راهنمای خرید بهترین دستگاه ماینر ؛ نکات مهم قبل از خرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال

راهنمای خرید دستگاه ماینر / بهترین دستگاه ماینر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به‌دنبال ماین کردن بیت‌کوین هستید، باید به‌خوبی با این حوزه آشنا باشید. در این مطلب راهنمای خرید دستگاه ماینر، قصد داریم به نکات مهم قبل خرید که باید به آن‌ها توجه داشته باشید بپردازیم. همچنین چند نمونه از بهترین دستگاه های ماینر که می‌توانند انتخاب خوبی باشند را هم معرفی خواهیم کرد. با پلازا همراه باشید.

این روزها خبرهای زیادی راجع به بیت‌ کوین و دیگر ارزهای مجازی به گوشمان می‌رسد. اگر بخواهیم تعریف مختصری از معنی کلمه بیت‌ کوین را ارائه بدهیم، می‌توان گفت که بیت‌ کوین یک نوع ارز دیجیتال است که خیلی شهودی نیست و در واقع بیت کوین مثل نرم افزاری بر روی شبکه بلاکچین است. به همین خاطر است که سرمایه گذاران دیگر نگران از بین رفتن سرمایه خود و یا به سرقت رفتن آن نیستند. بیت‌ کوین یک پول بدون پشتوانه، بدون دخالت هیچ نهاد و ارگانی در هیچ کجای دنیا است که قیمت آن متاثر از میزان عرضه و تقاضا است.

این ارز مجازی تمام ویژگی‌های یک پول نقد را دارد، اما با این تفاوت که مثل طلا و سکه قیمت آن در نوسان است. یکی از علت‌های اینکه اخیرا توجه مردم به سمت آن جلب شده، رشد قیمت شدید آن است که در طی ده سال اخیر اتفاق افتاده است. برای استخراج بیت کوین به یک دستگاه ماینر یا دستگاه ماینینگ نیاز دارید. اما برای اینکه متوجه شوید که دستگاه ماینر چیست و برای خرید دستگاه ماینر به چه نکاتی باید توجه کنیم، ادامه این مطلب از پلازا را دنبال کنید.

فهرست مطالب

دستگاه ماینر چیست؟

ممکن است در تصور عوام استخراج بیت کوین همانند استخراج معدن باشد و باید در مکانی یا جایی به جست و جوی بیت کوین بگردند. اما حقیقت این است که استخراج بیت کوین توسط دستگاه‌هایی با قدرت بالا انجام می‌شود که توان حل کردن مسائل پیچیده ریاضی محاسباتی را داشته باشند. شاید قبلا که کمتر کسی با لفظ بیت کوین آشنایی داشت و به فکر استخراج بیت کوین بود، به همین خاطر با کامپیوترهای قدیمی هر فردی می‌توانست بیت کوین استخراج کند. اما به خاطر استقبال زیاد مردم از ارزهای مجازی، امروزه حتی با سیستم‌های خانگی پیشرفته هم نمی‌توان بیت کوین ماین کرد.

دستگاه ماینر اتریوم

در چنین حالتی به دستگاه استخراج بیت کوین یا اصطلاحا ASIC نیاز است. با گذشت زمان همانطور که بیت کوین شناخته‌تر شد، شرکت‌های بزرگ اقدام به ساخت دستگاهایی کردند که تنها کاربرد آنها استخراج بیت کوین بود. این دستگاه‌ها بسیار بسیار عملکرد قدرتمندتری نسبت به کامپیوترهای عادی دارند و به آنها دستگاه ماینر بیت کوین می‌گویند. در ادامه به نکاتی که قبل از خرید ماینر باید بدانید خواهیم پرداخت.

