پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران ؛ بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی متعلق به کیست؟

بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

می‌دانید بیشترین فالوور اینستاگرام ایران از آن کدام پیج است؟ پیج های ایرانی معروف عموما مربوط به بازیگران، خواننده‌ها و کمدین‌ها است. این سلبریتی‌ها معمولا بیشترین فالوور ایرانی را در اختیار دارند. در این مطلب پلازا با معرفی پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی با شما همراه می‌شویم.

صفحات افراد مشهور مانند بازیگران، خواننده‌ها و فوتبالیست‌ها معمولا بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی را در اختیار دارند. با این حال و از آنجایی که اینستاگرام شبکه‌ای اجتماعی و گسترده در سراسر دنیا است و در نقاط مختلف دنیا طرفداران خاص خود را دارد، بر آن شدیم تا به معرفی بیشترین فالوور اینستاگرام ایران بپردازیم. در ادامه قرار است پیج های معروف اینستاگرام ایرانی با بیشترین فالوور را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با بهترین پیج های اینستاگرام جهان نیز می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

فهرست مطالب

بیشترین فالوور اینستاگرام ایران

بیشترین فالوور اینستا ایران مربوط صفحات بازیگران معروف است که تعدادشان به میلیون‌ها طرفدار می‌رسد. در این میان اگر به ده پیج با بیشترین فالوور اینستا ایرانی نگاهی بیندازیم، می‌بینیم 5 تا از پیج های معروف اینستاگرام ایران مربوط به هنرمندان زن و 5 پیج دیگر با بیشترین فالوور در ایران، مربوط به آقایان است. حسن ریوندی با 19.6 میلیون، پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران را دارد و توانسته با اجراهای کمدی، این تعداد بیننده را به صفحه خود جذب کند. در جدول زیر می‌توانید با پرطرفدارترین شاخ های اینستاگرام ایران آشنا شوید.

رتبهعکسنام صاحبنام کاربریتعداد فالوورها
1پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانیحسن ریوندیhassan_reyvandi19.6M
2بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانیمهناز افشارmahnaz_afshar17.5M
3پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانگلشیفته فراهانیgolfarahani15.6M
4بیشترین فالوور اینستا ایرانیدنیا جهانبختdonya15.5M
5بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانیعلی کریمیaliiiiiiiikarimi814.8M
6پیج های معروف اینستاگرام ایرانرضا گلزارrezagolzar12.2M
7پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانعلی داییalidaei12.1M
8پیج های معروف اینستاگرامسید حسین موسوی (تهی)tohi12.1M
9بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱رامبد جوانrambodjavan111.9M
10بیشترین فالوور اینستا ایران 2022سحر قریشیsaharghoreyshiofficialpage11.7M
11پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانیابراهیم حامدی (ابی)ebi11.1M
12نفر اول اینستا ایرانالناز شاکردوستelnazshakerdoost9.9M
13بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانیآرمین زارعی (آرمین 2AFM)arminzareeiofficial9.9M
14پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانیسرنا امینی

serna_amini

9.9M
15بیشترین فالوور اینستا ایرانیامین حیاییamin.hayai9.5M
16بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانیبهنوش بختیاریbehnoosh_bakhtiari9.3M
17پیج های معروف اینستاگرامیاسر بختیاری (یاس)yastunes8.7M
18پیج های معروف اینستاگرام ایراننوید محمدزادهnavidmohammadzadeh8.6M
19بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱بهنوش طباطباییbehnoushtabatabai8.5M
20بیشترین فالوور اینستا ایران 2022شادمهر عقیلیrealshadmehr8.4M
21نفر اول اینستا ایرانترانه علیدوستیtaraneh_alidoosti8M
22پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانیساسان یافته (ساسی)

sasy

7.8M
23بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانینگین میرصالحیnegin_mirsalehi7.1M
24پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانیبهرام رادانbahramradan7.1M
25بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانیرضا عطارانrezaattaran7M
26بیشترین فالوور اینستا ایرانیمهراوه شریفی نیاmehraveee6.6M
27پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانپرویز پرستوییparvizparastouei6.6M
28پیج های معروف اینستاگرام ایرانمحسن تنابندهmohsen.tanabandeh6.5M
29پیج های معروف اینستاگرامبهرام افشاری

