دانلود فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲ | نقد و بررسی، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم Cha Cha Real Smooth 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲ یا Cha Cha Real Smooth کمدی درامی است بامزه و جذاب ساخته چهره‌ای جوان به نام کوپر رایف که احتمالا در آینده فیلم‌های بیشتری از او خواهیم دید. با معرفی فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 همراه ما باشید.

فیلم سینمایی Cha Cha Real Smooth 2022 (فیلم چا چا واقعی صاف ۲۰۲۲) اثری است به کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی و بازیگری نقش اصلی (اندرو) کوپر رایف ( Cooper Raiff). در سابقه هنری این کارگردان جوان تنها چند فیلم معدود به چشم می‌خورد که مهم‌ترین آن‌ها، فیلم کوتاه مادلین و کوپر (2018)، Shithouse (2020) و همین فیلم هستند. ژانر فیلم Cha Cha Real Smooth کمدی درام است و ماجرای این فیلم، حول شخصیت اندرو و ماجراهای او در زندگی از کودکی تا بزرگسالی می‌چرخد. با معرفی این اثر همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

همچنین بخوانید :

تاریخ اکران فیلم Cha Cha Real Smooth 2022

فیلم برای اولین بار در 23 ژانویه (3 بهمن 1400) در جشنواره ساندنس 2022 اکران شد. اپل تی وی امتیاز نمایش این فیلم را به ارزش 15 میلیون دلار خریداری کرد. در 17 ژوئن (27 خرداد 1401) فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲ در این شبکه به نمایش در آمد. در 18 مارس 2022 (27 اسفند 1400) این فیلم در جشنواره SSWX اکران شد و همچنین، یک بار نیز در ژوئن 2022 در جشنواره Tribeca Film Festival نمایش داده شد. به نظر شما این فیلم می تواند یکی از بهترین فیلم های 2022 باشد؟

مدت زمان فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲

داستان فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲

به دنبال حضور اندرو در جشن تکلیف یهودی‌ها و آشنایی او با مادر و دختری جوان به نام دومینو و لولا، زندگی اندرو به گونه‌ای تغییر می‌کند. لولا، دختر دومینو، مبتلا به سندروم داون است و به دلیل شرایط خاص خود، چندان مایل نیست در جشن‌ها حضور داشته باشد، چه برسد به این‌که بخواهد برقصد! اما اندرو موفق می‌شود که او را تشویق به رقصیدن کند و باعث ‌شود که به او خوش بگذرد که این باعث تعجب و خوشحالی دومینو شده و در نهایت رابطه صمیمانه‌تری بین اندرو و این مادر و دختر رقم می‌زند، تا جایی که او را به عنوان پرستار لولا استخدام می‌کند، اما صمیمیت بین آن‌ها، بیشتر از این‌ها است و تا جایی پیش می‌رود که دومینو را برای ادامه رابطه‌اش با جوزف، نامزدش، دودل می‌کند و…

بازیگران فیلم چا چا ریل اسموت 2022

در مارس 2021 کوپر رایف و داکوتا جانسون (Dakota Johnson) به عنوان بازیگران اصلی فیلم اعلام شدند و سپس در آگوست بقیه بازیگران به جمع تیم پیوستند. فیلمبرداری اولیه این اثر در 12 آگوست 2021 (21 مرداد 1400) در پیتسبورگ آغاز شد. در ادامه با بازیگران این فیلم بیشتر آشنا می‌شویم:

کوپر رایف در نقش اندرو

بازیگران فیلم چا چا ریل اسموت 2022

کوپر مایکل رایف (Cooper Michael Raiff) متولد 11 فوریه 1997 در امریکا است. او فیلمساز، کارگردان و هنرپیشه است. کوپر رایف چون ساکن دالاس (تگزاس) بود، به مدت چهار سال در استودیو بازیگران دالاس تحصیل کرد و در آخرین سال تحصیل خود، اولین نمایشنامه‌اش را نوشت و آن را اجرا کرد.

سپس در کالج لس آنجلس ثبت نام کرد، اما در سال 2019 از کالج انصراف داد که بتواند روی فیلم‌هایش تمرکز کند. فیلم‌های کمدی درام Shithouse (2020) و فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 او تحسین منتقدان را برانگیخته است، به طوری که اولی در جشنواره فیلم زوریخ نامزد جایزه بهترین فیلم بلند و دومی در جشنواره فیلم ساندنس نامزد جایزه منتخب هیئت داوران شده‌اند.

