معرفی و دانلود سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ (My Name) + خلاصه داستان و بازیگران

سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ / خلاصه سریال کره ای نام من ۲۰۲۱
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ درام انتقام جویانه نتفلیکس با بازی هان سو هی و پارک هی سون، سریالی 8 قسمتی در ژانر اکشن است. با معرفی سریال کره ای My Name 2021 همراه ما باشید.

کیم جین مین (Kim Jin Min) کارگردان سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ با کیم بادا (Kim Bada) به عنوان نویسنده برای ساخت یک سریال جنایی و هیجان‌انگیز همکاری کرده است. پیش از این، کیم جین مین سریال فوق برنامه (Extracurricular 2020) محصولی دیگر از نتفلیکس را نیز کارگردانی کرده بود. یکی دیگر از سریال‌های بسیار جالب که در آن جوانانی مستأصل سعی می‌کنند از زندگی خود به بهترین شکل استفاده کنند. و حالا این بار در سریال کره ای My Name 2021 دختری هفده ساله را به نمایش درآورده است که پس از مرگ پدرش حاضر است دست به هرکاری بزند تا قاتل پدرش را پیدا کند. در ادامه با سریال کره ای My Name بیشتر آشنا می‌شویم.

پیش از هرچیز می‌توانید تریلر سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی را در ادامه تماشا کنید:

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال کره ای نام من ۲۰۲۱

برای دانلود سریال کره ای My Name می‌توانید از این بخش اقدام کنید.

داستان سریال کره ای My Name 2021

داستان سریال کره ای My Name 2021 / بازیگران سریال کره ای نام من ۲۰۲۱

داستان سریال جدید هان سو هی حول محور جی وو، دختر جوانی می‌چرخد که شاهد کشته شدن وحشیانه پدرش دون‌هون پشت در آپارتمانشان است. یون جی وو (سو هی) به یک باند مواد مخدر به ریاست چوی مو جین (پارک هی سون) می پیوندد تا انتقام مرگ پدرش را بگیرد. او توسط مو جین آموزش می‌بیند و به دستور او با هویت جعلی به نیروی پلیس می‌پیوندد. داستان ساده است و حول وسواس جی وو برای انتقام گیری و پیدا کردن قاتل پدرش متمرکز است، به طوری که بیننده به سختی اجازه دارد به چیز دیگری بپردازد. نمایش سریع است و با مرگ، مواد مخدر، صحنه‌های اکشن و افشاگری‌های بزرگ همراه است.

بازیگران سریال کره ای نام من ۲۰۲۱

در ادامه با معرفی بازیگران سریال کره ای My Name 2021 همراهتان هستیم.

هان سو هی در نقش یون جی وو

سریال کره ای My Name 2021 / معرفی سریال کره ای My Name 2021

هان سو هی (Han So-hee) یک مدل و بازیگر سرشناس کره جنوبی است. این بازیگر 27 ساله در سال 2017 اولین بازی خود را در سریال دنیای جدید (Reunited Worlds) انجام داد قبل از اینکه اولین نقش اصلی خود را در  سریال گل پول (Money Flower 2017) و شاهزاده صد روزه من (100Days My Prince) در سال 2018 ایفا کند.

با این حال، هان سو هی با بازی در سریال پرفروش و محبوب دنیای متاهلین (World of the Married) در سال 2020 که عنوان «تازه کار سال» را در جوایز هنرمندان آسیا 2021 برای او به ارمغان آورد، به جایگاه فوق ستاره رسید. طرفداران همچنین این بازیگر را با نام یون نابی در سریال با وجود اینکه می‌دانم (Nevertheless) محصول سال 2021، در کنار سونگ کانگ و پارک ته جون به یاد می‌آورند. و حالا با بازی در سریال کره ای My Name 2021 بدون شک یکی از ماندگارترین نقش‌های اصلی خودش را رقم زده است.

همچنین بخوانید :

پارک هی سون در نقش چوی مو جین

تریلر سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ / سریال کره ای My Name 2021

پارک هی سون (Park Hee-soon)، ستاره 52 ساله سینمای کره، تیم بازیگری سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ را تکمیل می‌کند. هی سون در تعدادی فیلم از جمله کلاهبرداری (The Scam 2009)، هفت روز (Seven Days 2007)، هزار و نهصد و هشتاد و هفت (2017)، و رویای پابرهنه (A Barefoot Dream2010) ظاهر شده است. و حالا با بازی در نقش موجین از نظر بسیاری از بینندگان تبدیل به یکی از جذاب‌ترین نقش منفی‌های دنیای سریال های کره ای شده است.

