بهترین بازی های ارز دیجیتال | 10 تا از بازیهای پولساز اندروید و iOS

بازی های پولساز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در دنیای امروز از راه و روش‌های مختلفی می‌توان در‌آمد زایی کرد که یکی از بهترین راه‌ها، بازی های پولساز ارز دیجیتال است. از سال ۲۰۱۰ به بعد گیمرها توانستند با استفاده از فضاهایی مانند یوتیوب و توییچ از راه بازی کردن درآمد زایی کنند. اما اخیرا با عرضه بازی های ارز دیجیتال اندروید و ایفون، حال علاقه‌مندان به گیم می‌توانند به کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل بپردازند. با پلازا همراه باشید.

امروزه بلاک چین گیمینگ که از آن با عناوینی مانند بازی های ارز دیجیتال و پولساز نیز یاد می‌کنند، دست بالاتر را نسبت به بازی کردن سنتی گرفته است. چرا که دیگر بازی‌ها به صرف سرگرمی انجام نمی‌شوند؛ بلکه درآمدزایی در کنار آن دنبال می‌شود. در این بازی‌های بلاکچین و کریپتویی، پلیر‌ها دارایی‌‌‌هایی دارند که می‌توان از طریق آن‌ها ارز دیجیتال یا پول نقد بدست آورد. همچنین ارزش این توکن‌ها به عرضه و تقاضای بازار وابسته است. اگرچه که ارزش بالای ارز دیجیتالی به سرمایه گذاری شرکت‌های پیشتاز و افزایش تعداد سرمایه‌گذاران مربوط است، ولی بیت کوین جایگاه خود را در دنیای گمینگ پیدا کرده است.

فهرست مطلب:

بهترین بازی های پولساز ارز دیجیتال

بازی‌هایی که در دسته بازی برای کسب درآمد هستند، در حقیقت زیرشاخه‌ای از بازی‌های بلاکچین به‌حساب می‌آیند و برخلاف بازی‌های معمولی، به افرادی که این بازی‌ها را تجربه می‌کنند جایزه می‌دهند. هر بازی نیز یک شیوه مخصوص خود را برای درآمدسازی برای گیمرها دارد. برخی بازی‌ها رمزارز جایزه می‌دهند و برخی دیگر توکن غیرقابل معاوضه یا NFT و برخی هم ارزش توکن‌های NFT که شما از قبل داشته‌اید را افزایش می‌دهند. البته برخی از این بازی‌ها هم نیاز به سرمایه اولیه دارند ولی بازی های ارز دیجیتال بدون سرمایه نیز قابل دانلود هستند که تجربه آن‌ها رایگان است.

1. بازی CryptoPop

بازی های پولساز ارز دیجیتال / بازی های ارز دیجیتال اندروید

  • قیمت: رایگان

از بازی های کریپتویی و بلاکچین اندروید می‌توان به CryptPop اشاره داشت که شباهت زیادی به بازی Crush of Sweets دارد. در این بازی سیب زمینی‌هایی با علامت‌های Bitcoin، Ethereum, Ripple، Monero و .. دیده می‌شود. این سمبل‌ها توسط بالون‌های مجازی پوشانده شده‌اند و برای کسب درآمد باید آن‌ها را با بدست آوردن امتیاز ترکیب کرد. در حال حاضر سکه‌های Ethereum و Pop-Coin در بازی ارائه می‌شوند. اگرچه این بازی می‌تواند توسط ارز‌های دیگری نظیر Bitcoin, Litecoins, Bitcoin Cash و IDEX دستمزدها را بپردازد.