bahramafshariofficial

5.5M
30بیشترین فالوور اینستا ایران 2022نسرین مقانلوnasrinmoghanloo5.3M
31بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱امین کریم پورmohamadaminkarimpor5M
32پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانیبهاره رهنماb.rahnama5M
33نفر اول اینستا ایرانبابک جهانبخشbabakjahanbakhshoriginal4.9M
34بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانیسید جواد رضویانsj_razavian4.6M
35پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانینیکی کریمیnikkarimi4.2M

رتبه 1: حسن ریوندی با 19.6 میلیون فالوور، نفر اول اینستا ایران از نظر تعداد فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانی

حسن ریوندی، کمدین معروف ایران است که در 1 فروردین سال 1355 در سبزوار به دنیا آمد صاحب پرفالوورترین اکانت ایرانی اینستاگرام است. او کار خود را با تقلید صدای شخصیت‌های کارتونی و سپس خوانندگان ایرانی شروع کرده و اولین کنسرت خنده خود را در تیرماه سال 1392 در برج میلاد برگزار کرد.

او در پست‌های اینستاگرام، کلیپ‌هایی از کنسرت‌های خنده خود و یا کلیپ‌های کمدی که ساخته است را به اشتراک می‌گذارد. این پست‌ها معمولا بالای 4 میلیون بار دیده می‌شوند و پیج او بیشترین فالوور بلاگر اینستا ایران را دارد. ریوندی یکی از اشخاصی است که با داشتن پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانی، بیشترین درآمد از اینستاگرام را دارد.

رتبه 2 پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران : مهناز افشار با 17.5 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستا ایرانی

مهناز افشار بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون است که در 21 خرداد سال 1356 در تهران به دنیا آمد. با وجود مخالفت خانواده او با بازیگری، مهناز افشار کار بازیگری خود را با ایفای نقش در سریال گمشده در سال 1377 آغاز کرد. او در سال 1389 به خاطر بازی در فیلم سعادت‌آباد، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

مهناز افشار رتبه دوم بیشترین فالوور اینستا ایران ۱۴۰۱ را دارد. او تا چندسال پیش رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران را در اختیار داشت اما اخیرا این رتبه را به حسن ریوندی واگذار کرده است. او در پست‌های اینستاگرام خود علاوه بر موارد مربوط به فیلم‌ها و کارهای اجتماعی، از زندگی شخصی خود هم تصاویری منتشر می‌کند. وی بارها تصاویر مختلفی از دوران کودکی خودش را به اشتراک گذاشته است. او در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران را دارد.

رتبه 3 بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی : گلشیفته فراهانی با 15.6 میلیون فالوور

پیج های معروف اینستاگرام ایران

گلشیفته فراهانی زاده 19 تیر 1362 در تهران است. او فرزند بهزاد فراهانی و خواهر کوچکتر شقایق فراهانی، هر دو از بازیگران ایرانی، است. گلشیفته در فیلم‌های ایرانی بسیاری بازی کرد و آخرین فیلم او در ایران “درباره الی” بود. او پس از این فیلم به خارج از کشور مهاجرت کرده و اکنون در پاریس ساکن است. یکی از فیلم‌های استخراج است که در این مقاله از پلازا می‌توانید برای دانلود آن اقدام کنید.

او یکی از پیج های معروف اینستاگرام ایران را در اختیار دارد. پیج او از پیج‌های دارای بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱ اینستاگرام است و در آن آخرین عکس‌ها و فعالیت‌های خود را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد.

رتبه 4 بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی : دنیا جهانبخت با 15.5 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: donya

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران

چهارمین پیج از پیج های ایرانی معروف اینستاگرام مربوط به دنیا جهانبخت است. دنیا متولد 30 آبان 1368 در تهران است. این سلبریتی اینستاگرامی یکی از پرفالوورترین و پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران را دارد و از طریق این پیج امرار معاش می‌کند.

