12 اپلیکیشن دخترانه برای اندروید و iOS + لینک دانلود

اپلیکیشن دخترانه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 12 اپلیکیشن دخترانه محبوب و کاربردی را برایتان معرفی کنیم. همچنین توضیحات و علت قرارگیری هر یک از این اپلیکیشن‌ها در فهرست پلازا را بیان کرده و لینک دانلود آن‌ها را نیز قرار می‌دهیم.

این روزها، فناوری، موبایل و اینترنت نقش مهمی در ایجاد شخصیت دارند. شما به اطلاعات مختلف، روش آسان برای یادگیری چیزهای متفاوت، پیوستن به جامعه‌ای از افراد همفکر و… دسترسی دارید. تعداد زیادی اپلیکیشن نیز بر اساس نیاز دختران، برای آن‌ها طراحی شده است. در فهرست زیر، 12 اپلیکیشن دخترانه را آورده‌ایم که فکر می‌کنیم هر دختر نوجوانی باید روی موبایل خود داشته باشد. قبل از تهیه این فهرست چندین دسته را در نظر گرفتیم و مطمئن هستیم این برنامه‌ها به بخش مهمی از زندگی روزمره شما تبدیل خواهند شد. این فهرست شامل برنامه‌های جالب برای دختران نوجوان است. برخی از این اپلیکیشن‌ها برای سرگرمی و بعضی دیگر برای یادگیری چیزهای جدید هستند. برای آشنایی با 12 اپلیکیشن دخترانه با پلازا همراه شوید.

برنامه تم گوشی دخترانه

 

12 مورد از برنامه های دخترانه گوشی

در میان برنامه های دخترانه گوشی بدنیست بدانید که یکسری از موارد مختص دختران بوده است که به نیاز و سلایق دخترانه نزدیک بوده است که در این میان پیشنهاد میشود باما در ادامه جهت معرفی 12 اپلیکیشن دخترانه برای اندروید و iOS همراه باشید.

 

اپلیکیشن Color Splash Effect

برنامه دخترانه گوشی

اگر شما عاشق سلفی گرفتن هستید و یا به‌طور کلی در طول روز عکس‌های زیادی از چیزهای مختلف می‌گیرید، این اپلیکیشن دخترانه برای شما مناسب است. با استفاده از Color Splash Effect، می‌توانید عکس‌های ادیت شده خود را با دوستانتان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد یک رنگ خاص برای عکس خود انتخاب کنید و آن عکس را منحصربه‌فرد سازید؛ به این صورت که با لمس یک رنگ در تصویر، سایر رنگ‌های موجود در عکس ناپدید می‌شوند که تصویر زیبایی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین فیلترهای زیبای دیگری نیز برایتان فراهم است.

برنامه Color Splash Effect یک گزینه عکاسی خوب در میان برنامه های دخترانه گوشی بوده است که در این میان میتوانید به ویژگی و ابزار های خوبی برای عکسبرداری دسترسی داشته باشید. استفاده از افکت و تنظیمات جدید و زیبا میتواند شمارا از دوربین اصلی گوشی هوشمندی که در اختیار دارید بی نیاز سازد که زین پس میتوانید تصاویر زیبا و کاملا گرافیکی را با استفاده از Color Splash Effect تهیه کنید. پشتیبانی از شبکه های اجتماعی مختلف به شما این امکان را میدهد تا بعد از ثبت تصاویر امکان ارسال آن برای شخص و یا اشتراک گذاری در برنامه های مختلف را داشته باشید که در ادامه میتوانید به لینک دانلود این برنامه برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن Color Splash Effect برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن دخترانه VSCO

