مقایسه F3 با Poco F4؛ بررسی امتیازات و مشخصات گوشی های پوکو اف۵ و اف۳

مقایسه F3 با Poco F4 ; بررسی امتیازات و مشخصات گوشی های مربوط
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مقایسه F3 با Poco F4 از زوایای مختلف را از دست ندهید که در این مقاله از سایت پلازا قصد داریم شما را با نکات مهمی که در خصوص Poco F3 و Poco F4 حائز اهمیت هستند را آشنا کنیم.

در مقایسه گوشی پوکو f3 و f4 قصد داریم به اصلی ترین مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که در خرید گوشی های مربوط میتواند مفید واقع شود اشاره ای د اشته باشیم. این مورد بطور بالقوه در تصمیم گیری شما میتواند تاثیرگذار باشد. لازم به ذکر است بدانید که امتیازات مربوط به بخش های مختلف از سایت Smartprix گرد آوری شده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

آنچه که در ادامه خواهید خواند

مقایسه F3 با Poco F4 | مقایسه پوکو اف۵ و اف۳

در مقایسه پوکو اف۵ و اف۳ بخش های مختلفی نظیر قیمت ، امکانات ، دوربین ، سخت افزار های مهم و باتری مورد بررسی قرار گرفته اند که در ادامه مقاله مقایسه شیائومی پوکو F4 و F3 پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

تفاوت های Poco F3 و Poco F4

تفاوت های Poco F3 و Poco F4

از اصلی ترین تفاوت هایی که در میان گوشی های نامبرده میتوان به آن اشاره داشت صفحه نمایش و ویژگی های مربوط به طراحی گوشی بوده است که در این زمینه میتوانید به گزینه های خوبی دسترسی داشته باشید.

مشخصات و ویژگی های صفحه نمایش پوکو اف 3 :

گوشی POCO F3 در میان گوشی های هوشمندی امروزی یک محصول با ارزش بوده است که صفحه نمایش آن از نوع AMOLED بوده که میتواند زیبایی بسیار خوبی را در اختیارتان قرار دهد. این بخش تا 16 میلیون رنگ را میتواند تامین کند که بی تردید مشکلی بابت کیفیت و FPS های بالا نخواهید داشت. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی که از فناوری چندلمسی نیز پشتیبانی میکند میتواند پاسخگوی نیاز شما در زمینه های مختلف به خصوص حوزه گیم باشد.

وضوح تصویر 1080*2400 پوکو اف 3 میتواند بسیاری از بخش های مربوطه را بانهایت کیفیت تا 4K تامین نماید که نسبت تصویر 20.9 در کنار تراکم پیکسلی 395 PPi میتواند گزینه خوبی برای مشاهده ویدیو و یا اجرای بازی های گرافیکی باشد. نوع صفحه نمایش این گوشی از محافظ Corning Gorilla Glass 5 برخوردار بوده است که از ویژگی HDR10+ نیز پشتیبانی میکند.

مشخصات و ویژگی های صفحه نمایش پوکو اف 4 :

گوشی پوکو اف 4 که در تاریخ 23 ژوئن 2022 از آن رونمایی شده است در بخش صفحه نمایش از مدل Super AMOLED استفاده نموده است که یک لول از مدل AMOLED بالاتر بوده است. پشتیبانی از رنگ های بسیار تا 16 میلیون رنگ و نسبت تصویر و تراکم پیکسلی مشابه با پوکو اف 3 تفاوت بسیاری را در این بخش بوجود نیاورده است اما در بخش امکانات تفاوت های متمایزی در این محصول بکارگیری شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

در امکانات پوکو اف 4 از فناوری HDR10+ با حداکثر روشنایی 1300 نیت استفاده شده است که این ویژگی سبب بوجود آمدن نرخ نمونه برداری 360 هرتز شده است. استفاده از Dolby Vision انحصاری در این محصول میتواند نسبت کنتراست سایز و کیفیت در صفحه نمایش را به شکل بهتری برای شما به نمایش درآورد که از وسعت رنگ بهتری نیز برخوردار خواهید بود.

نتیجه گیری:

در بخش صفحه نمایش اگر بخواهیم میان دومحصول فوق یک مورد را انتخاب کنیم باید بدانید که طبق بررسی های انجام گرفته گوشی پوکو اف 3 از دید ظاهری به امتیاز 81 و گوشی پوکو اف 4 به امتیاز 82 دست یافته است. در ادامه میتوانید به اطلاعات بیشتری از مقایسه پوکو اف۵ و اف۳ دسترسی داشته باشید.