رتبه 5 پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران: علی کریمی با 14.8 میلیون فالوور

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران

علی کریمی در میان فوتبالیست‌ها، بیشترین فالوور اینستا در ایران را دارد. بازیکن بازنشسته فوتبال که سابقه بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد. کریمی فعالیت خود را از سال 1370 از تیم فتح تهران آغاز و خیلی زود به پرسپولیس منتقل شد. کریمی پس از یک مقطع 4 ساله در تیم الاهلی توانست نظر باشگاه بایرن مونیخ را جلب کرده و به این تیم منتقل شود.

او در طول دوران حضور خود در بایرن در 42 بازی به میدان رفت و توانست 4 گل نیز به ثمر برساند. علی کریمی همچنین در سال 2004 توانست عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را از آن خود کند.

رتبه 6 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران : محمدرضا گلزار با 12.2 میلیون فالوور

پیج های معروف اینستاگرام

محمد رضا گلزار در 1 فروردین 1356 متولد شد. او در تهران به دنیا آمد و در همین شهر بزرگ شد. اما باید او را اصالتا آذربایجانی بدانیم. پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار از مهندسین قدیمی تبریز است. او دارای دو برادر به نام‌های علیرضا و بردیا است. علیرضا از او بزرگتر و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد. بردیا از محمدرضا چندسالی کوچک‌تر است و مترجمی زبان انگلیسی را دنبال می‌کند. او یک خواهر کوچک‌تر از خود به نام آتوسا دارد که زبان آلمانی خوانده و مادرش هم همیشه خانه‌دار بود. محمدرضا گلزار به دلیل مخالفت پدرش تا اواخر نوجوانی هیچ فعالیت هنری را دنبال نمی‌کرد. حتی خانواده با یادگیری موسیقی و نواختن گیتار او مخالف بودند.

او در حال حاضر از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران ایرانی است و یکی از پیج‌های با بیشترین فالوور اینستاگرام 2021 را در اختیار دارد.

رتبه 7 بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی: علی دایی با 12.1 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام ایران

علی دایی پس از علی کریمی در میان فوتبالیست‌ها، بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی 1401 را دارد. علی دایی نیز مانند کریمی سابقه بازی در لیگ‌های ایران، قطر، آلمان و امارات را دارد و در حال حاضر پس از کریستیانو رونالدو، بیشترین گل ملی در جهان را به ثمر رسانده است.

علی دایی فعالیت خود را از سال 68 در باشگاه استقلال اردبیل آغاز کرد و پس از چندسال به پرسپولیس پیوست و توانست در 38 بازی 23 گل بزند. او سپس به باشگاه‌های السد و آرمینیا بیلفلد پیوست. دایی همچنین سابقه بازی برای تیم‌های بایرن مونیخ و هرتابرلین را نیز دارا است.

رتبه 8 بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی : سید حسین موسوی (تهی) با 12.1 میلیون فالوور

  • آدرس اینستاگرام: tohi

بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱

سید حسین موسوی با نام هنری تهی متولد 6 بهمن 1364 است. حسین تهی از دوران کودکی به موسیقی علاقه داشت و فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی از سال 1381 در تهران آغاز کرد. بعد از اینکه مدتی در ایران به‌عنوان یک خواننده زیرزمینی فعالیت کرد، تصمیم به مهاجرت گرفت. او هم‌اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

این خواننده رپ، پاپ و هیپ‌هاپ بیشترین فالوور اینستاگرام خواننده ایرانی را دارد و در صفحه خود عکس‌هایی از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود منتشر می‌کند. تهی تا کنون بیش از 1000 پست در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است که به‌طور میانگین حدود 250 هزار لایک دریافت کرده‌اند.

رتبه 9 بیشترین فالوور در اینستاگرام ایران : رامبد جوان با 11.9 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستا ایران 2022

رامبد جوان تبریزی بازیگر، مجری و کارگردان است که در 1 دی سال 1350 در تهران به دنیا آمد و اصالتی آذربایجانی دارد. او بیشتر با کارهای طنز خود شناخته می‌شود و از سال 1393 تاکنون با برنامه خندوانه خود که از شبکه نسیم پخش می‌شود، توانسته طرفداران زیادی را به دست بیاورد. او در جشنواره فیلم فجر سال 1391 به خاطر بازی در فیلم گناهکاران، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

پیج رامبد جوان نیز از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران است و پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران به عنوان یک بازیگر/کمدین مرد را دارد.

