بهترین برنامه تایمر گوشی ؛ معرفی اپلیکیشن های کرنومتر موبایل + لینک دانلود

برنامه تایمر اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با بهترین برنامه تایمر گوشی، می‌توانید در شرایط مختلف زمان را بسنجید. این برنامه‌ها همچنین امکانات و قابلیت‌های اضافه‌ای هم ارائه می‌کنند. در ادامه با معرفی اپلیکیشن های کرنومتر موبایل، همراه پلازا باشید.

همان‌طور که در جریان هستید، کرنومتر یا تایمر یک نوع ساعت است که در اندازه‌گیری زمان به کاربران کمک می‌کند. با پیشرفت گوشی‌های هوشمند و قابلیت‌های موجود در موبایل، توسعه‌دهندگان برنامه‌هایی را به این منظور طراحی کرده‌اند. حالا دیگر کاربران با گوشی هوشمند خود می‌توانند از فواید ابزارهایی همچون کرنومتر یا تایمر برخوردار باشند. فکر کنید جلسه‌ای دارید و اصرار دارید جلسه سر 20 دقیقه تمام شود، اما گاهی زمان از دستتان در می‌رود. یا ورزشکار هستید و هر 30 ثانیه باید تمرینی را انجام دهید. یا اینکه مشغول کاری هستید که زمان برایتان مهم است.

در همه این شرایط شما نیاز به مدیریت زمان دارید که امروزه ابزارهایی همچون تایمر و کرنومتر در گوشی‌های هوشمند به کارتان می‌آیند و شما می‌توانید از مزایایشان نیز در گوشی خود که همیشه همراهتان است بهره‌مند شوید. در این مطلب با معرفی چندین برنامه تایمر اندروید همراه شما خواهیم بود. همچنین اگر به برنامه‌های سبک زندگی علاقه‌مند هستید، خواندن این مقاله از پلازا را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های تایمر گوشی

تایمر برنامه های گوشی، ابزاری است که شما می‌توانید برای مدیریت زمان خود از آن استفاده کنید. همچنین چنین ابزارهایی در زمان ورزش هم ممکن است به کارتان بیاید؛ مثلا زمانی که بخواهید تمرینی را برای مدت زمانی خاص انجام دهید. در این صورت یک زمان سنج و یا کرنومتر وسیله‌ای مفید برایتان خواهد بود. اما همیشه ممکن است به یک کرنومتر فیزیکی دسترسی نداشته باشید؛ اینجاست که برنامه تایمر گوشی می‌تواند به کارتان بیاید.

1. برنامه Visual Timer

بهترین برنامه تایمر گوشی / تایمر برنامه های گوشی

برنامه تایمر اندروید ویژوال تایمر یک برنامه مینیمال است که البته رابط کاربری کاربرپسندی دارد و کار با آن بسیار راحت خواهد بود. درواقع زمانی که برنامه را باز می‌کنید این امکان وجود دارد که به سرعت تایمر را شروع کنید. همچنین در رابط کاربری این تایمر، ساعت بزرگی در وسط صفحه مشاهده می‌شود که کاربر می‌تواند از آن برای تنظیمات مختلف، تعامل لازم را برقرار کند.

با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند بهره‌وری خود را افزایش دهند و در زمان دقیق‌ کارهای خود را به اتمام برسانند. از طرف دیگر با توجه به ویژگی بصری بودن شمارش زمان توسط این برنامه، می‌توان از آن برای آموزش کودکان و درک آن‌ها از زمان نیز استفاده کرد. علاوه بر این امکان تنظیمات مختلفی از جمله حالت شب یا همان Night Mode، گزینه‌های صوتی و تایمرهای متقارن وجود دارد.

2. برنامه Minimalist Pomodoro Timer ؛ بهترین برنامه تایمر گوشی

بهترین برنامه تایمر گوشی / تایمر برنامه های گوشی

اگر به دنبال یک برنامه تایمر درسی برای افزایش بهره‌وری و انجام کارهای خود در زمان مشخص هستید، ما به شما برنامه تایمر اندروید گودتایم (Goodtime) را پیشنهاد می‌دهیم. این اپیلیکیشن که مخصوص مدیریت زمان طراحی شده است، درواقع براساس تکنیک معروف مدیریت زمان پامادورو کار می‌کند؛ یعنی می‌توانید کارهای خود را بین زمان‌های 25 دقیقه‌ای تنظیم کنید.

در مورد تکنیک پامادورو باید اشاره کنیم که این تکنیک برای اولین بار از سوی یک دانشجوی ایتالیایی به نام فرانسیسکو سایریلو مطرح شد. او می‌خواست زمانی که برنامه‌نویسی یاد می‌گیرد، انرژی و خلاقیت بیشتری داشته باشد و یادگیری‌اش کارآمدتر باشد. از این رو واحدهای زمانی خود را به یک پامادورو که 25 دقیقه بود تنظیم کرد و در این 25 دقیقه تمرکز کاملش را بر روی درس می‌گذاشت و هیچ کار دیگری انجام نمی‌داد. بعد این 25 دقیقه نوبت استراحت بود. در این زمان هم حرکات کششی انجام می‌داد، آب می خورد و درواقع کارهایی که به گردش خون سریع‌تر کمک می‌‎کرد را انجام می‌داد. بعد از هر 4 یا 5 پامادورو، 15 تا 30 دقیقه استراحت می‌کرد.

