بازی مسافرتی | سرگرمی در طول سفر و درون ماشین

بازی مسافرتی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

عید نوروز در راه است و قصد مسافرت با ماشین خودتان را دارید؟ قبل از اینکه به سراغ تبلت و گوشی بروید، با چند بازی مسافرتی آشنا شوید و از بازی در ماشین لذت ببرید.

بازی مسافرتی نوعی بازی در ماشین است که در هنگام مسافرت می‌توانید از آن استفاده کنید. بازی مسافرتی می‌تواند یک ماشین کسل و خسته‌کننده را به یک مسافرت شاد و پر از تجربه تبدیل کند و باعث شود با صدای بلند بخندید و شما و همسفرانتان را به هم نزدیک‌تر کند. بهترین راه برای گذشت زمان در ماشین، انجام بازی مسافرتی و بازی در ماشین است. قبل از اینکه بخواهید سراغ گوشی و تبلت بروید، 12 بازی مسافرتی پیشنهادی ما که برای بازی در ماشین مناسب هستند را امتحان کنید.

معرفی بهترین بازی داخل ماشین برای بچه ها

در ادامه 13 بازی مسافرتی که برای بازی در ماشین مناسب هستند را معرفی کرده‌ایم. بعضی از این بازی‌‌‌ها برای ما ایرانیان حس نوستالژی هم دارند. از بازی و سفرتان لذت ببرید.

1. بازی در ماشین وقتی که خوابی

بازی مسافرتی

اگر همسفرهای خواب‌آلودی دارید، حتما بازی وقتی که خوابی را انجام دهید. این بازی مسافرتی از قوانین و سبک بسیار خوبی برخوردار بوده که با حضور در آن میتوانید به چالش های بسیاری دسترسی داشته باشید که این موارد سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی برای سرگرمی شده اند. بطور کلی میتوان این بازی را یکی از بهترین بازی های گروهی دانست که در مسافرت میتواند شمارا با چالش های بسیاری همراه کند. در ادامه میتوانید به قوانین اصلی این بازی مسافرتی دسترتسی داشته باشید.

بازی: وقتی یک نفر خوابش می‌برد، یک داستان بسازید.

  • قوانین: مطمئنا یکی از مسافرها خوابش می‌برد. بعد از 5 دقیقه که از چرت زدنش گذشت، بقیه مسافران شروع کنند به نقش بازی کردن. هرکسی سعی کند چیزی به داستان اضافه کند. وقتی شخص خوابیده بیدار شد، باید طوری وانمود کنید که انگار داستان واقعی است. هرکسی که خوب و واقعی بازی نکند، یا کاراکترش را رها کند، یک امتیاز منفی می‌گیرد. اگر کسی طبق داستان عمل نکرد، برای اینکه شخصی که خواب است متوجه نشود می‌پرسید «مطمئنی؟» و به این صورت شخص ساکت می‌شود و 2 امتیاز منفی می‌گیرد. اگر توانستید با موفقیت فرد خواب را گول بزنید، به بقیه 3 امتیاز مثبت می‌رسد. در آخر کسی که بیشترین امتیاز را دارد برنده است.

2. بازی مسافرتی 20 سوالی

بازی در مسافرت

بازی 20 سوالی، یک بازی به شدت کاربردی و همه‌گیر است که مطمئنا همه با آن آشنایی دارید. 20 سوالی مطمئنا یک بازی مسافرتی هیجان‌انگیز خواهد بود. در میان بهترین بازی در ماشین که برای مسافرات خوب باشد این گیم گزینه خوبی برای شما خواهد بود که سبک فکری و چالشی آن میتواند شما را با گیم پلی خوبی مواجه کند. بطور کلی میتوان این گزینه را در میان بازی های گروهی یک اثر خوب و سرگرم کننده دانست که به نسبت گیمهای مشابه از سطح خوبی برخوردار بوده است.

  • بازی: با 20 سوال حدس بزنید در ذهن طرف مقابلتان چه می‌گذرد.
  • قوانین: یک نفر به یک چیزی یا موضوعی فکر کند. بقیه شروع کنند به سوال پرسیدن از همان شخص. حواستان را باید جمع کنید؛ نمی‌توانید سوال تکراری بقیه را بپرسید. هرکسی که توانست کلمه صحیح را حدس بزند، دور بعدی بازی را شروع می‌کند. سعی کنید کلمات جالب و بامزه و سخت انتخاب کنید تا بازی با شوخی و خنده پیش برود.