داکوتا جانسون در نقش دومینو

بازیگران فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲

داکوتا مایی جانسون (Dakota Mayi Johnson)، متولد 4 اکتبر 1989، بازیگر و مدل آمریکایی است. وی نوه بازیگر مشهور، تیپی هدرن (فیلم پرندگان آلفرد هیچکاک) است. داکوتا در کودکی به رقص علاقه داشته اما در نوجوانی وارد عرصه مدلینگ شده است. او کار هنری خود را از سال 1999 میلادی آغاز کرده است. او در فیلم‌ها و برنامه‌های متعدد تلویزیونی حاضر شده است، از جمله برنامه‌ تلویزیونی Ben and Kate (2012-2013)، فیلم درام The Social Network (2010) به کارگردانی دیوید فینچر، فیلم رمانتیک فانتزی Beastly (2011) و فیلم درام رومانتیک Fifty Shades of Grey (2015).

دیگران بازیگران این فیلم را به همراه نقشی که در آن برعهده داشته‌اند، در زیر معرفی کرده‌ایم:

  • ایوان آسانته (Evan Assante) در نقش دیوید، برادر کوچک اندرو
  • ونسا بوگاردت (Vanessa Burghardt) در نقش لولا، دختر دومینو
  • لزلی من (Leslie Mann) در نقش لیزا، مادر اندرو
  • برَد گرِت (Brad Garrett) در نقش گرِگ، ناپدری اندرو
  • رائول کستیلو (Raúl Castillo) در نقش جوزف، نامزد دومینو
  • کولتون اوسوریو (Colton Osorio) در نقش رودریگو، دوست دیوید
  • اودیا راش (Odeya Rush) در نقش مکی، دوست دوره دبیرستان اندرو
  • آمارا پدروسو ساکوئل (Amara Pedroso Saquel) در نقش مایا، دوست‌دختر اندرو
  • بروکلین سولان رامیرز (Brooklyn Sloane Ramirez) در نقش مارگارت
  • کلی اوسولیوان (Kelly O’Sullivan) در نقش بِلا
همچنین بخوانید :

نقد و بررسی فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲

فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 اثری کمدی، سرگرم کننده و دوست داشتنی است و از آن نباید توقعی غیر از این داشته باشید. همان ابتدای فیلم، پسربچه‌ای به مادرش اعلام می‌کند که عاشق برگزار کننده جشن که دختر جوانی بزرگتر از خود اوست، شده است. مادر اندرو به خوبی از او حمایت می‌کند، دختر جوان نیز به نرمی با او برخورد می‌کند، اما در هر صورت، اندرو در عشق اولش ناکام می‌ماند. همینجا با شخصیت عاشق‌پیشه اندرو به خوبی آشنا می‌شویم و جالب این‌که این عاشق‌پیشگی انگار ارثیه خانوادگی آن‌هاست، چرا که برادر کوچکتر اندرو نیز بعدها در سن و سال پایینی رابطه عاشقانه را تجربه می‌کند.

نقد فیلم Cha Cha Real Smooth

فیلم ده سال به جلو می‌رود. حالا اندرو عاشق دختر جوانی به نام لارا است که به اسپانیا رفته است. اندرو شغل مناسبی ندارد، اما در تلاش است که پیشرفت کند و بتواند به لارا در اسپانیا ملحق شود. فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲ به طور عمده حول محور اندرو و شخصیت او می‌گردد. او چنان می‌تواند با خونگرمی ذاتی خود با هر انسانی به سادگی و به سرعت ارتباط برقرار کند و از گرمای وجودی خود به آن‌ها ببخشد، که به او پیشنهاد می‌شود کار مجلس‌گرم‌کنی جشن‌های تکلیف را برعهده بگیرد. اندرو شوخ و بامزه است و گاهی حرف‌هایی بدون تفکر از دهنش بیرون می‌آید که نمی‌داند که چرا آن‌ها را به زبان آورده و بلافاصله حرفش را پس می‌گیرد و این‌ها به بیشتر شدن کمدی داستان کمک می‌کند.

نمرات فیلم Cha Cha Real Smooth 2022

برای این‌که با نظر بینندگان گروه‌های مختلف از بینندگان حرفه‌ای فیلم تا مردم عادی درباره فیلم آشنا شویم، در ادامه به نقد فیلم Cha Cha Real Smooth از دید سایت‌های سینمایی مشهور می‌پردازیم.