اپلیکیشن های دخترانه

VSCO یک اپلیکشن دخترانه دیگر برای ادیت عکس است که در آن می‌توانید عکس‌های خود را مانند یک حرفه‌ای ویرایش کنید. این احتمالاً بهترین برنامه عکاسی موبایل است. فیلترهای جذاب و مختلف و حدود 18 ابزار ویرایش دارد؛ در نتیجه همه چیز برای اینکه عکس‌های شما به شکلی که می‌خواهید به نظر برسند فراهم است. علاوه براین، VSCO دارای گالری عکس از دیگر ادیت‌کنندگان عکس نیز هست؛ جایی که هیچکس نمی‌تواند در مورد شما قضاوت کند و هیچ لایک، نظر یا چیزهایی مانند آن وجود ندارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید عکس خوبی را ویرایش کرده‌اید، می‌توانید آن را با استفاده از برنامه به اشتراک بگذارید.

اگر بدنبال یک برنامه خوب در زمینه عکسبرداری هستید VSCO گزینه خوبی خواهد بود که در این مقاله توانسته رتبه دوم را کسب کند. تفاوت های بسیاری میان برنامه های معرفی شده وجود داشته که بطور مثال این برنامه با دارا بودن ابزارهای متنوع در زمینه ویرایش میتواند نیاز شما در تهیه یک عکس گرافیکی و با افکت را برطرف کند. لازم به ذکر است بدانید که VSCO یک برنامه گوشی دخترانه جالب بوده که با استفاده از ویژگی های خوب آن میتوانید تصاویر خود را در شبکه های مختلف نظیر اینستاگرام و یا پیامرسان های محبوب نظیر واتساپ و تلگرام به اشتراک بگذارید. در ادامه میتوانید این برنامه را از سایت گوگل پلی و اپل برای اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود برنامه VSCO برای اندروید و iOS

 

برنامه دخترانه Swell برنامه های دخترانه گوشی

برنامه قفل گوشی دخترانه

نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی بپوشید، چه چیزی بخورید یا چه چیزی را در اینستاگرام پست کنید؟ لازم نیست به تنهایی تصمیم بگیرید! فقط کافی است که عکس‌های آن‌ها را در Swell قرار دهید و هشتگی مانند مد، غذا و غیره را اضافه کنید. مردم بر روی عکس مورد علاقه خود در بین گزینه‌های شما رای می‌دهند و شما متوجه می‌شوید که کدام انتخاب محبوب‌تر است. اگر نمی‌خواهید بسیاری از افراد عکس‌های شما را ببینند، می‌توانید از دوستان خود بپرسید. فقط کافی است با آن‌ها یک گروه ایجاد کنید؛ جایی که همه شما می‌توانید نظرات خود را در مورد هر چیزی با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

در میان برنامه های کیوت برای گوشی دختران این ابزار گزینه خوب و البته مفیدی بوده است که با پشتیبانی از هشتگ های مختلف در زمینه های متنوع میتواند نیازهای شمارا بطور کامل پوشش دهد. همانطور که در توضیحات فوق نیز ذکر شده است با استفاده از برنامه Swell که برای اندروید و ایفون عرضه شده میتوانید به گزینه های خوبی برای همخوانی تصاویر دسترسی داشته باشید. این مبحث به شما این امکان را میدهد تا به نسبت موقعیت مکانی تصویر و بخش های موجود در آن بتوانید گزینه های مشابه را شاهد باشید.

دانلود برنامه Swell برای اندروید و iOS

 

نرم افزار دخترانه You برنامه های دخترانه گوشی

برنامه دخترانه اندروید

اپلیکیشن دخترانه You، یک برنامه برای شما و برای بهبود شخصیت و روحیه شما است. به گفته نویسندگان، زندگی سالم و شاد چیزی نیست که شما در کتاب‌ها بخوانید، بلکه چیزی است که شما با انجام مراحل کوچک و تغییر روزانه به آن می‌رسید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا عادات غذایی سالم‌تری داشته باشید، یاد بگیرید که چگونه یک طرز فکر مثبت داشته باشید و سازمان یافته باشید. همچنین جامعه‌ای از افراد مشتاق مانند شما در این برنامه وجود دارند؛ بنابراین می‌توانید تجربه و احساسات خود را با آن‌ها در میان بگذارید. این برنامه را هم اکنون دانلود کنید و با انجام مراحل کوچک و ساده، به‌تدریج کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید.