زمانی که کارآمدبودن این روش اثبات شد، از آن به عنوان یک تکنیک در مدیریت زمان استفاده شده و در دانشگاه‌ها نیز تدریس می‌شود و مبنای کار برنامه‌هایی همچون برنامه تایمر اندروید گودتایم نیز است. همچنین برنامه گودتایم می‌تواند نتایج مربوط به قبل را نیز به مانند گزارشی به شما نشان دهد تا ببینید عملکردتان در مدیریت زمان چگونه بوده است. علاوه بر این خوب است بدانید همه تنظیمات این برنامه نیز از طریق ژست‌های حرکتی امکان‌پذیر خواهد بود.

  • دانلود برنامه Minimalist Pomodoro Timer برای: اندروید

3. برنامه تایمر پلاس (Timer Plus) ؛ برنامه تایمر ورزشی

بهترین برنامه تایمر گوشی / برنامه تایمر برای درس خواندن

به آن دسته از کاربرانی که به دنبال برنامه زمان سنج برای استفاده در زمان انجام ورزش هستند، ما برنامه تایمر اندروید Timer Plus را پیشنهاد می‌دهیم. این برنامه مجموعه کاملی از نیازهایی که حین انجام تمرین از یک تایمر انتظار دارید را در خود جای داده است. از طرف دیگر خوب است بدانید طراحی رابط کاربری این برنامه به گونه‌ای است که شما می‌توانید در هنگام ورزش با کمترین زحمت از آن استفاده کنید. در اینجا باید اشاره کنیم که این نرم افزار قابلیت تشخیص صدا را نیز دارد. علاوه بر تایمر بودن، این اپ یک کرنومتر داخلی نیز دارد و می‌توانید از آن به عنوان برنامه کرنومتر برای اندروید نیز استفاده کنید.

4. برنامه تایمر Interval Timer ؛ برنامه تایمر برای درس خواندن

بهترین برنامه تایمر گوشی / اپلیکیشن های کرنومتر موبایل

اگر برنامه تایمر اندروید همچون تایمر پلاس انتظارات شما را برآورده نمی‌کند، ما برنامه Interval Timer را پیشنهاد می‌دهیم. این برنامه رابط کاربری ساده‌تری دارد و اجازه تعریف مدت زمان و مجموعه کارها را برایتان فراهم می‌آورد. همچنین به کارگیری رنگ‌های روشن و فونت بزرگ نیز از دیگر مشخصه‌های آن محسوب می‌شود و می‌توان به تعداد بی‌نهایت تایمر ساخت و به تاریخچه تایمرها نیز دسترسی داشت. از طرفی باید به یاد داشته باشید که این برنامه بنر تبلیغات را نیز نشان خواهد داد.

5. برنامه تایمر اندروید Stopwatch Timer ؛ اپ تایمر حرفه ای برای گوشی

برنامه تایمر درسی / برنامه تایمر ساده اندروید

Stopwatch Timer یکی دیگر از اپلیکیشن های کرنومتر موبایل است و برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال تناسب اندام هستند، انتخابی مناسب خواهد بود. خوب است بدانید کار با این برنامه بسیار ساده بوده و با استفاده از آن در هر زمان و مکانی که هستید می‌توانید زمان را اندازه‌گیری کنید. همچنین می‌توانید تم‌های رنگی را نیز برایش انتخاب کنید. حتی در کارهایی مانند آشپزی، بازی، برپایی یک جلسه و غیره نیز به شما کمک خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها برخورداری از کرنومتر داخلی نیز از دیگر امکانات این برنامه محسوب می‌شود که از مرکز نمایشگر نیز قابل دسترس است. شما می‌توانید زمان سپری شده را به صورت آنالوگ در بالای نمایشگر دیجیتال خود مشاهده کنید.

6. برنامه Brain Focus

اپلیکیشن های کرنومتر موبایل / تایمر برنامه های گوشی

  • دانلود برنامه Brain Focus Productivity Timer برای: اندروید

7.برنامه تایمر Engross

اپلیکیشن های کرنومتر موبایل / برنامه تایمر ساده اندروید

برنامه Engross مجموعه‌ای از همه ویژگی‌هایی که اپلیکیشن های کرنومتر موبایل باید داشته باشند را در خود جای داده است. خوب است بدانید این برنامه نیز به همان سبک پامادورو که در بالا درباره‌اش اشاره کردیم کار می‌کند و برنامه‌ریزی‌هایش نیز قابل شخصی‌سازی مطابق نظر مخاطبان خواهد بود. همچنین ارائه آمار و تجزیه و تحلیل از دیگر امکانات این برنامه محسوب می‌شود.

8. برنامه Time Timer

اپلیکیشن های کرنومتر موبایل / برنامه تایمر درسی

Time Timer که پیشتر به‌صورت پولی در دسترس بود، حالا در اپ‌استور رایگان شده است. این برنامه به‌شما کمک خواهد کرد به شکل بهتری زمان خود را مدیریت و از آن استفاده کنید. همچنین با اپل واچ و تاج دیجیتال آن نیز سازگار است.

  • دانلود برنامه Time Timer برای: iOS

سخن پایانی

باتوجه به اینکه زمانی که در گوگل پلی و اپ‌استور برای تایمر سرچ می‌کنید، تعداد زیادی از این دست برنامه را پیش رویتان قرار می‌دهد و موجب سردرگمی بیشتر خواهد شد، حالا دیگر انتخاب برای شما راحت‌تر است؛ چراکه ما در بالا تعدادی از بهترین برنامه تایمر گوشی را معرفی کردیم که جزو بهترین‌ها هستند. پس اگر زیاد اهل برنامه‌ریزی هستید و یا ورزش می‌کنید و زمان برایتان مهم است، حتما یکی از این برنامه‌ها را نصب کنید. اگر هم تجربه استفاده از برنامه تایمر یا کرنومتر را دارید، می‌توانید نظرات خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402