لپ تاپ های ریزر 2022؛ جدیدترین لپتاپ های بهترین کمپانی گیمینگ

معرفی جدیدترین لپ تاپ های ریزر 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انواع مدل‌های لپ تاپ های ریزر 2022، بسیار وسوسه کننده هستند. این محصولات رده بالا در اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و مشخصه اصلی آن‌ها کیفیت ساخت عالی و توان سخت‌افزاری بالا است. در این مطلب از پلازا، قصد داریم جدیدترین لپتاپ های ریزر را در سال ۲۰۲۲ به شما معرفی کنیم.

اگر شما به دنبال لپ‌تاپی هستید که ترکیبی از کارایی و عملکرد گیمینگ را در ابعاد کوچک باهم ترکیب کند، ریزر یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این لپتاپ ها علاوه بر عملکرد بی‌نظیر در بازی قادر به انجام فعالیت‌های حرفه‌ای همچون: ادیت ویدیو، اجرای برنامه‌هایی همچون فتوشاپ و برنامه‌نویسی هستند. به طور کلی گزینه‌ و امکانات متعددی برای لپ تاپ ریزر ۲۰۲۲ وجود دارند که هر کدام مشخصات و ابعاد خاص خود را دارند. وجود تنوع باعث می‌شود که افراد برحسب نیاز خود بتوانند از بین طیف عظیمی از محصولات یک مورد را انتخاب کنند. در این مقاله قصد داریم، لیست جدیدترین لپتاپ های ریزر را به شما معرفی کنیم.

در ادامه می‌خوانید

جدیدترین لپ تاپ های ریزر 2022

اکنون اکثر محصولات این کمپانی از سری RTX 30 گرافیک‌های انویدیا و نسل‌های آخر پردازنده‌های اینتل و رایزن AMD استفاده می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود، شاهد عملکرد بی‌نقصی باشیم. در حال حاضر لپتاپ Razer Blade 15 Advanced یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ جهان است. این غول سخت‌افزاری کوچک و گران قیمت وزن مناسبی دارد و عملکرد آن از بسیاری از کامپیوترهای دسکتاپ نیز قوی‌تر است. در حین حال اگر شما قصد دارید که لپ تاپ کوچک‌تری بخرید که حمل آن آسان‌تر است می‌توانید، مدل 14 اینچ را خریداری کنید که به طور کامل به بررسی لپتاپ Razer Blade 14 پرداختیم.

در عین حال اگر اهل سفر هستید و نیاز به یک لپ تاپ ظریف دارید که در هر فضایی قرار بگیرد، می‌توانید گزینه 13 اینچ را خریداری کنید. خوشبختانه این کمپانی علاقه‌مندان به نمایشگرهای بزرگ را فراموش نکرده و می‌توانیم در فهرست برترین لپتاپ های گیمینگ ریزر در سال 2022، نسخه 17 اینچ این محصول را بیابیم که صفحه‌نمایشی بزرگ و با کیفیت دارد که می‌توان تجربه بی‌نقصی را برای شما خلق کند.

1. ریزر بلید 15 (Razer Blade 15) ؛ قوی ترین لپ تاپ ریزر ۲۰۲۲

لپ تاپ ریزر ۲۰۲۲ با ابعاد 15 اینچ

  • پردازنده: اینتل Core i7 و Core i9 نسل 12
  • پردازنده گرافیکی: RTX 3060 ،RTX 3070 Ti و حداکثر RTX 3080 Ti
  • رم: تا 32 گیگابایت DDR5
  • حافظه: تا 1 ترابایت SSD
  • نمایشگر: 15 اینچی با رزولوشن 1440p ،1080p و 4K و رفرش‌ریت 240 هرتز
  • باتری: 80 وات‌ساعتی
  • ابعاد: 16.99 * 235 * 355 میلی‌متر
  • وزن: 2 کیلوگرام

نقاط قوت: طیف مختلف ویژگی‌های سخت‌افزاری، کیفیت ساخت بی‌نظیر، باتری خوب، نمایشگر شارپ و عملکرد قدرتمند

نقاط ضعف: قیمت بالا و ترک پد می‌توانست بهتر باشد.