آن بو هیون در نقش جون پیل دو

بازیگران سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ / تریلر سریال کره ای نام من ۲۰۲۱

آن بو هیون (Ahn Bo-hyun) بازیگر و مدل اهل بوسان، با سو هی در سریال کره ای My Name 2021 ظاهر می‌شود. آن بو هیون اولین کار حرفه ای خود را در سال 2014 با حضور در سریال هتل مخفی من آغاز کرد و از آن زمان در تعدادی از فیلم‌ها، درام‌ها و برنامه‌های متنوع ظاهر شده است.

نقش‌های مهم او عبارتند از سریال نسل خورشید (Descendants of the Sun 2016)، زندگی خصوصی او (2019 Her Private Life) و سریال کلاس ایته وون (Itaewon Class 2020) که عنوان “بازیگر ستاره در حال ظهور سال” را در جوایز آخر سال 2020 برایش به ارمغان آورد. او همچنین در سریال سلول های یومی فصل 1 و 2 و سریال دادستان نظامی دوبرمن 2022 حضور داشته است.

لی هاک جو در نقش جونگ ته جو

سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ / بررسی سریال کره ای نام من ۲۰۲۱

لی هاک جو (Lee Hak-joo) بازیگر 33 ساله کره جنوبی از سال 2015 تا به امروز در سریال‌های بسیاری حضور داشته است. از سریال‌های معروفی که لی هاک جو در آن‌ها نقش آفرینی کرده می‌توان به سریال دنیای متاهلی (World of the Married 2020)، شهر ساختگی (Artificial City 2020)، خوراکی شیرین (Sweet Munchies 2020) و تب سیاسی (Political Fever 2021) اشاره کرد.

سایر بازیگران این مجموعه عبارتند از:

  • کیم سانگ هو (Kim Sang-ho) در نقش جونگ تائه جو
  • چانگ ریول (Chang Ryul) در نقش دو گانک جائه
  • یون کیونگ هو (Yoon Kyung-ho) در نقش یون دونگ هون

بررسی سریال کره ای نام من ۲۰۲۱

این بخش حاوی اسپویل از داستان سریال است.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم خلاصه سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ حول محور یون جی وو (با بازی هان سو هی) است که برای انتقام مرگ ناگهانی پدرش به یک باند تبهکار با ریاست مو جین که دوست صمیمی پدرش بود می‌پیوندد. بیشتر سکانس‌های سریال تاریک و خشن است و این نمایش سعی می‌کند در مورد اینکه آیا انتقام گرفتن ارزش همه چیز را دارد یا خیر پاسخی پیدا کند، و نور کمی که در این درام اکشن – هیجان‌انگیز می‌بینیم از طریق جئون پیل دو (آن بو هیون)، یک شخصیت دوست داشتنی و کارآگاهی در بخش مواد مخدر است که شریک یون جی وو می‌شود.

سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ نتفلیکس مفهوم جالبی دارد، مفهومی که اغلب در فیلم‌های کره‌ای می‌بینیم اما به ندرت در درام‌های کره‌ای شاهد آن هستیم. علاوه بر این، قهرمان داستان سریال‌های انتقامی معمولاً یک مرد است، اما در این مورد، یک زن جوان است و این موضوع مجموعه چالش‌های خاص خودش را دارد. اگر تمام کاستی‌های داستانی را پشت سر بگذارید و روی بازی خوب و سکانس اکشن تمرکز کنید، سریال کره ای My Name 2021 نکات مثبت زیادی دارد. ممکن است به خوبی دیگر سریال‌های کره ای اخیر نتفلیکس نباشد، اما به خوبی در رده «بسیار خوب با ایرادات اندک» قرار می‌گیرد و هشت قسمت حدودا یک ساعتی هیجان انگیز انتقام جویانه و لذت بخش را ایجاد می‌کند.

ایده پشت درام کمی معمولی است. نه به این معنا که همیشه این را در سریال های کره ای می‌بینیم، بلکه بیشتر شبیه این را در فیلم‌ها و درام‌های خارجی که مفاهیم مشابهی برای کار کردن دارند، می‌بینیم. و اگر اهل تماشای این ژانر باشید احتمالا طرح سریال نام من اصلاً شما را غافلگیر نخواهد کرد و تک تک ضرباتی را دنبال می‌کند که از یک درام درباره چنین موضوعی به طور کلی انتظار دارید. این باعث می‌شود که درام کمی ضعیف به نظر برسد.

