بهترین بازی های جنگ های صلیبی ؛ تجربه نبرد در دوران تمپلارها

بازی های جنگ های صلیبی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به بازی های جنگ های صلیبی مثل Crusader Kings و Stronghold Crusader علاقه دارید، با این مقاله همراه باشید تا 10 تا از همین بازی‌ها را به شما معرفی کنیم.

دوره جنگ‌های صلیبی از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد؛ به همین خاطر فیلم‌ها و بازی‌های بسیاری هم درباره همین دوران ساخته شده‌اند. بازی‌های استراتژی و تاکتیکی که معمولا به وقایع مهم تاریخی اشاره دارند، از دوران جنگ‌های صلیبی به عنوان یک موضوع جذاب استفاده می‌کنند. اما در سایر سبک‌ها نیز بازی‌های درخشانی با محوریت شوالیه‌های صلیبی و نبردهای آنها ساخته شده است. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های جنگ های صلیبی را معرفی کنیم و درباره آنها توضیح بدهیم. با پلازا و معرفی 10 تا از بهترین بازی های جنگ های صلیبی همراه باشید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین بازی جنگ های صلیبی

در ادامه 10 مورد از بهترین بازی های جنگ های صلیبی را معرفی می‌کنیم. ‌همان‌طور که گفتیم، عناوین زیادی به این دوره تاریخی پرداخته‌اند و بازی‌های زیادی با این موضوع وجود دارند. ما در فهرست خود سعی کردیم از هر مجموعه، تنها یک بازی را معرفی کنیم. همچنین هدف ما این بود که تنوع سبک‌های مختلف را رعایت کنیم. در میان بهترین بازی جنگ های صلیبی بدنیست بدانید که طبق بررسی های بسیاری که در این خصوص انجام گرفته است لیست خوبی از بازی های محبوب و سرگرم کننده را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که در این میان میتوانید به ده بازی برتر جنگ های صلیبی دسترسی داشته باشید.

11. بازی Stronghold 2

Stronghold 2

در میان بهترین بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر بدنیست بدانید بازی Stronghold 2 یکی از ماندگارترین نمونه‌های منتشر شده است که با برخورداری از عناصر شبیه‌سازی متعدد توانسته گیم‌پلی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینکه از زمان انتشار بازی Stronghold 2 تا به امروز نزدیک به 20 سال می‌گذرد ولی بازهم هنوز شاهد حضور این بازی در فهرست های بسیاری نظیر بهترین بازی جنگ های صلیبی هستیم. لازم به ذکر است بدانید که این عنوان با برخورداری از جذابیت‌های قرون وسطایی توانسته نبردهای جذاب بسیاری را در معرض دید قرار دهد که گیمرها از طریق آن می‌توانند به جذابیت‌های خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشند. اگر به دنبال بازی جنگ های صلیبی برای ps4 هستید ادامه این فهرست را بررسی کنید زیرا بازی Stronghold 2 یک محصول ایده‌آل برای کامپیوتر است. ازدیگر دلایل حضور این عنوان در فهرس بازی جنگ های صلیبی سوم شخص را می‌توان به واقع گرایانه بودن بازی ربط داد که در این بخش ساختمان و نیروهای کاربردی بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. طراحی دیدنی و صداگذاری عالی از دیگر عناصر محبوبیت این بازی در نزد گیمرها شده است که نباید آنرا از دست دهید. در ادامه به دیگر بازی استراتژیک مثل جنگ های صلیبی اشاره خواهیم داشت. باما همراه باشید.

