بررسی هدفون گوگل پیکسل بادز پرو؛ مشخصات و ویژگی ها

هدفون گوگل پیکسل بادز پرو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در حالی که هدفون گوگل پیکسل بادز پرو جدید صدای بهبود یافته و حذف نویز درجه یک را ارائه می‌دهد، ویژگی مهم اجزای هندزفری Google Pixel Buds Pro، ممکن است تناسب آن‌ها باشد.

Google Pixel Buds Pro که روی کاغذ امیدوارکننده است، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و یک هدفون بازطراحی شده را به ارمغان می‌آورد. کیس آن اکنون دارای ساختار مقاوم در برابر آب IPX2 است که با استاندارد IPX4 هدفون‌ها مطابقت دارد. عمر باتری بسیار بهبود یافته و حذف نویز همراه با ادغام دستیار Google دلایل محرکی برای ایجاد محبوبیت در این دستگاه است.

هندزفری Google Pixel Buds Pro 200 دلاری (179 پوند، 299 دلار استرالیا)، اولین هدفون گوگل است که دارای قابلیت حذف نویز فعال است. در حالی که خوب است که آن‌ها بالاخره یک ویژگی دارند که بسیاری از ایربادهای بی سیم برای مدتی از آن برخوردار بودند، چیزی که در نهایت Pixel Buds Pro را متمایز می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها به شدت مورد توجه قرار گیرند، طراحی متمایز آن‌ها است. این به افزایش عملکرد قوی آن‌ها در هر دو بخش کیفیت صدا و حذف نویز کمک می‌کند. در ادامه با بررسی مشخصات فنی گوگل پیکسل بادز پرو و معرفی Google Pixel Buds Pro همراه پلازا باشید.

در ادامه می‌خوانید:

بررسی هدفون گوگل پیکسل بادز پرو

هندزفری Google Pixel Buds Pro

نقاط قوت

  • طراحی مخروطی تناسب ایمن، تمیز و راحت را فراهم می‌کند
  • صدای بسیار خوب و حذف نویز چشمگیر
  • حالت شفافیت با صدای طبیعی
  • عملکرد خوب در تماس صوتی
  • عمر باتری خوب
  • دستیار Google Assistant برای کاربران اندروید

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از کدک‌های صوتی aptX یا LDAC برای کاربران اندروید
  • چند ویژگی برای کاربران اپل در دسترس نیست
  • ویژگی صوتی Spatial هنگام راه اندازی در دسترس نیست

طراحی هدفون گوگل پیکسل بادز پرو

اولین چیزی که در مورد Pixel Buds Pro متوجه خواهید شد این است که آن‌ها شبیه هدفون‌های معمولی شما یا Pixel Buds 2 و Pixel Buds A-Series قبلی گوگل نیستند که برخی از ویژگی‎ها را برای رسیدن به قیمت مقرون به صرفه زیر 100 دلار حذف کردند. برچسب قیمت هندزفری Google Pixel Buds Pro کمی گران تر است.

با این شکل، هندزفری به خوبی در گوش‌های شما قرار می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی در گوش شما قرار گیرند و از گوش شما بیرون نیایند. وزن هر هندزفری 6.2 گرم است، بنابراین وزن آن‌ها تقریباً یک گرم بیشتر از ایرپاد پرو است. در مقایسه، Pixel Buds A-Series 5.1 گرم وزن دارد، در حالی که LinkBuds S سونی 4.8 گرم وزن دارد.

باله اسپرت موجود در Pixel Buds 2 و Pixel Buds A-Series از بین رفته است. این هندزفری‌ها کاملاً به شکل نوک گوش‌هایشان متکی هستند. این ویژگی های گوگل پیکسل بادز پرو برای برای به دست آوردن تناسب ایده‌آل است که از افتادن آن‌ها از گوش شما حتی در زمانی که سر خود را با زاویه 90 درجه به زمین خم کنید، جلوگیری کند. این هدفون‌ها از هدفون‌های Pixel Buds Series A برای گوش مناسب تر هستند و شما هیچ مشکلی برای دویدن با آن‌ها نخواهید داشت.

