راهنمای خرید لباس | نکاتی که هنگام خرید لباس باید بدانید تا پشیمان نشوید!

راهنمای خرید لباس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر حین لباس خریدن به ملاک های خرید لباس توجه کنید، هرگز از خریدتان پشیمان نمی‌شوید. برای آگاهی از نکات خرید لباس به‌صورت حضوری یا آنلاین، با مقاله‌ی راهنمای خرید لباس همراه ما باشید.

ساعت‌ها وقت گذاشته و چند مغازه و فروشگاه را زیر پا گذاشته‌اید تا لباس بخرید. هم خسته‌اید و هم حس خوبی دارید. اما اگر وقتی به خانه رسیدید ببینید لباسی که خریده‌اید برایتان مناسب نیست یا بی‌کیفیت‌تر از آن است که ارزش خرید داشته باشد، چه می‌کنید؟ اگر خرید شما حاصل ساعت‌ها بالا و پایین کردن وب‌سایت فروشگاه‌های آنلاین مختلف باشد چطور؟ برای تجربه نکردن این احساسات ناخوشایند، پیشگیری بهتر از درمان است! از دلایل اهمیت موضوع انتخاب لباس مناسب می‌توان به وجود این مطلب در مطالعات اجتماعی ششم دبستان و آموزش آن به کودکان نیز اشاره کرد. به همین منظور در این مقاله از پلازا سعی کرده‌ایم دو راهنمای خرید لباس مانند پیراهن، شلوار، مانتو، تیشرت و کفش چه زنانه و چه مردانه، برای خرید حضوری و خرید آنلاین را برای شما آماده کنیم و همچنین چند نکته برای انتخاب لباس‌هایی مناسب، به شما ارائه دهیم.

در ویدیوی زیر «10 ترفند برای انتخاب لباس با کیفیت» را تماشا کنید:

آنچه در ادامه می‌خوانید

راهنمای خرید لباس به صورت حضوری

نکات خرید لباس

خرید لباس و گشت زدن در فروشگاه‌ها جزو تفریحات مورد علاقه اکثر افراد است. ما نمی‌خواهیم فقط در فروشگاه‌ها گشت بزنیم و لباس‌هایی را که قصد خریدشان را نداریم تن بزنیم، بلکه می‌خواهیم طبق استراتژی، قوانین مهم خرید لباس و راهنمای خرید لباس، به بهترین نحو خریدمان را انجام دهیم. پس باید بدانیم در هنگام خرید لباس باید به چه نکاتی توجه کنیم. در ادامه ملاک های خرید لباس به صورت حضوری را مرور می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید با مطالعه این مقاله از نکات مهم خرید لباس‌های تابستانی آگاه شوید.

1. بودجه خرید لباس

اولین نکته مهم در راهنمای خرید لباس، بودجه آن است. در مورد بودجه خرید لباس تصمیم‌گیری کنید. البته میزان بودجه به لباس‌هایی که نیاز دارید نیز بستگی دارد. برای انتخاب لباس مناسب حتماً به قیمت آن نیز توجه کنید.

2. انتخاب فروشگاه

بررسی کنید بر اساس نیاز شما از کدام فروشگاه‌ها باید بازدید کنید. ممکن است شما به دنبال یک لباس به خصوص باشید یا به چند لباس روزمره نیاز داشته باشید.

3. اقلام مورد نیاز

لیستی از آنچه می‌خواهید یا نیاز دارید تهیه کنید و طبق همان جلو بروید. برخی لباس‌ها مانند لباس ورزشی را باید از فروشگاه مربوط به آن بخرید، ولی اگر لباسی خاص و متفاوت می‌خواهید به فروشگاه‌های برند معتبر مراجعه کنید. سر زدن به یک فروشگاه اینترنتی لباس هم می‌تواند به شما ایده بدهد.