یکی از بهترین لپ تاپ های ریزر در سال 2022، محصول Razer Blade 15 است که تعادلی ایده آل را بین حمل آسان و قدرت سخت‌افزاری برقرار کرده است. این لپ‌تاپ در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد و این موضوع باعث می‌شود که خریداران بسته به بودجه خود بتوانند یک مورد را انتخاب کنند. عملکرد باتری این محصول قابل قبول و جنس بدنه آن از آلومینیوم است که کیفیت ساخت کم‌نظیری دارد.

مهم‌ترین بخش در نسخه جدید این لپ‌تاپ، استفاده از آخرین و قوی‌تری تراشه اینتل و بهره بردن از جی‌پی‌یو GeForce RTX 3080 Ti و حافظه رم DDR5 است. بهره بردن از قدرتمندترین قطعات باعث شده است که در میان جدیدترین لپتاپ های ریزر در سال 2022 این محصول بدرخشد و در عین حال بتوان به آن لقب بهترین لپ تاپ مخصوص بازی جهان را داد. تنها نقطه‌ضعف این لپتاپ قیمت بالا و عملکرد متوسط ترک پد آن است که این موضوع با خرید ماوس به آسانی برطرف می‌شود.

2. ریزر بلید 17 (Razer Blade 17) ؛ از بزرگترین مدل لپ تاپ های ریزر 2022

لپ تاپ 16 اینچ ریزر بلید در سال 2022

  • پردازنده: اینتل Core i7 و Core i9 نسل 12
  • پردازنده گرافیکی: RTX 3060 و حداکثر RTX 3080 Ti
  • رم: تا 32 گیگابایت DDR5
  • حافظه: تا 1 ترابایت SSD
  • نمایشگر: 17 اینچی، نسخه FHD با رفرش ریت 360 هرتز، نسخه 1440p با رفرش ریت 240 هرتز و 4K 144 هرتز
  • باتری: 70.5 وات‌ساعتی
  • ابعاد: 19.9 * 260 * 395 میلی‌متر
  • وزن: 2.75 کیلوگرام

نقاط قوت: نمایشگر جذاب بزرگ با رفرش ریت بالا، استفاده از جدیدترین سخت‌افزار، طراحی و کیفیت ساخت عالی

نقاط ضعف: ابعاد بزرگ و قیمت بالا

هنگام که قصد خرید لپ تاپ را دارید، باید حتماً تعادل بین نمایشگر بزرگ و خیره‌کننده و ابعاد در حدی که قابل حمل باشد را رعایت کنید. اغلب افراد لپ‌تاپ‌ها را با هدف حمل آسان می‌خرند؛ اما اگر شما زیاد اهل جابه‌جایی لپتاپ خود نیستید، نیاز نیست که نگران این موضوع باشید. نسخه 17.3 اینچی، لپ تاپ ریزر ۲۰۲۲ یکی از آن محصولاتی است که چه در بنچمارک‌ها و چه اجرای بازی و ویرایش ویدیو عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

بالاترین مدل این کامپیوتر قابل حمل با گرافیک RTX 3080 Ti به بازار عرضه می‌شود که باعث می‌شود، عملکرد دستگاه به حداکثر مقدار در دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ برسد. خوشبختانه این لپتاپ با نمایشگر فورکی در دسترس است که این موضوع باعث می‌شود، تماشای هر محتوایی در آن لذت‌بخش باشد. اگر شما گیمر هستید و بیشتر از رزولوشن برای شما رفرش ریت اهمیت دارد نیاز نیست که نگران باشید؛ زیرا این لپ‌تاپ با نمایشگر فول اچ‌دی و رفرش ریت 360 هرتز نیز در دسترس است که این حجم تنوع در جدیدترین لپتاپ های ریزر خبر بسیار خوشی برای گیمرها است. اگر قصد دارید که با اثر رفرش ریت بر روی بازی و عملکرد نمایشگر آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود که به مقاله رفرش ریت نمایشگر مراجعه کنید.

