دانلود 10 اپلیکیشن ماشین حساب اندروید (ماشین حساب مهندسی)

ماشین حساب اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی اندروید می‌تواند محاسبات پیچیده و یا ساده ریاضی را برای شما آسان کند. یک ماشین حساب بالاخره یک روزی به درد همه خواهد خورد، نه فقط مهندسین؛ به همین خاطر در این مطلب از پلازا، نگاهی داشتیم به برترین ماشین حساب های حرفه ای که می‌توانید دانلود کنید.

یکی از نکات مثبتی که امروزه می‌توان در تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید مشاهده کرد این است که شما می‌توانید در مارکت‌های اینترنتی مختلف مربوط به آن‌ها هر اپلیکیشنی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. انجام حساب و کتاب‌های معمولی یا محاسبات پیشرفته ریاضی نیز یکی از این نیازهاست. در این مقاله ده ماشین حساب اندروید محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

در ادامه می‌خوانید:

بهترین برنامه های ماشین حساب مهندسی

با وجود اینکه در این مطلب بیشتر تمرکز بر ماشین حساب مهندسی اندروید داشتیم، اما برای اکثریت کاربران، برنامه ماشین‌حساب پیش‌فرض گوشی، کاملا جواب‌گو است. به‌خصوص ماشین حساب گوگل. اما سایر کاربران که استفاده حرفه‌ای تری دارند، می‌توانند به‌سراغ دیگر ماشین حساب‌ها که امکانات پیشرفته‌تری در اختیار شما می‌گذارند، بروند.

1. ماشین حساب گوگل ؛ بهترین ماشین حساب زیبا برای اندروید

بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی / بهترین ماشین حساب اندروید

این اپلیکیشن هم یک ماشین حساب زیبای اندروید محسوب می‌شود. اپلیکیشن ماشین حساب مربوط به شرکت گوگل، یکی از ساده‌ترین ماشین حساب های این فهرست است و این موضوع نه تنها بد نیست، بلکه نکته بسیار مهم و مثبتی هم محسوب می‌شود. این ماشین حساب اندروید بسیار خوب است و رابط کاربری بسیار آسانی هم دارد. طراحی Google Calculator بی‌کم و کاست و ساده است و پیدا کردن مواردی که به آن نیاز دارید، در آن به راحتی قابل انجام است.

تمامی اعمال ریاضی پایه را می‌توانید با استفاده از این ماشین حساب حرفه‌ای اندروید انجام دهید. درضمن انجام اعمال محاسباتی پیچیده‌تر و مهندسی هم تا حدی با استفاده از این اپلیکیشن قابل اجراست. نکته مثبت دیگری که در مورد Google Calculator وجود دارد، تم‌های روشن و تیره آن است. می‌توانید این ماشین حساب اندروید را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

2. ماشین حساب مهندسی اندروید RealCalc Scientific Calculator ؛ برترین ماشین حساب حرفه ای

بهترین ماشین حساب اندروید / دانلود ماشین حساب مهندسی برای گوشی

یکی دیگر از بهترین ماشین حساب های اندروید، RealCalc Scientific Calculator است. اگر به دنبال قویترین ماشین حساب گوشی اندروید هستید، این اپلیکیشن انتخابی بی‌نظیر است. ظاهر این ماشین حساب به هیچ وجه پرزرق‌وبرق نیست. درواقع ظاهر این ماشین حساب بیشتر شبیه به ماشین حساب مهندسی کاسیو برای اندروید است!

با استفاده از RealCalc می‌توانید هر عمل محاسباتی ریاضی که دلتان می‌خواهد را انجام دهید. همچنین یکی دیگر از نکات مثبت این ماشین حساب اندروید پیشرفته، داشتن تاریخچه محاسباتی است تا هر وقت دوباره به یکی از اعداد نیاز داشتید یا عدد به دست آمده را فراموش کرده بودید، بتوانید در این قسمت به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن را دانلود کرده و محاسبات مهندسی و حرفه‌ای خودتان را به آن بسپارید.