4. پوشیدن لباس راحت هنگام خرید

ملاک های خرید لباس

یکی از نکات خرید لباس حضوری این است که هنگام خرید، راحت لباس بپوشید. یعنی لباسی که سبک و راحت باشد. لباسی بپوشید که احساس خوبی به شما می‌دهد و کفش‌هایی به پا کنید که راحت پوشیده شوند و راحت از پا دربیایند. قبل از خرید چیزی بخورید تا به دلیل گرسنگی در خریدتان عجله نکنید. یک بطری آب و میان وعده همراه داشته باشید.

5. به احساسات خود اعتماد کنید

اجازه دهید چشم‌هایتان شما را راهنمایی کنند. به شهود خود اعتماد کنید و به خرید لباس‌هایی فکر کنید که به‌طور خودکار به آن‌ها جذب می شوید؛ زیرا با پوشیدن آن لباس احساس خوبی خواهید داشت، حتی اگر یک جوراب یا یک تی شرت ساده باشد.

6. یک دست لباس کامل

از دیگر توصیه های انتخاب لباس مناسب این است که باید به یک دست لباس کامل فکر کنید. در مورد لباس‌های دیگری که در کمدتان دارید و می‌توانید با این لباس بپوشید فکر کنید تا بتوانید یک دست لباس کامل داشته باشید و لباس جدیدتان در کمد باقی نماند.

7. کل فروشگاه را بگردید

در هنگام خرید لباس باید به چه نکاتی توجه کنیم

یکی از نکات خرید لباس این است که باید به کل فروشگاه یا بوتیک نگاه کنید. حتی اگر در همان چند رگال اول چند لباس مورد علاقه‌تان را پیدا کردید، باز هم کل فروشگاه را ببینید. می‌توانید خرید را از انتهای فروشگاه شروع کنید.

8. انتخاب بهترین ها

معیار هایی هنگام خرید لباس وجود دارند که اهمیت دادن به آن‌ها باعث تجربه بهتری از خرید می‌شود. یکی از این معیارها، انتخاب بهترین‌ها است. لباسی را بخرید که در آن احساس راحتی می‌کنید و کاملا اندازه و مناسب شماست. اگر از یک رنگ چند کت دارید، رنگ دیگری را انتخاب کنید. از دیگر ترفندهای خرید لباس این است که به جنس آن نیز دقت کنید. برای انتخاب لباس مناسب باید حتماً کیفیت آن را نیز بررسی کنید. همچنین به نوع پارچه لباس نیز دقت کنید که مناسب برای فصل و یا موقعیت‌های مختلف باشد. برای مثال برای انتخاب لباس سر کار باید به راحتی آن توجه کنید. به عنوان راهنمای خرید لباس، باید ببینید که محصولات مورد نظر دقیقاً بر طبق سلیقه شما باشند.

8. برچسب های لباس

نگاه کردن به برچسب‌ها از دیگر ملاک های خرید لباس است. به برچسب‌ها توجه کنید. توجه به برچسب‌ها شما را از روش نگهداری آن لباس آگاه می‌کند؛ مثلا اگر لباسی باید فقط خشک‌شویی شود و شما علاقه‌ای به این کار ندارید، به خرید لباس مورد نظر فکر نکنید.

9. کمک گرفتن از فروشنده ها

معیار هایی هنگام خرید لباس

از یک فروشنده کمک بخواهید تا در پیدا کردن لباس یا سایز مناسب شما کمکتان کند. حواستان باشد مهربان و مودب باشید؛ اما اگر فروشنده کالایی را پیشنهاد داد، اطمینان حاصل کنید که آن را دوست دارید و قیمت آن برای شما خوب است. به خاطر داشته باشید که فروش کالاها وظیفه آن‌ها و از مهارت های آن‌ها است؛ بنابراین چیزی را به این دلیل که فروشنده می‌گوید عالی است نخرید.