3. بازی در مسافرت خواندن آهنگ

بازی های مسافرتی

اگر همسفران شما آدم‌های بامزه و شوخی هستند، بازی خواندن آهنگ می‌تواند یک بازی مسافرتی به شدت هیجان‌آور باشد. این بازی معمولا خیلی محبوب است؛ چون همه فکر می‌کنند خیلی خوش صدا هستند، اما واقعیت چیز دیگری است!

رتبه سوم بهترین بازی ها در سفر از ویژگی های فان و سرگرم کننده ای برخوردار بوده که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در چالش های بسیاری حضور پیدا کنید. همانطور که در قوانین این بازی مطرح شده است باید از حافظه خوبی برخوردار باشید تا بتوانید مهارت های خود را در این بازی به نمایش بگذارید. روند حضور در این گیم بدین شکل است که باید شعری خوانده شود و سپس با آخرین کلمه آن شعر جدیدی ساخته شود که این ترتیب بندی تا زمانی که شعر قطع نشود ادامه خواهد داشت.

همچنین بخوانید :
  • بازی: یک شعر انتخاب کنید و شروع کنید به خواندن؛ یک نوع مشاعره، اما با آهنگ.
  • قوانین: یک نفر شروع به خواندن یک آهنگ کند و خواندن آهنگ را یک جا قطع کند. نفر بعدی باید با کلمه آخر شعر قبلی، شروع به خواندن یک آهنگ دیگر کند. این بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که یک نفر نتواند آهنگ با کلمه مناسبی پیدا کند.

4. بازی در ماشین الفبا

بازی های درون ماشین

بازی دسته‌بندی الفبا می‌تواند به شدت هیجان‌انگیز باشد؛ چون همه فکر می‌کنند همه چیز را بلد هستند. بازی مسافرتی القبا در میان معرفی بهترین بازی ها برای سفر گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که با این بازی میتوانید ذهن خود را نیز تقویت کنید. بطور کلی این بازی در دسته بندی های مختلف قرار گرفته که هریک از بخش های بازی شامل کلمات بسیاری بوده که به ترتیب حروف الفبا باید آنها را به اتمام رسانید.

  • بازی: به ترتیب حروف الفبا در یک طبقه یا دسته خاص، اشیا را نام ببرید.
  • قوانین: یک دسته انتخاب کنید؛ مثل غذا، ماشین، وسایل خانه و غیره. با حرف الف، اسم یک شی را بگویید، مثلا اتو. نفر بعدی باید با ب یک شی دیگر در همان دسته نام ببرد. کسی که نتواند چیزی نام ببرد یا کلمه‌ای تکراری بگوید می‌بازد و باید برای بقیه خوراکی بخرد. دسته‌بندی خاص و کمیابی را انتخاب کنید تا بازی جذابتر و سخت‌تر شود.

5. بازی مسافرتی هوپ

سرگرمی در طول سفر

مطمئنا همه بچه‌های ایران بازی محبوب و چالش‌برانگیز هوپ را می‌شناسند. این بازی نیاز به هیچ حرکتی جز حرکت زبان ندارد. پس خیلی راحت هنگام مسافرت در ماشین آن را انجام دهید. امروزه بازی هوپ را کاربران بسیاری میشناسند که حتی در جمع های خانوادگی هم از آن برای سرگرمی استفاده میکنند. این بازی در میان بازی های گروهی در سفر یک گزینه خوب و سرگرم کننده بوده است که میتوانید این بازی را از طریق اپلیکیشنی که برایتان قرار گرفته است اجرا کنید. قوانین و سبک بازی در ادامه مطرح شده که اگر در این خصوص با سوال یا مشکلی همراه هستید میتوانید در بخش نظرات باما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید :
  • بازی: از شماره 1 شروع کنید، روی عددهای 0 و 5 دار هوپ بگویید.
  • قوانین: نفر اول می‌گوید 1. نفر دوم می‌گوید 2. نفر سوم می‌گوید 3. به همین ترتیب تا نفر پنجم. اما نفر پنجم عدد 5 را نمی‌گوید، بلکه باید بگوید هوپ. همین روند را برای عددهای صفر و 5دار انجام دهید؛ عددهایی مثل 5، 10، 15، 20 و… اگر کسی یادش رفت بگوید هوپ باخته و از دور خارج می‌شود. هیجان این بازی به سرعت آن است. اگر کسی بیش از 2 ثانیه مکث کند می‌بازد. هرگاه کسی ببازد، بازی از اول شروع می‌شود. برنده می‌تواند تا آخر سفر کنار شیشه ماشین بنشیند.