با استفاده از این گیم در Game Shop که بعنوان یکی از بهترین بازی‌های بلاک چینی و همچنین یکی از بهترین بازی های پولساز بشمار می‌رود، می‌توانید Bitcoin  بدست آورید.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال CryptoPop برای: اندروید

2. بازی 0xUniverse | بازی های ارز دیجیتال

بازی های ارز دیجیتال ایفون / بهترین بازی ارز دیجیتال

  • قیمت: رایگان

اگر شما از طرفداران بازی‌های فضایی هستید و به گشت و گذار در دنیاهای جدید و جمع کردن منابع علاقه دارید، بازی 0xUniverse که از بهترین عناوین بلاکچین اندروید و بازی های که ارز دیجیتال میدهند محسوب می‌شود، مناسب شما خواهد بود. در این بازی هدف اولیه پلیرها ساخت سفینه فضایی به وسیله قطعاتی است که در قماربازی برای پلیر‌ها باز می‌شوند. هرچند که خود بازی بسیار جذاب است و از بهترین بازی‌ های ارز دیجیتال اندروید به حساب می‌آيد، ولی این قابلیت که می‌توانید با فروش سفیه فضایی خود بیت کوین بدست آورید جذابیت بیشتری برای پلیرها نیز به ارمغان آورده است.

از آنجایی که این بازی به کیف پول فعال Arkane نیاز دارد مانند بعضی دیگر از بازیهای اندرویدی پولساز باید هزینه کمی را در ابتدا برای شروع بازی بپردازید.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال 0xUniverse برای: اندروید

3. بازی Bitcoin Alien Run

بازی های پولساز

  • قیمت: رایگان

این عنوان یکی دیگر از بازی های پولساز برای ایفون و اندروید به حساب می‌آيد. بازی Bitcoin Alien Run یک بازی دو بعدی محبوب در سبک دوندگی است که می‌توان از آن بیت کوین بدست آورد. در این بازی شما هر روز باید به عنوان شخصیت دنیل که یک موجود فضایی است بازی کنید و ماموریت‌های خاصی را به اتمام برسانید. لازم به ذکر است که از این بازی به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین بازی‌ها برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل یاد می‌شود.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Bitcoin Alien Run برای: اندروید | iOS

4. بازی CropBytes | بازی های ارز دیجیتال رایگان

بهترین بازی‌های بلاک چینی

  • قیمت: رایگان

CropBytes از جمله بازی های بلاکچینی رایگان به شمار می‌رود. با انجام این بازی پلیرها می‌توانند سکه کریپتویی بدست آورند. همچنین در این بازی یک برنامه کیف پول دیجیتالی به اسم Tron وجود دارد که بوسیله آن می‌توان این سکه‌های کریپتویی را به بیت کوین تبدیل کرد. بازی CropBytes یک بازی شبیه ساز معروف است که می‌توانید در آن نقش‌های مختلفی را بازی کنید.

لازم به ذکر است که اگر هر بار یک نقش متفاوت را بر عهده بگیرید درآمدی بیشتری نیز کسب خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید به استخراج سکه‌های کریپتویی یا خرید و فروش آن‌ها در بازاری آزاد در بازی CropBytes بپردازید. ارزش دارایی‌های شما در بازی نیز بستگی به شرایط بازار بازی دارد. بازی CropBytes به اعتقاد برخی کاربران بهترین گزینه برای دانلود بازی های ارز دیجیتال است.

5. بازی Merge Cats ؛ بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند برای ایفون و اندروید

بازی های ارز دیجیتال اندروید / بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید

  • قیمت: رایگان

در این بازی که شباهت زیادی به بازی Cnady Crush دارد، شما می‌توانید با کسب امتیاز به ارز مورد نظر خود درآمد داشته باشید. لازم به ذکر است که این عنوان یکی از بهترین بازی ها برای کسب درآمد از طریق بلاکچین است.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Megre Cats برای: اندروید | iOS

