برنامه اسنپ چت؛ آموزش، دانلود و معرفی ویژگی ها و تکنیک های جالب

دانلود اسنپ چت از گوگل پلی / download-snapchat
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برنامه اسنپ چت (Snapchat) یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار دنیا است که ویژگی های منحصربه‌فردی دارد. در این مطلب که مربوط به اپلیکیشن اسنپ چت می‌باشد ترفندها و تکنیک های خوبی را خواهید آموخت که پیشنهاد می‌شود باما همراه باشید.

از زمان آغاز به کار و معرفی برنامه snapchat در سپتامبر 2011، شبکه اجتماعی اسنپ چت رشد فوق‌العاده‌ای داشته و در حال حاضر دارای بیش از 210 میلیون کاربر فعال روزانه است. این برنامه به خصوص در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت زیادی دارد. برای کسانی که تازه می‌خواهند وارد دنیای این شبکه اجتماعی شوند، آشنایی با قسمت‌های مختلف آن می‌تواند کار سختی باشد و این افراد نیاز به یک مرجع آموزش اسنپ چت دارند.

این برنامه در سال‌های اخیر آن‌قدر تغییرات داشته که با هر بار آپدیت اسنپ چت باید به یک راهنما مراجعه کرد و این شبکه اجتماعی در وضعیت کنونی، تفاوت زیادی با هنگامی که عرضه شد دارد. در این مطلب برای راحتی شما می‌خواهیم یک آموزش اسنپ چت کامل ارائه کنیم تا بتوانید به راحتی وارد دنیای این اپلیکیشن شده و با ویژگی ها و تکنیک های اسنپ چت آشنا شوید. همچنین اگه به دنبال دانلود اسنپ چت از گوگل پلی یا اپ استور به صورت مستقیم هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

برای معرفی برنامه snapchat زحمات بسیاری کشیده است که در این زمینه از صفر تا صد اپلیکیشن مورد بررسی قرار گرفته است که اگر اطلاعاتی از این برنامه ندارید با خواندن این مقاله میتوانید اطلاعات بسیار خوب و مفیدی را کسب کنید. معرفی برنامه snapchat با استفاده از متن و تصویر انجام شده است تا در این بین اگر با مشکلی مواجه شدید یک همراه در اختیارتان باشد. البته در صورت رو به رو شدن با هر مشکلی میتوانید سوال خود را در نظرات برای ما ارسال کنید با بطور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و پاسخ مناسب را دریافت کنید.

در میان تمام ویژگی های برنامه اسنپ چت بد نیست بدانید که یکسری از موارد از اهمیت بالاتری برخوردار هستند که اگر جزو کاربران حرفه ای این برنامه هستید و یا در طول روز از ویژگی های آن در زمینه های مختلفی استفاده میکنید پیشنهاد میشود که در ادامه معرفی این ویژگی ها باما همراه باشید که بی شک موارد ذکر شده میتواند کمک شایانی به شما نماید. اپلیکیشن اسنپ چت در طول سال های اخیر با ویژگی های بسیاری مواجه شده است که در این میان میتوان آنرا یک مجموعه کامل از ابزار های مفید و کاربردی برای شبکه های اجتماعی دانست که بی شک با نصب و راه اندازی این برنامه میتوانید به قابلیت های بسیاری دسترسی داشته باشید که امروزه در قالب برنامه های جداگانه عرضه شده اند.

شبکه اجتماعی Snapchat را میتوان امروزه یکی از محبوب ترین برنامه های ممکن در ارتباطات دانست که در آن میلیون ها کاربر از سراسر جهان حضور دارند. به لطف استفاده از ویژگی های بسیار برنامه میتوان این ابزار را یک گزینه عالی دانست که با ویژگی های بسیاری همراه است. اگر بدنبال این ویژگی ها هستید میتوانید در ادامه توضیحات این مقاله باما همراه باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید نظر خودرا در مورد این مقاله باما در میان بگذارید.

آنچه در ادامه خواهید خواند

برنامه اسنپ چت در کنار معرفی اپلیکیشن اسنپ چت

اسنپ چت را می‌توان یک پیام‌رسان با ویژگی خاص دانست؛ تمامی پیام‌ها چند ثانیه بعد از دیده شدن پاک می‌شوند. درواقع کاربران می‌توانند تصاویر یا ویدیوهای خود را به دوستان‌شان ارسال کنند و بعد از مشاهده شدن، این پیام‌ها خودبه‌خود از بین می‌روند.

برنامه اسنپ چت را میتوان یکی از محبوب ترین پیامرسان های جهانی دانست که رقابت تنگاتنگی با بهترین های این زمینه دارد. جهت دانلود اپلیکیشن اسنپ چت باما همراه باشید که در ادامه لینک های دانلود مربوط به نسخه اندروید و ای او اس این برنامه را برای شما عزیزان قرار داده ایم که به صورت مستقیم میتوانید آنها را دریافت و نصب نمائید. لازم به ذکر است بدانید که آموزش استفاده از شبکه اجتماعی Snapchat در ادامه برای شما مطرح شده است که در این خصوص میتوانید با نکات خوبی همراه باشید که بطور انحصاری برای شما عزیزان قرار گرفته است. باتوجه به ماهیت و موضوع کلی این برنامه میتوان گفت که اسنپ جت یک برنامه وسیع و کارآمد در حوزه های مختلف بوده است که نباید آنرا ساده از دست داد.

البته دوستان شما می‌توانند از این مطالب از طریق گوشی عکس بگیرند که در این صورت، شما اعلانی دریافت کرده و از این کار مطلع می‌شوید. موقت بودن این ارسال‌ها باعث می‌شود که کاربران به راحتی بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. این نوع ارتباط مانند دنیای واقعی است که تمامی لحظه‌ها در گذشته می‌مانند.

در این بخش که به معرفی برنامه snapchat خواهیم پرداخت شما میتوانید با بخش های مختلف این اپیکیشن آشنا شوید. در طی یک همکاری با آمازون، با استفاده از دوربین اسنپ چت می‌توان اشیا یا بارکدهای مختلف را اسکن کرد و اگر آن مورد در آمازون موجود بود، می‌توانید به راحتی به آنجا منتقل شده و خرید خود را انجام دهید. این همکاری بزرگ نشان از رشد موفق و باثبات این برنامه است که قطعا در آینده، بیشتر درباره آن خواهیم شنید.