رتبه 10 پیج های معروف اینستاگرام ایران : سحر قریشی با 11.7 میلیون فالوور

پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانی

سحر قریشی، بازیگر ایرانی، متولد 6 دی 1366 در تهران است. او بازیگری را از سال 1388 آغاز کرد و در همان سال با سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی حاشیه‌های فراوانی داشته است، از اظهار نظرش در مورد حضور بانوان در استادیوم تا برخوردش با پاکبان. صفحه اینستاگرام او امروزه یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران است. اواخر مهر 95 پیج او با 4.4 میلیون فالوور هک شد و برای ساعاتی عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور بر روی صفحه مشاهده می‌شد.

رتبه 11 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران : ابراهیم حامدی (ابی) با 11.1 میلیون فالورر

  • آدرس اینستاگرام: ebi

نفر اول اینستا ایران

ابراهیم حامدی متولد 29 خرداد 1328 در تهران است. او از خوانندگان مشهور ایرانی در سبک پاپ است و با نام هنری ابی شناخته می‌شود. او 3 دختر و 1 پسر دارد. همسرش مهشید در حال حاضر مدیر برنامه‌های او نیز هست. آخرین کنسرت ابی با جنجال‌ها و حواشی بسیاری روبرو شد و ابی در پیج اینستاگرام خود به تمامی این حواشی پاسخ داد. برای خواندن پاسخ ابی به پیج اینستاگرام وی که از بهترین پیج های ایرانی اینستاگرام است سری بزنید.

رتبه 12 پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران : الناز شاکردوست با 9.9 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی

الناز شاکردوست بازیگر خوش سیمای سینما و متولد 7 تیر 1363 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است و علاوه بر بازیگری، در زمینه‌هایی مثل طراحی صحنه و عکاسی هم فعالیت کرده است. او در سال 1383 با بازی در فیلم گل یخ وارد حوزه سینما شد و در سال 1397 به عنوان بازیگر نقش اول زن فیلم :شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

همچنین بخوانید :

الناز شاکردوست یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران را در اختیار دارد و در آن، بخش‌هایی از زندگی شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد. او تا کنون بیش از 950 پست را در اینستاگرام منتشر کرده است و به طور متوسط، 200 هزار لایک در هر پست دارد.

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام «خوانندگان ایرانی»

در بالا یک دسته‌بندی کلی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران را شاهد بودید. در ادامه نیز پربازدیدترین و بهترین پیج های ایرانی اینستاگرام مربوط به خوانندگان ایرانی را معرفی خواهیم کرد. آیا پیج خواننده محبوب شما نیز در فهرست پیج‌های با بیشترین فالوور اینستا ایران 2022 قرار دارد؟

عکسنام صاحبنام کاربریتعداد فالوورها
پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانیفائقه آتشینgoogoosh5.3M
بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانیمحسن چاوشیmohsenchavoshi4.7M
پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانهمایون شجریانhomayounshajarian4.5M
بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱داریوش اقبالیdeghbali4.4M
بیشترین فالوور اینستا ایرانیرضا صادقیrezasadeghi_official4.4M
پیج های معروف اینستاگرام ایرانبهزاد داورپناهbehzadleito4.2M
پیج های معروف اینستاگرامفرزاد فرزینfarzadfarzin14.1M
نفر اول اینستا ایرانسیاوش قمیشیghomayshi4M
بیشترین فالوور اینستا ایران 2022محسن ابراهیم زاده

mohsenebrahimzadeh

3.9M
پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانیرضا بهرام

rezabahramofficial

3.9M
بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانیبهنام بانیbehnambani3.4M
بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانیمحسن یگانهmohsen3.4M
پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانیسیروان خسرویsirvankhosravi3.3M
بیشترین فالوور اینستا ایرانیسروش لشگریhichkasofficial2.1M
پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانحمید هیراد

hamidhiraad

1.9M
پیج های معروف اینستاگرام ایراناشوان

ashvan_official

1.6M
پیج های معروف اینستاگرامبنیامین بهادریbenyaminmusic1.3M
بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱رضا یزدانی

rezayazdanioriginal

1.2M

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام «فوتبالیست های ایرانی»