10. بازرسی لباس

یکی دیگر از نکته های راهنمای خرید لباس، بازرسی آن است. اطمینان حاصل کنید که لباس به خوبی دوخته شده است و نخ پارچه آن از کیفیت بالایی برخوردار است. از ترفندهای خرید لباس این است که به دقت نگاه کنید تا مطمئن شوید هیچ لکه یا پارگی روی لباس نیست و از وجود همه قسمت‌های آن مانند دکمه‌ها اطمینان حاصل کنید. درزها، زیپ‌ها و غیره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. اگر بستن زیپ سخت است یا نخ‌های زیادی از دوخت خارج می‌شوند، آن لباس را خریداری نکنید.

11. سایز لباس

نکات مهم هنگام خرید لباس

روی اندازه بودن لباس تمرکز کنید. هنگام استفاده از آینه‌های موجود در اتاق پرو همه حالت‌های نشسته، ایستاده و کشش و هر زاویه‌ای را بررسی کنید. اگر در هنگام پوشیدن راحت نیستید، از خرید لباس مورد نظر چشم‌پوشی کنید. فقط لباس‌هایی را بخرید که اکنون مناسب شما باشد. اندازه دیگری را به این امید که یک روز در آن جا خواهید گرفت خریداری نکنید؛ چون آن لباس در کمدتان آویزان خواهد ماند.

راهنمای خرید لباس به صورت آنلاین

در هنگام خرید لباس باید به چه نکاتی توجه کنیم

مزایای خرید آنلاین بر کسی پوشیده نیست. صرفه‌جویی در وقت و هزینه، حق انتخاب بیشتر و امکان مقایسه کالاهای مشابه و قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف از این جمله است. در این بخش مراحل خرید لباس و نکات خرید اینترنتی لباس به صورت آنلاین ذکر شده است و با مطالعه‌ی آن متوجه می‌شوید در خرید لباس چه مواردی را باید در نظر گرفت.

1. اندازه تان را بدانید

اندازه می‌تواند بر اساس نام تجاری متفاوت باشد؛ بنابراین ایده خوبی است که قبل از خرید آنلاین، اندازه‌گیری‌های خود را انجام دهید. بسیاری از تولیدکنندگان نمودار اندازه‌ای در وب‌سایت خود دارند؛ بنابراین آن را بررسی کنید تا قبل از خرید یک کالا مطمئن شوید سایز مناسب را انتخاب می‌کنید. در ادامه مقاله می‌توانید جدول‌های تبدیل سایز را برای استفاده از نکات خرید اینترنتی لباس مشاهده کنید.

2. مقایسه قیمت در فروشگاه های مختلف

در فروشگاه‌های مختلف بگردید و از چند جا قیمت بگیرید. یکی از ویژگی‌های خرید آنلاین راحت بودن آن است. پیدا کردن چندین فروشنده برای یک کالا کار ساده ای است. اگر به دنبال یک مورد یا مارک خاص هستید، برای آن مورد وب را جستجو کنید. با این کار می‌توانید نتایج زیادی را برای همین مورد به دست آورید که باعث می‌شود بتوانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید و انتخاب لباس و پوشاک مناسب و اقتصادی داشته باشید.

3. خواندن نظرات کاربران

ملاک های مهم موقع خرید لباس مناسب

یکی از ملاک های خرید لباس اینترنتی، این است که خریداران قبلی از آن رضایت داشته باشند. مدتی را صرف خواندن نظرات و انتقادات سایر مشتریان کنید تا بدانید که هنگام دریافت بسته‌تان چه چیزی در انتظار شماست. سایر مشتریان می‌توانند به شما اطلاع دهند که کالا یا اندازه آن چیزی که در تبلیغات به نظر می‌رسد نبوده یا اینکه آیا کیفیت آن بالا بوده است یا پایین.

4. مرجوع کردن کالا

در مورد نکات خرید اینترنتی لباس، سیاست مرجوع کردن کالا را مطالعه کنید. از آنجا که نمی‌توانید مواردی را که آنلاین پیدا می‌کنید امتحان کنید، اطمینان حاصل کنید که فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید سیاست مرجوع کردن خوبی دارد. اطمینان حاصل کنید که اگر لباس متناسب نبود، می‌توانید آن را پس بدهید. همچنین برای کاهش هزینه‌ها به دنبال ارسال رایگان باشید.

