سریال ترکی عشق منطق انتقام | داستان و معرفی بازیگران

سریال عشق منطق انتقام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال عشق منطق انتقام یکی از مجموعه‌های تلویزیونی محبوب کشور ترکیه بود که در سال‌های 2021 تا 2022 پخش شد و میزان رضایت بالایی داشت. با معرفی کامل سریال ترکی عشق منطق انتقام همراه شما هستیم.

در سال‌های اخیر بعد از موفقیت و اقبال فراوان سریال‌های کره‌ای، بسیاری از کشورها از جمله آمریکا با الهام گرفتن از محصولات سینمای کره جنوبی، فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ساختند. سینماگران ترکیه نیز از این قضیه مستثنی نیستند و برای رونق دادن به محصولات خودشان از الهام گرفتن از آثار این کشور خودداری نکردند.

سریال ترکی عشق منطق انتقام یکی از مهم‌ترین آثاری است که در سال‌های اخیر با الهام از سریال کره‌ای بانوی مجرد حیله‌گر (Cunning Single Lady) تولید شده است. این اثر به کارگردانی مورات اوزتورک (Murat Öztürk) و کورای کریم‌اوغلو (Koray Kerimoğlu) ساخته شد و همچنین اوزلم اینجی حکیم اوغلو (Nil Güleç Ünsal) و نیل گولچ اونسال (Özlem İnci Hekimoğlu) نویسندگان آن بودند. این مجموعه تلویزیونی از سال 2021 تا 2022 طی یک فصل به روی آنتن شبکه فاکس ترکیه رفت. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی کامل فیلم عشق منطق انتقام همراه شما خواهیم بود.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال عشق منطق انتقام

دانلود سریال عشق منطق انتقام / سریال ترکی عشق منطق انتقام

ژانر فیلم عشق منطق انتقام درام، رمانتیک و کمدی است. این سریال نخستین بار در تاریخ 18 ژوئن 2021 (28 خرداد 1400) بر روی آنتن شبکه FOX رفت و سرانجام در تاریخ 22 آوریل 2022 (2 اردیبهشت 1401) به پایان رسید. اگر سوال شما این باشد که سریال عشق منطق انتقام چند قسمت است؟ باید بگوییم که این اثر 42 قسمت است. هر قسمت این مجموعه حدودا 120 دقیقه طول می‌کشد.

داستان سریال ترکی عشق منطق انتقام

زمان پخش سریال عشق منطق انتقام / موضوع سریال عشق منطق انتقام

خلاصه سریال ترکی عشق منطق انتقام درباره اسرا یک دختر جوان و زیباست که از کودکی بخاطر ورشکستگی پدرش، دچار مشکلات مالی فراوانی بوده و زندگی سختی را پشت سر گذاشته است. به همین دلیل او در جوانی تصمیم می‌گیرد برای تضمین خوشبختی و رهایی از مشکلات زندگی، با مردی ازدواج کند که وضع مالی خوب و یک شغل ثابت داشته باشد.

از میان خواستگاران مختلف، اسرا تصمیم می‌گیرد تا با مرد جوانی به نام اوزان ازدواج کند. اوزان از دوران نوجوانی همسایه اسرا بوده و از همان دوران به او علاقه داشته است. از آنجایی که اوزان یک مهندس نرم‌افزار است و شغل ثابتی دارد، از نظر اسرا گزینه بسیار ایده‌آلی می‌باشد. اما یک اتفاق غیرمنتظره و بلندپروازی‌های اوزان سرنوشت ازدواج آن‌ها را تغییر می‌دهد و موضوع سریال عشق منطق انتقام را به کلی تغییر می‌دهد. اوزان از زندگی کارمندی خسته شده و دوست دارد با طراحی یک نرم افزار بزرگ، ثروتمند شود و شرکت مستقل خودش را راه‌اندازی کند.

 

به محض اینکه اوزان شغل خودش را برای رسیدن به هدفش رها می‌کند، مشکلات زندگی شخصی آن‌ها آغاز می‌شود و سریال ترکی عشق منطق انتقام به مسیر دیگری می‌رود. اسرا برای گذران زندگی و تامین مخارج مشغول می‌شود به سختی کار کند و به دلیل فشار و استرس زیاد دچار سقط جنین ناخواسته می‌شود ولی همسرش از این ماجرا اطلاعی ندارد. اسرا که از مشکلات مالی خسته شده و دیگر طاقت مشکلات را ندارد، درخواست طلاق می‌دهد و از اوزان جدا می‌شود.