در راهنمای خرید ماینر باید حواستان به بخش های مختلفی باشد زیرا امروزه خرید این محصول با هزینه های گزافی همراه است که اگر به این موارد دقت نداشته باشید ممکن است با ضرر و زیان های مختلفی مواجه شوید و آن چیزی که بدنبال آن هستید را کسب نکنید. فارغ از این موضوع باید ابتدا نیاز خود و شرایط فعلی خود را بسنجید که آیا موقعیت مکانی فعلی و موارد دیگر نظیر ولتاژ برق توان ساپورت نمودن ماینر مربوط را خواهد داشت یا خیر. در چنین مواقعی حساسیت ها افزایش می یابد که اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد میشود که این مقاله را تا انتها بطور کامل مطالعه کنید و سوالات و ابهاماتی که برایتان بوجود می آید را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

نکات قبل خرید دستگاه ماینر

یکی دیگر از مواردی که در خصوص راهنمای خرید دستگاه ماینر باید به آن دقت فراوانی داشته باشید خرید ماینر از فروشگاه های معتبر به همراه گارانتی بوده است. هزینه ماینر امروزه بدلیل افزایش نرخ دلار افزایش یافته است که این مورد سبب کلاهبرداری های بسیاری شده که در ادامه توضیحات تکمیلی در این خصوص را با شما در میان خواهیم گذاشت. بدنیست بدانید که خرید ماینر به نسبت قوانین امروزی کار خلاف و یا درست شناخته نشده که در این میان قوانین سخت گیرانه ای برای آن درنظر گرفته نشده است مگر اینکه بدنبال راه اندازی مزرعه ماینر باشید که در این شرایط باید مراحل قانونی بسیاری را پشت سر بگذارید اما در خصوص یکی دو ماینر مشکلی وجود نداشته است.

به دلیل اینکه هنوز قانون درستی برای این عرصه وجود ندارد، احتمال کلاهبرداری به شدت زیاد است؛ زیرا که تحریم‌های موجود و مشکلاتی که گمرگ ممکن است به وجود بیاورد، راهی برای خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت‌ها نگذاشته است. به همین دلیل ماینر‌ها مجبور هستند برای خرید دستگاه ماینر خانگی به دنبال واسطه‌ها باشند. واسطه‌ها معمولا هیچ سایت یا فروشگاهی ندارند که مورد اطمینان باشند و همین امر باعث شده تا خرید دستگاه ماینر بیت کوین کمی سخت به نظر برسد. اما نکات مهم هنگام خرید ماینر را می‌توان در 5 مورد خلاصه کرد:

  • صدای بالا
  • مصرف برق
  • هش ریت
  • قیمت
  • شرکت تولیدکننده

1. صدای بالا

اولین موردی که در این راهنمای خرید دستگاه ماینتر بیت کوین به آن می‌پردازیم، صدای زیاد و طاقت‌فرسای آن است. به دلیل اینکه دستگاه استخراج بیت کوین برای سود‌آوری باید بیست و چهار ساعته روشن باشد و صدای دستگاه‌‌ها غیر قابل تحمل است، پس باید قبل از هر چیز به دنبال مکان نگهداری مناسب برای آنها باشید. لطفا دقت فرمایید که این دستگاه‌ها به هیچ عنوان مناسب استفاده در آپارتمان نیستند. جدا از صدای بلندی که دارند، این دستگاه‌ها حرارت زیادی از خود تولید می‌کنند و در صورت رعایت نکردن موارد ایمنی و همچنین سرد نبودن محیط به اندازه کافی، ممکن است آتش سوزی گسترده ایجاد کنند.

در راهنمای خرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال باید به مکانی دسترسی داشته باشید که از موارد مربوط به صداگیری برخوردار باشد زیرا دستگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارند بدلیل سرعت فن بالا از سروصدای بالایی برخوردار هستند که در مکان های ساختمانی که افراد زیادی دریک ساختمان زندگی میکنند پیشنهاد نمیشود. جدا از این موضوع باید موارد امنیتی رامد نظر داشته باشید زیرا گاهی اوقات بدلیل استفاده بیش از حد از ماینر ممکن است با مواردی نظیر آتش سوزی مواجه شوید که در این میان پینشهاد میشود از کپسول های آتش نشانی برای مواقع ضروری استفاده کنید.