یو یک برنامه کاملا مفید برای کودکان و بزرگسالان بوده است که در میان برنامه کودک دخترانه توانسته به یک ابزار ضروری تبدیل شود. با استفاده از مبحث های داغ و مفیدی که در این برنامه بکارگیری شده است میتوانید بخش های مختلفی که سبب بهتر شدن زندگی شما میشود را در اختیار داشته باشید و رفته رفته به سمت یک زندگی شاد و مفرح قدم بردارید. در واقع اقداماتی که در برنامه بکارگیری شده تا شما آنها را انجام دهید براساس تجربیات بسیار تهیه شده که در این میان میتوانید به گزینه های خوب و مفیدی دسترسی داشته باشید. در ادامه میتوانید به لینک دانلود این برنامه کاربردی برای اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن You برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن دخترانه Colorfy برنامه های دخترانه گوشی

برنامه تم گوشی دخترانه

Colorfy یک برنامه رنگ‌آمیزی کتاب است. کتاب‌های رنگ‌آمیزی می‌توانند بسیار گران باشند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید پول خود را برای آن‌ها خرج کنید، می‌توانید به جای آن این برنامه را دانلود کنید. با استفاده از Colorfy می‌توانید با رنگ‌آمیزی تصاویر یا ترسیم تصاویر مختلف در برنامه، اعصاب خود را آرام کرده و احساس بهتری داشته باشید. علاوه براین، می‌توانید از تصاویر تکمیل شده خود یک عکس تهیه کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر بدنبال برنامه های ادیت دخترانه هستید این برنامه گزینه خوبی برای شما خواهد بود که ویژگی های عالی آن میتواند تصاویر زیبایی را برای شما تهیه کند.

در میان برنامه های جالب دخترانه برنامه Colorfy یک گزینه تفریحی و سرگرم کننده بوده  است که براساس طرح های اماده آن میتوانید بدنبال رنگ آمیزی تصاویر مختلفی باشید که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند. این برنامه از ابزار های مربوط به ترسیم نیز برخوردار بوده  است که با الهام گرفتن از الگو های آماده میتوانید تصاویر زیبایی را طراحی و به ثبت برسانید. در این میان گزینه های تکمیلی دیگری نظیر تنظیمات مفید و پشتیبانی از شبکه های مختلف برای شما درنظر گرفته شده است که در این میان میتوانید به گزینه خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. جهت دانلود برنامه Colorfy برای اندروید و ای او اس پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

دانلود برنامه Colorfy برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن My creative diary برنامه های دخترانه گوشی

نرم افزار دخترانه اندروید

دفتر خاطرات خلاق من یک اپلیکیشن دخترانه برای نوشتن خاطرات است؛ اما یک دفتر خاطرات معمولی نیست. این برنامه به شما کمک می‌کند و ایده می‌دهد که چه چیزی را بنویسید. هنگامی که شما شروع به نوشتن یک موضوع می‌کنید، سؤالات مختلف و مربوط به آن موضوع را برایتان می‌آورد. همچنین، یک تقویم زیبا وجود دارد که به شما امکان می‌دهد برنامه روزانه خود را نوشته و هر روز آن را ویرایش کنید. این برنامه دارای طراحی دخترانه و زیبا و یک دفتر خاطرات دیجیتالی بسیار خوب است.