5. هزینه ارسال

هزینه ارسال را در نظر بگیرید. ممکن است تمایل زیادی به خرید یک لباس داشته باشید، اما هزینه ارسال آن زیاد باشد و در مجموع بیشتر از مبلغی شود که شما می‌خواهید برای خرید آن لباس هزینه کنید. هزینه ارسال را برای هر مورد و هر فروشگاهی که می‌خواهید از آن خرید کنید ببینید. برخی فروشگاه‌ها اگر بیش از مبلغ خاصی خرید کنید، در هزینه ارسال به شما تخفیف می‌دهند؛ بنابراین چند کالای مورد نظرتان را از همان فروشگاه خریداری کنید.

6. کدهای تخفیف

ویژگی های برای خرید لباس مناسب

کدها و کوپن‌های تخفیف را پیدا کنید. کوپن‌ها همیشه در وب‌سایت فروشگاه تبلیغ نمی‌شوند. برای یافتن کوپن‌های تولیدکننده و همچنین تامین‌کننده وب را جستجو کنید. ممکن است بتوانید برای کالای مشخص و همچنین فروشگاه خاصی کوپن پیدا کنید. گاهی اوقات هم فروشگاه‌های آنلاین برای افرادی که در سایتشان ثبتنام کرده‌اند، کدهای تخفیف مخصوصی را پیامک یا ایمیل می‌کنند. پس ثبتنام در سایت‌های مختلف قبل از خرید از آن‌ها فکر بدی نیست.

7. امتحان کردن لباس

از دیگر نکات خرید اینترنتی لباس، امتحان کردن لباس است. به محض دریافت لباس آن را امتحان کنید. برخی از فروشگاه‌ها در سیاست مرجوع کردن کالا به زمان حساس هستند و شما نمی‌توانید لباس جدید را هفته‌ها در کمد آویزان کنید قبل از اینکه متوجه شوید خیلی بزرگ است. به محض دریافت خریدتان لباس‌ها را امتحان کنید تا متوجه شوید آیا لازم است آن‌ها را مرجوع کنید یا می‌توانید آن‌ها را نگه دارید.

8. برگه های بسته بندی

همه راهنمایی‌ها و برگه‌های بسته‌بندی را نگه دارید. یک پوشه درست کنید و یا مکانی را برای ذخیره تمام رسیدها و برگه‌های بسته‌بندی خرید آنلاین خود انتخاب کنید. با این کار بازگرداندن موارد در صورت لزوم برای شما آسان‌تر می‌شود. همچنین می‌دانید چقدر هزینه کرده‌اید و چه فروشگاه یا سایت‌هایی را بهتر است پیگیری کنید.

9. جدول های تبدیل سایز

استفاده از جدول‌های زیر به سادگی امکان‌پذیر است. اگر اندازه گرفتن برایتان مشکل است، می‌توانید از یکی از لباس‌های متناسبتان استفاده کنید.

انگلستان / استرالیااروپاآمریکادور سینه (سانتی‌متر)دور کمر (سانتی‌متر)دور باسن (سانتی‌متر)
4320816389
634283.565.591.5
8364866894
1038688.570.596.5
1240893.575.5101.5
14421098.580.5106.5
164412103.585.5111.5
184614108.590.5116.5
204816113.595.5121.5
225018119.5101.5127.5
245220125.5107.5133.5

همچنین از جدول زیر هم می‌توانید استفاده کنید.

