سریال خانه اژدها 2022 (House of the Dragon) منتشر شد ؛ داستان، تریلر، بازیگران و زمان پخش

سریال خانه اژدها
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال خانه اژدها، پیش‌درآمد سریال Game of Thrones، پخش شد. سریال خاندان اژدها با دنیایی فانتزی، جنگ‌هایی مهیب و سیاست‌های پیچیده مهمان ما می‌شود تا داستان به قدرت رسیدن خاندان تارگرین را بازگو کند. با ما همراه شوید تا پس از تماشای جدیدترین تریلر سریال house of the dragon، به سراغ جزئیات آن برویم.

بالاخره بارش آتش و خون بر سر خانه اژدها و سلسله تارگرین آغاز شد. با پایان سریال محبوب Game of Thrones، شبکه HBO به فکر ادامه بزرگترین سریال تاریخ خود افتاد. از این‌رو، پنج اسپین‌آف احتمالی از بازی تاج و تخت را طراحی و در نهایت یکی را دنبال کرد؛ سریال خاندان اژدها. سریال هاوس اف دراگون 2022 یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر فانتزی-درام است. این سریال پیش‌درآمد و اسپین‌آف جدید سریال محبوب Game of Thrones محسوب می‌شود و کارگردان اصلی آن میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) است. گفتنی است که سریال خاندان تارگرین 2022 (یا به عبارتی سریال house of the dragon) براساس رمان Fire & Blood جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) نوشته شده‌ است.

در این مقاله از پلازا آخرین خبرها از تولید و پخش سریال House of the Dragon از بهترین سریال های 2022 گردآوری شده است. در حین معرفی سریال خانه اژدها به تماشای تریلر آن می‌نشینیم، با داستان و بازیگران آشنا می‌شویم، و عکس‌های سریال خاندان تارگرین 2022 را تماشا می‌کنیم. با آخرین اخبار سریال خاندان اژدها همراه ما باشید.

فهرست مطالب

دانلود سریال خاندان اژدها 2022 (House of the Dragon 2022)

سریال خانه اژدها کی پخش میشود / سریال خاندان اژدها چند قسمت است

پس از انتشار فصل اول، لینک دانلود سریال خانه اژدها در همین مطلب قرار داده می‌شود.

  • دانلود قسمت 1 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 2 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 3 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 4 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 5 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 6 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 7 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 8 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 9 سریال خانه اژدها (به زودی)
  • دانلود قسمت 10 سریال خانه اژدها (به زودی)

تریلر سریال خاندان اژدها 2022

در ویدیوی زیر می‌توانید جدیدترین تریلر سریال خاندان اژدها را تماشا کنید.

در ویدئو زیر اولین تریلر سریال خانه اژدها ۲۰۲۲ با زیرنویس فارسی را مشاهده می‌کنید.

شبکه HBO اخیرا یک تریلر دیگر از سریال هاوس اف دراگون 2022 منتشر کرده است. در ویدئو زیر جدیدترین تریلر سریال خاندان اژدها 2022 با زیرنویس فارسی را برای شما آماده کرده‌ایم.

زمان پخش سریال خانه اژدها

سریال خاندان اژدها / آخرین اخبار سریال خاندان اژدها

  • تاریخ پخش سریال جدید خانه اژدها: 21 اوت 2022 (30 مرداد 1401)

جدیدترین اخبار سریال خانه اژدها حاکی از پخش شدن قسمت اول این سریال است. قسمت اول این سریال در 21 اوت 2022 (30 مرداد 1401) پخش شد و انتظار مخاطبان به سر رسید. راجع به این که سریال خانه اژدها کی پخش میشود باید بگوییم که این اثر هر هفته از شبکه HBO پخش می‌شود‌. ممکن است این سوال نیز برای شما پیش بیاید که سریال خاندان اژدها چند قسمت است؟ باید در جواب این سوال بگوییم که فصل اول سریال house of the dragon شامل 10 قسمت 60 دقیقه ای است و مدتی بعد از انتشار رسمی این اثر شما می‌توانید این مجموعه را با دوبله فارسی تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

خلاصه داستان فصل اول سریال خانه اژدها

سریال house of the dragon / سریال خانه اژدها کی پخش میشود

سریال house of the dragon دویست سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت روایت می‌شود و درواقع آغاز سقوط خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد. در سریال هاوس اف دراگون اتفاقاتی که به جنگ بزرگ خاندان تارگرین به نام «رقص اژدها» منتهی می‌شوند را دنبال می‌کنیم.

