بهترین سریال ها و فیلم های کیم سو هیون (Kim Soo-Hyun)

سریال های کیم سو هیون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به دنبال لیستی از برترین فیلم و سریال های کیم سو هیون می‌گردید؟ کیم سو هیون یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران کشور کره جنوبی است که در آثار مختلفی ایفای نقش داشته و جز گران‌ترین بازیگران این کشور نیز محسوب می‌شود. در ادامه با معرفی بهترین سریال و فیلم های کیم سو هیون همراه شما هستیم.

کیم سو هیون، متولد 17 فوریه 1988 برابر با 27 بهمن 1366 می‌باشد. او علاوه‌بر بازیگری، مدل و خواننده نیز می‌باشد. پدر کیم سو هیون خواننده بود. بهتر است بدانید که پدرش او را در کودکی ترک می‌کند. زمانی‌که پدرش او را ترک کرد، با تشویق‌های مکرر مادرش به کلاس‌های بازیگری رفت تا اعتماد به نفس خود را احیا کند. کیم سو هیون، با تلاش‌های فراوان توانست، فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه چانگ سئول شود. در نهایت این اتفاق تلخ، نقطه عطفی برای پیشرفت کیم سو هیون بود.

او بازیگری را از سال 2006 آغاز کرد، اما با این حال این حرفه را به طور جدی از سال 2007 دنبال کرد. کیم سو هیون در سال 2007 در سریال لبخند کیمچی پنیر ایفای نقش کرد. سپس در سال 2008 با بازی در سریال جنگل ماهی، شهرت بسیاری کسب کرد. او با بازی در این سریال، جایزه بهترین بازیگر درام Peabody را از آمریکا دریافت کرد. از آغاز حرفه بازیگری تا کنون، کیم سو هیون در آثار متعددی حضور پیدا کرده است. او امروزه یکی از گران‌ترین بازیگران کره‌ای محسوب می‌شود. در این مقاله از پلازا فیلم های کیم سو هیون و همچنین سریال‌های او را بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

لیست سریال ها و فیلم های کیم سو هیون

فیلم های کیم سو هیون / سریال های کیم سو هیون

قبل از اینکه به بررسی کامل فیلم و سریال هایی که کیم سو هیون بازی کرده بپردازیم، نگاهی اجمالی به فهرست آثار او خواهیم داشت. همراه پلازا بمانید.

سریال های کیم سو هیون

در این بخش نمایش های تلویزیونی با حضور کیم سو هیون را مشاهده می‌کنید. او تا کنون در 16 سریال بازی کرده است.

نام سریالنام شخصیتسال ساخت
Kimchi Cheese Smileکیم سو هیون2007
Jungle Fishهان جائه تا2008
Seven Years of Loveچون جائه2009
Will It Snow for Christmas?چا کانگ جین2009
Father`s Houseکانگ جائه ایل2009
Giantلی سونگ مو2010
Dream Highسونگ سم دونگ2011
Moon Embracin the Sunلی هون2012
Dream High 2سونگ سم دونگ2012
My Love from The Starدو مین جون2013-2014
The Producersبک سونگ چان2015
Hotel Del Lunaصاحب هتل2019
Crash Landing on Youبنگ دونگ گو2020
It`s okay to not be okayمون گانگ تائه2020
One Ordinary Dayکیم هیون سو2021
Queen of Tearsبیک هیون وو2024
همچنین بخوانید :

فیلم های سینمایی کیم سو هیون

در این بخش نیز می‌توانید نگاهی به فیلم هایی که کیم سو هیون بازی کرده بیندازید.

نام فیلمنام شخصیتسال ساخت
Cherry Blossom (فیلم کوتاه)هان هیون جون2008
Worst Friends (فیلم کوتاه)کیم جون کی2009
The Thievesزام پانو2012
Secrectly, Greatlyوون ریو هون2013
Miss Grannyمستر پارک2014
Realجانگ تائه یونگ2017

بهترین سریالهای کیم سو هیون

از بهترین سریالهای کیم سو هیون، می‌توان به افسانه خورشید و ماه اشاره کرد. افسانه خورشید و ماه یکی از سریال‌های کره‌ای بود که در ایران پخش و با استقبال بسیاری روبه‌رو شد. او برای بازی در این سریال محبوبیت بسیاری در کشورمان به‌دست آورد.