خرید دستگاه ماینر خانگی

2. مصرف برق

نکته دیگری که هنگام خرید دستگاه ماینر بیت کوین باید به آن توجه کنیم، مصرف برق است. دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین با مصرف برق زیادی همراه هستند. همچنین این که حتی خرید پرسودترین دستگاه ماینر هم برای اینکه سود کافی داشته باشید کافی نیست و برق شهری هم پاسخگوی استفاده از چند دستگاه ماینینگ به طور همزمان نیست. برق کشاورزی و صنعتی نسبت به برق شهری ارزان‌تر هستند و همین امر باعث شده تا ماینرها مزارع استخراج بیت کوین را با استفاده از برق صنعتی و کشاورزی تاسیس کنند.

اما فراموش نکنید که ابتدا باید مجوزهای لازم و پروانه بهره‌برداری را دریافت کرده باشید. بر اساس قوانین، تغییر کاربری مکان‌های صنعتی موجود به مزرعه ماینینگ غیرقانونی است و حداقل 3 سال باید از غیرفعال بودن یک واحد صنعتی گذشته باشد.

درپاسخ به سوال اینکه ایا خرید دستگاه ماینر خوب است ؟ باید بدانید که مصرف برق یکی از اصلی ترین موانع پیش روی شما خواهد بود که راهی جز برداشت آن نخواهید داشت زیرا مصرف بالای ماینرهای امروزی سبب رشد چندین برابری مصرف برق خواهد شد که شناسایی این مورد برای سیستم های موجود در ادارات برق کار دشواری نبوده است. در این شرایط میتوان از برق های غیرقانونی که اصطلاحا به برق پشت کنتوری معروف  هستند استفاده نمود که پیشنهاد میشود از این موارد استفاده نکنید زیرا فارغ از کار غیراخلاقی آن در صورت مشخص شدن این مورد به مراجع قانونی معرفی خواهید شد که میتواند تبعات سنگینی برای شما بهمراه داشته باشد.

3. هش ریت ؛ راهنمای خرید ماینر

هش ریت ارتباط مستقیمی با قدرتمندی و سرعت عملکرد دستگاه دارد. به بیان ساده‌تر هرچه هش ریت دستگاه ماینر بیت کوین بالاتر باشد، دستگاه سرعت عملکرد بیشتری در حل یک بلوک در هر ثانیه از خود نشان می‌دهد. مراقب باشید که سرتان کلاه نرود، زیرا برخی سودجویان دستگاه‌‌هایی که هش ریت پایین‌تری دارند و به طبع قیمت آنها نیز کمتر است را با قیمت بالاتر به مشتریان خود می‌فروشند. برای اطلاع از این موضوع کافیست شماره سریال درج شده روی دستگاه را با شماره سریال روی جعبه آن مطابقت دهید.

همانطور که گفته شد در خرید و فروش ماینر کلاه برداری های بسیاری صورت گرفته است که امروزه برخی از مرکز فروش ماینر در تهران نیز به این کار غیر اخلاقی ورود نموده اند که نمیتوان تضمین کرد که تمامی فروشگاه های فروش ماینر در تهران و شهر های مهم از اصالت کالا برخوردار هستند. در این زمینه یکی از مواردی که میتواند سبب سالم بودن ماینر شود هش ریت بوده که طبق توضیحات فوق میتوانید بطور کامل با این مبحث آشنا شوید. لازم به ذکر است بدانید که هش ریت مبحث مهمی در خرید بوده است که پیشنهاد میشود تست های اولیه برای خرید ماینر را ابتدا انجام دهید و سپس بدنبال خرید آن باشید.