اگر بدنبال آموزش اسنپ چت هستید باید بدانید که در این زمینه آموزش های بسیاری عرضه شده است که میتوانید به بهترین منبع ویدیویی جهان یعنی یوتیوب سری بزنید و یا آموزش های کلیدی که در این زمینه برای شما قرار گرفته است مواجه شوید. لازم است بدانید که به یکسری از موارد مهم در این زمینه اشاره شده است که در ادامه میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

دانلود اسنپ چت برای اندروید و iOS

دانلود اسنپ چت برای اندروید و iOS

قبل از دانلود این برنامه بدنیست بدانید که برنامه اسنپ چت چیست ؟ در پاسخ به این سوال و طبق توضیحاتی که در ابتدای این مقاله قرار گرفته است اسنپ چت را میتوان یک برنامه پیامرسان قدرتمند دانست که از ویژگی های بسیاری برخوردار بوده و برای پتلفرم های مختلفی نظیر اندروید و ای او اس عرضه شده است.

اسنپ چت مخصوص موبایل است و برای استفاده از آن باید یک گوشی هوشمند اپل یا اندروید داشته باشید. برای دانلود اسنپ چت از گوگل پلی برای اندروید می‌توانید از این لینک و برای دانلود آن برای آیفون می‌توانید از این لینک استفاده کنید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است. دقت داشته باشید که اپلیکیشن اسنپ چت برای کاربران ایرانی تحریم بوده و برای دسترسی به آن نیاز به فیلتــرشـ-کن خواهید داشت.

در پاراگراف فوق میتوانید دانلود اسنپ چت از گوگل پلی و اپ اپل را انجام دهید که در این زمینه باید به یک تغییر دهنده ای پی متصل باشید. لازم به ذکر است بدانید که برای حضور در برنامه و استفاده تمام و کمال از آن نیاز به یک وی پی ان خواهید داشت.

آموزش استفاده از برنامه اسنپ چت

آموزش استفاده از برنامه اسنپ چت

بعد از دانلود اسنپ چت برای گوشی و نصب آن، در اولین صفحه موقع باز کردن برنامه، امکان وارد شدن به حساب (Log In) یا ایجاد حساب کاربری جدید (Sign Up) را خواهید داشت.

برای ایجاد حساب کاربری، روی Sign Up زده و در صفحات بعدی به ترتیب نام و نام خانوادگی، تاریخ تولید و در نهایت یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. در انتخاب نام کاربری دقت کنید زیرا نمی‌توانید بعدا آن را تغییر دهید. بعد از طی کردن این مراحل، باید یک رمز عبور برای حساب خود وارد کنید. در صفحه بعد از آن هم باید یک ایمیل و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید.

یک کد تایید برای گوشی ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه برنامه وارد کنید. بعد از این کار، مرحله نهایی، اضافه کردن دوستان است. اسنپ چت به شما اجازه می‌دهد تا از میان مخاطبان، کاربرانی را به عنوان دوست اضافه کنید.

البته راه‌های دیگری هم برای اضافه کردن دوستان وجود دارد که در ادامه مطلب به آن‌‌ها اشاره می‌کنیم.انجام تمامی این موارد نیاز به یک رفع تحریم خواهد بود که با فعالسازی آن مشکلات این چنینی از برنامه حذف شده و به آسانی میتوانید از تمام ویژگی و بخش های برنامه استفاده کنید.

برای وارد شدن به اسنپ چت توضیحات تکمیلی که در فوق آمده است راهنمای شما خواهد بود. در این زمینه اگر با ارور یا خطا و مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید. لازم به ذکر است به تمامی سوالات شما در خصوص این برنامه پاسخ داده میشود تا مشکلی از این بابت نداشته باشید.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت که به آن اشاره شد بطور کامل نبوده و در ادامه نحو ثبت نام در برنامه اسنپ چت را مورد بررسی قرار خواهیم داد که پیشنهاد میشود باما همراه باشید. اگر بخوا هیم کاربرد اسنپ چت را برای شما توضیح دهیم باید بدانید که یک برنامه در زمینه ارتباطات بوده که با استفاده از آن میتوانید به صورت تصویری و صوتی و متنی با اشخاصی که مدنظر دارید ارتباط داشته باشید. در این خصوص از یکسری ویژگی های کلیدی جهت کارایی بهتر استفاده شده است که میتوانید از آنها برای زیباسازی چهره در تماس های تصویری و… استفاده کنید. پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات مربوط به این برنامه باما همراه باشید.

معنی کلمه اسنپ چت چیست ؟

معنی کلمه اسنپ چت چیست ؟

در واقع اسنپ چت برگرفته از یک عبارت انگلیسی به معنای ارسال و دریافت تصویر است که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی که هر دو از دانشجویان دانشگاه استنفورد بوده اند ساخته شده است. معنی کلمه اسنپ چت را نمیتوان در یک جمله خلاصه نمود اما بطور کلی و براساس آنچه که در سایت های مطرح خارجی به آن اشاره شده است به اپلیکیشن ارسال و دریافت تصویر معروف است که امروزه بسیار وسیع تر از یک ارسال و دریافت کننده تصویر می‌باشد.

در سال 2013 شرکت سازنده این برنامه دست به اقدام عجیبی زد که براساس آن پیام های ارسالی و دریافتی در مدت زمان 1 تا 10 ثانیه حذف میشوند که این مورد تنها از اپلیکیشن نبوده و از سرور های اصلی برنامه نیز حذف میشود. البته این مورد زمانی رخ میدهد که شخص مقابل پیام ارسالی را دیده باشد.

در تنظیمات برنامه میتوانید دسترسی بهتری به این مورد را داشته باشید که هدف از افزودن این مورد افزایش امنیت برنامه بوده است که در صورت اسکرین شات از متن ها یک اعلان برای شخص مقابل ارسال میشود تا پیام های ارسالی مورد سوء استفاده شخصیت های مختلف قرار نگیرند.

بخش متنی و گفتگویی این برنامه در سطح چندم کارایی قرار دارد زیرا اکثر کاربرانی که امروزه از این برنامه استفاده میکنند بدنبال ویژگی های مربوط به تصویر و ویدیو هستند که در ادامه بطور واضح به آن خواهیم پرداخت.