3. اپلیکیشن ماشین حساب Mobi Calculator

بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی / قویترین ماشین حساب گوشی اندروید

یکی دیگر از ماشین حساب های اندروید خوب، Mobi Calculator است. این ماشین حساب هم جزو ماشین حساب هایی است که در مارکت‌های اینترنتی بسیار محبوب است. با استفاده از این اپلیکیشن هم انجام عملیات ساده ریاضی امکان‌پذیر است و هم انجام عملیات پیچیده‌تر. این ماشین حساب اندروید تم‌های مختلفی دارد و استفاده از آن رایگان است. یکی دیگر از نکات مثبت Mobi Calculator این است که کلیدهای محاسباتی طراحی‌شده برای آن بزرگ هستند؛ در نتیجه محاسبه و استفاده از آن راحت است. در ضمن دقت این ماشین حساب، بسیار بالاست.

4. ماشین حساب زیبا اندروید All-In-One Calculator

بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی / حرفه ای ترین ماشین حساب اندروید

یکی دیگر از ماشین حساب های مهندسی برای اندروید، All-In-One Calculator است. این اپلیکیشن هم ماشین حساب است و هم تبدیل‌گر واحدهای مختلف. این ماشین حساب پیشرفته اندروید 75 کاربرد مختلف دارد؛ پس می‌توان آن را یک ماشین حساب مهندسی کاردرست به حساب آورد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید هم ارز و هم واحدهای مختلف را به آسانی تبدیل کنید. همینطور محاسبات مربوط به درصد و انواع محاسبات پیچیده مهندسی دیگر هم با آن قابل انجام است. ظاهر این اپلیکیشن بسیار ساده و رنگارنگ بوده و برای دانلود آن لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید.

5. ماشین حساب HiPER Scientific Calculator ؛ بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی

بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی / ماشین حساب مهندسی کاسیو برای اندروید

این برنامه، بهترین انتخاب برای دانلود ماشین حساب پیشرفته برای اندروید است. ماشین حساب هایپر، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های محاسباتی است، به خصوص اگر قصد داشته باشید با استفاده از آن، اعمال ریاضی مهندسی و پیشرفته انجام دهید. با استفاده از این ماشین حساب مهندسی، تقریبا می‌توانید تمامی اعمال ریاضی پایه و پیشرفته را اجرا کنید. این اپلیکیشن می‌تواند حدود 200 تبدیل واحد انجام دهد. همچنین می‌توانید با استفاده از HiPER Scientific Calculator رندوم یا جایگشت بگیرید. اگر به یک ماشین حساب مهندسی نیاز داشتید، خیالتان راحت باشد که این مورد، یکی از برترین ماشین حساب های حرفه ای است.

6. ماشین حساب اندروید ClevCalc

بهترین ماشین حساب اندروید / دانلود ماشین حساب حرفه ای

ماشین حساب پیشرفته اندروید دیگری که می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، ClevCalc است. این اپلیکیشن هم یک ماشین حساب همه فن حریف است. نه تنها می‌توانید با دانلود ماشین حساب حرفه ای ClevCalc محاسبات معمول خود را انجام دهید، بلکه این اپلیکیشن قابلیت‌های دیگری نیز دارد؛ از جمله تبدیل واحد، تبدیل واحدهای پولی، محاسبات مربوط به موارد مالی، محاسبه معدل و غیره. در ضمن ClevCalc تاریخچه محاسبات شما را هم ثبت می‌کند.

7. برنامه ماشین حساب Calcu

بهترین ماشین حساب اندروید / حرفه ای ترین ماشین حساب اندروید

Calcu یکی از بهترین ماشین حساب های اندروید است. این ماشین حساب اندروید از پس تمامی کارهای اصلی که قرار است یک ماشین حساب انجام دهد برمی‌آید. بقیه ویژگی‌های این ماشین حساب شامل تاریخچه مربوط به اعمال ریاضی انجام شده با آن، کلید‌های حافظه، شخصی‌سازی‌های مختلف، تم‌های متنوع و غیره می‌شود.

ماشین حساب Calcu یک ماشین حساب مهندسی حرفه‌ای نیست، ولی ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند به اندازه کافی شما را راضی کند. پس با دانلود این ماشین حساب اندروید، از حساب و کتاب و ویژگی‌های مختلف آن لذت ببرید.