بررسی مشخصات فنی گوگل پیکسل بادز پرو

همانطور که گفته شد، اخطارهای معمول در مورد هدفون‌های ایزوله کننده صدا اعمال می‌شود: نمی‌توانیم تضمین کنیم که این هدفون‌ها به طور یکسان در گوش‌های همه جا می‌گیرند، و برخی از افراد ممکن است نتوانند یک جاسازی مطمئن داشته باشند یا ممکن است گوش‌هایشان برای جا دادن هدفون‌ها خیلی کوچک باشد. همچنین، در برخی موارد، ممکن است آن‌ها به خوبی با برخی از گوش‌ها جفت شوند که با روشن شدن سیستم حذف نویز، احساس فشار و گرفتگی خواهند داشت.

برای این منظور، گوگل چیزی به نام «تسکین فشار داخل گوش فعال» را در نظر گرفته است که شبیه به سیستم هواکش اپل است که برای یکسان کردن فشار با AirPods Pro طراحی شده است. در حالی که به نظر می‌رسد به کاهش فشار کمک می‌کند، اگر که از حالت شفافیت استفاده کنیم، هدفون‎ها را کمی بیشتر از حد معمول به سمت دنیای بیرون باز می‌کنیم. این یکی از بهترین حالت‌های شفافیت است که استفاده کرده‌ایم و کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد. این مشخصات هندزفری Google Pixel Buds Pro به حد حالت شفافیت AirPods Pro که درجه یک است، تقریباً رسیده است.

باتری و شارژ هدفون گوگل پیکسل بادز پرو

قاب شارژ هدفون گوگل پیکسل بادز پرو که هم به صورت بی سیم و هم از طریق USB-C شارژ می‌شود، شبیه به قاب Pixel Buds Series A است، اما حدود 10 تا 15 درصد بزرگ‌تر است، اگرچه هنوز هم جمع و جور است. عمر باتری خوب است و تا هفت ساعت در سطوح صدای متوسط با حذف نویز روشن و تا 11 ساعت با حذف نویز خاموش رتبه بندی می‌شود. این کیس فقط کمتر از دو بار شارژ کامل اضافی را ارائه می‌کند و در برابر IPX2 مقاوم است در حالی که هدفون‌ها IPX4 هستند. گوگل می‌گوید شارژ پنج دقیقه ای تا یک ساعت زمان گوش دادن را با حذف نویز فراهم می‌کند.

ویژگی های هندزفری Google Pixel Buds Pro

همراه با کنترل‌های لمسی که پاسخ‌گو هستند و کار با آن‌ها آسان است، یک حسگر تشخیص گوش دریافت می‌کنید که وقتی هدفون‌ها را به داخل گوش می‌گذارید و از گوش خارج می‌کنید، به‌طور خودکار صدا را قطع می‌کند و از سر می‌گیرد. علاوه بر این، یک شتاب سنج تشخیص حرکت و یک ژیروسکوپ وجود دارد که ممکن است زمانی که Google یک ویژگی فراگیر مجازی صوتی Spatial را در اواخر امسال برای فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی اضافه کند، وارد عمل شوند.

Pixel Buds Pro که به بلوتوث 5.0 مجهز شده است، به نظر می‌رسد که هیچ یک از مشکلات اتصال (قطعی‌ها) که برخی از کاربران با Pixel Buds 2 قبلی با آن مواجه شده‌اند را نداشته باشد و گوگل توانسته آن را بهبود بخشد. در آزمایش‌ها، وقتی در خیابان‌های پر از تداخل بی‌سیم و متروها قدم بزنید، عملاً هیچ مشکل بلوتوثی نخواهید داشت. بنابراین امیدواریم که گوگل مشکلات اتصالی که با هدفون‌های بی‌سیم قبلی خود داشته است را برطرف کرده باشد. با این حال، باید از Google انتظار داشته باشید که به روز رسانی گاه به گاه میان افزار را برای رفع هرگونه باگ و تغییر عملکرد و در نهایت اضافه کردن ویژگی صوتی Spatial خود به اجرا درآورد.

معرفی Google Pixel Buds Pro

Pixel Buds Pro همچنین از جفت سازی بلوتوث چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد هدفون‌ها را به طور همزمان به دو دستگاه از جمله دستگاه‌های Apple iOS و همچنین رایانه‌های شخصی مک و ویندوز متصل کنید. برای اینکه این ویژگی کار کند، باید «Use multipoint» را در تنظیمات دستگاه اندرویدی فعال کنید. علاوه بر این، گوگل یک ویژگی جدید سوئیچینگ خودکار بین دستگاه‌های اندرویدی را فعال کرده است که مبتنی بر فناوری جفت سریع Google است و به طور مشابه با تعویض خودکار اپل برای دستگاه‌های اپل کار می‌کند. برخی از افراد این ویژگی را آزاردهنده می‌دانند، اما گوگل این کار را آسان کرده است که صدا را با یک ضربه به دستگاه اصلی که به آن گوش می‌دادید برگردانید.

