بیوگرافی اندرو گارفیلد | کارنامه کاری، زندگی شخصی و نکات جالب

بیوگرافی اندرو گارفیلد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اندرو گارفیلد یکی از بازیگران مشهور جهان است که با وجود ایفای نقش یکی از مهمترین ابرقهرمان‌های مارول یعنی مرد عنکبوتی، بازیگری بی‌ادعاست و در رفتار خود تواضع دارد. در این مقاله با بیوگرافی اندرو گارفیلد همراه شما هستیم.

اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1983 است که بازیگری را از کودکی با هنرپیشگی در تئاتر شروع کرده و به طور آکادمیک ادامه داده است. او به گفته خودش، از کودکی علاقه خاصی به شخصیت کمیک مرد عنکبوتی داشت و این کاراکتر در سراسر زندگی همراه او بوده است. این هنرپیشه همچنین تاکنون موفق شده یک جایزه تونی، یک جایزه بفتا و یک جایزه گلدن گلوب برنده شود و دو نامزدی اسکار نیز دارد. او در سال 2022 نام او در بین 100 فرد تاثیرگذار مجله تایم قرار گرفت. برای مطالعه زندگینامه اندرو گارفیلد همراه این مقاله پلازا باشید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی اندرو گارفیلد

  • نام و نام خانوادگی: اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)
  • تاریخ تولد اندرو گارفیلد: 20 اوت 1983 (29 مرداد 1362)
  • محل تولد: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
  • نام هنگام تولد: اندرو راسل گارفیلد (Andrew Russell Garfield)
  • سن اندرو گارفیلد: 39 سال
  • قد اندرو گارفیلد: 179 سانتی متر
  • وزن اندرو گارفیلد: 74 کیلوگرم
  • وضعیت تاهل: مجرد /  روابط: شانون وودوارد (Shannon Woodward) (2008-2011)، اما استون (Emma Stone) (2011-2015)، سوزی ابرومیت (Susie Abromeit) (2018)، ریتا اورا (Rita Ora) (2018-2019)، کریستین گیبل (Christine Gabel) (2019)، آلیسا میلر (Alyssa Miller) (2021-2022)، فیبی دینور (Phoebe Dynevor) (2022)
  • صفحه اینستاگرام اندرو گارفیلد: صفحه اینستاگرام ندارد و صفحه andrewgarfield83@ صفحه طرفداری از اوست.

بیوگرافی اندرو گارفیلد

در این بخش قصد داریم نگاهی بر بیوگرافی اندرو گارفیلد از کودکی تا رسیدن به شهرت و فعالیت‌های اخیر او بیاندازیم.

کودکی و نوجوانی

بیوگرافی اندرو گارفیلد/ زندگی شخصی اندرو گارفیلد

اندرو راسل گارفیلد (Andrew Russell Garfield) متولد 20 اوت 1983 (29 مرداد 1362) در لس‌آنجلس کالیفرنیا است. پدرش ریچارد گارفیلد (Richard Garfield) اهل کالیفرنیا و مادرش لین، نی هیلمن (née Hillman) اهل اسکس انگلستان بوده‌اند. آن‌ها زمانی که اندرو سه ساله بود، از لس‌آنجلس به بریتانیا مهاجرت کردند و او در اپسوم سوری رشد کرد. خانواده پدری اندرو گارفیلد جزء یهودیانی هستند که از لهستان، روسیه و رومانی به لندن نقل مکان کردند و نام خانوادگی آن‌ها در اصل، گارفینکل بود. او خود را هنرمندی یهودی می‌داند.

شغل خانوادگی آن‌ها طراحی داخلی بود که پدر و مادرش با هم آن را اداره می‌کردند. مادر او، به علاوه دستیار آموزش در دانشکده پرستاری بود و پدرش نیز به جز طراحی داخلی، کار مربیگری تیم شنای گیلدفورد سیتی را برعهده داشت.

اندرو گارفیلد در کودکی شنا و ژیمناستیک تمرین می‌کرد و به جمع‌کردن تمبر می‌پرداخت. او ابتدا دوست داشت که در کنار تحصیل بتواند کسب و کاری برای خود داشته باشد، اما بعدها در سن 16 سالگی به بازیگری علاقه‌مند شد، زمانی که یکی از دوستانش او را متقاعد کرد که در سطح A تئاتر تحصیل کند.