  1. بازی Kingdom Come: Deliverance بهترین بازی جنگ های صلیبی

بهترین بازی های سبک جنگ های صلیبی

بازی Kingdom Come: Deliverance یکی از جدیدترین بازی ها در مورد جنگ های صلیبی به شمار می‌رود. این بازی نقش‌آفرینی اکشن در سال 2018 برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. داستان بازی در کشور قدیمی بوهمیا و در سال 1403 میلادی جریان دارد. امپراتور زیگیزموند به کومان‌ها دستور می‌دهد که به یکی از روستاهای بوهمیا حمله و معادن نقره آنجا را غارت کنند. در این حمله افراد کمی زنده می‌مانند که یکی از آنها، پسر جوانی به نام هنری است. هنری که فرزند یک آهنگر بود، به همراه چند نفر دیگر، یک گروه را تشکیل می‌دهند تا انتقام کشته شدن خانواده‌های خود توسط زیگیزموند را بگیرند.

بازی Kingdom Come: Deliverance از سوی منتقدان تحویل گرفته شد و نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد. داستان بازی و توجه ویژه آن به واقع‌گرایی از جمله ویژگی‌های برجسته Kingdom Come بودند.

بازی Kingdom Come: Deliverance در میان بازی های شبیه جنگ های صلیبی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که سبک نقش آفرینی و اکشن آن میتواند شمارا با خط داستانی و گیم پلی نوینی همراه کند که در این میان میتوانید در سرزمین های مختلف بدنبال نقش آفرینی باشید. تکنیک و روش بازی اصلی ترین دلیل پیروزی شما در بازی Kingdom Come: Deliverance خواهد بود که برای کسب امتیازات بیشتر و پشت سر گذاشتن مراحل بازی باید از سد موانع بسیاری عبور کنید.

ویژگی های بازی Kingdom Come: Deliverance

  • گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • طراحی زیبا با صداگذاری عالی
  • خط داستانی مناسب
  1. بازی The First Templar بهترین بازی جنگ های صلیبی

بازی ها در مورد جنگ های صلیبی

بازی اکشن ماجراجویی The First Templar که در سال 2011 برای کامپیوتر و ایکس باکس 360 منتشر شد، یکی از بهترین بازی های سبک جنگ های صلیبی است. داستان بازی درباره دو شوالیه تمپلار فرانسوی به نام‌های سلیان و ماری بود که باید هدایت آنها را به دست می‌گرفتیم و اسرار پشت پرده پیمان تمپلارها را کشف می‌کردیم. همچنین در این بازی به ماجرای جام مقدس و رازهای آن نیز اشاره شده بود.

The First Templar هم به‌صورت تک‌نفره و هم به شکل همکاری دونفره قابل انجام بود. وقتی بازی را به تنهایی تجربه می‌کردیم، امکان سوییچ کردن بین دو شخصیت وجود داشت. در این حالت، شخصیت دوم به‌وسیله هوش مصنوعی هدایت می‌شد.

بازی The First Templar با برخورداری از ویژگی های بسیار توانسته نام خود را در میان بهترین بازی جنگ صلیبی به خوبی جای دهد که در این میان با گیم پلی پویا و خوبی برای سرگرمی مواجه خواهید بود. بطور کلی خط داستانی بازی میتواند نظرهر گیمری را به سمت بازی The First Templar جلب نماید که در این راستا با استفاده از تکنیک و تاکتیک هایی که در اختیار دارید میتوانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری از میان بردارید و بدنبال پایان دادن به این بازی باشید که مسیر سختی را در پیش خواهید داشت.

ویژگی های بازی The First Templar

  • خط داستانی پویا و باکیفیت
  • امکان هدایت حرفه ای شخصیت های بازی
  • کسب تجربه جدید در میان بازی های صلیبی
  1. بازی Knights of the Temple: Infernal Crusade

بهترین بازی های استراتژیک جنگ های صلیبی

یکی دیگر از بهترین بازی های جنگ های صلیبی Knights of the Temple: Infernal Crusade است که در سال 2004 به بازار آمد. داستان این بازی درباره شخصیتی به نام پاول بود که مستقیما در جنگ‌های صلیبی حضور داشت. او در طول ماجراهای بازی متوجه وجود یک شیطان قدرتمند در سرزمین‌های مقدس می‌شود و برای نابودی آن تلاش می‌کند. این بازی بیش از آنکه روی روایت تاریخی تمرکز داشته باشد، به بازگو کردن یک قصه فانتزی و جادویی می‌پرداخت.

