راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی + معرفی بهترین کیبوردهای برنامه نویسی موجود در بازار

کیبورد برنامه نویسی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا برنامه نویس هستید؟ از چه صفحه کلیدی برای کد نویسی استفاده می‌کنید؟ به نظر شما کیبورد مناسب برنامه نویسی کدام است؟ احتمالا می‌دانید که بهترین کیبورد برنامه نویسی کیبوردی است که به حفظ حالت ارگونومی کاربر در هنگام تایپ کمک کند. در این مقاله به بهترین نکات برای انتخاب یک کیبورد برنامه نویسی ایده‌آل اشاره می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

خرید کیبورد مخصوص برنامه نویسی همیشه یکی از دغدغه‌های برنامه‌نویسان بوده است. عبارتی از قدیم بین کد‌نویسان رایج بوده که «کیبورد لپ‌تاپ‌های Mac بهترین کیبورد برنامه نویسی است». به‌خصوص با تکنولوژی استفاده شده اختصاصی مک در لپ‌تاپ‌های مدل 2015 به بعد و استفاده از کلید‌های مکانیکی با جابجایی حدود یک میلیمتر، راحتی کار با این کیبورد بیشتر هم شده و آن را به صفحه کلیدی برای کد نویسی تبدیل کرده است. ولی قرارگیری کیبورد نزدیک مانیتور و نبود پد مناسب برای قرارگیری مچ دست عیوبی هستند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. گرمای ایجاد شده زیر کیبورد نیز یکی از مشکلاتی بوده است که همیشه کاربران Mac از آن گلایه دارند و باعث عرق کردن سریع دست‌ها می‌شود. در این مقاله به مشخصات مختلفی که یک کیبورد مناسب برنامه نویسی باید داشته باشد اشاره می‌کنیم و تکنولوژی‌های جدید که در حوزه سخت‌افزار کلید‌ها معرفی شده را با هم بررسی خواهیم کرد. همراه پلازا باشید.

امروزه باتوجه به افزایش سطح فناوری در زمینه های مختلف بسیاری از قطعات . سخت افزار های مربوط به کامپیوتر نیز در این حوزه رشد خوبی داشته اند که کیبورد ها یکی از آن موارد هستند. در این زمینه قصد داریم با شما در زمینه راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی همراه باشیم که بی شک کیبورد های برنامه نویسی با توجه به حوزه شلوغی که دارا هستند باید از یکسری ویژگی های کلیدی برخوردار باشند که اگر در این خصوص اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میشود باما همراه باشید

در لیستی از کیبورد مخصوص برنامه نویسی محصولات متنوعی معرفی شده اند که با مشاهده آنها میتوانید بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنید. در این زمینه نقاط قوت و ضعف محصولات معرفی شده تا بتوانید به بهترین محصول دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که در این زمینه اگر با سوال یا مشکلی همراه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

اگر بدنبال یک کیبورد مناسب برنامه نویسی هستید باما همراه باشید که قصد داریم بهترین های این عرضه را برای شما عزیزان معرفی نمائیم. کیبورد هایی که از لحاظ ساخت و مشخصات نرم افزاری در سطح بالایی قرار دارند و این مورد میتواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که در حوزه برنامه نویسی فعالیت دارند. بدلیل ارتباط زیاد برنامه نویسان با کلید های کیبورد ممکن است خرابی های مختلفی در طول زمان رخ دهد که اگر بدنبال مواردی هستند که در این زمینه مقاومت بالایی داشته باشند باما در مقاله معرفی بهترین کیبورد های برنامه نویسی همراه باشید که گزینه های خوبی را برای شما عزیزان معرفی نموده ایم.

صفحه کلیدی برای کد نویسی

آنچه در ادامه می‌خوانید

راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی

با دانستن اطلاعات مربوط به کیبورد مخصوص برنامه نویسی میتوانید کارایی بهتری را در اختیار داشته باشید که در این زمینه وبسایت پلازا با بررسی های بسیاری که در این خصوص انجام داده توانسته به موارد خوبی دسترسی پیدا کنید که در ادامه آنها را برای شما عزیزان معرفی خواهیم نمود. بدنیست بدانید که یک کیبورد مناسب برنامه نویسی جدا از کیفیت ساخت باید از مشخصات و ویژگی های نرم افزاری در انتقال داده ها نیز برخوردار باشد که در این خصو میتوانید به بهترین کیبورد های برنامه نویسی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید اگر در زمینه خرید دو محصول با ابهام همراه هستید میتوانید نام کیبورد های مربوط را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا بهترین گزینه را برای خرید معری نمائیم.