6. بازی در ماشین حدس آهنگ | بهترین بازی در ماشین

بازی های خانوادگی در مسافرت

بازی حدس آهنگ یک بازی مسافرتی 2 جانبه است؛ هم بازی ‌می‌کنید، هم آهنگ گوش می‌دهید. با این بازی حتی متوجه گذر زمان هم نمی‌شوید. لیست عظیمی از موزیک های مجاز و قدیمی در این برنامه قرار گرفته است که در قالب یک بازی مسافرتی میتوانید آنرا اجرا کنید. این گیم در میان بازی های فکری در ماشین از چالش های خوبی برخوردار است که بی شک میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم نماید.

  • بازی: آهنگ را حدس بزنید! به همین سادگی.
  • قوانین: ضبط صوت یا رادیوی ماشین را روشن کنید. آهنگی پلی کنید. هرکس بتواند زودتر از بقیه اسم آهنگ را حدس بزند، برنده است. سعی کنید آهنگ‌های قدیمی و خاطره‌انگیز را پلی کنید تا این وسط یادی از دوران خوش آهنگ‌های قدیمی هم داشته باشید.

7. بازی در مسافرت ساخت داستان با کلمه | بهترین بازی در ماشین

بازی های درون ماشین

با این بازی هیجان‌انگیز می‌توانید حسابی بخندید و داستانی که می‌خواهید را بسازید. در معرفی بهترین بازی ها برای سفر بازی ساخت داستان با کلمه گزینه خوبی بوده است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در برابر یک سبک کاملا جذاب بدنبال سرگرمی باشید. ناگفته نماند که این بازی امروزه در جمع های بسیاری بکاربرده میشود.

  • بازی: با یک کلمه یک داستان بسازید.
  • قوانین: نفر اول یک کلمه انتخاب کند. نفر دوم به کلمه اول یک کلمه مرتبط اضافه کند. نفر سوم هم به همین ترتیب. بدین ترتیب یک داستان هیجان‌انگیز و خنده‌دار از افزودن کلمات بسازید. هر کلمه مرتبطی که می‌خواهید اضافه کنید تا آخر ببینید داستان به کجاها کشیده می‌شود. کسی که بیش از 5 ثانیه مکث کند، بازنده است و از دور داستان‌گویی خارج می‌شود.

8. بازی مسافرتی قوانین | بهترین بازی در ماشین

سرگرمی در طول سفر

بازی قانون را می‌توان با انتخاب‌های خنده‌دار به یک بازی در ماشین هیجان‌انگیز تبدیل کرد. چون در این بازی باید حسابی حواستان را جمع کنید؛ وگرنه می‌بازید. این بازی سرگرم کننده در سفر با چالش های بسیاری همراه است که با اجرای آن میتوانید برای دقایق طولانی خنده برلب داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. همانطور که در قوانین بازی ذکر شده است این بازی در مورد انجام یکسری کارها به صورت گروهی در ماشین بوده است که همگی باید آنها را انجام دهند.

  • بازی: یک قانون انتخاب کنید. همه باید به آن قانون عمل کنند.
  • قوانین: یک قانون درون ماشین انتخاب کنید. مثلا وقتی زیر هر پلی برسید، همه باید صدای سگ یا گربه در بیاورند. یا مثلا اگر کلاهتان را سر همسفرانتان بگذارید، باید به سقف ماشین دست بزنند. یا اگر در راه یک گاو، گوسفند یا هر حیوان دیگر دیدید، باید با صدای بلند بگویید یک گاو کنار من است. هرکسی که به قانون عمل کند، یک امتیاز مثبت می‌گیرد. هرکسی که فراموش کند به قانون عمل کند، یک امتیاز منفی می‌گیرد. در پایان هرکسی که امتیاز بیشتری داشت برنده است و بقیه باید برایش بستنی بخرند.