اگر در زمینه ثبت نام در نرم افزار اسنپ چت با مشکلی مواجه هستید و یا اطلاعات کافی در این خصوص ندارید پیشنهاد میشود که در ادامه باما همراه باشید که قصد داریم نحو ثبت نام در این برنامه را برای شما توضیح دهیم. براساس توضیحات زیر مشکلی در ثبت نام نخواهید داشت و اگر با ارور یا مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

ثبت نام در برنامه اسمپ چت و ساخت اکانت در اسنپ چت

اصلی ترین موردی که باید در کاربرد های اسنپ چت مد نظر داشته باشید ثبت نام در برنامه اسمپ چت است که بدلیل مهم بودن این بخش توضیحات به‌همراه تصاویر در اختیارتان قرار گرفته است تا مشکلی برایتان وجود نداشته باشد:

  • در ابتدا باید برنامه اپلیکیشن اسنپ چت را دانلود و نصب نمایید. بعد از نصب کردن ، وارد برنامه شوید و در صفحه مربوط روی گزینه sign up کلیک کنید. در ادامه روی گزینه continue کلیک کرده و در پایان گزینه allow را بزنید تا به به اسنپ اجازه دهید به مواردی مانند دوربین و مخاطبان و… که نیاز دارد دسترسی داشته باشد.

ثبت نام در برنامه اسمپ چت و ساخت اکانت در اسنپ چت

  • در مرحله دوم و مانند تصویر بالا از شما یک نام و نام خانوادگی درخواست شده که پیشنهاد میشود اطلاعات درست را وارد کنید و بعد از آن تاریخ تولد خود را به میلادی بزنید و سپس روی Sign up & Accept کلیک کنید. در پایان عبارت continue را لمس کنید تا وارد بخش بعدی ساخت اکانت در اسنپ چت شود.

ثبت نام در برنامه اسمپ چت و ساخت اکانت در اسنپ چت

  • مهم ترین بخشی که در ثبت نام در مقابل شما بوجود می‌آید همین بخش است که باید برای خود یک نام کاربری معتبر انتخاب کنید. مانند تمام اپلیکیشن های دیگر از نام کاربر از قبل وجود داشته باشد با عبارت is already taken مواجه خواهید شد که باید از یک نام کاربری پویا و تکرار نشده استفاده کنید. سپس روی continue کلیک کنید تا وارد بخش رمز شود که در این بخش باید برای اکانت خود رمز قرار دهید که باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد.

ثبت نام در برنامه اسمپ چت و ساخت اکانت در اسنپ چت

  • در پایان ثبت نام در برنامه اسمپ چت باید شماره موبایل خود را وارد کنید که پیش شماره را روی +98 که ایران می‌باشد قرار دهید تا کد ارسالی برایتان به‌درستی فرستاده شود. لازم به ذکر است شماره همراهتان را بدون 0 وارد کنید یعنی 9121234567 و سپس روی continue کلیک کنید تا کد برایتان ارسال شود. بعد از ارسال کد به‌صورت خودکار در بخش CODE بارگذاری شده و میتوانید وارد برنامه اسنپ چت شوید.

کاربرد برنامه اسنپ چت

کاربرد برنامه اسنپ چت

نحوه کار با اسنپ چت و کاربرد اصلی آن را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد اما قبل از شروع این بخش بدنیست بدانید که این برنامه به نسبت ابزار های مشابه از ویژگی های بسیاری برخوردار است که مورد میتواند نیاز شما از ابزار و برنامه های مشابه را به حداقل برساند. از دیگر ویژگی های برنامه میتوان به سرعت بالای آن در زمینه های مختلف و انجام درخواست های شما اشاره داشت.

هر شبکه اجتماعی، زبان مخصوص به خود را دارد که قبل از استفاده باید با آن‌ها آشنا شوید. در زیر می‌خواهیم به برخی از ویژگی های برنامه اسنپ چت و نام آن‌ها بپردازیم. مواردی که سبب آشنایی شما با نحو استفاده از فیلترهای اسنپ چت خواهد شد.

همچنین در این مقاله یادخواهید گرفت که استوری گذاشتن در اسنپ چت به چه شکل است. البته این مورد تفاوت بسیاری با برنامه های رقیب مانند اینستاگرام ندارد اما برای آشنایی شما کاربران عزیز با اپلیکیشن اسنپ چت این موارد در نظر گرفته شده اند.

کاربرد برنامه اسنپ چت

همانطور که در توضیحات مربوط به این برنامه گفته شده است این ابزار از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده  که اگر بدنبال ویژگی های اسنپ چت و اصطلاحات برنامه هستید در ادامه میتوانید به لیست خوبی در این زمینه دسترسی داشته باشید که اگر با کلمه ای ناآشنا هستید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