بهترین کیبورد برای کد نویسی ؛ ممبران یا مکانیکی؟

شاید این دو اصطلاح را نشنیده باشید. ولی نگران نباشید. اینها تنها دو نام برای دو تکنولوژی متفاوت ساخت کلیدها هستند. صفحه کلیدهای قدیمی مکانیکی بودند. به این معنی که با فشار کلید دوقطعه فلز در زیر آن به هم برخورد می‌کردند و فشردن کلید تشخیص داده می‌شد. سازوکار کلیدهای مکانیکی اولیه مانند شاسی زنگ در یا کلیدهای روشنایی بود که هر روز با آنها سروکار دارید.

کیبورد برنامه نویسی

پس از مدتی، از اوایل سال 2000 کیبوردهای ممبران به بازار راه پیدا کردند. امروزه صفحه‌کلید‌های ممبران، نه‌تنها در کیبوردها، بلکه در بسیاری از لوازم دیگر مانند ریموت کنترل تلویزیون و کولر و… نیز استفاده می‌شوند. تفاوت کلید ممبران با کلید مکانیکی در این است که در اینجا قطعه فلزی مکانیکی حذف شده است و تنها دو سطح هادی الکتریسیته درون آن تعبیه شده که به فاصله کمی با یکدیگر قرار دارند و با فشار اندکی به هم برخورد می‌کنند و فشردن کلید تشخیص داده می‌شود.

ممبران‌ها نوعا از قطعات لاستیکی ساخته می‌شوند و از همینجا می‌توانید حدس بزنید که درحالت عادی به نیروی بسیار کمتری برای فشردن نیاز دارند. وقتی که صفحه کلیدی برای کد نویسی خریداری می‌کنید، قطعا انتظار دارید که در زمان‌های طولانی کار با آن، فشار کمتری به دستان شما وارد شود. به این ترتیب کیبوردهای ممبران مانند صفحه کلید TKM 7320 B ساخت شرکت ای‌فورتک به‌عنوان یکی از کاندیدهای کیبورد مناسب برنامه نویسی گزینه خوبی خواهد بود.

کیبورد مناسب برنامه نویسی

یکی از مشکلات مهم کیبوردهای ممبران این است که هنگام تشخیص فشرده‌شدن کلید، حس مناسبی به کاربر منتقل نمی‌کنند. اصولا در این کیبوردها، کاربر اطمینانی از این موضوع ندارد که آیا کلید به درستی فشرده شده است یا نه. این مسئله عیب بزرگی برای کلید های با ساختار ممبران بود و باعث شد متخصصان مجددا به سراغ کلیدهای مکانیکی بروند و به دنبال رفع عیوب آنها باشند.

مزایای کیبوردهای مکانیکی نسل جدید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید آلیاژهای جدید،‌ امکان ساخت کلیدهای مکانیکی بسیار بهتری از آنچه که درگذشته وجود داشت فراهم شده است. در حال حاضر کیبوردهای مکانیکی مانند کیبورد KX-2810BK ساخت شرکت ای‌فورتک در بازار وجود دارند که تنها با تاخیر سه میلی ثانیه که بسیار سریعتر از یک کیبورد ممبران استاندارد است، تحریک شده و فشردن کلید را تشخیص می‌دهد. برخی از نمونه‌های پیشرفته‌تر این کیبوردها مانند کیبورد Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical ساخت شرکت ریزر، حتی با جابجایی معادل 1.5 میلیمتر عمل می‌کنند که آنها را به یک کیبورد حرفه ای برای برنامه نویسی تبدیل می‌کند.

جدای از اینها، عمر کلیدهای مکانیکی نوعا بسیار بیشتر از کیبوردهای ممبران است. کیبوردهای فعلی موجود در بازار که از کلیدهای مکانیکی استفاده می‌کنند ادعای عمری معادل ده میلیون تا هشتاد میلیون ضربه برای هر کلید را دارند. این برای یک کیبورد برنامه نویسی ایده‌ال است! البته همه کلیدهای کیبورد استفاده یکسانی ندارند. ولی برای برخی کلیدهای پرکاربرد مانند کلید فاصله و اینتر، این ارقام به اندازه کافی رضایت‌بخش هستند تا کیبورد شما را به کیبورد مناسب کد زدن تبدیل کنند.