کیم سو هیون سریال های تلویزیونی محبوب، کم نداشته است و یکی دیگر از برترین سریال‌های کیم سو هیون، سریال تو از ستاره‌ها اومدی، می‌باشد. او در این سریال با جون جی هیون هم‌بازی شده است. جالب است بدانید که سو هیون، دو قطعه آهنگ به نام‌های در مقابل خانه شما و قول برای سریال تو از ستاره‌ها اومدی، خوانده است. این دو قطعه، جزو پرپازدیدترین آهنگ‌ها در سال‌های 2013 و 2014 بودند. در این بخش از مقاله به معرفی بهترین سریالهای کیم سو هیون می‌پردازیم.

1. سریال ماهی جنگل (Jungle Fish)

سریال های کیم سوهیون

  • سال ساخت: 2008
  • کارگردان: چوی سونگ بام (Choi Sung-bum)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.2
  • ستارگان: پارک بو یونگ
  • سایر بازیگران: هوانگ چانگ سونگ، جانگ کی بام، چا مین جی، کیم دونگ بوم

ماهی جنگل یک سریال کره ای با بازی کیم سو هیون است که به کارگردانی چوی سونگ بام ساخته شده و جز اولین آثار او محسوب می‌شود. این مجموعه در واقع براساس داستانی واقعی و همچنین یک موضوع اجتماعی در کره ساخته شد. کیم سو هیون در اولین نقش اول رسمی خود یک درام نوجوانانه را به تصویر می‌کشد. ماهی جنگل موفق شد تا توجه‌ها را به خود جلب کرده و برنده جوایز مختلفی شود.

داستان این اثر درباره مدارس کره است که چگونه دانش آموزان در آن با مشکلاتی همچون رقابت و سختی برای رسیدن به آینده‌ای روشن و داشتن شغلی مناسب روبه‌رو هستند. در سریال کیم سو هیون را در نقش جائه تا می‌بینیم که با دوستانش درگیر مشکلات مدرسه هستند و همچنین او نگرانی‌هایش را در وبلاگی شخصی به اشتراک می‌گذارد.

2. سریال خانه پدری (Father’s House)

جدیدترین سریال های کیم سو هیون

  • سال ساخت: 2009
  • کارگردان: کیم سو ریونگ (Kim Su-ryong)
  • ستارگان: چوی مین سو، مون جونگ هی
  • سایر بازیگران: بیک ایل سوب، پارک وون سوک، آن جونگ هون

خانه پدری از سریال های کیم سوهیون به کارگردانی کیم سو ریونگ است که طی دو قسمت برای سال نو ساخته شد و ایفای نقش کیم سو هیونگ در آن دیدنی بود. این اثر درباره پدر و پسر عجیبی به نام‌های مان هو و جه ایل است که سال‌ها از وجود یکدیگر بی‌خبر بودند. در واقع مان هو مادر جه ایل را وقتی برای مرخصی از زندان آمده بود ملاقات می‌کند و فرزندگی به وجود می‌آید که حتی مادرش نیز رهایش می‌کند. مان هو پس از آزادی ابتدا حسی به پسرش ندارد اما پس از یک تصادف که هر دو از آن جان سالم به در می برند، سعی می‌کند پدر خوبی باشد.