همچنین بخوانید :

بیوگرافی اندرو گارفیلد ؛ جوانی

این بازیگر با تاثیرپذیری ازشغل پدر و مادرش ابتدا قصد داشت بازرگان شود اما سپس با دیدن استعداد خود به سمت تحصیلات آکادمیک بازیگری روی آورد. گارفیلد تابعیت دو کشور آمریکا و انگلستان را دارد و هر دوی این کشورها را وطن خود می‌داند. او در این باره می‌گوید: «من بیش از هر چیز، به عنوان یک یهودی شناخته می‌شوم، به هر دوی این کشورها احساس عشق-نفرتی دارم و قبلا خیلی افتخار می‌کردم که تابعیت هر رو کشور را دارم، اما الان کمتر به این موضوع افتخار می‌کنم».

مادر گارفیلد، لین، زمان فیلمبرداری The Eyes of Tammy Faye به دلیل سرطان لوزالمعده درگذشت و او توانست زمان کمی قبل از فوت او، با پرواز خود را برساند که کنار او باشد.

زندگی شخصی اندرو گارفیلد

علت جدایی اما استون از اندرو گارفیلد

گارفیلد چندان علاقه‌ای ندارد که از زندگی شخصی خود صحبت کند و در مصاحبه‌هایش، بیشتر به زندگی حرفه‌ای خود و کارهایش می‌پردازد. بین سال‌های 2008 تا 2011 شانون وودوارد دوست دختر اندرو گارفیلد بود. بعدها، هنگام ایفای نقش در مرد عنکبوتی (سال 2011)، اما اندرو گارفیلد و اما استون با هم ارتباط نزدیکی برقرار کردند و این رابطه در سال 2015 به جدایی انجامید. علت جدایی اما استون از اندرو گارفیلد معلوم نشد اما پس از جدایی گارفیلد همیشه از اما به نیکی یاد کرد. پس از آن این بازیگر در سال 2018 با سوزی ابرومیت بازیگر مدتی دیده شد و بین سال‌های 2018 تا 2019 با خواننده و آهنگساز انگلیسی ریتا اورا بود. در سال 2019 اندرو گارفیلد با کریستین گیبل مدل و اینفلوئنسر دیده شد و در بین سال‌های 2021 و 2022 با آلیسا میلر مدل معروف آمریکایی بود. او در سال 2022 با فوبی دنور باریگر معروف سریال بریجرتون دیده شد و از آن به بعد با کسی نبود و مجرد است. با این تفاسیر عناوینی مثل همسر اندرو گارفیلد و اندرو گارفیلد و همسرش صحت ندارد.

همچنین بخوانید :

دوستان و علایق

او با رابرت پتینسون، مت اسمیت و جسی آیزنبرگ، بازیگر نقش مارک زاکربرگ، دوستی نزدیکی دارد. همچنین در سال 2011 به عنوان سفیر ورزش کودکان یتیم (WWO) انتخاب شد. گارفیلد در ورزش اسکیت‌بورد مهارت بالایی دارد و توانست کارگردان فیلم مرد عنکبوتی را راضی کند که در این فیلم از آن استفاده کند. علاوه بر این گارفیلد عاشق سگ‌ها است.

زندگی شغلی اندرو گارفیلد

این بخش از بیوگرافی اندرو گارفیلد را به مرور زندگی کاری او از شروع بازیگری تا ستاره شدن می‌پردازیم.

علاقه به بازیگری و ورود به آن

اندرو گارفیلد پیج اینستا / زندگی شغلی اندرو گارفیلد

گارفیلد از سن 9 سالگی وارد کلاس‌های بازیگری تئاتر در گیلفورد سوری شد و در تئاتری به تهیه‌کنندگی باگزی مالون حضور پیدا کرد. همچنین، گارفیلد قبل از این که وارد کنسرواتوار  Central School of Speech and Drama شود، به یک گروه کوچک تئاتر نوجوانان در اپسوم ملحق شد و به مدت سه سال در آن فعالیت می‌کرد.