وجود ابعاد بزرگ دستگاه تنها محدود به صفحه‌نمایش گیرا نیست؛ این موضوع باعث می‌شود که به علت فضای بیشتر پورت‌های این دستگاه تنوع بسیار بالایی داشته باشد. در بخش اتصالات این محصول شاهد دو درگاه تایپ سی با پشتیبانی از Thunderbolt 4، دو درگاه USB 3.2 Type-C و سه عدد درگاه USB-A 3.2 Gen 2 باشیم. موضوع جذاب دیگر کیبورد بزرگ این لپ‌تاپ است که با عملکرد مکانیکی خود تجربه‌‌ی تایپ بی‌نقصی را برای همگان خلق می‌کند. اگر شما به دنبال لپ‌تاپی با نمایشگر بزرگ هستید و محدودیت بودجه ندارید؛ این محصول یکی توانمندترین لپ تاپ های ریزر 2022 به‌حساب می‌آید.

3. ریزر بلید 14 (Razer Blade 14) ؛ نسخه خوش ساخت جدیدترین لپتاپ های ریزر

لپ تاپ گمینگ جدید Razer Blade 14

  • پردازنده: AMD Ryzen 9 6900HX
  • پردازنده گرافیکی: RTX 3060 ،RTX 3070 Ti و حداکثر RTX 3080 Ti
  • رم: تا 16 گیگابایت DDR5
  • حافظه: تا 1 ترابایت SSD با PCIe 4.0
  • نمایشگر: 14 اینچی، رزولوشن 1080 با رفرش ریت 144 هرتز و 1440p با رفرش ریت 160 هرتز
  • باتری: 61.6 وات‌ساعتی
  • ابعاد: 16.8 * 200 * 319.7 میلی‌متر
  • وزن: 1.78 کیلوگرام

نقاط قوت: عملکرد گیمینگ بی‌‌نقص، تنوع پورت، ترک پد بزرگ، طراحی باریک و نمایشگر واضح با رنگ‌های جذاب

نقاط ضعف: محدود بودن به رم 16 گیگ غیرقابل ارتقا

در حال حاضر ریزر  Blade 14 در بین نوت بوک ریزر Razer 2022 با ابعاد مناسبی که دارد را می‌توان یکی از بهترین گیمینگ‌های ظریف بازار دانست. یکی از نکاتی که در این محصول توجه را به خود جلب می‌کند، نمایشگر 14 اینچی آن است. اکنون این کمپانی در جدیدترین تراشه لپ‌تاپی AMD بهره می‌برد که باعث می‌شود به لطف گرافیک آنبورد قدرتمند تا حد زیادی در مصرف باتری در هنگام انجام مصارف روزمره صرفه‌جویی شود.

قدرت اصلی زمانی به رخ کشیده می‌شود که این مدل از لپ تاپ ریزر ۲۰۲۲ به گرافیک RTX 3080 Ti مجهز شده است و این موضوع باعث می‌شود که به یکی از مطلوب‌ترین گزینه‌ها برای بسیاری از افراد تبدیل شود. صفحه 14 اینچی فضای کمتری برای نمایش محتوا دارد؛ اما در عین حال باعث می‌شود که این محصول به یکی از قابل‌حمل‌ترین گزینه‌ها در میان جدیدترین لپتاپ های ریزر تبدیل شود. استحکام لولاهای دستگاه و بدنه بسیاری عالی است و باتری دستگاه نیز برای مصارف عادی عملکرد مناسبی دارد. به لطف تمام این مزیت‌ها این محصول در کنار Asus ROG Zephyrus G14 یکی از بهترین ‌لپ‌تاپ‌های گیمینگ 14 اینچ بازار است.