  • اسنپ (Snap): منظور از اسنپ، عکس یا ویدیویی است که در این برنامه به دوستان خود می‌فرستید. یک ویدیو می‌تواند حداکثر 10 ثانیه باشد. تمامی اسنپ‌ها بعد از مشاهده شدن توسط تمام کسانی که به اشتراک گذاشته شدند، حذف می‌شوند؛ مگر اینکه آن‌ها را به استوری خود اضافه کنید. در این صورت، آن‌ها بعد از 24 ساعت حذف می‌شوند. اسنپ‌های باز و مشاهده نشده بعد از 30 روز حذف می‌شوند.
  • استوری‌ها (Stories): بخش استوری اسنپ چت، تمامی عکس‌ها و ویدیوهایی را نشان می‌دهد که با تمامی دوستان اسنپ چت خود به اشتراک می‌گذارید. استوری گذاشتن در اسنپ چت بسیار ساده است که با ورود به برنامه و لمس تصویر پروفایل خود و انتخاب عکس یا ویدیو مربوط میتوانید آنرا برای استوری انتخاب کنید.
  • استوری‌های سفارشی (Custom Stories): این مورد از ویژگی های اسنپ چت به گروه‌ها اجازه می‌دهند تا با هم استوری بسازند. شما می‌توانید استوری گروهی (Group Story) بسازید که افراد مشخصی می‌توانند در آن اسنپ به اشتراک بگذارند؛ یا یک استوری مکانی (Geofenced Story) بسازید که به دوستان و دوستان آن‌ها اجازه می‌دهد در صورتی که در یک موقعیت مشخص هستند، بتوانند در استوری اشتراک داشته باشند.
  • اسنپ استریک (Snapstreak): اگر شما و یکی از دوستان‌تان در طی سه روز متوالی به همدیگر اسنپ ارسال کنید، دارای اسنپ استریک هستید. در این حالت یک ایموجی آتش را کنار نام دوست خود به همراه عددی که نشان دهنده تعداد روزهایی که اسنپ استریک داشته‌اید، مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید که چت‌ها در اسنپ استریک محاسبه نمی‌شوند و باید اسنپ ارسال کنید.
  • فیلتر (Filter): فیلترهای اسنپ چت روشی جالب برای اضافه کردن ظاهری جذاب برای اسنپ‌های شما با جلوه‌های ویژه است. فیلترها می‌توانند بر اساس اتفاقات و روزهای خاص، موقعیت یا زمان روز تغییر کنند. استفاده از فیلترهای اسنپ چت کاملا رایگان بوده که در این زمینه محدودیت و یا مشکلی سد راه شما نخواهد بود.
  • لنز اسنپ چت (Snapchat Lens): لنزها به شما اجازه می‌دهند تا جلوه‌های ویژه متحرک به تصاویر یا ویدیوهای خود اضافه کنید. بر خلاف فیلترها، شما می‌توانید از لنز، زمانی که در حال ثبت تصویر هستید، استفاده کنید.
  • فیلتر مکانی (Geofilter): این نوع از قیلترهای SnapChat مخصوص موقعیت مکانی هستند که در آن قرار دارید.
  • اسنپ کد (Snapcode): اسنپ کدها انواعی از کدهای منحصربه‌فرد مانند QR هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها افراد مختلف را به لیست دوستان خود اضافه کنید. هر کاربر در اسنپ چت یک اسنپ کد به صورت خودکار دارد و می‌تواند کدهای بیشتری هم که به سایت‌های دیگر لینک می‌دهند، ایجاد کند.
  • چت: نسخه پیام‌رسان Snapchat برای اشخاص و گروه‌ها است. پیام‌ها بعد از اینکه مشاهده شدند، محو می‌شوند.
  • خاطرات (Memories): خاطرات، یکی از ویژگی های اسنپ چت است که مربوط به دوربین آن می‌شود. با این ویژگی می‌توانید از اسنپ‌ها و استوری‌های خود، نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در موبایل شما ذخیره شوند. شما می‌توانید اسنپ‌های قدیمی خود را از طریق Memories، منتشر کنید.
  • صفحه کشف کردن (Discover Page): اگر از بخش دوربین اسنپ چت به سمت چپ سوایپ کنید، این صفحه را مشاهده خواهید کرد که استوری‌های سایر افراد را نشان می‌دهد. این اشخاص شامل کسانی می‌شوند که شما به حساب آن‌ها مشترک شده‌اید یا آن‌ها مواردی هستند که الگوریتم‌های اسنپ چت بر اساس علایق شما نشان می‌دهند.
  • اسنپ مپ (Snap Map): این ویژگی، موقعیت مکانی شما و سایر دوستان‌تان را نشان می‌دهد؛ برای دست یافتن به اسنپ مپ باید صفحه ‌نمایش را مانند حالتی که عکس را از حالت زوم خارج می‌کنید، با دو انگشت لمس کنید. اگر نمی‌خواهید موقعیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، می‌توانید خود را در حالت شبح (Ghost Mode) قرار دهید.
  • کارت‌های زمینه (Context Cards): کارت‌های زمینه از اطلاعات شرکای Snapchat مانند Tripadvisor و Foursquare استفاده می‌کنند تا اطلاعات اضافی درباره مکانی که در یک اسنپ ذکر شده‌ را ارائه دهند یا به شما اجازه می‌دهند تا کارهایی مانند رزرو رستوران را انجام دهید. شما می‌توانید به کارت‌های زمینه از طریق سوایپ کردن به بالا در یک استوری یا اسنپ، دسترسی پیدا کنید.
  • بیتموجی (Bitmoji): بیتموجی یک آیکون کارتونی است که در پروفایل شما به نمایش گذاشته می‌شود و شما آن را می‌سازید. از زمانی که اسنپ چت اپلیکیشن بیتموجی را خریداری کرده، آن را در شبکه اجتماعی خود از جمله در اسنپ کدها استفاده کرده است.

در موارد فوق نحو کاربرد برنامه اسنپ چت به شما آموزش داده شد که زین پس به آسانی میتوانید با این برنامه کار کنید. جالب است بدانید میلیون ها کاربر از سراسر جهان با کاربرد برنامه اسنپ چت در ابتدا آشنایی نداشته اند که امروزه به کاربران حرفه ای این اپلیکیشن تبدیل شده اند. اگر بدنبال ترفند و یا کاربرد های اسنپ چت هستید در ادامه میتوانید به موارد خوبی دسترسی داشته باشید.

آموزش اسنپ چت و ترفندهای آن اپلیکیشن اسنپ چت

آموزش اسنپ چت و ترفندهای آن اپلیکیشن اسنپ چت

حال که این برنامه را دانلود و نصب کرده و با اصطلاحات و ویژگی های اسنپ چت آشنا شده‌اید، نوبت به نحوه کار با آن می‌رسد. وقتی این برنامه را باز کردید، اسنپ چت دوربین شما را باز کرده و هر آنچه که دروبین نشان می‌دهد را روی صفحه می‌بینید. پیشنهاد میشود نظر خودرا در خصوص شبکه اجتماعی Snapchat باما در میان بگذارید.

دکمه‌هایی که در بالا و سمت راست می‌بینید، به شما اجازه می‌دهند فلش را روشن یا خاموش کرده، دوربین را به حالت سلفی تغییر داده یا دوستان را به اسنپ خود اضافه کنید. شما می‌توانید با زدن فلش رو به پایین، گزینه‌های دیگری مانند تایمر و خطوط شبکه‌ای را مشاهده کنید.

یک آیکون با بیتموجی شما در بالا و سمت چپ مشاهده می‌شود. اگر هنوز بیتموجی انتخاب نکرده‌اید، این آیکون به شکل یک شبح است. با زدن این آیکون به منوی اصلی برنامه منتقل می‌شوید که می‌توانید تنظیمات، مخاطبین، استوری‌ها، بیتموجی‌ها و … را مشاهده کنید.

چندین آیکون هم در پایین صفحه دوربین وجود دارند. آیکون سمت چپ شما را به بخش پیام‌ها منتقل می‌کند و آیکون سمت راست، به بخش کشف اسنپ‌ها و استوری‌های دیگران می‌برد که این دکمه ها شکلک سمت راست دکمه شاتر، مربوط به لنزها هستند. دکمه پایین آن هم شما را به بخش خاطرات یا همان اسنپ‌های ذخیره شده منتقل می‌کند.

تمام موارد فوق به‌صورت عملی و تست شده در اختیار شما قرار گرفته اند که اگر در حین کار با برنامه دچار مشکل شدید در نظرات باما همراه باشید که تمامی مشکلات و سوالات مربوط به برنامه اسنپ چت پاسخ داده میشود.

