بهترین نرم افزارهای تبدیل پی دی اف به ورد (PDF به Word) + لینک دانلود

نرم افزارهای تبدیل pdf به word
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دانشجویان، دانش‌آموزان و افرادی که به شکل روزانه با فایل‌های نوشتاری سر و کار دارند، انتخاب بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word است. در این مقاله برخی از این برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم.

بسیاری از نرم افزارهای تبدیل PDF به Word از مشکلات فراوانی چون به‌هم‌ریختگی متون و عدم پشتیبانی از زبان فارسی رنج می‌برند. هدف اصلی از این تغییر فرمت، ایجاد امکان ویرایش فایل‌ها است. فرمت PDF به منظور تسهیل امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های نوشتاری بین سیستم‌های مختلف ایجاد شده است. با افزایش محبوبیت این فرمت، ناهماهنگی آن با نرم‌افزار پرکاربرد Microsoft Word مشکلات فراوانی برای کاربران ایجاد کرد. این مشکلات منجر به پدید آمدن مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای رابط بین این دو شد. در این مطلب سعی می‌کنیم با بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word آشنا شویم.

فهرست مطالب


بهترین نرم افزارهای تبدیل پی دی اف به ورد


در این قسمت به بهترین ابزارهای مخصوص این تغییر فرمت می‌پردازیم. لازم به ذکر است که بدانید در خصوص تبدیل پی دی اف به ورد بهترین ابزار و نرم افزار هایی که میتوانند به شما کمک فراوانی نمایند را معرفی کرده ایم که در واقع تبدیل pdf به word از روش های مختلفی صورت میگیرد که این مقاله مربوط به نرم افزار های این موضوع بوده است.

نرم افزار WPS PDF to Word Converter

نرم افزار تبدیل pdf به word با پشتیبانی زبان فارسی

اگر مهم‌ترین فاکتور در انتخاب چنین ابزاری برای شما سرعت باشد، این نرم‌افزار برای شما ساخته شده است. امکانات کاربردی فراوان چون انتخاب مجموعه‌ای از فایل‌ها و تبدیل فرمت همزمان آن‌ها و تبدیل Word به PDF، از WPS Converter ابزاری جذاب و محبوب ساخته‌اند. این نرم‌افزار نسخه‌های مختلفی داشته و برای پلتفرم‌های متنوعی چون اندروید و ویندوز منتشر شده است. علاوه بر این اگر علاقه چندانی به دانلود و نصب نرم‌افزار ندارید، می‌توانید از نسخه آنلاین آن استفاده کنید. این ابزار تمامی متون و رنگ‌های فایل PDF اصلی را حفظ کرده و بدون کوچک‌ترین به‌هم‌ریختگی و تغییری به Word انتقال می‌دهد.

امروزه این برنامه که در لیست تبدیل pdf به word در گوشی نیز به جایگاه خوبی رسیده است به شما این امکان را میدهد تا در نسخه اندروید آن بتوانید اقداماتی که در خصوص تبدیل پی ای اف به ورد نیاز دارید را انجام دهید. در واقع این برنامه یکی از گزینه های چند جانبه با ویژگی های بسیار بوده است که اگر تصمیم دارید یک گزینه دائمی و کاربردی را در اختیار داشته باشید WPS PDF to Word Converter گزینه خوبی خواهد بود.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نرم افزارهای تبدیل PDF به Word اتصال بخش‌های مختلف فایل اصلی به یکدیگر است. ابزار WPS PDF Converter با دادن امکان انتخاب صفحات مورد نظر، تعیین ترتیب آن‌ها و فرمت‌های خروجی متنوع به کاربران، این مشکل را رفع کرده و از هر گونه به‌هم‌ریختگی در حین تبدیل جلوگیری می‌کند. با این وجود محدودیت پنج صفحه‌ای این برنامه، مشکلی قابل توجه در استفاده از آن است.

اگر بدنبال بهترین نرم افزار تبدیل pdf به word هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار WPS PDF to Word Converter بوده است که این برنامه با ارائه ویژگی های بسیار توانسته میزبان کاربران بسیاری از سراسر جهان باشد. در زمینه فرمت محدودیت و مشکلی نخواهید داشت زیرا رایج ترین فرمت های ممکن در زمینه های مختلف توسط برنامه WPS PDF to Word Converter پشتیبانی میشود که اگر تصمیم به دانلود این برنامه گرفته اید در ادامه میتوانید آنرا دریافت کنید. همچنین پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید که به برنامه های خوبی اشاره شده است.