تنها چیزی که وجود ندارد پشتیبانی از aptX کوالکام یا کدک‌های صوتی LDAC سونی برای پخش بلوتوث است. Pixel Buds از کدک AAC استفاده می‌کند که هم با آیفون و هم با گوشی‎های هوشمند اندرویدی کار می‌کند. برخی از کاربران اندروید گزینه استفاده از aptX Adaptive یا LDAC را هنگام پخش آهنگ‌های صوتی با وضوح بالا از سرویس‌هایی مانند Tidal و Qobuz دوست دارند. می‎توانید با استفاده از آن کدک‎ها با منابع صوتی مناسب، صدای کمی بهتر دریافت کنید.

برخی از افراد از اینکه Pixel Buds-Series سری A از کشیدن انگشت برای ویژگی کنترل صدا “ژست” که در Pixel Buds 2 وجود داشت، ناامید شدند. برای تنظیم صدا در این هدفون گوگل پیکسل بادز پرو، انگشت خود را روی هدفون بکشید. بله! Pixel Buds Pro دارای کنترل‌های حرکتی برای میزان صدا است. علاوه بر این، می‌توانید با گفتن «Hey, Google» از «دستیار Google» برای کنترل صدا استفاده کنید، سپس به آن بگویید صدا را کم یا زیاد کند. برای کاربران اندروید، Google Assistant همیشه روشن است و مانند سیری با AirPods به دستورات صوتی شما گوش می‌دهد، بنابراین لازم نیست برای دسترسی به آن دکمه ای را لمس کنید، مگر اینکه ویژگی را خاموش کنید.

همراه با چند گوشی هوشمند اندرویدی، ما از این هدفون‌ها با آیفون 13 پرو استفاده کردیم، و آن‌ها به خوبی کار کردند، اما شما چند ویژگی را از دست می‌دهید: دستیار Google هندزفری وجود ندارد و به نظر می‌رسد که ویژگی صوتی Spatial آینده با دستگاه‌های اپل کار نمی‌کند. شایان ذکر است که هم ویژگی Volume EQ که به طور خودکار فرکانس‌های باس و سه برابر را در ولوم‌های پایین‌تر افزایش می‌دهد» و هم حسگرهای تشخیص گوش تنها در صورتی با آیفون‌ها کار می‌کنند که ابتدا آن‌ها را با استفاده از دستگاه Android فعال کنید (اگر به عنوان پیش فرض روی حالت روشن تنظیم نشده باشند).

بررسی گوگل پیکسل بادز پرو

هنگام راه اندازی، گوگل چیزی در مورد EQ 5 باند کامل که به شما امکان می‌دهد صدا را مطابق با اولویت های خود سفارشی کنید، اشاره کرد. اما مانند صدای Spatial، این ویژگی تا اواخر امسال در دسترس نخواهد بود. تا زمانی که ظاهر شود، روشن کردن ویژگی Volume EQ تنها چیزی است که بر پروفایل صدا تأثیر می‌گذارد. حذف نویز تطبیقی است و به طور خودکار با محیط اطراف شما تنظیم می‌شود، بنابراین نمی‌توانید سطوح آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

صدای غنی تر با حذف نویز چشمگیر ؛ بررسی گوگل پیکسل بادز پرو

Pixel Buds Pro هدفون‌های بزرگتری (از نظر حجمی) نسبت به Pixel Buds A-Series هستند و درایورهای متفاوتی دارند. جالب اینجاست که درایورهای Pixel Buds Pro کوچکتر از درایورهای Pixel Buds Series A هستند (11 در مقابل 12 میلی‌متر)، اما Google درایورهای Pixel Buds Pro را طراحی شده سفارشی توصیف می‌کند.