گیم‌پلی بازی را می‌توان با عناوین هک اند اسلش مقایسه کرد. بازیکن‌ها با استفاده از سلاح‌های مختلف مثل شمشیر و تبر به مصاف دشمنان اهریمنی بازی می‌رفتند. همچنین امکان استفاده از کمان هم وجود داشت که در این حالت، دوربین بازی از سوم شخص به اول شخص تغییر می‌کرد.

اگر بدنبال این هستید که بدانید بهترین بازی جنگ های صلیبی کدام است باما همراه باشید. بازی Knights of the Temple: Infernal Crusade با درنظر داشتن جنگ های بسیار توانسته داستان نبردهای صلیبی را به شکل خوبی نمایان کند که در این میان مبارزه با نیروهای شیطانی میتواند بسیاری از مشکلات و دغدغه های شمارا پایان دهد. لازم به ذکر است بدانید که قدرت و نیروهای شیطانی بیشتر از شما بوده که برای این مورد باید از تمام قدرت خود استفاده کنید.

ویژگی های بازی Knights of the Temple: Infernal Crusade

  • حضور در نقش یک شخص مقدس برای مبارزه با نیروهای شیطانی
  • مصاف با نیروهای اهریمنی قدرتمند
  • استفاده از شمشیر باستانی برای شکست دادن دشمنان
  1. بازی Chivalry: Medieval Warfare

بازی های جنگ های صلیبی

Chivalry: Medieval Warfare هم یک بازی هک اند اسلش بود، اما بیشتر روی بخش چندنفره تمرکز داشت. در این بازی شاهد یک دنیای خیالی بودیم که ارتباط چندانی هم با واقعیت نداشت، اما سازنده‌ها برای طراحی این دنیا از دوران جنگ‌های صلیبی الگوبرداری کرده بودند و حتی سلاح‌ها و لباس شخصیت‌ها نیز شبیه به همان دوران است. به همین خاطر Chivalry: Medieval Warfare را در فهرست بهترین بازی های سبک جنگ های صلیبی قرار داده‌ایم.

جالب است بدانید که این بازی بر اساس یکی از مادهای بازی Half-Life 2 به نام Age of Chivalry ساخته شده و به همین خاطر دارای دوربین اول شخص است. البته بازی را می‌توان به صورت سوم شخص هم تجربه کرد.

بازی Chivalry: Medieval Warfare با برخورداری از ویژگی گیم های مشابه توانسته محصول خوبی را عرضه کند که با حضور در آن میتوانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. سبک چندنفره بازی متمرکز بر گیم پلی چند جانبه بوده که این مورد میتواند شمارا را رقبایی از سراسر جهان مواجه کند. بازی Chivalry: Medieval Warfare در دنیای بصری و خیالی جریان داشته است که دنیاهای بازی ارتباط معنایی خاصی با یکدیگر ندارند اما در هرکدام از سرزمین و دنیاهای بازی با گیم پلی خوبی مواجه خواهید شد. در ادامه میتوانید به سایر ویژگی های این بازی استراتژیک جنگ های صلیبی دسترسی داشته باشید.

ویژگی های بازی Chivalry: Medieval Warfare

  • طراحی دنیاهای بسیار با المان های گرافیکی
  • رویارویی با شخصیت های منفی و مثبت متعدد
  • گیم پلی مناسب و سرگرم کننده
  1. بازی Ancestors Legacy

بازی های جنگ های صلیبی

رتبه ششم این فهرست متعلق به یکی از بهترین بازی های استراتژیک جنگ های صلیبی است. Ancestors Legacy یک استراتژی همزمان است که در سال 2018 برای پی‌سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد. در این بازی می‌توانید بخش داستانی یا چندنفره را انتخاب کنید. البته از بخش داستانی بازی انتظار یک قصه عمیق و پرجزئیات را نداشته باشد؛ چون Ancestors Legacy بیشتر روی حالت چندنفره‌اش تمرکز دارد. در بخش چندنفره می‌توانید از بین چهار تمدن وایکینگ‌ها، آنگلوساکسون‌ها، توتون‌ها و اسلاوها یکی را انتخاب کنید و وارد رقابت شوید. بازی دارای چرخه شب و روز هم هست که این ویژگی روی نحوه مبارزات نیز تاثیر می‌گذارد.