3. سریال غول (Giant)

سریال های کیم سو هیون / فیلم هایی که کیم سو هیون بازی کرده

  • سال ساخت: 2010
  • کارگردان: یو این شیک (Yoo In-shik)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.1
  • ستارگان: لی بوم سو، پارک جین هی، جو سانگ ووک، هوانگ جونگ اوم
  • سایر بازیگران: پارک سانگ مین، جونگ بو سوک، لی دوک هوا، کیم سو هیونگ، لی مون سیک

معرفی بهترین سریال های کیم سو هیون را با سریال غول آغاز می‌کنیم. این سریال تلویزیونی در سال 2010 در قالب 60 قسمت از SBS منتشر شد. این سریال درام تاریخی داستان سه خواهر و برادر را به تصویر می‌کشد که طی بحران اقتصادی‌ای که در ده‌های 70 و 80 میلادی در کره وجود داشت، به فکر انتقام‌جویی هستند. در دوران کودکی، این سه را از هم جدا کرده بودند و حالا که پا به دوران بزرگسالی گذاشته‌اند، همدیگر را پیدا کرده‌اند و مي‌خواهند انتقام مرگ پدر و مادرشان را بگیرند.

4. رویای بلند (Dream High)

سریال های با کیم سو هیون / سریال کره ای با بازی کیم سو هیون

  • سال ساخت: 2011
  • کارگردان: لی یونگ بک (Lee Eung-bo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.6
  • ستارگان: کیم سو هیون، سوزی، آی یو، جانگ وو یونگ
  • سایر بازیگران: هام یون جونگ، اوک تائک یون، کانگ یی سوک، آن گیل کانگ، آن سو هیون، پارک یون بین، اوم کی جون، لی یون جی، پارک جی یونگ، لی بیونگ جون، لی یون می

در این بخش از معرفی برترین سریال‌های کیم سو هیون به سریال رویای بلند می‌رسیم. رویای بلند یکی از سریال‌های قدیمی در ژانر مدرسه‌ای و عاشقانه می‌باشد. این سریال جزو آن دسته از آثاری بود که پارت دومش را نیز ساختند. یکی از بهترین نقاط قوت این سریال، بازیگران جوان و بااستعداد آن می‌باشد.

داستان این سریال درباره 6 دانش آموز می‌باشد که در مدرسه موسیقی، درحال تحصیل هستند. یکی از آن‌ها که نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند گو هه می (سوزی) می‌باشد. گو هه می علاقه بسیاری به اپرا دارد، اما به دلایلی مجبور به تحصیل موسیقی پاپ می‌شود.

یکی دیگر از نقش‌های اصلی این سریال را کیم سو هیون در نقش سونگ سم دونگ بازی می‌کند. سونگ سم دونگ یکی از نابغه‌های موسیقی می‌باشد، اما با این حال فردی ساده و خنگ است. او در یک روستای دورافتاده زندگی می‌کند و در نهایت به اجبار گو هه می با او به مدرسه موسیقی کیرین می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم تماشای این عنوان از بهترین سریال‌ها و فیلم های کیم سو هیون و سوزی را از دست ندهید.

5. افسانه خورشید و ماه (Moon Embracing the Sun) ؛ از سریال های عاشقانه کیم سو هیون

نمایش‌های تلویزیونی با حضور سئو یه-جی / سریال جدید کیم سو هیون

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: کیم دو هون (Kim Do-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8
  • ستارگان: کیم سو هیون، ها گا این، جونگ ایل وو، کیم مین سئو
  • سایر بازیگران: سونگ جائه ریم، لی تائه ری، نام بورا، یو جین گو، کیم یو جونگ، یون سئونگ آه، یانگ می گیونگ، بائه نو ری، یانگ می گیونگ، بائه نو ری، سونگ جائه ریم، ایم شی وان

در این بخش از معرفی بهترین سریال های کیم سو هیون به افسانه خورشید و ماه می‌رسیم. این سریال در 20 قسمت، از 4 ژانویه تا 15 مارس 2012 هر هفته چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها پخش شد. این افسانه تاریخی، یکی از برترین سریال‌های کیم سو هیون می‌باشد و او توانست به‌خاطر ایفای نقشش در این سریال، جایزه بهترین بازیگر نقش مرد را کسب کند.