6. بازی Altcoin Fantasy | بازی های ارز دیجیتال ایفون

بازی های ارز دیجیتال اندروید / بازی های بلاکچینی رایگان

  • قیمت: رایگان

Altcoin Fantasy یکی از بازی های ارز دیجیتال ایفون و اندروید در سبک شبیه‌ساز تبلیغاتی است که به شما آموزش می‌دهد چگونه دارایی‌های دیجیتال خود را در فضایی خالی از ریسک مبادله کنید. بازی Altcoin Fantasy در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و نقشه‌های گسترش این بازی در قاره آسیا، آمریکا و کانادا در حال بررسی است. این بازی که از آوازه و محبوبیت خاصی بین بازی های ارز دیجیتال برخوردار است، به صورت هفتگی و ماهانه رقابت‌هایی را برگذار می‌کند که شما در آن‌‌ها می‌توانید جوایزی به ارز های دیجیتالی BT مانند اتریوم و Lumens بدست آورید. این بازی بیش از ۸۲ هزار کاربر دارد و hc بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند iOS و اندروید به‌حساب می‌آید.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Altcoin Fantasy برای اندروید | iOS

7. بازی Spark Profit

بهترین بازی ارز دیجیتال / بازی های ارز دیجیتال ایفون

  • قیمت: رایگان

Spark Profit از بازی های بلاکچین اندروید به حساب می‌آید که به بهترین نحو ممکن پیش بینی کردن دقیق بازار های پول نقد و ارز کریپتویی را به شما آموزش می‌دهد. اگر پیش بینی شما دقیق از آب در بیاید، امتیاز بیشتری نیز دریافت خواهد کرد. همچنین می‌توانید دریافتی خود را به صورت بیت کوین، زمانی که امتیاز کافی داشتید دریافت کنید. این بازی در سال 2013 عرضه شده است و ادعا می‌کند تا به الان بیش از نیم میلیون دلار صرف این بازی و بهینه سازی آن شده است.

نکته قابل توجه Spark Profit در بین بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید این‌ست که پرداختی به صورت هفتگی، طیف وسیعی از ابزار و آموزشهای لازم را برای غنی سازی تجربه خرید و فروش کاربران در نظر گرفته است.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Spark Profit برای اندروید

8. بازی Space Misfits | بازی های ارز دیجیتال ترون

بازی های ارز دیجیتال ترون

  • قیمت: رایگان

Space Misfits یکی از بازی های ارز دیجیتال برای کامپیوتر است و برای سیستم عامل Mac ساخته شده است. این بازی این فرصت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به گشت گذار در دنیاهای جدید، جمع آوری منابع مختلف، گسترش و بروزرسانی سفینه فضایی خود بپردازند. به عبارتی دیگر کابران باید به دنبال مبارزه با یکدیگر بر سر فتح کهکشان و بدست آوردن امتیاز باشند.

همچنین با انجام ماموریت‌های مختلف نظیر تاجر شدن یا از بین بردن NPCها، به شما ارز دیجیتال مانند دوج کوین، بیت کوین، ترون و دیگر ارزها تعلق می‌گیرد. به گفته سازندگان این بازی، تبدیل و معاوضه ارزها نیز بزودی به قابلیت‌های آن اضافه خواهد شد. این عنوان از بهترین بازی ها برای کسب درامد ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Space Misfits برای Mac

9. بازی Decentraland

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

  • قیمت: رایگان

اگر کسب درآمد با بازی بلاک چین در ذهن شماست، این بازی یکی از بهترین بازی های کریپتویی سال 2022 است. در Decentraland کاربران باید به خرید و فروش زمین بپردازند. پلیرهایی که زمین‌های بیشتری را خریداری کنند این قدرت را بدست می‌آورند که قوانین دنیای بازی را تعیین کنند. در ابتدای بازی از شما خواسته می‌شود که آوارتار خود را انتخاب کنید. سپس شما این امکان را دارید که به جست و جو در فضای بازی و تعامل با دیگر کاربران بپردازید. اگر به دنبال خرید زمین باشید، باید اول سکه‌هایی به اسم MANA coins را از برنامه‌های ارز دیجیتالی مانند eToro تهیه کنید. هر تکه زمینی را که بخرید با یک سکه NFT به شما نشان داده می‌شود.