استودیو و شرکت های کره ای در زمینه ساخت برنامه های کیوت و جالب گام های بسزایی را برداشته اند که برنامه My creative diary یک گزینه خوب در این زمینه بوده  که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید ایده و برنامه هایی که به صورت ناگهانی به ذهن شما میرسد را در برنامه به ثبت برسانید. وجود تقویم روزانه و یادآور کارها میتواند این موارد را در زمان مشخصی که مدنظر دارید به شما یادآوری کند. پیشنهاد میشود که برنامه My creative diary را از دست ندهید که در میان برنامه های کیوت کره ای و دخترانه گزینه خوبی بوده است که در ادامه میتوانید آنرا برای اندروید دریافت کنید .

دانلود اپلیکیشن My creative diary برای اندروید

 

برنامه دخترانه Snapguide برنامه گوشی دخترانه جالب

برنامه های دخترانه اندروید

اپلیکیشن دخترانه Snapguide شامل مجموعه‌ای از نکات است که در زندگی روزمره بسیار مفید هستند. این اپلیکیشن شامل موضوعاتی مانند غذا، مد، اشیاء، آرایش و برخی از مسائل دیگر زندگی است. شما می‌توانید آموزش‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا برای یادگیری چیزهای جدید، ویدئوهای آموزشی دیگران را تماشا کنید. این اپلیکیشن درواقع یک بستر عالی برای تبادل نکات و توصیه‌های روزانه است.

در میان اپلیکیشن های مخصوص دختران برنامه Snapguide متشکلی از نکات کلیدی برای زندگی روزمره بوده که در این میان میتوانید به موضوعات مفید بسیاری دسترسی داشته باشید. مواردی که در این برنامه بکارگیری شده میتواند به شما در زمینه های مختلفی کمک نماید که بی شک با نصب و راه اندازی این برنامه میتوانید بسیاری از مشکلات مربوط به مسائل روزانه خود را برطرف کنید که این برنامه تنها برای ای او اس عرضه شده است که در ادامه میتوانید آنرا دریافت کنید.

دانلود برنامه Snapguide برای iOS

 

برنامه Hairstyles step by step برنامه گوشی دخترانه جالب

دانلود برنامه دخترانه اندروید / اپلیکیشن مدل مو دخترانه

این اپلیکیشن دخترانه از جمله بهترین برنامه‌های آموزش مدل مو برای دختران است. هر مدل مو دارای نمایش تصویری گام به گام است که به شما در درست کردن مدل موهایی خوب کمک می‌کند. این مدل موها ساده، زیبا و بسیار راحت هستند. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را خودتان درست کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، جدیدترین مدل‌های مد روز را می‌توانید یاد بگیرید.

یکی دیگر از اپلیکیشن های مخصوص بانوان Hairstyles step by step بوده است که این برنامه با دارا بودن مدل های موی بسیار میتواند به شما در زمینه آرایش روزانه کمک فراوانی نماید. الگو های آماده این برنامه برگرفته از مدل های نوین روز دنیا بوده است که در هر بروزرسانی برنامه Hairstyles step by step میتوانید به مدل های جدیدی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که این برنامه مد هایی که در اختیارتان قرار میدهد را از کشورهای مختلف تهیه نموده که به نسبت سلیقه خود میتوانید از انها استفاده کنید. در ادامه میتوانید این برنامه اندروید خوب و مفید را برای اندروید دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن Hairstyles step by step برای اندروید

 

اپلیکیشن 7Minute Workout برنامه گوشی دخترانه جالب

برنامه تم دخترانه اندروید

بسیاری از افراد، به‌ویژه دختران، به تناسب اندام خود بسیار اهمیت می‌دهند، اما به دلیل مشغله مدرسه یا دانشگاه و یا عدم توانایی در پرداخت هزینه باشگاه ورزشی، رسیدن به تناسب اندام می‌تواند دشوار باشد. این اپلیکیشن دخترانه این مشکلات را حل می‌کند. با استفاده از آن، شما می‌توانید مربی خود باشید. فقط با 7 دقیقه ورزش در روز به‌تدریج شما را به اندامی که می‌خواهید می‌رساند.