دانلود نرم افزار WPS PDF to Word Converter

 

نرم افزار Wondershare PDFElement

نرم افزار تبدیل pdf به word فارسی

این ابزار رایگان به شما اجازه ساخت، تبدیل، ویرایش و حتی امضای فایل‌های PDF را می‌دهد. تاکنون توسعه‌دهندگان این برنامه نسخه‌هایی از آن را برای پلتفرم‌های ویندوز،‌ اندروید، iOS و مک منتشر کرده‌اند. این نرم‌افزار از ویرایشگر اختصاصی درونی بهره برده و بسیاری از قابلیت‌های Word را در بر دارد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس‌ها و متون مورد نظر خود را به شکلی مناسب به فرمت Word انتقال داده و سپس آن‌ها را تغییر دهید.

با شنیدن نام برنامه + ذهن بسیاری از کاربران به سراغ پیام رسان واتساپ خواهد رفت زیرا امروزه طبق شایعاتی که در خصوص این برنامه بوجود آمده برخی براین باور هستند که این برنامه در زمینه تبدیل پی دی اف به ورد در واتساپ یکسر ی ابزار های کلیدی را دارا بوده که این مورد یک شایعه بیشتر نبوده است. اما این مورد دلیلی بر بد بودن برنامه نیست زیرا فقط از طریق پیامرسان در زمینه تبدیل پی دی اف به ورد پشتیبانی نمیکند.

برنامه Wondershare امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران خود گذاشته و با استفاده از آن می‌توانید به سرعت فایل‌های خود را ویرایش کنید. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به ویژگی قفل کردن بخش‌های مورد نظر کاربر در فایل اشاره کرد. دیگران تنها با دریافت مجوز کاربر اولیه امکان خواندن این متون را پیدا خواهند کرد. این ابزار را می‌توان یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word دانست. برنامه Wondershare نیز همچون مورد نخست، قابلیت تبدیل تنها پنج صفحه را در یک زمان دارد.

جهت تبدیل پی دی اف به ورد در کامپیوتر مسیر و عملیات دشواری را در پیش نخواهید داشت زیرا رابط ساده برنامه دسترسی شما به ابزار و تنظیمات مربوط را آسان خواهد نمود که در این میان به آسانی میتوانید بخش های مربوط به تبدیل پی دی اف به ورد در لپ تاپ را در پیش داشته باشید. همچنین بدنیست بدانید که در هنگام کار و فعالیت با هریک از برنامه های معرفی شده اگر با مشکلی مواجه شدید در بخش نظرات میتوانید باما در ارتباط باشید.

Wondershare PDFElement یک نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد رایگان بوده است که از ابزار های خوبی برخوردار بوده که با استفاده از آنها میتوانید به آسانی در زمینه تبدیل پی ای اف به ورد اقدامات دلخواه را انجام دهید. رابط کاربری ساده برنامه به شما این امکان را میدهد تا بدون داشتن دانش مربوط و یا نیاز به آموزش امکان کار با برنامه Wondershare PDFElement را داشته باشید. از دیگر ویژگی های اصلی این نرم افزار میتوان به ادیت و ذخیره سازی فایل های آماده پی دی اف اشاره داشت که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

دانلود نرم افزار Wondershare PDFElement

 

نرم افزار Nitro PDF to Word Converter

نرم افزار تبدیل pdf به word اندروید

طرز کارکرد این برنامه، کمی با موارد پیشین تفاوت دارد. برای تبدیل فایل‌های PDF به Word در این ابزار باید پس از آپلود آن‌ها،‌ آدرس ایمیل خود را وارد کرده و متن نهایی را از این طریق دریافت کنید. نرم افزار Nitro به کاربران اجازه تبدیل گروهی از فایل‌های ‌PDF در یک زمان را می‌دهد. این برنامه رایگان نیست، اما با وارد کردن هر آدرس ایمیل، 14 روز اشتراک آزمایشی به کاربران اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است بدانید که در خصوص تبدیل پی دی اف به ورد در گوگل درایو این برنامه دسترسی خوبی به شما میدهد که نیازی به مجوز های لازم و یا انجام کار خاصی نخواهید داشت فقط روند آن کمی متفاوت تر نسبت به برنامه و موارد ذکر شده بوده است که اگر بدنبال تبدیل پی دی اف به ورد در ایفون میباشید پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

در این حالت شما تنها امکان تبدیل 5 فایل را در ماه خواهید داشت. محدودیتی قابل توجه که تا حد زیادی از جذابیت این نرم‌افزار می‌کاهد. علاوه بر این، برنامه Nitro تنها برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است. از دیگر نقاط ضعف این نرم‌افزار می‌توان به ناتوانی آن در تبدیل و انتقال عکس‌های با کیفیت اشاره کرد. همچنین گاهی شاهد به‌هم‌ریختگی متون و بندها در آن هستیم. تمامی این مسائل از تبدیل نرم‌افزار Nitro به انتخاب نخست برای تبدیل فایل‌های PDF به Word جلوگیری می‌کنند.