9. بازی مسافرتی حقیقت یا شجاعت | بهترین بازی ها در سفر

بازی مسافرتی

بازی به شدت هیجان‌انگیز حقیقت یا شجاعت را تقریبا همه می‌شناسند. شجاعت‌های مناسب با مسافرتتان انتخاب کنید.

  • بازی: معمولا بازی شجاعت یا حقیقت با چرخاندن بطری انجام می‌شود. اما چون در ماشین امکان انجام آن نیست، پیشنهاد می‌کنیم یک بازی مثل هوپ انتخاب کنید. کسی که نتواند هوپ را بگوید بازنده است و نفر اول برای شروع بازی جرات و حقیقت انتخاب می‌شود و بعد نفر اول، نفر دوم را انتخاب می‌کند و از او سوال می‌کند و بدین ترتیب همه را به دام گفتن حقیقت یا انجام جرات بیندازید.
  • قوانین: حداقل سه نفر برای این بازی نیاز است. سعی کنید سوال‌های بامزه بپرسید تا سفر به خوبی و خوشی پیش برود. شجاعت‌هایی که انتخاب می‌کنید را محدود به ماشین یا طول مسیر کنید؛ البته شجاعت‌هایی که ایمن هم باشند. اگر از طرفداران بازی شجاعت یا حقیقت هستید، در این مقاله می‌توانید با بهترین بازی‌های این سبک در گوشی‌های اندورید و iOS آشنا شوید.

10. بازی در ماشین پانتومیم | بهترین بازی ها در سفر

بازی در مسافرت

بازی هیجان‌انگیز گروهی پانتومیم یک بازی مسافرتی خوب و سرگرم‌کننده است. این بازی باعث می‌شود کسی دیگر حین مسافرت سرش را با گوشی گرم نکند. حتی بچه‌ها و بزرگسالان مسن و عزیز هم می‌توانند در این بازی شرکت کنند.

  • بازی: یک کلمه یا جمله سخت انتخاب کنید، اجرا کنید تا گروه مقابل بتواند آن را حدس بزند.
  • قوانین: به دو گروه تقسیم شوید. یک گروه شروع کننده بازی شود. گروه شروع کننده یک کلمه، جمله یا ضرب المثلی انتخاب کنند. جمله انتخابی در گوش یک نفر از گروه مقابل گفته شود. آن شخص باید به گونه‌ای جمله را با دست و صورت و بدن اجرا کند که هم گروهی‌هایش بتوانند آن جمله را حدس بزنند. در این بازی هیچ کس حرفی نمی‌زند و فقط از طریق بازی با دست‌ها و صورت پیام‌ها منتقل می‌شود. با انتخاب جملات سخت و بامزه، این بازی مسافرتی را هیجان‌انگیز کنید.

11. بازی مسافرتی صندلی داغ | بهترین بازی ها در سفر

بازی های مسافرتی

این بازی قدیمی است، اما هنوز هم می‌تواند به عنوان یک بازی مسافرتی هیجان‌انگیز به کار رود. در میان بهترین بازی ها برای داخل ماشین این بازی مسافراتی بدون نیاز به اپلیکیشن قابل اجرا خواهد بود که در این زمینه میتوانید به گیم پلی خوب  وسرگرم کننده ای دسترسی داشته باشید که تمامی سوالات بازی توسط شخصیت های حاظر تعیین میشود.

  • بازی: یک نفر باید به 5 سوال هیجان‌انگیز جواب دهد.
  • قوانین: همه اعضا باید تعدادی سوال روی یک برگه بنویسند و درون یک ظرف قرار دهند. مسافران باید به ترتیب به سوالات جواب دهند. سعی کنید سوال‌های هیجان‌انگیز روی برگه بنویسید. جواب‌های بامزه و جالب به سوالات بدهید تا فضای ماشین از حالت کسالت‌بار خارج شود و خاطرات خوشی برای همه فراهم گردد.