اروپادور سینه (سانتی‌متر)دور کمر (سانتی‌متر)دور باسن (سانتی‌متر)
XS / 36816388.5
S / 38866893.5
M / 40917398.5
L / 429678103.5
XL / 4410183108.5

راهنمای خرید لباس هایی که از انتخابشان پشیمان نشوید

در خرید لباس چه مواردی را باید در نظر گرفت

گاهی اوقات پیش‌می‌آید که همه ملاک های خرید لباس را درنظر می‌گیریم و از اندازه و جنس و کیفیت لباس انتخابیمان راضی هستیم. اما بعد از چندبار استفاده از آن لباس، درون کمد می‌گذاریمش و دیگر هرگز سراغش نمی‌رویم. دلیل این کار چیست؟ گاهی اوقات لباسی که می‌خریم زیباست و حتی ممکن است مطابق مد روز باشد، اما درواقع با تصویر ذهنی‌ای که از خودمان و استایلمان داریم، هماهنگ نیست. همین باعث مي‌شود که از آن لباس دلزده شویم. در این بخش از  راهنمای خرید لباس، به نکات مهم هنگام خرید لباس اشاره می‌کنیم که کمک می‌کنند از لباس‌هایی که می‌خرید، رضایت بیشتری داشته باشید.

1. یک تابلوی ایده درست کنید

راهنمای خرید لباس

تابلوی ایده یا همان مود برد (mood board) مانند یک جور کلاژ از مجموعه‌ای از تصاویر لباس‌ها و استایل‌های موردعلاقه‌تان عمل می‌کند. تابلوی ایده می‌تواند فیزیکی یا مجازی باشد. بگردید و عکس‌هایی از لباس‌های موردعلاقه‌ی خود پیدا کنید. لباس‌هایی که حس می‌کنید با پوشیدنشان می‌توانید شخصیت واقعی خود را بروز دهید. این تابلو مانند نوعی منبع الهام است که موقع خرید کردن به کمکتان می‌آید. به مجموعه‌ی عکس‌هایی که جمع کرده‌اید نگاه کنید و ببینید وجه اشتراکشان چیست. آیا رنگ، استایل‌ یا جنس به خصوصی از پارچه در آن‌ها تکرار شده؟ وقتی می‌خواهید یک لباس جدید بخرید، فکر کنید و ببینید که آیا این لباس با بقیه لباس‌هایی که در تابلوی ایده‌تان دارید، هماهنگ است یا خیر.

2. یک لیست از لباس‌هایی که دارید تهیه کنید

نیاز نیست حتما تمام لباس‌هایتان را در یک لیست بنویسید! یک لیست از تمام لباس‌ها در ذهنتان درست کنید. یکی از ملاک های مهم موقع خرید لباس مناسب این است که وقتی می‌خواهید یک لباس جدید بخرید، فکر کنید و ببینید که آن لباس را با کدامیک از لباس‌هایتان می‌توانید ست کنید. البته اگر می‌خواهید استایلتان را از نو بسازید و قصد خرید لباس‌های متعددی دارید، این نکته به کارتان نمی‌آید. اما اگر می‌خواهید لباسی که می‌خرید را به همراه لباس‌های قدیمی‌تر ست کنید، باید حواستان باشد چه می‌خرید.

فکر کنید عاشق یک سارافون شده‌اید اما با هیچکدام از لباس‌هایتان جور در نمی‌آید؛‌ حال چه باید بکنید؟ آیا می‌خواهید استایلتان را تغییر دهید؟ اگر یک لباس با هیچکدام از لباس‌هایی که دارید، هماهنگ نیست، احتمالا مناسبتان نباشد. پیشنهاد ما این است که لباسی بخرید که حداقل با سه تا از لباس‌های داخل کمدتان هماهنگی داشته باشد. وقتی لباسی می‌خرید، سعی کنید آن را با بقیه لباس‌هایتان بپوشید و ببینید آیا با آن‌ها جور درمی‌آید یا خیر. اگر جواب منفی بود، بهتر است لباس را پس بدهید.

3. لباس‌های متنوع بخرید

بله! خیلی راحت‌تر است که همیشه لباس‌هایی مشابه انتخاب کنیم که با آن‌ها راحتیم. اما گاهی بهتر است از منظقه امنمان بیرون بیاییم. مگر یک آدم به چند مانتوی مشکی و شلوار جین اسکینی نیاز دارد؟ خرید لباس‌های نسبتا مشابه متعدد باعث می‌شود فضای کمدتان الکی پر شود و وقتی می‌خواهید یک لباس انتخاب کنید، ندانید که کدامیک را باید بپوشید. اگر موقع خرید از لباسی خوشتان آمد که مشابهش را در خانه دارید، از خودتان بپرسید که آیا این را از لباس قدیمی‌ام بیشتر دوست دارم؟ واقعا چندتا از این‌ها می‌خواهم؟ معمولا به بیشتر از دو لباس مشابه نیاز ندارید.