صفحه کلیدی برای کد نویسی

ارتفاع مناسب کلیدها در کیبورد مناسب برنامه نویسی چقدر است؟

پارامتر مهم دیگر در انتخاب کیبورد برای کد زنی ارتفاع کلید‌ها است. صفحه‌کلیدهای ممبران نوعا ارتفاع کمی دارند و تایپ کردن با آنها برای خیلی از افراد راحت‌تر است. لذا می‌توان آنها را به‌عنوان یک کیبورد نرم برای برنامه نویسی درنظر گرفت. البته اگر مشکل مالی ندارید امروزه کیبوردهای مکانیکی با جابجایی بسیار کم هم در بازار وجود دارند. نکته مهم در این رقابت آن است که ارتفاع بیشتر کلید، بازخورد بهتری در کاربر ایجاد می‌کند. این موضوع هنگامی که مشغول تایپ هستید و فرصتی برای بررسی دقیق ندارید مزیت مهمی به‌ حساب می‌آید.

کیبورد سیم دار یا بی سیم؟

انتخاب سیم‌دار یا بی‌سیم بودن کیبورد معمولا جزو انتخاب‌های شخصی مخاطب است و تاثیری بر کیفیت کارکرد کیبورد ندارد. ولی این دو تکنولوژی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کنند که قبل از خرید کیبورد برنامه نویسی باید به آنها توجه کنید.

اولین تفاوت مهم کیبوردهای سیم‌دار و بی‌سیم در سرعت انتقال اطلاعات است. کیبوردهای سیم‌دار نسل جدید می‌توانند فشرده‌شدن همزمان تا ده کلید را به‌صورت آنی به کامپیوتر منتقل کنند. درحالی که برای کیبوردهای بی‌سیم این عدد بسیار کمتر و در خوشبینانه‌ترین حالت تا چهار کلید است. بدتر از آن وقتی است که تعداد زیادی وسیله بی‌سیم مانند موس و… نیز در اتاق حضور داشته باشند. در این صورت این عدد کمتر نیز خواهد شد. البته این مسئله بیشتر در هنگام بازی که واکنش سریع کلیدها بسیار مهم است قابل توجه است. ولی درهنگام تایپ نیز تفاوت صفحه کلید سیم‌دار و بی‌سیم گاهی کاملا ملموس است.

یکی دیگر مزیت‌های کیبوردهای سیم‌دار عدم نیاز به شارژ و نداشتن باتری است. این ویژگی کیبوردهای سیمی را به‌ یک انتخاب مناسب به‌عنوان صفحه کلیدی برای کد نویسی تبدیل می‌کند. به این‌ ترتیب شما آزادی کامل را برای طی زمان طولانی پای کامپیوتر، بدون نگرانی از خالی شدن باتری خواهید داشت. البته تقریبا از همه صفحه‌کلید‌های بی‌سیم می‌توان در زمان شارژ‌ شدن هم استفاده کرد. ولی در این صورت دیگر تفاوتی با کیبورد سیم‌دار نخواهند داشت!

بهترین کیبورد برای برنامه نویسی

سایر پارامترهای مهم در انتخاب بهترین کیبورد برای برنامه نویسی

بجز نکاتی که در بالا ذکر شد، موارد دیگری نیز هستند که قبل از انتخاب و خرید یک کیبورد برنامه نویسی باید به آن توجه کنید.

حتما شما نیز تصاویر کیبوردهای عجیب‌وغریبی که کلیدها با پیچ‌وتاب در جاهای مختلف آن قرار گرفته‌اند را دیده‌اید. طراحی ارگونومیک یک از مواردی است که در انتخاب کیبورد مناسب برنامه نویسی باید لحاظ شود. این مسئله شاید در کوتاه‌مدت زیاد به‌چشم نیاید. ولی در درازمدت تاثیر زیادی در سلامت عصب انگشتان و مچ‌های شما خواهد داشت.

ویژگی دیگری که در خرید کیبورد برنامه نویسی باید به آن توجه کنید نور پس‌زمینه است. البته این موضوع بیشتر در قیمت نهایی کیبورد تاثیر دارد تا کیفیت تجربه کاربری! ولی اگر عادت به کار در محیط‌های کم‌نور دارید، حتما خرید یک کیبورد با بک‌لایت را در اولویت قرار دهید.