4. قیمت

یکی دیگر از نکات قبل خرید دستگاه ماینر قیمت است. عوامل زیادی هستند که بر قیمت انواع ماینر تاثیر می‌گذارند، مثل مصرف برق، هش ریت، تعداد و قدرت فن‌ها یا به اصطلاح کولینگ، شرکت تولیدکننده و سایر موارد. به طور کل هرچقدر که دستگاه قدرت بیشتری در استخراج ارز مجازی داشته باشد و سرمایه خرید دستگاه را زودتر به شما بازگرداند، قیمت بالاتری نیز دارد. متاسفانه در ایران شاهد این هستیم که واسطه‌های سودجو با بالا رفتن قیمت ارز، قیمت دستگاه‌ها را نیز تغییر می‌دهند.

با افزایش ناگهانی و چندصد برابری قیمت بیتکوین افراد بسیاری بدنبال استخراج آن بوده اند که در این شرایط بازار ایران یکی از موارد مهم و البته داغ در این خصوص بوده که افراد بسیاری از این طریق به ثروت بالایی دست یافتند و بسیار دیگر دارایی های خود را از دست دادند. در این شرایط اگر هزینه اولیه خرید بیتکوین را ندارید و یا قصد دارید از استخراج بیت کوین به عنوان یک شغل نگاه کنید استفاده از ماینر میتواند گزینه خوبی برای شما باشد اما در این میان باید به موارد بسیاری دقت داشته باشید که در این مقاله به آنها اشاره شده است. در ادامه راهنمای خرید ماینر بیت کوین باما همراه باشید که به اطلاعات خوبی اشاره نموده ایم.

راهنمای خرید دستگاه ماینر / نکات قبل خرید دستگاه ماینر

5. شرکت تولیدکننده ؛ نکات قبل خرید دستگاه ماینر

به دلیل سودآوری استخراج ارز مجازی و تقاضای زیادی که به طور روزافزون برای دستگاه‌ ماینینگ هست، هر ماه شاهد دستگا‌ه‌های قدرتمند و جدید هستیم. همانطور که پیشتر عنوان شد، به خاطر اینکه استخراج ارز مجازی هنوز به طور کامل به رسمیت شناخته نشده، قانون خاصی برای نظارت بر این فروشندگان نیست. دستگا‌ه‌ها با اختلاف قیمت زیادی به دست فروشندگان مختلف به فروش می‌رسند.

در هر صورت در این بخش یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه ماینر که غول این عرصه محسوب می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم. شرکت بیت مین (Bitmain) یک شرکت چینی است که کار آنها تولید سخت افزارهای ASIC است. دستگاه‌های تولیدی این شرکت هش ریت فوق‌العاده بالایی دارند و دارای گارانتی سه ماهه هستند. ماینرها می‌توانند از دستگاه‌های این شرکت در مزارع استخراج خود استفاده کنند. برندهای دیگری مثل انت‌ماینر (Antminer)، اینوسیلیکون (Innosilicon) و بایکال (Bikal) نیز از معتبرترین برندها برای استخراج ارز دیجیتال محسوب می شوند.

با محبوبیت بیتکوین شرکت های بسیاری بدنبال ساخت ماینر های استخراج کننده بیت کوین بوده اند که تفاوت های بسیاری میان محصولات آنها وجود داشته که در این میان ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید و سپس بدنبال خرید ماینر باشید. در ادامه مقاله راهنمای خرید ماینر دست دوم باما همراه باشید که قصد داریم شمارا با اطلاعات خوبی در این زمینه آشنا کنیم که بی تردید میتواند به شما در زمینه خرید ماینر کمک شایانی نماید. همچنین پیشنهاد میشود نظر خود را در خصوص این مطلب باما در میان بگذارید.