این جنگ درواقع جنگ بین دو فرزند خاندان تارگرین، آگان دوم و رینیرا، برای رسیدن به تخت سلطنت بعد از مرگ پدرشان ویسریس اول است. این جنگ باعث آشوب در وستروس شد و همه را در مقابل هم قرار داد. خاندان‌هایی مانند لنیستر و استارک نیز بین طرفین این جنگ ناچار به انتخاب بودند. به واسطه همین جنگ بود که بسیاری از اژدهایان خاندان تارگرین از بین رفتند و منقرض شدند تا اینکه صدها سال بعد دنریس تارگرین سه اژدهای جدید را به جهان معرفی کرد. قسمت اول سریال جدید هاوس اف دراگون نیز پادشاه بیمار و شاهزاده خانم رینیرا که در تلاش برای اثبات جایگاه خود است را به ما نشان می‌دهد.

رایان کاندل درباره داستان سریال خاندان اژدها می‌گوید:

«هیچکس در این سریال جنگ یا درگیری واقعی را ندیده. بله، زد و خورد و مسابقه دیده‌اند اما خب درحال زندگی در جامعه‌ای هستند که در آن کشمکش قدرت وجود دارد. در این سریال دوره‌ای از تاریخ را می‌بینیم که همه‌ی مردان از وقتی به‌دنیا آمدند در حال آماده شدن برای جنگ بوده‌اند، اما هرگز هیچ جنگی رخ نداده. آن همه انرژی سرکوب‌شده کم‌کم بیرون می‌زند و کار به جایی می‌رسد که جنگ تنها راه تخلیه این انرژی و کنترل اوضاع است.»

روند تولید سریال خانه اژدها

هنرپیشه‌های خاندان اژدها / سریال جدید هاوس اف دراگون

در معرفی سریال هاوس اف د دراگون نیم نگاهی به روند تولید سریال داریم. خاندان اژدها جاده پرپیچ و خمی را تا آغاز تولید پیمود. HBO در ابتدا یک پروژه کاملاً متفاوت را برای ساخت اسپین آف انتخاب کرد که در بازه زمانی عصر قهرمانان (Age of Heroes) می‌گذشت. اما پس از یک ضبط آزمایشی با بازی نائومی واتس (Naomi Watts) این پروژه منتفی شد. سپس، HBO خبری غافلگیرانه از سفارش ساخت 10 قسمت از خاندان اژدها را داد. سفارش ساخت سریال House of the Dragon در اکتبر 2019 (آبان 1398) داده و انتخاب بازیگران از ژوئیه 2020 (تیر/مرداد 1399) آغاز شد.

کار فیلمبرداری نیز از آوریل 2021 (فروردین 1400) در انگلستان شروع شد. فیلمبرداری بخشی از فصل اول در اسپانیا و کالیفرنیا انجام شده است. رایان کوندال (Ryan Condal)، نویسنده و میگل سپاچنیک، کارگردان باتجربه بازی تاج و تخت، به‌طور مشترک مجریان اصلی (شورانر) پروژه هستند. به‌علاوه، سپاچنیک به عنوان کارگردان اصلی کار و کارگردان اپیزودهای اضافه نیز در این پروژه حضور دارد. فصل اول سریال خانه اژدها در 10 اپیزود ساخته شده‌ است.

در ویدیوی زیر  «پیش‌گفتارهایی درباره سریال» که از شبکه HBO منتشر شده را تماشا می‌کنید.