در میان برنامه های دخترانه گوشی شاید محدودیت هایی وجود داشته باشد اما برنامه 7Minute Workout یک گزینه عالی برای تناسب اندام بوده است که تمرین های ان براساس اناتومی بدن زنان طراحی شده است که این مورد میتواند در زمینه های مخلتفی برای شما مید واقع شود. در ادامه میتوانید 7Minute Workout را برای اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن 7Minute Workout برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن دخترانه Calm برنامه گوشی دخترانه جالب

برنامه های دخترانه برای اندروید

درس و کارهای روزانه، انرژی زیادی از شما می‌گیرند و در پایان روز، نیاز دارید که تکالیف خود را کنار گذاشته و استراحت کنید. اپلیکیشن دخترانه Calm یک برنامه برای آرام کردن ذهن، آگاهی و مراقبه است که به شما کمک می‌کند تا از شر اضطراب، تنش روزانه و… خلاص شوید. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به صداهای طبیعت گوش دهید و به GIF‌های آرامش بخش نگاه کنید یا می‌توانید به فایل‌های صوتی دیگر گوش دهید که تأثیر مثبتی در ذهن شما دارند. در مقاله برنامه گوشی دخترانه جالب این برنامه یک گزینه عالی برای بازیابی انرژی از دست رفته بوده است که برای اندروید و ایفون عرضه شده است.

دانلود اپلیکیشن Calm برای اندروید و iOS

اپلیکیشن ladyboss برنامه گوشی دخترانه جالب

اپلیکیشن خانم رئیس یک برنامه مستقل برای بانوان بوده است که در زمینه های مختلفی فعالیت داشته و به شما این امکان را میدهد تا در مدت زمان مشخصی بتوانید به یک زن مستقل تبدیل شوید و مهارت های خود در زمینه های متنوعی را ارتقاء دهید. این برنامه از بخش های بسیاری برخوردار بوده که با حضور در آنها میتوانید اطلاعات و دانش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید که نباید این برنامه را به آسانی از دست داد.

دانلود اپلیکیشن خانم رئیس برای اندروید و برای اندروید

اپلیکیشن Headspace برنامه گوشی دخترانه جالب

بانوان بدلیل حضور و کار در زمینه های مختلف همیشه با اضطراب و استرس همراه بوده اند که در این میان قصد داریم شمارا با برنامه بسیار خوبی در این زمینه آشنا کنیم که با نصب و راه اندازی آن میتوانید استرس و اضطراب خود را بطور چشمگیری کاهش دهید. برنامه Headspace یک گزینه عالی در این زمینه بوده که با ارائه مدیتیشن های مختلف میتواند گزینه خوبی برای شما باشد که در ادامه میتوانید آنرا برای اندروید و ایفون دریافت کنید.

دانلود برنامه Headspace برای اندروید و آیفون

سخن پایانی

مقاله با عنوان 12 مورد از برنامه های دخترانه گوشی اندروید و iOS + لینک دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این میان میتوانید اپ های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید و نظر خود را در مورد برنامه های معرفی شده باما در میان بگذارید. در این مقاله 12 اپلیکیشن دخترانه را معرفی کردیم تا دختران نوجوان و جوان بتوانند به راحتی برنامه‌های موردنظرشان را دانلود کنند که البته در زمینه‌های مختلفی نیز هستند. اگر شما اپلیکیشن دخترانه دیگری می‌شناسید، خوشحال می‌شویم آن را برای تیم پلازا و خوانندگان مقاله معرفی کنید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
پشتیبانی هفتادسی
.
06 شهریور 1401، 11:17
پاسخ
0
1
سلام خدمت همه کاربران برای انواع خرید با قیمت مناسب و ارسال رایگان می توانید از اپلیکیشن 7030 استفاده کنید. دانلود از سایت 7030.ir . بعد از نصب کد 30707 رو وارد کنید تا فعال شود. هفتادسی کاری از دانشگاه صنعتی شریف
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402