نحوه ایجاد تصویر پروفایل با استفاده از بیتموجی

نحوه ایجاد تصویر پروفایل با استفاده از بیتموجی

یکی از اصلی ترین مواردی که سبب محبوبیت اپلیکیشن اسنپ چت شده است پشتیبانی از بیتموجی ها و استیکر های متحرک است که بنا به سلیقه خود میتوانید یک عکس پروفایل برای اکانتی که در اختیار دارید قرار دهید در این بین ساخت پروفایل در اسنپ چت شاید برایتان دشوار باشد که در ادامه توضیحات مربوط به ساخت پروفایل در اسنپ چت را برایتان قرار داده ایم. برای انجام اینکار آموزش لازم در اختیارتان قرار گرفته است که اگر در حین کار با برنامه دچار مشکل شدید در نظرات باما همراه باشید. اگر در مورد شبکه اجتماعی Snapchat با سوالی مواجه هستید در نظرات باما همراه باشید.

  • بعد از باز کردن برنامه روی پروفایل خود در بالا و سمت چپ تصویر زده و گزینه Create Bitmoji را انتخاب کنید.
  • با این کار می‌توانید تصویر پروفایل خود را شخصی‌سازی کنید. بخشی از این مراحل را می‌توانید در تصویر زیر ببینید.
  • بعد از اینکه آواتار شبیه خود را ساختید، آیکون تیک سمت بالا و راست صفحه را بزنید تا صفحه‌ای مشابه زیر را مشاهده کنید که نشان می‌دهد بیتموجی به پروفایل شما اضافه شده است.

نحوه اضافه کردن دوستان در اسنپ چت

نحوه اضافه کردن دوستان در اسنپ چت

یکی دیگر از ویژگی ها و آیتم هایی که برای کاربران مفید و دوست داشتنی است پیدا کردن دوستان در برنامه اسنپ چت می‌باشد. برای انجام اینکار آموزش لازم برایتان فراهم شده است تا در این زمینه مشکلی نداشته باشید. برای اضافه کردن دوستان به فهرست دوستان خود در Snapchat، روی آیکون پروفایل خود در سمت بالا و سمت چپ صفحه زده و گزینه Add Friends را انتخاب کنید. در صفحه جدید، 4 روش برای اضافه کردن دوستان خواهید داشت.

  • نام کاربری: در صفحه باز شده می‌توانید نام کاربری دوست خود را در بخش جستجو در بالای صفحه وارد کنید. وقتی پروفایل دوست‌تان ظاهر شد، روی Add بزنید. شما می‌توانید افراد معروف و سایر پروفایل‌های عمومی را هم وارد کنید.
  • فهرست مخاطبین: با زدن روی این گزینه می‌توانید افرادی را در بین مخاطبین خود که از اسنپ چت استفاده می‌کنند را انتخاب و به فهرست دوستان خود اضافه کنید.
  • اسنپ کد: با عکس گرفتن از اسنپ کد شخصی دیگر، می‌توانید او را از این قسمت به فهرست دوستان خود اضافه کنید.
  • اضافه کردن سریع: بعد از اینکه چندین نفر به به جمع دوستان خود دعوت کردید، لیستی از افراد نمایش داده می‌شوند که به نوعی دوستان مشترک محسوب می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را هم اضافه کنید. با پلازا در ادامه توضیحات شبکه اجتماعی Snapchat همراه باشید.

آموزش ثبت و ارسال یک اسنپ در Snapchat

آموزش ثبت و ارسال یک اسنپ در Snapchat

با زدن دکمه شاتر می‌توانید یک عکس گرفته یا با زدن و نگه داشتن آن، می‌توانید ویدیو ضبط کنید. ثبت اسنپ تنها اول کار است و می‌توانید کارهای ویرایشی مختلفی روی آن انجام دهید تا تصاویر عادی را جذاب‌تر کنید. بعد از ثبت تصویر، مانند تصویر زیر، چندین گزینه روبه‌روی خود خواهید داشت که به شرح هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

شاید این سوال نیز برای شما بوجود بیاید که ارسال اسنپ چیست ؟ در واقع ارسال پست ویدیویی در اسنپ چت را ارسال نسپ گویند که برای انجام اینکار ویژگی و مزایای بسیاری برایتان در نظر گرفته شده است. با تهیه ویدیو کار شما آغاز خواهد شد زیرا میتوانید تغییرات بسیاری را برای تبدیل شدن ویدیو مدنظر به یک ویدیو دیدنی انجام دهید. مواردی که به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است و قطعا میتواند نیاز شما به برنامه های مشابه را به صفر برساند. پیشنهاد میشود نظر خودرا در خصوص شبکه اجتماعی Snapchat باما در میان بگذارید.

در این زمینه نیازی به آموزش نخواهید داشت زیرا رابط کاربری برنامه سبب خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن به تنظیمات و ابزار های دلخواه دسترسی داشته باشید. با این اوصاف برای راحتی شما کاربران عزیز آموزش متنی کاربا برنامه آموزش استفاده از برنامه اسنپ چت در اختیارتان قرار گرفته است :

