدی سرگرم کننده، شیمی رابطه‌ای از نوع تقابل جدیت و بداخلاقی در برابر حماقت محض دارند.

ناتالیا کیوگان از نشریه Paste: امتیاز 55

در حالی که این فیلم اورجینال نتفلیکس در چند لحظه واقعاً خنده‌دار موفق می‌شود به هدف بزند، اما آنطور که می‌خواهد اکشن، پرتعلیق یا طنز آمیز نیست.

میک لاساله از نشریه San Francisco: امتیاز 50

به عنوان یک تفریح 110 دقیقه‌ای، به عنوان یک چیز خنده‌دار، به عنوان فرصتی برای دو پسر بامزه که خوشمزگی کنند و با هم بخندند، چرا دوستش ندارید؟ فقط باید توقع زیادی نداشته باشید.

فیلم The Man from Toronto 2022 چند دقیقه است

آدریان هورتون از روزنامه Guardian: امتیاز 40

هیچ چیز توهین‌آمیز یا بی‌کفایتی خاصی در آن وجود ندارد، اما هرگز به حدی نیست که بگوییم خنده‌دار یا جالب است.

اسکات کمپبل از نشریه We Got this Covered: امتیاز 40

توانایی هارت بیشتر از این است، و هارلسون لیاقت بیشتر از این را دارد، بنابراین ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این دو در طول بازی خود سرگرم باشند، زیرا به جز تلاش فوق‌العاده این زوج برای سرگرمی ساختن از ضایعاتی که به آن‌ها داده شده، چیزی برای ارتباط برقرار کردن با فیلم وجود ندارد.

نادیر سامارا از نشریه Screen Rant: امتیاز 30

بیشتر از همه، فیلم این واقعیت را تأیید می‌کند که ما هنوز به آن فیلم نمادین و پرهزینه هارت نرسیدیم که تمام کارنامه کاری‌اش را روی آن کار کرده است.

رابرت دنیلز از نشریه Los Angeles Times: امتیاز 0

به هر قیمتی باید از فیلم کارگردان پاتریک هیوز اجتناب کرد.

کلام آخر

بررسی فیلم سینمایی مردی از تورنتو ۲۰۲۲

فیلم مردی از تورنتو ۲۰۲۲ جدیدترین اثر پاتریک هیوز، کارگردان فیلم‌های وسترن، اکشن و کمدی اکشن است که در ژانر کمدی اکشن ساخته شده و آن‌چنان که باید مورد استقبال علاقه‌مندان فیلم و سینما و منتقدان قرار نگرفته است، طوری که نظرات مخالف آن بیشتر از نظرات موافق هستند. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
اسم فامیلی
.
24 تیر 1401، 00:33
پاسخ
0
0
از نظرهای آخر مقاله هاتون خیلی خوشم میاد فقط نظر آخریه😂😂😅
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402