8. ماشین حساب حرفه ای اندروید Desmos Graphing Calculator

بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی / دانلود ماشین حساب پیشرفته برای اندروید

ماشین حساب دیگری که می‌توانید برای دانلود ماشین حساب مهندسی برای گوشی درنظر داشته باشید، Desmos Graphing Calculator است. این اپلیکیشن قابلیت رسم نمودارهای مختلف مهندسی را دارد، ولی در عین حال می‌توانید برای انجام محاسبات پایه ریاضی هم از آن استفاده کنید.

این ماشین حساب همه کاره اندروید، تمامی گزینه‌های محاسباتی مهندسی و پیشرفته را طبقه‌بندی کرده است. همان طور که گفته شد می‌توانید با بهره بردن از آن، جدول و نمودار بکشید یا اعمال مربوط به علم آمار را اجرا کنید. یکی دیگر از نقاط قوت این اپلیکیشن این است که می‌توانید در آن جدول‌ها، نمودارها و محاسبات وابسته به آمار را شخصی‌سازی کنید؛ از همین رو می‌توان از آن به‌عنوان حرفه ای ترین ماشین حساب اندروید یاد کرد.

9. برنامه ماشین حساب اندروید Calc ؛ برترین ماشین حساب حرفه ای

بهترین ماشین حساب اندروید / حرفه ای ترین ماشین حساب اندروید

ماشین حساب مهندسی اندروید دیگری که در این فهرست قرار دارد، ماشین حساب اندروید Calc است. سازندگان اپلیکیشن Today Weather پس از تجربه موفقی که در ساخت این اپلیکیشن هواشناسی داشتند، حالا توانسته‌اند یک ماشین حساب اندروید خوب روانه مارکت‌های اینترنتی کنند. این اپلیکیشن، رابط کاربری ساده‌ای داشته و کاربردی است. یکی از ویژگی‌های Calc این است که می‌توان از جواب‌های قبلی مربوط به حساب و کتابتان در خط‌های بعدی محاسبات استفاده کنید. همچنین داشتن تم‌های مختلف و تاریخچه مربوط به محاسبات، از نکته‌های مثبت دیگر این ماشین حساب اندروید است.

البته لازم به ذکر است که نمی‌توان این اپلیکیشن را به عنوان ماشین حساب حرفه‌ای و مهندسی اندروید محسوب کرد، اما برای حساب و کتاب‌های معمول خود می‌توانید این ماشین حساب اندروید را دانلود کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.

10. مجموعه Digitalchemy

بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی / ماشین حساب مهندسی اندروید

Digitalchemy یک گروه برنامه‌نویس است که در گوگل‌پلی فعالیت دارد. آن‌ها تا به حال 3 برنامه ماشین حساب را منتشر کردند. اولین Calculator Plus است که یک ماشین حساب ابتدایی برای انجام کارهای ساده‌ای است که از یک ماشین حساب انتظار دارید. دومین برنامه Fraction Calculator است که بیشتر بر کسرها تمرکز دارد و بهترین انتخاب برای کسانی است که تازه با دنیای ریاضی آشنا شدند. اما آخرین برنامه Artful Calculator است که از نظر عملکرد شبیه به Calculator Plus است ولی تم‌های متنوع بیشتری دارد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی بهترین مچ بند ها و ساعت های هوشمند سامسونگ
تیم پلازا18 آبان 1402 10:30
thumbnail
برنامه آهنگ یاب | بهترین اپلیکیشن های تشخیص آهنگ اندروید ...
تیم پلازا19 شهریور 1402 13:30

سخن پایانی

 در این مقاله 10 برنامه را که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان بهترین برنامه ماشین حساب مهندسی استفاده کرد، معرفی کردیم. از نظر شما بهترین ماشین حساب های مهندسی اندروید کدام هستند؟ اگر به دنبال یک ماشین حساب همه کاره اندروید هستید، هر کدام از این 10 اپلیکیشن که متناسب با نیاز و سلیقه‌تان است را دانلود کنید و پس از استفاده از آن در پایین همین صفحه، نظرتان را راجع به این اپلیکیشن‌ها با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
حمیدرضا
.
06 دی 1400، 15:12
پاسخ
0
0
سلام بسیار ممنون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402