یکی دیگر از پارامترهایی که برای انتخاب کیبورد برنامه نویسی مناسب به شما کمک می‌کند وجود یا عدم وجود کلیدهای قابل ‌برنامه‌ریزی است. این کلیدها که به ماکرو مشهور هستند با نرم‌افزار اختصاصی سازنده کیبورد برنامه‌ریزی می‌شوند. به کمک این کلیدها می‌توانید فعالیت‌های مختلفی مانند بازکردن برگه‌ها، کپی و جایگذاری و عملیات دیگر را با فشار یک دکمه انجام دهید. عملیاتی که شاید انجام آنها بدون این امکان به فشردن چندین کلید نیاز دارند. این ویژگی به‌خصوص برای یک کیبورد برنامه نویسی بسیار مهم است. برنامه‌نویسان معمولا نیاز به انجام کارهای تکراری دارند که به‌کمک این کلیدها به‌راحتی قادر به انجام آنها خواهند بود.

بهترین کیبورد های برنامه نویسی در بازار

در این قسمت به معرفی بهترین کیبوردهای برنامه نویسی می‌پردازیم که در فروشگاه پلازا موجود است. برای خرید این کیبوردها می‌توانید روی لینکی که در پایین هر بخش قرار دارد کلیک کنید. باما در خصوص معرفی کیبورد مخصوص برنامه نویسی همراه باشید.

1. کیبورد و ماوس ای فورتک مدل KX-2810BK | کیبورد مخصوص برنامه نویسی

کیبورد حرفه ای برای برنامه نویسی - کیبورد و ماوس ای فورتک مدل KX-2810BK

شاید با دیدن ظاهر ساده و مارک ای فورتک (A4tech) که با کیبوردهای ارزان قیمتش معروف شده، با خود بگویید که این کیبورد خوبی برای کار من نخواهد بود. ولی کیبورد و ماوس مدل KX-2810 تنها از نظر ظاهری شبیه همتایان ارزان قیمت خود است. این کمپانی که یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتال به شمار می‌رود، این مجموعه را به گونه‌ای طراحی کرده که برای همه کاربران، از گیمرها و برنامه نویسان گرفته تا کاربران معمولی مناسب باشد. در میان بهترین کیبورد برنامه نویسی این گزینه توانسته به رتبه اول دست پیدا کند که با مشاهده تصویر فوق میتوان متوجه کیفیت بالا و جایگاه مناسب کلید ها بود که در این زمینه شرکت سازنده با قرار دادن دقیق ترین فاصله میان حروف ها توانسته به یکی از بهترین گزینه های ممکن دست پیدا کند که در این زمینه ویژگی های دیگری نیز موجود است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وجود کلیدهای رنگی مخصوص انجام بازی روی کیبورد و کلید تنظیم دقت حسگر روی ماوس نشان از این موضوع دارد که ای فورتک در این محصول نیم نگاهی به گیمرهای حرفه‌ای هم داشته است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های کیبورد مدل KX-2810 وجود بالشتک نرمی است که در قسمت پایین این کیبورد وجود دارد. این بالشتک از خستگی مچ دستان شما جلوگیری می‌کند. روی ماوس مدل KX-2810 یک کلید تنظیم دقت حسگر وجود دارد که آن را بین 400 تا 2000 DPI تنظیم می‌کند. همچنین کلید دابل کلیک هم قرار داده شده که بسیار کاربردی است. خوب است بدانید که ای فورتک این ماوس را به گونه‌ای طراحی کرده که با هر دو دست می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه مقاله کیبورد مخصوص برنامه نویسی باما همراه باشید.

کیبورد و ماوس گیمینگ ای فورتک مدل KX-2810BK

کیبورد و ماوس گیمینگ ای فورتک مدل KX-2810BKA4tech KX-2810BK Gaming Keyboard With Mouse

نوع اتصالباسیم
رابطUSB
حروف فارسیدارد

2. کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 B | کیبورد مخصوص برنامه نویسی

خرید کیبورد مخصوص برنامه نویسی - کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 B

پیشنهاد دوم ما یک کیبورد بی‌سیم بلوتوثی با کلید‌های ممبران است. البته هنوز در این رنج قیمت نباید انتظار یک کیبورد ارگونومیک را داشت. ولی خرید کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 B همراه با تاچ پد بهترین گزینه برای لپ تاپ است. این دستگاه یک کیبورد 80 کلید کوچک است که در سمت راست بدنه خود به جای کلیدهای رقومی، یک ترک پد بزرگ دارد. در میان راهنمای خرید کیبورد مخصوص برنامه نویسی یک گزینه خوب و سبک در اختیار شما قرار گرته است که این مورد جزو کوچک ترین کیبورد های جهان بمشار میرود که از موس لمسی نیز برخوردار است. امکان استفاده از این کیبورد در مکان های بسیار وجود دارد زیرا برای جا به جایی آن نیازی به کیف و فضای بسیاری نخواهید داشت و سهولت استفاده از آن است که سبب شده این محصول در لیست مربوط به جایگاه دوم دست پیدا کند.