در کنسرواتوار او تئاتر را در سطح A دنبال کرد و در سال 2004 فارغ‌التحصیل شد و اجراهای خود روی صحنه را آغاز کرد. او در سال 2004 به خاطر اجرایش در تئاتر رویال بورس منچستر (جایی که سال بعد نقش رومئو را آنجا بازی کرد) در جوایز تئاتر استاندارد شامگاهی 2006 برنده جایزه بهترین بازیگر برجسته تازه وارد شد.

همچنین بخوانید :

اولین حضور گارفیلد در تلویزیون

عکس اندرو گارفیلد / بهترین فیلم های اندرو گارفیلد

اولین حضور تلویزیونی گارفیلد مربوط به سال 2005 است که در برنامه تلویزیونی نوجوانان شوگر راش (Sugar Rush) شبکه 4 بریتانیا حضور پیدا کرد. او با سریال تلویزیونی Doctor Who بی بی سی در سال 2007 مشهورتر شد که در اکتبر 2007 توانست به عنوان یکی از 10 بازیگر شایسته تماشای مجله Variety انتخاب شود.

گارفیلد در فیلم Lions for Lambs

گارفیلد در نوامبر 2007 در اولین فیلم آمریکایی خود، درام Lions for Lambs، در کنار بزرگانی چون مریل استریپ، تام کروز و رابرت ردفورد، در نقش یک دانشجوی آمریکایی ظاهر شد. او درباره این همکاری به مجله Variety گفت: «من فقط خوش شانس هستم که در همان پروژه آن‌ها کار می‌کنم و واقعا انتظار ندارم که این کارم بعدها از طرف مخاطبان به رسمیت شناخته شود».

اندرو گارفیلد در فیلم های Boy A و The Other Boleyn Girl

او در فیلم درام Boy A (2007) نقش قاتل نامداری را بازی کرد که در تلاش است پس از دوره محکومیت خود در زندان، به زندگی جدیدی دست پیدا کند. این نقش برای او جایزه بفتای بهترین بازیگر مرد سال 2007 را به همراه داشت. امی بیانکولی از نشریه Houston Chronicle درباره گارفیلد نوشت: «در هوش و حساسیت او شکی نیست». او در سال 2008 در فیلم The Other Boleyn Girl نقش کوچکی داشت که باعث شد به عنوان یکی از شوتینگ استارزهای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شناخته شود.

همچنین بخوانید :

گارفیلد در فیلم Never Let Me Go

گارفیلد در سال 2010 در اقتباسی از رمان کازوئو ایشی گورو، درام علمی تخیلی Never Let Me Go در کنار کری مولیگان و کیرا نایتلی قرار گرفت. او در مورد شخصیت تامی دی می‌گوید: «حس اضطرابی در این بچه‌ها، به خصوص در تامی وجود دارد، او بسیار حسی-احساسی و حیوانی رفتار می‌کند. این نظر من درباره اوست».

گارفیلد به خاطر پرسش‌های وجودی که داستان فیلم مطرح می‌کند، به آن جذب شد. او می‌گوید: «تجربه حضور در Never Let Me Go مانند رویایی بود که به حقیقت پیوسته باشد». او درباره نقش خود می‌گوید: «جاهایی بود که ناامیدی‌اش در وجود او نمی‌گنجید و با ناله فوران می‌کرد و او را تحت فشار قرار می‌داد. فکر می‌کنم این فریادها درون همه ما هستند و من فرصتی پیدا کردم که آن را بروز دهم». او بخاطر به تصویر کشیدن جوانی خوش‌نیت اما کم‌رنگ که در مثلثی عشقی گرفتار شده بود، جایزه ساترن بهترین بازیگر مرد 2010 را به دست آورد.

گارفیلد در فیلم The Social Network

در همان سال، گارفیلد در مقابل جسی آیزنبرگ در فیلم The Social Network بازی کرد که فیلمی است بر اساس زندگی بنیان‌گذاران فیس‌بوک. ابتدا قرار بود او در نقش مارک زاکربرگ بازی کند، اما کارگردان فیلم، دیوید فینچر، او را برای نقش آردو ساورین، دوست زاکربرگ، مناسب دید. گارفیلد درباره نقش خود می‌گوید: «هیچکس نمی‌داند که آردو ساورین کیست و من هم نمی‌دانم، اما فقط می‌دانم این حقیقت که او هم انسانی است در زندگی واقعی و جایی روی زمین نفس می‌کشد، باعث می‌شود که بعد جدیدی به دیدگاه من درباره او اضافه شود و احساس مسئولیتم بیشتر شود».