سریال کره ای My Name 2021 / معرفی سریال کره ای My Name 2021

برای توضیح، احتمالا برای شما کاملا واضح بود که پدر جی وو کارآگاه بوده است. همچنین برایتان کاملاً مشخص بود که رهبر باند به هر طریقی قاتل است. اولین دلیل این است که او هرگز به خود زحمت نداد تا قاتل پدر جی وو را پیدا کند. اگر او واقعاً نزدیکترین دوست او باشد، هیچ راهی وجود ندارد که قاتل او را آزاد بگذارد، مخصوصاً با توجه به اینکه چقدر به او اهمیت می‌داد و تاکید داشت پدر جی وو برایش مثل برادرش بود.

شاید چیزی که بینندگان بیشتر دوست داشتند ببینند پویایی رابطه مو جین با جی وو است. می‌توانستیم احساس کنیم که او به جی وو اهمیت می‌دهد، اما فیلمنامه‌نویس اهمیتی به توضیح بیشتر درباره آن نداشت. جالب بود آیا او برای کشتن پدرش در مقابل او احساس گناه می‌کرد؟ چرا او شروع به مهربانی با او کرد در حالی که در نهایت جی وو آنقدر اصرار داشت که بفهمد چه کسی پدرش را کشته است؟

اما بیایید قبول کنیم که بازی پارک هی سون معرکه بود، به طوری که نمی‌توان آن را با کلمات بیان کرد که چقدر شگفت انگیز در سریال حضور داشت. او بی‌شک بازیگری با استعداد است و به وضوح یک هنرپیشه کهنه کار است. تمام حالات صورت او و هر دیالوگش همه بینندگان را به راحتی میخکوب می‌کند. پارک هی سون هر زمان که روی پرده ظاهر شد کاملاً نمایش را دزدید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی 41 عنوان از بهترین سریال های تاریخی هندی
زینب علیزاده18 مهر 1402 22:30
thumbnail
سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) ؛ دانلود، خلاصه داستان، ...
تیم پلازا20 مرداد 1401 21:30
thumbnail
سریال دختران کاغذی 2022 (Paper Girls) + خلاصه داستان و بازیگران
مبین غفاری20 مرداد 1401 10:00
thumbnail
بهترین سریال ها و فیلم های مستربین (روآن اتکینسون) ...
نسترن امین زاده16 مرداد 1401 15:30

هان سو هی هم در سریال کره ای نام من ۲۰۲۱ خوب عمل کرد. او کاری را به نمایش گذاشت که احتمالا بهترین عملکرد او تا به امروز بوده است. و او برای عملکردش در این درام ستایش‌های زیادی دریافت کرد. می‌توانیم بگوییم که او تمام تلاش خود را در هر دو جنبه، فیزیکی و عاطفی انجام می‌داد. او واقعاً سخت کار کرد و می‌توانید آن را در چهره او ببینید.

آن بو هیون هم منظره خوشایندی بود. اگر سلول‌های یومی را تماشا کرده باشید، بنابراین تماشای او پس از مدتی دوباره در نقشی متفاوت جالب خواهد بود. با این حال، شخصیت او به خوبی به نمایش در نیامده بود. غم انگیز بود که فیلمنامه‌نویس بیشتر برای رشد شخصیتش کاری انجام نداد و پایانی این چنینی را برایش رقم زد. ناگفته نماند که لی هاک جو مثل همیشه فوق العاده است. شما هم مثل ما فقط دوست دارید ببینید که او نقش‌های منفی را بازی می‌کند؟ او همیشه یک بازیگر کاریزماتیک است که می‌تواند توجه بینندگان را به راحتی از آن خود کند.

“نام من” سرگرم کننده است. به احتمال زیاد بسیاری از بینندگان با خوشحالی از آن لذت می‌برند. کارگردان برای ساخت نماهای بی نقص تلاش خوبی کرده است و می‌توان گفت که صحنه‌های مبارزه به خوبی هماهنگ شده‌اند. فیلمنامه کمی معمولی است، اما هرکسی که یکی از بازیگران اصلی درگیر در این پروژه را دوست داشته باشد، بدون شک از آن راضی است و با لذت درام را تماشا می‌کند. با این حال، این درام را برای افرادی که چنین طرح‌هایی را دوست ندارند توصیه نمی‌کنیم همچنین توجه داشته باشید که خشونت و خون زیادی در درام وجود دارد که این ممکن است برای برخی افراد حساس آزاردهنده باشد.

سخن آخر

با بررسی و معرفی سریال کره ای My Name 2021 همراهتان بودیم. شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره این سریال انتقامی چیست؟ از پایان آن راضی بودید؟ نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا در میان بگذارید. ممنون که با این مقاله نیز همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402