بازی Ancestors Legacy تمام ویژگی و جذابیت مربوط به مراحل خود را در حالت چند نفره بکار گرفته است که در این میان میتوانید با رقبای بسیاری سروکار داشته باشید که همگی برای کسب امتیاز و رتبه های بهتر به سمت این بازی روی آورده اند. گیم پلی عالی Ancestors Legacy سبب شده تا نام این بازی در میان بهترین بازی جنگ های صلیبی برای اندروید به خوبی دیده شود هرچند مشخص نیست که این بازی بطور رسمی برای اندروید عرضه شده است یا خیر زیرا امروزه بازیهای بسیاری با این نام و نشان انتشار یافته اند.

ویژگی های بازی Ancestors Legacy

  • ارائه یک حالت چند نفره عالی و سرگرم کننده
  • جذابیت های فراوان در نبرد های بازی
  • حالت تک نفر و چند نفره مدرن
  1. بازی Dante’s Inferno

بهترین قلعه های بازی جنگ های صلیبی

شاید با دیدن نام این بازی در لیست بهترین بازی های جنگ های صلیبی تعجب کرده باشید. اگر همین‌طور است، حتما فراموش کرده‌اید که دانته یکی از شوالیه‌های تمپلار بود و در سومین جنگ صلیبی بزرگ هم شرکت داشت. بازی Dante’s Inferno که بر اساس کتاب کمدی الهی اثر دانته آلیگیری ساخته شده، ماجراهای دانته در 9 طبقه جهنم را دنبال می‌کند. او وارد جهنم شده تا بئاتریس را از چنگ لوسیفر نجات دهد.

در این بازی اکشن، دانته را از نمای سوم‌شخص کنترل می‌کردیم و باید با استفاده از سلاح اصلی او که یک داس بلند بود، دشمنان جهنمی را شکست می‌دادیم. این بازی به‌خاطر طراحی هنری منحصربه‌فرد و مراحل جذابش مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

بازی تحسین شده Dante’s Inferno برای افرادی که بدنبال بازی های سرگرم کننده سوم شخص هستند گزینه خوبی بوده که در این شرایط میتوانید به خط داستانی تاریکی دسترسی داشته باشید. در داستان بازی Dante’s Inferno بدلیل حضور نیروهای تاریکی باید بدنبال راهی برای نجات جان خود و افرادی که تحت سلطه شما هستند باشید که در طبقه نهم جهنم مکانی که به طبقه شیاطین بزرگ معروف است باید حضور پیدا کنید. گیم پلی این بازی میتواند شمارا برای دقایق خوبی سرگرم نماید.

ویژگی های بازی Dante’s Inferno

  • طراحی مناسب با خط داستانی عالی
  • نمای سوم شخص حرفه ای
  1. بازی Crusader Kings III بهترین بازی جنگ های صلیبی

بهترین قلعه های بازی جنگ های صلیبی

احتمالا از همان ابتدا که عنوان این مقاله را دیدید، حدس می‌زدید که یکی از رتبه‌های فهرست متعلق به مجموعه Crusader Kings باشد. شماره سوم این سری که همین امسال هم برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده، یکی از بازی های شبیه جنگ های صلیبی است که ارزش وقت گذاشتن را دارد. در بین بازی‌های استراتژی که به دوران جنگ‌های صلیبی مربوط می‌شوند، Crusader Kings III مدرن‌ترین و شاید بهترین عنوانی است که می‌توانید تجربه کنید.