راهنمای خرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال ؛ پیشنهاد خرید ماینر

در نحوه خرید ماینر قصد داریم شمارا با چند نمونه عالی در این زمینه آشنا کنیم که بی شک با دانستن و شناختن این موارد میتوانید خرید بهتری را داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید اگر در خصوص محصولات نامبرده اگر با ابهامی مواجه هستید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و سوالات خود در این زمینه را باما در میان بگذارید. پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد ماینرهای معرفی شده را باما به اشتراک بگذارید. در این بخش به معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه های ماینر ارزهای دیجیتال می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت امکان حضوری خرید کنید و اگر نه برای خرید اینترنتی دستگاه استخراج بیت کوین حتما از سایت‌های شناخته شده و مطمئن خرید کنید.

1. دستگاه ماینر بیت مین Antminer S19 با هش ریت 95TH

دستگاه ماینر چیست

  • قیمت حدودی: 160,000,000 تومان
همچنین بخوانید :

دستگاه ماینر S19 از برند بیت مین، یکی از جدیدترین دستگاه‌های استخراج دیجیتال با هش ریت 95Th/s است. این دستگاه مجهز به چهار فن خنک کننده است که از بالا رفتن دما و حرارت دستگاه جلوگیری می‌کند. بلندی صدای این دستگاه 75 دسی بل است. میزان برق ورودی این دستگاه 220 ولت است که قابلیت کار کردن با برق شهری را دارد. درآمد این دستگاه ماینر روزی 9 دلار است.

2. دستگاه انت ماینر بیت مین BITMAIN S9j 14.5th/s ؛ راهنمای خرید دستگاه ماینر

انواع مدل های ماینر

  • قیمت حدودی: 11,000,000 تومان

دستگاه ماینر S9j دارای هش ریت برابر با 14Th/s ترا هش بر ثانیه است. برق مصرفی این دستگاه 1330 وات است که در مقابل میزان برق مصرفی، قدرت پردازش خیلی خوبی دارد. میزان بلندی صدای این دستگاه 76 دسی بل است که شبیه صدای یک جاروبرقی روشن به صورت ممتد است. همچنین این دستگاه دارای دو فن خنک کننده است که یکی برای هوای سرد و دیگری برای خروج هوای گرم به کار می‌رود. درآمد روزانه این دستگاه 4.35 دلار در روز است.

در نکات پیش از خرید دستگاه ماینر باید ابتدا نیاز خود از این مبحث را مشخص کنید که در طول روز چه مقدار قصد دارید بیت کوین برداشت کنید و یا دستگاه مربوط برای محیطی که برای آن درنظر گرفته اید ایا مفید است یا خیر. در پاسخ به سوالات این چنینی باید بدانید که موارد بسیاری در این زمینه نقش داشته که با دانستن آنها میتوانید با خیال آسوده تری به سراغ این عمل بروید. ناگفته نماند که قیمت محصولات درج شده به نسبت قیمت های روز جهانی بوده که ممکن است تفاوت های کوچک و بزرگی را در اینده به همراه داشته باشند.

3. دستگاه ماینر بیت مین Antminer S17 Pro 53Th/s

نکات مهم در خرید دستگاه ماینر

  • قیمت حدودی: 103,000,000 تومان

دستگاه ماینر S17 دارای هش ریت 53Th/s و از برند بیت مین است. این دستگاه یکی از پرکاربردترین تجهیزات ماینینگ است. همچنین این دستگاه دارای چهار فن خنک کننده است. بلندی صدای این دستگاه استخراج بیت کوین برابر با 82 دسی بل است. مصرف برق این دستگاه 2094 وات با برق ورودی 12 ولت است.

اگر بدنبال پر بازده ترین دستگاه ماینر هستید باید بدانید که در این خصوص نمیتوان یک محصول را معرفی کرد زیرا به نسبت نیاز کاربران این مورد مشخص میشود. اگر تصمیم به خرید یک ماینر تا 105 میلیون تومن را دارید این محصول گزینه خوبی برای شما خواهد بود. اما موارد قبلی و بعدی که در اختیارتان قرار گرفته است بدلیل قیمت و ویژگی های کم و زیاد قابل مقایسه با این مورد نیستند. اما بدنیست بدانید که موارد درج شده در میان پر بازده ترین دستگاه ماینر قرار داشته اند.