بازیگران سریال خانه اژدها

با شروع پروسه انتخاب بازیگران، پدی کانسیداین (Paddy Considine) اولین بازیگری بود که در اکتبر 2020 (مهر 1399) به پروژه پیوست. پس از کانسیداین نیز سایر بازیگران از جمله اولیویا کوک (Olivia Cooke) و مت اسمیت (Matt Smith) انتخاب شدند. در نهایت، فابین فرانکل (Fabien Frankel) به تازگی برای حضور در سریال خانه اژدها ۲۰۲۲ به گروه پیوسته‌ است. در ادامه، به معرفی هنرپیشه‌های خاندان اژدها می‌پردازیم. همراه پلازا بمانید.

پدی کانسیداین در نقش ویسریس تارگرین اول

بازیگران سریال خانه اژدها

پاتریک جورج کانسیداین (Patrick George Considine)، معروف به پدی کانسیداین، بازیگر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و موسیقی‌دان انگلیسی است. این هنرپیشه 47 ساله با بازی در نقش‌های ضد‍‌قهرمان و کاراکترهای عاطفی آسیب‌پذیر شناخته می‌شود. کانسیداین به همکاری مکرر با شین مدوز (Shane Meadows)، فیلمساز و کارگردان انگلیسی نیز مشهور است. او در اوایل دهه 2000 با بازی در چند فیلم مستقل مورد توجه قرار گرفت و روزنامه The Observer او را «بهترین راز نگهداری شده در فیلم‌های انگلیسی» توصیف کرد. کانسیداین تاکنون جوایز بسیاری را در حوزه بازیگری و فیلمسازی از جشنواره‌های گوناگون دریافت کرده‌ است. برخی از این جشنواره‌ها عبارتند از بفتا، جشنواره فیلم‌های مستقل انگلیس، جشنواره فیلم ونیز و جشنواره ساندنس.

کانسیداین در فیلم‌هایی همچون Cinderella Man، فیلم Submarine، فیلم Honour و فیلم Macbeth نقش‌آفرینی کرده‌ است. او در چند سریال از جمله Peaky Blinders و The Outsider نیز حضور داشت.

پدی کانسیداین در سریال خاندان اژدها فصل اول نقش ویسریس تارگرین اول، پادشاه وستروس را ایفا می‌کند. ویسریس که مردی خونگرم، مهربان و نجیب شناخته می‌شود، از سوی شورای لردهای وستروس برای جانشینی جیهیریس تارگرین پادشاه انتخاب شد. ویسریس آرزو دارد که میراث پدربزرگش را حفظ و منتقل کند، اما مردان خوب لزوماً پادشاهان بزرگ نمی‌شوند.

مت اسمیت در نقش دیمون تارگرین

بازیگران سریال خانه اژدها / هنرپیشه‌های خاندان اژدها

مت اسمیت، با نام اصلی متیو رابرت اسمیت (Matthew Robert Smith)، بازیگر 38 ساله انگلیسی است. اسمیت بیشتر با بازی در سریال Doctor Who و سریال تاج شناخته می‌شود. او با نقش‌آفرینی در سریال Doctor Who موفق به دریافت چند جایزه شد. بازی در نقش پرنس فیلیپ در سریال تاج هم برای او نامزدی جوایز امی را به همراه داشت. اسمیت در ابتدا آرزو داشت که یک فوتبالیست حرفه‌ای شود، اما شکستگی استرسی مهره کمر او را مجبور به ترک ورزش کرد.

پس از پیوستن به تئاتر ملی جوانان و تحصیل در رشته هنرهای نمایشی و نویسندگی خلاقانه، در سال 2003 وارد عرصه بازیگری شد. او در چندین تئاتر نقش‌آفرینی کرد و برای بازی در تئاتر That Face مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بازی در سریال تلویزیونی را اولین‌ بار در سال 2006 با سریال‌های اقتباسی The Ruby in the Smoke و The Shadow in the North تجربه کرد.

مت اسمیت از هنرپیشه‌های خاندان اژدها نقش شاهزاده دیمون تارگرین، برادر کوچکتر ویسریس و وارث تاج و تخت را بازی می‌کند. دیمون یک جنگجوی حرفه‌ای و بی‌همتا، یک اژدهاسوار و دارای خون واقعی اژدهاست.