اندرو گارفیلد در این نقش نیز مورد توجه قرار گرفت، چنان‌که نامزدی‌های فراوان، یک جایزه بفتا برای بهترین بازیگر مرد و یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای آن نصیب او شده است و مارک کرمود از بی بی سی، تعجب می‌کند که چرا به خاطر آن نامزد اسکار نشده است.

بیوگرافی اندرو گارفیلد ؛ بازی در نقش مرد عنکبوتی

عکس اندرو گارفیلد / علت جدایی اما استون از اندرو گارفیلد

اما شناخته شده‌ترین نقش اندرو گارفیلد که برای او شهرت و موفقیت جهانی بی‌سابقه‌ای را به همراه داشت، حضور او در سری فیلم‌های Spider-Man در نقش پیتر پارکر بود. اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی را شخصیتی توصیف می‌کند که می‌تواند با او ارتباط بگیرد و می‌گوید که این شخصیت تاثیر مهمی در زندگی او از کودکی تاکنون داشته است. او در جشن‌های هالووین با نقاب مرد عنکبوتی ظاهر می‌شد.

او برای ایفای این نقش، روی حرکات ورزشکاران و عنکبوت‌ها مطالعه کرده است و سعی کرد آن‌ها را در حرکات خود بگنجاند. همچنین او تمریناتی در رشته‌های یوگا و پیلاتس انجام داد. تفاوت اندرو گارفیلد و توبی مگوایر که پیش از او در این نقش حاضر شده بود، با وجود نقش آفرینی موفق گارفیلد به خوبی قابل تشخیص بود و این نشانگر توانایی بالای این بازیگر در خلق یک شخصیت متفاوت بود.

گارفیلد در فیلم Breath

تنها اکران فیلم گارفیلد در سال 2017 فیلم بیوگرافی نفس بود که در آن نقش رابین کاوندیش، جوانی که به دلیل ابتلا به بیماری فلج اطفال فلج شده است را، ایفا می‌کند. او برای ایفای نقش در این فیلم، با افرادی که مبتلا به فلج اطفال بوده‌اند، و همچنین، با همسر و پسر کاوندیش ارتباط نزدیکی برقرار کرد. او در آماده سازی با افرادی که فلج اطفال داشته‌اند تعامل داشت و با همسر و پسر کاوندیش همکاری نزدیکی داشت. استفان دالتون از نشریه هالیوود ریپورتر در مورد این نقش می‌نویسد: «با وجود داشتن داستانی استثنایی، این فیلم در پیچیدگی‌های زندگی کاوندیش محو شده بود و گارفیلد با ایفای نقشی که کمی بیشتر از نوازش و چرت زدن بوده، محدود شده است».

اندرو گارفیلد و تئاتر

پیج اصلی اندرو گارفیلد / اندرو گارفیلد و همسرش

اگر تاریخ فیلم‌های اندرو گارفیلد را دنبال کنید، دربین کارهای سینمایی او وقفه‌هایی دیده می‌شود که به خاطر حضور او در اجراهای تئاتر است. گارفیلد تئاتر را نیز به موازات سینما و تلویزیون دنبال می‌کند. و به خاطر اجراهای خود جوایز معتبر تئاتر، مانند جایزه تونی را به دست آورده است.

تعدادی از معروف‌ترین اجراهای تئاتر او عبارتند از : Angels in America (2017-2018)، تئاتر The Children’s Monologues (2017)، نمایشنامه آرتور میلر به نام Death of a Salesman (2012)، اجرای Beautiful Thing (2006)، نمایشنامه معروف Romeo & Juliet (2005) و نمایش Mercy (2004).

فعالیت های اخیر اندرو گارفیلد

این بازیگر در طی سال‌های اخیر به فعالیت‌های بازیگری گزیده‌تری روی آورده است‌. او در سال 2018 با ایفای نقش در فیلم Under the Silver Lake پرداخت. سپس در سال‌های 2020 و 2021 در فیلم‌های Mainstream و The Eyes of Tammy Faye بازی کرد. اما این فیلم Tick, Tick… Boom! بود که توانست باری دیگر باعث درخشش نام گارفیلد شده و او را برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه اسکار کند. همچنین این بازیگر باری دیگر با فیلم Spider-Man: No Way Home نقش شخصیت محبوب مارول یعنی پیتر پارکر را ایفا کرد.