در هر صورت، Pixel Buds Pro صدای بهتری دارد، با صدای روان تر و کامل تر که باس عمیق تر و وضوح بهبود یافته را همراه با صحنه‌ای بازتر ارائه می‌دهد (همچنین صدای آن‌ها کمی طبیعی‌تر است). همچنین احساس کردم که هدفون‌ها می‌توانند آهنگ‌های پیچیده‌تر موسیقی را حل کنند و جزئیات بیشتری را بدون اینکه در ولوم‌های بالاتر مخدوش شوند یا کمی تحریف شوند، به نمایش بگذارند. کیفیت صدا فقط یک سطح بالاتر است و عمق و ظرافت بیشتری در آن وجود دارد. و به طور شگفت انگیزی، صدای آن‌ها بهتر از AirPods Pro است.

یکی از آهنگ‌هایی که برای مقایسه‌هایم مدتی را صرف گوش دادن به آن کردم، آهنگ The Handsome Family’s Far From Any Road است. من Pixel Buds Pro را با Pixel Buds Series A و Sony LinkBuds S مقایسه کردم که قیمت آن‌ها نیز 200 دلار است. LinkBuds S در همان حوزه هستند، اما اگر با Pixel Buds Pro تناسب بسیار خوبی داشته باشید، بیس بیشتری دریافت خواهید کرد و من تعادل تونال آن‌ها را کمی بهتر دوست داشتم. اما LinkBuds S سبک وزن است و به خوبی روی گوش من قرار می‌گیرد و کاملاً راحت است بنابراین اعلام برنده واضح از بین این دو، دشوار است.

ویژگی های گوگل پیکسل بادز پرو

همانطور که در مقدمه اشاره کردم، نحوه قرارگیری مجموعه ای از هدفون‌ها و میزان چسبندگی این قابلیت را دارد که هم کیفیت صدا و هم حذف نویز را افزایش دهد. گوگل Pixel Buds Pro را به عنوان دارای حذف نویز فعال توصیف می‌کند که به طور خودکار با گوش شما سازگار می‌شود و توسط یک پردازنده سفارشی گوگل و الگوریتم‌هایی که به طور مداوم صدای خارجی را تجزیه و تحلیل می‌کند و آن را لغو می‌کند و باعث ناپدید شدن صدای پس زمینه می‌شود، نیرو می‌گیرد.

حذف نویز هدفون گوگل پیکسل بادز پرو درجه یک است. Pixel Buds Pro همچنین در خیابان‌ها و متروها کار خوبی انجام می‌دهد، جایی که صدای نویز در محدوده‌های فرکانس بیشتری شنیده می‌شود. اگر به خوبی در گوش قرار بگیرد، بیشتر مردم باید تحت تأثیر قابلیت‌های حذف نویز Pixel Buds Pro قرار بگیرند.

آن‌ها همچنین به عنوان یک هدست برای برقراری تماس عملکرد خوبی دارند. هر هدفون دارای سه میکروفون با پوشش‌های توری بادگیر و شتاب سنج صوتی است که تشخیص می‌دهد شما در حال صحبت هستید. وقتی در خیابان‌ها آن‌ها را آزمایش کنید، صدای خارجی را کاملاً مسدود نمی‌کنند، اما در عین حال که اجازه می‌دهند صدای شما به وضوح پخش شود، نویز را کاهش می‌دهند. آن‌ها در بخش تماس صوتی بهترین نیستند، اما در رده بالایی قرار دارند.

کلام آخر

در حالی که هدفون گوگل پیکسل بادز پرو نسبتاً 200 دلار قیمت دارد، اما در مقایسه با هدفون‌های دیگر در این بازه قیمت، از جمله Sony LinkBuds S و Beats Fit Pro، به خوبی عمل می‌کند و عملکرد عالی را در کل ارائه می‌دهد. نکته کلیدی این است که آن‌ها چه طور در گوش شما قرار گیرند و چگونه طراحی آن‌ها کمی با بسیاری از هدفون های موجود در حال حاضر متفاوت است. اگرچه Pixel Buds Pro ممکن است برای گوش همه مناسب نباشد، اما به نظر می‌رسد که برای بسیاری از افراد مناسب است.

در حالی که آن‎ها به خوبی با آیفون‌ها و سایر دستگاه‌های اپل کار می‌کنند، به وضوح بیشتر برای کاربران اندرویدی طراحی شده اند و اگر یک مدل اندرویدی به عنوان گوشی هوشمند اصلی خود دارید، ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402