داستان سریال زمانی جالب‌تر می‌شود که دست تقدیر یک اسپانسر مالی خوب برای ایده اوزان فراهم می‌کند و او با انتشار نرم‌افزار خودش به موفقیت و ثروت بسیار چشمگیری دست پیدا می‌کند و سپس شرکت مستقل خودش را راه‌ می‌اندازد. وقتی اسرا متوجه موفقیت و ثروتمند شدن اوزان می‌شود، از او انتظار دارد برای قدردانی زحمات فراوان او در زمان زندگی مشترکشان از او عذرخواهی کند ولی وقتی با او روبرو می‌شود، اوزان مبلغی پول به او داده و به سردی با همسر سابقش برخورد می‌کند. همین برخورد سرد استارت شکل گرفتن یک کینه عمیق در قلب اسرا را می‌زند و او تصمیم می‌گیرد که هرطور شده انتقام تمام سختی‌های زندگی خودش را از اوزان بگیرد. آیا در انتهای سریال عشق منطق انتقام، اسرا موفق می‌شود تمام رفتارهای سرد اوزان را تلافی کند؟ اگر شما هم با خواندن این خلاصه به ذهنتان آمده که آخر سریال عشق منطق انتقام چی میشه؟ حتما آن را تماشا کنید.

بازیگران سریال عشق منطق انتقام ترکی

در این قسمت با معرفی همه بازیگران سریال عشق منطق انتقام همراهتان هستیم تا شما را بیشتر با تیم بازیگری این مجموعه آشنا کنیم. ابتدا به سراغ بیوگرافی بازیگران اصلی می‌رویم و سپس با معرفی سایر بازیگران همراه شما خواهیم بود.

بورجو اوزبرک در نقش اسرا

سریال Ask Mantik Intikam / آخر سریال عشق منطق انتقام چی میشه

بورجو اوزبرک (Burcu Ozberk) بازیگر ترک متولد 11 دسامبر 1989 (20 آذر 1368) است که در این سریال ترکی، نقش اسرا را ایفا کرده است. او برای بازی در سریال‌های عشق تجملاتی (Afili Aşk) و دختران آفتاب (Güneşin Kızları) و به خاطر درخشش در فیلم مقاومت کاراتای (Direniş Karatay)، در میان تماشاگران ایرانی و ترکی از محبوبیت زیادی برخوردار است. بورجو اوزبرک جدیدا در آثار همچون ملکه (Kraliçe) و روحتم خبردار نمیشه (Ruhun Duymaz) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

ایلهان شن در نقش اوزان

بازیگران سریال عشق منطق انتقام / بازیگران سریال عشق منطق انتقام ترکی

اسم اصلی اوزان در سریال عشق منطق انتقام در واقع ایلهان شن (İlhan Şen) است که در 19 دسامبر 1987 (28 آذر 1366) در بلغارستان متولد شد. این بازیگ در دوران کودکی به ترکیه مهاجرت کرده و پس از مدتی فعالیت در عرصه مدلینگ، با بازی در چند فیلم و سریال به شهرت زیادی رسید و اکنون یکی از بازیگران مهم سینمای ترکیه به شمار می‌رود. از جمله معروف‌ترین آثار او می‌توان به وقت عاشقی (Sevmek Zamanı)، تپه شاهین (Şahin Tepesi) و خیلی منتظرت ماندم (Seni Çok Bekledim) اشاره کرد.

ملیسا دونگل در نقش چاعلا ییلماز

سریال ترکی عشق منطق انتقام

ملیسا دونگل (Melisa Dongle) که متولد سال 18 سپتامبر 1999 (27 شهریور 1378) است، از جمله جوان‌ترین و آینده‌دارترین ستاره‌های سینمای ترکیه محسوب می‌شود که در این سریال، نقش چاعلا ییلماز را ایفا کرده است. این ستاره جوان در سال‌های اخیر سریال‌های موفقی از جمله تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı)، حکایت ما (Bizim Hikaye)، بارباروس خیرالدین: دستور سلطان (Barbaros Hayreddin: Sultanın Fermanı) و بین من و دنیا (Dünyayla Benim Aramda) را در کارنامه خودش دارد.

گونای کاراجااوغلو در نقش زمرد

بررسی سریال عشق منطق انتقام / هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام

گونای کاراجااوغلو (Gunay Karacaoglu) بازیگر اهل ترکیه در 13 مارس 1971 (22 اسفند 12 1349) به دنیا آمد. او بخاطر حضور در سریال‌های یدی تپه استانبول (Yeditepe İstanbul)، 20 دقیقه (20 Dakika) و فیلم جدید Sevda Mecburi İstikamet شهرت زیادی دارد. این بازیگر در فیلم عشق منطق انتقام نقش زمرد را ایفا کرده است.