لازم به ذکر است که نسخه بتای این بازی، فعلا فقط برای کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • دانلود بازی ارز دیجیتال Decentraland برای PC

10. بازی Illuvium | بازیهای کریپتویی iOS

بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید

  • قیمت: رایگان

یکی دیگر از بازی های پولساز سیستم عامل iOS، بازی Illuvium است. هدف اصلی در Illuvium، نبرد با موجوداتی به اسم Illuvials است که در اختیار کاربران واقعی قرار دارد. همانطور که احتمالا حدس زده باشید، این Illuvialها همان سکه‌های NFT هستند که کاربران قابلیت مبادله یا فروش آنها را دارند. این Illuvialها را می‌توان برای به پایان رساندن ماموریت‌های داخل بازی و چالش‌ها نیز به کار گرفت. لازم به ذکر است که این بازی همچنان در حالت بتا قرار دارد و بزودی در ماه‌های آینده برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

در این بازی 5 خانواده مختلف از Illuvialها وجود دارد که هرکدام ضعف‌ها و قدرت‌های خاص خود را دارند. بعد از به سلطه درآوردن این موجودات می‌توانید آنها را به کمک اپگرید کردن قدرتمندتر کنید. هر چقدر که بیشتر از این موجودات در نبردهای خود استفاده کنید، قدرتمندتر شده و ارزش آنها بیشتر می‌شود. ارز اصلی بازی ILV است که تا سال ۲۰۲۱، ۸۰۰ درصد افزایش ارزش داشته است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بلاکچین : همه آنچه درباره Blockchain باید بدانید
محمد علی‌محمدی31 مرداد 1401 18:30
thumbnail
ویروس کامپیوتر چیست؟ معرفی انواع ویروس رایانه ای از ...
تیم پلازا24 اردیبهشت 1401 08:30

سوالات متداول

01. بهترین بازی ها برای کسب درامد اندورید و iOS کدام اند؟

بازی CryptoPop از جمله عناوین معتبری است که می توانید با آن به کسب درآمد بپردازید.

02. کدام یک از ارز های دیجیتالی را می تواند از طریق بازی های بلاکچین کسب کرد؟

تمامی ارزهای دیجیتالی معتبر مانند بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و ... را می توان از طریق بازی های بلاکچین کسب کرد. توضیحات هر بازی مشخص کرده است که کدام ارزهای دیجیتال را پرداخت می کند.

03. کسب درامد دلاری از بازی های اندروید نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد؟

اکثر بازی های ارز دیجیتال، مانند عناوینی که در این لیست معرفی شده، نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای ندارند.

سخن پایانی

با وجود این دسته از بازی های پولساز ارز دیجیتال، در حال حاضر آرزوی دیرینه بسیار از گیمرها به حقیقت پیوسته است؛ چرا که حال این امکان را دارند تا همزمان با دنبال کردن علاقه خود، درآمد سازی نیز داشته باشند. همچنین با افزایش ارزش روزافزون ارز دوج کوین، ترون، بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگر می‌توان به چیزی ماورای یک درآمد سازی ساده فکر کرد. اما برای رسیدن به این هدف به ترکیبی از توانایی خود در انجام بازی و افزایش روزانه اطلاعات درباره بازار و ارز دیجیتالی نیاز خواهید داشت تا بتوانید برای رسیدن به هدف خود بهترین برنامه ریزی و آزادی عمل را داشته باشید.

نظر شما درمورد بازی های پولساز ارز دیجیتال چیست؟ جای چه عناوینی را در این لیست خالی می‌بینید؟ شما می‌توانید بازی های ارز دیجیتال ایفون و اندروید را در بخش کامنت‌ها معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهرناز
.
21 مرداد 1401، 12:49
پاسخ
0
3
چطوری پول بازی ها رو باید برداشت؟
avatar
بی نشان
.
05 شهریور 1401، 01:23
پاسخ
3
0
@مهرناز
بسختی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402