یک دسته دیگر از صفحات اینستاگرامی که طرفداران و فالوورهای زیادی دارند، صفحات مربوط به فوتبالیست‌های ایرانی است. می‌توانید در ادامه شاهد پیج های اینستاگرام فوتبالیست‌های معروف باشید. البته در جدول پرطرفدارترین صفحات نیز به پیج‌های فوتبالیست‌هایی با بیش از 5 میلیون فالوور مانند علی کریمی و علی دایی اشاره کردیم.

عکسنام صاحبنام کاربریتعداد فالوورها
بیشترین فالوور اینستا ایران 2022سردار آزمون

sardar_azmoun

5.1M
پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانیمهدی طارمی

mehditaremiofficial9

4.6M
بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانیوریا غفوری

voriaghafuri_official

3.8M
نفر اول اینستا ایرانفرهاد مجیدیfarhaddddddd3.7M
پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانعلیرضا حقیقی alirezahaghighi_official 3.5M
پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانیرامین رضاییان

raminrezaeian

2.8M
پیج های معروف اینستاگرام ایران کمال کامیابی‌نیا kamalkamyabinya2.5M
بیشترین فالوور اینستا ایران 2022 امید عالیشاه omid2alishah2.4M
پیج های معروف اینستاگرام سروش رفیعی soroush_rafiei2.1M
پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانیاحمد رضا عابدزاده ahmadabedz 2.1M
بیشترین فالوور اینستا ایرانیحسین ماهینی hossein_mahini_131.9M
پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران مهدی مهدوی کیا mahdavikia_mehdi1.9M
بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانیعلیرضا جهانبخش alirezajb_official1.8M
بیشترین فالوور اینستا ایرانی سید مهدی رحمتی mehdirahmati1111.5M
بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱رضا قوچان نژاد rgucci161.5M
بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانی فرشاد احمدزاده farshad_ahmadzadeh10 1.2M

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام «بازیگران ایرانی»

در دسته‌بندی‌های اینستاگرامی، بازیگران پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران را دارند و همان‌طور که در اولین جدول ارائه شده در این مطلب مشاهده کردید، بیشترین پیج‌های ایرانی پربازدید اینستاگرام به بازیگران اختصاص داشت.

حالا در ادامه تعدادی دیگر از این پیج‌های پربازدید و بهترین پیج های ایرانی اینستاگرام را به شما معرف خواهیم کرد. آیا نام بازیگر موردعلاقه‌ی شما در این فهرست قرار گرفته؟

عکسنام صاحبنام کاربریتعداد فالوورها
پیج های معروف اینستاگرام ایرانجواد عزتی

javadezzati

4.7M
پیج های معروف اینستاگرامپریناز ایزدیارparinazizadyar4.6M
بیشترین فالوور ایران ۱۴۰۱کامبیز دیربازdirbaz_kambiz4.2M
نفر اول اینستا ایراناحمد مهرانفرahmadmehranfar3.6M
پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانشاهرخ استخریshahrokh_estakhri3.4M
پیج های معروف اینستاگرامحمید فرخ‌نژادhamid.farrokhnezhad3.3M
بیشترین فالوور اینستا ایران 2022هومن سیدیhouman_seyedi3.3M
بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانیسحر دولتشاهیsahardolatshahi3.2M
بیشترین فالوور اینستا ایرانیالناز حبیبیelnazhabibi673M
پیج های معروف اینستاگرام ایرانامیر جعفریamirjafari42.8M
نفر اول اینستا ایرانسروش جمشیدیsoroush.jamshidy2.5M
بیشترین فالوور اینستا ایران 2022گلاره عباسی

gelarehabbasi

2.1M
پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانیآنا نعمتیannanemati1.7M

* در جدول‌های بالا، از ذکر پیج‌های تکراری خودداری شده است.

سوالات متداول

پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران برای کیست؟

حسن ریوندی، کمدین ایرانی، با 19.6 میلیون فالوور پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران را در اختیار دارد.

پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران کدام پیج ها هستند؟

پیج حسن ریوندی، مهناز افشار، دنیا جهانبخت، گلشیفته فراهانی و علی کریمی به ترتیب 5 پیج پرطرفدار و مشهور ایرانی در اینستاگرام هستند.

کلام آخر

در این مقاله پیج های میلیونی اینستاگرام ایرانی را به شما معرفی کردیم و با پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران که متعلق به هنرمندان و ورزشکاران نام‌آشنای کشورمان بودند، آشنا شدیم. شما کدام یک از پیج‌های معرفی شده را فالو می‌کنید؟ آیا هنرمند یا ورزشکار موردعلاقه شما نیز صاحب بیشترین فالوور اینستاگرام ایران است؟ به نظر شما صدرنشین بعدی در این فهرست کیست؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها در پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران19 دیدگاه
avatar
جواد
.
09 تیر 1402، 14:52
پاسخ
7
0
فقط حسن ریوندی.با سرنا امینی.بقیه ارزش خوندنم ندارن
avatar
جواد
.
09 تیر 1402، 14:51
پاسخ
1
0
حسن ریوندی طلایی طلا.رلی حسن ریوندی
avatar
Negar. Sh
.
10 خرداد 1402، 15:38
پاسخ
1
8
تو جایی که توش دنیا جهانبخت بی هنر و مفت خور سحر قریشی خز بیریخت حال بهم زن ک تمام کارگردانا و تهیه کننده ها یه دست...و رضا گلزار کوکایینی و حتی بهنوش بختیاری خز همه سینما 😄😄😄 از شادمهر عقیلی سلطان و نابغه پاپ ایران فالوراشون بیشترن فقط میشه تاسف خورد همون بهتر فیلتر شد حالا بماند ک اینا اکثر فالوراشون فیکه
avatar
امیرعلی مسلمی
.
11 دی 1402، 23:04
پاسخ
0
0
@Negar. Sh
چقدر بدبختیم.‌‌یه ... مثل اون لگن جهانبخت از اسطوره هایی مثل علی کریمی بیشتر دنبال کننده دارن..هه
avatar
.
04 شهریور 1401، 22:53
پاسخ
0
1
پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران متعلق به بازیگران هستش که بیشترین فالوور را دارن. در اینجا با پر فالوور ترین و پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران آشنا میشین که شامل، حسن ریوندی با 9.5 میلیون فالوور، مهناز افشار با 9.1 میلیون فالوور، رامبد جوان با 9 میلیون فالوور، بهنوش بختیاری با 8.1 میلیون فالوور و... هستن.
avatar
ارسلان طالبی
.
05 شهریور 1401، 09:48
پاسخ
0
2
@
بنظرم خیلی غیر استاندارده این قضیه. حالا چه تو ایران چه تو هر جای دنیا. آدمایی هستن که شناختنشون خیلی بیشتر میتونه بهمون کمک کنه تا دیدم کارهای روزمره حسن ریوندی
avatar
حسنا
.
03 شهریور 1401، 19:41
پاسخ
6
4
الان بزرگترین و پرفعالیت ترین شبکه اجتماعی تو دنیا در حال حاضر اینستاگرامه! و چقدر جالبه این مقایسه ای که گذاشتید ... من حسن ریوندی و خیلی میپسندم خیلی بانمکه👌🏽😁 اما آخه حیف این لیست که متاسفانه باید ادمهای بیخود و بی هنری مثل تتلو و دنیا و ....هم جزو بیشترین فالوور داشته ها باشن! جالبتر اینکه من الان تازه دیدم آرمین زارعی پیج داره ... از وقتی که دیگه آهنگ نخوند خبری نداشتم ازش ... خیلی صدای خوبی داره سورپرایز شدم دیدم هست و اوایل لیست هم قرار داره!
avatar
امیرعلی مسلمی
.
11 دی 1402، 23:06
پاسخ
0
0
@حسنا
... جهانبخت از اسطوره علی آقا کریمی بیشتر دنبال کننده داره...خاک عالم تو سر ۱۵‌میلیون داغون..همینه ایران‌آنقدر بدبخت شده و همه باهم یکی نیستن
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402