دانلود بهترین برنامه های ساخت استیکر واتساپ (Whatsapp)

ساخت استیکر واتساپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خوب است بدانید که استیکرهای واتساپ را به راحتی می‌توانید خودتان به هر شکلی بسازید. برای ساختن استیکر واتس اپ چندین برنامه برنامه استیکر ساز (ساخت استیکر) واتساپ مختلف وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استیکرهای شخصی خود را بسازید. اما بهترین برنامه استیکر ساز واتساپ کدام هستند؟

اگر  به دنبال تعدادی اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ برای ساختن استیکرهای دلخواه خود هستید، خوب است که این مقاله از پلازا را دنبال کنید. در ادامه تعدادی اپ ساختن استیکر واتس اپ و نرم افزار استیکر میکر واتس آپ برای اندروید و iOS معرفی می‌شوند تا بتوانید استیکرهای واتساپ را به راحتی و به دلخواه بسازید.

بهترین برنامه های استیکر ساز whatsapp

در این قسمت برنامه های استیکر ساز متحرک واتساپ، بهترین برنامه های ساخت استیکر واتساپ برای اندروید و برترین استیکر ساز واتساپ برای ایفون معرفی می‌شوند.

1. برنامه ساخت استیکر در واتساپ Sticker.ly؛ برنامه های ساخت استیکر واتساپ

برترین استیکر ساز واتساپ

  • استفاده آسان
  • عملکرد سریع
  • تبدیل عکس به استیکر
  • قابلیت ویرایش عکس

بهترین برنامه استیکر واتساپ Sticker.ly است که جزو معدود برنامه ساخت استيكر واتساپ براي ايفون به حساب می‌آید. برای استفاده از این برترین برنامه استیکر ساز واتساپ با عکس دلخواه تنها به یک سری عکس نیاز دارید و بقیه کارها به صورت خودکار انجام خواهند شد.  برترین استیکر ساز واتساپ Sticker.ly همچنین دارای یک ابزار هوشمند برای حذف پس‌زمینه تصاویر است و شما را هنگام ساختن استیکر واتس اپ از دانلود برنامه‌های جداگانه برای این کار هم معاف می‌کند. در ادامه به آموزش ساخت استیکر واتساپ با این برنامه می‌پردازیم.

2. ساخت استیکر شخصی در واتساپ با Personal stickers for WhatsApp

  • برنامه امن
  • بدون تبلیغات
  • عملکرد خوب
  • تبدیل عکس شخصی به استیکر

این اپلیکیشن استیکر ساز واتساپ عکس‌های PNG شما را به استیکر تبدیل می‌کند و در حقیقت مانند برنامه بالا یک ساخت استیکر با عکس خودم واتساپ نیست. برای استفاده از آن ابتدا باید پس‌زمینه تصویر را حذف و آن را به فرمت PNG تغییر دهید. چرا که برای ساخت استیکر شخصی در واتساپ تصاویر باید در فرمت PNG باشند.

ابتدا عکس برای استیکر ساختن واتساپ را انتخاب و پس زمینه آن را حذف کنید. می‌توانید این کار را با هر برنامه حذف پس‌زمینه انجام دهید. در انتها نیز حتما حواستان باشد که فرمت تصویر را به صورت PNG ذخیره کنید چرا که تبدیل عکس به استیکر واتساپ تنها با این فرمت امکان‌پذیر است و واتساپ از سایر فرمت‌ها برای استیکر پشتیبانی نمی‌کند. حالا برنامه Personal stickers for WhatsApp را از گوگل‌پلی دانلود و آن را باز کنید.

این برنامه ساخت استیکر واتساپ با عکس خودم، به صورت خودکار تمام عکس‌های PNG گوشی را تشخیص خواهد داد. گزینه Add کنار پک موردنظرتان را انتخاب کنید و در ادامه دوباره بر روی Add کلیک کنید تا برنامه، پک استیکر را به واتساپ شما اضافه کند. اگر عکس موردنظرتان را پیدا نکردید آیکون + را لمس و بعد اولین آیکون از سمت چپ را برای پیدا کردن دستی تصاویر انتخاب کنید.