این سریال تاریخی در رابطه با پادشاهی جوان به نام شاهزاده لی هون می‌باشد. لی هون در کودکی به گفته پدرش، با دوست خواهرش ازدواج می‌کند. نام همسر لی هون، یون وو می‌باشد که ها گا این، این نقش را بازی می‌کند.

یون وو بعد از مدتی، مورد آزار و اذیت ملکه اعظم قرار می‌گیرد. ملکه اعظم تصمیم می‌گیرد که یون وو را مسموم کند. در آخر ناکیونگ که به ولیعهد قول داده بود که از یون وو محافظت کند، او را نجات می‌دهد. اما یون وو بعد از این ماجرا حافظه‌اش را از دست می‌دهد و دور از قصر، در مکانی دور افتاده زندگی می‌کند. اما سرنوشت، برنامه‌های دیگری برای این دو عاشق دارد…

همچنین بخوانید :

6. تو از ستاره ها اومدی (My Love from the Star) ؛ از سریال های کیم سو هیون عاشقانه

فیلم هایی که کیم سو هیون بازی کرده / سریال های کیم سوهیون

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: جانگ تائه یو (Jang Tae-yoo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.2
  • ستارگان: کیم سو هیون، جون جی هیون، پارک هه جین، یو این نا
  • سایر بازیگران: شین سونگ روک، آن جائه هیون، جئون جی سو، کیم چانگ وان، اوه سانگ جین، کیم هی وان، نا یونگ هی، لی این هوا، هونگ جین کیونگ، جو هی بونگ، کیم بو می، اوم هیو سوپ، لی جونگ گیل

در این بخش از معرفی بهترین سریالهای کیم سو هیون به سریال تو از ستاره‌ها اومدی، می‌رسیم. این سریال تلویزیونی در 21 قسمت از 18 دسامبر 2013 تا 27 فوریه 2014 پخش شد. سریال تو از ستاره‌ها اومدی یکی از سریال های کیم سو هیون عاشقانه می‌باشد. این سریال در طول اکرانش، بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

این سریال فانتزی درباره فردی به نام دو مین جون است که نقش او را کیم سو هیون بازی می‌کند. او در واقع یک آدم فضایی است که 400 سال پیش از سفینه‌اش جا ماند و روی زمین گیر افتاد. او به‌طور کلی با انسان‌ها رابطه خوبی ندارد و نسبت به آن‌ها بدبین است. اما وقتی با چان سونگ یی آشنا می‌شود، کم‌کم نظرش را تغییر می‌دهد. در طول سریال اتفاقات جذابی می‌افتد که علاوه‌بر عاشقانه بودنش، لبخند را هدیه لب‌هایتان می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم، حتما این سریال را تماشا کنید.

7. سریال تهیه‌کنندگان (The Producers)

نمایش های تلویزیونی با حضور کیم سو هیون / جدیدترین سریال های کیم سو هیون

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: سو سو-مین (Seo Soo-min)، پیو مین-سو (Pyo Min-soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.3
  • ستارگان: چا ته هیون، آیو، گونگ هیو جین
  • سایر بازیگران: گیل جونگ-وو، پارک هیوک-کوان، کیم جونگ کوک، سو کی-چول و…

تهیه‌کنندگان یکی دیگر از سریال های کیم سو هیون است. این سریال در ژانر کمدی درام ساخته و در 12 قسمت توسط شبکه KST منتشر شد. داستان این عنوان از سریال های با کیم سو هیون در مرکز یوئیدو و در ساختمان KBS رخ می‌دهد. جاییکه کارمندان مختلف مشغول به کار هستند و اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کنند. کیم سو هیون در این سریال نقش بیک سونگ-چان را ایفا می‌کند که به خاطر کراشش روی یکی از کارمندان KBS، برای کار به این شبکه می‌پیوندد.