برای تامین انرژی کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 B از دو باتری نیم قلمی استفاده می‌شود و به دلیل ارتباط بلوتوث دستگاه با کامپیوتر، نیازی به اشغال پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ شما وجود نخواهد داشت. کلیدهای کیبورد تسکو مدل TKM 7320 B از نوع جزیره‌ای طراحی شده‌اند تا خستگی کمتری در هنگام تایپ به همراه داشته باشند. کلیدهای F1 تا F12 در کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 B میانبرهای مولتی مدیا نیز دارند.

در میان برترین کیبوردهای برنامه نویسی نام این محصول به نسبت مصرف و وجود گزینه های خوب در خصوص سایز به خوبی درخشیده است که در این زمینه باتوجه به توضیحاتی که در فوق قرار گرفته است میتوانید به موارد خوب دیگر نظر تاچ پد حرفه ای دسترسی داشته باشید و یا کارایی بالای آن از خستگی بیش از حد شما جلوگیری نماید. از دیگر مواردی که سبب حضور این محصول در این لیست شده است قیمت مناسب آن بوده که لازم است بدانید در میان کیبورد ارزان برای برنامه نویسی به جایگاه خوبی نیز دست یافته است که میتواند گزینه خوبی به نسبت ویژگی های بالایش باشد. در ادامه میتوانید به کیبورد خوب دیگری نیز دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 B همراه با تاچ پد

کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 B همراه با تاچ پدTSCO TKM 7320 B Wireless Keyboard with Touch Pad

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
حروف فارسیدارد

3. کیبورد ریزر مدل Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical ؛ صفحه کلیدی برای کد نویسی

کیبورد مناسب برنامه نویسی - کیبورد ریزر مدل Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical

این محصول یک کیبورد ایده‌آل برای شما، با دکمه‌های اپتو مکانیکال، نورپردازی، استراحتگاه مچ، قابلیت برنامه ریزی کلیدها و کیفیت ساخت ممتاز، تعریف می‌شود. با این توضیحات خرید کیبورد ریزر مدل Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical بهترین گزینه پیش روی شما است. البته بیشتر قیمت بالای این کیبورد بخاطر طراحی آن برای گیمرها و نورپردازی حرفه‌ای آن است. اصولا این کیبورد را با نام کیبورد گیمینگ ریزر می‌شناسند. ولی قابلیت‌هایی همانند امکان برنامه ریزی و کلیدهای راحت و دقیق، علاوه بر گیمرها آن را برای سایر کاربران نیز مناسب می‌کند؛ کاربرانی مانند آهنگسازان، تدوینگران و گرافیست‌ها و برنامه نویسان. در ادامه توضیحات مقاله راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی باما همراه باشید.

این کیبورد چه برای بازی و چه برای تایپ، بالاترین کارایی را برای شما خواهد داشت. پنل این کیبورد از آلومینیوم ساخته شده است تا خیالتان از بابت استحکام آن راحت باشد. سازنده در ساخت کیبورد ریزر مدل Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical از کلیدهایی استفاده کرده است که ضمن انتقال فیدبک مکانیکی و کلیک مانند، با 1.5 میلی متر جابجایی، فرمان خود را منتقل می‌کنند.

یکی دیگر از گزینه های موفق در میان بهترین کیبورد ها برای برنامه نویسی کیبورد Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical بوده است که با مشاهده تصویر فوق میتوانید به زیبایی آن پی ببرید. اگر زیبایی برای شما اهمیت بالایی دارد باید بدانید که این محصول با برخورداری از رنگ بندی های حرفه ای توانسته نام خود را در میان بهترین کیبورد های برنامه نویسی جای دهد که در ادامه سایر ویژگی های آن مطرح شده است.