3. برنامه تبدیل عکس به استیکر واتساپ Sticker Studio – WhatsApp Sticker Maker

اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ

  • تبدیل ویدیو و گیف به استیکر
  • قابلیت ویرایش عکس
  • بدون محدودیت تعداد استیکر

برنامه استیکر ساز واتساپ بعدی که می‌توانید برای ساخت استیکر واتس اپ با عکس خودم از آن استفاده کنید Sticker Studio است. برای ساخت استیکر برای واتساپ با این برنامه، پس از دانلود و نصب آن در صفحه اول آیکون + را لمس کنید. در یک پنجره جدید چندین گزینه برایتان به نمایش درمی‌آید. گزینه اول Select gif است که به شما این امکان را می‌دهد تا با تصاویر GIF استیکر بسازید. گزینه دوم Select video است که با آن می‌توانید با کلیپ‌های ویدیویی استیکر بسازید. گزینه سوم Text sticker است که با انتخاب آن می‌توانید استیکر متنی ایجاد کنید. گزینه Select photo برای ساخت استیکر واتساپ با عکس است و گزینه آخر برنامه ساخت استیکر واتساپ با کامپیوتر نیز دوربین گوشی را باز می‌کند تا با دوربین یک عکس بگیرید و آن را تبدیل به استیکر کنید.

در برنامه ساخت استیکر واتساپ با فتوشاپ، با انتخاب Select photo شما به گالری گوشی هدایت می‌شوید و می‌توانید یک عکس برای استیکر سازی واتساپ انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر در صفحه بعدی می‌توانید آن را ویرایش کنید. در این صفحه 3 گزینه پیش روی شما قرار دارد. با انتخاب گزینه Free می‌توانید تصویر را به صورت آزاد برش دهید. با گزینه Square می‌توانید شکل‌های مربعی این کار را انجام دهید و با گزینه Circle هم می‌توانید دایره بکشید. برای دانلود برنامه استیکر ساز واتس آپ با عکس شخصی روی لینک زیر کلیک کنید.

4. ساخت استیکر واتساپ با برنامه Wemoji

  • رایگان و بدون تبلیغات
  • قابلیت ایجاد استیکر سه بعدی
  • استفاده آسان

گزینه دیگری که برای دانلود استیکر ساز واتساپ با عکس خودم پیش روی کاربران اندروید قرار دارد برنامه درست كردن استيكر در واتساپ Wemoji است. این برنامه به شما امکان ساخت استیکر سه بعدی واتساپ را می‌دهد و شاید بهترین اپلیکیشن درست کردن استیکر Whatsapp باشد همچنین استفاده از برنامه ساخت استیکر رایگان واتساپ هم کاملا رایگان است. این برنامه به عنوان اپلیکیشن استیکرساز واتساپ برای کامپیوتر هم شناخته می‌شود. پس از باز کردن این برنامه تبدیل عکس به استیکر واتساپ، گزینه Create Sticker را انتخاب کنید. در صفحه بعد آیکون + را لمس کنید و یک عکس برای ساخت استیکر واتساپ انتخاب کنید.

در ویدیو زیر می‌توانید آموزش ساخت استیکر واتساپ را با یک برنامه دیگر به نام Bazaart مشاهده کنید:

5. اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ Line Creators Studio

  • قابلیت استفاده از استیکرها در پیام رسان‌های مختلف
  • ویرایش آسان و ساده

اپلیکیشن ساخت استیکر واتساپ Line Creators Studio به عنوان بهترین برنامه های ساخت استیکر واتساپ به شما این امکان را می‌دهد که اشکال مختلف را بسازید و در پیام‌رسان‌های معروف همگام‌سازی بکنید. ساخت استیکر در این برنامه خیلی ساده است؛ عکسی را به برنامه اضافه می‌کنید و تمام چیزهایی را که می‌خواهید به آن اضافه می‌کنید، بعد برنامه بقیه کارها را انجام می‌دهد.

همچنین در این اپ ساختن استیکر واتس اپ روش خودکاری وجود دارد که در عرض چند ثانیه پس زمینه را حذف می‌کند. با این حال، این ویژگی‌ها فقط با سلفی‌های پرتره یا آن‌هایی که پس زمینه تک رنگ ساده دارند خوب کار می‌کند. در واقع می‌توانید حروف به شکلک‌های خود اضافه بکنید و روی آن طراحی بکنید. به علاوه تعداد زیادی ابزارها و ویژگی‌های پیش فرض وجود دارد که می‌توانید به تصاویر خود اضافه بکنید. همچنین می‌توانید استیکرهای هنری هم درست بکنید. این استیکر ساز واتساپ برای ایفون و اندروید هم قابل دانلود است.