8. مشکلی نیست که خوب نباشی (It’s okay to Not Be Okay)

نمایش های تلویزیونی با حضور کیم سو هیون / سریال کره ای با بازی کیم سو هیون

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: پارک شین وو (Park Shin-woo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.6
  • ستارگان: کیم سو هیون، سو یه جی، اوه جانگ سه، پارک گیو یونگ
  • سایر بازیگران: مون وو جین، کیم جو هان، پارک جین جو، کیم چانگ وان، کیم می کیونگ، جانگ یون نام، جانگ گیو ری

در این بخش از مقاله به یکی از سریال های سئو یه-جی می‌پردازیم. این سریال در 16 قسمت از 16 ژوئن تا 9 اوت 2020 هر هفته شنبه‌ها و یکشنبه‌ها پخش شد. سریال مشکلی نیست که خوب نباشی، یکی از جذاب ترین آثار در ژانر عاشقانه و روانشناسی می‌باشد. به افرادی که درحال تحصیل در رشته مشاوره و روانشناسی هستند، این سریال را به شدت پیشنهاد می‌کنیم.

این سریال در رابطه با فردی به نام مون گانگ تائه می‌باشد که نقش او را کیم سو هیون بازی می‌کند. مون گانگ تائه مددکار اجتماعی‌ای است که در یکی از بیمارستان‌های روانی، مشغول به کار می‌باشد. در همین حین فردی به نام کو مون یونگ وارد داستان می‌شود که نقش آن را سئو یه جی بازی می‌کند.

مون یونگ یک دختر موفق در حرفه نویسنگی می‌باشد. او طرفداران بسیاری دارد، اما با این حال خوشحال نیست. مون یونگ از بیماری ضد اجتماعی رنج می‌برد و چهره خود را زیر نقاب پنهان می‌کند. برخورد گانگ تائه و مون یونگ، عشقی را به‌وجود می‌آورد که شیرینی این سریال را چند برابر می‌کند.

9. یک روز عادی (One Ordinary Day) ؛ جدیدترین سریال کیم سو هیون

مجموعه تلویزیونی با حضور کیم سو هیون / سریال کره ای با بازی کیم سو هیون

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لی میونگ وو (Lee Myung-woo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.2
  • ستارگان: کیم سو هیون، چا سئونگ وون، کیم سونگ کیو
  • سایر بازیگران: کیم هونگ پا، کیم شین رک، یانگ کیونگ وون، لی سئول، جانگ جی هو، کیم یونگ آه، موون یه وون، هوانگ سه اون، کیم یو جانگ

در این بخش از مقاله به سریال جدید کیم سو هیون 2021، می‌رسیم. سریال یک روز عادی در 27 نوامبر 2021 منتشر شد. این سریال یکی از سریال‌هایی است که شما را تا آخرین قسمت مبهوت خود می‌کند. اگر علاقه بسیاری به ژانر‌های قانونی، جنایی و هیجانی دارید، به هیچ‌وجه این سریال را از دست ندهید.

کیم سو هیون که دانشجویی معمولی می‌باشد، یک روز تصمیم می‌گیرد که با دوستانش وقت بگذراند. او بعد از این تصمیم با دختری مرموز آشنا می‌شود که زندگی کیم سو هیون را عوض می‌کند. او در یک شب از یک دانشجوی معمولی، به یک قاتل تبدیل می‌شود.

زمانی‌که کیم سو هیون  وارد زندان می‌شود، وکیلی به نام شی جونگ هان که نقش او را چا سئونگ وون بازی می‌کند، تصمیم می‌گیرد که به او کمک کند. چا سئونگ وون وکیلی پول‌پرست است که قطعا از او بعید است که به دانشجویی معمولی همچون کیم سو هیون کمک کند. اگر کنجکاو شدید که بدانید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد، حتما این سریال را تماشا کنید.