4. دستگاه ماینر بیت مین Antminer Z15 420ksol/s

انواع ماینر

  • قیمت حدودی: 385,000,000 تومان

دستگاه ماینر Z15 محصولی از شرکت بیت مین است. این دستگاه برخلاف دستگاه‌هایی که تا کنون عنوان شد، از الگوریتم پردازشی Equihash برای استخراج استفاده می‌کند. ارزهای قابل استخراج این دستگاه ماینر زن کش (ZEN) و هاش (HUSH) است. بر این اساس واحد اندازه گیری این دستگاه بر اساس حل مساله در ثانیه Ksol/s است. هش ریت این دستگاه 420ksol/s است. بلندی صدای آن 75 دسی بل و دارای دو فن خنک کننده است. مصرف برق این دستگاه نیز 220 ولت است.

آنتی ماینر زد 15 در میان ماینرهای گران قیمت گزینه خوبی بوده است که  با ارائه ویژگی های بالا و توان بازدهی مناسب توانسته نام خود را در لیست بهترین دستگاه ماینر با برق کشاورزی به ثبت رساند که در این زمینه میتوانید سهم بیشتری را در طول روز استخراج کنید که البته این مورد بستگی به سایر موارد نظیر برق مصرفی نیز خواهد داشت. اگر تصمیم دارید در این زمینه هزینه گزافی پرداخت کنید پیشنهاد میشود از سلول های خورشیدی نیز برای تامین انرژی برق کمک بگیرید که بتواند درصدی از مصرف برق شمارا کم کند.

5. دستگاه ماینر بیت مین Antminer S9 14Th ؛ راهنمای خرید دستگاه ماینر

راهنمای خرید دستگاه ماینر

  • قیمت حدودی: 30,000,000 تومان

دستگاه ماینینگ S9 یکی از بهترین دستگاه ماینر و جزو سریع‌ترین دستگاه‌ها برای استخراج ارز دیجیتال است. این دستگاه هش ریت 14Th/s را دارد. مصرف برق این دستگاه 1372 وات است و همچنین دو فن خنک کننده دارد.

6. AvalonMiner A1166 Pro ؛ بهترین دستگاه های ماینر

راهنمای خرید دستگاه ماینر / بهترین دستگاه ماینر

  • قیمت حدودی: 195,000,000 تومان

دستگاه ماینینگ AvalonMiner A1166 Pro ارزهای دیجیتال مبتنی بر الگوریتم SHA-256 مثل بیت‌کوین را ماین می‌کند. هزینه نگه‌داری از آن در هر کیلوات 0.01 دلار است و درآمد روزانه آن نیز 2.77 دلار است. این دستگاه را شرکت AvalonMiner که یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده دستگاه ماینینگ است ساخته و روانه بازار کرده است.

در میان کم مصرف ترین ماینر با تراهش بالا بدنیست بدانید که موارد بسیاری وجود داشته که در سایز و وزن های مختلف قرار داشته اند. در این میان دستگاه AvalonMiner A1166 Pro که نسخه پرو آن بوده با ویژگی های خوبی برخوردار بوده که در میان دستگاه های ماینینگ روز دنیا گزینه خوبی بوده است.

7. ++WhatsMiner M30S

راهنمای خرید دستگاه ماینر / بهترین دستگاه ماینر

  • قیمت حدودی: 220,000,000 تومان

این دستگاه با توجه به نرخ هش بالای خود، یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های ماین بیت‌کوین به‌حساب می‌آید. ++WhatsMiner M30S در سال 2020 عرضه شده و البته مصرف برق بسیار بالایی دارد و به همین خاطر برای کسانی که تازه می‌خواهند کار خود را شروع کنند، خیلی مناسب نیست. از طرف دیگر درآمد روزانه آن نیز به مراتب بهتر و بین 7 تا 12 دلار است. در ادامه میتوانید به عکس دستگاه ارز دیجیتال نیز دسترسی داشته باشید.