4. ریزر بوک (Razer Book) ؛ لپ تاپ سبک وزن ریزر

سبک و کوچکترین لپ تاپ ریزر مدل 2022

  • پردازنده: اینتل Core i7-1165G7
  • پردازنده گرافیکی: اینتل آیریس Xe
  • رم: تا 16 گیگابایت LPDDR4X
  • حافظه: تا 1 ترابایت SSD
  • نمایشگر: 13.3 اینچی، Full HD و UHD با رفرش ریت 60 هرتز
  • باتری: 55 وات‌ساعتی
  • وزن: 1.4 کیلوگرام

نقاط قوت: ظاهر لوکس، سبک با کیفیت ساخت عالی و نمایشگر کوچک اما با کیفیت

نقاط ضعف: عملکرد ضعیف‌تر نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های لیست

در میان لپتاپ های جدید ریزر 2022، ریزر بوک یک محصول کاملاً متفاوت است. این اولترا بوک سبک 13.3 اینچی فاقد گرافیک مجزا هست و از گرافیک مجتمع پردازنده بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود که این محصول گزینه مناسبی برای بازی نباشد و ریزر با قرار دادن نرخ‌نوسازی نمایشگر بر روی 60 هرتز این موضوع را بیشتر خاطر نشان می‌کند. باوجود تمام کاستی‌ها این‌ لپ‌تاپ محصولی سبک‌ است که قیمت آن به طرز قابل‌توجهی از سایر محصولات این فهرست پایین‌تر و وزن آن کم‌تر است.

تمام این موضوعات باعث می‌شوند که حمل دستگاه بسیار آسان و شارژدهی آن بهتر از سایر محصولات باشد به لطف تمام این موارد با یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 مواجه هستیم. اگر شما نیازی به پردازش‌های گرافیک محور ندارید، Razer Book می‌تواند تمام امکانات یک لپ‌تاپ لوکس را در قیمت پایین‌تری نسبت به سری بلید به شما ارائه کند و به محصولی بی‌نظیر برای انجام مصارف روزمره و ادیت‌های غیرحرفه‌ای عکس و فیلم تبدیل شود. در نهایت خرید این محصول را به افرادی که محو زیبایی و کیفیت ساخت محصولات ریزر شده‌اند؛ اما قصد ندارد برای سری گران قیمت بلید هزینه‌های بالا بکنند می‌توان پیشنهاد کرد.

جمع بندی

در مطلب به معرفی جدیدترین لپ تاپ های ریزر 2022 پرداختیم و نقاط قوت و ضعف هرکدام را به طور کامل شرح دادیم تا از این طریق بتوانید بسته به بودجه خود بهترین گزینه را خریداری کنید. اگر بخواهیم در انتهای مقاله در مورد تفاوت‌های این محصولات صحبت کنیم؛ باید بگوییم که در ابتدا مهم‌ترین تفاوت انواع لپ تاپ ریزر ۲۰۲۲ در ابعاد و سپس سخت‌افزار آن‌هاست.

برای مثال نسخه لپ تاپ ریز بلید 17، 14 و 15 تقریباً از نظر قطعات پردازشی نزدیک به هم هستند و همگی از پس اجرای بازی‌ها و نرم‌افزار برمی‌آیند؛ اما تفاوت‌های فیزیکی و اندازه نمایشگر باعث می‌شود که هرکدام طیف جداگانه‌ای از کاربران را پوشش دهند. در این میان ریزربوک ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر محصولات دارد و به طور کلی جمع‌وجورترین لپ تاپ ریزر است که برای کاربرانی که به دنبال انجام کارهای سنگین با لپ‌تاپ خود نیستند، طراحی شده و این تفاوت اصلی آن با سری رده‌بالا بلید است. شما می‌توانید سؤالات و نظرات خود را در مورد انتخاب جدیدترین لپتاپ های ریزر با ما در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402