برخلاف شماره قبلی این مجموعه که در آن شخصیت‌ها و تمام جزییات بصری به‌صورت دوبعدی طراحی شده بودند، در Crusader Kings III شاهد مدل‌های کاملا سه‌بعدی هستیم. البته از نظر گیم‌پلی تفاوت زیادی بین این بازی و شماره‌های قبلی وجود ندارد.

بازی Crusader Kings III با دارا بودن ویژگی های بسیار توانسته نام خود را در میان برترین بازی های شبیه به جنگ های صلیبی جای دهد که اگر بدنبال یک بازی سرگرم کننده و عالی هستید پیشنهاد میشود بازی Crusader Kings III را از دست ندهید که گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

ویژگی های بازی Crusader Kings III

  • وجود مپ های بسیار برای نقش آفرینی
  • استفاده از تاکتیک های متنوع برای شکست دشمنان
  • خط داستانی عالی با حضور نیروهای متنوع
  1. بازی Medieval II: Total War بهترین بازی جنگ های صلیبی

بازی های شبیه جنگ های صلیبی / بازی های شبیه جنگ های صلیبی

مجموعه Total War در سبک استراتژی طرفداران پرشماری دارد. یکی از شماره‌های این مجموعه که در سال 2006 منتشر شد به موضوع جنگ‌های صلیبی می‌پردازد. گیم‌پلی بازی بسیار گسترده است و در آن باید علاوه بر جنگیدن، به رشد و توسعه سرزمین خود بپردازید. اقتصاد، سیاست، مذهب و ارتش از جمله بخش‌هایی هستند که باید روی آنها نظارت داشته باشید.

گیم‌پلی بازی را می‌توان به دو بخش کمپین و مبارزات تقسیم کرد. در بخش کمپین با یک گیم‌پلی نوبتی مواجه هستیم که از طریق آن باید سرزمین خود را از جنبه‌های مختلف ارتقا دهید. اما مبارزات بازی به شکل همزمان دنبال می‌شوند و هدف اصلی در آنها، نابود کردن ارتش دشمن است.

در میان بازی های مشابه جنگ های صلیبی بدنیست بدانید که بازی Medieval II: Total War با تلفیق ویژگی های مربوط به بازی های استراتژی و شبیه سازی توانسته به گیم پلی خوبی دست پیدا کند که در این میان میتوانید نیروهای بسیاری را به استخدام خود در آورید و بدنبال شکست دادن دشمنان در مراحل مختلف باشید. لازم به ذکر است بدانید که بازی Medieval II: Total War در لیست بازی جنگ های صلیبی برای ایفون نیز حضور خوبی داشته است.

ویژگی های بازی Medieval II: Total War

  • وجود ماموریت های بسیار برای افزایش سطح گیم پلی
  • دستیابی به نیروهای متنوع با امکان بروزرسانی آنها
  • ساخت ساختمان های مختلف
  1. بازی Stronghold: Crusader بهترین بازی جنگ های صلیبی

بهترین بازی های جنگ های صلیبی / بازی های شبیه جنگ های صلیبی

هنوز هم خیلی‌ها بازی جنگ‌های صلیبی را با Stronghold: Crusader می‌شناسند. این بازی که در سال 2002 منتشر شد، یکی از فراموش‌ نشدنی‌ترین عناوین در سبک خودش بود. همچنان خیلی از گیمرها مشغول انجام Stronghold: Crusader هستند و این بازی را رها نکرده‌اند. شاید باورش هم برای بازیکن‌های جدید دشوار باشد که هنوز خیلی‌ها در اینترنت برای پیدا کردن بهترین قلعه‌های بازی جنگ های صلیبی جستجو می‌کنند. این بازی استراتژی از هر نظر کامل و بی‌نقص بود و حتی دنباله‌اش که در سال 2014 منتشر شد نیز نتوانست موفقیت‌های آن را تکرار کند.