مهمت کورهان فیرات در نقش اکرم

بازیگران سریال عشق منطق انتقام ترکی

مهمت کورهان فیرات (Mehmet Korhan Fırat) هنرپیشه اهل کشور ترکیه در 26 اوت 1988 (4 شهریور 1367) به دنیا آمد‌. او کار خود را با سریال شفکات تپه (Şefkat Tepe) شروع کرد و از جمله آثار مشهور او باید به سریال‌هایی همچون خانه تو سرنوشت توست (Doğduğun Ev Kaderindir)، پایتخت عبدالحمید (Payitaht Abdülhamid) و ماورا (Mavera) اشاره کنیم. او در فیلم عشق منطق انتقام نقشی کلیدی دارد.

جرن کوچ در نقش الیف

الیف در سریال عشق منطق انتقام

جرن کوچ هنرپیشه ترکی در 16 اوت 1990 (25 مرداد 1369) به دنیا آمد. او تاکنون در آثار مشهوری همچون نبرد گل‌ها (Güllerin Savaşı)، دست دراز کن ای عشق (Ver Elini Aşk)، یکدل (Tek Yürek) و آقای اشتباه (Bay Yanlis) حضور داشته است. او در واقع نقش الیف در سریال عشق منطق انتقام را بازی می‌کند.

سایر هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام عبارتند از:

  • زینب کانکونده (Zeynep Kankonde) در نقش منکشه
  • سلیمان آتانیسو (Süleyman Atanısev) در نقش یالچیم
  • بوراک بوروک (Burak Yörük) در نقش چنار ایلماز
  • مهمت ییلماز (Mehmet Yilmaz) در نقش موسی
  • سینان سیچیم اوغلو (Sinan Sicimoğlu) در نقش سینان
  • سودا باش (Sevda Baş) در نقش زینب
  • شوکرو تورن (Şükrü Türen) در نقش نازیم
  • و…

نقد سریال عشق منطق انتقام

حال که می‌دانیم این سریال پس از 42 قسمت در شبکه فاکس ترکیه فینال خورده است و قرار نیست فصل دومی برای آن داشته باشیم، به بررسی نظرات سریال ترکی عشق منطق انتقام می‌پردازیم.

کمدی جالب و بازیگران ممتاز

دو شخصیت اصلی این سریال یعنی اسرا و اوزان به خوبی ساخته شده‌اند و بین بازیگران آن یعنی بورجو اوزبرک و ایلهان شن شیمی عالی‌ای برقرار است به طوری که مخاطب جذب آن شده و داستان را بخاطر آن ادامه می‌دهد. کاراکتر اسرا به خوبی فضای کمدی را به مخاطب القا می‌دهد و در کنار او بازیگران مکمل نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به خوبی از پس نقش‌های خود برمی‌آیند.‌ بار کمدی سریال متعادل است و بین صحنه‌های درام و طنز تعادل برقرار شده است.

داستان سریال گاهی غیر منطقی می‌ شود

چیزی که در طول پخش این مجموعه جلب توجه می‌‌کند، فضای آن است که کمی به ما حال و هوای آثار کره‌ای را منتقل می‌کند. البته به این دلیل که با سریالی اقتباسی روبه‌رو هستیم، این اتفاق غیرمنطقی نیست. اما داستان فیلم عشق منطق انتقام در نقاطی ‌کاملا غیرمنطقی به نظر می‌رسد و نمی‌تواند مخاطبان را متقاعد کند.

کلام آخر

نمرات سریال عشق منطق انتقام

در اینجا با معرفی و بررسی سریال عشق منطق انتقام همراه شما بودیم. آیا شما از بینندگان این سریال بوده‌اید؟ نظر شما درباره سریال و داستان آن چیست؟ به نظر شما نمرات سریال عشق منطق انتقام منصفانه هستند؟ در قسمت نظرات می‌توانید دیدگاه‌های خودتان را برای ما بنویسید. از اینکه تا انتهای این مطلب با پلازا همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
شیدا
.
21 آبان 1401، 16:07
پاسخ
0
1
من این سریال را وسریال عطر عشق را خیلی دوست داشتم اما ننیدونم چرا قسمت 40 و41 42 را هر کاری کردم دانلود نشد نفهمیدم آخرش چی شد
avatar
ابوالفضل
.
21 شهریور 1401، 18:44
پاسخ
4
3
چرت ترین فیلمی که تا الان دیدم که البته نصفه رهاش کردم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402