امروزه با توجه به محدودیت های بسیار و شرایط بد اقتصادی جامعه تمامی حوزه هایی که مربوط به کامپیوتر هستند رشد قیمت چشمگیری داشته اند که کیبورد ها یکی از آن موارد بوده که اگر بدنبال یکی از گزینه های خوب هستید که قیمت مناسبی را دارا باشد پیشنهاد میشود محصولات دیگر را مشاهده کنید زیرا قیمت کیبورد برنامه نویسی Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical بالاست که اگر در این زمینه مشکلی ندارید این گزینه میتواند محصول خبوی برای خرید باشد. در بازار های داخلی محصولات بسیاری از دید کاربران به محبوبیت رسیده اند که این گزینه به نسبت قیمت بالای خود جایی در میان بهترین کیبوردهای برنامه نویسی موجود در بازار نداشته است اما این مورد دلیلی بر بدبودن آن نیست زیرا ویژگی های بالایش سبب افزایش قیمت آن شده که دلیل معقولی بوده است. پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات این کیبورد باما همراه باشید.

تمام کلیدهای کیبورد ریزر مدل Huntsman Elite Purple Opto-Mechanical دارای نور پس زمینه هستند. این امر، حتی شامل کلیدهای مولتی مدیا نیز می‌شود. به علاوه، ردیفی از LEDهای چندرنگ، سرتاسر بدنه و استراحتگاه مچ دستگاه را احاطه کرده‌اند. این کیبورد با داشتن سامانه انتقال پیام کارآمد، می تواند همزمان فرمان 10 انگشت شما را به کامپیوتر مخابره کند. بدون اینکه متوجه اختلالی در این میان شوید. به علاوه، تمام کلیدهای آن، قابلیت برنامه ریزی یا اختصاص ماکرو را نیز دارند.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical

کیبورد گیمینگ ریزر مدل Huntsman Elite Clicky Opto-MechanicalRazer Huntsman Elite Clicky Opto-Mechanical Gaming Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطUSB
عمر ضربه پذیری کلیدها100 میلیون ضربه

4. Razer Pro Type Ultra راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی

یکی دیگر از گزینه های عالی در این زمینه که بی شک میتواند زیبایی را به میز کار شما منتقل کند کیبورد Razer Pro Type Ultra بوده است. اما در ابتدای توضیحات این کیبورد باید بدانید که فقط با سوئیچ های خطی کار میکند و این مورد شاید برای افرادی که بدنبال کیبورد های بلوتوثی هستند جالب نباشد. از دیگر ویژگی های عالی این کیبورد میتوان به پشتیبانی تمامی کلید ها از ماکرو اشاره داشت که در این خصوص تمامی موارد با کیفیت بالایی طراحی شده اند. کیبورد  Razer Pro Type Ultra در میان کیبوردهای مخصوص دولوپرها به گزینه ای عالی تبدیل شده است زیرا با دارا بودن ویژگی های مربوط به استراحتگاه مچ میتواند برای مدت زمان طولانی مفید باشد بدون آنکه خستگی احساس کنید. از دیگر ویژگی های کیبورد Razer Pro Type Ultra که سبب حضور آن در کیبورد مخصوص برنامه نویسی شده است پشتیبانی از رنگبندی پس زمینه بوده که در این خصوص میتوانید با رنگ های مختلفی همراه باشید اما پیشنهاد ما استفاده از رنگ سفید بوده که زیبایی خاصی را به میز کار شما منتقل میکند. در ادامه توضیحات مربوط به راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی این محصول باما همراه باشید.

سخن نهایی

مقاله ای با موضوع راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی به اتمام رسید که در این زمینه کیبورد های خوبی معرفی شدند که شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد راهنمای خرید کیبورد برنامه نویسی باما در میان بگذارید که نظرات شما در تولید مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود. همانطور که در این مقاله دیدید، برای انتخاب کیبورد برنامه نویسی مناسب و صفحه کلیدی برای کد نویسی پارامترهای زیادی وجود دارد. هرکس بنا به سلیقه و فیزیک بدنی خود باید انتخاب نهایی را انجام دهد. یادتان باشد که بهترین کیبورد برنامه نویسی برای شما الزاما گرانقیمت‌ترین آنها نخواهد بود. ولی اطلاع از مزایا و معایب هرکدام از تکنولوژی‌هایی که در اینجا ذکر شد، به شما کمک خواهد کرد که با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین انتخاب را انجام دهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402