آموزش ثبت و ارسال یک اسنپ در Snapchat

  • با زدن این دکمه، اسنپی که ثبت کرده‌اید حذف شده و به صفحه دوربین برمی‌گردید.
  • موردی بعدی که می‌توانید اسنپ ثبت شده خود را در بخش خاطرات ذخیره کنید تا حتی بعد از اینکه حذف شد، در گوشی شما باقی بماند.
  • با لمس این بخش می‌توانید اسنپ را به استوری خود اضافه کنید تا توسط تمام دوستان‌تان قابل مشاهده باشد و بعد از 24 ساعت حذف شود. بعد از اینکه این دکمه را زدید، می‌توانید استوری خود را در My Story ذخیره کنید تا تنها برای دوستان شما قابل مشاهده باشد یا گزینه Our Story را انتخاب کنید تا توسط کاربران دیگری که در آن مکان قرار دارند هم قابل مشاهده باشد.
  • با زدن آیکون T می‌توانید متنی را به اسنپ خود اضافه کنید. شما می‌توانید بعد از تایپ متن مورد نظر، فونت، اندازه و رنگ آن را تغییر دهید.
  • با زدن آیکون قلم می‌توانید مواردی را روی اسنپ خود رسم کنید. کافی است انگشت خود را روی صفحه بکشید. برای تغییر رنگ هم می‌توانید از نوار لغزنده بالا و سمت راست استفاده کنید.
  • با استفاده از این آیکون استیکر می‌توانید تصاویر استیکر به اسنپ خود اضافه کنید. شما می‌توانید از این تصاویر جذاب برای جلب توجه به بخشی از تصویر یا … استفاده کنید.
  • با استفاده از دکمه مربوط به قیچی می‌توانید بخشی از تصویر خود را برش داده و به عنوان استیکر در همین تصویر یا تصاویر آینده‌ای که ثبت می‌کنید،را مد نظر قرار دهید.
  • با لمس بخشی که شبیه به گیره است میتوانید به یک نوار URL دسترسی پیدا کنید که می‌توانید هر سایتی را که خواستید وارد کرده و گزینه Attach to Snap را در پایین آن انتخاب کنید که این عمل وقتی کاربران روی اسنپ می‌زنند، به آن لینک منتقل می‌شوند. این ویژگی برای کسب‌وکارها بسیار مفید است تا کاربران را به سایت یا بلاگ خود منتقل کنند.
  • با زدن دکمه ساعت می‌توانید مدت زمانی که می‌خواهید اسنپ شما در صفحه دوست‌تان ظاهر شود را مشخص کنید. بازه زمانی که می‌توانید انتخاب کنید بین یک تا 10 ثانیه یا بی‌نهایت است. منظور از بی‌نهایت آن است که تا زمانی که دوست‌تان از روی اسنپ شما سوایپ نکند، روی صفحه او باقی خواهد ماند ولی بعد از اینکه سوایپ کرد، حذف خواهد شد. در مورد ویدیو‌ها هم می‌توانید مشخص کنید که ویدیو چند بار قبل از اینکه حذف شود، می‌تواند پخش شود.
  • وقتی که کارهای مورد نظر خود را روی اسنپ انجام دادید، می‌توانید با زدن این دکمه آبی در پایین و سمت راست صفحه، آن را به دوستان خود ارسال کنید. با زدن آن، فهرستی از دوستان نمایش داده می‌شود که می‌توانید مشخص کنید که برای چه کسانی ارسال شود. در نهایت با زدن دکمه مشابه در پایین و سمت راست، اسنپ شما ارسال شده و دوستان‌تان اعلانی را دریافت می‌کنند.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت در بخش ساخت لنز

راهنمای استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت در بخش ساخت لنز

همان‌طور که گفتیم، لنزها انیمیشن‌هایی هستند که می‌توانید به صورت زنده روی سلفی‌های خود وارد کنید. برای استفاده از لنزها می‌توانید بعد از اینکه چهره شما یا دوست‌تان در کادر دوربین سلفی قرار دارند، روی تصویر چهره ضربه بزنید تا لنزها در پایین صفحه ظاهر شوند. اگر در مورد شبکه اجتماعی Snapchat با سوالی مواجه هستید در نظرات باما همراه باشید.

با اسکرول کردن بین لنزها می‌توانید تاثیر آن‌ها را روی چهره خود مشاهده کنید. برخی از لنزها به شما می‌گویند کارهایی را انجام دهید تا فعال شوند. برای مثلا باید دهن خود را باز کنید یا ابروهای خود را بالا ببرید. اگر دو نفر در کادر قرار دارید، فیلتری وجود دارد که می‌توانید قیافه‌های خود را با هم عوض کنید. بعد از اینکه لنز مورد نظر را پیدا کردید، می‌توانید دکمه دایره ثبت را بزنید تا عکس بگیرید یا آن را زده و نگه داشته تا ویدیو ضبط کنید.

جالب است بدانید این ویژگی امروزه در قالب برنامه های متعدد عرضه شده است که نیاز به ویرایش و ذخیره سازی نسبتا سخت خواهد بود. اما اپلیکیشن اسنپ چت با ارائه رایگان این ابزار ها توانسته نیاز کاربران خود را به برنامه های مشابه قطع کند و هر موردی که برای ساخت یک لنز مناسب است را در برنامه قرار دهد.

نحوه استفاده از فیلترهای مکانی در Snapchat

نحوه استفاده از فیلترهای مکانی در Snapchat

اگر توضیحات مربوط به اسنپ چت چیست را خوانده باشید قطعا اطلاعات اندکی از این مورد دارید که کارایی و یا معنی اسنپ چت مکانی چیست. در واقع این مورد همان طور که از نامش مشخص است مربوط به موقعیت مکانی شما در برنامه می‌باشد. با پلازا در ادامه توضیحات شبکه اجتماعی Snapchat همراه باشید.

برای یادگیری و یا استفاده از این فیلتر توضیحات خوبی برایتان فراهم شده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید که جهت اضافه کردن Geofilter باید گزینه جی‌پی‌اس یا موقعیت مکانی را از بخش تنظیمات گوشی خود فعال کرده و سپس این ویژگی را در اسنپ چت فعال کنید.

جهت انجام این‌کار روی آیکون پروفایل خود در بالا و سمت چپ صفحه زده و سپس روی آیکون چرخ‌دنده در بالا وسمت راست بزنید. حال از بخش Manage گزینه Filters را فعال کنید. با این کار بعد از اینکه اسنپی را ثبت کردید، می‌توانید با سوایپ کردن به سمت چپ یا راست، فیلترهای مکانی را در صورت موجود بودن مشاهده کنید.

فیلتر اسنپ چت چیست و  نحوه تماشای اسنپ ارسال شده برای شما

فیلتر اسنپ چت چیست و  نحوه تماشای اسنپ ارسال شده برای شما

در ابتدا باید بدانید گه فیلتر اسنپ چت چیست تا بتوانید آنرا در اکانت خود مشاهده کنید. فیلتر اسنپ که بیشتر به‌عنوان پوشش های گرافیکی روی تصاویر و ویدیو ها قرار داده میشود تصویر شمارا به‌صورت شخصیتی که انتخاب کرده اید تبدیل میکند. محبوبیت فیلتر های اسنپی به شدت بالاست زیرا یکی از اصلی ترین مواردی که سبب تغییر مسیر کاربران از برنامه هایی نظیر اینستا به این سمت شد همین مورد بوده است.

برای تماشای اسنپی که برای شما فرستاده شده است، در صفحه دوربین اسنپ به سمت راست سوایپ کنید تا فهرست دوستان خود را مشاهده کنید. اگر از دوستی یک اسنپ دریافت کرده‌اید، این موضوع با نمایش مربعی در کنار نام آن‌ها مشخص می‌شود. پیشنهاد میشود نظر خودرا در خصوص شبکه اجتماعی Snapchat باما در میان بگذارید.