10. سریال ملکه اشک ها (Queen Of Tears) ؛ از جدیدترین سریال های کیم سو هیون

جدیدترین سریال کیم سو هیون / جدیدترین سریال های کیم سو هیون

  • سال ساخت: 2024
  • کارگردان: کیم هی وون (Kim Hee Won)، جانگ یونگ وو (Jang Young Woo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): هنوز منتشر نشده
  • ستارگان: کیم سو هیون، کیم جی وون

در ادامه معرفی نمایش های تلویزیونی با حضور کیم سو هیون به جدیدترین اثر در کارنامه هنری او می‌رسیم. این سریال که ملکه اشک‌ها نام دارد، در ژانر درام عاشقانه ساخته شده و قرار بود در نیمه دوم سال 2023 و در 16 قسمت منتشر شود اما مثل اینکه تازیخ انتشار این اثر به سال 2024 تغییر پیدا کرد. داستان این سریال جدید کیم سو هیون، درباره عشق معجزه‌آسا و هیجان‌انگیز بین یک زوج متأهل است که تلاش می‌کنند بر تمام سختی‌ها غلبه کنند و کنار هم بمانند.

بهترین فیلم‌های کیم سو هیون

بعد از آشنایی با بهترین سریال های کیم سو-هیون، در این بخش درباره فیلم‌های این بازیگر صحبت می‌کنیم. البته با نگاهی به فهرست سریال و فیلم سینمایی های کیم سو هیون، می‌توان دید که او در فیلم‌های کمی بازی کرده و بیشتر تمرکزش را بر روی نقش‌آفرینی در سریال‌ها گذاشته است. او تا کنون در 6 فیلم حضور داشته است که دو تا از آن‌ها فیلم کوتاه بودند. در ادامه به معرفی چهار فیلم دیگر او می‌پردازیم.

1. فیلم کره‌ای دزدان (The Thieves) ؛ از بهترین فیلم‌های کیم سو هیون

سریال های کیم سو هیون / فیلم هایی که کیم سو هیون بازی کرده

  • سال انتشار: 2012
  • کارگردان: چوی دونگ-هون (Choi Dong-hoon)
  • امتیاز آی‌ا‌م‌دی‌بی (IMDb): 6.8
  • سایر بازیگران: کیم یون-سوک، لی جونگ-جه، کیم هه-سوک، کون جی-هیون

دزدان، یکی از فیلم های خنده دار از کیم سو هیون است که در ژانر اکشن ساخته شده و درباره یک سرقت است. این فیلم، از موفق‌ترین فیلم های کیم سو هیون است که هم در جشنواره‌ها عملکرد خوبی داشت و توانست جوایز متعددی کسب کند و هم فروش بالایی در باکس آفیس داشت. با فروش نزدیک به 13 میلیون بلیط، فیلم دزدان به نهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای کره تبدیل شد.

داستان این فیلم درباره یک گروه دزد شامل پاپی، مغز متفکر و نفر اول گروه، پپسی، متخصص باز کردن گاوصندوق، یانی‌کال، متخصص بالا رفتن از دیوار و زام پانو (با بازی کیم سو هیون)، متخصص استراتژی است. این گروه تصمیم می‌گیرند یک الماس 20 میلیون دلاری را بدزدند. اگر از طرفداران این بازیگر هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای دزدان، از فیلم های قدیمی کیم سو هیون، را از دست ندهید.

2. فیلم سینمایی مخفیانه، تا حد زیادی (Secretly, Greatly)

فیلم های کیم سو هیون / فیلم های عاشقانه کیم سو هیون

  • سال انتشار: 2013
  • کارگردان: جانگ چل-سو (Jang Cheol-soo)
  • امتیاز آی‌ا‌م‌دی‌بی (IMDb): 6.8
  • سایر بازیگران: پارک کی-وونگ، لی هیون-وو

یکی از جالب‌ترین فیلم های کیم سو هیون، فیلم «مخفیانه، تا حد زیادی» است. این فیلم درباره سه جاسوس کره شمالی است که برای یک مأموریت به کره جنوبی می‌روند و خود را به جای یک احمق (با بازی کیم سو هیون)، یک موزیسین (پارک کی-وونگ) و یک دانش‌آموز دبیرستان (لی هیون-وو) جا می‌زنند. آن‌ها در یک شهر کوچک مستقر می‌شوند و منتظر دستورات می‌مانند اما به‌خاطر یک‌سری تغییرات ناگهانی در موازنه قدرت، به آن‌ها دستور داده می‌شود خودکشی کنند.