4. با دوستتان به خرید بروید

در ادامه مقاله راهنمای خرید لباس، باید اشاره کنیم که معمولا داشتن یک همراه حین خرید باعث می‌شود تجربه جالب‌تری داشته باشید و بتوانید از نظر او استفاده کنید. اگر در انتخاب یک لباس شک داشته باشید، دوستتان ممکن است ترغیبتان کند آن لباس را پرو کنید یا ممکن است بهتان بگوید که این لباس با استایل همیشگی‌تان جور در نمی‌آید. پس از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید همراهتان به خرید بیاید.

5. آیا این یک خرید احساسی است؟

ملاک های خرید لباس

بعضی از ما عادت داریم که خرید کنیم تا حالمان بهتر شود. خسته، بی‌حوصله یا ناراحت هستیم یا با یکی از دوستانمان رفته‌ایم خرید و چون او یک لباس خریده، ما هم چیزی می‌خریم. به این نوع خریدها می‌گویند خرید احساسی و ناآگاهانه. نمی‌شود حس خوبی که خرید کردن به انسان می‌دهد را نادیده گرفت ولی باید حواسمان باشد که حس خوب، تنها هدف خریدمان نباشد. در غیراینصورت ما می‌مانیم و یک کمد پر از لباس‌هایی که دوست نداریم بپوشیم.

سعی کنید میزان خریدهای احساسی و ناآگاهانه را به حداقل برسانید و فقط لباس‌هایی بخرید که به آن‌ها نیاز دارید. پیش‌تر اشاره کردیم که داشتن یک لیست از لباس‌هایی که نیاز دارید هم می‌تواند مؤثر باشد. وقتی هم به یک لباس نیاز دارید، مثلا یک کت دارید که قدیمی شده و حالا می‌خواهید یک کت جدید بگیرید، خوب بگردید و موردی را پیدا کنید که واقعا دوست داشته باشید. هرگز از روی عجله خرید نکنید. با رعایت این نکات خرید لباس، لباس‌هایی می‌خرید که دوستشان دارید و تا مدت‌ها می‌پوشید و البته حساب بانکی‌تان را نیز خوشحال می‌کنید.

کلام آخر

نکات خرید لباس

در این مقاله ملاک های خرید لباس و ویژگی های برای خرید لباس مناسب به هر دو صورت آنلاین و حضوری را مرور کردیم. هیچ کس نمی‌خواهد پولش را دور بریزد و لباسی بخرد که خیلی زود از خرید آن پشیمان شود. خرید لباس می‌تواند سرسری و به سرعت یا با صرف وقت و توجه ویژه انجام شود. می‌توان تنها با یک معیار مثلا زیبایی یا قیمت لباس آن را انتخاب کرد یا آن که به مجموعه‌ای از معیارها مانند کیفیت پارچه، کیفیت دوخت، متناسب و اندازه بودن لباس، مدل، قیمت و … دقت کرد. شما در خرید لباس کدام ملاک های خرید لباس را درنظر می‌گیرید و از کدام ترفندهای خرید لباس استفاده می‌کنید؟ کدام روش خرید لباس را ترجیح می‌دهید؟ خرید حضوری یا خرید آنلاین؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌های پلازا برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
سارا
.
30 مرداد 1401، 13:32
پاسخ
0
0
به دنبال خرید سویشرت دخترانه شیک و قیمت مناسب هستین؟ چرا سری به تک دوخت نمی زنین؟ شنیدم تنوع لباساش خیلی خوبه بیاین باهم یه سر به سایتش بزنیم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402