12. بازی در مسافرت من زودتر دیدم | بهترین بازی ها در سفر

بازی های خانوادگی در مسافرت

می‌خواهید مسافرت بروید و نمی‌دانید چطور بچه‌ها را سرگرم کنید؟ از طرفی هم نمی‌خواهید با گوشی و تبلت بازی کنند؟ بهترین راه برای سرگرم کردن بچه‌ها، درگیر کردن آن‌ها با یک بازی رقابتی است. بازی من زودتر دیدم یا پانچ باگی، یک بازی مسافرتی جالب برای بچه‌هاست. چون علاوه بر سرگرم کردن آن‌ها، قوه بینایی‌شان را هم به کار می‌اندازد. تاریخچه این بازی به سال 1960 برمی‌گردد؛ زمانی که کمپانی فولکس واگن یک آگهی تبلیغاتی با این بازی ساخت. پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات مربوط به بهترین بازی ها در ماشین باما همراه باشید. در مقاله بازی برای مسافرت طولانی با ماشین این مورد آخرین گزینه معرفی شده بوده است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید براساس آیتم هایی که تعیین میکنید سرگرم شوید و از بازی لذت ببرید.

  • بازی: با دیدن یک چیز خاص به آرامی به بازوی بغل دستی بزنید.
  • قوانین: یک چیزی را مشخص کنید مثل درخت، یک مدل ماشین، تونل، حیوانات و غیره. هرکسی که آن چیز مشخص را زودتر دید، به آرامی به بازوی بغل دستیش ضربه بزند. هرکسی در پایان ضربه بیشتری خورده باشد، بازنده است.

13. Baby Games: 2+ kids, toddlers بازی های مسافرت طولانی

اگر به دنبال یک بازی مسافرتی سرگرم کننده برای فرزندان خود هستی باید بدانید که بازی Baby Games: 2+ kids, toddlers یک گزینه ایده‌آل برای سفر است زیرا درطول مراحل آن هیچ گونه خشونت و مشکلی برای کاربر درنظر گرفته نشده است که به آسانی می‌توانید از این طریق فرزند خود را سرگرم کنید. بازی Baby Games: 2+ kids, toddlers دارای مراحل مختلفی است که یکی از حالت‌های آن مربوط به شناسایی موارد هم رنگ است. در پایین صفحه تعدادی جعبه قرار دارد که رنگ‌هایشان با یکدیگر متفاوت است. سپس 3 شی با رنگ‌های مختلف برای شما به نمایش در می‌آید که باید شی‌های هم رنگ را داخل جعبه‌ها قرار دهید. این موضوع رو تقویت ذهن فرزندان شما نقش مهمی خواهد داشت که به آسانی می‌توانید از طریق بازی Baby Games: 2+ kids, toddlers زمان خوبی فرزند خود را سرگرم کنید. شخصیت‌ها و کاراکتر بچه‌گانه بسیاری در بازی وجود داشته است که از این طریق هم شاهد شادی فرزند خود خواهید بود و هم می‌توانید او را سرگرم کنید. طراحی دیدنی و صداگذاری عالی از دیگر عناصر محبوبیت بازی بوده است که همین مورد سبب خواهد شد تا شاهد ویژگی‌های ظاهری بسیاری در بازی باشید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بامزه‌ترین و بی‌خطرترین بازی‌هایی که می‌توانید درون ماشین انجام دهید را برایتان معرفی کنیم؛ از بازی‌های قدیمی خاطره‌انگیز تا بازی‌های جدید و مناسب برای همه سنین. به جای اینکه در طول سفر کسل باشید و فقط به مقصد فکر کنید، با بازی مسافرتی خاطره‌هایی فراموش نشدنی در مسیر و در ماشین بسازید. آیا شما بازی‌های دیگری برای این منظور می‌شناسید‌؟ درباره تجربه‌های خودتان از بازی در ماشین برایمان بگویید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
النا فضایلی
.
23 آذر 1402، 22:35
پاسخ
1
0
مثل همیشه افتضاحححححححح ...ی واقعا
avatar
محمد اصغری
.
13 تیر 1402، 17:28
پاسخ
0
1
خیلی خوب و باحال بود. چون ما از زابل تا مشهد که می رفتیم خیلی حوصله مون تو ماشین سر می رفت
avatar
حیام حسنی
.
19 خرداد 1401، 18:07
پاسخ
1
2
بسیار عالی بود
avatar
آرشدا
.
23 آذر 1402، 22:38
پاسخ
1
0
@حیام حسنی
کجاش عالی بود نی نی کوچولوووووووووو مسخره مسخره مسخره بوددددد
avatar
محمد
.
02 فروردین 1399، 17:26
پاسخ
4
2
الان که اصن نباید رفت مسافرت //:
avatar
هانا، زهرا
.
28 تیر 1402، 17:11
پاسخ
0
0
@محمد
برای شما زمان بدیه برا ما عالیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402