سایت IMDb از جمله سایت‌هایی است که نظر بینندگان عادی فیلم و سریال را منعکس می‌کند. در این سایت، برای فیلم Cha Cha Real Smooth امتیاز 7.4 ثبت شده است که محصول نظرسنجی بین 5000 بیننده‌ای است که فیلم را دیده‌اند و در نظرسنجی این سایت شرکت کرده‌اند.

سایت متاکریتیک که از دیدگاه حرفه‌ای‌تری به نقد فیلم و سریال می‌پردازد، برای فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 میانگین امتیاز 69 از 100 را درنظر گرفته است که می‌شود گفت در مجموع، این فیلم را متوسط ارزیابی کرده است. در سایت راتن تومیتوز برای این اثر امتیاز 86 از 100 توسط منتقدانی که فیلم را نقد کرده‌اند، درنظر گرفته شده است.

تعدادی از خلاصه نظرهای منتقدان سایت Metacritic را درباره فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 در ادامه بررسی می‌کنیم:

اسکات کمپبل از نشریه We Got This Covered: امتیاز 100

Cha Cha Real Smooth عالی است، زیرا هرگز قرار نیست یک کمدی رمانتیک باشد. در عوض رایف بر این‌که چه چیزی مردم را دور هم جمع می‌کند، تمرکز کرده که بیش از هر چیز دیگری در سینما با جذابیت ارتباط دارد.

آلن ان جی از نشریه Film Treat: امتیاز 90

فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 مجموعه‌ای است از بازتاب‌های زندگی.

پیتر تراورز از نشریه ABC News: امتیاز 88

کوپر رایف، که این اثر برنده جایزه ساندنس را خلق کرده است، نمی‌تواند احساسات خود را نسبت به افراد دارای معلولیت و چالش‌های کسانی که آن‌ها را دوست دارند، را پنهان کند. و من نمی‌توانم احساساتم نسبت به این هدیه پرشور، فیلمی با بازی رایف و داکوتا جانسون، که هرگز بهتر از او برای این نقش نبود، را پنهان کنم.

میک لاساله از San Francisco Chronicle: امتیاز 75

در پایان فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲، احساس می‌کنید با افرادی آشنا شده‌اید، و همه آن‌ها را دوست دارید و همه چیز درست به نظر می‌رسد. برای یک فیلمساز 24 ساله، این نتیجه بدی نیست.

برررسی فیلم چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲

کریستی لمیر از سایت RogerEbert.com: امتیاز 75

رایف چند صدایی تاثیرگذار و چشمگیری ارائه می‌دهد و روایت در میانه راه ما را غافلگیر می‌کند، حتی با وجود اینکه سومین بازی او کمی افت دارد، اجراها، به ویژه داکوتا جانسون غمگین، تا انتها رضایت‌بخش هستند.

مارک فینی از The Boston Globe: امتیاز 63

همه بازیگران بسیار خوب هستند، اگرچه رایف، که تقریباً در همه صحنه‌ها حضور دارد،  با ترکیبی از انرژی بالا و حس جذاب بودن، می‌توانست کمی خسته هم بشود.

منوله درگیس از نشریه The New York Times: امتیاز 20

من حتی یک ثانیه فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 را باور نکردم، اما فیلم سعی نمی‌کند شما را به چیزی متقاعد کند. فقط می‌خواهد شما آن را دوست داشته باشید. از شما می‌خواهد که لبخند بزنید، سری تکان دهید، یکی دو قطره اشک بریزید و به خاطر دوست داشتن آن احساس خوبی داشته باشید. این هم نوعی از سرگرمی‌های آمریکایی بسته‌بندی شده و خودانگارانه است.

در پایان

فیلم سینمایی Cha Cha Real Smooth محصول سال 2022 است که نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و بازیگری نقش اندرو در آن بر عهده کوپر رایف جوان بوده است. این فیلم از بهترین درام کمدی‌های ساخته شده در سال 2022 است که به عنوان فیلمی شاد و سرگرم‌کننده تماشای آن را می‌توانیم به شما توصیه کنیم.

اگر به تماشای فیلم‌های کمدی درام علاقه دارید، فیلم کمدی و درام چا چا ریل اسموت ۲۰۲۲ نمونه خوبی از این دست کارها است که شما را ناامید نخواهد کرد، اما اگر توقع بیشتری از فیلمی که تماشا می‌کنید دارید و مایلید فیلمی عمیق‌تر تماشا کنید، بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402