6. نرم افزار استیکر میکر واتس آپ Diwali Stickers for WhatsApp

  • تبدیل نقاشی به استیکر
  • تبدیل عکس شخصی به استیکر
  • گزینه‌های ویرایش زیاد

برنامه ساخت استیکر واتساپ با کامپیوتر Diwali Stickers For WhatsApp (WAStickersApps) به عنوان برترین استیکر ساز واتساپ این امکان را برای شما فراهم می‌کند که ایموجی‌های دلخواه خود را بسازید. تکنیک ساخت استیکر با این نرم افزار ساخت استیکر واتساپ برای اندروید خیلی راحت است، زیرا می‌توانید با لمس چند گزینه در برنامه ایموجی خود را بسازید. استیکر و ایموجی خود را می‌توانید با یک عکس یا تصویرسازی درست بکنید. همچنین می‌توانید تنظیمات رنگی را تغییر بدهید و تا حدودی آن‌ها را اصلاح بکنید.

همچنین توجه داشته باشید که می‌توانید حتی روی کاغذ سفید استیکر خود را بکشید. یک حالت خودکار هم دارد که در چند لحظه استیکر کامل را می‌سازد. نمادهای زیادی هم دارد که در این برنامه ساخت استیکر واتساپ با عکس خودم، می‌توانید به استیکر اضافه بکنید. این یکی از بهترین برنامه های ساخت استیکر واتساپ است.

7. اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ Sticker Maker Studio

نرم افزار استیکر میکر واتس آپ

  • قابلیت ویرایش عکس
  • عملکرد سریع

عنوان این اپلیکیشن هدفش را نشان می‌دهد. برنامه Sticker Maker Studio به عنوان بهترین برنامه ساخت استیکر واتساپ امکان ساختِ اشکالِ هنری را از تصاویرتان فراهم می‌کند. این نرم افزار استیکر میکر واتس آپ با تمامِ پیام‌رسان‌های شناخته شده کار می‌کند و می‌توانید استیکرهای خود را در عرض چند لحظه به اپ مورد نظر خود منتقل بکنید.

فرآیند ساخت استیکر در این برنامه ساخت استیکر واتساپ با عکس خودم هم ساده است، فقط کافی است یک عکس را انتخاب بکنید و تمام قسمت‌های اضافی را حذف بکنید. بعد می‌توانید اصلاحات لازم را انجام بدهید و حروف را به تصاویر خود اضافه بکنید. همچنین می‌توانید تنظیمات سایه را تغییر بدهید و هرچه را می‌خواهید طراحی بکنید. پس از ساخت استیکر می‌توانید آن را با فرمت png ذخیره بکنید یا در واتساپ آپلود بکنید. برای دانلود برنامه استیکر ساز حرفه ای اندروید و ایفون می‌توانید به لینک زیر مراجعه بکنید.

8. اپ ساختن استیکر واتس اپ Graphic Design- Sticker Maker & Logo Design

  • امکان طراحی و تبدیل طراحی به استیکر
  • دارای شکل‌های گرافیکی

اپلیکیشن بعدی بیش از اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ کاربرد دارد و به عنوان بهترین برنامه ساخت استیکر واتساپ شناخته می‌شود. این اپ امکان اسکچ کشیدن (طراحی کردن) و ساخت ایموجی را به طور هم‌زمان برایتان فراهم می‌کند. این اپ راحت‌ترین روش برای ساخت طرح‌های دیجیتال مینیمال است. نرم افزار استیکر میکر واتس آپ بیش از پانصد شکل گرافیکی را پوشش می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ایموجی یا لوگو بسازید. سپس می‌توانید ایموجی‌ها را به فرمت png تبدیل کرده و به عنوان استیکر در پیام‌رسان استفاده بکنید. برای دانلود برنامه استیکر ساز با عکس شخصی می‌توانید به لینک زیر مراجعه بکنید.

9. اپ ساختن استیکر واتس اپ StickersApp: Create and Share Stickers & Memes

  • امکان استفاده از استیکرها در تلگرام
  • شکل‌های زیاد
  • گزینه‌های ویرایش متنوع

با این اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ به عنوان برترین استیکر ساز واتساپ می‌توانید اشکال مختلفی را بسازید و در واتساپ و تلگرام استفاده بکنید. این اپ دارای هزاران شکل است. همچنین با استفاده از تصویر شخصی خود هم می‌توانید در چند مرحله استیکر دلخواهتان را بسازید. همچنین می‌توانید تنظیمات رنگ را هم تغییر بدهید و ماسک‌های متفاوتی را امتحان بکنید.

10. نرم افزار استیکر میکر واتس آپ YourMoji-Custom Emojis, GIFs

  • ساخت ایموجی و اضافه کردن به کیبورد
  • رابط کاربری خوب

این اپلیکیشن بهترین برنامه استیکر ساز واتساپ است و یک دسته بندی ایموجی دیگر به کیبورد شما اضافه می‌کند. در وهله اول این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد ایموجی‌های خود را بسازید و آن‌ها را در ارتباطات روزمره خود استفاده بکنید. این اپ محیط کاربری راحتی دارد و با کیبورد گوشی شما همگام‌سازی می‌کند. با این بهترین برنامه ساخت استیکر واتساپ به راحتی می‌توانید تصاویر خود را به استیکر و ایموجی تبدیل بکنید. برای دانلود برنامه ساخت استیکر واتساپ برای ios به لینک زیر مراجعه کنید.

11. اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ PicsArt Photo Editor+Collage

بهترین برنامه ساخت استیکر واتساپ

  • شکل‌ها و استیکرهای زیاد
  • دارای حالت خودکار

این اپ در وهله اول به عنوان استیکر میکر ساخته نشده است. این برنامه همچنین آموزش و نکاتی را ارائه می‌دهد. نکته مهم دیگر برنامه این است که صدها تمپلیت برای پروژه‌ها و اشکال مورد نظر شما ارائه می‌دهد. می‌توانید یک عکس را انتخاب بکنید و هر شکلی را به آن اضافه بکنید. همچنین یک حالت خودکار هم دارد که فقط با یک بار لمس اپلیکیشن بقیه کار را خودش انجام می‌دهد. به علاوه می‌توانید حروف هم به تصویر اضافه بکنید.

12. برنامه های ساخت استیکر واتساپ Aivatar-Stickers for WhatsApp-WAStickerApps

  • امکان ساخت ایموجی
  • امکان ساخت ایموجی بر اساس صورت شما

با این نرم افزار استیکر میکر واتس آپ می‌توانید شکل‌های مختلفی را بسازید و به کیبورد خود اضافه بکنید. به علاوه، این برنامه به عنوان برترین استیکر ساز واتساپ می‌تواند اشکال ساخته را به پیام‌رسان شما منتقل بکند. راه‌های زیادی برای ساخت استیکر در این اپ وجود دارد. اولین راه کار کردن روی تصاویر خود و تغییر دادن حاشیه‌هاست. حتی می‌توانید آدمک بسازید و رنگ پوست و ظاهرش و حتی جنسیتش را تغییر بدهید.  حتی می‌توانید مدل مو و آرایش و لباسش را مشخص بکنید.

13. استیکرساز حرفه ای واتساپ

  • دارای فونت‌های فارسی
  • ویرایش قوی
  • استفاده آسان

این برنامه استیکر ساز واتساپ با فونت فارسی از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است که عبارتند از ابزارهای ویرایش قدرتمند، ابزارهای برش، چرخش، مقیاس، شکلک، تزیین، برش هوشمند shape، ابزار برش آزاد و افزودنی‌های متنوع، آراستن، ایموجی، متن با فونت‌های ایرانی و خارجی، پاک کردن و ابزار قلم مو برای ویرایش جزئیات بیشتر و در اخر می‌توانید بسته استیکر را به واتساپ منتقل بکنید.

14. Sticker Maker by Viko & Co ؛ بهترین برنامه استیکر ساز واتساپ

  • تبدیل عکس به استیکر
  • گزینه‌های ویرایش خوب

این برنامه ساخت استیکر متحرک واتساپ، طراحی مشابه WhatsApp دارد، بنابراین استفاده از بهترین برنامه استیکر ساز واتساپ برای ساخت استیکرهای سرگرم کننده بسیار راحت خواهد بود. تصویری را از گالری خود، کتابخانه برنامه ساخت استیکر واتساپ با عکس خودم، انتخاب کنید یا فقط متن را درج کنید.

ابزار freehand در این برنامه ساخت استیکر واتساپ آنلاین، برش دادن تنها بخشی از تصویر را که می‌خواهید به‌عنوان استیکر استفاده کنید، قبل از انجام هر گونه ویرایش ساده‌تر می‌کند. در این برنامه استیکر ساز حرفه ای عکس در واتساپ، همچنین برای ایده‌های بعدی، الهام می گیرید. با ارتقاء به Sticker Maker Premium برترین برنامه ساخت استیکر واتساپ، تبلیغات ثابت را حذف می‌کنید و به ویژگی‌های جدید دسترسی اولیه خواهید داشت.

15. Sticker Create ؛ بهترین برنامه های ساخت استیکر واتساپ

  • فیلتر و افکت‌های مختلف

برنامه استیکر ساز واتساپ با عکس شخصی Sticker Create به شما امکان می‌دهد استیکرهای خود را بسازید و آن‌ها را در WhatsApp به اشتراک بگذارید. کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا طرح‌های منحصر به فرد خود را در این استیکر ساز واتساپ فارسی ایجاد کنید. می‌توانید تاری را به تصویر خود اضافه کنید یا پس زمینه را به طور کامل حذف کنید، همچنین در این اپلیکیشن استیکر ساز با عکس دلخواه واتساپ، ویژگی‌هایی مانند فیلترها و افکت ها برای افزودن رنگ به استیکرها وجود دارد.