رنگ این مربع نشان‌دهنده محتوای اسنپ است که قرمز به معنی عکس، آبی به معنی متن و بنفش به معنی ویدیو است. با زدن این مربع می‌توانید اسنپ را مشاهده کنید. اگر چندین اسنپ از دوست خود دارید، همه آن‌ها پخش می‌شوند. برای رد کردن یک اسنپ می‌توانید یک بار روی صفحه ضربه زده و برای خارج شدن هم می‌توانید به سمت پایین سوایپ کنید.

شاید این سوال نیز برای شما پیش بیاید که معنی کلمه custom در اسنپ چت چیست ؟ در واقع این بخش را نمیتوان در معنی خلاصه نمود یعنی معنی کلمه custom در اسنپ چت شاید چندان واضح نباشد اما باید بدانید این مورد برای استوری های سفارشی و گروهی است که میتوانید مانور بسیاری روی آن انجام دهید که با انجام اینکار سطح کیفیت استوری بالاتر خواهد رفت.

نحوه مشاهده استوری ها در Snapchat

نحوه مشاهده استوری ها در Snapchat

در متن فوق نحو استوری گذاشتن در اسنپ چت را با کیدیگر آموختیم و اکنون برای مشاهده استوری ها شاید سوالاتی برای شما بوجود بیاید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اگر به سمت چپ سوایپ کنید، وارد صفحه Discover یا کشف می‌شوید. در این بخش می‌توانید تمام استوری‌های دوستان خود را در قسمت بالای صفحه ببینید.

استوری‌ها بعد از 24 ساعت پاک می‌شوند و در این مدت می‌توانید هرچندبار که خواستید، آن‌ها را تماشا کنید. در زیر استوری دوستان، بخشی به نام For You وجود دارد که استوری‌های پیشنهادی از حساب‌های مختلف را نشان می‌دهد. با زدن روی هر یک از استوری‌ها می‌توانید آن را تماشا کنید و یا با انجام اینکار میتوانید استوری ها را رد کنید با سوایپ کردن به بالا می‌توانید مکالمه‌ای را با آن شخص آغاز کنید. اگر در مورد شبکه اجتماعی Snapchat با سوالی مواجه هستید در نظرات باما همراه باشید.

 

تکنیک های اسنپ چت ؛ از ساختن گروه تا تشخیص نام آهنگ

تکنیک های اسنپ چت ؛ از ساختن گروه تا تشخیص نام آهنگ

حال که با موارد اساسی Snapchat آشنا شدید، می‌خواهیم به برخی از ترفندهای دیگر و تکنیک های اسنپ چت اشاره کنیم که ممکن است حتی اگر کاربر قدیمی باشید، از آن‌ها اطلاع نداشته باشید. این موارد در آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ چت موجود است که شاید در بروز رسانی های مربوط به برنامه موارد جدیدی وارد نرم افزار شود که برای کسب اطلاعات در این زمینه میتوانید سوالات خود را در نظرات برای ما ارسال کنید. با پلازا در ادامه توضیحات شبکه اجتماعی Snapchat همراه باشید.

برقراری تماس صوتی و تصویری در Snapchat

برقراری تماس صوتی و تصویری در Snapchat

یکی دیگر از مواردی که سبب محبوبیت این اپلیکیشن شده امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری است. جالب است بدانید که این بخش کیفیت برقراری تماس را از اینترنت شما دریافت میکند. یعنی اگر از لحاظ نت مشکل داشته باشید دقیقا بهترین کیفیت که برایتان مشکل ساز نمیشود انتخاب خواهد شد تا در حین تماس های صوتی و تصویری مشکلی از این بابت نداشته باشید.

با استفاده از برنامه اسنپ چت می‌توانید با دیگران ارتباط چت صوتی و تصویری هم برقرار کنید. بعد از اینکه برنامه را باز کردید، به سمت راست سوایپ کنید تا به بخش دوستان وارد شوید. روی دوستی که می‌خواهید با او ارتباط برقرار کنید، به سمت راست سوایپ کنید. پیشنهاد میشود نظر خودرا در خصوص شبکه اجتماعی Snapchat باما در میان بگذارید.

برای برقراری ارتباط تصویری کافی است روی آیکون دوربین در وسط تصویر ضربه بزنید. بعد از اینکه طرف مقابل قبول کرد، می‌توانید با او به صورت تصویری مکالمه کنید. اگر نمی‌خواهید آن‌ها قیافه شما را ببینند، می‌توانید روی آیکون دوربین سبز بزنید. با این کار می‌توانید تصویر دوست خود را ببینید ولی او نمی‌تواند تصویر شما را ببیند. اگر شما تماس ویدیویی دریافت می‌کنید، می‌توانید رد کنید (دکمه سمت چپ)، قبول کنید (دکمه وسط) و یا فقط تماشا کنید (دکمه راست).

نحوه پاک کردن پیام و استوری فرستاده شده

نحوه پاک کردن پیام و استوری فرستاده شده

اگر پیامی را به اشتباه فرستادید، می‌توانید آن را قبل از مشاهده شدن حذف کنید. برای این کار به چت مربوطه رفته و روی پیام (متن، تصویر یا ویدیو) که می‌خواهید، انگشت خود را زده و نگه دارید. با این کاری پیامی مبنی بر حذف آن مشاهده می‌کنید که باید گزینه Delete را انتخاب کنید. با این کار، شخصی که پیام را به او فرستاده بودید، اعلانی مبنی بر اینکه آن پیام را حذف کردید دریافت می‌کند ولی نمی‌تواند آن را باز کند.

برای پاک کردن استوری هم در صفحه اصلی برنامه به سمت چپ سوایپ کنید و آیکون سه نقطه بالا و سمت راست را بزنید. استوری که می‌خواهید حذف کنید را انتخاب کرده و آیکون سطل زباله در سمت پایین و سمت راست صفحه را بزنید و در نهایت، گزینه Delete را انتخاب کنید. اگر در مورد شبکه اجتماعی Snapchat با سوالی مواجه هستید در نظرات باما همراه باشید.

این مورد میتواند به شما کمک شایانی کند زیرا برخی اوقات ممکن است فایل های خود را به اشتباهی برای شخصیت های دیگر ارسال کنید که در این شرایط این ویژگی به کمک شما خواهد آمد. هیچ گونه محدودیت و یا مشکلی از این بابت نخواهید داشت زیرا یک  کاربرد اسنپ چت بشمار می‌آید.