مقایسه دوربین گوشی پوکو F3 و پوکو F4

مقایسه دوربین گوشی پوکو f3 و پوکو f4

دوربین در میان مبحث های امروزی یکی از موارد مهم در خرید بوده که اگر قصد دارید یکی از این دو محصول را خریداری کنید و دوربین از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

مشخصات دوربین گوشی پوکو اف 3 :

گوشی POCO F3 از یک دوربین 3 گانه برخوردار بوده است که دوربین اصلی آن شامل 48 مگاپیکسل کیفیت در کنار 8 مگاپیکسل دوربین فوق عریض و 5 مگاپیکسل ماکرو بوده است. در بخش ویژگی و امکانات این بخش میتوانید به فوکوس خودکار ، HDR و پانوراما دسترسی داشته باشید. جهت فیلمبرداری با دوربین اصلی میتوانید به کیفیت 4K تا 30 فریم به صورت اولترا اچ دی و کیفیت 1080 با 30 فریم به صورت فول اچ دی به نسبت نیاز خود دسترسی داشته باشید.

دوربین جلو یا همان سلفی پوکو اف 3 شامل 20 مگاپیکسل کیفیت بوده است که در میان محصولات امروزی در سطح خوبی قرار گرفته است. در بخش فیلمبرداری دوربین سلفی میتوانید به کیفیت 1080 تا 30 فریم و 720 تا 120 فریم برثانیه دسترسی داشته باشید که اگر از فیلمبرداران حرفه ای باشید این موارد اهمیت خود را نمایان خواهد نمود.

مشخصات دوربین گوشی پوکو اف 4 :

به نسبت زمان عرضه پوکو اف 4 شاید این مورد در ذهن شما نیز پدیدار شود که این محصول باید از ویژگی های بهتری به نسبت محصول سال 2021 برخوردار باشد که در این خصوص میتوانید به اطلاعات خوبی دسترسی داشته باشید. دوربین پوکو اف 4 شامل یک وجهه 3 گانه بوده است که در آن دوربین اصلی با 64 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض با 8 مگاپیکسل و ماکرو با 2 مگاپیکسل پیاده سازی شده اند.

حالت فیلمبرداری گوشی پوکو اف 4 باکیفیت های 4K و 1080 تا 30 فریم ثانیه و 720 تا 960 فریم برثانیه همراه خواهد بود. در بخش امکانات از ویژگی های بیشتری برای این محصول استفاده شده که میتوانید به بخش های مختلفی نظیر فوکوس خودکار ، فناوری دو رنگ ، HDR ، پانوراما، فناوری AI Erase 2.0که مربوط به ثبت تصاویر متحرک بوده است و AI Skyscaping 4.0 که برای حالت های مختلف فیلمبرداری با نوردهی طولانی و… اشاره داشت.

دوربین سلفی این گوشی شامل  دوربین 20 مگاپیکسلی بوده است که در حالت فیلمبرداری میتوانید به کیفیت 1080 تا 30 فریم برثانیه دسرتسی داشته باشید.

نتیجه گیری :

طبق توضیحات تکمیلی که در خصوص دوربین ها مطرح شد مجددا گوشی پوکو اف 4 توانست در این زمینه از محصول قبلی خود سبقت بگیرد که در ادامه میتوانید به اطلاعات سخت افزاری این محصولات دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود در مقایسه F3 با Poco F4 باما همراه باشید.

مقایسه پردازنده گوشی F3 و F4 شیائومی

مقایسه پردازنده گوشی f3 و f4 شیائومی

مبحث مهم سخت افزار میتواند پاسخگوی نیاز کاربران بسیاری باشد که در این زمینه میتوانید به نکات مهمی در خصوص مقایسه F3 با Poco F4 دسترسی داشته باشید.

مشخصات سخت افزاری گوشی پوکو اف 3 :

پوکو اف 3 از سیستم عامل اندروید 11 برخوردار بوده که چیپست آن از مدل کوالکام اسنپدراگون 870 بوده که در ارتباطات میان سایر بخش ها سرعت و قدرت خوبی را خواهد داشت. سی پی یو هشت هشته ای باسرعت پردازش بالا که تا 3.2 گیگاهرتز را پشتیبانی میکند گزینه خوبی بوده که مشخصات تکمیلی آن : 1×3.2 GHz Kryo 585 & 3×2.42 GHz Kryo 585 & 4×1.80 GHz Kryo 585 میباشند. استفاده از پردازنده گرافیکی Adreno 650 میتواند بسیاری از بازی های امروزی که با کیفیت بالایی همراه هستند را بدون مشکل برای شما اجرا نماید.