8. AvalonMiner 1246 ؛ راهنمای خرید دستگاه ماینر

راهنمای خرید دستگاه ماینر / نکات قبل خرید دستگاه ماینر

  • قیمت حدودی: 213,000,000 تومان

AvalonMiner 1246 بدون تردید یکی از بهترین دستگاه های ماینر بیت‌کوین به‌حساب می‌آید به خصوص با توجه به نرخ هش بالایی که دارد. این دستگاه در اوایل سال 2021 وارد بازار شده است و می‌تواند در هر روز 3.11 دلار درآمد داشته باشد. البته درآمد بیشتر از همه به قیمت بیت‌کوین و هزینه برق دستگاه بستگی دارد. در ادامه مقاله راهنمای خرید دستگاه ماینر باما همراه باشید.

9. WhatsMiner M32-62T

راهنمای خرید دستگاه ماینر / بهترین دستگاه ماینر

  • قیمت حدودی: 75,000,000 تومان

دستگاه WhatsMiner M32-62T در اواسط سال گذشته عرضه شد و به نسبت دستگاه جدیدی به‌حساب می‌آید. البته که این دستگاه نرخ هش پایینی دارد و مصرف برق آن هم قابل توجه است، بنابر این انتظار زیادی از آن نباید داشته باشید. نظر خود را در خصوص راهنمای خرید دستگاه ماینر باما در میان بگذارید.

10. DragonMint T1 ؛ کوچکترین دستگاه ماینر

راهنمای خرید دستگاه ماینر / نکات قبل خرید دستگاه ماینر

  • قیمت حدودی: 14,000,000 تومان

این دستگاه کمی قدیمی‌تر است و در سال 2018 عرضه شده است. هش‌ریت آن 16Th/s است و مصرف برق آن نیز 1480 وات برآورد شده است. با توجه به این اعداد می‌توان گفت درآمد روزانه آن حدود 2.25 دلار به‌طور میانگین است. در میان گزینه‌های اقتصادی، این ماینر می‌تواند یک گزینه بسیار خوبی تلقی شود.

نتیجه گیری

در این راهنمای خرید دستگاه ماینر نیز به نکاتی که باید توجه داشته باشید پرداختیم و دستگاه‌های برتر برای ماین کردن را نیز معرفی کردیم. ارزش بیت کوین به طور منظم و گاهی سریع تغییر می‌کند. تا چند سال گذشته ارزش این رمزارز مرتبا در حال افزایش بود اما حالا و طی چند ماه گذشته روند برعکس شده است. به نظر شما بهترین دستگاه ماینر کدام است؟ نظر شما راجع به ارزهای مجازی چیست؟ آیا ارزهای مجازی ارزش سرمایه گذاری را دارند؟ پیشنهاد شما در خصوص سوال دستگاه بیت کوین از کجا بخریم ؟ چیست منابع معتبری که میشناسید را برای ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
reza
.
24 شهریور 1400، 21:59
پاسخ
0
0
اگر از صفحات خورشیدی. و موتور برق برای تولید و ذخیره برق استفاده کنیم آیا به صرفه خواهد بود؟ و قانونی هست؟
avatar
سعید
.
14 دی 1399، 11:12
پاسخ
0
0
انواع مدل های ماینر چه تفاوتی با هم دارند؟
avatar
الهه
.
14 دی 1399، 10:02
پاسخ
0
0
انواع دستگاه های استخراج ارز دیجیتال فقط همینان؟
avatar
مهری
.
05 دی 1399، 20:00
پاسخ
0
0
با موبایل هم میشه بیت کوین گرفت؟؟
avatar
زینب
.
05 دی 1399، 11:30
پاسخ
0
2
بسیار بسیار عالی بود،ممنون واقعا استفاده کردم باز هم از این مطالب بزارید لطفا خیلی خوب و روان توضیح داده بود
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402