آموزش ذخیره کردن چت ها در اسنپ چت

آموزش ذخیره کردن چت ها در اسنپ چت

یکی دیگر از ویژگی های اسنپ چت امکان ذخیره سازی چت گفتگو است که این موارد را قبل از حذف خودکار باید در تنظیمات فعال کنید. جدا از این مورد ویژگی های اسنپ چت در این زمینه محدود نمی‌باشد و با دسترسی باز میتوانید نیاز های خود را در تنظیمات برنامه قرار دهید. با پلازا در ادامه توضیحات شبکه اجتماعی Snapchat همراه باشید.
پاک شدن سریع چت‌ها گاهی می‌تواند گمراه کننده باشد؛ مثلا یادتان نیاید که آخرین بار درباره چه چیزی صحبت می‌کردید. اگر می‌خواهید پیامی را در اسنپ چت ذخیره کنید، کافی است روی آن بزنید. با این کار، پس زمینه آن پیام به رنگ خاکستری درمی‌آید و عبارت Saved در کنار آن ظاهر می‌شود.

شما می‌توانید این کار را برای پیام‌های خود و یا دیگران انجام دهید. با تکرار این کار، پیام از حالت ذخیره درمی‌آید. تمام کسانی که در چت حضور دارند، از روی پس زمینه خاکستری می‌فهمند که کدام پیام ذخیره شده است.

نحوه ساختن گروه در اسنپ چت

نحوه ساختن گروه در اسنپ چت

یکی دیگر از کارایی اسنپ چت امکان ساخت و حضور گروه می‌باشد که این مورد امروزه در تمامی اپلیکیشن های مشابه موجود است اما به هر حال در منبع سازنده به‌عنوان یک کارایی اسنپ چت در نظر گرفته شده است. پیشنهاد میشود نظر خودرا در خصوص شبکه اجتماعی Snapchat باما در میان بگذارید.

با سوایپ کردن به راست به بخش دوستان بروید و آیکون حباب گفتگو را در بالا و سمت راست صفحه بزنید. در صفحه جدید، گزینه New Group را در بالا بزنید. نام کسانی که می‌خواهید به گروه اضافه کنید را تایپ کنید. شما می‌توانید تا 31 نفر را به گروه اضافه کنید.

بعد از اینکه دوستان خود را اضافه کردید، نام گروه را در بالا و کادر Name Group وارد کنید و بعد از آن، Chat with Group را در پایین صفحه بزنید تا گفتگو آغاز شود. پیام‌هایی که در گفتگوی گروهی ارسال می‌شوند، بعد از 24 ساعت حذف خواهند شد.

اگر می‌خواهید اعضای جدیدی اضافه کنید، نام گروه را تغییر دهید، تنظیمات اعلان‌ها را تغییر دهید یا گروه را ترک کنید، می‌توانید آیکون سه خط را در بالا و سمت چپ زده و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید. اگر در مورد شبکه اجتماعی Snapchat با سوالی مواجه هستید در نظرات باما همراه باشید.

تشخیص نام و خواننده آهنگ ها با Snapchat | شبکه اجتماعی Snapchat

تشخیص نام و خواننده آهنگ ها با Snapchat

با خواندن عنوان فوق شاید این سوالات برای شما پیش بیاید که: اسنپ چت چیست ؟ معنی اسنپ چت چیست ؟ اپلیکیشن اسنپ چت در چه زمینه هایی فعالیت دارد ؟ در واقع باید بدانید گستردگی این برنامه به حدی زیاد است که با نصب آن مطمئنن چندین برنامه از روی گوشی حذف خواهد شد. شرکت سازنده این برنامه با افزودن ویژگی و ابزار های جدید در هر بروز رسانی قصد دارد جایگاه برنامه اسنپ چت را در میان کاربران جهانی افزایش دهد. با پلازا در ادامه توضیحات شبکه اجتماعی Snapchat همراه باشید.

بسیاری از افراد از این ویژگی اسنپ چت خبر ندارند. شما می‌توانید نام آهنگی که در جایی در حال پخش است را از طریق اسنپ چت بفهمید. برای این کار بعد از اینکه برنامه را باز کردید، وقتی آهنگ در حال پخش است، روی نمایاب دوربین بزنید و انگشت خود را نگه دارید تا نام و خواننده آهنگ به شما نشان داده شود.

همان‌طور که گفتیم، ویژگی های اسنپ چت با هر آپدیت آن تغییر پیدا می‌کنند که گاهی این تغییرات، اساسی هستند. به همین خاطر ممکن است برخی از نکات این مطلب آموزش اسنپ چت با نسخه‌ای که شما استفاده می‌کنید کمی تفاوت داشته باشند، اما اساس کار تقریبا یکسان است. پیشنهاد می‌کنیم همیشه آخرین نسخه اسنپ چت را دانلود کنید زیرا ویژگی‌های هیجان‌انگیز جدیدی ممکن است در انتظار شما باشد. نظر شما درباره این شبکه اجتماعی چیست؟ آیا Snapchat را تنها مناسب نوجوانان می‌دانید؟ در نظرات شبکه اجتماعی Snapchat باما همراه باشید.

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع شبکه اجتماعی Snapchat در اختیار شما قرار گرفت که در این زمینه به اطلاعات و بخش های مختلف برنامه اشاره شد که اگر با سوال یا مشکلی مواجه هستید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید. همان طور که گفته شد اپلیکیشن اسنپ چت شامل ویژگی های بسیاری است که تمام این موارد به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند. اما باید بدانید که برنامه اسنپ چت یک ضعف بارز برای کاربران ایرانی دارد و آنهم فیلتر بودنش است که برای دسترسی آزاد نیاز به یک رفع فیلتر خواهید داشت. در صورت مواجه شدن با هر مشکل و یا سوالی میتوانید باما در نظرات همراه باشید. سوالات شما به‌صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته تا بهترین پاسخ را دریافت کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
omid
.
17 دی 1398، 09:17
پاسخ
0
0
به اون دختره بگو ناخوناشو کوتاه کنه برای دو پسرش غذا درست کنه. چون میکروب داره . بعد اسهال میشه پسره
avatar
بابک
.
15 دی 1398، 23:24
پاسخ
0
0
یکی از کاملترین مطالب و آموزش هایی که در مورد اسنپ چت خوندم. ممنونم
avatar
مرتضی
.
15 دی 1398، 23:05
پاسخ
0
0
توی اسنپچت میشه کانال درست کرد؟
avatar
مبینا
.
15 دی 1398، 20:22
پاسخ
0
0
اسنپ چت یکی از بهترین اپ هایی هست که اکثر افراد از نصبش راضی هستن
avatar
Omid
.
17 دی 1398، 09:18
پاسخ
1
0
@مبینا
چرت نگو دخترک ابلخ
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402