در سال 2022 این بازیگر در سریال Under the Banner of Heaven نقش یک کارآگاه را بازی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و نامزدی جوایز امی و گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد. پس از مراسم اسکار 2023 نیز خبر ساخت فیلمی به اسم We Live in Time از جان کرولی (We Live in Time) در ژانر عاشقانه داده شد که اندرو گارفیلد و فلورنس پیو (Florence Pugh) نقش‌ها اصلی آن هستند. همچنین فیلم Voyagers با نقش آفرینی گارفیلد در نقش کارل سیگان در مقابل دیزنی ادگار جونز (Daisy Edgar-Jones) پروژه بعدی اوست.

فیلم های اندرو گارفیلد

andrew garfield بازیگر

در این قسمت کارهای سینمایی andrew garfield بازیگر را به طور فهرست‌وار مرور می‌کنیم.

سال ساختنام فیلمنقشکارگردانامتیاز IMDb
2005Mumbo JumboسیموCatherine Millar4.8/10
2007Boy Aجک بوریجJohn Crowley7.6/10
2007Lions for Lambsتاد هیزRobert Redford6.2/10
2008The Other Boleyn Girlفرانسیز ویستونJustin Chadwick6/10
2009The Imaginarium of Doctor ParnassusآنتونTerry Gilliam6.8/10
2009AirتامChristian Cantamessa5.1/10
2010I’m HereشلدونSpike Jonze7.7/10
2010Never Let Me Goتامی دیMark Romanek7.1/10
2010The Social Networkادواردو ساورینThe Social Network7.8/10
2012The Amazing Spider-Manپیتر پارکر- مرد عنکبوتیMarc Webb6.9/10
2014The Amazing Spider-Man 2پیتر پارکر- مرد عنکبوتیMarc Webb6.6/10
201499 Homesدنیس نشRamin Bahrani7.1/10
2016Hacksaw Ridgeدیسموند داسMel Gibson8.3/10
2016SilenceرودریگوMartin Scorsese7.1/10
2017Breatheرابین کوندیشAndy Serkis7.1/10
2018Under the Silver LakeسمDavid Robert Mitchell6.5/10
2020MainstreamلینکGia Coppola4.9/10
2021The Eyes of Tammy Fayeجیم بیکرMichael Showalter7.2/10
2021!Tick, Tick… Boomجاناتان لارسونLin-Manuel Miranda7.5/10
2021Spider-Man: No Way Homeپیتر پارکر- مرد عنکبوتیJon Watts8.3/10
We Live in TimeتوبیاسJohn Crowley
Voyagersکارل سیگانSebastián Lelio

سریال های تلویزیونی

در این قسمت از بیوگرافی اندرو گارفیلد با سریال‌های این بازیگر آشنا شوید.

سال ساختنام برنامه تلویزیونینقشقسمت‌هایی که در آن‌ها حضور داشته
2005Swingingنقش‌های مختلفقسمت 1.1
2005Sugar Rushتام5 قسمت
2006Simon Schama’s Power of Artپسر با میوهقسمت1: “Caravaggio”
2007Doctor Whoفرانکقسمت‌های “Daleks in Manhattan”و “Evolution of the Daleks”
2007Freezingکیتقسمت 1.1
2007Trial & Retributionمارتین داگلاساپیزود “Closure: قسمت 1”
2009Red Ridingادی دانفوردسه قسمت
2011-2014Saturday Night Liveدر نقش خودشدو قسمت
2019RuPaul’s Drag Race UKدر نقش خودشقسمت 1.1
2022Under the Banner of Heavenکارآگاه جب پیرنقش اصلی

جوایز و افتخارات اندرو گارفیلد

بیوگرافی اندرو گارفیلد / جوایز و افتخارات اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد تاکنون توانسته برنده یک جایزه تونی برای تئاتر، یک جایزه بفتا و یک جایزه گلدن گلوب شود، همچنین اندرو گارفیلد نامزد دریافت جایزه اسکار شده است اما هر دو باری که نامزد شد، نتوانست آن را به خانه ببرد. در ادامه بیوگرافی اندرو گارفیلد فهرست جوایزی که این بازیگر تاکنون توانسته کسب کند را مشاهده می‌کنید.