پیمایش این برنامه درست كردن استيكر در واتساپ برای دسترسی به ویژگی‌هایی مانند ویرایش و شفافیت آسان است. با ایجاد استیکر، می‌توانید شکلک‌ها و کلیپ‌پارت‌ها را نیز به استیکرهای خود اضافه کنید. پس از اتمام کار، می‌توانید کار خود را به عنوان تصویر در برنامه‌های دیگر از جمله برخی از بهترین برنامه‌های پیام رسان به اشتراک بگذارید.

16. Sticker Maker By Stickify ؛ بهترین برنامه استیکر ساز واتساپ

بهترین برنامه استیکر ساز واتساپ

Stickify یک برنامه سازنده استیکر واتس اپ را برای طراحی رایگان استیکرهای منحصر به فرد توسعه داد. جعبه ابزار این امکان را به شما می‌دهد که با پاک کردن پس‌زمینه تصاویر با ابزارهای برش و پاک‌کن پس‌زمینه، اضافه کردن متن، فونت‌ها و رنگ‌های سفارشی، و افزودن تزئینات سرگرم‌کننده مانند کلاه و عینک، استیکرهای سفارشی WhatsApp ایجاد کنید. همین امروز برنامه را نصب کنید و شروع به ایجاد استیکرهای عاشقانه، استیکرهای تولد و سالگرد کنید و آن را با گروه دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با این برنامه استیکر ساز واتساپ بسته‌های استیکر بی شمار برای واتساپ ایجاد کنید. این برنامه استیکر ساز با عکس شخصی، دارای قابلیت ویرایش استیکر و ویرایش عکس با کاربری آسان است.

17. Sticker Maker!

برنامه استیکر ساز واتس اپ

در حالی که تمام سازندگان استیکر بالا برای Whatsapp برای اندروید ساخته می‌شوند، در اینجا Sicker Maker هست که با iPhone یا iPad شما سازگار است. این استیکر ساز پیشرفته رایگان دارای یک بسته ترکیبی از میم‌ها، ایموجی‌ها و استیکرهای خنده‌دار است که با آن می‌توانید استیکرهای فوق‌العاده واتس‌اپ را کشف کرده و آن‌ها را در چت به اشتراک بگذارید. Sticker Maker با 20000 بسته استیکر مناسب برای برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی نیز ارائه می‌شود. با دانلود برنامه استیکر ساز حرفه ای، می‌توانید میم‌های خنده‌دار، گرافیک، انیمیشن، نقل قول و اشعار را روی استیکر خود ایجاد کنید. استفاده از این برنامه نیز کاملا رایگان است.

سوالات متداول

1. بهترین برنامه ساخت استیکر واتساپ برای آیفون کدام است؟

برنامه‌های Sticker.ly، Line Creators Studio و Sticker Maker Studio بهترین استیکر ساز واتساپ برای iOS هستند.

2. برترین استیکر ساز واتساپ برای اندروید کدام است؟

برنامه‌های Sticker.ly، Personal Stickers for WhatsApp و Sticker Studio-WhatsApp Sticker Maker بهترین اپلیکیشن ساختن استیکر واتساپ برای گوشی‌های اندروید هستند.

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از بهترین برنامه های استیکر ساز واتس اپ معرفی شدند. این برنامه‌ها هم برای گوشی‌های اندروید و هم دستگاه‌های iOS قابل استفاده هستند. با این حال اگر شما هم بهترین برنامه استیکر ساز واتس اپ خوب می‌شناسید می‌توانید در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
علیرضا
.
26 مرداد 1401، 21:19
پاسخ
0
0
تنوع اپلیکیشن ها وبرنامه استیکر ساز واتساپ انقدر زیاد شده که واقعا این حجم از تنوع برای یک همچین اپلیکیشنی که با آپدیت هاش هیچ فرقی نسبت به قبل نمی کرد، خیلی عجیبه! تنوعی که این اپلیکیشن ها با ساخت استیکر های متفاوت به این برنامه می بخشه، می تونه تجربه استفاده کاربر ها از این برنامه رو لذت بخش تر کنه. برنامه sticker ly هی داره با آپدیت هاش بهتر میششه و تنوعی استیکر هایی که با استفاده از عکس هایی که کاربر در اپ آپلود می کنه داره بالا میره و بهتر میشه.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402