اما دارسی در نقش رینیرا تارگرین

سریال هاوس اف د دراگون / سریال خاندان اژدها چند قسمت است

اما دارسی (Emma D’Arcy) بازیگر 28 ساله سینما، تلویزیون و تئاتر انگلیس است. او در سنین کودکی و نوجوانی بازیگری با تئاتر را آغاز و در نمایش‌های گوناگون نقش‌آفرینی کرد. دارسی در سریال‌هایی همچون Truth Seekers و Wanderlust نیز حضور داشت.

اما دارسی در سریال house of the dragon در نقش رینیرا تارگرین، دختر پادشاه ویسریس از همسر اولش، ظاهر شده‌ است. رینیرا وارث برگزیده و اژدهاسوار است که انتظار دارد اولین ملکه حاکم وستروس شود.

اولیویا کوک در نقش آلیسنت های تاور

سریال خاندان اژدها

اولیویا کوک 28 ساله دیگر بازیگر اصلی سریال House of the Dragon است. این بازیگر بریتانیایی با نقش اما دکودی در درام مهیج Bates Motel و نقش بکی شارپ در مینی سریال Vanity Fair شناخته می‌شود. فیلم‌ The Limehouse Golem، فیلم Ready Player One و فیلم Sound of Metal از جمله آثار سینمایی کوک هستند. او بارها نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌های گوناگون شده و برای فیلم Ruby’s Skin و فیلم Katie Says Goodbye نیز جایزه دریافت کرده‌ است.

کوک در سریال خاندان اژدها نقش آلیسنت های تاور، ملکه‎ وستروس را بازی کرده‌ است. او دختر اوتو های تاور، همسر دوم ویسریس و زیباترین زن در هفت پادشاهی است. آلیسنت در سریال خانه اژدها مادرخوانده رینیراست که از ویسیریس هم چند فرزند دارد.

همچنین بخوانید :

ریس ایفانز در نقش اوتو های تاور

سریال جدید خانه اژدها / سریال خاندان اژدها فصل اول

ریس اووین ایوانز (Rhys Owain Evans)، معروف به ریس ایفانز (Rhys Ifans)، بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان اهل ولز است. این هنرپیشه 53 ساله بیشتر با بازی در فیلم‌‎هایی همچون Notting Hill، فیلم Enduring Love و فیلم The Amazing Spider-Man شناخته می‌شود. او در قسمت اول فیلم هری پاتر و یاران مرگ نقش زنوفیلیوس لاوگود را ایفا کرد. ایوانز در سریال Elementary ایفاگر نقش مایکروفت هولمز، برادر بزرگتر شرلوک هولمز بود. وی در سال 2005 برای ایفای نقش پیتر کوک، کمدین انگلیسی، در فیلم تلویزیونی Not Only But Always یک جایزه بفتا را از آن خود کرد. او همچنین عضو گروه موسیقی راک The Peth هم هست.

ریس ایفانز در سریال خانه اژدها 2022 در نقش اوتو های تاور، پدر آلیسنت ظاهر شده‌ است. اوتو دست راست پادشاه است و با وفاداری از تاج و تخت محافظت و به پادشاه و قلمرواش خدمت می‌کند. او دیمون، برادر پادشاه را بزرگترین تهدید برای او می‌داند.

ایو بست در نقش رینیس والریون

سریال خانه دراگون ها / معرفی سریال هاوس اف د دراگون

ایو بست (Eve Best)، با نام اصلی امیلی بست (Emily Best)، بازیگر و کارگردان 49 ساله انگلیسی است. برخی از آثار او در حوزه سریال‌های تلویزیونی عبارتند از سریال Nurse Jackie، سریال American Experience و مینی سریال The Honourable Woman. او همچنین در فیلم سینمایی The King’s Speech نقش والیس سیمپسون، دوشس ویندزور را ایفا کرد. بست در سال 2005 برای بازی در تئاتر Hedda Gabler جایزه الیور را دریافت کرد. در سال 2007 هم با اجرای  نمایش A Moon for the Misbegotten موفق به دریافت جایزه دراما دسک شد. این نمایش و نمایش The Homecoming هر دو نامزدی جوایز تونی را برای او به همراه داشتند.