در میان تمامی برنامه های معرفی شده بدنیست بدانید که یکسری سایت تبدیل pdf به word نیز وجود داشته است که یکی از قدیمی ترین های این حوزه که اکنون تبدیل به نرم افزار شده است Nitro PDF to Word Converter نام داشته که پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات مربوط به این برنامه باما همراه باشید. از اصلی ترین ویژگی های برنامه Nitro PDF to Word Converter میتوان به پشتیبانی از روش های ارسال مختلف اشاره داشت که در این زمینه میتوانید از طریق ایمیل و یا آ پلود فایل و حتی شبکه های اجتماعی فایل های خود را پس از ذخیره سازی برای اشخاصی که مدنظر دارید ارسال کنید.

دانلود نرم افزار Nitro PDF to Word Converter

 

نرم افزار UniPDF

نرم افزار تبدیل pdf به word برای اندروید

این برنامه ساده و رایگان با هدف تبدیل سریع فایل‌های PDF به Word طراحی شده است. به دلیل ماهیت آفلاین نرم‌افزار UniPDF، در هنگام استفاده از آن درگیر زمان‌های طولانی آپلود و دانلود نخواهید شد. این مسئله امنیت کار را نیز افزایش داده و آن را به انتخاب نخست افرادی که قصد تغییر فرمت فایل‌های حساس را دارند، تبدیل می‌کند. با این وجود، کیفیت انتقال متون در این برنامه چندان رضایت‌بخش نبوده و در صورت استفاده شاهد انواع و اقسام به‌هم‌ریختگی‌ها و مشکلات مشابه در فایل نهایی خود خواهید بود.

در برخی از موارد اندازه فونت‌ها به دلایلی نامشخص تغییر کرده و بندهای مختلف نیز با یکدیگر ترکیب می‌شوند؛ مشکلاتی اعصاب خردکن و بزرگ که به میزان قابل توجهی از جذابیت این ابزار می‌کاهند. برنامه UniPDF را می‌توان مناسب کاربرانی دانست که در نرم افزارهای تبدیل PDF به Word بیش از هر چیزی به دنبال سادگی هستند.

برنامه UniPDF که در میان تبدیل پی دی اف به ورد اندروید به جایگاه خوبی نیز رسیده است یک گزینه محبوب بوده است که امروزه جهت تبدیل فایل های پی دی اف به ورد از این برنامه استفاده میشود. رابط کاربری ساده برنامه به شما این امکان را میدهد تا در محیطی کاملا دوست داشتنی و ساده بتوانید اقداماتی که مدنظر دارید را روی فایل های خود انجام دهید. در این میان برنامه UniPDF از ابزار های تکمیلی برخوردار بوده است که امکان انجام تغییرات و سفارشی سازی متون برای شما مقدور خواهد بود.

دانلود نرم افزار UniPDF

 

نرم افزار Free Online OCR

تبدیل pdf به word در ویندوز 10

این نرم‌افزار، ابزاری کاملا آنلاین و یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word است. طرز کارکرد این برنامه به این صورت است که ابتدا متون فایل PDF شما را استخراج کرده و سپس آن‌ها را در قالب یک فایل Word به شما ارائه می‌دهد. با آماده شدن فایل نهایی، می‌توانید آن را از طریق لینک مستقیمی دانلود کنید. از آن جایی که این برنامه آنلاین است، امکان استفاده همزمان چندین سیستم از آن وجود دارد. علاوه بر این ارائه متن نهایی در قالب یک فایل Word بسیار مناسب‌تر از ارسال آن به آدرس ایمیل کاربر خواهد بود. این ابزار در تبدیل عکس‌ها نیز بسیار کاربردی بوده و این انتقال را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

در صورت استفاده از این برنامه آنلاین، حتی هدرها و فوترهای متن اولیه خود را نیز دریافت خواهید کرد. البته این ابزار نیز کاملا عاری از مشکل نیست. شاید بتوان بزرگ‌ترین ضعف آن را ناتوانی در تبدیل صفحات با پس‌زمینه‌های رنگی دانست. چنین مشکلی منجر به به‌هم‌ریختگی فایل Word خواهد شد. همچنین نباید از زمان مورد نیاز برای آپلود فایل‌ها چشم‌پوشی کرد.