این فیلم درواقع با الهام از یک مجموعه وبتون محصول 2010 ساخته شد. جالب است بدانید که این فیلم در همان روز اول انتشارش توانست چندین رکورد باکس آفیس کره را بشکند. برخی از رکوردشکنی‌های Secretly, Greatly به این ترتیب هستند: پرفروش‌ترین فیلم داخلی در روز اول اکران، بهترین هفته‌ی اول اکران، پرفروش‌ترین فیلم براساس وبتون و سریع‌ترین فیلم برای جذب یک، دو، سه و چهار میلیون مخاطب به سینما.

3. فیلم خانم مادربزرگ (Miss Granny)

سریال های با کیم سو هیون / بهترین فیلم‌های کیم سو هیون

  • سال انتشار: 2014
  • کارگردان: هوانگ دونگ هیوک (Hwang Dong-hyuk)
  • امتیاز آی‌ا‌م‌دی‌بی (IMDb): 7.2
  • سایر بازیگران: نا مون-هی، شیم یون-کیونگ

فیلم خانم مادربزرگ یکی از فیلم‌های کره‌ای محصول 2014 با بازی کیم سو هیون است. داستان این فیلم کمدی و فانتزی درباره زن 70 ساله‌ای است که بعد از رفتن به یک آتلیه عکاسی، ناگهان شکل و شمایل 20سالگی‌اش را پیدا می‌کند. کارگردان این فیلم، همان کارگردان سریال کره‌ای پرطرفدار بازی مرکب است. فیلم خانم مادربزرگ نیز از فیلم‌های موفق و با فروش خوب بود. اگرچه کیم سو هیون در این فیلم نقشی کوتاه و حضور افتخاری دارد، این فیلم ارزش تماشا کردن را دارد.

4. فیلم واقعی (Real) ؛ از فیلم های عاشقانه کیم سو هیون

نمایش‌های تلویزیونی با حضور سئو یه-جی / فیلم های عاشقانه کیم سو هیون

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: لی سارانگ (Lee Sa-rang)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 4.7
  • سایر بازیگران: سونگ دونگ ایل، لی سونگ مین، چوی جین ری، جو وو جین

واقعی یکی دیگر از فیلم هایی که کیم سو هیون بازی کرده محسوب می‌شود. این فیلم در ژانر نئو-نوآر و اکشن و بر اساس شخصیتی از وبتون‌های ابرقهرمانی مانهوا ساخته شده است. این فیلم داستان شهری خیالی را روایت می‌کند که در آن جانگ ته یونگ (با بازی کیم سو هیون) سردسته خلافکاران و صاحب یک کازینو است. جانگ ته یونگ دو شخصیت کاملا متفاوت دارد و توانایی کنترل آن‌ها را ندارد. او پیش دکتر چوی جین کی می‌رود تا او را از دست شخصیت دومش خلاص کند اما…

کلام آخر

فیلم هایی که کیم سو هیون بازی کرده / سریال کره ای با بازی کیم سو هیون

در این مقاله درباره بهترین سریال‌ها و فیلم های کیم سو هیون، این بازیگر کره‌ای محبوب، صحبت کردیم. ابتدا لیستی از تمام آثار او را مشاهده کردیم و سپس به بررسی بهترین سریال‌ها و فیلم‌هایش پرداختیم. نظر شما درباره کیم سو هیون چیست؟ کدامیک از سریال‌ها و فیلم های عاشقانه کیم سو هیون را تماشا کرده‌اید؟ به‌نظر شما بهترین اثر او کدام است؟ شما می‌توانید نظراتتان را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Cati
.
29 مرداد 1402، 16:32
پاسخ
0
0
مرسی واقعا جالب بود❤✨
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402