ایو بست در سریال خانه اژدها در نقش پرنسس رینیس والریون، همسر لرد کورلیس والریون، ظاهر شده‌ است. رینیس یک اژدهاسوار است و به عنوان «ملکه‌ای که هرگز ملکه نبود» شناخته می‌شود. او در گذشته یکی از گزینه‌های جانشینی شاه جیهیریس بود اما پسرعمویش ویسریس به جای او برای حکمرانی بر قلمروی هفت پادشاهی برگزیده شد.

استیو توسانت در نقش کورلیس والریون

سریال خانه اژدها چند فصل است / معرفی سریال هاوس اف د دراگون

استیو توسانت (Steve Toussaint) بازیگر بریتانیایی متولد 22 مارس 1965 برابر با 2 فروردین 1344 است. او پیش از بازی در سریال خاندان اژدها به خاطر حضور در بازی ویدئویی  Prince of Persia: The Sands of Time محصول سال 2010، فیلم Shooting Dogs محصول 2005‌ و فیلم آمریکایی و علمی-تخیلی Judge Dredd محصول 1995 شناخته می‌شد.

توسانت در سریال خانه اژدها نقش لرد کورلیس والریون معروف به مار دریایی را ایفا می‌کند. مار دریایی مشهورترین ماجراجوی دریا در تاریخ وستروس است. او خاندان قوی‌ای را بنا نهاد که حتی از خاندان لنیستر نیز ثروتمندتر است و بزرگترین نیروی دریایی جهان را در اختیار دارد.

سایر بازیگران اصلی سریال خانه اژدها ۲۰۲۲ عبارتند از:

  • سونویا میزونو (Sonoya Mizuno) در نقش میساریا
  • فابین فرانکل (Fabien Frankel) در نقش سر کریستون کول
  • میلی الکاک (Milly Alcock) در نقش جوانی رینیرا تارگرین
  • امیلی کری (Emily Carey) در نقش جوانی آلیسنت های تاور

آهنگ سریال خانه اژدها

از آن‌جایی که سریال بازی تاج و تخت به آهنگ های زیبایش مشهور بود و آهنگسازی سریال خاندان اژدها نیز همچون سریال قبلی به رامین جوادی (Ramin Djawadi) محول شده است، از این سریال نیز آثار فاخری به گوش ما خواهد رسید. در پایین لینک دانلود اهنگ سریال خانه اژدها را برای شما قرار خواهیم داد.

دانلود موسیقی پس زمینه اصلی سریال

سوالات متداول

سریال خانه اژدها کی پخش میشود؟

قسمت اول سریال خانه اژدها در 21 اوت 2022 برابر با 30 مرداد 1401 منتشر می‌شود.

سریال خاندان اژدها چند قسمت دارد؟

فصل اول این سریال 10 قسمت خواهد داشت.

سریال خانه اژدها چند فصل است؟

هنوز تعداد فصل‌های سریال خانه اژدها مشخص نیست. اما اگر از فصل اول استقبال خوبی صورت بگیرد، احتمال دارد این سریال برای فصل‌های آینده نیز تمدید شود.

کلام آخر

سریال خانه اژدها دوبله فارسی / معرفی سریال هاوس اف د دراگون

در این مقاله با آخرین اخبار و معرفی سریال هاوس اف د دراگون با شما بودیم. طرفداران مجموعه داستان‌های «نغمه آتش و یخ» پس از اتمام بازی تاج و تخت بی‌صبرانه در انتظار آغاز پخش سریال خانه اژدها ۲۰۲۲ بودند. و تنها یک خبر از ساخت اسپین آف بزرگترین سریال تاریخ، هیجان را به مخاطبان پروپاقرص آن برمی‌گرداند. امیدها به این است که خاندان اژدها بتواند به خوبی انتظارات علاقه‌مندان را برآورده کند و باید اعتراف کنیم که سریال شروع فوق العاده ای داشته است. آیا شما نیز بی‌صبرانه در انتظار دانلود سریال خانه اژدها هستید؟ فکر می‌کنید از این سریال به اندازه‌ی گیم آو ترونز استقبال می‌شود؟ نظرات خود را در این‌باره با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهدی باقرزاده
.
15 مهر 1400، 15:49
پاسخ
0
8
عالی بود همچنان منتظر پخش شدن این سریال
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402