نرم افزار Free Online OCR یک تبدیل پی دی اف به ورد آنلاین بوده است که مانند نام خودش میتوانید به صورت رایگان و آنلاین فایل های پی دی افی که نیاز دارید به ورد تبدیل شود را از طریق این برنامه انجام دهید. در واقع این سرویس نرم افزار آنلاین بوده است که با ورود به سایت سازنده میتوانید فایل های خود را به صورت لحظه ای ادیت و ذخیره سازی کنید. در این زمینه پشتیبانی از فونت های فارسی به شما امکان وارد نمودن متون فارسی را میدهد که Free Online OCR یکی از ضروری ترین ابزار های ممکن برای کاربران ایرانی در خصوص تبدیل پی ای اف به ورد بوده است.

یکی از مهم ترین مواردی که در خصوص تبدیل پی دی اف به ورد میتوان به آن اشاره داشت تبدیل pdf به word آنلاین بدون بهم ریختگی بوده است که این سایت با ارائه ویژگی های مفید گزینه خوبی برای شما بوده است که امکان فعالیت با آن در گوشی های هوشمند را نیز خواهید داشت. لازم به ذکر است بدانید که نام این سایت در میان بهترین موارد تبدیل pdf به word اندروید به خوبی دیده شده است که پیشنهاد میشود نظر و برنامه و سایت هایی که مدنظر دارید را در خصوص تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی باما در میان بگذارید.

سایت Free Online OCR برای استفاده آنلاین

نرم افزار تبدیل pdf به word بدون بهم ریختگی

سخن پایانی

مقاله ای با عنوان بهترین نرم افزارهای تبدیل پی دی اف به ورد (PDF به Word) + لینک دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد این مقاله باما در میان بگذارید. در این مقاله با بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word آشنا شدیم. در نهایت انتخاب یکی از این موارد به معیارهای مد نظر کاربران بستگی خواهد داشت. اگر به کیفیت کار اهمیت می‌دهید، برنامه‌های WPS و Wondershare بهترین انتخاب هستند. اما اگر امنیت و سادگی مهم‌ترین فاکتورها در انتخابتان هستند، UniPDF برای شماست. آیا شما مورد دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
نازنین زهرا
.
19 بهمن 1400، 10:51
پاسخ
0
0
فکر نکنم هیچ کدومشون مثل سایت ایبو تبدیل کنه خیلیم ارزونه هزینه تبدیلش و به کیفیتش می ارزه
avatar
اکبر
.
19 شهریور 1400، 15:34
پاسخ
0
0
حمایت از نخبگان دانشگاهی ایرانی باورم نمیشد اما شایدبشه گفت بهترین انتخاب رو کردم و جایی کارم واقعا گیر و هر جایی زدم تا فایل هایpdf تبدیل به word کنم سایت ایرانی بود که بهترین کار بچه های دانشگاهی هست که واقعا روش 7سال کار علمی شده به جز زبان لاتین به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و فایل و عکس پی دی اف رو به ورد تبدیل میکنه و راحتی ترجمه میکنید و لذت میبرید این لینک ورود هست که بهتون باچرخونه توش 30 تا 50 %تخفیف عالی میده eboo.ir
avatar
اکبر
.
17 آبان 1399، 23:03
پاسخ
0
2
بهترین جا برای تبدیل پی دی اف های فارسی به ورد سایت ایبو هست با آدرس که لینک معرفی منه تا تخفیف ماه هم بهتون تعلق بگیره همه ی نرم افزار ها رو نصب کردم ولی وقتی که ویراستاری ازم میگیره از خود تایپ بیشتره ولی این سایت و این شرکت با پشتیبانی فوق العادش بدون بهم ریختگی تحویلم دادن پایان نامم رو از شمام درخواست دارم بجای نرم افزار های خارجی ، از نخبگان داخلیمون حمایت کنید.
avatar
saeed talesh
.
16 شهریور 1399، 15:00
پاسخ
0
0
ممنون بخاطر مطلب خوبتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402