اگر بدنبال یک بازی جنگ های صلیبی جدید هستید بدنیست بدانید که بازی Stronghold: Crusader با توجه به ویژگی های خوبی که در اختیار داشته توانسته نام خود را در میان بازی های جدید این عرصه جای دهد که بی شک میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. بازی Stronghold: Crusader با درنظر داشتن ویژگی های عالی از سری بازی های جنگ های صلیبی توانسته به گیم پلی خوبی دست پیدا کند که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله بازی جنگ های صلیبی برای کامپیوتر باما همراه باشید.

ویژگی های بازی Stronghold: Crusader

  • استفاده از قلمرو های مختلف برای طراحی مراحل
  • دستیابی به نیروهای مختلف
  • شکست دشمنان از طریق تاکتیک های نظامی
  1. بازی Assassin’s Creed بهترین بازی جنگ های صلیبی

بازی های جنگ های صلیبی / بازی های شبیه جنگ های صلیبی

بالاخره رسیدیم به پرطرفدارترین و شناخته‌ شده‌ترین بازی در مورد جنگ های صلیبی یعنی Assassin’s Creed که در سال 2007 منتشر شد. این اکشن ماجراجویی که المان‌های مخفی‌کاری هم داشت، در زمان خودش یک بازی انقلابی به حساب می‌آمد. گرافیک، داستان و شخصیت پردازی، گیم‌پلی، موسیقی و همه جنبه‌های بازی شاهکار بودند. داستان بازی در دو دوره حال و گذشته جریان داشت. در زمان حال، شخصیتی به نام دزموند مایلز با استفاده از یک دستگاه پیشرفته، به دوران اجدادش که با تمپلارها مبارزه می‌کردند سفر می‌کرد.

بازی Assassin’s Creed نه‌تنها از سوی بازیکن‌ها با استقبال کم‌نظیری مواجه شد، بلکه منتقدان نیز این بازی را مورد ستایش قرار دادند. در سال 2016 یک فیلم هم بر اساس همین بازی ساخته شد که مثل بسیاری از فیلم‌های ساخته شده از روی بازی‌ها، چنگی به دل نمی‌زد.

مجموعه بازی های اساسین کرید بدلیل ماهیت جذاب و درگیر کننده ای که در اختیار دارند همیشه محصولی شگرف از بازی جنگ های صلیبی برای گوشی بوده اند که در این میان میتوانید به نسخه های مختلفی از این مجموعه دسترسی داشته باشید که امروزه اساسین کرید والهالا آخرین نسخه معرفی شده از این مجموعه بوده است. مقاله مربوط به تمامی سری بازی جنگ های صلیبی به اتمام رسید که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد این مطلب باما در میان بگذارید.

ویژگی بازی های اساسین کرید :

  • سبک جذاب و کاملا دوست داشتنی
  • رویارویی با دشمنان مختلف
  • استفاده از روش های متنوع برای کشتن دشمنان

سخن پایانی


همان‌طور که دیدیم، شرکت‌های بازی‌سازی زیادی در آثار خودشان به دوران جنگ‌های صلیبی اشاره کرده‌اند. این دوران اهمیت تاریخی زیادی دارد و به همین خاطر، افراد دوست دارند بیشتر درباره آن بدانند. وقتی این امکان از طریق بازی ویدیویی برای آنها فراهم شده باشد، هم می‌توانند با تاریخ آشنا شوند و هم یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز داشته باشند.

نظر شما درباره بازی های جنگ های صلیبی چیست؟ کدام یک از بازی‌های فهرست ما را تجربه کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را در این رابطه با ما و مخاطبان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
سعید سعیدی
.
10 مهر 1399، 00:46
پاسخ
0
1
مرسی از مطب عالی تون. کمی هم درمورد ترفندها و بهترین قلعه های بازی جنگ های صلیبی هم صحبت می شد عالی می شد
avatar
دانیال
.
10 مهر 1399، 00:18
پاسخ
0
2
بازی های جنگ صلیبی از بهترین بازی ها هستن
avatar
علیرضا
.
09 مهر 1399، 09:55
پاسخ
0
1
من از میون این بهترین قلعه های بازی جنگ های صلیبی که معرفی کردی بازی Ancestors Legacy رو دوست دارم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402