حافظه رم پوکو اف 3 از شامل 6 گیگابایت RAM و حافظه داخلی آن از ظرفیت 128 گیگابایت برخوردار بوده که نوع ذخیره سازی آن از مدل UFS 3.1 بوده است. متاسفانه هردوگوشی از کارت SD پشتیبانی نخواهند کرد و امکان ارتقاء حافظه داخلی را نخواهید داشت.

مشخصات سخت افزاری گوشی پوکو اف 4 :

امروزه سیستم عامل اندروید 12 جدیدترین نسخه عرضه شده بوده که در پوکو اف 4 میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. سایر بخش های مهم نظیر سی پی یو ، چیپست ، پردازنده گرافیکی ، رم و حافظه داخلی مانند گوشی پوکو اف 3 یکسان بوده است که تنها تفاوت میان این دو گوشی در بخش سخت افزاری اندروید آن بوده است.

با توجه به توضیحات درج شده مقایسه عملکرد پوکو اف ۵ و اف ۳ شاید برای شما اهمیت بالاتری داشته باشد. در این خصوص باید بدانید که سی پی یو هشت هسته ای گوشی ها میتواند بسیاری از نیازهای شما را با نهایت سرعت به اتمام رساند که در این زمینه توان پردازشی بالایی را در اختیار دارید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله مقایسه شیائومی پوکو F4 و F3 باما همراه باشید.

بطور کلی تفاوتی در مقایسه سرعت پوکو F4 و F3 وجود نداشته است زیرا از لحاظ سخت افزاری هردو گوشی شامل مشخصات یکسان بوده اند که این مورد دلیلی مبنی بر کندی محصولات نیست زیرا شرکت شیائومی از فناوری های نوین روز دنیا جهت ساخت این محصولات استفاده نموده است. با این اوصاف اگر احساس میکنید که در تفاوت سخت افزار های پوکو اف۵ و اف۳ به گزینه مهمی اشاره نشده است در بخش نظرات میتوانید باما همراه باشید که به تمامی سوالات شما در مورد مقایسه F3 با Poco F4 پاسخ داده خواهد شد.

امکانات بیشتر شیائومی اف۵ و اف۳

امکانات بیشتر شیائومی اف۵ و اف۳

با یکسان بودن فرق بین پوکو F4 و F3 از نظر سخت افزار ذهن کاربران به سراغ امکانات این محصولات خواهد رفت که در ادامه میتوانید به جزئیات و ویژگی های دیگری از این گوشی ها دسترسی داشته باشید.

باتری یک مبحث مهم برای افرادی بوده که در طول شبانه روز مدت زمان زیادی رابا گوشی سروکار دارند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در حوزه گیم و یا شبکه های اجتماعی زمان زیادی را در این حوزه سپری میکنید باتری گزینه مهمی برای شما خواهد بود که در ادامه میتوانید به اطلاعات این بخش دسترسی داشته باشید.

گوشی پوکو اف 3 از یک باتری 4520 میلی آمپری از نوع لیتیومی برخوردار بوده که باتری غیر قابل تعویض خواهد بود و با شارژر 33 واتی آن که از مدل فست بوده میتوانید شارژ گوشی را درمدت زمان خوبی به صددرصد برسانید.

گوشی پوکو اف 4 از لحاظ باتری شامل ظرفیت 4500 میلی آمپری از مدل لیتیومی بوده که مانند پوکو اف 3 باتری آن قابل تعویض نخواهد بود. اما در بخش شارژر میتوانید به یک فست شارژ قدرتمند 67 واتی دسترسی داشته باشید که در مدت زمان کمتری میتواند شارژ گوشی را از صفر به صد برساند. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در خصوص مقایسه شیائومی پوکو F4 و F3 باما در میان بگذارید.

سخن پایانی

مقاله ای با محوریت مقایسه پوکو اف۵ و اف۳ به اتمام رسید که در این میان بخش های مختلفی از گوشی های نامبرده مورد بررسی قرار گرفتند. شما عزیزان میتوانید سوالات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات باما در میان بگذارید. همچنین اگر احساس میکنید نکته مهمی بوده که در توضیحات مقایسه پوکو اف۵ و اف۳ به آن اشاره نشده است در نظرات این مطلب میتوانید باما در ارتباط باشید که نظرات شما در پیشبرد مطالب و اهداف سایت تاثیرگذار خواهد بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402