سالجایزهجشنواره/مراسمبرای فیلم
2008بهترین بازیگر مرد نقش اولجایزه بفتاBoy A
2010بهترین بازیگر در رقابت‌های بین‌المللیجایزه سینفوریاBoy A
2010بهترین بازیگر نقش مکمل مردجایزه ساترنNever Let Me Go
2010گروه برتر سالجشنواره فیلم هالیوودThe Social Network
2010بهترین اجرای موفقجشنواره فیلم هالیوودNever Let Me Go و The Social Network
2011جایزه گروه بازیگرانجشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگThe Social Network
2011جایزه Virtuosoجشنواره بین‌المللی فیلم سانتا بارباراThe Social Network
2011بهترین اجرای موفق مردجایزه اتحایه فیلم و تلویزیون آنلاینThe Social Network
2016بهترین بازیگر فیلم انتخاب مردمیجوایز فیلم تابستانی IGNHacksaw Ridge
2016بهترین بازیگرجوایز هنر فیلمHacksaw Ridge
2016بهترین بازیگرجوایز AACTAHacksaw Ridge
2016جایزه بهترین بازیگرجشنواره بین‌المللی فیلم هالیوود کاپریHacksaw Ridge
2017جایزه اسپاتلایتجشنواره بین‌المللی پالم اسپرینگHacksaw Ridge
2017جایزه چشم طلاییجشنواره فیلم زوریخBreathe
2022جایزه بهترین بازیگر کمدی موزیکالجشنواره گلدن گلوب!Tick, Tick… Boom
2022جایزه بهترین بازیگرجشنواره گلدن دربی!Tick, Tick… Boom

حواشی اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد بازیگر بی‌حاشیه‌ای است و به زندگی خصوصی خود بسیار اهمیت می‌دهد تا اخبار آن منتشر نشود‌. این بازیگر چند وقت پیش یک حاشیه غیرجنجالی داشت که در آن به خبر ساخت The Amazing Spider-Man 3 واکنش نشان داد. او در این مورد گفت که این سری هنوز برای او ناتمام مانده و باتوجه به پایان‌بندی باز فیلم احتمال اینکه این اثر ادامه دار می‌شد و یک پایان درخور داشت، بهتر بود. او خاطر نشان کرد ادامه ندادن The Amazing Spider-Man باعث می‌شود که او یک رابطه احساسی را به طرزی غم‌انگیز پایان دهد.

حقایق پنهان اندرو گارفیلد

این بخش از بیوگرافی اندرو گارفیلد را به بیان حقایق جالبی درباره او می‌پردازیم‌.

  • او در بین خوانندگان لیل ناس اکس را دوست دارد و سریال محبوب او Riverdale است.
  •  این بازیگر به داشتن لهجه آمریکایی معروف است. اما جالب اینجاست که بدانید در مراسم اسکار 2017 او نخستین بار با لهجه واقعی انگلیسی خود حرف زد و این نه تنها طرفداران، بلکه اما استون نامزد سابقش را نیز متعجب کرد.
  • اندرو گارفیلد به حریم شخصی خود بسیار اهمیت می‌دهد و حواشی زیادی پیرامون زندگی خصوصی او نیست.
  • او برای اجرای حرکات مرد عنکبوتی از ورزشکاران بزرگی برای آموزش‌های لازم کمک گرفت.
  • اجداد این بازیگر اهل انگلیس بودند.
  • برادر بزرگتر اندرو گارفیلد، بن، پزشک است.
  • این بازیگر از سنین پایین به ورزش‌های ژیمناستیک و شنا مسلط بود.
  • او از سن 9 سالگی در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد و وارد تئاتر شد.

سخن پایانی

در این مقاله پلازا به بررسی بیوگرافی اندرو گارفیلد پرداختیم که از کودکی وارد کار اجرا شده و به طور حرفه‌ای آن را دنبال کرده است. اندرو از بازیگران خوش‌آتیه سینما و تلویزیون است و بعید نیست که در سال‌های آینده بتواند جوایز آکادمی اسکار را نیز به افتخارات خود اضافه کند. آیا فیلم‌هی او را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را درباره مرد عنکبوتی محبوب با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402